Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2015

11785 levél
Válasz 15.02.07. 08:35 #33
Ghoost
Én semmi értelmét nem látom már ennek a vergődésnek, semmi sem garantálja, hogy ha a Marussia megkapná azt a 30akárhány milliót, az tudná biztosítani a normális működésüket. (tehát rendes 2015ös autó építése, részvétel az összes nagydíjon)
A 18 autó nagyon kevés lesz a rajtrácson, de ezek a kicsik (abban a formában, ahogy működtek, főleg tavaly) szerintem különösebben senkinek nem fognak hiányozni.
14264 levél
Válasz 15.02.06. 12:38 #32
balays82
A Force India idén bekerült a Stratégiai Csoportba, majd azzal a lendülettel le is szavazta (hozzá kell tenni, nem csak ők), hogy a Marussia 2014-es autóval indulhasson el idén. Jó, azt nem mondom, hogy ennek amúgy túl sok értelme lett volna, figyelembe véve, hogy már az első tesztek alapján több másodpercet gyorsultak az új autók, de azért érdekes, hogy egy csapat, amelynek elvileg a kicsik érdekeit kellene képviselnie, így dönt. Mellesleg, ha a Marussia nem indul el, akkor a konstruktőri 9. helye alapján neki járó kb. 34 millió fontot a többi csapat között fogják szétosztani. De nyilván ennek semmi köze ahhoz, hogy ilyen döntés született.
15994 levél
Válasz 15.02.02. 19:42 #31
ufodani
Amennyiben a statot nézzük, azért nem rossz : 2010 és 2014 között, 11 futamgyőzelm, 4 pole és három világbajnoki 2. hely. És ez utóbbi a legkifejezőbb. Ha kiveszem Petrovot, akkor valszeg ez a 3 második hely szinte győzelemmel ért fel, viszont ez az ért fel ez pont lófasz. A RB ( Newey...) annyival volt ütősebb mindenkinél, mint a Merci tavaly.
Még az is lehet, ha '14-ben 2. tudott volna lenni, akkor marad. Na csak azt akarom nyökögni, h nincs nagy titok sztem. A személyi változások sem neki dolgoztak, talán még ez is 1 plussz löket volt neki kifelé.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 15.02.02. 19:17 #30
balays82
Nagyon kíváncsi lennék Alonso és a Ferrari elválásának igaz történetére. Talán egyszer fény derül rá, de inkább valószínű, hogy soha.
15994 levél
Válasz 15.02.02. 19:05 #29
ufodani


Ok, Petrovtól függetlenül ( is ), a Ferka sokat köszönhet Alonak, a viszont pedig nem köszönt vissza. Ezt a sajnos többszezonos bontóba valót ha BÁRKI más vezeti, akkor...de ezt is tudjuk. Elég, a Massa és Kimi eredményeire rázoommolunk.
És pont ezért, vmilyen szinten részemről druk lesz Alo felé is.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 15.02.02. 18:55 #28
balays82
Alonsót megkérdezték az első nap végén, mit szól hozzá, hogy szinte egész nap a boxban kellett ülnie. Azt mondta, nem gond, az elmúlt öt évben megtanult türelmesnek lenni. Sokáig bírta, hogy ne szóljon be a Ferrarinak. Mondjuk igaza van, 2010-ben is végig nagyon türelmes volt Petrov mögött, csak a leintés után kezdett el mutogatni neki.
15994 levél
Válasz 15.02.02. 18:39 #27
ufodani
Már tavaly is ragoztuk de egyébként is így van, és te is mondod. A lényeg, h minnél több km-t tudjanak kajálni. Soknak ez megy is, ugye most már nem idegenek a motorok, a szabály e szempontból nem változott. Az idők is jobbak és a bibik száma is kevesebb. Az állandót a Honda jelenti, tiszta tavalyi RB.
Ja, olvasom, h ilyen + olyan űridő...na ehhez csak annyit, ha Vettel a Saubert 1.1mp-el veri, akkor ez elmond mindent. A tavalyi legjobb időt azt keményen megütötte, de szinte mindenkinek jobb az ideje.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 15.02.02. 18:37 #26
balays82
Majd ha az Ausztrál Nagydíj időmérő edzését is megnyeri Vettel, akkor esetleg elhiszem, hogy ilyen jó a Ferrari. Tavaly is jól kezdték a teszteket.
31912 levél
Válasz 15.02.02. 18:13 #25
Creativ3Form
Vettel a második napot is behúzta
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31912 levél
Válasz 15.02.02. 12:45 #24
Creativ3Form
Bár még nem lehet messzemenő következtetéseket lenyomni, de a Ferrari egyelőre nagyon jól teljesít. A tegnapi tesztnapot Vettel nyerte, és ma is vezet, ráadásul már 2 mp-vel gyorsabb a tegnapi "győztes" idejénél. Rosberg amúgy durvát tolt, 157 kört ment, ami két versenytáv. De Hambi is már 73-nál jár ma. A McClarenek egyelőre szívnak a Honda motorokkal, alig akar beindulni a masina. A Red Bull pedig szintén nincs a toppon, nem sokat köröztek, tegnap Ricci alatt egyszer füstölt is a verda, ma pedig már nyomtak egy első szárny nélküli kört.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
11785 levél
Válasz 15.01.30. 21:21 #23
Ghoost
Én úgy emlékszek az vezetett a McLaren-Mercedes házasság végéhez, hogy a Mercedes szerette volna az egész csapatot felvásárolni, de Ron Dennisék erről hallani sem akartak.
2007-ben ott volt a nyerő autójuk, de tudjuk mi történt, a két rendkívül erős versenyzőjük kigolyózta egymást, 2008-ban meg kevesek voltak a konstruktőri győzelemhez. Azóta 1-2 fellángolásuk volt ugyan, de hosszútávon nem tudtak már maradandót alkotni, így meg, hogy a Merci már a gyári csapatára koncentrál, muszáj volt lépniük.

A Sauber sztem is katasztrófa, bár a tavalyi autójuknál nem nehéz jobbat készíteni, szóval hátha...
14264 levél
Válasz 15.01.30. 21:20 #22
balays82
Hogy elhagyták, az túlzás, inkább csak finomítottak rajta. Sajnos az FIA nem úgy módosította a szabályokat, hogy teljesen eltűnjenek. A Sauber orr pl. szerintem most is ronda, de a Williams is megtartott egy kisebb méretű farkat az elején. És még nem láttunk mindent, állítólag nagyon sok variánssal kísérleteznek. A Ferrari esetében a porszívó dizájn mellőzése a pozitívum.
652 levél
Válasz 15.01.30. 21:05 #21
thri77
Úgy általánosságban szebbek lesznek az autók, hál istennek elhagyják ezeket a fura orr megoldásokat.
14264 levél
Válasz 15.01.30. 21:00 #20
balays82
Ha jobb nem is lesz a Ferrari SF15-T az F14-nél, de szebb az biztosan. Remélhetőleg Allison nem csak ezen a téren ért el fejlődést. A Sauber viszont nekem egy sereghajtó csapat benyomását kelti, mind a formáját, mind a festését illetően. A szokásokkal ellentétben linkelni most nincs kedvem, úgyis mindenki meg tudja találni a képeket, akit érdekel.
652 levél
Válasz 15.01.29. 23:21 #19
thri77
Persze, a Hakkinen korszakban elég jó volt az összhang. Csak hát a fiúbandáknál is eljön az az idő, amikor mindenki elkezdi komolyan gondolni, hogy miatta megy jól a szekér és elkezdődik a széthúzás. Plusz azért történt egy el nem hanyagolható tény: Adrian Newey otthagyta őket. Csoda, hogy utána még ennyit kibírtak egymás mellett, persze kellett hozzá a hamiltonos siker. Egyelőre a Mercit igazolja az élet, de nekik sem volt egyenes az út a csúcsra, plusz kellett hozzá némi szerencse is.
14264 levél
Válasz 15.01.29. 22:54 #18
balays82
A 90-es évek második felében, vagy akár a kétezres évek elején azért eléggé kompatibilisek voltak egymással, én nem ebben látom a probléma okát. Ron Dennis távozása után valahogy sok volt a hibás döntés a vezetőség részéről, vagy éppen megbízhatósagi gondokkal küszködtek. Az meg mondjuk evidens, hogy miközben már alá van írva a szerződés az új motorpartnerrel, már nem olyan gördülékeny az együttműködés.
652 levél
Válasz 15.01.29. 22:44 #17
thri77
A WTCC ilyen kvázi világbajnokság, nem mérvadó. Nem is tolnak bele szerintem annyi pénzt, "másodlagos". Arról hogy nyerő autójuk volt, nem biztos, hogy teljes mértékben tudták, tudjuk ugye hogy Ross Brown keverte a szálakat ügyesen a háttérben. Mondjuk az mindenképp elmondható, hogy nem bíztak eléggé a projektben. A Merci sztorija azért érdekes, hiszen valahol a McLarenben fejlődött ki tulajdonképp. Egymással nem voltak kompatibilisek, lehet az angoloknak jobban bejön majd a japán erőforrás, ha már a németekkel nem tudták megérteni egymást éveken keresztül.
14264 levél
Válasz 15.01.29. 22:39 #16
balays82
Ja igen, mert a Honda pont arról híres mostanában, hogy betalál, lásd pl. WTCC. Na meg a Forma 1-et is akkor hagyták el legutóbb jó érzékkel, amikor világbajnok autójuk volt. Persze, ha a japánok tavaly egész évben Mercedes motorokat tanulmányoztak, akkor lehet esélyük, de kétlem, hogy ezt megengedték volna nekik. A másik, hogy a McLaren meg erős motorral sem volt sehol, így aero téren is előre kellene lépniük. Nehezen fog ez így egyszerre menni, meg azt se felejtsük el, hogy a Mercedes sem hirtelen jutott a csúcsra, hanem több éves fejlesztési program eredményeként, ami alatt elég kevés sikerben volt részük. Az meg egy dolog, hogy a próbapadon jól megy valami, a pályán való tesztelést az nem helyettesíti. Ott meg nem igazán brillírozott a múltkor a Honda, de meglátjuk, mennyit fejlődtek.
652 levél
Válasz 15.01.29. 22:38 #15
thri77
A Hondának én is drukkolok, de kétlem, hogy nagyot tudnának durrantani a semmiből. Azon belül is Button jó szereplésének örülnék és ő a legjobb fej az egész bagázsban, még ha nem is a legjobb. Kimit bírom még, de borzasztóan motiválatlan és ez meg is látszik az eredményein.

A Williams valóban veszélyes lehetne a Mercedesre, de nem Massával. Szerintem már nem kéne neki erőltetni a dolgot, lejárt az ideje. Bottas viszont jó, valami még azonban hiányzik a sikerhez. Gondolom a Mercedes is tudatosan visszafogja őket valamelyest.

A két ovis közül nem érdekel, hogy melyik nyer, elképzelhető, hogy most a másikkal nyeretik meg, hogy ne legyen torzsalkodás. Pláne ha már év elején olyanokról beszélnek, hogy ki érkezhet a szerecsengyerek helyére.

Szerk.: Ricciardot kihagytam, ő is jó, remélem jól megy majd a sora.
414 levél
Válasz 15.01.29. 22:18 #14
totyak
Te aztán igazán negatívan mész neki az új szezonnak. Egyértelmű, hogy megint a Mercedes lesz fölényben. Mondjuk én pont ellenkezőleg látom a McLaren dolgát. Lehet, hogy a Honda durván beletalál. Williams-nek amúgy nagyon örülnék, Massa-nak nagyon drukkoltam tavaly is, de szegényem csak bukdácsolt.
14264 levél
Válasz 15.01.29. 22:13 #13
balays82
Tévedtem, még ez is belendült, csak kellett egy kis up.

Hihetetlen amúgy, hogy vasárnap már tesztelnek a csapatok, pedig mintha most lett volna vége az előző szezonnak. Igaz, ez a mostani nem is hoz annyira lázba, már csak azért sem, mert a valószínűleg továbbra is tartó Ferrari vergődésnek most már én is a szenvedő alanya leszek. A Mercedes nyomasztó fölényét nem érzem egyáltalán veszélyben, főleg akkor, ha tényleg még 50 lóerőt pakoltak a motorba. A Red Bull megint késésben van, főleg az erőforrást illetően, a McLaren szerintem idén mindenképpen hátrányban lesz a Honda miatt, a Lotusnak meg még az élmezőny megközelítéséhez is komolyat kellene fejlődnie. Talán a Williams tűnik a legkomolyabb riválisnak, de ők sem eléggé. A többiek futottak még kategória, jó lesz, ha túlélik ezt az évet. A Hamilton-Rosberg belharc tavaly még érdekes volt valamennyire, de idén már nem igazán, ha lesz egyáltalán. Szóval ilyen kevés lelkesedéssel még nem nagyon vártam az új idényt, de talán éppen ezért fogok majd pozitívan csalódni.
414 levél
Válasz 15.01.29. 21:45 #12
totyak
Tavaly nem voltam, de előtte vagy 3-4 éven át mindig mentem. Először 2006-ban voltam. De kijárok a World Series by Renault-ra is. Mondjuk csak azért, mert ingyen van.
31912 levél
Válasz 15.01.29. 21:36 #11
Creativ3Form
Egyszer voltam még 2002-ben a Hungaroringen. Kettős Ferrari győzelem, szóval az amúgy is felejthetetlen élményhez ez még egy hatalmas plusz volt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
652 levél
Válasz 15.01.29. 20:58 #10
thri77
Voltam 4x-5x, de most már nemigen mennék ki. Ha szereti az ember, akkor nagy élmény.
Külföldön csak "nemforma1en" voltam.
414 levél
Válasz 15.01.29. 20:46 #9
totyak
Számomra a legjobb.

Egyébként volt már valaki élőben, vagy tervezi, hogy idén kimegy? Esetleg Hungaroringen kívül más futamot látott valaki élőben? Mi tervezünk egy monzai utazást a haverokkal idén, vagy jövőre.
652 levél
Válasz 15.01.29. 18:44 #8
thri77
Nem akarok flame-et kelteni, de inkább csak nevezzük a legnézettebbnek.

Ghoost: Hát mondjuk a Honda miatt lehetett / kellet volna, jah.
11785 levél
Válasz 15.01.29. 18:34 #7
Ghoost
Még mindig nem bírnak elszakadni a régi West-McLaren-Mercedes színektől, pedig itt lett volna az alkalom.
De remélem legalább gyors lesz
414 levél
Válasz 15.01.29. 18:19 #6
totyak
Nemsoká kezdődik végre az új szezon. A legjobb technikai sport a világon. Micsoda hangulata van élőben nézni a helyszínen (meg ugye a közlekedés sem semmi odáig).

Kitartást Schumacher!!!
652 levél
Válasz 15.01.29. 15:50 #5
thri77
Hehh, néhol kicsit gagyesz, de jó. Idén ők lesznek a humorherold csapat?
Már csak a pályán kéne találni valamit.
5454 levél
Válasz 15.01.29. 15:14 #4
Dino
Tessék, ezt pont ma láttam: McLaren-Honda MP4-30
14264 levél
Válasz 15.01.29. 15:11 #3
balays82
Nocsak, ez már meg lett nyitva? Azért vannak olyan témák, amelyekbe már semmilyen nyereményjáték nem képes életet lehelni. Régebben január végén már javában zajlott az aktuális topikban az élet.
15994 levél
Válasz 15.01.29. 14:57 #2
ufodani
Jenson and Fernando: Back to the Racetrack

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
12091 levél
Válasz 15.01.05. 13:24 #1
Gobiakos
Mivel eddig még nem nyitotta meg senki a következő szezon topikját, ellenben az összes már 2015-re vonatkozó hír a '14-es topikjába ment, így gondoltam, jó lenne, ha végre megszületne a friss hsz-csárda.
Egy egészen friss, és talán annál érdektelenebb hír:
Ezért nem akar a Honda ezüst McLarent

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.