Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Resident Evil HD Remaster pontszámok [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Resident Evil HD Remaster pontszámok
Megjelent a kultikus sorozat legelső részének új feldolgozása, amely összességében remek értékeléseket kapott.

Resident Evil HD Remaster

Resident Evil HD Remaster
A legutóbbi Resident Evil HD Remaster cikkek, hírek
671 levél
Válasz 15.01.21. 12:34 #14
ivanova36
Akkor majd írok róla másodvéleményt Az eredetit anno kihagytam, így új lesz benne minden.
806 levél
Válasz 15.01.21. 11:19 #13
SolidSnakeGH
13 év telt el a 2002-es GameCube-remake óta, mostanában amúgy is igény van a régi klasszikusok felelevenítésére, így szerintem teljesen érthető a Capcom válasza erre a trendre.

Tegnap este kipróbáltam és hát azt kell mondjam az eddigiek alapján: remek munkát végeztek, ismerős és egyben mégis újszerű élményt ad.

Kíváncsi lennék olyan emberek véleményére, akik ezzel a verzióval ismerkedtek meg először vele, hogy ők hogyan látják ezt a verziót.
76 levél
Válasz 15.01.21. 11:09 #12
barack1
Szerintem a 2002 -es verzió is nagyon szép volt, de a történet nem ér annyit, hogy harmadszor is érdemes lenne kiadni.
806 levél
Válasz 15.01.21. 09:30 #11
SolidSnakeGH
Ennél az esetnél könnyebb következtetni valamelyest a kiadandó végtermék minőségére (lévén ez a remake az eredeti remake-jének remake-je ).

A kritika mindig is szubjektív dolog, némileg a demó is (játszottam én olyan demókkal anno újság CD mellékletekről (pl. Dino Crisis), amiért gyerekként oda meg vissza voltam, az általános szcéna pedig eléggé lehúzta).
671 levél
Válasz 15.01.21. 08:12 #10
ivanova36
Igen, a demo sokat hozzátehet de sokat el is vehet a kész játékból. Számomra van pár emlékezetes demo:
Carmageddon 1: egy város, 1 autó, 4 perc ingame játékidő. Se több , se kevesebb, hiába volt 20+ perced, 4. percnél vége és ennyi. Órákat el lehetett bohóckodni benne, 4 perc játék, 1 perc demo újraindítással, hogy a benne lévő városrészt felfedezd, kiismerd, vagy éppen 4 perc alatt lezúzd az ellenfeleket. Laikus szemmel semmi extra nem kellett hozzá. Fogták a harmincakárhanyadik pályát és rákerült egy időkorlát.
Revolt: 1 pálya, kb 8 kisautó. Ami hátrány volt: az összes powerupot ellőtték a demóban. vagyis a kész játékba nem került bele plusz powerup, "csak" kb 13 új pálya és vagy 40+ kisautó. Jó volt a demo, de amiatt hogy ellőtték az összes puskaport benne számomra negatív eredményt hozott a demo és emiatt a kész játék is kb -10 ponttal indult. Más kérdés hogy a mai napig nyüstölöm igaz, ma már Androidon

Értékeléshez:
egy játék értékelése szerintem teljesen felesleges. Én személy szerint nem fogok egy játékot sem megvenni csak azért, mert akármelyik oldal 7,9 pontott adott rá. Ellenben a cikkekben legyen benne tárgyilagosan hogy miről szól a játék, mik kerültek bele, nem árt ha van némi konkrétum a végigjátszás hosszúságáról, már ahol lehet végigjátszásról beszélni, illetve a végére még belefér a cikkíró személyes véleménye, de nem több. Sajnos ahány oldal, annyi szokás, és ugye volt már tavaly is balhé abból hogy miért kapja ugyanaz a játék egyik oldaltól a 9.8-at, míg másiktól a 100/65-t.
Számomra fontosabb egy játéknál, hogy mit nyújt ténylegesen, és totál hidegen hagy hogy a cikkírónak szerint csúnya a grafika vagy hogy egy egy rész számára milyen értelmetlennek tűnt.
652 levél
Válasz 15.01.21. 07:50 #9
thri77
6e Ft. De én inkább azon csodálkozom, hogy Xone-on más az árképzés. Vagy netán van különbség a két verzió közt? Ennyire nem követtem.
39 levél
Válasz 15.01.21. 07:27 #8
CasualCrash
Jelenlegi árfolyamok mellett sokallom érte a 20 dollárt. Magyar store-on mennyibe kerül?
652 levél
Válasz 15.01.20. 21:06 #7
thri77
Abszolút el nem ítélhető módon.
Viszont ezért írtam, hogy próbálj a másik oldalról is belegondolni. De leírom másképp. Egy demo összekalapálása a teljes játék készítése mellett majdnem olyan szintű feladat, mintha egy második projekt lenne. Az hogy egy cégnél sokan vannak (vagy ahányan), okkal van: mindenkinek megvan a feladata. Nincsenek lézengő emberek, akiket be lehet fogni bármire, mert semmi dolguk (illetve sokszor vannak, de ez most nem tartozik ide . De akárhogy is, egy ilyen próbaverzió mindig plusz erőbefektetés, vagy több alkalmazott, vagy hosszabb fejlesztési idő szintjén (közös nevező pedig a nagyobb fejlesztési költség).

Hiába tűnik úgy, hogy egy kis szeletet könnyű lekanyarítani, kicsit ki kell pofozni és kész is, ez azért nem így működik. Egy demót jó előre, még a fejlesztés elején el kell tervezni és úgy nekiugrani a feladatnak. Menet közben eldönteni mindezt még nagyobb szívás. Ráadásul egy rossz demó nagyon sokat árthat a végső produktumnak, szóval ha nem jó a fogadtatás, akkor visszafelé sül el a pisztoly.

Épp ezért tényleg respect azoknak, akik hajlandóak ezzel foglalkozni, habár van pár cím, ahol már szinte kötelező ez (jellemzően az menetrend szerint futószalagon érkező sportjátékok) és ezekben a kategóriákban valamelyest(!) könnyebb is talán egy próbaverzió összehozása.

Persze a játékos joggal mondhatja, hogy nem érdekli, ha kell a pénzem, adják el nekem a cuccot, kérem a demót. Értem én....
414 levél
Válasz 15.01.20. 19:56 #6
totyak
Valóban nem látok bele a dologba, csak a saját érdekeimet nézem játékosként. Az a hihetetlen apparátus viszont szerintem pont megoldhatná a dolgot, ha nagyon akarná. Meg aztán akad azért fejlesztő, aki a mai világban is hajlandó és képes demót kiadni. Követendő példa.
652 levél
Válasz 15.01.20. 19:48 #5
thri77
Oké, valóban elment ez az iparág is jócskán az anyagi irányba, de ugyanakkor a fejlesztés menet is nagyon megváltozott. Nem 2-3 fickó dob össze egy játékot Apuék garázsában három hónap alatt (most az indie címeket hagyjuk), hihetetlen apparátus kell egy mostani AAA címhez, másrészt sokkal komplexebbek a mai játékok. Ha kicsit jobban belelátnál, megértenéd micsoda tortúra egy demo összehozása, még ha csak egy publikusan ki nem adott, játékshowra szánt cuccról is beszélünk.
414 levél
Válasz 15.01.20. 19:25 #4
totyak
Elhiszem, hogy a fejlesztők nem akarnak plusz macerát, de a pénzemet bezzeg nagyon szeretnék. Lényegtelen, demo nélkül is meg lehet oldani a dolgokat így, vagy úgy.
652 levél
Válasz 15.01.20. 19:04 #3
thri77
Demót csinálni fejlesztői oldalról egyre nagyobb szívás, rengeteg plusz meló. Persze játékos oldalról ez sajnálatos, de el kell fogadni. Viszont érdemes olyan reviewt elolvasni (vagy többet, akiknek adsz a véleményére. Az sem mindegy az adott oldalon ki ír róla. Egy pontba sűríteni meg elég nehéz egy komplett értékelést, nem véletlen, hogy vannak olyanok, akik szépen meg is szabadulnak ettől a rendszertől.
http://www.joystiq.com/2015/01/13/joystiq-isnt-scoring-reviews-anymore-and-heres-why/
414 levél
Válasz 15.01.20. 17:42 #2
totyak
Soha nem bírtam ezeket a szubjektív pontozásokat. Valamelyik újságírónak jobban tetszik, valamelyiknek meg kevésbé. Itt is kapott 6,5-et, meg 9,5-et, hogy van ez? Ebből hogy szűrje le a játékos, hogy érdemes e pénzt adni rá? Ezért volt jó régen, mikor még hajlandóak voltak demókat kiadni, mindenki megnézhette, eldönthette.
806 levél
Válasz 15.01.20. 16:12 #1
SolidSnakeGH
Gyerekkorom meghatározó élménye volt az eredeti RE1 a helyi PSX klubban, így már a HD remake bejelentése óta ment a tűkön ülés. Ma este újra kinyílik a Spencer-villa >

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.