Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Ennyi volt, bezárt a Robotoki [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Ennyi volt, bezárt a Robotoki
A stúdió egyetlen játék nélkül tűnik el a süllyesztőben.

Human Element

Human Element
A legutóbbi Human Element cikkek, hírek
2853 levél
Válasz 15.01.27. 15:40 #23
RAI*DEN
Jó kérdés. Szerintem egy 2. rész megjelenéséig és annak támogatásáig fut a projekt. De eddig csak annyit lehet tudni(ami egyáltalán nem biztos), hogy állítólag szeptemberben jön egy külön küldetéslemez, ami kb az alapjáték felével ér fel tartalmilag, és nem az expansion pass-ban lévő tartalmakat fogja tartalmazni. Meg sutyorognak egy Destiny 2-ről egyes fórumokon, ahova a Destinyben elért eredmények és karakterek átvihetőek lesznek. Semmi konkrétat nem tudni, viszont ez már elég erőteljesen offtopic, szóval nem itt kéne megtárgyalni.
806 levél
Válasz 15.01.27. 11:43 #22
SolidSnakeGH
Ha ennyi időre és leszállítandó termékmennyiségre kapták meg Bungie-ék a büdzsét, akkor ott azért ésszel kellett beosztani. Arról van infó, hogy a Destiny elkészültével még mennyi van hátra az 5 éves "futamidőből"?
2853 levél
Válasz 15.01.27. 11:26 #21
RAI*DEN
Mondjuk az említett Destiny állítólag 5 éves tartamra kapott 500milliót. Ebben benne van az alább is írt állítólagos küldetés lemez, valamint egy teljes értékű folytasás is.
652 levél
Válasz 15.01.27. 09:42 #20
thri77
Igen a marketing egy masik tetel. Latszolag nagy szamok, de aki sokat fektet be (es melle jo a cucca) az megterulhet bevetwl formajaban. Ezt figyelembe veve is ertetlenul allok az olyan osszegeknel mint az emlitett Destiny.
2853 levél
Válasz 15.01.27. 09:27 #19
RAI*DEN
Jól látod a dolgot. Felhozhatnám példának bármelyik Assassins Creedet(a büdzsé negyede biztos, hogy marketingre megy el, de lehet, hogy inkább a fele...), de ott van a GTA5 ami megint csak horribilis összeget tud felmutatni, vagy a legendás Destiny 500milliója... Bár utóbbi elméletileg 2-3 éves támogatottságra szól, benne egy leendő kiegészítő lemezzel idén őszi megjelenéssel.
652 levél
Válasz 15.01.27. 08:36 #18
thri77
Tény, hogy nem egy olcsó műfaj ez sem, de sokszor én is megkérdőjelezem a repkedő hatalmas összegek kapcsán, mint RAI*DEN hogy ugyan mire. Ha leülnénk számolni, bizony nem biztos, hogy "könnyen kijönne" mire is ment el a lóvé. De sajna ez is része az egésznek. Valaki(k) mindig jól jár(nak), a másik része a sztorinak meg a rongyrázás.
806 levél
Válasz 15.01.27. 08:16 #17
SolidSnakeGH
A horribilis összegek könnyen kijönnek, ha összeadódik a fejlesztőcsapat bérezése, a menedzsment bérezése, az irodabérlési díj, hardveres infrastruktúra (devgépek + tesztgépek, alternatív kijelzők, tesztkonzolok, tesztmobilok), szoftverlicencek, stb. Indie fejlesztésnél sokat lehet spórolni, a "professzionális" világban azonban a jó szakemberek igénylik és jár is nekik a magasabb bérezés. A menedzsment viszont hajlamos sokat nyúlni, a fejlesztőket néhol meg is félemlítik azzal a ténnyel, hogy ők márpedig nélkülözhetőek, hiszen állandóan lesznek olyan emberek, akik az ő pozíciójukra várnak és meg is csinálják a munkát.
2853 levél
Válasz 15.01.26. 22:06 #16
RAI*DEN
Meg a mai világban játékkészítésre horribilis összegek mennek el. Sokszor megkérdőjelezem, hogy mégis minek. Szerintem kevesebb pénzből is lehet maradandót alkotni(lásd: Metro játékok).
806 levél
Válasz 15.01.26. 20:00 #15
SolidSnakeGH
A honlapjukon is az látható az irodájukban, hogy tele van a fal Human Element poszterekkel. Azért ez alátámasztja ezt a tényt és elárul a céges kultúráról egyet-mást. Nem is szomorkodok a magam részéről emiatt.
652 levél
Válasz 15.01.26. 19:06 #14
thri77
Itt inkább arról lehetett szó a mellékes hírek alapján, hogy nem csak hogy rendes tervezés nem volt, hanem elherdálták/lenyúlták a pénz minden szarra, csak épp a játékra nem jutott. De ezt már tárgyaltuk lentebb.
414 levél
Válasz 15.01.26. 18:43 #13
totyak
Az örök igazság, hogy pénzből sosem elég. Gondolom itt is finanszírozási gondok voltak. Csak hát ehhez kell a jó szakember, hogy már a projekt elkezdése előtt felismerje, hogy mit bírnak az erőforrások.
806 levél
Válasz 15.01.26. 18:31 #12
SolidSnakeGH
Másfelől ha tényleg csak a tőketehén fejése ment érdemi meló nélkül, akkor ne csodálkozzanak a fejlesztők, hogy a hajó elkerülhetetlenül elsüllyed. Ilyenkor inkább az a szomorú, ha a fejlesztő részlegben a végsőkig kitartanak és csakazértis odateszik magukat amolyan idealista módon. Vagy tudták előre, hogy ez a hajó xy időben fog elsüllyedni, addig legalább lehet kódolgatni, megjön a fizu, közben párhuzamosan menni interjúzgatni, stb. Ki tudja, mi lehet itt is a tényleges igazság.
414 levél
Válasz 15.01.26. 16:52 #11
totyak
Azt valahogy nem érzem nagy tragédiának, hogy a játék kimarad, de azért amikor egy fejlesztőstúdió bezár, az kicsit szomorú.
652 levél
Válasz 15.01.26. 16:28 #10
thri77
Nemtom, nekem már akkor se jött be. Szerintem se vesztettünk sokat.
806 levél
Válasz 15.01.26. 14:53 #9
SolidSnakeGH
Amikor elindult a projekt, akkor még volt értelme erőltetni, akkor DayZ még láthatáron se volt.
2853 levél
Válasz 15.01.26. 13:20 #8
RAI*DEN
Azt mondjuk tegyük hozzá, hogy ez a projekt azért annyira nem volt olyan nagy szám videók alapján sem. A játék miatt jó eséllyel nem kár, a csapat miatt viszont már inkább. Nem értem miért kell ezt a zombihenteldét erőltetni ilyen szinten...
652 levél
Válasz 15.01.25. 18:22 #7
thri77
Sajna ez így szokott lenni és sajna megéltem már pár ilyet. :/
806 levél
Válasz 15.01.25. 17:06 #6
SolidSnakeGH
Valakik akkor meggazdagodtak ezzel az eddigi projekttőkével egy ideig, mások (valszeg a dolgozó réteg) pedig jól megszívták.
652 levél
Válasz 15.01.25. 16:47 #5
thri77
Tovabba ahogy olvastam elegge eszetlen koltekezes folyt, es nem feltetlenul a jatek fejlesztesere. Igy nme tudom sajnalni oket.
806 levél
Válasz 15.01.25. 16:35 #4
SolidSnakeGH
Ahogy olvasom, a Robotokit a Call of Duty: Modern Warfare 3 kiadása után (2011 vége) alapították, az meg már 3 éve volt. Akkor még nem volt annyira felfuttatva ez a műfaj, egyszerűen eltelt az idő, nem jött ki a projekt, talán elfogyott a pénz is közben, ezalatt kijöttek a konkurensek és ők értek be előbb a célvonalba.
1492 levél
Válasz 15.01.25. 16:28 #3
GeryG
Nevezzük nevén a gyereket: az emberek 90%-a már ugyanúgy rosszul van a zombis játékoktól, mint pár éve a világháborúsoktól volt... nem ilyesmivel kéne nyitni egy kezdő stúdiónak.
806 levél
Válasz 15.01.25. 16:24 #2
SolidSnakeGH
Szomorú hír, bár sajnos nem meglepő, a zombi-apokalipszis survival FPS eléggé mainstream lett az elmúlt években. Ha pedig egy befektető megvonja a tőkét a stúdiótól, onnantól kezdve krízishelyzet áll fenn.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.