Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Dying Light kooperatív trailer [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Dying Light kooperatív trailer
Barátainkkal együtt is kalandozhatunk majd Harran városában.

Dying Light

Dying Light
A legutóbbi Dying Light cikkek, hírek
208 levél
Válasz 15.01.29. 02:50 #25
DervisHUN
Röviden coopban lehet tolni a kampányt, küldetéseket + mindenféle challange-t. Szóval kb minden módnak meg van a coop variánsa.
Ja és nem össze keverendő az osztott képernyős coopal mert ez nem az, ez online coop.
1350 levél
Válasz 15.01.29. 01:52 #24
jawsika
Sziasztok. Tudom, google a barátom, de fáradt vagyok megnézni. Ebben a játékban a co-op mit takar? Co-op kampányt, vagy mit?

Köszönöm a választ
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
652 levél
Válasz 15.01.29. 00:31 #23
thri77
Ez max a független stúdióknál van így. Akik szerződésben vannak valamelyik kiadóval, vagy valamelyik "gépezet" részei, azokra simán kiosztják, hogy "Ti, most szépen ezt csináljátok majd 2 évig". Szóval van ilyen is, olyan is.
2851 levél
Válasz 15.01.29. 00:21 #22
RAI*DEN
Tudtommal ez úgy működik, hogy a stúdiók kitalálnak valamit, házalnak több kiadónál támogatásért és azért, hogy a kiadási teendőket elvégezzék. Ha a projekt tetszetős a kiadónak, akkor nyomják bele a pénzt, ha nem, elzavarják őket, vagy esetlegesen beleszólást kérnek a projektbe. Azért ez nem úgy van, hogy a kiadó mondja meg, hogy mit csináljon a stúdió tudtommal, de lehet én gondolom rosszul.
806 levél
Válasz 15.01.28. 17:52 #21
SolidSnakeGH
Ezzel csak az a gond, hogyha nem vagy független játékfejlesztő, akkor ha a munkáltatód azt mondja, hogy ő űrnácis zombi pokemonokat akar ellenfélnek, akkor nem nagyon lehet kreatív értelemben tenni ellene (vagy de és általában innen születnek a "creative differences" indokos elválások ).
2851 levél
Válasz 15.01.28. 16:53 #20
RAI*DEN
Talán most már nem akar boldog-boldogtalan zombis játékot gyártani, főleg, hogy már stúdió is lett áldozata ennek a láznak(Robotoki). Nem bánnék több kreativitást a fejlesztőktől.
806 levél
Válasz 15.01.28. 14:54 #19
SolidSnakeGH
Én is inkább a Walking Dead-lázban látom a forrást a túltermelés kialakulására. Maga a sorozat ügyesen dolgozza fel a témát (és ugye ismerjük a TellTale-adaptációkat is), azonban a sikernek köszönhető tömeges elterjedés és elismertség hozta magával az igazi zombihullámot.

Lehet tényleg pihentetni kéne kicsit szegény élőholtakat, valószínűleg úgyis jön majd más vesszőparipa hamarosan, amitől szintén megcsömörlik egy idő után mindenki.
2851 levél
Válasz 15.01.28. 13:24 #18
RAI*DEN
Én inkább a Call of Duty zombimódjára vezetném vissza az egésznek a gyökerét, meg a Left 4 Dead első részére. Előtte még nem igazán volt jellemző a téma túlzott erőltetése, de amióta ez a 2 játék felbukkant, jöttek az ilyen-olyan zombis játékok, kezdve a plants vs. zombies-tól. Már hányni tudnék ez egésztől, de komolyan...
652 levél
Válasz 15.01.28. 12:36 #17
thri77
Voltak akkoriban is, csak más műfajban, pl. főleg rail shooterek: Area 51, House of the Dead, Corpse Killer, stb. A mai technika már könnyebben lehetővé teszi sok esetben a fejlesztést, így az összetettebb műfajokban is megjelentek. De tény, hogy az utóbbi években a zombi téma nagyon fel lett kapva és javarészt a Walking Dead "sara" is.
2851 levél
Válasz 15.01.28. 12:31 #16
RAI*DEN
Ugyanaz az eset áll fenn, mint annak idején a 2. világháborús játékokkal. Aki soha nem játszott velük, már azoknak is tele volt velük a tökük, hogy már megint 2. vh-s fps, rts meg tököm tudja. Most, hogy ellőttem az rts szót, még a végén zombis rts-ek is jönni fognak. Amúgy a Stubbs the zombie-ra kár lenne hurrogni, mert az inkább ilyen komolytalan játék, de ettől függetlenül nagyon jó
208 levél
Válasz 15.01.28. 11:36 #15
DervisHUN
Resident Evil 1-2-3 idején hány zombis játék volt rajta kívül? Ma már évente jön ki legalább 2-3 jó-rosszabb alkotás. Ha csak 1et játszom végig 2 év alatt mert megunom, akkor is hallok másik 4ről. Szerintem ez kicsit túladagolás
806 levél
Válasz 15.01.28. 11:00 #14
SolidSnakeGH
A multis stratégiázás akármelyik játéknál kialakítható akár idegenek között is, ilyen módon a gameplay videó semmi újdonságot nem mutat e téren.

Igazából szomorú vagyok kicsit azért, hogy ha elhangzik a "zombi" szó, akkor a játékostársadalom nagy része már csak "meh" alapon, belefásultan veszi tudomásul, hogy megint egy tégla jön a falba. Ha pl. most jönne ki a Stubbs The Zombie, mai fejjel nézve is menne a hurrogás, hogy "már megint egy zombis játék", holott az aztán tényleg ügyesen dolgozta fel a témát. Vagy akár a Resident Evil-re is igaz lehetne ugyanez.

Miért ment lejjebb hát az ingerküszöbünk? Túlságosan elhígították volna őket? Miért nem rettegünk már tőlük annyira, mint a RE idején?
208 levél
Válasz 15.01.28. 10:18 #13
DervisHUN
Esetleg annyiban lehet ez a játék több mint a többi, ha tényleg van lehetőség, stratégiai elemeket belecsempézni, mondjuk coopban is, amit a videón szerintem próbáltak szemléltetni, hogy össze lehet dolgozni, és csapatmunkával lehet öldökölni. Nem csak 4 idegen egymás mellet áll és ölnek mindenkit mint left 4 dead-ben.
2851 levél
Válasz 15.01.26. 22:21 #12
RAI*DEN
Én már viszont várom ennek a zombimizériának a végét. Jobb szeretnék látni érdekesebb játékokat. Számomra a téma már túlságosan is túlajnározott.
4682 levél
Válasz 15.01.26. 21:24 #11
Christoph
Hát attól még, hogy nem kikerülöm a kerítést, hanem átugrom és és úgy csapom le a zombit olyan nagyon nem esek hasra. A lényeg, hogy ez a zombi téma ilyen formában már unalmas (más formában is kezd az lenni, pedig bőven a divat előtt szerettem már a témát). A parkour mindenesetre nem fog új műfajt teremteni, a Riptide meg a lekerítgetéssel volt újabb. Húha...
806 levél
Válasz 15.01.26. 18:13 #10
SolidSnakeGH
Ennyi erővel a Dead Island meg egy Left 4 Dead játék, amiben jobban dominálnak az RPG elemek. De értem én, mire akarsz kilyukadni, a zombiskodás már túl mainstream. Ennek ellenére kíváncsi leszek erre a fajta permutációra is, lévén parkourködve zombikat cselezni biztos jó móka lesz.
2851 levél
Válasz 15.01.26. 16:17 #9
RAI*DEN
Attól ez még egy Dead Island játék amiben lehet parkour-ozni. Innen nézve már nem is olyan nagy a megújulás...
806 levél
Válasz 15.01.26. 15:39 #8
SolidSnakeGH
Dead Islandben tudtommal nem volt parkour funkció, itt meg gyakorlatilag ez jelenti a játék savát-borsát.
4682 levél
Válasz 15.01.26. 15:36 #7
Christoph
Túlságos dead islandes ez az egész játék. Nem olvastam nagyon utána, de a videókból nekem ez jön le. Már a Riptide sem tudott lázba hozni, pedig az első részt nagyon szerettem. De egyébként ha agyatlan zombiölés, akkor meg Killing Floor, ezek a hozd ide vidd oda, szedd össze küldetések különösebben nem emelnek a játékélményen.
806 levél
Válasz 15.01.26. 15:31 #6
SolidSnakeGH
Ez a Dying Light az élő példája a megújulásnak, Mirror's Edge-sen még sohasem püföltél zombikat soha ezelőtt
652 levél
Válasz 15.01.26. 14:12 #5
thri77
Ez igaz. Mondjuk volt nekik az autós vonal, meg gondolom pl. a Call of Juarez féle irányba tudnak továbblépni.
2851 levél
Válasz 15.01.26. 13:52 #4
RAI*DEN
Csak azért írtam ezt, mert most már szerintem lassan leáldozóban lesz ezeknek az agyatlan zombijátékoknak, Techland meg más téren nem igazán jeleskedett eddig.
652 levél
Válasz 15.01.26. 13:49 #3
thri77
Igen. Majd csinálnak olyan zombis játékokat, ahol nem ölni kell őket. Pl. tamagocsi, zombi sims, stb.
2851 levél
Válasz 15.01.26. 13:34 #2
RAI*DEN
Amúgy kíváncsi vagyok, ha majd lezajlik ez a zombimánia, a Techland képes lesz-e megújulni és valami más stílusú játékkal előrukkolni.
806 levél
Válasz 15.01.26. 07:51 #1
SolidSnakeGH
A motozásos feature-ön behaltam, hogy miket lehet találni egy élőhalott gyors megmotozása után

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.