Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Life is Strange fejlesztői napló az időmanipulálásról [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Life is Strange fejlesztői napló az időmanipulálásról
Mi is az a pillangóhatás?

Life is Strange

Life is Strange
A legutóbbi Life is Strange cikkek, hírek
806 levél
Válasz 15.01.28. 17:23 #27
SolidSnakeGH
+1, ráadásul én még nekik is dolgozom.

Azért furcsállottam, mert ha lenne normál demó a PC-s portra is, akkor némileg "nemzetköziesebb" találati arányt vártam volna.
652 levél
Válasz 15.01.28. 16:42 #26
thri77
Ha ott kéne élnem, akkor nekem is furcsa lenne az élet (nem szeretem sem a nemzetet, sem a nyelvüket
806 levél
Válasz 15.01.28. 15:28 #25
SolidSnakeGH
Egy példa: GoT 1. epizód másfél gigát foglal. Ha ezt a példát is megszorozzuk hattal, akkor is bőven egy mai AAA-játék mérete alatt vagyunk, szóval ja, a méret itt nem lényeg.

Rákerestem a Life is Strange PC demójára, de a fő találatok csak német oldalak voltak. Érdekes.
652 levél
Válasz 15.01.28. 13:59 #24
thri77
Gondolom PC-n külön demo lesz (amúgy friss infók alapján PS-re is). De Telltale cuccokból kiindulva eleve nem nagy egy epizód, azoknál is egy szezon kb. 3-4 giga, az meg 6 részből áll. Szóval ezen kár aggódni.
806 levél
Válasz 15.01.28. 13:18 #23
SolidSnakeGH
PC-re nem valószínű a Trial, az inkább konzoloknál járatos, PC esetén a demó műfaja majdhogynem kihalt.
414 levél
Válasz 15.01.28. 12:13 #22
totyak
Mondjuk én pc-n nem szeretném a komplett játékot lekapni azért, hogy mondjuk 20 percet kipróbálhassak. Oké, hogy nincs rossz netem, de akkor sem. Gondolom több Gb-nyi adat lesz még így egy epizód is.
652 levél
Válasz 15.01.28. 11:35 #21
thri77
Twin Peakset majd meglátjuk, hogy hipsterkedésből dobták-e csak be, vagy tényleg valós.

Az hogy a tárgy megmarad, a videóból is kiderült. Elsőre nekem is fura volt, de végül is csökkenti a játékos frusztráltságát. Sokadik próbánál már unalmassá válna, újból felvenni, megszerezni. Kérdés maga a sok ismétlés nem fullasztja-e unalomba a játékot, én leginkább erre leszek kíváncsi.
806 levél
Válasz 15.01.28. 09:58 #20
SolidSnakeGH
Jó kis cikk ez, köszi a megosztást!
Twin Peaks-féle ihletet elolvastam, még inkább felcsigázott.
Az ígéretre pedig, hogy csökkentik a választási illúziót, majd az idő úgyis választ ad, de ha valahogy mégis tető alá hozzák, akkor újabb mérföldkő közeleg.

"Items that are collected before time traveling will be kept in the inventory after the fact" - nyilván a játékmenet könnyebbé válhat ezáltal, azonban maga az ötlet nem tetszik annyira.
652 levél
Válasz 15.01.28. 08:23 #19
thri77
Nem hinném, ahhoz azért a PSN-t kellene feltörniük előbb. Sok játéknak van trialja amúgy.

Született egy jó kérdezz-felelek viszitn az egyik fejlesztővel, amiben leírják milyen más művek hatottak rájuk, honnan a cím, de van szó az elágazási lehetőségekről is, meg az epizódok hosszáról.
http://throwingdigitalsheep.com/life-strange-reddit-developer-ama-roundup-remember-influences-rewind-story-detailed/
806 levél
Válasz 15.01.28. 08:09 #18
SolidSnakeGH
Ha a trial zárral együtt lejön a teljes játék, akkor nem nagyobb az esély a gonosz kis hackereknek?
652 levél
Válasz 15.01.27. 19:00 #17
thri77
Valószínűleg igen. PS4-en sok trial van, ezeket könnyebb is megoldani a fejlesztőknek gondolom, mert tulajdonképp a teljes játékot leszeded, csak egy része zárva van (mint az XBLA címeknél pl.). A videóban konkrétan azt mondják, hogy addig játszható, amíg mutatják, vagyis tényleg vagy időlimit van, vagy egyszerűen addig lehet tolni, míg az egyik triggerelt esemény (nem akarok spoilerezni) be nem következik.
414 levél
Válasz 15.01.27. 17:59 #16
totyak
Nekem oly mindegy minek nevezik, csak ki lehessen próbálni. Lehet, hogy a trial valami időlimites cucc.
806 levél
Válasz 15.01.27. 17:15 #15
SolidSnakeGH
Korrekt dolog tőlük (főleg ebben a fejlesztési formában ritka az ilyen). Bár egyre inkább elfelejtődnek a demók, bizonyos játékok esetében erősebb meggyőzőerővel bírhat, mint a trailerek.
652 levél
Válasz 15.01.27. 15:21 #14
thri77
A videóban említik a végén, meg itt is szerepel:
http://blog.us.playstation.com/2015/01/25/the-drop-new-playstation-games-for-1272015/
Lehet pontatlan voltam és nem demo, hanem trial lesz, de a lényeg, hogy kipróbálható.
414 levél
Válasz 15.01.27. 12:53 #13
totyak
Ez az elvileg demo info honnan jött? Én nagyon örülnék neki, ha vásárlás előtt belenézhetnék. Most így elsőre nagyon tetszik a játék, de azért jobb lenne élőben kipróbálni.
652 levél
Válasz 15.01.27. 09:45 #12
thri77
Arra leszek inkabb kivancsi mennyire lehet majd szabadon alkalmazni. Elvileg lesz demo es pont ez a rezs lesz jatszhato. Lehet vasarlas elott teszek meg egy probat es csak azutan dontok.
806 levél
Válasz 15.01.27. 09:27 #11
SolidSnakeGH
Hm, ez alapján viszonylag kevés befolyása lesz a rewindnak a fősztori tekintetét illetően (túl sok branch alakulna ki, ha valóban számítana, ami önmagában szuper lenne, de egy epizodikus formátumnál ez nagyon necces (az egyik epizód végén keletkezett adott elágazáshalmazt úgy átvinni a következőbe, hogy az minden újrajátszásnál megint más lehessen).
652 levél
Válasz 15.01.26. 23:27 #10
thri77
Ha valaki nem fél a spoilerektől, itt az első 20 perc
https://www.youtube.com/watch?v=D6002MXPR58
673 levél
Válasz 15.01.26. 21:50 #9
ivanova36
Nem koherens történet is nagyot ronthat az élményen, pl egyik epizódban kiírnak valakit de a közönség visszakéri és visszahozzák (lásd Dallas ), vagy az első részben megszokott dolgokat megváltoztatják a többiben.

Mondjuk nem epizodikus megjelenése volt a Mass Effect-nek, de az 1-ben megszokott harcrendszert lecserélték és az maradt meg a 3. részre is. Lehet előnyére vált pláne hogy egy érdekes csavarral oldották meg hogy tárazni kelljen, de azért az 1-ben megvolt a maga varázsa a modokkal való játéknak hogy számodra megfelelő fegyvert kapj.
652 levél
Válasz 15.01.26. 21:43 #8
thri77
Nna most jutott időm arra, hogy ezt megnézzem. Annak ellenére, hogy majd 10 perc, nem tudtunk meg túl sok újat, az eddigiekhez képest. Inkább tűnik egy stúdió imagefilmnek. Remélem nem esnek abba a csapdába, hogy túl sok ismétlés (visszatekerés) lesz. Még mindig nem vagyok meggyőzve, jó lesz-e, alighanem az első epizódot le kell tolni, hogy kiderüljön.

Szerintem a folytatásos formátum nem azért van, mert nem tudják lesz-e folytatás. Egyszerűen így hamarabb piacra tudják dobni és esetleg a 3.-4. epizódban már tudnak abból profitálni, hogy milyen volt a megjelenés és addigra alakítani pár dolgon.
Látom közben pár dolgot, már mások leírtak ebből. Az is, hogy így vonzóbb lehet az ár is.
414 levél
Válasz 15.01.26. 21:20 #7
totyak
Egyben szeretem megkapni a játékot, nem akarok várakozni.
806 levél
Válasz 15.01.26. 19:51 #6
SolidSnakeGH
Újra megkérdem tőled is: miért baj az epizodikus fejlesztési forma?
A kivárási idő miatt? A rövid játékmenet esete? Más negatív indokot nem tudok elképzelni.
414 levél
Válasz 15.01.26. 17:01 #5
totyak
Ó igen, ez lesz a nekem való játék. Már bejelentésekor felfigyeltem rá, azóta várom. Csak annyi gondom van vele, hogy epizódokban jön. Ez a baj a TellTale játékokkal is. Ahogy nézem, grafikailag nem túl kifinomult, remélhetőleg nem lesz nagy gépigény sem.
806 levél
Válasz 15.01.26. 15:35 #4
SolidSnakeGH
Akkor ezek szerint a Telltale Games is nagy hazárdjátékos cég, ha folyton ilyen formátumban gondolkozik.

Az epizódikus gyártásnak talán még nagyobb az esélye a sikerfaktorra, hiszen
a) olcsóbb a tartalom, így többen vehetik meg, mint egy teljes árú terméket --> nagyobb a bevétel máris
b) mivel kevesebb a tartalom is, jobban tudnak fókuszálni rá, amennyiben a game design kellően jól balanszolt
c) rövidebb fejlesztési iterációk, átláthatóbb a projekt szkópja
d) azonnali felhasználói visszajelzést kapnak, amit fel tudnak használni a későbbi epizódok készítésekor, még inkább esélyt adva a sikerre --> a játékosok komázzák, ha adnak a véleményükre
76 levél
Válasz 15.01.26. 14:30 #3
barack1
Furcsa dolog 6 epizódot tervezni egy programból akkor, amikor még nem is tudják, hogy sikeres lessz vagy sem.
673 levél
Válasz 15.01.26. 14:22 #2
ivanova36
Prince of Persa : Sansd of time: ott is volt visszatekerés, bár ott inkább egy-egy elvétett ugrás vagy ki nem védett támadás "kijavítására" lehetett használni.
Singularity: itt is lehetett és kellett is az időt manipulálni, de az csak egy egy tárgyra hatott, pl egy összeroskadt rozsdás dobozt "visszavittél" az időben hogy épségben legyen így fel tudtad használni az aktuális helyzetben, vagy "öregítenI" tudtál egyet ezzel lezárva egy átjárót, stb...

Reméljük a fentiekhez hasonlóan hasznos lesz ez az "időzés" Life is Strange-ben, és nem csak haszontalan feature lesz.
12 levél
Válasz 15.01.26. 14:13 #1
csigabi100
érdekes lesz ilyet játékban látni

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.