Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» A Gearbox már az új Borderlandshez toboroz [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: A Gearbox már az új Borderlandshoz toboroz
Már folynak az új játék fejlesztésének előkészületei. Új DLC-t kap a The Pre-Sequel.

Borderlands: The Pre-Sequel

Borderlands: The Pre-Sequel
A legutóbbi Borderlands: The Pre-Sequel cikkek, hírek
2851 levél
Válasz 15.01.27. 20:39 #13
RAI*DEN
Bevett szokás az ilyen, de azért vannak olyan kulcsfigurák mindig akikért foggal-körömmel szoktak ragaszkodni.
806 levél
Válasz 15.01.27. 20:10 #12
SolidSnakeGH
Rosszabb helyeken a lelkes új munkaerőt a végén eresztik szélnek általában (mondván hadd sajtoljanak ki belőlük minél több melót, úgyis bevállalják a kemény túlórázást, talán még szenvedélyből is), a veteránabb kategóriát nyirbálják meg először, mivel ők a legköltségesebbek és igényesebbek.
2851 levél
Válasz 15.01.27. 19:56 #11
RAI*DEN
A csapat 80-90%-a attól még ugyanaz. Nem egy vadonatúj csapatot alapítanak, csupán plusz munkaerőt a fejlesztéshez. Aztán ebből lesz majd a létszámleépítés...
806 levél
Válasz 15.01.27. 18:55 #10
SolidSnakeGH
Pont hogy nem teljesen ugyanazok fogják csinálni, merthogy toboroznak.
Nyilván nem az újonnan érkezett emberek fő feladata lesz megírni a folytatás magját, de ha változnak a résztvevők, akkor az a terméken is meglátszik jó és/vagy rossz értelemben.
414 levél
Válasz 15.01.27. 18:08 #9
totyak
Az élmény faktorral meg eddig sem volt gond. Szerencsére ugyanazok csinálják, mint a többit, szerintem nagyon hibázni 3 epizód után nem tudnak. Maximum, ha valami buta történetet raknak össze.
2851 levél
Válasz 15.01.27. 15:56 #8
RAI*DEN
Tudom, hogy látványilag nem kell sokat várni a cell-shaded megoldás miatt. Nem is a látvány ami dominál ennél a címnél elsősorban, hanem maga az élmény
414 levél
Válasz 15.01.27. 12:34 #7
totyak
Az még messze van szerintem. Egyébként látványvilágban alig lesz változás, ez a cell shaded grafika ennyit enged. Inkább a gameplay jelenetek lennének érdekesek.
806 levél
Válasz 15.01.27. 10:25 #6
SolidSnakeGH
Ha adott egy bejáratott engine, akkor arra "seccperc" (meg jó sok concept meeting) alatt megindulhat az új tartalom lefejlesztése. Ha jön egy friss ember, akkor mire megismeri a tool-okat és a rendszert és képes érdemileg beszállni a napi munkába, min. 3 hónap, ha elég ügyes és buzgó.
2851 levél
Válasz 15.01.27. 09:36 #5
RAI*DEN
A folyamatok már biztosan zajlanak. Kérdés, hogy mennyire van előrehaladott fázisban.
806 levél
Válasz 15.01.27. 08:36 #4
SolidSnakeGH
Ha még most meg a toborzási fázis, akkor 1,5-2 évet tippelek leghamarabb, mire a meglévő keretrendszerbe beletanulnak az új emberek és kialakul a szinergia a régi kollégákkal.
2851 levél
Válasz 15.01.26. 22:09 #3
RAI*DEN
Arra leszek kíváncsi, hogy mikorra lesz már mutogatható állapotban. A Borderlands is egyfajta jelenséggé vált azóta. Meg kifejezetten szórakoztató játék is. Én várom.
806 levél
Válasz 15.01.26. 18:11 #2
SolidSnakeGH
Nna akkor ezek szerint nem lesz még itt Homeworld 3, hanem folytatják a Borderlands-szériát. Jól is teszik, most eléggé fel van futtatva ez a franchise.
414 levél
Válasz 15.01.26. 17:04 #1
totyak
Nagyon helyes, ezt a sorozatot kár is lenne abbahagyni. Én új részben reménykedem inkább.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.