Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Ermac a másik Mortal Kombat X harcos [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Ermac a másik Mortal Kombat X harcos
Sokak kedvence, a "mi sokan vagyunk, te egyedül" jelmondatú piros ninja is visszatér.

Mortal Kombat X

Mortal Kombat X
A legutóbbi Mortal Kombat X cikkek, hírek
51802 levél
Válasz 15.02.08. 18:12 #103
Barthezz
806 levél
Válasz 15.02.08. 17:57 #102
SolidSnakeGH
51802 levél
Válasz 15.02.08. 17:03 #101
Barthezz
Hát elég brutálisak, mondhatni eddig a legbrutálisabbak az alap fatality-k is. De persze elképzelhető, hogy még ezt is fokozzák. Viszont a linked nem jó.
806 levél
Válasz 15.02.08. 16:38 #100
SolidSnakeGH
Fú de jó lenne. Kíváncsi lennék, hogyan oldanák meg, még a régi MK-knál elment a csonthalmaz, de itt anatómiailag már pontosabbak.
2851 levél
Válasz 15.02.08. 16:11 #99
RAI*DEN
Lehetséges lenne? Brutality is back?
51802 levél
Válasz 15.02.06. 19:52 #98
Barthezz
Ezt az Onagát láttam videokon az only konzol részekből, hát azt hiszem brutális egy ellenfél lenne ő is. Már csak a kinézetét tekintve is elég félelmetes. Amúgy simán lehet, hogy 2 sub-boss lesz, mivel az MK9-ben is 2 volt.
307 levél
Válasz 15.02.06. 13:49 #97
CarRoy
Ejnye-bejnye, lelőttél egy csomó poént; én direkt csak homályosan utalgattam, hátha kedvet hozok másoknak is, hogy beleolvassanak Ez az Erron Black figura szinte 100%, hogy benne lesz a játékban (kivéve, ha el nem patkol), mert Kotal egyik legjobb embere, mint kiderült. De Fujin megjelenésére szintén nagy eséllyel mernék fogadásokat kötni.
2851 levél
Válasz 15.02.06. 11:46 #96
RAI*DEN
Elolvasva a képregényt, rengeteget lehet még spekulálni azt illetően, hogy milyen új és régi visszatérő karakterek lesznek az MK-ben. Példának okáért jöhet még Jax lánya, Frost, Erron Black(elég nagy esélyt látok rá, és ő is vadonatúj karakter lenne), Kenshi fia stb... Már a képregényben viszont megöltek pár olyan karaktert akik akár szerepelhettek is volna(Mavado, Hsu Hao). Viszont egyre közelebb a megjelenés, és most már lassan szépen minden kiderül, hogy milyen karaktereket kapunk. Fujin meg ott volt a képregényben, de nem kapott túl sok szerepet, ettől még lehet, hogy lesz nagy szerepe.

Plusz 1: A képregényben egy erős démon visszatérését említik. Lehetséges, hogy Onaga az? Amennyiben igen, akkor lehet 2 boss lesz? Vagy az is lehet, hogy most Onaga, és később egy másik részben meg Shinnok?
51802 levél
Válasz 15.02.06. 11:29 #95
Barthezz
Hát a TF franchise-t nem követem, de persze, tényleg így a logikus belegondolva.

A gépigény-dolgot meg már annyit hangoztattad, hogy lassan kezdem én is elhinni és bizakodó lenni.
307 levél
Válasz 15.02.06. 11:07 #94
CarRoy
Egy filmes vonatkozást tudnék megemlíteni: szerintem kevesen tudják, de a Transformers 1 és 2 mozifilmek között szintén kiadtak 2 ehhez hasonló előzményképregényt (honnan is jött a Bukott, hogyan szövetkezett Megatron-nal, mi törtért az űrbe menekült Üstökössel stb.), de ezek inkább csak felvezetésként és a háttér kiegészítéseként szolgáltak (bár nekem nagyon tetszettek, mert a 2-ben jó pár dolog nincs időhiány miatt megmagyarázva). Jelen esetben is erre tudok gondolni, hiszen ha a játék sztorija a comic-ok mezsgyéjét követné, akkor semmi exkluzivitása és létjogosultsága nem lenne ezeknek. De ahogy fokozatosan közeledik a játék megjelenése, úgyis jobban ki fog kristályosodni, hogy folytatást kapunk-e.

Én még továbbra sem izgatom magam a gépigény miatt, szerintem neked sem kellene, talán nem eszik olyan forrón azt a kását. Mindenesetre számomra most semmiképpen nem fér bele egy huzamosabb gépbővítés.
51802 levél
Válasz 15.02.06. 09:49 #93
Barthezz
Ez igaz, lehet csak egy összegző kivonatot kapunk abból a játékban, aki pedig a részletekre is kíváncsi, beszerzi a képregényt.

Engem annál inkább aggaszt most a gépigény és hogy egyáltalán fogok-e tudni vele játszani. Jó, ha nem, akkor bővítek a tavasz folyamán, de akkor is bosszant.
806 levél
Válasz 15.02.06. 07:17 #92
SolidSnakeGH
Nem feltétlen igaz ez, szerintem maximum említés szintjén utalnak a képregény eseményekre, hogy sarkallják az érdeklődőket a képregény beszerzésére is.
51802 levél
Válasz 15.02.05. 22:27 #91
Barthezz
Mondjuk ez tényleg jó ötlet, hogy egy képregénnyel kötik össze. Szvsz a játékban is ez a történet fog megjelenni, vagy legalábbis átvezetők formájában, hiszen a képregényt nem ismerőknek is kerek egésszé kell, hogy összeálljon a sztori.
307 levél
Válasz 15.02.05. 22:07 #90
CarRoy
Az eleje még inkább karakterközpontú, de utána - talán nem árulok el ezzel túl nagy titkot - Raiden ismét szemtanúja lesz egy baljós jövőbeli víziónak, plusz mozgolódik a háttérben valami ismeretlen fenyegetés is (valószínűleg a kettő összefügg majd egymással). Szóval már most rendesen megágyaznak a történetnek (kérdés, hogy a lényeget/csúcspontot majd meghagyják-e a játékra vagy valami utózöngét kell végigjátszani).
2851 levél
Válasz 15.02.05. 09:10 #89
RAI*DEN
Ezt is a képregényben olvastad? Mennyit említenek meg a történetből benne? Sanszos, hogy délután kötelező program lesz ennek a képregénynek az "okosban" való beszerzése.
307 levél
Válasz 15.02.05. 00:13 #88
CarRoy
Egy félmondat erejéig említettek valami lezajlott "Netherrealm War"-t, szóval még az is lehet, hogy valami másról lesz itt szó, ki tudja. Bár ha már belegyezték az előzőben Shinnok-ot, akkor annak örülnék (plusz az lenne a legkevesebb), ha ő feltűnne és érintett lenne valamilyen úton-módon a sztoriban.
51802 levél
Válasz 15.02.04. 23:32 #87
Barthezz
Hmm, jól hangzik, eleve egy ütős történetre számítok én is és nem hinném, hogy pusztán a papírforma jönne és Shinnok lesz az egyetlen főgonosz.
307 levél
Válasz 15.02.04. 23:01 #86
CarRoy
Sikerült "okosba" beszerezni a Gustyx által belinkelt oldalon látható képregénysorozat eddig kijött epizódjait, és azt kell mondjam, hogy marha jó anyagok! Ugyan viszonylag rövidek, de nagyon tetszik a rajzstílus, megláthatjuk hova jutottak bizonyos szereplők, vannak új arcok és bizony felbukkant 1-2 szereplő a jó öreg MK4-ből is. Remek felvezetés az MK X előtt, mert úgy tűnik, valami nagy dolog készülődik a háttérben (kérdés, hogy kibontják-e teljesen a comic-okban vagy csak előkészítik az egészet a játékra). Úgy néz ki, heti bontásban fog folyamatosan jönni ez a széria a játék megjelenéséig bezárólag.
51802 levél
Válasz 15.02.04. 11:40 #85
Barthezz
Elnézve 1-2 ilyen youtube videot a legnehezebb challengekről, sztem egyjátékosban nincs. Úgy tángálják el ezek a játékosok Gorot és Shao Kahnt, hogy gyakorlatilag földet sem ér a lábuk. Laza 28%-os kombókat visznek be játszi könnyedséggel.

Ellenben multiban bőven akad részükre kihívás a hasonló kaliberű játékosok ellen.
307 levél
Válasz 15.02.04. 11:33 #84
CarRoy
Én is néha elgondolkoztam, hogy megpróbálok vele picit komolyabban játszani (főként a challenge tower "azon" részei után), mert ez videó tényleg bizonyítja, hogy van benne potenciál. Azért azt tegyük hozzá, hogy ennek a nagy része inkább "show" és bemutató, mert gyakorló módban fut teljesre töltött szuperképességmérővel (a "koponyahullámot" többször is eltolja 1-1 kombó alatt, az pedig enhanced mozdulat). Ettől függetlenül nagyon ügyes a srác. Fel is merült bennem, hogy aki ennyire jól és tökéletes ritmusérzékkel játszik, annak vajon van még kihívás ebben a játékban?
806 levél
Válasz 15.02.04. 10:11 #83
SolidSnakeGH
Gyakran voltam Shang Tsunggal, a játékostársaim kombóit ismerve brutálisan oda tudtam csapni nekik (plusz a koponyák is szépen repkedtek + vannak neki is szemét kombói).
51802 levél
Válasz 15.02.04. 09:34 #82
Barthezz
Amúgy Shang Tsung a legfurcsább karakter a tekintetben, hogy ha a gép van vele, akkor brutál erős és az egyik leggecibb ellenfél tud lenni, de ha nekünk kell irányítani, kibaszottul béna és nem jó semmire...
307 levél
Válasz 15.02.04. 01:06 #81
CarRoy
Sok sikert és még több türelmet hozzájuk A kombók betanulása pedig nem biztos, hogy hülye ötlet, mert pl. Kung Lao vagy Reptile MK X-es videóiból több mozdulat is egy az egyben visszaköszönt az előző részből és feltételezem hasonlóan is kell majd előhozni őket.
2851 levél
Válasz 15.02.04. 00:37 #80
RAI*DEN
Ma sikerült seftelnem egy Mortal Kombat Komplete edition-t 360-ra, szóval holnaptól újra átadom magam a szopás magasiskolájának(challange tower) Persze élmény lesz újra nyomni a sztori módot így a 10. rész előtt, meg a challange towert, és annyiból jó lesz, hogy a kombók nagy részét begyakorlom a megjelenő rész előtt
307 levél
Válasz 15.02.03. 23:47 #79
CarRoy
Elég sokat laddereztem már és bizony elő szokott ez a "legyőzhetetlenség effektus" olykor a sima karaktereknél is fordulni (ma pl. mentem hard-on egy Reptile kört és konkrétan Sub-Zero szinte mindig kitalálta mit fogok csinálni, pedig sok változatos mozdulattal próbálkoztam), bár leginkább Shang Tsung-nál szoktam belefutni. Ő aztán tényleg úgy vissza szokott büntetni, ha első menetben elkenem a száját, hogy csak pislogok és még azt is megbánom, hogy a világra mertem születni. Shao Khan-t pedig már meg sem említem, hisz tudjuk milyen
51802 levél
Válasz 15.02.03. 21:42 #78
Barthezz
Erről van szó, jobban nem is írhattam volna le én sem. Természetesen kivédhető vagy elkerülhető bárki X-Ray támadása, de karakterváltás közepette ezt nem lehet megtenni.

A hsz-ed másik fele pedig leginkább Shao Kahn-re igaz hard fokozattól felfelé. Egyszerűen minden lepattan ilyenkor róla és nonstop nyomatja a beléd menős támadását, teljesen esélytelen ilyenkor bármit is csinálni. Ahogy már ezt párszor leírtuk, a 250-es és 251-es challenge-dzsen, valamint a sztori mód végén Raidennel ilyen Shao Kahn van.
307 levél
Válasz 15.02.03. 21:30 #77
CarRoy
Önmagában persze ki lehet védeni vagy eltérni egy X-Ray támadás elől, de ha épp ellenfélváltás van (tag meccs vagy több ellenfeles küzdelem esetén) és a számítógép éppen abban a minutumban tolja el ezt, akkor azt bizony te ki nem véded. Sajnos néha a mesterséges intelligencia iszonyúan bekeményít, főleg hardon vagy experten. Vannak olyan körök, hogy te megszakadhatsz, tökéletesen védekezhetsz, de a gép akkor sem fog hagyni nyerni, mert mindent tökéletesen hárít plusz előveszi a legerősebb kombóit és feltörni veled a padlót. Főként akkor csinálja ezt, ha te nyered meg az első menetet.
31870 levél
Válasz 15.02.03. 20:34 #76
Creativ3Form
Elvileg ki lehet. Legalább is a sztori módban én emlékszem, hogy kitudtam kerülni párszor.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3071 levél
Válasz 15.02.03. 20:31 #75
Sucee
X-ray elől nem lehet elugrani? Rég játszottam, szóval már homályosak a dolgok, de én úgy emlékszem, hogy ha jól ugrasz, a levegőbe markol csak.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
51802 levél
Válasz 15.02.03. 20:19 #74
Barthezz
De nem könnyű az akkor sem! Az okés, hogy a felütéses taktika tök jól működik Goro ellen, de a 3 Goro elleni fight nagyon sokáig tart és egyetlen hiba is végezetes. Ha egyszer elrontod, bedarál és annyi. Illetve nagyon sokszor lőtte rám váltáskor azonnal az X-Ray-t, ami ilyenkor kivédhetetlen, onnantól kezdve meg eldőlt a menet.

Az mondjuk tény, hogy ezen a pályán tanultam meg igazán Goro ellen játszani és az ezutáni challenge-eken nagyon sokszor vertem flawlessre, vagy majdnem flawlessre. Az is lehet, ha ezután újrapróbáltam volna a 3 Gorot, már nem lett volna akkora gond. Úgy tűnik, kellett az a rengeteg próbálkozás nekem, mire igazán ráéreztem, hogy kell ezt a gecit gond nélkül szétkalapálni.

CarRoy: Pontosan. Nem csupán a 30 fejütés volt ott a gond, hanem hogy sokszor bedarált addig 45 másodperc alatt. Amúgy vagy legalább 3-szor, 4-szer csináltam azon a pályán 29-et, mielőtt meglett. Szétvetett ilyenkor az ideg.
307 levél
Válasz 15.02.03. 17:18 #73
CarRoy
Igen, az valóban undorító challenge volt, mert nem a 30 fejütés volt nehéz (Cyber Sub-Zero-nak sok fejre ható támadása van), hanem életben maradni, amíg bevitted. Még ha viszonylag jól védekeztél és csak a megfelelő fejes kombókat nyomtad, akkor is nagy koncentrációt igényelt a feladat.

@Sucee: Nem volt az olyan egyszerű, hisz rutintól, hangulattól, idegállapottól és még csillagállástól is erősen függhetett, kinek hogyan sikerült
3071 levél
Válasz 15.02.03. 16:37 #72
Sucee
Az Ermac vs. 3 Goro az egyik legegyszerűbb challenge, nem tudom, miért próbálsz mindenkit elriasztani. A Shang Tsungos viszont tényleg undorító, ha hozzám hasonlóan akkor játszol kb. először a karakterrel.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
51802 levél
Válasz 15.02.03. 16:12 #71
Barthezz
Ha még csak ennyi lenne... Emlékeim szerint agresszíven támad is.
806 levél
Válasz 15.02.03. 15:17 #70
SolidSnakeGH
Köszi a részletes választ, GoT Ep2 után izzítani is fogom a játékot.

"A végefelé pl., amikor 30 fejütést kellett adni 45 másodperc alatt Sektornak, a hajamat téptem már."

Miközben össze-vissza szaltózik meg teleportál, gondolom.
51802 levél
Válasz 15.02.03. 14:53 #69
Barthezz
Sajnos nem lehet karaktert választani, a 3 Shao Kahn ellen Strykerrel kell menni, de pont vele ez nem is olyan nehéz, mint előzetesen tűnik, ha ügyesen kihasználsz egy trükköt. A 3 Gorot pedig Ermackal kell legyőzni, nah ez az igazán keménydió, nekem kb. 50-60. próbálkozásra lett meg. Karaktert csak a legutolsó, 300-as kihíváson lehet szabadon választani, az viszont nem akármilyen: Gorot, Kintarot, Mileenat és Shao Kahnt kell egymásután megverni. Bár itt 5 vesztes csata elteltével könnyítésként kapsz életerőtöltést az egyes ellenfelek legyőzése után.

Amúgy a 3 Goron kívül a legnehezebb challenge a 251-es, ahol Baraka, Sindel és egy übertáp Shao Kahn az ellenfél és ami a brutálszopás, hogy mindezt Shang Tsunggal kell abszolválni... Meg a 185-ös lesz még az első komolyabb akadály, ahol Sheevat, Gorot és Kintarot kell megverni Barakával, de a torony végére érve, ha visszatekintesz erre a kihívásra, már nem is lesz nehéz. Lesz még olyan is, hogy a Liu Kang - Kung Lao párossal kell a Kintaro - Shao Kahn párost legyőzni, ez a shaolin monks típusú challenge-ek utolsó felvonása lesz. De sok szemét van még ezeken kívül is. A végefelé pl., amikor 30 fejütést kellett adni 45 másodperc alatt Sektornak, a hajamat téptem már.

Funny lesz amúgy a 150-es, ahol kivételesen megkapod Gorot játszható karakterként és le kell darálni vele kb. 5 ellenfelet.


CarRoy: Hát igen, az MK9 igen magasra tette a mércét, de ezek után hiba lenne kihagyni a challenge towert. A legnagyobb kihívás és érdekesség ebben volt számomra is, meg úgy önmagában a legnagyobb újítás ez volt sztem. Persze a sztori mód is zseniális lett. Ha nem is lesz az MK X-ben 300 kihívás, de mindenképpen kötelező lenne szerepeltetniük a tornyot.
806 levél
Válasz 15.02.03. 14:45 #68
SolidSnakeGH
Mondjuk egy cross-buy vétel esetén valóban megkapható a játék két különböző generációra, így ilyen módon valóban kétszeri is ki lehet pörgetni (egyszer x360-on, egyszer xone-on).

kis off: bár nagy fanja vagyok az MGS-szériának, mire kijött az MGS Legacy Collection, már megvolt az MGS1 PSStore-ról, MGS2-3-Peace Walker a HD Collectionnal, a 4 pedig a 25th anniversary editionként, így végül nem ruháztam be a legacy-ra (MGSV-t is egy Ground Zeroes + Phantom Pain pakkban fogom már csak beszerezni emiatt)
2851 levél
Válasz 15.02.03. 14:18 #67
RAI*DEN
Pedig létező jelenség. Ha meglátogatnád a live gamertagem, látnád, hogy pl az MGS5:GZ x360-anon és xbox one-on is maxolás áldozata lett Ugyanez lesz a tervem a készülő Phantom Pain-nel is. Az már csak hab a tortán, hogy pl az MGS4 2 példányban van meg, egyszer az eredeti megjelenéskori példányban, másodjára a legacy collection részeként
806 levél
Válasz 15.02.03. 13:53 #66
SolidSnakeGH
Az egyik projektmenedzserünknek van egy olyan heppje, hogy a számára kedvesebb játékokat az összes létező platformra megveszi és végigtolja. Valahogy ezt a felfogást sohasem tudtam megérteni.
2851 levél
Válasz 15.02.03. 13:11 #65
RAI*DEN
Nekem megvolt anno a játék ps3-ra, de mivel ott már végigfutottam az egészen, és boxon még nem(plusz achihunter vagyok), így pont jó is lesz újráznom 360-anon a játékot
806 levél
Válasz 15.02.03. 11:45 #64
SolidSnakeGH
Köszi, urak!

Rutinnal nem lesz gond (anno rengeteget toltuk a kollégákkal), bár ameddig eljutottam a challenge towerben, ott is megizzadtam egy-két résznél (az a Tarkatan rohamos challenge, mikor Jax-el kell visszaverni asszem 30-at, gáhh...). Barthezz 3 Shao Kahn & 3 Goro challengénél elnyomtam egy erőteljes b*zmeget, legalább annál a résznél választható karakterrel lehet nekivágni?

@RAI*DEN: PS3-on az első beszerzett játékok között volt nálam az MK9 Komplete Edition, pont a céges tournamentek miatt
2851 levél
Válasz 15.02.03. 11:45 #63
RAI*DEN
Arról nem is beszélve, hogy nekem is megjött hozzá a kedvem. Lehet le kéne vadásznom egy komplete editiont x360-ra, hogy újrázhassam
307 levél
Válasz 15.02.03. 11:20 #62
CarRoy
Hajrá és sok sikert hozzá! Tényleg nem lehetetlen teljesíteni (főleg ha már van rutinod verekedős játékokban), bár 200 felett már lesz bőven izzadós kihívás, ami bizony sok nekifutást igényel. Vannak kreatív challenge-k szép számmal pl. az egyik legötletesebb, ami most beugrik, amikor van 2 karaktered (ebből az egyik Nightwolf), a pálya pedig folyamatosan elsötétül; ilyenkor át kell rá váltani és tolni egy villámot, amitől újra világos lesz. Látom Barthezz nem sz*roztál, inkább gyorsan letisztáztad vele a legdurvábbakat, hagy ízlelgesse kicsit, mi is várható

Tényleg nem is igazán hallani semmi információt/hírt, ami arra utalna, hogy egyáltalán lesz ismét Challenge Tower az új részben. Ha valóban online verziót terveznek, ott így is-úgy is kompetitívre lenne kihegyezve, az meg tényleg nem ugyanaz, ami eddig volt. Kár lenne érte, mert én szinte jobban élveztem a tornyot, mint a sztori módot (bár valószínűleg azért, mert ez igazán próbára tette a tudásomat, nem csak végiglötyögtem). Túl jó lett az az MK9 és iszonyú tartalmas, így elég magasan van az a bizonyos léc
51802 levél
Válasz 15.02.03. 10:59 #61
Barthezz
Sokféle lesz, elég ötletesek, de egyben nettó szopatások is. A végefelé már olyan elborult challenge-ek is voltak, hogy fejtetőre állították a pályát, vagy megtükrözték az irányítást (tehát a balra nyíllal megy jobbra, a le-vel ugrik, stb.), vagy olyan, ahol 10, majd 5 másodpercenként random változik a karakter, akit irányítasz. Vannak a pályadöntögetős challenge-ek is ugyebár, vagy ahol x idő alatt 30-40 fejütést kell bevinni, meg tényleg mindenféle elborult korlátozás, vagy szabálymódosítás, persze rád nézve negatív hatással. Az utolsó előttiben Goro egy ütésétől meghalsz, tehát flawlessre kell verni, de annyira nem nehéz, mint leírva tűnik. Meg persze lesz a jó öreg 3 Shao Kahn és 3 Goro legyőzése egy életerőcsíkkal, újratöltés nélkül és hasonló finomságok.
806 levél
Válasz 15.02.03. 10:45 #60
SolidSnakeGH
Kedvet kaptam most így hozzá, neki is vágok mától megcélozva egy napi 5-10 challenge-t.

Melyik challenge tekinthető a legkreatívabbnak? Nekem emlékeim között van egy olyan, amikor nem tudtál mozogni, támadni csak a folyton leszakadó majd újranövő karoddal tudtál.
51802 levél
Válasz 15.02.03. 10:12 #59
Barthezz
Ne is mondd, ez a jelenet nekem is derült égből villámcsapásként ért anno és a hideg kirázott a végére. A történet messze legerősebb, legsokkolóbb jelenete volt és kb. ugyanúgy percekig meredtem magam előtt sűrű bazdmegelések közepette a monitor előtt, mint a LOST cliffhangerei esetén anno.

Szóval az új részt sem féltem e tekintetben, várhatóan itt is nagyon erős, bevállalós, fordulatos történetet kapunk.

A challenge tower, amennyiben online módra menne, nyilván már csak nevében lenne az és ilyen ranglistákon elért minél jobb helyezés lenne a cél. De ha ezt meg is valósítják, remélem kapunk egyjátékos towert is, mert az MK9-ben ez még a sztori módnál is egy még tökéletesebb, a játékidőt megháromszorozó elem volt.

A 300 kihívás amúgy elsőre brutálisan soknak tűnik, de nem lehetetlen elérni a végére. Nekem mindössze 1 bő hónapomba telt, pedig sok időm nem volt játszani. Nagyon sok kihívás elsőre teljesíthető, inkább 200-250 felett durvul be igazán. Persze 1-2 szopatósabb challenge addig is akad.
806 levél
Válasz 15.02.03. 07:41 #58
SolidSnakeGH
300? Pfff, az igen! Challenge accepted!

Online formában ezt nem is tudom elképzelni, mármint akkor hogyan lehet nyomon követni a haladást, hogyha folyton változnak a kihívások (azért ENNYIRE már tényleg nem lehetnek kreatívak, hogy még menet közben is változó helyzetekkel bombázzanak ).

MK9 halálozási arányt tekintve SPOILER
én ennél a jelenetnél káromkodtam óriásit, szerintem még a kontrollert is eldobtam.
51802 levél
Válasz 15.02.03. 01:50 #57
Barthezz
300 challenge van, szóval hajrá, elleszel még vele.

Amúgy vhol azt olvastam, hogy online challenge tower lesz az X-ben, folyamatosan változó kihívásokkal, aminek nagyon nem örülnék, mert maga a koncepció veszne el és egyjátékos tower így nem is lenne... A 3-féle harcstílussal tényleg tök jó új kihívásokat lehetne gyártani. Szóval remélem megmarad a ladder és a story mode mellett az egyjátékos tower is.

Elolvastam előbb RAI*DEN korábbi linkjét, így már tényleg világosabb pl. Kung Lao lehetséges visszatérése. Brutál volt amúgy a listát végigolvasni, hogy ki halt meg az MK9 sztorijában.
806 levél
Válasz 15.02.02. 20:20 #56
SolidSnakeGH
Nem is beszélve a multis/lokálban haveri körös stratégiai lehetőségekről.

Challenge towerre én is roppant kíváncsi leszek, mai napig nem volt még időm végigvinni MK9-ben (nem is tudom, hány szintből áll, én talán eljutottam a nyolcvanvalahanyadikig és már ott is ámultam, mennyi f*szságot képesek kitalálni és beletenni ).
2851 levél
Válasz 15.02.02. 18:48 #55
RAI*DEN
A karakterek alapvetően nem lesznek megváltoztatva, csupán lesz 1-2 képesség ami bizonyos harcistílushoz lesz kötve. Ennek eredménye a 3 stílus. De ezt pont lentebb írta SolidSnakeGH azt hiszem. Ezek a buildek azért is jók, mert egy bizonyos karakter bizonyos buildjét biztos szétalázza. Ez annyiból is érdekes lesz, hogy a challange towert is érdekesebb lesz
806 levél
Válasz 15.02.02. 17:59 #54
SolidSnakeGH
Az én értelmezésemben a háromféle küzdőstílus háromféle speciális képességhalmazt fed le.
Pl. Sub-Zeronál a Cryomancer adja meg a jégkardot és az ahhoz szükséges kombókat, az Unbreakable-lel a belső fagyasztó kombókat, míg a Grandmasterrel a külső fagyasztó kombókat (pl. jégklón) használja ki.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.