Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Life is Strange

189 levél
Válasz 15.02.03. 13:04 #14
bollokr
Igazad is van meg nem is.
Abban igen amit mondtál,értelek,de azért ne feledkezzünk meg ki hordozza magában a gyógymódot?Ki körül forog az egész történet?
Na ugye...
Ha viszont elég a konyhanyelv ahogy mondtad,akkor nem félek,hogy nagy bakik lesznek részemről.

Mint az egyszerű falusi lányt aki Pesten elmegy fotózásra ,aztán eladják kilóra Dubaiba.
Nem tudom hogy írják helyesen.
31870 levél
Válasz 15.02.03. 11:05 #13
Creativ3Form
Pontosan ugyan ezért a két dologért akarom én is majd újrázni. Legalább lesz két mentésem(sünk) is, amit átvihetek(tünk) a későbbi epizódokra.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 15.02.03. 10:49 #12
balays82
A The Last of Us főhőse egy szakállas, középkorú, Joel nevű férfi. Ellie néhány kivételtől eltekintve nem irányítható, bár tény, hogy a Left Behind már róla szól. Szóval szerintem nem a legjobb a párhuzam, inkább arról van szó, hogy a történet és a környezet alapján kézenfekvőbb egy tinilány főszereplő.

A játék nyelvezete amúgy kifejezetten egyszerű, könnyen megérthető, bár nyilván ez nem segít annak, aki egy kicsit sem tud angolul. Pedig legalább alapszintű nyelvtudás nélkül nem érdemes belefogni egy ilyen stílusú játékba.

Crea:

Nálam is esedékes még legalább egy végigjátszás. Egyrészt, mert kíváncsi vagyok más döntések hatásaira is, de azért is, mert valahol kihagytam két fényképezési lehetőséget, ami kifejezetten idegesít.
31870 levél
Válasz 15.02.03. 10:35 #11
Creativ3Form
Köszike. Közben rálestem tubeon és persze, hogy úgy már adja magát. Egy végigjátszást még tuti megél majd a részemről a 2. epizódig.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
189 levél
Válasz 15.02.03. 09:56 #10
bollokr
Mindenképpen érdekes elgondolás a játék ötlete.
A tini csaj főhős választás kicsit Last of Us utópiának tűnik nekem.
De lehet a sztori így jobb,életszerűbb,reálisabb,mint kigyúrt híróval.
Az idő pörgetést biztos mindenki megemlítette,bár nem olvastam minden eggyes HSZ-t.
Az elgondolkodtató interaktívnak mondható értelmezős játékokkal csak egy gondom van.
Tanuljak meg perfekt angolul,vagy várjam meg a magyarítást.

---A buta parasztja nem beszél még angolul sem!---

1186 levél
Válasz 15.02.03. 09:53 #9
Baracklekvár
Jó lett, én is csak ajánlani tudom.
pogessor.pcdome.hu
14264 levél
Válasz 15.02.03. 09:12 #8
balays82
Szerintem
SPOILER
úgy lehet megmenteni a madarat, hogy visszatekered az időt oda, amikor még nem repül neki az ablaknak, majd gyorsan kinyitod, így be tud repülni a szobába. Én sem jöttem rá, amikor játszottam, csak utóbb esett le a dolog, miután a szerszámok megszerzése után visszamentem, de akkor Max közölte, hogy már késő, túl sok idő telt el.
31870 levél
Válasz 15.02.03. 02:46 #7
Creativ3Form
Első fejezet pipa.
Elégedett vagyok. A hangulat, az atmoszféra, a zene, a rendezés, a történet mind-mind nagyon rendben van. A játékmenet nem bonyolult és könnyen elsajátítható, és külön tetszik, hogy bár vannak olyan részek, amikor kénytelen vagy rá, hogy addig próbálkozz az idő visszatekeréssel, amíg meg nem találod a megfelelő megoldást, különben nem tudsz továbbmenni, de abszolute nem kell kötelező jelleggel mindig minden szituációt visszatekerned. Nem egy olyan döntés helyzet van, aminek két lecsengése is van, és lehet az egyikkel mondjuk több barátot szerzel, a másikkal meg több ellenséget, de lehet utólag ez lesz a jó, a saját biztonságod érdekében...de lehet mégsem? Lehet majd pont annak a karakterek jönne jól a segítsége a későbbiekben, akinek nem segítettél? Baromira kíváncsi vagyok már, hogy a döntéseim miként befolyásolják majd nemcsak a főtörténetet, hanem az apró dolgokat is. Piszkosul tetszett na. Ja, és ha már döntések, íme az enyémek:

Döntéshalmaz PART I
Döntéshalmaz PART II

SPOILER
A madarat, hogy lehet megmenteni? Ott helyben a szobában nem jöttem rá, gondoltam majd visszanézek később, de később már nem tudtam visszamenni a szobába, mert jött egy történés, majd egy videó és puff, már helyszínt is váltottunk.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
652 levél
Válasz 15.01.31. 10:23 #6
thri77
"Az meg külön poén, amikor egy elrontott beszélgetést megismételve, már előre kimondhatjuk a partner gondolatait."

Nna én pont ettől tartok egy kicsit, hogy nem lesz-e túlhasználva ez a tekergetés. Meg nekem ez annyira nem tetszik, valahol cheat érzése van az embernek

A grafika amúgy szerintem kettős ok miatt ilyen. Egyrészt jobban átadja ezt a sulis, "keresem a helyem, bizonytalan vagyok a világban", fiatalos érzést, másrészt meg nem feltétlenül kell minden apróságot nagyon kidolgozni (ami azért látszik is, ha valaki maximalista módon elkezd nézelődni). De ezzel együtt is jó a játék, nem bánom ezt a kinézetet.
14264 levél
Válasz 15.01.31. 09:34 #5
balays82
Már az első epizódban is jóval több van 1-2 tekerésnél, itt most jóval hangsúlyosabb ez az funkció, mint a Remember Me esetében, sőt, tulajdonképpen bármikor lehet használni. Az meg külön poén, amikor egy elrontott beszélgetést megismételve, már előre kimondhatjuk a partner gondolatait.
8608 levél
Válasz 15.01.31. 09:20 #4
davkar9
5 eurós ártól felcsillant a szemem, aztán láttam, hogy ez csak az első epizód. Jó lesz majd ugyanennyiért a teljes. Remember me után kicsit tartok tőle, hogy az időmanipulálással már megint csak eladni próbálják a játékot. Epizódonként lesz 1-2 tekerés, látványos eltérésekkel az újrajátszás miatt.
Simple. Eternal. Beige.
14264 levél
Válasz 15.01.31. 08:51 #3
balays82
Én is arra gondoltam, hogy szándékosan lett ilyen minimalista a grafika, csak igazából a funkcióját nem értem. Ettől nem lesz jobb a játék. A másik lehetőség, hogy mivel nem teljes árú, de az öt részt összeadva valószínűleg elég tartalmas játékról van szó, ezért adta magát egy olcsó, de még ma is elfogadható engine használata. Alapvetően nincs is vele baj, csak a textúrák felbontása alacsony, de a grafika ettől függetlenül elég részletgazdag.
806 levél
Válasz 15.01.31. 07:09 #2
SolidSnakeGH
Köszi a beszámolót, én is kipróbálom majd vasárnap!

Gondolom a Telltale-féle designra akartak picit hasonlítani a grafikai stílust látván, nekem határozottan tetszik. Az időmanipulálás hosszú távú hatásaira leszek igazából kíváncsi, ha ezt királyul oldják meg, akkor engem már megvettek (Butterfly Effectet is újra kéne nézni előtte "felvezetésként").
14264 levél
Válasz 15.01.30. 22:01 #1
balays82
Azt gondolom, talán egy saját topikot is megérdemel a játék.

Végigjátszottam a próbaverziót, aztán azzal a lendülettel meg is vettem az első epizódot. Vagyis eddig tetszett, amit láttam, igaz, a gyengém ez a stílus. Az elején mondjuk megijedtem, hogy véletlenül az amúgy még nem is létező második részt töltöttem le, annyira in medias res kezd a játék. A Max nevű főhősről, illetve a különleges képességéről semmit nem tudunk, de aztán szépen lassan kirajzolódik az alapszituáció, egy tipikus amerikai egyetemi campus díszletei között, az abba beleillő tipikus karakterekkel. A tempó egyelőre nem túl gyors, látszik, hogy ez egy bevezető rész, de a sztori érdekesnek tűnik.

A játék lényegét adó időmanipulálás következtében a döntési helyzetekben azonnal láthatjuk mindkét választás közvetlen következményét, de ez mégsem teszi súlytalanná magát a döntést, mert a hosszú távú hatás eléggé kiszámíthatatlan. Vagyis ezt a részt ügyesen oldották meg a készítők, legalábbis egyelőre úgy tűnik.

Igazából az egyetlen komolyab bajom eddig, hogy az Unreal Engine 2015-ben már egy kicsit kevés, lehetett volna valami fejlettebb grafikus motort is a játék alá tenni, a Remember Me pl. nagyságrendekkel jobban nézett ki. De ez végül is másodrendű dolog.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.