Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Készül a Metal Gear Rising 2? [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Készül a Metal Gear Rising 2?
A Taipei Game Show-n mutattak be egy videót, amelyben egy pillanatra felbukkant a játék logója.

Metal Gear Rising: Revengeance

Metal Gear Rising: Revengeance
A legutóbbi Metal Gear Rising: Revengeance cikkek, hírek
189 levél
Válasz 15.02.02. 19:41 #14
bollokr
Tényleg hagyjuk egymást szerintem a jövőben kommentek terén.

Komolyan,van akivel nem jut az ember semerre.
ha meglátom a 77 ikont,görgetek tovább,és te is tedd ugyanezt.
vagy gyüjtögesd a HSZ-eidet, ami csak eléri végül a 700 at.
és még engem szóltak le,hogy erre gyúrok.
Soliddal egy naposak vagytok,de kettőtök annyit írogat,hogy attól már hányni van kedvem...

off
652 levél
Válasz 15.02.02. 15:39 #13
thri77
"HSZ gyüjtögetés."

Hát úgy látom tényleg, se füle se farka az egésznek amit írsz. Nincs is igazán kedvem leírni miért, úgyis felesleges....
189 levél
Válasz 15.02.02. 14:09 #12
bollokr
HSZ gyüjtögetés.

Vicceltem,de köszi a wikipédiás infókat,tudom hogy mennyi ferde szemű él a világon.
Az irónia olyan dolog,amit nehéz pontosan célba juttatni.
A cikk a KELETI PIAC-ról szólt nem kimondottan a japánokról.
És én is tisztában vagyok vele,hogy itthon még gyerekcipőben van ez a fajta játék,reklám és hír börze vagy SHOW.
Sem a megfelelő számú vásárlói piac,sem a kiépített üzleti háttér nincs meg hozzá.

De ne menjünk bele a gazdaságtanba,értem miről beszélsz.
806 levél
Válasz 15.02.02. 13:53 #11
SolidSnakeGH
Hogy érted azt, hogy "nálunk van az összes"?
Kínai állampolgárból van több lakos Mo-n szerintem, mint japánból.

De akkor még egy kis továbbgondolás:
Tokió lakossága 13,4 millió. Nemzetünk fővárosáé 1,75 millió.
A játékfejlesztés iparát nálunk a kormány semmibe veszi, akik itthon fejlesztenek, ők is nemzetközi tőke alapján dolgoznak. Nálunk az az örömünnep, hogyha PlayIT Show összejön, annyiban ki is merül a hazai gamer kultúraesemény. Néhány éve (2012-ben) volt egy hazai játékfejlesztői konferencia (Game Developers Forum), de ennyi.

Egyszerűen hazánkban nincs meg az a fajta infrastruktúra és támogatottság, amivel versenyre kelhetnénk a japánokkal. Pont.
189 levél
Válasz 15.02.02. 13:40 #10
bollokr
Nem vagyok rasszista,megértem hogy a sárgák felvásárlói piaca hozza a legtöbb játék-és kütyü pénzt Sony bácsinak.
De uram bocsá,ha már úgy is nálunk van az összes,miért nem Pesten rendezték meg a TGS-t.
BPGS néven...
652 levél
Válasz 15.02.01. 21:59 #9
thri77
Nem tudom, mostanság egyre ritkább, meg sokszor ugye ki sem derül.
806 levél
Válasz 15.02.01. 21:13 #8
SolidSnakeGH
Uhh, úgy már más a pite, ha a cutscene-k előre rendereltek, nem in-game tartalmúak (mondjuk a mai világban ilyesmi még előfordulhat ilyen hardver mellett?).
652 levél
Válasz 15.02.01. 21:00 #7
thri77
A gameplay és a cutscene közti különbségre gondoltam, pláne ha utóbbi nem engine-es, hanem "film".
806 levél
Válasz 15.02.01. 20:44 #6
SolidSnakeGH
Wiki szerint igencsak kanonikus, én se emlékszem tagadó nyilatkozatra Kojimától.

@thri77: Abszolút nem összetett dolog a lightning effektek színezését konfigurálhatóvá tenni, legalábbis bejáratott engine-knél (én Unityben dolgozok, ott könnyen megoldható ez a hatás, van olyan TwinPeaks Red Room sandboxom, ahol könnyen tehetem vérvörössé és "normális" árnyalássá a jelenetet egy szimpla konfigurációs osztályon keresztül).
652 levél
Válasz 15.02.01. 20:25 #5
thri77
Történt amúgy más érdekesség is ott messze, keleten, de ez egyelőre ilyen nesze semmi, fogd meg jól típusú dolog továbbra is. Nem tudom mit bénáznak a Sonynál, illene E3-on elővenni, ha még vannak vele terveik.
2851 levél
Válasz 15.02.01. 20:22 #4
RAI*DEN
Kár, hogy smafu, pedig az első része elég jó kis hns volt. Volt benne kihívás bőven, a bossfightok elég izzasztóak is voltak, eltudnék képzelni simán egy folytatást Meg ugye ezt nem szabad úgy kezelni mint MGS játékot, mert ennek a sztorija nem része az MGS kánonnak
652 levél
Válasz 15.02.01. 19:33 #3
thri77
Orderre: Jó hogy nem már fekete-fehér, nem elég hogy fekete csík van alul, felül 16:9-es TV-n. :/ Engem személy szerint idegesít ez a trend, használjanak már nyomorult színeket a játékokban. Ne legyen már minden barna. Azt hittem már túltették magukat ezen a trenden a tisztelt fejlesztők, erre tessék. Viszont ez azért szerintem attól kicsit összetettebb, hogy csak úgy kapcsolóval meg lehessen oldani.
806 levél
Válasz 15.02.01. 19:22 #2
SolidSnakeGH
Személy szerint nem bánom, hogy már cáfolták. Az MGR bár roppant szórakoztató lett, mint játék, azonban nekem van egy olyan vaskalapos berögződésem, hogy a Metal Gear-széria az maradjon csak Hideo Kojimánál, ő pedig most úgyis elfoglalt a két nagy projektjével (igaz, ebből az egyik pont az MGSV ).

Silent Hill is onnantól került vakvágányra, hogy nem házon belül fejlesztette a Konami (aztán most próbálják feltámasztani két húzónévvel - Kojimával és del Toroval).

Order-footage-re tipp: a játék történelmi korára vonatkozóan tudnék tippelni a filterre. Ha van egy kis sütnivalójuk a Ready At Dawn-nál, akkor ez az extra filter csak egy konfigurálható eleme lesz a játéknak, amolyan ínyencebbeknek.
652 levél
Válasz 15.02.01. 19:16 #1
thri77
MGS2-t már cáfolták is.

Viszont nem akarom már megint bántani az Ordert (de fogom , most tényleg én vagyok elvarázsolva, vagy rondább a nagy büszkén mutatott új footage, mint a régi? Miért jó ez a matt, barna filter rajta?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.