Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Ilyen lenne az Unreal Engine által hajtott Resident Evil 2 [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Ilyen lenne az Unreal Engine által hajtott Resident Evil 2
Egy lelkes rajongó saját szakállára dolgozik a klasszikus játék új változatán.

Resident Evil 2

Resident Evil 2
A legutóbbi Resident Evil 2 cikkek, hírek
36 levél
Válasz 15.02.08. 18:18 #29
AdranW
Muszáj lesz visszalépniük a gyökerekhez, hiszen ha kiadnak még egy olyan sz..t mint a 6 volt, akkor finito a szériának szerintem.
Ez egy túlélő horrorból átfejlődött agyatlan lövölde lett, pont, mint a filmek... Erre van igény? Kérdezem én.
39 levél
Válasz 15.02.05. 08:16 #28
CasualCrash
Az első Resident Evil élményem volt, felejthetetlen. Számomra a sorozat legjobbja.
14264 levél
Válasz 15.02.04. 14:09 #27
balays82
Egyetértek. Szerintem belátható időn belül nem nagyon lesz RE 2 HD, de egy Zero HD sanszos. A Revelations 2-től pedig egyelőre én sem várok túl sokat, már az első rész sem jött be igazán, bármennyire is azt mondták róla, hogy a régi időket idézi.
10984 levél
Válasz 15.02.04. 13:56 #26
VodevilX
Az a baj, hogy a 6. előtt is ezt mondták, hogy "vissza a gyökerekhez..." Én meg a végsőkig reménykedtem, hiába...
Persze, ahogy mondod nem volt rossz játék, de elsőre pont ennek tükrében nekem csalódás volt, aztán pár hete másodjára coopban meg rendkívül élvezetes volt. Szóval nem rossz játék, csak helyén kell kezelni.
Viszont a RE2 Remake, nagyon necces... A Zero kézen fekvő, az kb egy az egyben ugyanolyan minőségű mint most az új, tehát viszonylag kis munkával portolható.
Aztán nyilván nem fognak neki állni több nagy projektbe egyszerre, mert valljuk be, akár mennyire is csak remake, azt akkor is a semmiből kéne összedobni. Közben viszont felmerül a kérdés, hogy mi lesz a 7. résszel.

Amúgy még ez a Revelations 2 is elég érdekes, ahogy néztem a videókat, hiába multiplatform cím az eredeti első résszel ellentétben, ez a handheld feeling nagyon érződik rajta....
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
652 levél
Válasz 15.02.03. 15:14 #25
thri77
Igazából általánosságban gondoltam, de vonatkozhat ez a RE-re is. A feladat adott, jobbat kell csinálni folytatásként, nem valami fércművet.
Arra írtam, hogy az már nem olyan könnyű, s itt jön be a tervezés fontossága egy másik topikból.
14264 levél
Válasz 15.02.03. 10:59 #24
balays82
Helyes. Bár azok közé tartozom, akik egész jól el voltak a hatodik résszel is, de ennek ellenére elismerem, hogy Resident Evil játéknak nem volt az igazi. Talán még a Leon kampány idézte meg valamennyire a régi hangulatot (na meg a bónusz Ada fejezet), de annak is inkább csak az eleje.
806 levél
Válasz 15.02.03. 09:52 #23
SolidSnakeGH
Úgy tűnik PR oldalról, hogy valóban kezdenek észbe kapni.
14264 levél
Válasz 15.02.03. 09:20 #22
balays82
Csinálnak újat is, ebben a hónapban jelenik meg a Revelations 2, legalábbis az első epizód belőle. De gondolom, valamilyen szinten készülőben van már a számozott hetedik rész is. Van egy olyan érzésem, hogy a RE 6 nem éppen kedvező fogadtatása után éppen kísérletezik a Capcom, hogy merre tovább, aztán erre a döntésre alapozzák majd az új részt.
806 levél
Válasz 15.02.03. 09:05 #21
SolidSnakeGH
Hát nem tudom, én inkább gyönyörködök a régiek újra kiadott változataiban, mint egy Resident Evil 6 után érkező hasonszőrű folytatásnak.
652 levél
Válasz 15.02.03. 08:06 #20
thri77
Valóban, de hogy ezt Ultimate HD Editonnak merik nevezni....
Amúgy így visszanézve félelmetes, hogy a Capcom hányszor kinyomta a Resi játékokat különböző platformokra újra (szinte változtatás nélkül). Ez ám az igazi újrahasznosítás. Továbbra is azt mondom amúgy, hogy elég a remake-ekből, felújításokból, csináljanak új részt. Jah, hogy az kockázatos, meg még több meló?
652 levél
Válasz 15.02.02. 23:08 #18
thri77
Hát kíváncsi leszek igaz-e. balays82 érvei alapján ezt könnyebb lenne felújítani, hiszen már eleve GC-re jött ki. Viszont az igazán nagy siker az ezután érkezett RE4 volt. Továbbá felrúgnák csak úgy a sorrendet? Meglátjuk.
806 levél
Válasz 15.02.02. 21:44 #17
SolidSnakeGH
Próbáltam keresni fejlesztéssel kapcsolatos cikkeket, hogy vajon ők mennyit szívtak a portolással, azonban úgy tűnik a CAPCOM eléggé közel tartotta a tűzhöz a saját konyhájában készülő kulisszatitkokat.

Viszont ráakadtam erre.
652 levél
Válasz 15.02.02. 20:36 #16
thri77
Érdekes elgondolás, erre nem gondoltam. Viszont ugyanakkor ha valamihez hozzányúlnak, akkor mindenképp van vele meló. Ott van a TLoU esete. Nem régi cucc, sokak szerint alig látszik a különbség, mégis állítólag vért izzadtak a porttal a ND-nál. Szóval ilyen alapon a RE remake sem csak egy sima ujjgyakorlat lehetett. De tény, hogy nagy segítség, ha rendelkezésre áll egy ilyen verzió, ugyanakkor nem hiszem, hogy ez eltántorítaná a kiadót az ötlettől, hogy a 2-nek is csináljon remake-et. De szerintem inkább az eladások döntenek. Ha azok jók, úgyis mindenképp belevágnak.
14264 levél
Válasz 15.02.02. 20:24 #15
balays82
Annál is inkább örülnék neki, mert ahhoz még nem volt szerencsém, így az újdonság varázsa is meglenne.
806 levél
Válasz 15.02.02. 20:17 #14
SolidSnakeGH
Jaja, simán megoldható lenne ugyanezzel a recepttel a RE Zero is.
14264 levél
Válasz 15.02.02. 20:14 #13
balays82
Azért, mert az első részből ott volt a több mint korrekt Gamecube verzió, ami szinte még ma is megállja a helyét, így viszonylag ki erőbefektetéssel meg lehetett csinálni belőle a HD verziót. Mivel a második részből ilyen nincs, ezért komolyabb munka lenne felújítani. De azért egy Zero HD jöhetne, ha már itt tartunk.
806 levél
Válasz 15.02.02. 20:13 #12
SolidSnakeGH
Ezért mondom, hogy véleményem szerint a Unityban ténykedő olaszok letettek valamit az asztalra ezzel az alpha verzióval, ami már támpont lehet a CAPCOM számára (mondjuk az megint más kérdés, hogy teljesen ingyen letölthető ez a mod, ami miatt lehet hogy jogi értelemben a CAPCOM mutathat nekik egy erős fityeszt).
672 levél
Válasz 15.02.02. 20:09 #11
ivanova36
Ismeretlenül nem fognak megbízni senkit, ahhoz azért az asztalra is le kell rakni valamit. Kevés projekt van ami amatőr kezdeményezésből nőtte ki magát. De tény, hogy amelyik kinőtte az megérdemelten.
806 levél
Válasz 15.02.02. 20:03 #10
SolidSnakeGH
Vagy ha látják, hogy milyen jó munkát végeznek az amatőrök, megbízni őket CAPCOM-i vezetéssel. A RE1-et könnyebb volt nekik remasterelni a 2002-es verzió megléte miatt, a siker tükrében viszont dönthetnek úgy, hogy vagy felépítik maguktól teljesen az alapoktól, vagy kiszervezik a srácoknak.

Általában a kiszervezés ellen vagyok, ilyen esetben viszont (mikor a független csapat le tud tenni valamit az asztalra bizonyítandó a tudásukat) jót tud tenni az alapanyag felélesztésére.
672 levél
Válasz 15.02.02. 19:34 #9
ivanova36
Ha keményen nekifekszenek, akkor "csak" újra meg kell alkotni az egészet. persze a tartalom, karakterek, történet, párbeszédek adottak, de nulláról kellene újrarajzolni mindent, a mai igényeknek megfelelően. Mint láthattuk, remastered és remastered meg HD és HD között is óriási a különbség.

Persze könnyebb ha a meglévő modelleket veszik át és részletesebbé gyártják, ez is járható út, de ugye az is majdnem újrarajzolás lenne. Amit egy remastereddel megspórolnak az a brainstorm, hogy mit készítsenek és hogy azt hogyan. Hiszen egy bejáratott cím már ott van, "csak" fel kell tuningolni a grafikát a mai szintre. Ezt lehet igényesen, és nem pont igényesen. Profitmaximalizálás miatt pont úgy fogják megcsinálni, hogy kevesebb munkával több zseton jöjjön be.

Lehet hogy egyes játékok esetében megérheti a remastered vagy HD-sietés a pénzügyi buktát, persze nem túl nagyot, csak hogy a brand életben maradjon és legyen róla cikkezés kb fél évig. Lehet marketing miatt is HD-re áttekerni régebbi részeket.
652 levél
Válasz 15.02.02. 19:08 #8
thri77
Miért lenne nagyságrendekkel több munka? Nem kötekedni akarok, hanem kíváncsi vagyok.
14264 levél
Válasz 15.02.02. 19:07 #7
balays82
Jó lenne, ha végre megemberelné magát a Capcom, és az ilyen elismerésre méltó, de ettől még amatőr próbálkozások helyett ők raknák össze a második rész HD verzióját. Csak az a gond, hogy nagyságrendekkel több munka lenne vele, mint az első résszel, így sajnos nem sok realitása van a dolognak.
652 levél
Válasz 15.02.02. 18:54 #6
thri77
Respect meg minden, hogy valaki ekkora rajongó és egyedül összerak egy ilyet, de annyira nem ájultam el. A "sima" remasterek sem textúra cseréből állnak pusztán, legalábbis amivel melóznak is, szóval nem a Fahrenheitre gondolok. . A SolidSnakeGH által linkelt cucc jobbnak tűnik.
189 levél
Válasz 15.02.02. 17:54 #5
bollokr
ja hogy pötse van a menyasszonynak?
Opsz,ezt IS benéztem,de már ismerhettek.
Nem baj Collin feltámasztásánál nem volt jobb.
De tényleg kemény,hogy fogta a kis tudását és belegyúrta,megálmodta.

806 levél
Válasz 15.02.02. 17:45 #4
SolidSnakeGH
Unity-ben is készül egy Resident Evil 2 full remake, amit ezzel a munkával ellentétben közkinccsé is tettek. Jelenleg az alfa verzió tölthető le tőlük.
414 levél
Válasz 15.02.02. 17:44 #3
totyak
Lehet, hogy jól jár a srác és felfigyel a munkájára a Capcom, vagy más cég és esetleg állásajánlatot is kap. Nem egyszer fordult már elő ilyen eset.
189 levél
Válasz 15.02.02. 17:31 #2
bollokr
Ezt tényleg egy csaj rakta össze EGYEDÜL?
Na ez hír.
672 levél
Válasz 15.02.02. 17:24 #1
ivanova36
Na igen, kb erről szólna szerintem a remastered meg HD, nem csak textúra cserékről. Bár én személy szerint jobban kedvelem a TPS megoldásokat, és nekem ez is jobban tetszett volna úgy, mindenesetre lenyűgöző munka. Pláne hogy "csak gyakorlásként" készült.

Már csak a Deus Ex 1-et kellene remasterelni, mondjuk UE4-re

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.