Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mortal Kombat X

2830 levél
Válasz 16.10.04. 19:03 #253
Dilizs
Az igen! 23.2 Gb-os javítás!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
10985 levél
Válasz 16.09.02. 15:21 #252
VodevilX
Igaz, csak a balance patch lesz ingyen...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6483 levél
Válasz 16.09.02. 15:20 #251
GustyX
Szerintem is, legalábbis semmi ilyet nem találtam én sem.

Kb. mint a Withcer 3-nál, a kiegészítőkhöz szükséges patchet és minden plusz tartalmát mindenki megkapta, de magát a kieget nem.

Bár nem lenne rossz, de egy új KP-nak és új pályáknak is örülnék.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3082 levél
Válasz 16.09.02. 14:49 #250
Sucee
Nem a Kombat Pack ingyenes, hanem aznap lesz patch is. (Steam leírás alapján legalábbis.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10985 levél
Válasz 16.09.02. 12:16 #249
VodevilX
Hűha, a "ne is számítsatok rá"-ból eljutottunk oda, hogy okt 4-én ingyenesen megkapja minden MKX tulaj
Kombat Pack 2 on Steam
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6483 levél
Válasz 16.08.26. 13:48 #248
GustyX
Jön a MKXL PC-re, már elérhető az online részének ingyenes béta tesztje.
Hurrá!
Bár jöhetne egy új KP is, amiben kapunk újy karaktert, mondjuk Fujint. Lehet visszatérek a játékhoz.

Viszont ennek ismeretében, az Injustice 2 PC-s megjelenését sem tartom kizártnak, 51% esélyt látok rá.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
51829 levél
Válasz 16.05.09. 13:42 #247
Barthezz
Nem sírom vissza Shao Kahn-t, írtam is, hogy ott pedig ezzel ellenkezőleg túllőttek a nehézségen. De az MKX Corrupted Shinnokja (medium szinten) viszont már aránytalanul könnyű ellenfél. A kettő között lenne vhol az ideális nehézség.

Shao Kahn ellen egyébként a sztori mód legutolsó felvonásán nem működött Raidennel a lövés spam, emiatt is kellett azon az egy ponton az 50. elhalálozás után visszaraknom eggyel a nehézséget. (Persze vélhetően úgy lett ismét normal a nehézségi szint, a normal pedig ennél a csatánál igazából hard fokozaton ment, de ezt akkoriban kitárgyaltuk már.)

A gép csalása pedig sajnos elég általános jelenség a legtöbb játékban. Igazából itt is ugyanúgy csal Corrupted Shinnok, mert egy tűzlövése úgy negyed életerőcsíkot levesz és még csak kivédekezni sem lehet. Az első körben, amíg nem könnyítenek a csatán, ugyanúgy kb. hozzá sem lehet érni.
3082 levél
Válasz 16.05.09. 12:50 #246
Sucee
Van valahol már egy ugyanilyen kommentem, de akkor újra: Shao Kahnt ne sírjuk már vissza. Kb. rászartak a harcrendszerre, csak hogy "kihívást" adjanak, amiből egy elég irreálisan nehéz csalás sült ki, amit a kevésbé tapasztalt játékosok hasonlóan béna játékstílussal tudnak legyőzni. (Pl. tűzlabda spam Liu Kanggel. VÉGIG. )
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
51829 levél
Válasz 16.05.09. 12:35 #245
Barthezz
Nah sztori mód teljesítve. Hát ez nem volt egy nagy szám, semmilyen szempontból. Ugyanakkor természetesen dicséretes, hogy gyakorlatilag egy 2 órás interaktív mozit alkottak egy verekedős játékhoz, de az előző rész sztori módjához sajnos ez nyomában sem ért fel.

Maga a játékmenet eleve nagyon leegyszerűsödött az 1 vs. 2 csaták kivételével (pedig sok esetben a történet alapján indokolt lett volna), egyúttal maguk a fightok is jóval könnyebbek lettek, így gyakorlatilag semmiféle kihívást nem nyújtott ez a játékmód normal nehézségen. A főellesnég Corrupted Shinnok-ot is harmadszorra levertem (bár elsőre szokás szerint majdnem flawless elgyepált, utána azonnal könnyebb lett a fight + gyorsan átváltottam a towerben már bevált taktikára, és közelről álltam neki megállás nélkül püfölni). Szóval nyoma sem volt az MK9 kihívásának, ahol összeszámolni sem lehet, hányszor kellett egy-egy komolyabb 1 vs. 2 vagy Shao Kahn elleni csatának nekiállni. Ott mondjuk picit túl is tolták a nehézséget már.

Emellett a játékmenetben az zavart még, hogy indokolatlanul megkötötték az irányítható karakter harcmodorát is. Itt azért a harcmód megválasztásának lehetősége jól jött volna, mert azt a kevés pillanatot, amit szívtam a sztori módban, mind az okozta, hogy abszolút nem állt kézre, nem igazodott a stílusomhoz 1-1 karakter és a hozzá kapott harcmodor.

Maga a történet is rendkívül gyenge, B-kategóiás lett. Nem érezni a világ fenyegetettségét, gyakorlatilag pofonegyszerűen lerendezik a Shao Kahn-nál a Földre elvileg jóval veszélyesebb Shinnokot, mégis az előző részben jött át az a hangulat, hoyg itt tényleg az apokalipszis küszöbén állunk. Itt ezt nem érezni semennyire. Az előző bekezdésekben említett könnyű párharc és könnyű bossfight pedig ezt az érzést csak még tovább erősítette. Maga a történet is rövid, egyszerű, nem véletlen került bele ennyi flashback, hogy kiöltsék valamivel a játékidőt.

Sajnos emellett a forgatókönyv egyes elemei is a Barátok Közt szintjét feszegették. "Kedvencem" az volt, mikor Kotahl Kahn bevonult a seregével Earthrealm-be, hogy visszaszerezzék az amulettet D'vorah-tól és fogalma nem volt egyiküknek sem, hogy az már rég Quan Chihoz került, aki felélesztette Shinnokot. Priceless az a párbeszéd, amikor felhívták a figyelmüket arra, hogy "hát nem látjátok, hogy vörös lett az ég?", mire Kotahl Kahn "jéééé tényleg" rácsodálkozással feleszmélt. Majd ezután "nem baj, akkor sem fogunk össze, hanem feleslegesen elbasszuk az időt még azzal is, hogy titeket elgyepáljunk".

De a legzavaróbb és leghiteltelenebb jelenet maga a végjáték volt. AZ MK9-ben Shao Kahn olyan erőssé vált, hogy egyedül Raiden tudta legyőzni és neki is ehhez az Elder God tanács segítsége kellett. Most meg a Kahnnál sokkal erősebb Shinnokot, aki egyben Elder God és secperc alatt le is gyűrte Raiden-t, egy egyszerű zöldfülű, éppen most harcolni tanuló földi halandó legyőzi, magyarázatként meg annyit kapunk erre, hogy "jééé, engem is áthat apám ereje" és ettől már olyan kurva erős lesz, hogy egy istenség meg se kottyan neki. Bár az SW7 időben a játék után jött, engem kísértetiesen emlékeztetett ez a jelenet az ottani végharcra, azonban az SW7-ben Kylo közel sem volt olyan erős, mint itt Shinnok, így ott ez megmagyarázható volt, még ha bénán is hatott elsőre.

A stáblista utáni jelenet viszont tetszett. Nem számítottam rá és találó, poénos volt, megadta a végső csattanót.

Az előzetes vélemények alapján amúgy kb. ennyire is számítottam, így csalódás nem ért, "egynek elment" hatása volt, de ez tényleg csak egyszeri ledarálásra volt jó és messze nem jelentett akkor élményt, mint az MK9.
51829 levél
Válasz 16.05.02. 14:36 #244
Barthezz
Hát nekem mint írtam, a sima, egyszerű kombók se mennek, mert nem veszi be a gép. Bár ebben közrejátszik, hogy kontrollerrel nagyon könnyű közben egy köztes irányt is benyomni. Ez persze kiküszöbölhető a beállításoknál, de akkor meg alapból csak így veszi be a mozdulatokat és sokkal bonyolultabbá válnak. Nekem a kettő között lenne jó egy köztes, egyszerre mindkét beviteli módot megengedő irányítás. Pl. hogy a le + előre + nagy ütés mozdulatot bevenné úgy is, ha pontosan ezt viszem be és úgyis, ha közben becsúszik a 45 fokos szögben le-előre irány. Eleve kénytelen vagyok emiatt az analóg kar helyett a D-Padon játszani, emiatt a többi mozgás lesz kevésbé kifinomult, továbbá néha a D-Padon is becsúszik a köztes irány... Szóval nekem a kombózáshoz nem lenne türelmem, az előző részben és itt sem áll rá a kontrolleren a kezem és örülök, hogy a spec. move-okat be tudom legalább vinni és az egyszerűbb kivégzések is általában összejönnek.

Amúgy a sztori felénél tartok. Tisztességes iparosmunka eddig, de nincs meg az a katarzis és epikusság, ami az MK9 sztorimódjánál megvolt. Ez inkább most már csak egy interaktív mozi, ahol néha közbe kell avatkoznunk egy-egy QT-event vagy fight révén, de egyik sem jelent különösebb kihívást. Inkább azért szoktam elvérezni egy-egy harc során, mert az adott karakter spec. move-jaira akarom mindig kihegyezni és nem csak ugyanazt a taktikát követve legyepálni mindenkit. Ha pedig új a karakter, vagy nem áll kézre nekem, akkor ez időigényesebb kicsit. De így sem nyújt harmadakkora kihívást sem, mint az MK9, ahol pl. az 1 vs. 2 fightokon (mondjuk egy Quan Chi - Shang Tsung páros ellen) néha vért kellett pisálni, mire összejött.

Továbbá a történet sem olyan epikus, mint az MK9-ben. Az egész Földet fenyegető veszély helyett ez inkább az Otherworld belső trónharcáról szól Shao Kahn megüresedett helyéért, sok-sok, a történet ívét megtörő flashback-kel. A rookie-k pedig elég komolytalanok, bár az tényleg vicces volt, mikor Sub-Zero egyszemélyben lerendezte az összeset.
309 levél
Válasz 16.05.02. 12:46 #243
CarRoy
Egy húron pendülünk, mert nálam is nagyon fontos, hogy legyen egy játékban bármilyen elérendő cél vagy kitűzött feladat, ami motivál és amit el kell érnem. Ám az ilyen verekedős játékokat bizonyos szempontból akkor nevezhetem kivételnek. Mivel ez ilyen tudás alapú, "skill-based" cucc, így sok gyakorlással előrébb lehet jutni, élvezetesebb lehet a játék, ha látod magadon, mennyire gördülékenyen megy. Így engem ez is tud hajtani, hogy ha bemegyek gyakorló módba és próbálgatok minél hosszabb kombókat összehozni (ami ráadásul még kreatív munka is, már ha nem copy-zol netről), akkor eredményesebb lehetek a játékban. Lényegében ez is kitűzött cél, csak hozzáállás kérdése, ki látja ezt meg benne. Igaz azt is hozzáteszem, hogy nem folyamatosan toltam bele ezt a sok órát, hanem inkább fellángolásaim voltak és egy-egy időszakban álltam rá mindig a témára. Így benne van, hogy megkopik az ember tudása, de manapság már próbálom lejegyzetelni a mozdulatsorozat, hogy ne kelljen folyton "újra megtanulni járni".
51829 levél
Válasz 16.04.26. 09:23 #242
Barthezz
"Ez a Shinnok-os utolsó harc szerintem egyedül akkor lenne idegesítő és frusztráló, ha a Corrupted vereség után a sima változatot is mindig újra le kellene nyomni."

Erre gondoltam én is, sőt, az első vereségemkor szinte biztos voltam benne, hogy visszarak a meccs elejére, ami ugyan kissé frusztráló lett volna, de sztem egy boss-hoz ez lenne a méltó. MK9-ben ennél sokkal nagyobb szívatások voltak a challenge towerben.

Az általad írt "céltalan" játék pedig nem nekem való, szóval ez a random tower engem nem igazán kötne le. Az előző rész challenge towerje egy fix pont volt, aminek volt eleje és vége, számomra pedig szükséges egy elérendő cél, amihez egyre közelebb jutok, ha bármilyen játékkal játszom. Másrészt rengeteg játék van most a végigjátszandó listámon és mivel nem sok időm jut játszani, a story mode kijátszása után inkább azokkal folytatom majd. Neked viszont nem semmi ez a 343 óra játékidő, ennyit én kb. 15-25 játékba ölök bele együttesen kb. 2-3 év alatt, szóval tényleg rendesen beszippantott téged a hangulata. Így érthető is, hogy összeszedted a Krypt feloldásához a coinokat, a hozzám hasonló casual játékosoknak viszont ez elérhetetlen cél. Általában maxon próbálok meg minden játékot teljesíteni, de ahol ez sikerül, ott mindig a single kampány egyszeri, de részletes végigjátszása elegendő arra, hogy mindent összegyűjtsek és feloldjak.

"Az elgondolásod a kripta alapján egy megreformált egyjátékos módra érdekesen hangzik, de szerintem ilyesmi nem lesz meglépve, mert valljuk be, ha nem is teljesen, de rendesen eltolódna a fókusz a harcokról, mert a játék fele már tényleg egy RPG-re hasonlítana."

Sztem viszont megérne egy próbát. Természetesen a tower-ök és a story mód is megmaradhatna emellett azoknak, akiket ez a mászkálós, gyűjtögetős, rejtvényfejtős rész nem érdekel, akiket viszont igen, azoknak egy nagyon érdekes plusz játékmód lehetne. Én az egész kripta alatt vártam, hogy egy-egy résznél kapjak esetlegesen egy fight-ot és Shao Kahn kriptájának végében tényleg maga Shao Kahn várt volna, sztem óriási élmény lett volna úgy. Mellesleg vmelyik korábbi, csak konzolra megjelent MK játék már próbálkozott ilyesmivel, de ott külső nézetből kellett végig irányítani a karaktert és menet közben harcolni. Sztem az általam írt elgondolás és a két teljesen eltérő játékelem váltogatása ennél sokkal érdekesebb lenne.


A Street Fighter V pedig az általad írt only multiplayer miatt nem érdekel. Ha lenne benne egy egyjátékos sztori mód, vagy torony-szerűség, akkor egy próbát lehet tennék vele nosztalgiából, mert anno 11-14 évesen a Street Fighter 2 és annak változatai egyik kedvenc játékaim voltak a MK széria mellett. Bár mai szemmel nézve az SF az MK-hoz képest elég komolytalannak tűnik.
309 levél
Válasz 16.04.25. 14:24 #241
CarRoy
A nehézség ügyében jogos volt az észrevételed. A medium fokozat meglehetősen könnyű lett; ha kicsit is bemelegedtél vagy játszottál már életedben verekedős játékkal, akkor eléggé gyerekjáték lesz. Viszont a következő nehézségi szint már túlságosan bekeményít és jóval combosabbra sikerült. Ott már eléggé ismerned kell a játszott karaktert és inkább okosan, taktikázva, az ellenfél unsafe mozdulatait kihasználva kell visszatámadnod, lehetőleg szaftos kombókkal. Sajnos nem sikerült belőni a készítőknek a kettő között valami normális nehézséget, mert szerintem túl nagy lett a szakadék. És akkor még van egy legnehezebb fokozat, ami valószínűleg már az igazi mazochistáknak és profiknak készült. Ez van, vagy sétagalopp vagy izzadás A főbossok sem vethetők össze a régiekkel. Goro, mivel DLC karakterré avanzsált szerintem érthető, miért lett ennyire "emberi" és földhözragadtabb; szép is lenne, ha plusz pénzért lehetett volna venni valami nehezen verhető harcost. Shinnok-nál pedig tényleg csak a Corrupted változat a szívósabb, de így sem túl nehéz, mivel egyrészt egy menetes és gyors a meccs, másrészt kb. 2-3 vereség után hagyni szokta magát, mint a jó öreg Shao. Nála úgy vettem észre az a kulcs, hogy neked kell irányítanod és agresszívan push-olnod, mert simán verhető, ha nem fogysz ki a szuflából. Ez a Shinnok-os utolsó harc szerintem egyedül akkor lenne idegesítő és frusztráló, ha a Corrupted vereség után a sima változatot is mindig újra le kellene nyomni.

Dicséretes, hogy végigpróbálgattad a hagyományos tornyokat, de ahogy írtad te is, azok szinte egy az egyben a korábbi játék copy-jai. Én inkább ajánlanám a Living Towers menüpontban található tornyokat. Van az 1 órás, ahol 1 módosítóval ellátva (ami fokozatosan erősödik) kell leverni 5 ellent. Itt lehet kioldani egyébiránt a torony teljesítése után az adott módosítót az egy játékos módba. Van az 1 hetes premier, ami mindig ilyen tematikus szisztémában zajlik (régi Mortalok jegyében, ünnepekhez kapcsolódva stb.); ezt szerintem érdemes lenyomni heti egyszer, megvan 1 fél óra alatt és mindig kapsz érte egyedi játékos "névkártyákat" (manapság én is inkább csak ezért logolok be hetente). Valamint van a harmadik változat, a naponta cserélődő torony; neked talán ez lenne ajánlott, mert ez hasonlít a legjobban a régi Challenge Tower-re. Általában itt vannak a legtrükkösebb, szívatósabb módosítók, amivel el lehet ütni az időt, de persze azért szigorúan az új rész keretei között maradva (szóval ilyen 3 Goros és egyéb elvadult kihívások itt sem fognak megjelenni). Persze lehet, hogy ezeket a tornyokat is gyorsan megunhatod, de coin gyűjtésre szerintem ezek nem rosszak, ha meg apránként játszol, akkor úgy is tovább fenntartják az érdeklődésed. Valamint minden toronyban szoktak lenni ilyen Dragon Challengek plusz pontokért/coin-okért, ami olykor vihet egy kis kihívást az adott harcba; mondhatni ez is a Challenge Tower egyfajta öröksége. Ezeket a tornyokat amúgy sem sorolnám még az online részhez, hiába van ott minden toronynál, hányadikként szerepelsz a teljesítés után a rangsorban.

"Nem beszéltem még a Krypt-ről, ami sztem a single rész legélvezetesebb eleme lett. Nyilván a minden elemet feloldó coin mennyiséget single playerben lehetetlen összeszedni" Köhhmm, nem felvágásból, de akkor én jelentkeznék a lehetetlen címre, mert a legjavát single részből kapartam össze és teljes egészében ki van nyitva a legutolsó jelentéktelen emote icon-ig Persze, ha elárulom, hogy a Steam jelenleg 343 órát jelez a játékidőnél, talán már nem számít akkora teljesítménynek; lehet tetszett "egy kicsit" a játék, na

Az elgondolásod a kripta alapján egy megreformált egyjátékos módra érdekesen hangzik, de szerintem ilyesmi nem lesz meglépve, mert valljuk be, ha nem is teljesen, de rendesen eltolódna a fókusz a harcokról, mert a játék fele már tényleg egy RPG-re hasonlítana. Nekem is nagyon bejött amúgy (annak ellenére, hogy nem vagyok a jumpscarek nagy rajongója), mert megvolt az atmoszférája és konkrétan egy nagy karácsonyi ajándékbontásra hasonlított az egész koncepció. De úgy gondolom ez pont azért lett ilyen izgalmas és ötletes, mert egy más stílusú játékelem volt egy másikban (egy mini RPG egy bunyós játékban), és nem pedig ez töltötte ki a játék egy jelentős szegletét.

Kicsit más topik, de gondoltam akkor már megemlítem, hogy láttam anyagokat a Street Figther V-ről és erősen elgondolkodtam a beszerzésén. Mondjuk sosem játszottam még azzal a szériával, mert elég japános és túl elvontnak tűnt eddig, de ez az új elég pöpecül néz ki, látványos a harc és laikusként izgalmasnak tűnne kipróbálni valami alternatív opciót a Mortal Kombat mellett. Igaz a tartalmat igencsak szidták a kritikák, mivel a harcosok száma közel sem túl nagy (igaz ezt szép apránként majd felduzzasztják) és inkább online orientált, mivel egyáltalán nincs gép ellen harc. Meglátjuk, egyelőre még a morfondírozós fázisban tartok.
51829 levél
Válasz 16.04.25. 12:19 #240
Barthezz
Nos, a hétvégén a vasárnapi rossz időjárás miatt nem mentem sehova, így kivételesen rengeteg időm jutott most játszani. Úgyhogy Mortal Kombat X single rész értékelésem, véleményezésem következik:

Először is a fagyási probléma szerencsére egyszer sem jött elő és sejtem is, első alkalommal miért csinálta: 4 GB RAM-om van jelenleg, a C:-n pedig épp semennyi szabad hely nem volt, így vélhetően a memória után betelt a page file is és ekkor a játék kifagyott. Szóval szabadítottam fel helyet a C:-n és azóta gond nélkül megy. Egyedül a játék betöltődése hosszú, utána már gördülékenyen, minimális töltési idővel fut minden, és maximum az átvezetők alatt szaggat be nagyritkán, játék közben sohasem. Ebben nyilván közrejátszik a Creától megvett GTX 760 kártyám is, ami kiküszöbölte nálam az alacsonyabb processzort. Szóval a rengeteg patch után a játék valóban stabilnak mondható, érdemes volt eddig várnom vele.

A story mode kivételével gyakorlatilag az összes lehetséges single részt kijátszottam. Igazából nagyon hasonlóak a játékmódok a korábbi részhez, de az egyjátékos challenge tower nekem nagyon hiányzik. Gyakorlatilag annak köszönhetően kötött le hónapokra az MK9, anélkül a jelenlegi rész sajnos csak rövid időre tud, mert a tornyozás hamar megunható. Hiányolom a 2 vs. 2 típusú tornyot is, az elég jó kihívást és összetettebb játékmenetet jelentett az előző részben.

A fentiekben közrejátszik a nehézség lejjebb vitele is. Legalábbis mediumon tolom, ahogy az előző részt is, de érezhetően nem okoz ezen a szinten különösebb kihívást a játék. A Klassic Tower gyakorlatilag ujjgyakorlat, nehézséget egyedül Corrupted Shinnok jelentett első alkalommal, de ő is inkább csak azért, mert nem számítottam a fordulatra és már dőltem hátra Shinnok legyőzése után, hogy ennyi volt a tower. Goro semmi kihívást nem jelent, nincs szükség az MK9-es felütéses ugrálós módszerre sem, normál harcmóddal is lazán megverhető, akárcsak az utána következő Shinnok. Corrupted Shinnok már fel van tápolva rendesen, de csak az első tornyozás alkalmával jelentett problémát, a 2-3. tornyozásomnál már 2-3 próbálkozásból megvolt gond nélkül. Az előző részben Shao Kahn sokkal komolyabb kihívást jelentett. Ráadásul könnyítésként Corrupted Shinnok ellen 1 menetet elegendő nyerni, nem kell kétszer megverni.

A Test Your Luck toronyban sincs túl sok kihívás, megintcsak az előző résszel tudom összehasonlítani, ahol sokkal komolyabb és ötletesebb szívatások voltak, mint pl. a kar nélküli küzdelem.

Az Endless Tower-t a 12-13. szintnél meguntam és kiléptem, gyakorlatilag a nevéhez méltóan a végtelenségig el lehetne játszani vele, mediumon nem kihívás, simán verhető bármelyik ellenfél, még a menetveszteség is ritka, ahhoz meg, hogy valakitől kétszer kikapjak, elég valószínűtlennek tűnt.

Ennél érdekesebb már viszont a Survivor tower, de egy idő után nyilván az is megunható.

A Test Your Might torony is egyszer érdekes. Az utolsó szintnél amúgy ideiglenesen megakadtam, se kontrollerről, se billentyűzetről nem tudtam olyan sebességgel nyomkodni a 4 gombot, hogy egyáltalán a középső kör közelébe kerüljek, de végül neten rákeresve találtam egy piszok egyszerű megoldást (a kontroller analóg karjára kell a 4 ütés- és rúgás gombot ideiglenesen átrakni, azt meg már lehet olyan gyorsan mozgatni, hogy gond nélkül meglegyen, persze olvastam kanalas és tollas megoldást is, de nem kell ennyire túlbonyolítani ).

A fentiek ellenére nagyon jól szórakoztam amúgy a tornyokkal, csak ez a játék érezhetően tényleg inkább a multira gyúrt rá, a single rész élettartama nagyon rövid még így is, hogy a sztori mód még nekem hátravan (az olvasottak alapján az MK9 sztori módja sokkal hosszabb volt és nagyobb kihívást jelentett).

Nem beszéltem még a Krypt-ről, ami sztem a single rész legélvezetesebb eleme lett. Nyilván a minden elemet feloldó coin mennyiséget single playerben lehetetlen összeszedni (fizetni meg nem fogok emiatt külön DLC-ért), ennek ellenére úgy döntöttem, bejárom a kriptát, amennyire lehet, megszerzek minden szükséges tárgyat és eljutok minden helyszínre, amiből a cél nekem a NetherRealm Gate megnyitása és a térkép átellenes végén lévő templom volt. Ez így kb. 1 óra játékidő alatt abszolválható volt, de elképesztően bejött a hangulata. Erre egyébként simán lehetne a következő MK játék sztori módját építeni (bár vélhetően az már PC-re úgyse fog jönni...). Kell egy jóval nagyobb, sokfelé ágazó, szabadabban bejárható terület, amit ötvözni kellene a hagyományos MK fightokkal. A QT eventek helyett lehetne tényleges harc, amolyan MK9 challenge tower zombigyilok mintára, míg a nagyobb részek végén, a főbb termekben, kapuknál, tárgyaknál is tényleges harc lehetne. Pl. Scorpion csáklyájának, Liu Kang tűzgolyójának, stb. megszerzéséhez le kéne győzni az adott karaktert, míg a nagyobb helyszíneken bossok várnának ránk, pl. SHao Kahn kriptájának végén értelemszerűen Shao Kahn ellen kéne megküzdeni. Emellett a logikai feladványokat is lehetne bővíteni és bonyolítani, mert a számkódos kapu tetszett, de ezen kívül több hasonló elem nem volt és hát ez sem volt túl bonyolult, míg a többi akadály kimerült a megfelelő tárgy megszerzésében és használatában. Szóval a kripta továbbfejlesztésével egy kurva jó játékmódot lehetne készíteni a következő MK-játékban, remélhetőleg ezen a fejlesztőcsapat is elgondolkodott már.

Jövő hétvégén nekiállok a sztori módnak is.

51829 levél
Válasz 16.04.19. 09:47 #239
Barthezz
"Akkor maximum annyit tudok mondani, hogy keresd meg azokat a mozdulatokat/kombókat, amiket be bírsz nyomni vagy kézre állnak a kedvenc karaktereidnél és próbáld meg azokból kihozni a maximumot. "

Ezzel eddig is így voltam az előző részben és most is. Gyakorlatilag a guggolva védekezés + felütés, ugrálás és felütés, ugrálásból nagyrúgás, kombinálva a karakter 1-2 használható special move-jával és amikor feltöltődik a csík, az x-ray elsütésével taktika a single részhez nekem a teljes MK9-ben elegendő volt, challenge towerestül együtt, a fenti dolgokat értelemszerűen ellenféltől függően más-más súllyal alkalmazva. Most csak kizárólag azért kellettek volna a bonyolultabb kombók, mert kötelezővé tették a tutorialban, de szerencsére amint írtam, bekerült a skip lehetőség is, így ezt a néhány, számomra amúgyis szükségtelen részt átugrottam.

Mindenesetre az tényleg érdekelne, a játékosok kb. felének ezek a mozdulatsorok miért nem jönnek össze sehogysem, míg a másik felük gond nélkül alkalmazza őket és fel sem merül náluk, hogy vmiért ne menjen. Nyilván nem vagyunk mi sem fogyatékosok és be tudjuk nyomni kontrolleren a megadott gombokat a megadott sorrendben. Ha meg tényleg századmásodperces időzítésen múlna, akkor a játékosok másik felének is bajlódnia kellene vele. Mivel írtad, hogy egyik irányba neked több special move sem megy, a másikba pedig gond nélkül és ez az MK9-ben nekem is állandóan jelentkezett, ugyanazoknál a mozdulatoknál, így arra tippelek, hogy ez vmi random bug volt az előző részben is és most is.

A coinok esetén sajnos nincs annyi szabadidőm, hogy ennyi játékidőt beletegyek a játékba. Pár órám jut játszani egy átlagos héten, szóval ki akarom vinni 1-2 karakterrel az alaptornyokat + végigjátszani a sztori módot és ennyi. Ebből a kripta feloldásához szükséges töredék coinom sem lesz meg sajnos... Pedig tényleg jó lett, tetszik, hogy tárgyakat kell gyűjteni, apróbb logikai feladatokat végrehajtani a továbbjutás érdekében, de ha alig tudok vmit feloldani, akkor céltalanná válik az egész...
309 levél
Válasz 16.04.18. 20:22 #238
CarRoy
Érdekes ez a beviteli probléma, amit ilyen részletesen kifejtettél (plusz az is, hogy ennyi embernél felmerült, nem gondoltam volna), de akkor ezek szerint ez valóban létező hiba, és nem pedig ilyen "biztos csak ráérzés kérdése, hogyan ütöd be" ügy. Sajnos így nagy okosságot nem tudok javasolni a dologgal kapcsolatban; nekem inkább olyasmi gondom szokott adódni, hogy bizonyos, több irány billentyűvel operáló mozdulatot az egyik oldalról csak hosszas makacskodás után veszi be, pedig teljesen hasonló ritmusban ütöm be. Akkor maximum annyit tudok mondani, hogy keresd meg azokat a mozdulatokat/kombókat, amiket be bírsz nyomni vagy kézre állnak a kedvenc karaktereidnél és próbáld meg azokból kihozni a maximumot.

A coingyűjtéshez pedig annyit, hogy én is majdnem az egészet single játék tartalommal farmoltam össze, szóval nem lehetetlen, inkább befektetett idő kérdése a dolog. Annyi a lényeg, hogy a mindenféle tornyokat érdemes pörgetni hozzá (lehetőleg a dragon challengeket is teljesítve) és minden nap megcsinálni a 3 napi küldetést, mert mindhárom kipipáltatása után bónusz coin-ok járnak. Sima gép elleni meccsekért sajna nem kapsz szinte semmi aranyat, hiába tolod a brutál kombókat, kivégzéseket, csupán nüansznyi különbség adódik a végén. Nálam a kripta amúgy is nagy húzótényező volt, hogy pakoljam az órákat a játékba, mert egyrészt egy poénos kis minijátéknak felel meg, másrészt itt lehet ugye kioldani a fatality-ket, brutality-ket a kedvenc harcosaidhoz, harmadrészt pedig a fejlesztői kommentárokkal ellátott karakter- és helyszín artwork-ok szerintem egész érdekesek és marha jól festenek, már ha kicsit is érdekel a Mortal Kombat világa, és nem csak az, hogy melyik szereplőnek milyen mozdulatai vannak.
51829 levél
Válasz 16.04.18. 14:45 #237
Barthezz
A fagyásra rákerestem, a hivatalos Steam fórumon is sokan írják ugyanezt a fajta kifagyást, de az általános tippeken kívül senki nem tudott rá mit mondani. Pedig minden patch fent van, szóval valószínű vmivel összeakad a játék, vagy túlmelegszik a processzorom (lehet ebben jön ki, hogy csak 2 magos), de mivel csak végig akarom pörgetni az egyjátékos tartalmat, emiatt a rendszert nem fogom újrarakni, meg ezerféle dologgal kísérletezgetni. Igazából a tower-nél gond csak a kifagyás, a Klassic tower ugye 10 szereplős, de majd megpróbálom úgy, hogy rögtön a toronnyal kezdek és megpróbálom mielőbb végigverekedni magam mindenkin. Vagy ha ez nem elég, leveszem legrosszabb esetben a harcokat egymenetesekre, vagy a nehézséget eggyel a medium alá... Tegnap kb. 3 órát nyüstöltem és 2-szer fagytam ki, szóval nem tűnik annyira vészesnek a dolog. (Sztori módban meg automatikusan ment a chapterek után, így ott nem para.)

A Cryptet is csekkoltam, tetszik, csak így szar, hogy nincs coinom és alig tudok vmit feloldani. Csak single játékkal pedig nem lesz sok játékbeli pénzem, így ezt a részt muszáj lesz skippelnem...

Kontrollerrel játszom egyébként és a special moves-oknál nem okoz gondot az irány + vmelyik ütés-rúgás bevitele. De kombónál, ha már irány is kell bele, és nemcsak az ütés-rúgás gombok, akkor nekem nem megy. Az MK9-ben sem ment sohasem. Pl. az említett <- + X, Y, X esetén ha elkezdem, a <- + X hatására természetesen előhozza a módosított ütést, viszont ha az ütés közben nyomom meg az Y-t, akkor nem veszi be a gombot, olyan, mintha meg se nyomtam volna. Ha pedig az ütés végén nyomok Y-t, majd X-et, akkor megüti, de nem fűzi össze kombóvá. Az utolsó X ütés el sem éri már. Ugyanez volt a bajom az ütés/rúgás + special moves összefűzéssel is. A special moves önmagában megy, de ütéssel összefűzve vagy nem veszi be, vagy túl késő. A tutorialban az első néhány egyszerűbb ilyen (tehát mondjuk X + csáklyázás Scorpionnal) úgy 30-40. próbálkozásra sikerült, s ahogy nekem lejött, századmásodperc pontossággal számít, mikor kezdem el az ütés megnyomása után a special move-ot. A hosszabb mozdulatsorok esetén pedig ezek után feladtam (tehát pl. <- + X után a csáklyázás már nem megy, vagyis megy, csak nem fogadja el kombóként és külön mozdulatnak veszi, vagy ha túl korán kezdem a csáklyázást az ütés befejezése előtt, akkor pedig nem veszi be). Nem hinném, hogy én lennék a béna, vagy a kontrollerem lenne rossz, mert rákeresve neten, a google tömegével dobja ki, hoyg hányan akadtak el a turorialban ugyanott, mint én. A youtube végigjátszás videok alatt is minden kommentben azt kérdezik, hogy hogyan csinálták. Válaszként én is az általad írtakat találtam (release check, input shortcut ki-bekapcsolgatása), próbálkoztam is vele, de semmi nem változott. Nem is sikerült amúgy megértenem egy leírásból sem, hogy ez a két opció mégis micsoda. Az alternate control-ra rájöttem, hogy mi, de az csak sokkal bonyolultabbá teszi az összes mozdulatot, mert félkörré kell fűzni őket az analóg karon, így ezt értelemszerűen kikapcsolva hagyom).

De annyira tényleg nem lényeges, átskippeltem ezt a 3 kritikus részt, a sztori módban és a tower-ökben pedig megleszek ezek a mozdulatok nélkül, bőven elegendő nekem a többi is, így is csak kb. a 10-edét használom egy-egy karakter lehetséges összes mozdulatának és képességének, ez pedig az MK9-bben elég volt a challenge tower kijátszásához is.
309 levél
Válasz 16.04.18. 13:50 #236
CarRoy
Szépen megadtad a módját a játék elkezdésének, hiszen pont múlt héten volt az 1 éves évfordulója a cucc megjelenésének A random fagyások ügyében konkrét megoldást nem tudok javasolni; nálam azt hiszem minden beállítási opció minimumon van a felbontás kivételével, de emlékeim szerint a teljesítményt feljebb húzva sem okozott fagyásokat, szóval nem gondolom, hogy feltétlen ilyen jellegű a probléma. Talán érdemes ezen gondra konkrétan rákeresni a neten, esetleg a Steam-es fórumcímeket átböngészni, mert ott szinte mindig felmerülnek hasonló problémákkal küzdő bejegyzések és elcsíphető 1-1 jó megoldás.

A training módos bukdácsolásod pedig kicsit érthetetlen, mert 1-2 dolgot leszámítva (inkább az időzítéses dolgokra gondolok, mint védekezésből visszatámadás vagy földre kerülés utáni gurulásból felállás) nem kellene gondot okoznia a teljesítése. Persze az MK9 óta rendesen átalakult és komplexebb lett a rendszer, de szépen el vannak magyarázva a technikák és flottul begyakorolható minden. Mivel azt írtad, hogy inkább gombbeviteli problémád van ezzel kapcsolatban, ezért itt annyit tudnék javasolni, hogy a billentyűzetkiosztás képernyőjén látható "release check", "alternate control" és "input shortcuts" beállítások kísérletezésével próbálkozz, mert ezek vonatkoznak az irányítás finomítására. Azért az iránybillentyűk special moves-okkal való kombinálása a legalapabb kombók közé tartoznak, így nagyon nem kellene gondot okozniuk (magam sem értem, miért nem vette be ezeket elsőre), hisz ebből lehet építkezni a bonyolultabb mozdulatsorokhoz. Igaz említetted, hogy nem akarsz belefolyni a komolyabb kombózásba, de pont emiatt is fontos lenne, hogy akkor legalább ezek a "mini technikák" menjenek gördülékenyen.

A játékhoz pedig sok sikert és jó szórakozást kívánok; kíváncsi vagyok a 9-hez képest neked mennyire fogja elnyerni a tetszésedet. Nekem személy szerint a harcrendszer sokkal jobban bejön és tetszik, hogy a játék "matekosítva van" a mozdulatok melletti adatok kijelzésével, mert így pontos képet kaphatsz arról, hogy miket érdemes használni a biztonságos és hatékony bunyóhoz. Persze ehhez már nagyon benne kell lenni a játékban és a casual szintnél kicsit komolyabban kell venni a témát
51829 levél
Válasz 16.04.17. 19:17 #235
Barthezz
Nah végül elkezdtem bepótolni a játékot én is. Szerencsére szép grafikával is tökéletesen, 50 FPS-sel fut a gépemen (nekem ez bőven elég), az egyetlen problémám, hogy random időközönként, kb. óránként kifagy. Ilyenkor feladatkezelővel azonnal bezárható és rögtön el is indítható újra, szóval nagy galibát nem okoz, viszont így tower-öket nem nagyon tudok játszani, mivel ott nincs mentés menet közben. Nincs vmi tippetek arra, mi okozhatja fagyást? A grafikát automatikusan lövettem be a programmal, de hátha vmely beállítás manuális lejjebb húzása megoldaná a fagyás problémát.

Most egyelőre random meccseket játszottam, lenyomtam a legrövidebb, 5 szereplős towert + endless és surviving tower-öket csinálgattam, illetve lenyomtam a tutorialt is. Utóbbi nem kicsit húzott fel, 3 helyen muszáj volt skippelnem, mert 20 perc próbálkozás és yt-videok megnézése, netes tippek elolvasása után sem tudtam megcsinálni néhány kombót:
- a special moves és sima ütések, rúgások összefűzése egyszerűen kivitelezhetetlen, az első néhány még összejött, de az utolsó kettő sehogysem: ha túl gyorsan viszem be a gombokat, akkor nem érzékeli az aktuális mozdulat közben megnyomottakat, míg ha kivárom a mozdulat végét, akkor meg túl lassú és nem fűzi össze kombóvá
- a legvégén meg egy sima, egyszerűnek tűnő (back + X, Y, X) kombót nem akart az istenért sem összefűzni, ráadásul ha nem épp sarokba szorítva állt az ellenfél, az utolsó X ütés el sem értel...

Nah mindegy, a bonyolultabb kombók az előző részben sem mentek, ott is megvoltam nélkülük, itt is megleszek, csak idegesítő, hogy a tutorialban emiatt skippelnem kellett részeket.
5 levél
Válasz 16.04.03. 14:12 #234
skullcandyandris
Ha lassú vagy akadozik a játék, itt van pár tipp:
http://amindenes.blog.hu/2016/02/14/mortal_kombat_x_fps_tweak_tuning
379 levél
Válasz 15.12.04. 22:41 #233
joel-t
Köszönöm.
www.bako.mlap.hu
309 levél
Válasz 15.12.04. 18:08 #232
CarRoy
Én a jobb oldali leosztásban (tehát a numerikus billentyűkön) játszok, így ennek alapján tudok segíteni. Az egy teli csík a felerősített Special Move-okat takarja: itt a megfelelő mozdulatsor utolsó billentyűje mellé még nyomni kell egy num 0-t. A 2 csík után aktiválható breaker-t az "előre + num 0" együttes lenyomásával hozod elő (természetesen miközben az ellenfél éppen kombóval soroz, mivel ezzel azt lehet megszakítani), a 3 csíkos X-Ray mozdulatot pedig a "num 4+6+0" kombinációval lehet beizzítani. Más gombkiosztásban is valami hasonló séma szerint mennek gondolom ezek az aktiválások, de remélem tudtam valamennyit így is segíteni.
379 levél
Válasz 15.12.04. 17:14 #231
joel-t
Sziasztok, a képernyő ball alján lévő és töltődő csíkokat, E-villám-X van felettük billentyűzettel hogy lehet használni?
www.bako.mlap.hu
309 levél
Válasz 15.12.04. 10:38 #230
CarRoy
Érdekes felhozatal, annyi szent. Nem tudom, ki hogy van vele, de a Xenomorph-ot beletenni egy ilyen típusú játékba akkora marhaságnak tűnik, hogy arra nincsenek szavak. Oké, hogy folytatják ezt a "kultikus filmekből átemelt szereplők" sémát, de valahogy számomra ez már teljesen karakteridegen megoldás, és ezzel kicsit átesnek a ló túloldalára a készítők. Valaki már poénkodott is a videó alatti kommentszekcióban, hogy ennyi erővel jöhetne Chucky, az Indominus Rex, a kislány a Kör című filmből vagy akár Voldemort is Ez a Tri-Borg karakter viszont jól hangzik, valószínűleg sokak álma válik vele valóra és biztosan valami tápos és kreatívan megvalósított harcoshoz lesz szerencsénk. Bo Rai Cho-nál meg kérdéses, mennyire akarnak elmenni a komolytalan irányba a képességeit illetően.
2830 levél
Válasz 15.12.04. 09:25 #229
Dilizs
Kombat Pack 2
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
6483 levél
Válasz 15.12.04. 08:46 #228
GustyX
"A texasi láncfűrészes mészárlás című filmből, Xenomorph az Aliens-ből, emellett visszatér a klasszikus Mortal Kombat univerzum részeg ökleként elhíresült Bo Rai Cho, és a Tri-Borg nevű kiborgban egyesül Cyrax, Sektor, és Robot Smoke."
A 4 új karakter...
Fuck...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6483 levél
Válasz 15.09.03. 18:21 #227
GustyX
Az új pöcs javított a töltési sebességen, nekem hamarabb betöltött.

Viszont hivatalos a következő "DLC" avgy season.

4 új karakter, meg "The DLC includes new playable characters, skins and a new environment. All will be made available during the first half of 2016."
Várom, remélem bejelentik az új karaktereket még ma.

Azt viszont sajnálom, hogy punci nem lesz köztük a twitter alapján.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
51829 levél
Válasz 15.09.01. 22:12 #226
Barthezz
Igen, nálam a logó sem jött be, szal más probléma volt akkor (ami végülis a korábbi tippem, de ezt nyilván nem hozom fel többet bizonyos okból ).

A kioldásokkal pedig biztos nem fogok pepecselni, mert én pl. a az MK9-ben sem practice mode-oltam sose. A challenge tower-ben tanultam meg játszani. Kell mindig egy új single kihívás, céltalanul soha, egy játékban sem szerettem játszani csak azért, hogy farmoljak. Ehhez meg itt rövid a single rész, mert nyilván a laddert is párszor, a kedvenc karaktereimmel kitolva már rá fogok unni.

Viszont nekem most esett le az MK9-ben ez a kivégzés feloldás dolog, ott egyszerűen nem értettem, mit oldottam fel. Hát, most már vágom, hogy jól láttam és semmit.
309 levél
Válasz 15.09.01. 11:38 #225
CarRoy
A leírásod alapján nálad lehet, hogy más természetű volt az indítással a probléma. Nálam ez úgy néz ki alapjáraton, hogy rányomok az indításra, majd bejön egy kis téglalap alakú kép a sárkánylogóval, ahol aztán megtörténik az a pár perces várakozás, az elsötétülés után viszont már rendben fut a program (bejönnek a logók stb.). Szóval a te esetedben lehet nagyobb volt ennél a gikszer.

A kriptás dologhoz pedig annyit, hogy ide nagyon, de nagyon sok coin-t kell farmolni, hogy kinyisd a teljes tartalmat (én már 100 óra felett járok a játékkal és jó, ha a harmada-fele unlockolva van). Viszont szinte mindenért kapod az aranyat, nem igazán multifüggő ez a dolog (ha kombózol, kivégzel, tornyot teljesítesz, meccset nyersz stb.). Ettől függetlenül sokat kell játszani a kioldásokhoz, mert a legtöbb láda elég drága, de legalább van motivációd a coingyűjtés tekintetében, nem úgy mint a 9. részben, ahol a kinyitott kivégzéseknek pl. semmi értelme nem volt a PC-s változatban, mivel azokat már készen megkaptad.
51829 levél
Válasz 15.08.31. 22:07 #224
Barthezz
"az egyik régebbi patch óta a játék valami iszonyú lassan indul el; konkrétan az indítás után egy jó 3-4 percet várnom kell, míg kedveskedik belépni a logókig a program"

Hmm... Lehet ezek szerint nem vártam eleget. Indítás utáni sötét képernyőig jutottam én is és kb. 5 percet vártam (ami lehet nem volt annyi, csak ugye ilyenkor rettentően belassul az idő), de mivel az égadta világon semmi nem történt, feltételeztem, hogy kifagyott és bezártam a feladatkezelővel. Ezt még megpróbáltam egyszer-kétszer és ekkor adtam fel és nyomtam neki az uninstallt (előtte órákig telepítettem persze, az első 3 patch volt kint ekkor).

Mindenesetre amiket írsz, elég biztatóak, de most tényleg van más, amivel játszhatok, vagyis sorra fog most 1-2 olyan cím megjelenni, ami érdekel és ezek egyike sem lesz várhatóan macerás feltelepítés / játszhatóság terén. De mindenképp fogok adni az új MK-nak is még egy esélyt, de valószínűleg tényleg csak a TR-es gépfejlesztés után.

Ha elindul és játszható, biztos magába fog szippantani, csak a challenge tower hiánya miatt nem lesz nálam hosszú életű. A laddert kinyomom 1-2 karakterrel, meg nyilván a sztori módot egyszer és ennyi. Meg persze belesek a kriptába, ha ennyire dicséritek, de vélhetően a multizás révén lehet elegendő coint szerezni, hogy fel tudjam oldani a dolgokat, így nem sokra fogok ezzel a játékmóddal önmagában menni. Test your might tower önmagában nem hinném, hogy lekötne, a challenge tower részeként anno érdekes volt, de nem vonz az, hogy nonstop szétcsesszem a kezem és a kontrollerem, mint anno a régi jó C64-es időkben a Decathlonnal tettem.
309 levél
Válasz 15.08.31. 17:08 #223
CarRoy
Igen, egyelőre én is főként a single player-re koncentrálok a sok gyakorlás ellenére. Plusz ne felejtsük el azt az össznépi, Dome-os "arcátrendezős és alakformálós" mókát sem
6483 levél
Válasz 15.08.31. 13:50 #222
GustyX
Nekem piszok nagy mázlim van, mert nálam egyáltalán nem szaggatott, pedig szinte max beállításokkal nyomom egy 2500K (@3.7Ghz) és Gf 770 társaságában.

Viszont szerintem szólóban is nagyon fasza a játék, én csak és kizárólag úgy nyomom, és 52 órám van benne. Megéri teljesen.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
309 levél
Válasz 15.08.31. 13:30 #221
CarRoy
Ja és még annyi kiegészítés, hogy én viszonylag ritkán vásárolok játékot megjelenéskor (inkább az akciók alkalmával szoktam felpakolni magam), de a 9. rész fényében és az előzetes promó anyagok meggyőztek, hogy erre érdemes lenne beruházni. Így képzelheted mekkora csalódás ért engem is, hogy most bizalmat szavaztam a készítők felé, erre pont kifogtam az év egyik legbotrányosabb megjelenését és kálváriáját. Igaz, nem mindenhol teljesítettem a megfelelő gépi követelményeket (ezzel tisztában is voltam, mikor a vásárlás mellett döntöttem), de anno nem egy helyről olvastam megfelelő konfigurációval rendelkező emberektől, hogy ez bizony rendesen szaggat és szinte játszhatatlan a program, tehát maga a port jött ki ritka silány minőségben. Azért örülök, hogy sikerült kompromisszumot találnom azóta és szinte már el is felejtettem az egykori bajlódásokat, de azért az első 2-3 nap után még rendesen be voltam parázva, hogy bizony sikerült megvenni egy 11 ezer forintos porfogót, ami majd ki tudja mikor lesz játszható állapotban.
309 levél
Válasz 15.08.31. 13:12 #220
CarRoy
Sajnálom, hogy ennyire negatívan látod a dolgokat a játékkal kapcsolatban, pedig év elején te is mennyire fel voltál spannolva. A kampány tény, hogy nem túl hosszú, de azért a 3 óra erős sarkítás; több az annál, mivel a kissé megváltozott rendszer és tempó miatt te nem fogsz megcsinálni jó pár harcot első-másodikra. Viszont tény, hogy nem igazán ér fel az előző rész hosszúságához és fordulatosságához, plusz a dupla ellenfél elleni meccsek is hiányoznak (amiket persze a pokolba kívánt az ember, de kihívást jelentettek rendesen). Az újonnan bevezetett karakterek pedig elég jól és ötletesen lettek dizájnolva.

A hagyományos tornyok (valamint a test your might/luck típusúak) továbbra is megvannak, ergo itt is végig lehet játszani őket minden karakterrel az egyéni befejezésekért. Az online, folyamatosan változó változatokkal pedig remekül el lehet szórakozni, főként az ismerkedési szakaszban (ráadásul ezekben nem ritkán visszaköszönnek a 9. rész Challenge Tower-jének őrültebb feladványai is). Oké, ez utóbbi kihagyása viszont tényleg nagy érvágás, de sajnos a részletesebb multiplayer-es funkciók oltárán be kellett valamit áldozni, különben ki tudja mikor jött volna ki a játék, ha ezt is bele kívánják építeni a kellő részletességgel a kedves fejlesztők.

A Kripta viszont eszméletlen jó lett a 9-ben látottakhoz képest; neked kell barangolnod, könnyebb feladványokat megoldanod és a gyűjthető dolgok skálája pedig nagyon széles: alternatív ruhák, ikonok, fejlesztői leírásokkal megspékelt karakter- és pálya koncepciórajzok, zenék, temérdek kivégzések stb. A brutality-k visszahozása is jó ötlet volt; ez külön ad egy kis kihívást egy-egy meccs közben, ha be szeretnéd vinni őket.

Tény - ahogy írtad is - inkább a közösségi játék került a középpontba, de ettől függetlenül nem lett rossz az egész. Én pl. nagyon szeretek a gyakorló módban is órákat eltölteni, hogy kreatív módon, saját kútfőből próbáljak minél hosszabb kombinációkat megcsinálni hiba nélkül. Valakinek ez persze unalmas, de nekem kellemes kihívást jelent.

Technikai oldalról pedig közel sem olyan vészes a helyzet, hogy ne indulna el a cucc a kívánt konfiguráció alatt is. Igaz majdhogynem mindent a minimumra kell húzni és a felbontásból is engednem kellett más játékokhoz képest, de jelzem, ez semmit nem von le a játék élvezeti értékéből, mert még így is marha jól és látványosan néz ki. Ami nálam viszont egy nagy hátrány, hogy az egyik régebbi patch óta a játék valami iszonyú lassan indul el; konkrétan az indítás után egy jó 3-4 percet várnom kell, míg kedveskedik belépni a logókig a program. Bent viszont már kellemesebbek a töltési idők, nem annyira frusztráló az egész. Persze ezen infókkal nem a vételre próbállak buzdítani, hogy "na nekem megy, akkor neked is biztosan elfut", de amúgy is emlegetted a jövő évi Tomb Raider előtti gépfejlesztést, plusz addigra már mérséklődhet a program ára, ezért gondolom idővel te is ki fogod próbálni a játékot.

Összességében ami tényleg nagy különbség a 9. részhez képest, hogy a kampány rövidebb, szegényesebb lett valamint elhagyásra került a Challenge Tower és a Tag típusú meccsek. Ha te valóban kizárólagosan a single player tartalmat keresed ebben a játékban az előző epizód után, akkor a felsoroltak fényében abszolút megértem a csalódottságod, bár szerintem a maga módján ezt is meg tudnád szerintem kedvelni.
51829 levél
Válasz 15.08.31. 10:08 #219
Barthezz
SPOILER
Okés, akkor ez tényleg nem a játék hibája, nem tudtam, hogy ez így van. A "próbaverzió" telepítésének már lassan egyoldalas leírása van, melyik patch-et milyen sorrendben, milyen módban, mit bezárva kell felrakni. Viszont változatlanul nem fogok úgy fizetni érte, hogy azt sem tudom, egyáltalán elindul-e a gépemen és élvezhető sebességgel és játszhatatlan szaggatás, kivárhatatlan töltési idők nélkül játszani tudom-e. De még akkor sem adnék ki 50 EUR-t egy 3 órás single sztori és néhány classic tower miatt, mivel engem ugyebár a multi nem érdekel. A Komplete Edition-ben volt bőven single tartalom, ebben a leírások alapján ez sajnos lófasznyi. Csak annak éri meg megvenni, aki multizik.
10985 levél
Válasz 15.08.30. 22:08 #218
VodevilX
De ezt már tisztáztuk, ezek már nem úgy működnek mint régen, hogy egyiket a másik után kell rátenni. Illetve helyben sem adódik össze, hanem cserélődik! Ha most leszeded akkor csak a frissítés és a dlc miatt nagyobb már mind a Day1 verzió, de nem 3szor nagyobb.
Jó, az most más téma, hogy amatőr módon képesek voltak kiadni egy játékot, majd konkrétan kicserélni nagy helyet foglaló shader file-okat stb, majd ezt újra eljátszani. (Szerintem valami hasonló lesz a Batman játék sorsa is, ha újra visszakerül, hogy le lehet tölteni kb az egész játékot újra annak, aki első körben megvette és még nem törölte...)

Ugyanúgy, ha most felteszed lemezről, akkor csak azt szedi le, ami már a legfrissebb, ha meg egy az egyben újra lekapod Steam-en akkor meg a legfrissebbet kapod, jó persze ez a másik verzió hátránya, ott nem így van...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3082 levél
Válasz 15.08.30. 20:35 #217
Sucee
Hát ha a patchek és letöltögetés tart vissza, az konzolon sincs másképp, ha adnak ki frissítést, azt bizony megvárod, amíg lejön. De amúgy Steam szerintem egyben szedné le, amire szükség van.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
51829 levél
Válasz 15.08.30. 20:16 #216
Barthezz
Hát tény, hogy manapság egyre macerásabb PC-n játszani. Itt is igazából már amiatt nincs kedvem, mire ennyi patch feltelepülne. Tényleg van belőle már vagy 10-12 db. Igazán kiadhatnák újra, felpatchelve, amit feltelepítve megkapod a 'kész' játékot.

3082 levél
Válasz 15.08.30. 14:52 #215
Sucee
Egyébként egy másfél hónapig elhúzódó hibás videókártya ügye után inkább vettem xone-t, és már átkozom az agyam, hogy PC-re van meg ez a játék...
(Bár tény, hogy amíg nincs valami komplete kiadás ebből is, addig nem igazán éri meg konzolra megvenni.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
51829 levél
Válasz 15.08.30. 13:08 #214
Barthezz
Hmm, köszi, így akkor megint visszatért a remény, hogy normálisan tudjak vele játszani. Viszont mivel van most bőven más játék, amivel elvagyok, megvárom a jövő tavaszt, amikor az új TR miatt amúgyis bővíteni fogom a gépem.
3082 levél
Válasz 15.08.30. 11:45 #213
Sucee
Patchelés után nem foglal elvileg több helyet. 40 GB van a rendszerkövetelményben, fullra patchelt verzióm ennyit foglal. Valamelyik patch a múltban látványosan javított a teljesítményen (követelmény és átlag alatti videókártyám van), teljesen játszható már a játék.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
51829 levél
Válasz 15.08.30. 11:35 #212
Barthezz
Nah ácsi, nem azért nem tudtam telepíteni, hanem mert nem volt elég hely a játék és a patch-ek feltelepítésének... Nonszensz, hogy a patchek együttes mérete nagyobb, mint maga a játék.

Ha megvettem volna, az 50 EUR pénzkidobás az ablakon, mert játszani ugyanúgy nem tudtam volna vele. Szóval örülök, hogy a "próbaverzióval" is kijött a probléma, hogy ehhez bizony nekem nincs türelmem és nem ér meg 2 napnyi szarakodást. A gépigény pedig megint csak vicc, ennél sokkal komolyabb grafikájú, sokkal nagyobb bejárható környezetet tartalmazó játékoknak is jóval kisebb vas kell. 5 magos proci minimumként? Te sem gondolhatod komolyan, hogy ez valós. Egyszerűen csak szartak bele, hogy optimalizálják. Szóval elmehetnek a... És szted ezekután adjak ki érte pénzt?
6483 levél
Válasz 15.08.30. 10:41 #211
GustyX
Hirdeted is hogy lopod a játékot, fel vagy haborodva emiatt hogy nem működik a játék az egyebkent minimum alatti gépeden?

A PC-s verzióval egyebkent semmi gond, leszámítva a hulye letöltését.

Amugy holnap várható valami bejelentés.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
51829 levél
Válasz 15.08.29. 19:12 #210
Barthezz
Ez már tényleg egy vicc... Ha emlékeztek, anno nem tudtam elindítani a játékot több órás vacakolás után sem. Nemrég pedig megnéztem, hogy kb. a 10-12. több GB-s patch-nél tartanak. Teljesen elment a kedvem emiatt a játéktól és semmi nem hajt jelenleg, hogy ismét megpróbálkozzam működésre bírni. Kb. egy napnyi telepítgetés / szarakodás lenne és még akkor sem garantált az eredmény az indokolatlanul horribilis mennyiségű zöldség minimum gépigényt még csak meg sem közelítő konfigom miatt. Szóval teljesen érdektelenné vált egyelőre számomra a játék és van helyette jelenleg bőven más, amivel játszani tudok. Pedig még év elején ezt vártam a legjobban és teljesen rá voltam pörögve... Sajnálatos, hogy ennyire telibe szarták a PC verziót - és most mint látható, a régebbi konzolokat is.
309 levél
Válasz 15.08.29. 18:50 #209
CarRoy
Engem sem érint ugyebár a dolog, de azért rendesen kikerekedett a szemem, mikor megláttam itt az oldalon a hír címét. Nem semmi kálvária volt/van az egész játék körül, tényleg ennyi problémát engem érintő és érdeklő videójátéknál talán még nem is tapasztaltam. Azért szegény emberekkel most jól kitoltak, akik esetleg pont emiatt a cím miatt még kicsit vonakodtak áttérni az új generációra, mondván elég lesz az a régi masinájukon is. Még mindig állítom viszont, hogy maga a játék jó és minőségi és közel sem érdemelt anno ilyen rossz startot/portot PC-n.

@GustyX: Értem, szóval azokra a miniszettekre céloztál. Jelenleg kb. pont ezek bezsákolása miatt logolok be hetente legalább egyszer, hogy lejátsszam az adott tornyot. A jövő heti közvetítésről meg nem is tudtam; lehet akkor bele fogok én is kukkantani, várható-e valami meglepetés esetleg.
6483 levél
Válasz 15.08.28. 23:45 #208
GustyX
X360 és PS3 verzió törölve.
Közel-távol sem érint, de azért ez...Szóval...

Hétfőn várható új twitch közvetítés, hátha jön a kombat pack 2

CarRoy: időközben megtudtam. Gyakorlatilag a hetente változó premier tornyokkal lehet megszerezni azokat a szetteket.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
309 levél
Válasz 15.08.03. 22:08 #207
CarRoy
Arra a 3 darabos, karakterlapos szettre gondolsz? Mert azokat egy-egy karakternél, 25 win-nel tudod feloldani. Ez ráadásul variánciónként is más és más, tehát minden harcoshoz van 3-féle különböző szett.

Ha jól emlékszem, nekem endless tower-ben 17 körüli győzelmem van a bájos Cassie Cage-dzsel. Én még - viszonylag - aktívan foglalkozom továbbra is a játékkal. Célként kitűztem, hogy szeretnék megtanulni 4-5 karakterrel, normálisan kombózva játszani. Ennek folyományaként nyüstölöm is a training módot serényen, hogy a kezembe menjenek azok a látványos mozdulatsorok. Mondjuk sajnos a játék egyik "negatívuma", hogy ha nem casual módban játszol (tehát nem csak random kombózol gombpüffölgetve), akkor könnyen kieshetsz a rutinból, mert bizony el lehet felejteni a kombinációkat/kimehetnek a kezedből a jól bejáratott mozdulatok és a visszaszokáshoz kell majd pár új alkalom.
6483 levél
Válasz 15.08.03. 20:22 #206
GustyX
Karakter profilnál az egyes szettekhez annyit ír, hogy teljesítsem az adott karakterhez tartozó tornyot.
Ezek mik lennének?
Klassic tower megvolt az adott karakterrel, azonban nem oldotta fel ezeket a játék.

Tudom már rég elfeledte nagyjából mindenki a játékot, de endless toronyban mennyit értetek el?
Nekem Kenshivel 1.2 millió körül 21 győzelemmel.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6483 levél
Válasz 15.08.02. 00:20 #205
GustyX
Tudtok esetleg olyan haza üzletet, oldalt, ahonnan be lehetne szerezni a MK képregényeket?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3082 levél
Válasz 15.07.31. 15:39 #204
Sucee
Living tower elvileg fix nehézségű mindig, hacsak optionsnél nincs erre valami, de kétlem. Életerő alatt meg stamina van.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.