Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» A Pillars of Eternity is remek lett [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: A Pillars of Eternity is remek lett
Megjelent az Obsidian Entertainment legújabb RPG-je, amely a pontok alapján kitűnő lett.

Pillars of Eternity

Pillars of Eternity
A legutóbbi Pillars of Eternity cikkek, hírek
10254 levél
Válasz 15.03.28. 08:36 #19
MattMatthew
Saját topik
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
18823 levél
Válasz 15.03.28. 07:21 #18
Peace
Én is paladint, bár egyelőre nagyon kis bénácska, rengetegszer mellétrafál.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2087 levél
Válasz 15.03.27. 22:27 #17
Shadowguard
Nekem is be kellene szereznem, ha tényleg ilyen jó lett Anno rengeteg időt beleöltem a BG sorozatba és amit néztem videót az alapján akár BG3 néven is kiadhattál volna. Viszont kérdés, ha már olyan sokan játsszátok: tényleg nincs XP a harcok után? Egyik videóban mintha ilyesmit emlegettek volna
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
16062 levél
Válasz 15.03.27. 22:10 #16
david139
Szintén D

Amúgy paladint kezdtem. A harc eddig nagyon epikus, de a sztori + hangulat tetszik
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4133 levél
Válasz 15.03.27. 22:08 #15
gothmog
No, megcsinálom mindjárt a - már nagyjából kitervelt - godlike monkomat, és utána én is nekiállok a játéknak.

Apropó:

1. Ki milyen karakterrel vágott neki?

2. Nem lenne jobb átvonulni a játék saját topikjába? (Pillars of Eternity topik nincsen tudtommal, de emlékszem, hogy amikor még Project Eternity néven indult a fejlesztés, akkor csináltam neki egy topikot. Esetleg azt át lehetne neveztetni egy modival.)
Endure. In enduring, grow strong.
18823 levél
Válasz 15.03.27. 21:48 #14
Peace
Kimondottan jópofa. Bár egy gonosz mackó két ütésből lecsapott, de ez nem szegi kedvemet.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10254 levél
Válasz 15.03.27. 18:17 #13
MattMatthew
Épp bejutottunk a barlangba és sajnálatos hiányát éreztem a remélt gonoszkodási lehetőségeknek! Ha amikor az életünkért futunk és egy sérült csapattag nyavajog, hogy nem bírja a menést akkor alapnak kéne lennie annak az opciónak, hogy elvágjuk a torkát!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 15.03.27. 14:11 #12
gothmog
Jaja, vessző nélkül értendő. Csak működnek az automatizmusok, és a mint elé gondolkodás nélkül kitoltam a vesszőt.

A névadás néha nálam is szenvedős...
Endure. In enduring, grow strong.
10254 levél
Válasz 15.03.27. 13:11 #11
MattMatthew
"Valószínűleg többféle opció lesz majd a genyóskodásra, mint anno a BG játékokban volt. "
Ezen el kellett gondolkoznom, hogy akkor mit is írtál tulajdonképpen. Fránya ez a magyar nyelv, a vessző nélkül tök mást jelentene!

Még a karakter neve is nagy kérdés mindig! DA2-ben volt is egy jelenet amikor egyik NPC keresztnevéről beszéltek, hogy ki után kapta, mire Hawke megjegyezte, hogy az ő személynevén valaki, valahol biztos nagyon sokáig gondolkodott.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1773 levél
Válasz 15.03.27. 11:19 #10
warcat
Na volt időm pár órácskát játszani,és ez bizony nagyon jó eddig.
Én ezt a Solomon Kane/kalóz karit csináltam meg,amit itt láttam:
https://www.youtube.com/watch?v=lF4pmJTX39E
4133 levél
Válasz 15.03.27. 08:45 #9
gothmog
Szerintem bármilyen karaktert csinálhatsz. Valószínűleg többféle opció lesz majd a genyóskodásra, mint anno a BG játékokban volt.

A Bleak Walkers-ek különben elég ötletesnek tűnnek. Ahogy elolvastam a rend rövid leírását a karakteralkotásnál, nekem az jött le, hogy nem öncélúan gonoszak, egyszerűen csak agresszívek és könyörtelenek a problémamegoldásban, és megvetik a "nyálaskodást" és a túlzott "diplomáciáskodást". Ugyanakkor paladinok, tehát meglehetősen "kötött" a viselkedésük. A törvényt védik, a rendet szolgálják, de meglehetősen sajátos stílusban: előbb ölnek és csak utána kérdeznek
Itt jellem nincsen, helyette bizonyos viselkedési formák vannak (diplomatikus, szívtelen, szenvedélyes, sztoikus stb.), amiknek vszg. aszerint változik az értéke, hogy miként cselekszel különböző szituációkban. A bleak walkersként kegyetlennek és agresszívnek kell lenned, ha rendre ellenkezőképpen viselkedsz, akkor elképzelhető, hogy büntetést kapsz idővel. Ennyire még nem mélyedtem bele.

Majd délután megálmodom én is, hogy milyen karaktert indítsak. Mondjuk én elsőre egy unalmas jófiúval fogok játszani
Endure. In enduring, grow strong.
10254 levél
Válasz 15.03.26. 23:31 #8
MattMatthew
@gothmog Ember rugóban gondolkoztam. Settenkedő lelketlen késes gyilkos, vagy valaki akin nem látszik az elborultság, csak a szemén *evil smiley*. Paladinok a szakrális elkötelezettség meg a jellemi megkötések miatt (itt van ilyen?) általában nem jönnek be, még a gonoszak sem. Death godlike meg nagyon... nem tudom, nem jön be, földhözragadtabb dolgokat szeretem, bár ebből a szempontból a világ lehet, hogy nem fog nagyon bejönni.
De köszönöm a tippet!
Cipher állítólag ad extra dialógusokat, bár gondolom képességek is, szóval nem tudom, hogy ez mennyire lesz jelentős.


@GustyX @warcat Köszönöm!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 15.03.26. 23:22 #7
gothmog
Csak ránéztem a karakteralkotásra, és egy a Bleak Walkers rendbe tartozó paladinnal lehet, hogy ki tudod majd élni a lelketlen szemétláda hajlamaidat Ha meg a Death Godlike "fajt" választod mellé, akkor vizuálisan is meglesz az überbrutál antipaladinod.
Endure. In enduring, grow strong.
1773 levél
Válasz 15.03.26. 23:05 #6
warcat
Nuuvemen (brazil cdgalaxis) picit trükközni kell,de nem korlátozták a kulcsokat,így baráti a végösszeg.
6479 levél
Válasz 15.03.26. 23:03 #5
GustyX
Pl.
Így nem úgy jó pont, ahogy egy kedvező árú játék esetében.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10254 levél
Válasz 15.03.26. 22:56 #4
MattMatthew
Hol? GOG-on 9, steamen inkább 10, dvduniverzumban meg 12.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1773 levél
Válasz 15.03.26. 22:40 #3
warcat
Eddig én is csak belepillantani tudtam,megterveztem,hogy milyen karaktert indítok,de hangulatos és elég lelkes vélemények születtek fórumon.
Az meg nagy jópont,hogy 6300-6400 forint környékén beszerezhető.
10254 levél
Válasz 15.03.26. 20:51 #2
MattMatthew
Itteniek közül azt hiszem te adtál legtöbb esélyt a Wasteland2-nek, a többség hamarabb leírta.

Még nem olvastam utána a settingnek, remélem, hogy lehet lelketlen kis szemétládát alakítani, nem kell nagy hősnek lenni...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 15.03.26. 20:45 #1
gothmog
Az imént települt fel a gépemre (Csak azt nem tudom, mikor jut majd rendesen rá időm.)

Egyelőre még csak a menürendszert bámultam meg. Mit mondjak, elég ha csak az auto-pause opciókra ránéz az ember, már attól azonnal az Infinite Engine játékok emléke rohanja meg! És az opciók alapján nagyon úgy tűnik, hogy nem tisztán valamiféle szolgai nosztalgia áll a háttérben, hanem okosan tovább is fejlesztették/ésszerűsítették a dolgokat. Remélem, hogy magát a játékot is ez fogja jellemezni: folyamatos visszautalás a dicső múltra, összekacsintás a régi rajongókkal, de mindezt annyi okos újítás és ötlet kíséretében, hogy a játék a saját jogán, az előzmények ismerete nélkül (pontosabban az előzmények ismerete által keltett nosztalgia-érzés nélkül) is meg tudjon állni a lábán.

A Wasteland2-vel én személy szerint nagyot puffantam (bár többeknek meglehetősen bejött, így lehet, bennem volt a hiba). Bízom benne, hogy a PoE kiküszöböli majd nálam ezt a csorbát. Na jó, megyek is vissza, megálmodom, hogy milyen legyen majd az első karakterem (Cipher, Monk és Paladin egyelőre az esélyesek így látatlanban, de most rendesen végig is nézem majd a kínálatot.)
Endure. In enduring, grow strong.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.