Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Assassin's Creed Syndicate részletek [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Assassin's Creed Syndicate részletek
London, ikerpár, lőfegyverek, ipari forradalom. Mit tudtunk meg a bemutatóból?

Assassin's Creed Syndicate

Assassin's Creed Syndicate
A legutóbbi Assassin's Creed Syndicate cikkek, hírek
1431 levél
Válasz 15.05.14. 19:55 #16
-T0ng-
Most amúgy, hogy jön az új rész és a Unity-t végre kijavították rászántam magam, hogy végigvigyem. A Coop-ban nem reménykedem (már csak azért sem, mert tuti senki nem játszik vele, meg úgy tűnt ha van internetkapcsolat hajlamos a játék inkább beszaggatni...így is) ezért hát nekiálltam az egyik küldetésnek maga. Őszintén meg kell mondjam rendesen megizzasztott pedig csak az egyik játék eleji küldetés volt, de egy jó 45 percet elszórakoztam vele, és így sem úgy sikerült, ahogy szerettem volna.

Ezután konstatáltam, hogy valami ilyen nehézséget képzelnék el a fősztorik küldetések esetében is. Remélem a Syndicate bőven ad nekünk megerőltető küldetéseket.
1431 levél
Válasz 15.05.14. 19:41 #15
-T0ng-
Én is ezt mondom Csak sajnos sokan elfelejtik, hogy a C&C, Age of Empire és Starcraft nyomán szinte minden RTS-nek ugyanaz a mechanikája, a Shogun Total War óta minden Total War rész ugyanarra a mechanikára épül, stb.

És még csak azt sem lehet mondani, hogy egy év alatt dobnak össze valamit, mert az ilyen sorozatjátékok rendszeresen egymást fedő fejlesztési időkkel készülnek. Annak idején a Unity-t is 3 évig fejlesztették (mégis elbaszták)....no mindegy
10984 levél
Válasz 15.05.14. 17:41 #14
VodevilX
De miért ilyen szemellenzős a gamer népség... Soha semmi sem jó!
Ha a Half-Life járna 10. résznél kíváncsi lennék mi lenne. Abból nem készül az új rész, és az bizony nagyon nagy baj.
Ez egy nagyon jól futó sorozat, teljesen stabil (2. rész óta) alapokon, évente új résszel, hmm legyen ez is baj! Ráadásul tényleg pont ez a cím, amiből sosem lesz elég, szerintem teljesen egyedül álló ezzel a különböző korszakok közti ugrálással, szinte végtelen lehetőséggel! Jó persze az tényleg nem megengedhető hülyének nézzék az embert és befejezetlen játékot áruljanak.
Sokkal inkább érteném meg a felháborodást azért, hogy az Ubi már lassan minden játékra ezt próbálja ráhúzni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1431 levél
Válasz 15.05.14. 10:32 #13
-T0ng-
Akinek tetszik megveszi, akinek nem az meg megvesz mást hát ennyi...Nem azon megy itt a párbaj, hogy ki veszi meg meg ki nem, hanem hogy mi mit várunk és mit nem szeretnénk.

De ennyi erővel én sem értem azokat, akik oda vannak a MOBA-kért, mikor van belőlük egy tucat már. Sőt a stratégiai játékok is tucatjátékok nem? Vagy a Total War sorozat esetében nem készül eleddig 6 rész? Persze ne érts félre, de a SimCity-ről is lehúztak egy csomó rókabőrt Cities XXL meg City Life és City Skylines néve. Azt mondani, hogy rókabőr valami olyan mintha azt mondanád a zöld alma és a piros alma csak alma. Persze csak alma, csak az íze más meg a színe.

Az Assassins Creed is kicsit alma. Lehet, hogy a neve a játékmenete mindegyik résznek hasonló, de a története mindegyiknek más, akad néha egy-egy újítás is. Annak, aki szereti nem rókabőr.
298 levél
Válasz 15.05.14. 10:07 #12
Szekuj
Én csak azon csodálkozom, hogy az ilyen rókabőr játékokat még mindig veszik a népek, mint a cukrot.
i5-6600k, GA-Z170-Gaming K3, 16 GB HyperX Predator @3000 MHz, Inno3D GTX 1070 iChill X3
1431 levél
Válasz 15.05.14. 08:17 #11
-T0ng-
Egyébként én azon gondolkodtam, hogy az Ubisoft akárhányszor megpróbált eddig valamit változtatni vagy éppen nem változtatni a sorozatain az eddig mindig kiverte a hisztit a játékosoknál.

Annak idején emlékszem mekkora felhördülés volt, mikor megjelent a Splinter Cell Double Agent és a történet kedvéért Sam nem minden küldetésben a fekete ruhájában parádézott, és csak még nagyobb lett a visszhang a Conviction után. És mindezt miért? Csak azért, mert a története a játéknak azt diktálta, hogy Sam ne a latexruhában feszítsen. Erre itt van az AC sorozat, amiben nem nyúlnak hozzá az ég világért sem a játék alapvető mechanikájához és mindenki azon húzza a száját, hogy minden játék ugyanaz átskinezve

Amúgy abban egyetértek, hogy a Unity nem tett kifejezetten jót a sorozat renoméjának. Rengeteg olyan apró momentum volt, ami csak tűz volt a játékosok haragján. (mérhetetlen technikai hibák, valódi pénzes bolt, túlerőltetett companion app, a coop maga) Ugyanakkor, ha a pre-alpha képeken látott dolgok valóban így benn is lesznek a játékban (márpedig nem mutattak semmi olyat, amiben kételkednénk) akkor ez valóban az első, igazán újgenerációs AC rész lesz. És itt persze ne a grafikán van a hangsúly, sokkal inkább az egyes apró technikai megoldásokon, azon hogy valóban képes lesz-e új játékosokat a sorozathoz csábítani, stb. A grafika terén meg most az egyszer nem tudja eljátszani az Ubi, hogy szebbet mutatnak, mint amit kapnánk, mert az előzetes videók alapján (még ha pre-alpha is) a látvány nem szebb, mint a Unity high beállítások mellett.

A Unity esetében én már csak azt sajnálom igazán, hogy a népszerűtlensége miatt ma már nem játszik senki rajta szinte, így pedig a Coop küldetéseket is pont akkor nem tudom megcsinálni, mikor végre játszható állapotban van a játék-
414 levél
Válasz 15.05.13. 19:21 #10
totyak
Az a baj, hogy az Ubi már igencsak eljátszotta a renoméját és már nem bíznak bennük a játékosok. Nagyon jó epizód kellene, hogy megint visszatérjen a hit. Meg aztán sokan már unják is, hogy ebből a címből is futószalag játék lett.
1431 levél
Válasz 15.05.13. 12:41 #9
-T0ng-
Na bmeg tényleg Hülye szénakupac! Valószínűleg én is így fogok tenni, addig meg majd elcsorgatom a nyálam valami másra vagy végigviszem a harmadik részt megint (mert bármennyire rossz, azért hangulatra nagyon ott tudott lenni)
395 levél
Válasz 15.05.13. 12:29 #8
Artemius '89
4:03-04-nél ott a szénakupac, ettől nem tudnak szabadulni De ez legyen a játék legnagyobb problémája azt kívánom Mindenesetre én a megjelenés utáni hónapokban nyitva tartom majd a fülem, ha túlnyomórészt pozitív véleményeket hallok, megnézem magamnak, de addig sajnos nem tudok bizalmat szavazni az Ubinak
A földönkívüli intelligencia létezésére az a legnagyobb bizonyíték, hogy még egyszer sem tették a lábukat a bolygónkra.
1431 levél
Válasz 15.05.13. 10:36 #7
-T0ng-
A második résznek hihetetlenül nagy szerencséje volt, hogy egy olyan írója volt (Corey May), aki meg tudott alkotni egy szerethető izgalmas karaktert, ez pedig jó alap volt a 3 kiegészítő építésére. Bár a harmadik részt is ő írta, érezhető volt a kényszer, hogy lezárják a modern sztorit és leginkább az törte meg a sztori ritmikáját (arról nem beszélve, hogy a készítők a nagy tér és időintervallumok, a túlságosan megkonstruált gyilkosságok miatt még inkább kivették a sztorit a játékos kezéből).

A negyedik részt nem hibáztatom semmiért, Edward karaktere jellemében is csak halványan volt bérgyilkos és a sztori végén kezdi érdekelni az egész, ez pedig érezhető volt végig a sztorin. Ezzel szemben a Unity megpróbálta azt, amit a második rész: Behozni egy fiatal hőst, akivel már nem csak a sztori szintjén, de a képességeiben is végigkíséred a fejlődését, hogy azonosulhass vele, csak megint ott volt az a fene sok minden, amit bele akartak egy térképre préselni plusz a COOP.

A Syndicate-ben ezért bízom: A készítők szava alapján ők is érezték mi a sztori hibája az előző részekben, így a mellékküldetések és tevékenységek is mind visszacsatolják a játékost a főszálhoz. Nekem külön öröm, hogy nincs pl. Coop vagy multi. Nem azért, mert nem jó ötlet, csak éppenséggel, ami működött az úgy elvette a játék lényegét, ami meg bele lett implementálva a játékba az meg nem működött. Ami kicsit aggaszt az a lovaskocsis részek, mert eddig a játék büntette, ha megöltél egy civilt, de most komolyan áthajthatsz egy csomón büntetlenül?

Tetszik a lopakodási rendszer is! A Unity legalább ezt kifejezetten jó irányba vitte, igyekezett elszakadni az állandó szénakupacozástól, mégis televolt a játéktér vele. Most a 9 perces gameplay-ben egyetlen kupacot sem láttam. Persze a lopakodás tele volt eddig is meglévő elemekkel, de valahogy sokkal kézenfekvőbbnek tűnt.

A harc pedig az, ami totál magával ragadott. Értékelem, hogy az egyes AC részek során minden karakter esetében igyekeztek csak a rá jellemző mozgás és harckészletet adni. (Ezio a végén egy harcmester volt, Connor olyan volt mintha egy indián harcművészt keverték volna Mel Gibson hazafijával, Arno pedig elegánsan vívott) Itt pedig megkapja Jacob a korra jellemző pusztakezes bunyót.

Na mindegy....nem lelkesedem ennyire, mert a végén előrendelem aztán meg úgy járok, mint a Unity-vel...sírás lesz a vége. (ahogy gyerekkoromban édesanyám megmondta)
395 levél
Válasz 15.05.13. 10:11 #6
Artemius '89
A Black Flag-nek valóban volt egy hangulata, ami miatt a hajókázást meg a kalózkodást lehetett élvezni, de a történet szerintem vérszegényre sikerült, nem volt ritmikája, az egész csak úgy megtörtént, semmi katarzis. Ez a dolog a AC 3-al kezdődött és sajnos azóta minden rész viseli a stigmát. Képtelen vagyok azonosulni a karakterekkel, amitől a legkisebb izgalmat is érezném, amikor szoros helyzetbe keverednek. Arról nem is beszélve, hogy a játék egyetlen végtelen tutorialként vezette fel az új feature-ket. lényegében nincs olyan rész, amikor minden fukciót használva, szabadon hajókázhatsz, talán csak az utolsó küldeté környékén. De amúgy GeryG hozzászólásával egyet tudok érteni. Egy szimpla kalózos játékként megállta volna a helyét

Én is történet központú vagyok, nekem minden játék egy interaktív regény, ezért tud néha olyan játék is nagyon megragadni, ami nem kerül a kirakatokba a megjelenéskor, mint a Singularity, vagy a Spec Ops - The Line. Ezek olyan játékok, amik mély nyomot hagytak bennem, mert igazán kreatív történettel, érdekes ötletekkel rendelkeztek. Az Assassin's Creed sorozatban erre utoljára a 2 és kiegészítői voltak képesek. Azóta semmi. Elvesztették a varázst a készítők, anélkül, hogy észrevették volna és láthatólag anélkül, hogy foglalkoznának vele. Pedig a Syndicate a kedvenc történelmi korszakomat célozza meg, mégis érzem, hogy ez a Unity lesz, új bőrben.
A földönkívüli intelligencia létezésére az a legnagyobb bizonyíték, hogy még egyszer sem tették a lábukat a bolygónkra.
1431 levél
Válasz 15.05.13. 08:04 #5
-T0ng-
Őszintén megmondom én már az első rész óta iszonyatosan nagy fanboy vagyok. Nekem a Black Flag sem volt nagy csalódás, jóllehet az bérgyilkosok sztorija lehetett volna hangsúlyosabb, viszont történetében összekötő szálnak remek volt. Számomra a Unity volt nagy csalódás és nem a története miatt, sokkal inkább a mérhetetlen technikai hiba volt az, ami eltántorított tőle. Pont a bejelentés előtt kezdtem neki immáron harmadszor, és még 5 patch után is a játék indokolatlanul bedöccen, jóllehet két döccenés között meseszépen fut.

Ha a Syndicate optimalizálását eltalálják már nem lehet panasz. Amúgy meg fura, hogy bár valóban évente kapunk egy részt és még én is egyetértek abban, hogy részenként legalább egy év kihagyás nem ártana, mégis várom mindig az új részt. A baj az, hogy a fejőstehén játékok egy idő után egyetlen dolog miatt lesznek várósak, az pedig a történet. Én legalább is nem azért játszok egy AC játékon, mert hú de változatos a játékmenet (bár eddig minden részbe csempésztek kisebb nagyobb változtatásokat) hanem azért, mert a történetben eddig még soha nem csalódtam.

Hozzáteszem, most a játék kapcsán nézhetem meg az összes a korban játszódó filmet, hogy még jobban ráhangolódjak Remélem tevékenységként lesz illegális bunyó, mint a Downey Jr. féle Sherlock Holmes-ban.
1488 levél
Válasz 15.05.13. 05:11 #4
GeryG
A Black Flag legnagyobb baja az volt, hogy a címében szerepelt az Assassin's Creed is. Ha simán Black Flagként kiadták volna önálló kalózos játékként, sokkal többen csettintettek volna elismerően. Így viszont rengetegen csalódásként élték meg, mivel a sorozat korábbi részeihez képest tényleg alig nyújtott valami újat. De ha csak önmagában nézzük, szerintem is marha jó játék volt. Mondjuk nekem a sorozat részeként is ez volt a kedvenc, plusz a második rész. A többi nagyon gyorsan elkopott nálam...
1259 levél
Válasz 15.05.13. 01:34 #3
PrOHax
Na igen! Egyedül csak a Black Flag-et tudtam végigvinni az összes többit meguntam egy idő után. Nekem nagyon bejött a kalózosdi!
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
31904 levél
Válasz 15.05.13. 01:21 #2
Creativ3Form
A Black Flag miért volt mélyrepülés? Ok, hogy nem sok köze volt az Assassinokhoz, de sztem, rohadt jó kis kalózos rész lett. Az Unity viszont tényleg trágya.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
395 levél
Válasz 15.05.13. 00:39 #1
Artemius '89
Hihetetlen, hogy a széria elérte azt a szintet, hogy egy picit se tud már megmozgatni... már a Black Flag is mélyrepülés volt, a Unity pedig szinte felháborító volt... a CoD megteheti, hogy évente kiad egy új részt, nem lesz tőle jó, mint rég, de tűrhető... ez viszont egy sokkal komplexebb, időigényesebb munkát érdemelne, nem egy ilyen összecsapott, 80x újramelegített, túlspilázott sz@rt. A Unity térképén szinte nem lehetett eligazodni, annyira teletömték minden felesleges dologgal, ez is így fog járni úgy érzem
A földönkívüli intelligencia létezésére az a legnagyobb bizonyíték, hogy még egyszer sem tették a lábukat a bolygónkra.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.