25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Az Oculus Rift, a Morpheus és a Vive VR [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Az Oculus Rift, a Morpheus és a Vive VR
Érdekes technikai összehasonlítás bukkant fel a világhálón.

mákoska
#1 mákoska [2]
A hivatalos gépigény bejelentésekor is z Oculusra nagyobb felbontást publikáltak:

"On the raw rendering costs: a traditional 1080p game at 60Hz requires 124 million shaded pixels per second. In contrast, the Rift runs at 2160×1200 at 90Hz split over dual displays, consuming 233 million pixels per second. At the default eye-target scale, the Rift’s rendering requirements go much higher: around 400 million shaded pixels per second. This means that by raw rendering costs alone, a VR game will require approximately 3x the GPU power of 1080p rendering."

https://www.oculus.com/blog/powering-the-rift/

Elmélet és gyakorlat közt, elméletileg nincs különbség ... gyakorlatilag viszont van.

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.