Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Fallout 4

1353 levél
Válasz 16.12.01. 09:16 #121
jawsika
Srácok, én megvettem, egy óra után kértem refundot a Steamtől. Nem tudnám megmondani, mi volt a fő problémám, de ennyi idő után rájöttem, hogy nem adja. Elder Scrollsokat kivétel nélkül imádtam, de már a korábbi Falloutok sem jöttek át. Csak itt sok volt az ígéret, de rájöttem, ez is tök ugyanaz. Tudom, egy óra az semmi, de vagy beszív, vagy nem. Nem szívott be.

Jó ez a refund-dolog.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
3278 levél
Válasz 16.08.03. 09:46 #120
somesz83
Én 30-40 óra után meguntam. Skyrim with guns, ennyi. Olyan alsó tagozatos bohóckodás minden szinten. Le is öblítettem a Wasteland 2-vel, hogy ne böfögjem vissza. Kár érte, mert a franchise kb. összes részét imádtam, beleértve a Fallout 3-mat és a Vegas-t is. Ez utóbbit máig az egyik legjobb szerepjátéknak tartom, hiába a motor adta korlátok.
581 levél
Válasz 16.07.27. 19:30 #119
stero
A játék ilyen téren tök ugyanaz (kicsit több) mint az előző két rész. Ha leszámítod a craftolást kb ugyanazt kapod.
756 levél
Válasz 16.07.27. 18:55 #118
pb69
Szerintetek mennyire élvezhető a játék, ha ezt az építgetős és craft-olós részt erősen hanyagolom? Tényleg annyira hangsúlyos elemekről van szó, vagy inkább csak az újszerűség miatt hegyezték ki ennyire ezekre a marketinget és a bemutatókat/értékeléseket?

A Fallout világát nagyon kedvelem, a 3 és a NV kifejezetten bejövősek voltak, főleg előbbi. Mennyire hasonlít a közvetlen elődökre a 4. rész? A kiindulási alaphelyzet, a hangulat, az RPG elemek, a felfedezés szabadsága mind-mind tetszettek.
Viszont az összetettebb craft-rendszert és "világépítő" mókát soha nem értékeltem annyira, nem is játszottam ilyen játékokkal. Nekem pl. crafting terén már a NV bőven elegendő volt, ott is elég limitált módon használtam ki ezeket a lehetőségeket, de tökéletesen működött a játék így is.
20332 levél
Válasz 16.07.14. 09:27 #117
Z-Master
Eredeti vagy tört verziód van?
1 levél
Válasz 16.07.14. 00:42 #116
Orpheus13
Ugyanez a problémám,továbbá nem megy fel az 1.5.4-es patch,meg az új Contraptions Workshop DLC se,aki tud segítsen,köszi
8 levél
Válasz 16.01.31. 12:37 #115
Motomester
Sziasztok! Tud-e abban tanácsot adni valaki miért nem fut teljes képernyőben a játék ill, ha teljes képernyős akkor a zárnyitásnál csak homály van nem lehet látni a zárat.
18831 levél
Válasz 15.12.27. 22:10 #114
Peace
Csak sikerült a végére érnem. Kimondottan jópofa volt, nem bántam meg a vásárlást!!! Jöhet a folytatás!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2088 levél
Válasz 15.11.23. 23:12 #113
Shadowguard
A szintedet nem írtad
Én akkor még elleszek vele egy darabig, ma szépen óvatosan fedezgettem fel a helyeket, minden quest messzebbre vinne, mint ahol már jártam, most a BoS rendőrállomásától nyugatra kószáltam inkább (nincs annyi időm se, mint szeretném). Lassan el kellene látogatnom diamond citybe is a főszál miatt, de annyira nem érdekel a főszál, hogy nocsak (első látásra a három "apuci merre vagy" questjére emlékeztet).
Companiont nem használok, csak bolhást hordom magammal cipekedni, de hamarosan őt is lecserélem perkre, minden részben magányosan toltam eddig is. Eddig egyedül a ghouloknál vettem hasznát, a dögök körbevették, én meg ráküldtem egy-két molotovot Úgyis felkel. Most viszont van combat shoti, az szépen aratja őket.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
8615 levél
Válasz 15.11.23. 14:09 #112
davkar9
Pontosat nem tudok, szerintem olyan 100 óra körül. Elvileg mindent felfedeztem (nincs/nem találtam explorer perket), de kb 30-40%ukat csak felraktam a térképre, nem mentem be. Úgy voltam, hogy farm questek úgyis oda szólnak majd, na meg a városban egy kicsit már untam is az ugyannemtökegyformadeazértnagyonhasonló felépítésű helyeket. Legleglegkönnyebb fokozaton toltam, így a nehézség nem akadályozott, de azért itt is akadtak keményebb helyzetek. Volt amikor egy faluvédős eventre pl vegyesen dobott ellent. ~10 szupermutáns, 3-4 egy lövéstől feküdt, többibe viszont bele kellett pár tárat üríteni. Társak közül is csak az egyszerűekkel foglalkoztam. Piper és Nick szinte maguktól pajtik lettek, mert ők szeretik a lockpick-hacking cuccokat. Főszálat egy ideig jegeltem (amikor a megszokotthoz képes jóval messzebb kell menni ). Miután mindent felfedeztem, csak akkor folytattam, onnantól viszont szinte megállás nélkül mentem végig rajta. Nem tudom hogyan jobb játszani, így vagy felváltva sztorizni és felfedezni.

Van bőven tartalom, de azért inkább idézőjelbe tenném, mert nagyon sok hely csak tölteléknek van ott. Többségük minutemen/bos/egyéb farmolós helyszín. Vége felé ezekre már csak beszaladtam, felkaptam/lelőttem amit kellett és exit. Persze azért akad néhány király mellékküldi.
Simple. Eternal. Beige.
2088 levél
Válasz 15.11.22. 21:45 #111
Shadowguard
Mennyi idő alatt értél a végére és hányadik szinten fejezted be? Meg mennyit foglalkoztál a mellékküldetésekkel/felfedezéssel? Segítene megtervezni a karakterem
Sztori engem annyira nem érdekelt egy fallout játékban sem, én jobban szeretem felfedezni meg bejárni a területet (háromban most épp pihen egy karakterem, akivel minden location megvan, de a fatert meg nem találtam meg ).
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
8615 levél
Válasz 15.11.22. 20:57 #110
davkar9
Simsezéssel én annyit nem foglalkoztam. Elején kényelmesen elhelyeztem a Sanctuarys csapatot. Később rámentem a 100 hapiness acsira, de nem csináltam saját falvacskákat, csak ahol a minutemen küldi kért külön tornyot. Persze azért az acsivadászat közben elkapott az építgetős hangulat és volt egy ilyen levezető szórakozás.

Karizmát ne írjátok le, jól jön az még később! Egyszer lesz majd még duma-sneak karim, úgy látom ezek most "ajánlott" buildek lettek.

Tegnap amúgy a végére értem. Sztori kicsit leült, illetve a befejezésnek is kicsit csalódás íze volt (főleg utánanézés után). Az endgame ugyanolyan már meglátogatott helyek újra és újra felkereséséből áll, csak mások a feladatok. Ma viszont már jelentkeztek az elvonási tűnetek. Fejből mentek a számok, más játékban folyton a vatsot és a pip-boyt akartam előhívni. Szóval összességében jó lett ez, pedig voltak pillanatok amikor én is kezdtem temetni. Legszívesebben indítanék is egy mad max (vault kezdés )karaktert. Menne a whole lotta shakin.
Simple. Eternal. Beige.
2088 levél
Válasz 15.11.22. 20:17 #109
Shadowguard
Építs nekik csalogatótornyot, maguktól szerintem nem mennek Én leraktam egyet és mire befejeztem az építkezést már oda is evett a fene kettő. Gyorsan le is kapcsoltam, amíg nincs meg a kettes local leader nem kellenek. Hely lenne többnek is, de pénz addig nincs belőlük úgysem.

Én még csak lvl 15nél járok, most léptem be a BoS-ba, elég óvatosan lehet itt csak haladni, de végre találtam pár normálisabb fegyvert. Csak hármas endurance-al nem lehet rohangálni, mert jönnek a ghoulok és nyekk van (legandary szupermutival kevesebb bajom volt, mint egy csapat feralla)
Egyébként a legendary mobok mi alapján dobnak lootot? Idáig csak mindenféle vacak páncélokat kaptam, bőr lábszárvédő már van három is. Ölni tudnék egy rendes fegyverért
VATS meg nem olyan rossz azért, a kis mobokon fel kell tölteni a critet, aztán a nagyobb dögökre kisütni. Én erre használom (meg a ghouloknak ellövöm a lábát és röhögve megvárom amíg bolhás megeszi őket).
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
12560 levél
Válasz 15.11.22. 18:14 #108
McCl@ne
Az lenne a jó, ha helyben szét tudnád bontani a dolgokat. Az sokat segítene amúgy is mindenhol. Pakolj a kutyába, azt még lone wanderer perk mellett is viheted magaddal.
Respect is not given. It's taken.
12560 levél
Válasz 15.11.22. 18:06 #107
McCl@ne
Időközben gondoltam egyet és nekiugrottam én is, szintén körbehúztam fémfallal Sanctuary-t. Nem tudom, mennyi idő volt, de nem volt vészesen frusztráló, bár lehetne kicsit tényleg jobb a felület.

A pip-boyon felkiáltó jel van Sanctuary védelme mellett, ami nálam most kb. 25, ezzel messze a legmagasabb érték mind közül. Valamiért a lakók száma sem akar nőni, pedig ágy is van bőven, passz, talán majd később jönnek. Remélem később sem megy el a kedvem az egésztől, de amúgy tényleg szórakoztató az egész. Talán majd pénzem is lesz belőle, mert valahol ilyet is olvastam
Respect is not given. It's taken.
3212 levél
Válasz 15.11.22. 18:03 #106
Raistlin666
Nekem ami most a fő problémám:

Kb. fél óránként megtelik a tároló cuccal és vissza kell teleportálnom valamelyik bázisomra szelektálni...az még +10-15 perc...valami koncepció kellene, mert így ez egyre jobban zavar! Főleg mikor valami bandita földalatti bázis legalján írja ki a játék, hogy túlterheltem magam...
3212 levél
Válasz 15.11.22. 17:59 #105
Raistlin666
Sanctuary körbefalazása volt 1 óra simán. Igaz hogy azóta sem volt ott támadás, de csak kellemesebb úgy kalandozni, hogy abban (a valószínűleg hamis) biztonság tudatban csatangolsz amit a rettenetes szenvedés árán összeillesztett falak adnak...


Nálam az segít, hogy nem akarok mindent azonnal. Két óra után elhatároztam, hogy majd erőd lesz meg falak meg rézfaszú bagoly a fán...a kerítés meg a híd bevédése után el is ment a kedvem. De apránként marha jó fejlesztgetni. Tegnap például az elektromos hálózatot kötögettem. Soha nem voltam ilyen építgetős játék fanatikus, de itt nagyon vicces ez a mellékesen (és irtó buta kezelőfelülettel) megvalósított mód.
1773 levél
Válasz 15.11.21. 22:40 #104
warcat
Abszolút nem is kötelező
Azzal,hogy én építem fel, részemről sokkal inkább a magaménak érzem,mintha "meghódítanám".
Nekem nagyon bejön,hogy nagyon is látható változást hozol a pusztaság életébe,ahol romok voltak,szép kis életképes farmok,települések lesznek.
Beleélés kérdése,és azért messze fel van fújva ez a használhatatlanság,gyakorlat/megszokás kell hozzá,aztán igen,15-30 perc alatt összedobod.Nem nagy szám pár rom áttúrása között,egyesével szoktam összerakni a helyszíneket,egy kis változatosságként.
12560 levél
Válasz 15.11.21. 21:35 #103
McCl@ne
Amikor olyat írtok, hogy pl. egy adott települést körbevesztek fallal, akkor tényleg arra kell gondolni, hogy egyesével lerakjátok ezzel a borzalmas kezelőfelülettel a faldarabokat?
Mármint elnézést, ha hülye a kérdés, de én egyelőre nem találtam mondjuk egy olyat, hogy felülnézeti képből fogom, aztán körbehúzom egérrel, azt meg egyelőre elképzelhetetlennek tartom, hogy akár csak egy kisebb településnél is megcsináljam ezt. Mennyi idő ez? Egy óra? Fél óra? Ez szerintem elképesztő mennyiségű idő és legfőképp nyűg.
Tudom, hogy nem kötelező, de én is szeretnék jól védett településeket, meg kereskedőhálózatot, meg a többi apámfaszát, de az élettől is elmegy a kedvem, ha arra gondolok, hogy egyesével illesztgetek botrányosan forgatható, a felhasználóbarátságot és a könnyen kezelhetőséget hírből sem ismerő rendszerben fél méteres faldarabokat.
Respect is not given. It's taken.
1773 levél
Válasz 15.11.21. 20:41 #102
warcat
A fene tudja nem teszteltem,viszont sajnos az npck nagyon érzékenyek a clippingre(ha beakad a falba).

A nem jól( =tökéletesen) összeillesztett helyeken megpróbálnak átkelni,beakadnak,ezt érzékelve a program pár másodperc elteltével arrébbrakja őket,jó eséllyel a faladon belülre,onnantól kezdve meg arra megy ahova akar a támadó,a falnak ugye az lenne az értelme,hogy bizonyos helyre tereli,ahol legéppuskáztatod őket.
A beton ezen viszonylag segit, szépen le lehet pakolni,majd igény szerint rá még egy réteget/vaskerítést ami tapad a tetejéhez.

A no clipping konzolparanccsal szépen le lehetne rakni a junk fence-t is,de az kikapcsolja már az achievementeket (bár ez nem mindenkit érdekel).

A saját boltok azért is nagyon hasznosak,mert (már a megépítésükhöz szükséges) karizmával is nagyon olcsón vehető egy csomó "junk" kategóriás tárgy,lesz olcsón nyersanyagod.
3212 levél
Válasz 15.11.21. 19:49 #101
Raistlin666
Ugye nem arra utalsz, hogy a frankó gumiabroncs sáncaimat ki lehet lőni rpg-vel?!

A karmát végül is nem bánom annyira, mert szint korlát ugye nincs...
1773 levél
Válasz 15.11.21. 16:38 #100
warcat
Nincs a VATSnak semmi baja,de főleg melee karakternek vagy "sheriff" (pisztoly,kalap) stílusú végigjátszáshoz kell.

A karizma hasznos dolog de teljesen kihagyható akár,mert simán összelopkodod elején ami kell,a pár fontosabb vendoros fegyót meg kifizetheted lőszerrel(az alap pipe fegyókba való .308?-as darabjáért millió-csillió karizma hiányában ígyis-úgyis csak 1 capet adnak)
Ha meg van elég inted a science perkhez,a víztisztítók irgalmatlan bevételt generálnak eladható purified water formájában.
Viszont 20. szint környékén az általam legfontosabbnak tartott és elérhető perkeket kiraktam már és volt lehetőség tartalékolni,most 30 felett kipakolom a local leaderig minimum,ezt teljesen csak a beleélés kedvéért,a szép nagy saját településekért saját vendorokkal.A maximum lakók száma: 10 + a karizmád értéke egyébként

Én erődöket szoktam építeni vaskos betonfalakkal,egy bejárattal ahol bejöhetnek,jól megpakolva turretekkel,a lakókra combat armort meg combat rifleket pakolva.
Néhány betelepíthető hely hajmeresztően védtelen érzetet kelt egyébként,a fene se telepedne le ott ilyen világban (county? crossing pl,teljesen nyitott,sík terület volt,a szomszédban szupermutáns táborral)
A méteres betonalap egymásra pakolva elég impresszív látványt nyújt
A raider/gunner támadók nem vészesek,viszont akkor mentem át erődökbe,amikor északkeleten, a frissen benépesített outpostomat 6-7 fős szupmut banda támadta meg két minigunnal meg egy missile launcherrel.
3212 levél
Válasz 15.11.21. 08:05 #99
Raistlin666
Ez az építgetős téma, hogy mekkora egy időrabló jópofaság! Nem látom mi lesz a gyümölcse például a tegnapi szöszölésnek, de akkor is úgy kellett rávenni magamat hogy végre elinduljak valami küldetésre...

Ami most látszik és sajnálom: vats sz*rt nem ér már + a 6 befektetett karizma pontom...
8615 levél
Válasz 15.11.20. 16:49 #98
davkar9
Hmm, sajnos a műfajból adódóan a pacing szar, de a történet az egész jó.
Simple. Eternal. Beige.
18831 levél
Válasz 15.11.18. 19:08 #97
Peace
Mocskos jók a rádiós zenék, első körben én is úgy toltam. De aztán pár órát ment kikapcsolt rádióval is, és úgy is nagyon adta!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8615 levél
Válasz 15.11.18. 18:33 #96
davkar9
Ezek szerint nem pucoltál még ki raider búvóhelyet a uranium fevert hallgatva.
Simple. Eternal. Beige.
18831 levél
Válasz 15.11.18. 18:11 #95
Peace
Kikapcsolt rádióval szerintem ritka hangulatos. A sima music ami szól.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8615 levél
Válasz 15.11.18. 12:51 #94
davkar9
Napi tipp: ha a DC rádió leállna (pip boyban "működik", de csak zúgás van) akkor vagy gyorsan visszatölteni egy mentést ahol még működött vagy kikapcsolni és aludni/várakozni 9-24 órát. Állítólag magától is visszajöhet x idő játszás után, de hát zene nélkül nem lehet haladni.
Simple. Eternal. Beige.
18831 levél
Válasz 15.11.17. 14:46 #93
Peace
Nem fogok sokat irkálni, mert "fallout 4 tips" keresésre előjön az összes cikk és videó, amit olvastam és láttam. Csak pár apróság:

-A lerakott power armorból kiveszed az energiacellát, és így nem lopják el raiderek meg senki más sem.

-Power armort viselő ember mögé odasettenkedsz, kilopod az energiacellát. Ilyenkor ki kell másznia belőle. Miközben mászik ki, legyilkolod, és viszed is a páncélját.

-A majdnem kiürült fusion core-t is iszonyat összegért el lehet adni kereskedőknél!

-A vault kijárata előtt nem sokkal van egy fagyasztó fegyver elzárva egy fali szekrénybe, amihez master lockpick kell, ha jól emlékszem, és az egyik legjobb fegyver a játékban. Visszamész a kutyával, kiadod neki a "fetch" parancsot, és kiveszi neked a szekrényből.

-Valamint rengeteg hasznos ötletet ad építkezés és craftolással kapcsolatban, amiket nem igen részletez a játék. Max ha mocsadék sok időd van, akkor jöhetsz rá egy idő után.

Szóval akadnak finomságok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1773 levél
Válasz 15.11.17. 14:14 #92
warcat
Jó hírem van mert a lopakodós melee nem csak életképes,de valahol a 20szinttől felfelé rettentő OP akár.
Agility ágon van egy perk,a Blitz,ami bizonyos távolságon belül VATS módban odateleportál az ellen mögé.
De közben kellemes az utazás 1 endurance birtokában osonva survival-on

http://gfycat.com/AnchoredIdealisticEthiopianwolf
http://gfycat.com/TepidFirstAmethystinepython
12560 levél
Válasz 15.11.17. 13:46 #91
McCl@ne
Esetleg leírhatnál néhány dolgot ezekről, amiket olvastál, mert így, hogy már harmadszor írsz erről, egyre kíváncsibb vagyok Nem szeretnék lemaradni semmiről.
(bár most New Vegas-ozni fogok)
Respect is not given. It's taken.
18831 levél
Válasz 15.11.17. 13:42 #90
Peace
Nah reggel óta megint vagy 10-12 full cikket elolvastam hasznos tippekkel, de abbahagyom, mert zizeg az agyam a sok új infótól. Az biztos, hogy utánajárás nélkül nagyon lehangoló volt, de így már egész ígéretesnek tűnik. Ha lenne napi 12 órám rá, hogy rájöjjek mindenre, akkor nem lenne para, de így, hogy heti pár lopott órát talán játszhatok, meglehetősen szükséges az informálódás.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8615 levél
Válasz 15.11.17. 13:29 #89
davkar9
Több óra craftingolás után sikerült felfedeznem, hogy nem csak a kék kezeslábast lehet fejleszteni a páncélrészek alá vehető ruhák közül.. Ráadásul míg az csak 20-25 védelmet ad max szinten addig más ruhák (pl a minutemen) 110-et. Később a 2. végigjátszás így már teljesen laza lesz.
Simple. Eternal. Beige.
8615 levél
Válasz 15.11.17. 09:53 #88
davkar9
Tegnap vagy egy órát rohangáltam vendortól vendorig, de végül is összejött a full t3 leather páncél. Nem lenne rossz ha craftingban lehetne ezt is fejleszteni. Ez a szinthez kötött drop és elérhetőség nem tetszett. Persze értem, vaultból kilépve ne lehessen a top cuccokat legyártani, de ha már elérem azt a szintet, amitől elérhetőek (t2 20onkörül, t3 45+-), akkor ugyan lehessen már készíteni is őket. Az rng mindig rossz.
Simple. Eternal. Beige.
18831 levél
Válasz 15.11.17. 08:25 #87
Peace
Nem tudom miért hasonlítgatjátok Morrowind/Oblivion/Skyrim játékokhoz! Soha nem érdekeltek és nem játszottam velük. Fallout 1 a világ legjobb hangulatú játéka és az is marad mindörökké. Soha nem tudtak még csak a közelébe sem érni atmoszférában!!! Fallout rajongóként igenis jónak tűnik. Az első 3-4 óra nem győzött meg. Sőt, egyenesen ki voltam borulva, és húztam a számat. De rááldoztam nem kevés időt és utánaolvastam. Ennek fényében már világossá vált sok homályos rész, és a tegnapi második nekifutásra már ráéreztem az ízére, és eléggé elkapott a hangulat!!!
Ha a Fallout 3 és NV nem kötött le, akkor őszintén kétlem, hogy a negyedik rész megvásárlása jó ötlet lenne.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
581 levél
Válasz 15.11.17. 06:59 #86
stero
Szia,

Nekem hatalmas csalódás. Egy közepes konfigon folyamatosan belassul (sokszor 15-20fps), Gyenge AI, borzalmas animációk, nekem speciel a felfedezés sem okoz már akkora örömet mint anno a 3-ban amit nem tudtam letenni, jó lenne ez csak már baromi unalmas így negyedjére ötödjére. Ha nem játszottam volna oblivionnal, skyrimmel meg a fallout 3-al akkor azt mondanám, hogy sokat nyújt, de az igazság az, hogy mindent láthattunk már a korábbi verziókban. Arról nem is beszélve, hogy a játéknehezítést megint olyan hülyén oldották meg, hogy ha valami nehézség elé akar állítani a játék akkor szimplán irreálisan megemeli az ellenség életpontjait, hogy a fél ammo arzenált bele kelljen pumpálni. Néha olyan érzés már mintha egy FPS diablo-val tolnám. Ez így a sok rész után már kezd nagyon gyenge lenni. Ha ezek a dolgok nem zavarnak akkor ajánlom, ha ez elbizonytalanít akkor szerintem találsz jobb játékot is ennél ezért a pénzért.
1353 levél
Válasz 15.11.17. 06:33 #85
jawsika
Sziasztok.
Tudom, ez teljesen szubjektív, de nem tudok dönteni...

Olyan vagyok, akinek a TES sorozat az abszolút kedvence, tényleg, elmondhatatlanul sokat toltam a III. IV. V. részekkel, kinyilvánítottan a favoritok. Szeretem a stílusukat, a feelinget, az atmoszférát. De megvan a Fallout 3 és NV is, és az az igazság, hogy olyan húdenagyon nem kötöttek le. Tudom, hogy kb ugyanaz a kettő más köntösben, de valahogy nem kaptak el, nem tudnám megmondani, hogy miért. Az érdekelne, hogy ilyen hátszéllel szerintetek milyen befektetés a Fallout IV? Mert videókon nagyon tetszik, kicsit csúnyácska, de az sose zavart. Egy az egyben olyan, mint a két elődje, csak felújítva, vagy azért nem ez a helyzet? A problémám amúgy a 3-al és a NV-al két dolog volt. Először hogy gyakorlatilag nem lehetett stealthes karit buildelni, mert vagy a puskahangra jöttek instant, vagy a kialakítás miatt nem tudtam rendesen lopakodni. A TES-el eltöltött 1000+ játékidőm 80%ban stealthes karit toltam, a maradék 20ban meg azon sírtam, hogy miért is nem stealthes karival tolom épp. Van itt erre normális lehetőség? A másik a kopárság és a (bethesda szinten) kevés felfedezniavaló. Van benne Skyrim szerűség (ha már morrowindet hiába is keresnék, ma már olyanokat nem csinálnak, de még oblivion összetettségűt sem, pedig az is a butított verziója volt a III-nak.)

Szóval?
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
18831 levél
Válasz 15.11.16. 22:29 #84
Peace
Jó lesz ez!!! Kellett előtte olvasni pár órát, hogy élvezzem is, de most már elkapott a hangulat!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12560 levél
Válasz 15.11.15. 22:22 #83
McCl@ne
Ja, ez érdekes Mert ugyanolyan szar mindkettő és pont ugyanazon a térek kurva rosszak. Szóval ennyi erővel nem lepődnék meg, ha a Creation a Gamebyro-ra épülne egy az egyben!
De most feltettem ultrára (valamiért high-on volt, pedig így is simán megy, csak a látótávolságból vettem vissza kicsit), és egész tűrhetően néz ki. Az épületek még mindig szarok, borzalmas textúrákba lehet botlani, de az összkép vállalható.
Respect is not given. It's taken.
3278 levél
Válasz 15.11.15. 22:11 #82
somesz83
Az Oblivion motorját tudtommal már régen eldobták. A Gamebyro továbbfejlesztett változata volt, melyet később a Fallout 3 is használt. A Fallout 4 tudtommal felhúzott Skyrim motor, a Creation Engine. (Attól még gané' persze a karakter-ábrázolás.)
12560 levél
Válasz 15.11.15. 21:15 #81
McCl@ne
Na, ma már sikerült egy jót játszanom vele, abszolút pozitív irányba hajlik a mérleg. Szinte kizárólag barangolgattam, és a saját szakállamra felfedezgettem, de ez a rész annyira jól működik (kiegészítve a kisebb, sablonosabb, egyszerűbb mellékküldetésekkel), hogy nagyon jó élményt adott. Fórumokra, kommentekre alapozva később a küldetések is elérik, sőt meg is ugorják a 3. rész szintjét, amivel én anno nagyon jól elvoltam (igaz, nem egy NV, de nagyon jó játék volt! -mínusz a fősztori, mert az röhej és rövid is).
Plusz az utolsó fél órában a fő történettel is haladtam kicsit, és egészen kellemes irányt vett az is. Igaz, a jó összképhez kellenek a szerepjátékos berögződések, tehát a saját elképzelésem és megkötéseim szerintem játszom. Pl. a power armour-t abszolút nem használom, áll szépen Sanctuary-ben, aztán jónapot, pont jó helyen van ott, nem óhajtok god-mode-ban futkozni. Így viszont lesz izgalom és kihívás, pl. mezei raidereket még csak levadászok, de ha valami komolyabb jön, akkor figyelni kell. Lopakodós, óvatos, scavenger játékmenethez ez nagyon jól passzol, kurva nagy élmény így játszani!

Valami hardcore-realisztikus mód azért jól jönne, mert a sima nehézség növelés nem ad ilyen jellegű pluszokat sajnos. De majd DLC-ben, vagy a rajongók által úgyis kialakul idővel, addig meg szépen kiaknázom azt, ami alapból benne van.
Respect is not given. It's taken.
581 levél
Válasz 15.11.15. 16:38 #80
stero
Az okádék grafika nem zavarna egyáltalán, ha mellé szépen is futna, de nehogy már egy 270x 2gb ne vigye el stabil 50-60 fps-el low-on .. (8gb ram, i5 4460).
8615 levél
Válasz 15.11.15. 13:25 #79
davkar9
Heh.

SPOILER
Kiderült, hogy ez direkt szar. Van a városban egy mellékküldi amivel gatyába lehet rázni a srácot és utána már teljesen normális lesz a hírolvasás.
Simple. Eternal. Beige.
12560 levél
Válasz 15.11.14. 07:57 #78
McCl@ne
Nappal a szabadban (tehát nem lakott területen) azért jól néz ki a fényeknek köszönhetően. Ott az összhatás szép, de városba, településre érve katasztrófa szerintem. Mondanám, hogy még egy évet szánhattak volna rá, de sajnos nem ez a baj: motort kellett volna cserélni a hányadék Oblivion után, mert ez a szar semmire nem alkalmas. A karakteranimációk egyszerűen botrányosak, olyan, mintha a paródiája lenne egy rendes motornak.
Respect is not given. It's taken.
8067 levél
Válasz 15.11.14. 05:33 #77
Gerry
Nyilvan jo ez, csak ronda - a grafika (nem) fejlodesere azert racsodalkoztam. Azt elore latom hogy a PArmor-ert allando visszaugralas rem irritalo lessz hosszutavon, tovabba az inventory-val se leszek nagy baratsagban, de Fallout, mit lehet tenni ha nem zabalni - bar szivem szerint en egy, az eredeti motorral keszult teljes erteku jateknak meglehet jobban orulnek, khm.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
8615 levél
Válasz 15.11.13. 22:34 #76
davkar9
Diamond Cityben hol találom a DJ-t? A kis sulirádiós köcsög hangjától mindig ideges leszek. Ha megtalálom kap egy mini atomot a nyakába. 96. alkalommal mondja el a BoS-os hírt és mikor elordítja magát legszívesebben kitekerném a nyakát. Threedog is újra és újra és újra és újra és újra és újra és újra .... és újra és újra elmondta ugyanazokat a híreket, de azért őt bírtam.

Plusz a napi cuki: főküldin npc követős rész. Útközben pont egy halálfejes deathclaw közelében kellett elmenni, ami természetesen odajött köszönni...
Simple. Eternal. Beige.
591 levél
Válasz 15.11.13. 10:00 #75
nazgul
Szia. Igen, játszottam a Witcher 3 al,és kb ugyanlyan szép és hangulatos a látvány
18831 levél
Válasz 15.11.13. 09:19 #74
Peace
Elég necces, ha tényleg semmi nincs megmagyarázva, és minderre magadtól kell rájönnöd. A fegyver az tényleg vicc! Hogy mennyit tudsz lőni VATS módban. Azt mi határozza meg? Fire rate?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8615 levél
Válasz 15.11.13. 07:18 #73
davkar9
Nem gyönyörű (ha a gyönyörűt tényleg a w3-tól mérjük), de azért szépnek szép. Nekem alapból feldobta ultrára, úgy teljesen vállalható. Volt már hajnali ködöm, radioaktív vihar, diamond cityből is léptem ki hangulatos esőbe. Azért azok tényleg szépek voltak.

Az élmény viszont elég hullámzó. Van amikor egyfenékkel lemegy 5 óra, mert teljesen beszippant, van amikor viszont kicsit szenvelgés az egész. Valami ajánlott lvl elfért volna ide is. Minutemen küldetéseket szépen adogatta, 3 könnyű 'menjideoldmeg' után jött valami komolyabb. Nagy nehezen elnavigáltam a helyre (közben volt deathclaw, de imádom őket...), ott alaposan megizzasztottak pedig legkönnyebb fokozatra raktam. Egy 2. végigjátszásnál már nyilván könnyebb lesz, ha már tudom merre érdemes menni, de így a felfedezős karinál azért vannak szituációk, amikor kifektetnek. Crafting viszont meglepetés. Simsezést hagytam a 2. helynél, amikor sírtak, hogy ennének valamit, de a lerakott krumplival nem tudtak mit kezdeni (elvileg valami kertész kéne, de nem tudom, hogy lehet valakit kijelölni a feladatra). Építkezésesnél is a falak nem értek össze, na mondom ennyi.. Fegyverek és páncélok már más tészta, ezt kifejezetten élvezem. Persze nem tudom, hogy annyira megéri e vele foglalkozni. Leather kiegészítőket felhúztam max(?, tovább nem tudtam görgetni az el/nem érhetőek között) erre később az egyik raiderből esett egy jobb. Nyersanyag gyűjtés is lehetne kiegyensúlyozottabb. Wood és steel helyekben, másból is jól el vagyok látva, viszont a ragasztó az mindig kevés.
Simple. Eternal. Beige.
12560 levél
Válasz 15.11.12. 22:49 #72
McCl@ne
Ez a játék gyönyörű?
Játszottál a Witcher 3-mal? Láttál ott dombtetőről napfelkeltét?
Amúgy ma egy kicsit többet sikerült játszanom és azt kell, hogy mondjam, hogy tetszik. Nem szabad rá szerepjátékként tekinteni, ennyi a titok. Ez egy poszt apokaliptikus szimulátor, olyasmi, mint a Stalker volt, a szerepjátékokhoz is pont annyi köze van.
Az egyetlen komoly bajom így vele a látvány, meg ez a kurva motor, egyszerűen hányinger az egész, rossz nézni ezeket az oldalazó, balfasz, mindenbe belelógó karaktereket. Az elmosott, odatüsszentett textúrákról már nem is beszélve... kb. olyan érzésem van, minta a Fallout 3-mal játszanék, amit felturbóztak valami fény-moddal, mert az viszonylag szép.
Respect is not given. It's taken.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.