Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Fallout 4

118 levél
Válasz 15.06.07. 19:04 #21
Dendy
War War Is Never Changes
Fisher
756 levél
Válasz 15.06.05. 21:08 #20
pb69
Na igen, az a legjobb az egészben, hogy a Fallout-ok aztán tényleg szinte végtelen alternatívát és random eseményt adnak. De nem azért, mert előre annyiféle lehetőség van lekódolva, egyszerűen azért, mert engedik szabadon működni a világot és hatni az erőket. Emiatt hiába csinálsz mindent pontosan ugyanúgy, teljesen más eredmények lehetnek. Ez van akinek bejön, van akinek nem, mindenesetre szinte kuriózum.

Anno a 3-ban egy küldetésnél el lehetett dönteni, hogy egy cool cuccért kinyírok-e egy fószert vmi kulcsokért vagy jófej leszek és odaadom neki, ami az övé. Nem akartam genyó lenni és lemondtam a "kincsről".
Aztán jóval később csak lazán mászkáltam a pusztaságban, amikor megláttam az ominózus csodapáncélt egy hullán. A csávókám megkapta a kulcsokat, végiggaloppozott a betonpusztán a raktárba, elhozta a cuccát, majd visszafelé menet kinyírta egy halálkarom. Behaltam, amikor lekaptam a sisakot a tagról és ott volt a korábbi üzlettárs.

Szóval ilyen és ehhez hasonló finomságok vannak. A karakterek nemcsak megjelennek itt-ott, de ténylegesen gyalogolnak A-ból B-be. Ha közben bármi éri őket, akkor kampó, pl. a vándorkereskedőket vagy rendfenntartókat is simán kinyírhatják.
De az se rossz, hogy a lelőtt társuktól elszedik a fegyvereket, néha az öltözéket is. A NV-ban már megtámadsz vkit vagy vmit (pl. állatot) és van, hogy inkább elmenekül, majd kisvártatva társakkal jön vissza.

Tény és való, hogy vannak elnagyolt dolgok ezekben a játékokban, de bizonyos aspektusok példásan szofisztikáltan vannak megvalósítva. Ha a 4-ben sikerült visszahozni azt a hangulatot és realizmust, akkor engem már megvettek vele.
1431 levél
Válasz 15.06.05. 20:09 #19
-T0ng-
Máig az egyik Megaton-ban játszódó küldetés a kedvencem. 10 végigjátszásból 9 alkalommal meghalt az egyik helyi arc, aminek nem örültem, mert a kevés jó arc egyikének találtam. Most így a 10. végigjátszásra jutottam el addig, hogy még mielőtt lejátszódott volna a párbeszéd vége, gondoltam egyet és lelőttem azt, aki lelőtte volna és legnagyobb meglepetésemre a küldetést így is meg lehetett oldani.

Ma melyik játék az még, ahol a küldetés szempontjából ilyen, abszolút nem szokásos megoldással is megoldhatod?

Vagy ilyen volt az is, hogy épp a minap találtam meg egy küldetést, vagy nem is küldetés inkább csak egy ilyen nagyon nagyon mellék valami, ha tényleg a játékbeli karakterrel gondolkodsz.

SPOILER
Adott volt a Super-Duper Market, ahova egy küldetés vezet. A parkolóba találtam pár hullát és mivel nekem nem volt komolyabb felszerelésem gondoltam egyet és elkezdtem kifosztani őket, mire az egyiknél találtam egy kulcsot és egy üzenetet a hellyel, ahova a készletét elrejtette.


Ha a Bethesda legalább ilyen lelkesedéssel, szakértelemmel rakja össze a 4. részt tőlem a három motorjával is jöhet, akkor is biztos vétel lenne, mert az előzőek azon kevés részek közé tartoznak, amiket ténylegesen megéltem, nem csak végigjátszottam.
118 levél
Válasz 15.06.05. 18:33 #18
Dendy
Ezt aláírom én is, az összes RPG-közül nálam ez vitte a Pálmát
Fisher
756 levél
Válasz 15.06.05. 14:20 #17
pb69
A Fallout 3 vagy NV anno annyiból volt szokatlanabb, hogy sokkal több szabadságot és önállóságot adott a vártnál. Szinte minden tárolófélét át lehetett kutatni, mindenféle ócskaságot be lehetett gyűjteni. Enni-inni-aludni kellett/lehetett stb..
Elég nagy térképen bóklászhattál akármerre és nem igazán kaptál támpontot. Ott volt a főküldetés, de ha nem akartál sietni, viszont untad a dumákat, akkor volt baj elég. Nem vágták csak úgy hozzád tucatszámra a mellékküldetéseket, kicsit utánuk kellett menni.

Meg jobban kellett figyelni mit csinálsz. Ha bunkóztál valahol vagy félrement egy golyó, akkor az egész város neked esett és így jártál. Kevés megölhetetlen karakter volt, ha Rambóként arattál (és nem öltek meg), akkor könnyen kinyírhattál minden küldetéses vagy egyéb fontos figurát.
Ami még furcsa lehetett, hogy a főszál is elég realisztikus, mondhatni földhözragadt volt. Nem a szokásos nagy volumenű "mentsd meg a világot", csupán vmi helyi jelentős dolog, ami lokálisan ugyan nagyon fontos volt, de globálisan apróság.
1431 levél
Válasz 15.06.05. 09:02 #16
-T0ng-
Fura mert mikor anno bejelentették a harmadik részt, én egy kicsit csalódott voltam sőt a V.A.T.S. rendszert sem értettem igazán a játékban, hogy így hogy működne, aztán elkezdtem játszani vele és végem volt. Imádom mikor nem kézenfekvő hol és mikor találtam a világban valami érdekeset, néha csak azért barangoltam mert mit csinál egy Lone Wanderer a hatalmas pusztaságban, ha nem csak járja, értékeket keres a romok között, amiket elad, hogy magának vegyen felszerelést.

Talán az egyik legjobb volt, mikor elindultam gyalog a semmibe, kezdett sötétedni, mire elértem egy kihalt városkához. Végignéztem a házakat esti szálláshelyet keresve magamnak, de nem találtam ezért a nyílt terepen egy elhagyott lakókocsiban húztam meg magam. Éjjel egyszer csak felébredt a karakterem mert egy csapat fosztogató jelent meg. Ettől az egész pedig annyira életszerű lett. Jó persze nem mindenki szeretheti ezt a fék nélküli szabadságot, de mind az Elder Scrolls újabb részei, mind a Fallout újabb részei valahogy ezért voltak mások. Nincsenek megjelölt küldetések, csak karakterek, akiket megismerhetsz és akiknek besegíthetsz, helyzetek amiket megélhetsz ettől pedig az egész valahogy kevésbé tűnik megrendezettnek.

A trailer alapján egyébként nagyon nagy plusz a hangulatnak, hogy tényleg nem erőltették a szürkés, zöldes sivár látvány és még a robotok is kaptak egy kis szint (az egyik jelenetbe az a lepattogott festékes robot bazi jól néz ki...voltak ilyenek a Fallout 3-ban is, de ott csak unalmas egyszínű szürkék vagy zöldek voltak).
10984 levél
Válasz 15.06.04. 15:48 #15
VodevilX
Nem tudom várjam-e. Mikor megjelent a 3 nem volt hozzá gépem, mióta van azóta meg sosem élvezett elsőbbséget, pedig elég régen megvettem Steam-en, ahogy a New Vegas-t is. De hogy őszinte legyek a legfőbb probléma, hogy engem sosem tudott rabul ejteni ez a Bethesda féle Elder Scrolls jellegű RPG megközelítés. Persze szépek a tájak, lehet barangolni, de semmi kötődésem nem alakul ki a karakteremmel és a világgal, bármilyen más normál TPS, felülnézetes akármilyen RPGben.
Fallout 1-el viszont játszottam, és az piszok jó volt, de ott meg az a baj, hogy nagyon elkényelmesedtem teljesen szinkronizált játékokkal, és ott bizony sokat kell olvasni. Részben ezért, részben a hossza miatt nem is mentem neki a 2. résznek sem...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10256 levél
Válasz 15.06.04. 11:24 #14
MattMatthew
*Bátyád!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
118 levél
Válasz 15.06.03. 21:16 #13
Dendy
Az igen öcsém az oszt igen !
Fisher
10256 levél
Válasz 15.06.03. 20:57 #12
MattMatthew

New Vegasba kezdtem bele a napokban, de a karakteralkotáson alig jutottam túl, meguntam, lemészároltam a kocsmát és letöröltem!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
118 levél
Válasz 15.06.03. 20:48 #11
Dendy
Hát az az egy biztos még pedig az, hogy ez oszt váróóóóóóóóóóóós de nagyon
Fisher
8615 levél
Válasz 15.06.03. 20:41 #10
davkar9
Ez a grafika ehhez a (szín)világhoz bőven jó. Ha egy újabb Fallout 3-at kapunk, aminek azért a történetére is jobban ráfekszenek akkor máris megvan a 10/10.

Ki kéne várni azt a másfél hetet az infókig, bemutatóig, de annyi mindent belelátok már ebbe a trailerbe. Beszélő főhős? Nemenként esetleg több hang? Kutya sérthetetlen? Olyan mint a 3-ban (vagyis ha már ránéznek halott)? Kettő között? Esetleg aktív részvevője a játéknak, offline coop partner? Felderíthet területeket, apróbb tárgyakat odahozhat, ilyesmi.

Hype on! Cho-cho!
Simple. Eternal. Beige.
1431 levél
Válasz 15.06.03. 20:06 #9
-T0ng-
A grafikát nem kívánom firtatni, mert ha "csak" a Skyrim feltuningolt motorja fog alatta dohogni már akkor is egy szép és barátságos gépigényű játékot fogunk kapni. Az viszont kifejezetten tetszett, hogy látványra ellopták a Destiny kontrasztos, színes élénk látványát. (van egy pont a trailerben, amiről egy az egyben a Destiny falas E3 demója jutott eszembe)

Most nem fogok tudni aludni a megjelenésig, pedig azt hittem az Assassin's Creed Syndicate után már semmit nem fogok jobban várni
756 levél
Válasz 15.06.03. 19:09 #8
pb69
Jó lesz ez, bizony jó lesz. Új SW, ME és Fallout játék a GTA után.
118 levél
Válasz 15.06.03. 19:00 #7
Dendy
XDXD
Fisher
15993 levél
Válasz 15.06.03. 17:00 #6
ufodani
Te mondtad
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31901 levél
Válasz 15.06.03. 16:54 #5
Creativ3Form
Sebaj, a Diablonak hála már úgy is buzi vagyok.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8615 levél
Válasz 15.06.03. 16:36 #4
davkar9
Kutatások számtalanszor bebizonyították, hogy akinek a fallout nem tetszik az bizony buzi.
Simple. Eternal. Beige.
31901 levél
Válasz 15.06.03. 16:27 #3
Creativ3Form
Hát ez továbbra se az én játékom. Az uccsó fél percben még ásítottam is.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1431 levél
Válasz 15.06.03. 16:24 #2
-T0ng-
Lehet csak én néztem, de a motor szerintem a Skyrim erősen felturbózott motorja lesz. Független ül ettől.....wooooow Fel kell tennem a harmadik részt egy újrázásra!
8615 levél
Válasz 15.06.03. 16:22 #1
davkar9
Kezdődik!
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.