Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Project Cars: túl az egymillión [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Project Cars: túl az egymillión
Emellett hiánycikk lett a kormány pár helyen.

Project CARS

Project CARS
A legutóbbi Project CARS cikkek, hírek
16067 levél
Válasz 15.06.07. 12:37 #6
david139
Hát sajnos nem én nyertem az 5ös lottót
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
8894 levél
Válasz 15.06.07. 09:12 #5
goodboy007
Még annyit hozzátennék, hogy a "profi szint" nem a csúcs, maximum a konzumpiacon, lehet találni több százezer forintért is elég durva szetteket, de feltételezem ez neked annyira nem érdekes .

A másik dolog, hogy a G25/G27 potméterekkel dolgozik, a Fanatec ha jól tudom inkább hasonlít az igazi pedálrendszer működésére.
16067 levél
Válasz 15.06.06. 17:13 #4
david139
Köszi a kimerítő választ, meg Szekujnak is!
Akkor marad a gyűjtés, mert mindenképp a 3 típust szeretném, főleg a kuplung miatt.

Egyébként egyszer még a szép 90-es években édesapám vett egy olyan remek szerkezetet, ami lényegében egy bukósisak volt, és arra kormányzott, amerre a fejedet döntötted Na az volt a tuti!
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
999 levél
Válasz 15.06.06. 13:19 #3
Sityi
Én három csoportba tudnám sorolni a kormányokat:
- A legolcsóbb kategória a "ne vedd meg" gagyi. 180-270 fokos kitérés (nincs egy fordulat a vét végállás között). Jó eséllyel egy tengelyen a gáz és a fék. Ha ráz is, azt valami nonszensz dologból (hang alapján?) teszi, köze nincs az autóhoz.
- A beugró szint. Itt már rendesen 2 és fél - három fordulat a kormányzási szög, mint egy igazi autóban. A gáz- és a fékpedál külön tengelyen vannak, akárcsak a valóságban, és pontosabbak is. Kuplung nincs, és a váltó is csak szekvenciális - még akkor is, ha van külön váltókar (a pillangó-váltó mindig adott). A Force Feedback itt már egy rendes autószimulátor esetén (Project Cars, Assetto Corsa, Simbin játékok, rFactor, iRacing, stb.) a játék fizikai motorja számolja és küldi rá a kormányra - persze játékonként eltér, mit és hogyan számol, csak hogy bonyolultabb legyen.
- A profi szint. Lásd az előző, csak itt már van kuplung is 6-7 sebességes kézi váltóval (de a pillangó is ott van). A drágább modellek már strapabíróbb vázzal és pedállal rendelkeznek, esetleg szabályozható a pedálút is (például a rugó ellenállása, féknél a felkeményedés), illetve fogaskerekes FFB helyett szíjast használ, ami elvileg csendesebb és pontosabb.

Én egy 8 éves Logitech Driving Force Prót nyúzok, ami a középső kategória. Annyit változtattam rajta, hogy egy squashlabdát beraktam a fékpedál alá, így "felkeményedik" fékezéskor. Tulajdonképpen nekem csak a manuális váltó hiányzik (természetesen a kuplunggal), de alapvetően ezzel így már simán el lehet lenni, és az illúzió is megvan, hogy "majdnem mint az igazi"

Ahogy Szekuj is említette, jelenleg a Logitech és a Fanatec gyárt normális kormányokat, bár én a Thrustmastert is idevenném: Egy T500 RS szett egy TH8 RS váltóval azért igencsak nyálcsorgató tud lenni.
298 levél
Válasz 15.06.06. 11:10 #2
Szekuj
Logitech G25, G27, vagy menj rá a Fanatec oldalára, hogy csak párat említsek, de készülj fel rá, hogy nem olcsók.
i5-6600k, GA-Z170-Gaming K3, 16 GB HyperX Predator @3000 MHz, Inno3D GTX 1070 iChill X3
16067 levél
Válasz 15.06.06. 10:40 #1
david139
Egyébként kicsit off, de sosem tudtam Láttam már ilyen kormányokat, de mindig csak gáz/fék + esetleg váltó. Olyan is van, amin rendesen lehet kuplungozni is? Ha igen, akkor milyen árban mozog?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.