Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands bejelentés [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Tom Clancy?s Ghost Recon Wildlands bejelentés
Nyílt világgal és számtalan újítással tér vissza a híres széria.

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
A legutóbbi Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands cikkek, hírek
76 levél
Válasz 15.06.24. 18:45 #10
Stroke31
Attól, hogy nincsenek kasztok a játékban még elláthatja valaki adott szituációban egy mesterlövész( ahogy azt látjuk a trailerben). Én abban látom az előnyét annak, hogy nem lesznek kasztok, hogy minden fegyvert, járművet stb minden egyes játékos ugyan úgy használhat korlátozások nélkül. Utalva ismét a Left 4 deadre, ahol bárki bárkit meggyógyíthatott és bármelyik fegyvert használhatta. Természetesen összetettségében messze elmarad egy Ghost Recontól. Ugyanakkor a legtöbb többjátékos játékban gondot szokott okozni a szerepek felosztása. Például ki legyen a medic? Nem a legnépszerűbb kaszt. Így nem alakul ki az a frusztráció, hogy már megint én vagyok a szanitéc, a másik karakterem még mindig nem fejlődött.
Ebben a felállásban én úgy tudok elképzelni egy küldetést, alapul véve a trailerben látottakat, hogy előzetesen a játékosok megbeszélik, hogy melyik küldetést hajtják végre.
Következő lépés, az eljutás a helyszínre, terepfelmérés, lehetőségek felvázolása, szerepek kiosztása, majd a megfelelő időpontban az akció indítása.
Tegyük fel, hogy valaki távcsövessel egy jó pontra befészkeli magát, míg a többieket támogatva megtisztítja az út nagy részét, esetleg a menekülőket is elintézi.
A mesterlövész miután megtette a dolgát lekúszik a meredek lejtőn és csatlakozik a társaihoz, majd kénytelen egy teljesen más típusú fegyvert használni, mert a helyzet úgy hozza.
A sebesülteket pedig az gyógyítja, akinél van/maradt elsősegélycsomag. Vagy legyen bármi is a gyógyítás eszköze.
Egy egyjátékos játékban azt mondom, hogy van értelme a kasztoknak, de egy coop-ra fókuszálóban, ahol ez a lehetőség lekorlátozza a játékosok lehetőségeit(mivel nem nyomulhat mindenki támadó kaszttal), csak bosszantó dolognak tartom.
Várom a játékot sok szeretettel, bizalmam már csak benne tartom egy jó játék után.
Ha Half-Life 3 már úgysem lesz.
6482 levél
Válasz 15.06.24. 16:44 #9
GustyX
Hivatalos fórumon azt írták, hogy lesz benne ilyen felszerelés összeállítása.
Rengeteg mindent ígérnek a fejlesztők, amik közül szerintem sok meg fog valósulni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1186 levél
Válasz 15.06.24. 16:34 #8
Baracklekvár


Én mindig is szerettem összeállítani minden játékban (Hidden&Dangerous-tól kezdve Mount&Blade-ig és XCom-ig) az 'én csapatomat'. Maguk felszerelésével, egyedi képességeivel. Legyen egy szanitéc, egy mesterlövész..... Szóval, nekem az ilyen fajta leépítés nem előny. Lehet tényleg nem fog e játékból hiányozni, de azért én nem pozitívan állok ehhez alapból.
pogessor.pcdome.hu
76 levél
Válasz 15.06.24. 16:28 #7
Stroke31
Mindig is bíztam benne, hogy egyszer egy olyan coop játékot is készít valaki, amelyben a történet nem csak háttérnek szolgál A-ból B pontra haladás között. A left 4 dead-el is annyi volt a bajom, hogy volt egy remek története (amely után aki akart utánaolvasott), amit lesilányítottak egy egyszerű háttértörténetté, így a legtöbb embernek fogalma sincs a karakterek hátteréről, pedig azok is megérdemeltek volna egy külön kampányt. És sajnos nem voltak komplexebb küldetések, csak éld túl.
Most kezdek bizakodni, hogy talán az Ubisoft érti, hogy sokan mire gondolunk akkor, amikor azt mondjuk, hogy egy valódi coop játékot szeretnénk, ahol:
- van egy érdekes történet, ami a játékmenet szerves részét képezi és nem csak lore,
- a küldetések eléggé változatosak, összetettek. Valóban igénylik az csapatmunkát,
- és nem csak egy újabb aréna shooter vagy tower defense a játék coop-ként reklámozva.
Még egy plusz számomra, hogy kihagyják a kasztokat. Soha nem szerettem pepecselni a képességek elosztásával, eszközök fejlesztgetésével. Számomra ez nem illik ide.
10985 levél
Válasz 15.06.16. 19:43 #6
VodevilX
Nemtom, 4 TitanX SlI-ben talán boldogulna vele 8 magos I7 procival... talán
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6482 levél
Válasz 15.06.16. 19:40 #5
GustyX
Mi van?
Még ma is az
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10985 levél
Válasz 15.06.16. 19:38 #4
VodevilX
Good! Csak optimizálják!!! A Future Soldier még jó gépen is botrányos volt
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6482 levél
Válasz 15.06.16. 19:23 #3
GustyX
6482 levél
Válasz 15.06.16. 10:03 #2
GustyX
Ajánlom hogy legyen!!!!
Valaki szerint ez single is, de én szkeptikus vagyok, különösen a nyílt világ és a társaság miatt. Süt róla, hogy co-opra megy rá. Vagy olyan lesz, mint a Division: egyedül is tudsz játszani, de nem kapod meg a teljes játékot.

Igaz, ezt a Future Soldierben is megoldották, ot is jók voltak a társak. Viszont ide több kell, szuper (nem létező) MI vagy remek szkriptelt részek és/vagy taktikai lehetőségek (mint a Conflict Desert Stormban, ott nagyszerűen működött a dolog).

More infot!!!!

Ha lesz rendes kampány, single palyer is, akkor az Ubisoft a Blacklist mellett megteremt(ett) egy újabb vágyaim játékát!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10960 levél
Válasz 15.06.16. 08:45 #1
Lacko
Lesz single player is? A bemutató nagyon coop-nak tűnt. Nehezen hiszem, hogy AI-kel meg lehetne ezt csinálni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.