Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Közel félóra Deus Ex: Mankind Divided az E3-ról [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Közel félóra Deus Ex: Mankind Divided az E3-ról
Bőséges játékmenet-bemutató érkezett.

Deus Ex: Mankind Divided

Deus Ex: Mankind Divided
A legutóbbi Deus Ex: Mankind Divided cikkek, hírek
10254 levél
Válasz 15.06.21. 16:21 #9
MattMatthew
Dishonoredban is nagyon OP volt Corvo, de ezért volt jó, mert ettől sokféle megközelítés és megoldás volt elérhető és a játék a módszer alapján nehezítette a többi pályát és a történetet is befolyásolta a választott út.
Valószínűleg itt is hasonló lesz, és ahogy davkar9 említette, más lesz Jensen megítélése attól függően, hogy hány ember hulláján keresztül jutott el oda ahol van.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
12558 levél
Válasz 15.06.20. 13:00 #8
McCl@ne
Na, újranézem mindjárt, aztán befejezem a hisztit Amúgy nagy Deus Ex van vagyok ám, az előző részt is imádtam (és gyilkolás nélkül vittem végig, kivéve persze a boss-okat, úgyhogy ha igaz, amit írsz, akkor kurvára örülök!)
Majd legfeljebb direkt szopatom magam és úgy is fejlesztem magam, hogy ne legyenek ilyen cheat-szagú dolgok.
Respect is not given. It's taken.
8608 levél
Válasz 15.06.20. 11:54 #7
davkar9
Igen említik, hogy a demóban élet, energia, lőszer végtelen, szóval érdemes majd nyugodtabb körülmények között végignézni. Itt úgyis az új kütyük bemutatása volt a cél, a "teleport" valami icarus dash, mintha ilyesmi már az előzőben is lett volna. Annyira ez nem is probléma, végül is ez egy cyberpunk cucc, ha már van seggrakéta akkor ne gombokat kelljen hajkurászni egy amúgy is simán átugorható szobában. Én mondjuk úgyis full stealth-hack skillekre gyúrok rá, egy ilyennél akkor max körbemegyek. A végén az is érdekes volt, hogy x ember legyilkolása után a figura ezt szóvá is teszi. Kíváncsi vagyok, hogy ha észrevétlenül előmászunk mögüle egy szellőzőből akkor hogyan fog viszonyulni hozzánk, esetleg más irányba lehet-e terelni a beszélgetést. Valamelyik videóban vagy bejelentésben hallottam olyat is, hogy egyetlen ölés nélkül végigjátszható a játék, ez vonatkozik a bossfightokra is. Ez nálam nagyon betalált!

Energiahasználatnál pedig úgy vettem észre, hogy pl a láthatatlanság tényleg "végtelenül" fenntartható, viszont egy idő után az éppen felhasznált mellett a maximális mennyiség is csökkent. Szóval oda kell majd figyelni, miből mennyit használunk egy pályán, főleg amikor nem maxra húzott csúszkával megyünk. Jó lesz ez!
Simple. Eternal. Beige.
12558 levél
Válasz 15.06.20. 10:25 #6
McCl@ne
Ja, az lehet, hogy kimaradt, mert melóban néztem és telefonáltak a háttérben, levettem a hangot teljesen.
Respect is not given. It's taken.
18823 levél
Válasz 15.06.20. 09:08 #5
Peace
De talán mintha említené is a narrátor, hogy maxra húzott skillekkel fut a demo.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12558 levél
Válasz 15.06.20. 08:41 #4
McCl@ne
A pálya tényleg gyönyörű, nagyon jó a dizájn, le a kalappal.
Sajnos a játék legvégén sem szeretnék így haladni, illetve ha a játék végi skillekkel játszanak a játék elején, az nagyon hibás döntés prezentáció céljából, mert elveszik a magamfajták kedvét, mint ahogy meg is történt.
Respect is not given. It's taken.
10984 levél
Válasz 15.06.20. 08:39 #3
VodevilX
Egyrészt szerintem mutattak itt mindent maxra fejlesztve, másrészt biztos lehet majd ideális nehézséget találni. Nem hiszem, hogy ne lehetne majd benne kihívást találni. Pl mint a hitmanben, ahol minél nehezebbet választasz annál sűrűbben vannak elleségek, kevés kacat stb. Amúgy piszok hangulatos a pálya!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
18823 levél
Válasz 15.06.20. 08:12 #2
Peace
Sajnos elkerülhetetlen. Evolúció. A játékostársadalom elhülyülése mindenképpen bekövetkezik, vagyis már tart egy ideje. Ki kell szolgálni az igényeket.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12558 levél
Válasz 15.06.20. 08:04 #1
McCl@ne
Hát ez sajnos nem tetszik. Igaz, nem is néztem végig, csak a játékmenet elejéből úgy 5-6 percet. Egyszerre több embert is elkábító cucc? Rengeteg ideig használható láthatatlanság? Teleportálással egyenértékű képesség? Nem túl könnyű ez így? Vagy csak nekem hiányzik az útvonalak kifigyelése, a rákényszerülés a megfelelő időzítésre?
Amikor Adam fedezék mögött guggolt és ott volt mellette 4 izgő-mozgó ember, ott hirtelen kíváncsi lettem, hogy fogja ezt megoldani. Erre előhúzott valami szart, amivel kijelölt mindenkit és lesokkolta őket egyszerre. Pfff...
Utána felfedezett egy alternatív útvonalat, az ilyesmik szokták rejteni a legjobb kincseket, de egy elektromos mező választotta el tőle. Gondoltam, majd - mint az előző rész elején - meg kell keresni egy kapcsolót, stb., de a lófaszt: egyszerűen odateleportálta magát.
Illetve nekem ez a "simán szét EMP-zem a kamerát, hiszen úgysem nézi őket senki" módszer is idejét múlt és röhejes. Ennyi erővel el is sétálhatna előtte.

Játszani szeretnék, problémákat megoldani, nehézségekbe ütközni, nem félistenként röpködni, meg tömegeket altatni.
Respect is not given. It's taken.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.