Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» XCOM 2

10984 levél
Válasz 16.03.11. 10:19 #81
VodevilX
Tegnap kijött az első komolyabb patch, úgy vettem észre elég jól rendbe tették a teljesítményt! Kár, hogy eddig kellett várni rá, most annyi mással kell játszani...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
634 levél
Válasz 16.02.25. 14:18 #80
xyzw
Köszi, akkor ez lesz, mert a rookie nem drága, elpasszolok még egy-két dolgot küldetés előtt.
10984 levél
Válasz 16.02.25. 14:08 #79
VodevilX
Nos nehézség függvényében nem hiszem, hogy ebben lenne eltérés: black marketre oda/vissza én többször is elmentem ilyen szituban, sosem volt gond. Csak akkor szalasztottam el ezeket a küldiket, ha megpróbáltam azt a hátra levő fél/egy nap scannelést befejezni...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
634 levél
Válasz 16.02.25. 13:49 #78
xyzw
Azt tudom, hogy amíg valaki class trainingen van, addig nem mehet küldetésre, de megszüntethető valahogy a dolog? Az a helyzet, hogy szükség lenne arra a rookie-ra is ahhoz, hogy kilegyen a csapat. Classic/Ironman második terror missionhöz kellene és már nincs pénzem új rookie-ra (elköltöttem a predator armor-ra), és azt hiszem ilyenkor, hogy bejött a terror mission, már nem tudok elmenni a black marketre sem. Sérültek pedig még csak néhány nap múlva gyógyulnak fel.
8615 levél
Válasz 16.02.24. 11:34 #77
davkar9
Nem akartam elhinni, de a caps lockos gyorsutazás tényleg működik. Skyrangerben küldi után nyomjátok a CL-t és egyből (1-2 mpre megáll a kép) elérhető a bázis.
Simple. Eternal. Beige.
8615 levél
Válasz 16.02.17. 09:25 #76
davkar9
Power armor színezésével gondoltam valami hasonlóra, de 6-15 színekkel a vörös hajú skót hősnőm erős Kerrigan hangulatot árasztott, így már nem volt kedvem kísérletezni.
Simple. Eternal. Beige.
10984 levél
Válasz 16.02.17. 09:13 #75
VodevilX
Ez megvan?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 16.02.15. 18:35 #74
VodevilX
Én is a végére értem tegnap. Normalon (veteran).
Úgy kezdtem, hogy hagytam ott embereket az elején, mondom ők hősök, majd lesz új. De a játék második felére kialakult a kőkemény "elit alakulat", akkor már nem lehetett ... és muszáj volt néha töltögetni, mert az RNG egy nagy f*szfej tud lenni...

A nehézsége sokszor saját hibámból fakadt, hogy olyan harcokat kezdeményeztem amibe aztán tényleg mindenki beszállt a környékről aki már látható volt a térképen... De amúgy meg rohadtul nem tudom hova tenni a játék mechanikát... mert máskor meg úgy szedtem le embereket egyesével, hogy lépésről lépésre, mindig csak egy pici új területet felfedve elcsíptem egy tornyot, egy embert stb. úgy, hogy közben egyértelműen ott voltak mellettük is a haverok, de fog of war alatt, így az nem számít...

Viszont rendkívül meglepő, hogy mennyire szarul van optimizálva... Direkt elhagyták a konzolokat, hogy csináljanak egy hardcore PC verziót, erre jelenlegi csúcs Tomb Raider meg társait megszégyenítve fekteti két vállra a legjobb vasakat is (még csak nem is maxon) Ráadásul mindenféle ok nélkül, mert ugyanaz a jelenet képes 20tól rendes 60+ fps-el lejátszódni, mikor milyen kedve van...

Remélhetőleg javítják majd ezt is, meg a bugos kamerát, mert az még a világból ki tudott kergetni néha... Aztán mehet egy Commander kör.
Ettől függetlenül nagyon jó játék, de mivel továbbra is rengeteg van még az évből, én azért nem vágom hozzá a GOTY-t még... dobogós azért simán lehet majd
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1186 levél
Válasz 16.02.15. 14:16 #73
Baracklekvár
Szégyen, nem szégyen, s 20+ éves XCom tapasztalat ide vagy oda - én visszaálltam tegnap normál nehézségről könnyűre (rookie?).
És így már élvezhető a játék. Nem kell loadolgatni, nem döglenek halomra a civilek idegen terror idején az első három körben, nincs pofátlanul magas találati százalékkal ígért mellélövés.
Ez így már szórakoztató, nem érzem azt, hogy egész napi stressz után ez csak további stressz; ez így már játék.
pogessor.pcdome.hu
634 levél
Válasz 16.02.11. 09:24 #72
xyzw
Ok, kösz, ez megnyugtató időtállóság-újrajátszhatóság szempontjából.
18830 levél
Válasz 16.02.11. 08:53 #71
Peace
Szerintem változatosak voltak. Spawn pontok alatt nem tudom most mire célzol. De az idegenek folyamat sétálgatnak a ködben.

Szerintem random lehet. Nekem talon lövedék volt első, majd elektromos töltény, ami robotok ellen jó. Érdemes Óceániát felderíteni, mert minden elsődleges fegyver kap +1 bővítő slot-ot, és nagyon táp tud lenni úgy a csapat. Az utolsó 2 küldetés előtt megvásároltam mindent a GTS-ben és betettem az összes megvehető karakter és fegyverfejlesztő motyót. Nem semmi egy pusztítás ment végbe. Az a gáz, hogy míg egész játék alatt supply és intel hiány van, addig a végére már bőven mindenre elég. Igazából az utolsó küldetésre tudtam mindent megvenni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
634 levél
Válasz 16.02.11. 08:38 #70
xyzw
Akik már többet játszottak vele: ez a procedural map dolog mennyire volt parasztvakítás? Mennyire váltak változatosabbá a map-ok? Spawn pontok vátoznak, vagy azok fixek? Mivel én kb csak egyharmadnál járok, még nem tudtam megállapítani.
Vannak nagyon jó pillanatok: amikor a codexre első rálövésnél megjelenik az "execute" felirat a fegyver fejlesztés miatt, ami 10 % insta kill esélyt ad

Még azt kérdezném: ezek az experimental grenade, ammo dolgok: meghatározott sorrendben jönnek, vagy rnd módon? Tehát mondjuk mindig a venom round az első?
18830 levél
Válasz 16.02.10. 13:42 #69
Peace
ISTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ez bizony megérte az árát, 2012 óta nem szórakoztam ilyen jól játékkal!!! Minden szempontból zseniális, az utolsó küldetés sem idegesítő, hanem inkább végig élveztem a félisteni szintet, ahova eljutott a csapatom! És ismételten meg kell dicsérnem a kis masinámat, mert majd 5 éves létére gyönyörűen vitte maximum grafikán. Az élsimítást kellett egyedül kikapcsolnom, és csak az átvezető töltéseknél szaggatott szegényke pár másodpercre, de egy SSD azt is orvosolta volna, mert a vinyót kaparta. Tisztességes munka, nagyon nem bánom a vételt!

Azt kicsit sajnálom, hogy a PSI labort nagyon későn kutattam ki, és így már egy rookie sem volt, akit képezhettem volna, mire elkészült. De sebaj. Anélkül is a földbe lettek gyalulva a k*rva idegenek.

A záróvideó utolsó pár másodperce remélem arra utal, amire én gondolok!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18830 levél
Válasz 16.02.10. 06:58 #68
Peace
Én is nagy mellénnyel normálon kezdtem, de azt hiszem a második küldetésnél váltottam easy-re, mert élvezni szeretném a játékot, nem agyfa**t kapni. Mondjuk így is töltögetek vissza rendesen, mert utálom, ha sérülnek az embereim. Mióta megvan a +100%-os healing, azóta fér bele 1-2 sérülés...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10984 levél
Válasz 16.02.09. 20:53 #67
VodevilX
+1
Nem elég, hogy alapból is néha vért kell izzadni már normalon is...
Én is hányszor kaptam azon magam, hogy 3 kör van hátra, de már rohadtul nem fogom teljesíteni a feladatot... Egyszer úgy értelmeztem a VIP mentős mapon a sarokban az 1 kör van hátra, hogy ezen kívül... persze nem, amint vége lett ott maradt volna az egész osztagom...
Persze rá lehet fogni, hogy mi vagyunk a lázadók, senki sem mondta, hogy könnyű lesz De akkor is, nagyon nagyon szemét tud lenni a játék enélkül is
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
18830 levél
Válasz 16.02.09. 20:52 #66
Peace
Engem annyira nem zavar. Nem olyan sűrűek ezek a küldetések.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1186 levél
Válasz 16.02.09. 20:35 #65
Baracklekvár
Hát, egyrészt csupa jót lehet elmondani a játékról, másrészt már a gumicsizmám van tele azzal, hogy gyakorlatilag a legtöbb küldetés időre (8-12kör) megy. Azért szerettem az UFO-t mindig is, mert szépen volt lehetőség óvatosan csapatban mozogni, megkeresni a helyes felállást, s csapdába csalni az ellent - akár távolról orvlövésszel sebesítve, akár mozgásérzékelős aknákkal, akár magával a helyes fedezékválasztással. Most meg rohanás át a pályán, jobb esetben taktikával, rosszabb esetben ész nélkül az evakuálási ponthoz.

Most utolsó meccsen sikerült elérnem azt, hogy míg a csapat nagy része csatát vállal és elcsalja az ellent messziről is (mesterlövésszel), addig egyik sunnyogó kiskatona ellavírozott a zavarosban és észrevétlenül kikapcsolta az épp aktuális bizgentyűt. Egyszer-egyszer elmenne ilyesmi. De most van rá pénzem fogadni arra, hogy a következő küldetés is arról fog szólni, hogy van 8 köröm, hogy végigtapossak a pályán és csodát tegyek.
Az meg a minimum, hogy nem hagyok embert veszni - s hát így már kezd frusztráló lenni a dolog. Értem én, hogy az asszimetrikus hadviselés nagyjából erről szól, de lassan már annyira asszimetrikus vagyok, hogy többet töltök a LOAD felületen, mint a játékban.
Normál fokozat.
pogessor.pcdome.hu
18830 levél
Válasz 16.02.09. 14:32 #64
Peace
Mire megtaláltam jútúb videóban, hogy a piros X-el lehet eltávolítani helyiséget.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18830 levél
Válasz 16.02.09. 13:40 #63
Peace
Utánaolvastam. Pontok újraelosztásakor nem jöhet elő a hidden perk, csak előléptetésnél. Szóval nem sokra megyek az AWC-vel, mert majdnem minden karakterem maximum rendfokozaton van. Szopó...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18830 levél
Válasz 16.02.09. 13:27 #62
Peace
Bontásra még mindig nem jöttem rá, majd nézek róla videót. A workshopos rész a gremlinekkel nekem totál kínai, nem tudom miről beszélsz. A generátorokat jó helyre raktam, csak nem tudtam, hogy elerium kutatása után lehet turbózni. Akkor mondjuk elég lett volna 2 a négy helyett. De mind1. Már fullra be vagyok építve. AWC megvan, de nem jöttem rá igazából mire jó. Beleraktam egy emberemet, majd 5 nap után újra eloszthattam a pontjait. Milyen bónusz perk? Mit nem vettem észre?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
634 levél
Válasz 16.02.09. 12:38 #61
xyzw
Jó tudni ezeket, én még nem tartok itt.
8615 levél
Válasz 16.02.09. 12:07 #60
davkar9
Lehet bontani. Workshopot tegyél középre, de legalább 2 engis hely közé. 2 engivel felturbózva ad 4 gremlint amik +4 enginek felelnek meg. Tudósoknak/labnak igazából én nem láttam értelmét, mert a kutatások most nem annyira sürgősek. Talán a számuk befolyásolja, hogy mit tudsz elkezdeni, elején mintha legalábbis egy autopsyhoz minimum 1 kellett volna. Generátorokat érdemes a power helyekre rakni (mondják amikor kitakarítod a helyet, plusz ha rákattintasz jelzi is).

Tudatosan fejlődve és haladva az utolsó küldi (és szinte az egész 2. kampány) tök egyszerű volt. Elsőre meg fog szopatni mindenkit, de ez természetes. AWC-t minél előbb gyártsátok le, rohadt sokat jelentenek a bónusz perkek! Egyik rangerem kapott egy guardiant (alapból specialist képesség, overwatchnál 50% esély egy újabb támadásra), szinte egymaga ölt le 3 fős őrjáratokat! Fegyvereket is érdemes szerepek szerint turbózni, ráadásul ha olyan a leosztás egy 3. fejlesztési helyes kontinens bónuszt is meg lehet csípni!

Kitartok a GOTY mellett, kegyetlen nagy játék lett!
Simple. Eternal. Beige.
18830 levél
Válasz 16.02.09. 11:53 #59
Peace
Én meg most jöttem rá így a játék vége felé, hogy hiába van 6 tudósom!!! Ha nem építek labort és nem ültetem be őket, akkor nem gyorsulnak a kutatások. Csodálkoztam is egész játék alatt, hogy kapom és veszem a tudósokat, és ugyanolyan tetű lassú minden. Gratulálok magamnak! A pénz a legnagyobb gond! Ki van kutatva összes plazma fegyver, de nincs pépnz legyártani. Meg jó lett volna tudni, hogy elerium kutatás után iszonyat feltúrbózhatom az erőműveimet, nem építettem volna feleslegesen 4 power plantet! Meg resistance communication centerbe is ha beültetek két mérnököt, iszonyat megdobja a számokat. Ezeket jó lett volna tudni, mert bontani nem lehet, ha jól látom. Szóval van fölöslegesen 6 tudósom, de csak két helyem.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
634 levél
Válasz 16.02.09. 10:56 #58
xyzw
Ez az XCOM feeling
Nagyon jók az új játékszerek is, bár én még csak most fejlesztettem ki a venom roundot, de állítólag a mimic beacon is csúcs, meg a flashbang is hasznos.
634 levél
Válasz 16.02.09. 10:52 #57
xyzw
Igen, ebben igazad van.
1350 levél
Válasz 16.02.09. 08:01 #56
jawsika
De amúgy ez komolyan annyira frusztráló... Erre lehetne valami, vagy egy acsi, vagy egy mód, hogy nem lehet újrapörgetni. Vagy az ironman mode minden egyes mozdulat után mentsen. De lehessen már casualban ezzel operálni, ez annyira frusztráló, nem igaz... Én nem hagyok hátra katonát, de így gyakorlatilag 0-24 reloadingolni kell, meg módosítgatni, hogy találhassak egy rohadt 80%-os lövésnél. Remélem erre lesz megoldás, akár egy patch, akár egy option, akár egy műhely-elem formájában.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
18830 levél
Válasz 16.02.09. 07:33 #55
Peace
Tegnap volt egy hatalmas jó jelenetem, amiért már önmagában megérte megvenni()!!!
Állt két shotisom egymás mellett és mögöttük egy forgóágyús. Mindhárman overwatchban. Majd megjelent egy 3 fős idegen brigád(droid+officer+sima katona) egy kupacban. Megmozdultak volna, de a három emberem egyszerre kezdte szórni őket, és még az eksön kamera is rájuk zoomolt. Mire elült a por, már csak három tetem hevert a földön és hiányzott két fal az épületben.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2088 levél
Válasz 16.02.09. 07:22 #54
Shadowguard
Az előző részben volt olyan opció, amivel újra lehetett pörgetni a randomokat újratöltésnél Egy-egy meleg helyzetben elvacakoltam vele, hogy nekem tetsző eredmény legyen, de egyébként elég macerás.
Másik megoldás (az előzőnél működött a random ilyesfajta megkerülése is): visszatöltés után csinálj mást. Először mozogj egy embereddel vagy lőjj le egy idegent. Ha ugyanabban a sorrendben csinálod akkor ugyanazt kapod mindig, de így (is) ki lehet cselezni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
634 levél
Válasz 16.02.09. 05:33 #53
xyzw
Visszatöltésnél is ugyanahhoz az előre meghatározott rnd számsor következő eleméhez viszonyítja a hack (aim) értékeket, így mindig ugyanazt az eredményt kapod.
8615 levél
Válasz 16.02.08. 21:18 #52
davkar9
Komolyan csak ez a rohadt hacking cseszi föl az agyam... 165-ös hack specialista, colonel, 81%-os esély, bukta. 5 visszatöltés után is. 120-as hack spec, lt rang, 41%, elsőre megvan. Franc se érti ezt.

Azért vannak újabb pozitív meglepetések is. A repeater értéke az egekbe szökött miután egy lövéssel kilőttem egy sectopodot.
Simple. Eternal. Beige.
634 levél
Válasz 16.02.08. 09:58 #51
xyzw
Első végigjátszásomnál tartok még csak. Nagyon jól sikerült folytatás!
EU/EW-ben ment az a taktika is - legalábbis classicon- hogy a laser fegyvereket kihagytam és csak a plasma-t fejleszetttem, gyártottam le. Itt most én is megcsináltam a t2 fegyvereket, így azért jóval könnyebb. Óvatosságból normalon kezdtem (ez most talán a veterán?).
Sokan mondják, hogy nehezebb lett, hamarabb jönnek húzós ellenfelek. Én ínkább azt mondanám: más, alkalmazkodni kell az új dolgokhoz.
Sokan szidják a turn timert, nekem semmi bajom vele.
A technkai problémákra is sokan panaszkodnak, fagyások, lassulások, high-end gépeken 10-15 fps, stb. Nekem a 4,5 éves konfigomon, medium-high beállításokkal teljesen jól fut, néha vannak rövid belassulások, de fagyás 10 óra alatt nem volt.
Szóval egy-két patch még ráfér, de nekem a technikai gondok sem vészesek.
EU/EW is nagyon jó volt, de ezután én sem megyek vissza.
8615 levél
Válasz 16.02.08. 07:34 #50
davkar9
Elsőre mindenképp. Én egyből rámentem a t2 fegyverekre és kb másfél hónapig csak aláztam őket... erre az első blacksitenál kaptam is a mutonokat. Első alkalommal még csak a robot jött, mondom hogy van ez?! EU/W-ben mintha időhöz lenne kötve az új lények megjelenése (nagyjából stimmel, egyszer elkezdtem írni), itt még nem jöttem rá. Úgy tűnik, hogy a kettő keveréke. Számítanak a hónapok, de azért tekintettel van az erőségedre is. Persze lehet, hogy ez is csak rng és pont egy jó kört fogtam ki. Mindenesetre a folytatásban jobban lehet "csalni". Az AP számlálóval értékes heteket lehet nyerni és ha hanyagolod a főküldiket akkor az egyik legszopatósabb ellenségtől is meg lehet szabadulni. Legalábbis nekem úgy jött le, hogy a codex megjelenése storyhoz kötött, maguktól nem jönnek.

A 2 beszerzése előtt még tegyél bele minél több időt. Én most már nehezen tudom elképzelni, hogy valaha is visszatérjek hozzá. Túl sok jó feature van a folytatásban, az EU/W emiatt már gyengének tűnne.
Simple. Eternal. Beige.
2088 levél
Válasz 16.02.08. 06:30 #49
Shadowguard
Hmmm, ide ugyan kicsit off, de mea culpa
Gondoltam vétel előtt újra(!)játszom az előző részt, visszarázódni kicsit (meg addigra kijön az első patch is ). Hát izé... Első nekifutás normál, két hónap után -2 ország. Oké, én néztem be, elfelejtettem repülőt tenni a műholdak alá és mire észrevettem már késő volt. Második próba, terror misszió alatt már visszavettem easy-re (pedig anno tuti ment a normál), de ez is bukó lesz úgy érzem. Három ország pengeélen, műholdközpontra nincs elég mérnököm és az aktuális küldetésen 3-4 fős csoportokban jönnek a mutonok, akik röhögve szednek szét, én meg a kis alap puskáimmal csak csiklandozni tudom őket. Első háromfős pakkot 5-6 visszatöltés után megoldottam, erre berobog még 4 és kapásból leszedik a fél csapatom. És ötletem sincs mit csináltam rosszul, ennyit nem felejthettem bő fél év alatt (lézerkarabélyom van csak meg sima golyós fegyverek, lassan halad a kutatás is).
És akkor a második rész még ennél is nehezebb?
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
18830 levél
Válasz 16.02.07. 12:59 #48
Peace
Milyen új lehetőség? Ability-ken kívül van más is?

Amúgy nem volt szerencsés ennyire elhalasztani a fegyverkutatást, sokkal egyszerűbb az egész móka már fejlett arzenállal felszerelt csapattal. Meg a csapat létszám bővítést is halogattam, de most már azért úgy fest, hogy jól állok. Megöltem valami mocsok idegesítő dögöt is, ami teleportálgatott meg mind controlozott, és egyből levett 3 pontot az Avatar Projectből.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8615 levél
Válasz 16.02.07. 12:09 #47
davkar9
Új felfedezés! Autopsykat nyugodtan el lehet halasztani, ha elegendőt öltünk meg adott egységből, akkor azonnal elkészül a kutatás.

Sgt-lt szintnél (lehet előbb is) érdemes visszanézni a kari készítőbe, egy csomó új lehetőség lesz elérhető.
Simple. Eternal. Beige.
8615 levél
Válasz 16.02.07. 09:42 #46
davkar9
Most amint lehetett rámentem a magnetic fegyverekre, így azért kényelmesebb. Dropokat is jól kaptam, egyből jött két supply, így mindegyik fegyvertípust meg tudtam venni. Építkezéssel vagyok kicsit bajban, nincs energia, de legalább a gts és az awc már kész. Elvileg ki tudom szabadítani a +energiás helyet, ha oda benyomom a generátort akkor ez a része is rendben lesz. AP kúszik fölfelé. Még az első zónában vagyok, de ha minden jól megy ezt is meg lehet majd állítani még időben az első blacksite küldivel. Közben természetesen két zónával arrébb már megjelentek a gyáraik...
Simple. Eternal. Beige.
1186 levél
Válasz 16.02.06. 23:32 #45
Baracklekvár
Minek nevezzem - ellenállási kommunikációs szobát (Resistance Comm) kell építened a hajón, hogy tudj további kapcsolatokat kiépíteni.
pogessor.pcdome.hu
18830 levél
Válasz 16.02.06. 23:12 #44
Peace
Mivel is tudom növelni a területek számát, akikkel kapcsolatban vagyok? Már nagyon nem fog az agyam....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1350 levél
Válasz 16.02.06. 22:54 #43
jawsika
Na én kikaptam. Igazából a végére elengedtem, mire rájöttem, hogy teljesen rossz sorrendben gyártottam, addigra túl késő volt, nem volt időm pótolni a dolgokat. Hnap restart, most már a tapasztalatokkal felvértezve. De a normal marad, csak most okosabb leszek.
A contactok gyártásának hiánya kb olyan, mintha az 1ben nem csináltam volna műholdakat. Persze nem nyertem...
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1350 levél
Válasz 16.02.06. 21:31 #42
jawsika
aha. tehát nekem attól még nincs vége a gamenek, hogy az avatar elindul. mert el fog, egy kocka hiányzik, ezt nem fogom tudni megakadályozni. de attól még managelhetem később is a "doom-tickert"
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1773 levél
Válasz 16.02.06. 21:10 #41
warcat
Psi-ops nagyon érdekesen működik,a kiképzés során random kap 3 vagy 4 képességet a jelölt,ez teljesen a szerencsétől függ,bemákolhatod a legerősebbeket is az elején.
Harctéri előléptetésük nincs,viszont tovább lehet képezni őket a laborban,és így akár az összes képességet megkaphatják (nincs kötelező választás,hogy ez vagy az)

Fontos dolgot tudtam meg az Avatar projektről,hogyan működik illetve kezelendő az egész
Nem szerkesztek spoiler tagot de itt az első tippben le van írva,szerintem ezt nem árt tudni,de mindenki maga döntse el:

http://www.pcgamer.com/xcom-2-guide/
8615 levél
Válasz 16.02.06. 21:04 #40
davkar9
Ja, én szinkronszínészről beszéltem. Garrus a Mass Effectben volt, a külsejéről pedig első ránézésre megmondod, hogy nem ember, szóval ez sem lehet újdonság.

Bázisépítésnél arra figyelj, hogy a 2-3. sor közepére tegyél egy workshopot, köré pedig olyanokat, amik engit használnak. Engiket ahol lehet szerezd meg (küldi reward, black market, hq). Tudósokból igazából csak 2 kell. Nekem csak az utolsó 3-4 fejlesztésre jött össze a lab, szóval valahogy az elején kéne megvenni, hogy legyen értelme. Psi-ops is a célegyenesben lett felépítve, pedig lehet, hogy egy hacker supporttal verhetetlen lenne (persze lehet, hogy a mind control csak az utolsó 2-3 rangnál érhető el).
Simple. Eternal. Beige.
1350 levél
Válasz 16.02.06. 20:50 #39
jawsika
vagy 4...
köszönöm... megnézem, hátha még menthető a dolog
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1773 levél
Válasz 16.02.06. 20:46 #38
warcat
Hát akkor kapásból megvan egy súlyos probléma, a GTSnek kell lennie az első épületednek,ott vásárolható meg a squad size upgrade I és II is,nagyon nem mindegy hogy 5 vagy 6 embered van.
1350 levél
Válasz 16.02.06. 20:45 #37
jawsika
A bemondó-fószer személyére gondoltam, mivel az a végén derül ki, nem?
Igazából mindegy is.

A piros célokat én nem támadtam. Május vége van, egy db ilyen spéci volt, amit lenyomtam, a többit azért nem, mert olyan zónákban vannak, ahova nem tudok menni.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1350 levél
Válasz 16.02.06. 20:43 #36
jawsika
ja bocsi

elkeveredtem idegességemben. A problémámat azért nem írtam le, mert konkrétan nem tudom, hogy mi az. Azt tudom, hogy valamit rosszul csinálok, pedig az EU/EW-ben gyakorlott vagyok. Azt nem gyártottam amúgy le, meg úgy eleve azt se tom hol kell. Ürítem a bázist szépen lassan, de amiket gyártok, azok ilyen power cell, workshop, az a shadowlab, ezeket csináltam, mert ezeket akarta a game. Újrakezdés lesz itt azt hiszem.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
8615 levél
Válasz 16.02.06. 20:26 #35
davkar9
Ez normális, easyn nekem is fektették őket, de nagy nehezen mindig sikerült halál nélkül megúszni. Én az első tábor támadásig csak húztam az időt (azt hittem ráér a bővítés), ekkor nyakamba kaptam az avatar projectet is. Az első retaliation után amint lehetett mentem az első blacksitera. Utána lehet hagyni a feléig az ap-t, viszont azon túl már érdemes mielőbb rámenni a felajánlott célpontokra. Ezek a piros bázisok, általában pont olyan zónában vannak, amit 1-2 köztes területtel tudnál csak elérni. A képernyő alján vannak ikonok, mutatják az elérhető célpontokat, helyeket, ha esetleg eltévednél a térképen.

Fejlődés az eleje-közepén nehéz. Elején érdemesebb medic supportot cipelni, amint bejön az első robot, akkor már a hackert. Sokszor meg lehet fordítani egy-egy helyzetet, mert a gép előszeretettel támadja az irányított egységeket. Ezen kívül, bár nagyon csábító a kardos ranger, érdemesebb talán a lopakodós rangert fejleszteni. Már az első szinten is rejtve marad azután, ha felfedeztek. Vele utána lehet szépen felderíteni és máris biztonságosabban lehet előrenyomulni. Plusz így néha ninja mód rá lehet ugrani a célpontra is, amíg a többiek lefoglalják az ellenséget.

Szóval lassan, de határozottan tolni a harcot, ap ellen pedig piros bázisokat támadni. A zöld eventeknél is ennek megfelelően választani, 2-3 havonta fixen(?) ad egy dark eventet, ami 1-2 ponttal növeli az ap-t.

(+kifejthetnéd mi volt a #31-esben a spoiler)
Simple. Eternal. Beige.
1773 levél
Válasz 16.02.06. 20:26 #34
warcat
Az a gond,hogy nem írtad le konkrétan mi a problémád
Nincs elég supply a squad upgradere? Vagy nem építetted meg a Guerilla Training School-t?
1350 levél
Válasz 16.02.06. 20:01 #33
jawsika
Na srácok... akkor most fogok könyörögni a segítségért.

Szerintem én valamit nagyon rosszul csinálok. De kegyetlenül. Normalon tolom, de valami idegölően nehéz. Frusztrálóan. Az elv az, hogy nem hagyunk hátra senkit, ezt eddig tartom. Folyamatosan, tényleg, állandóan reload-olni kell, mert hihetetlen mi vérengzést visznek végbe közöttünk az ellenfelek. Ha hagynám, hogy meghaljanak az embereim, itt se tartanék.

Attól tartok valamit nem veszek észre. Úgy értem, nem tudtam eddig squadsize-t növelni, sőt lényegében semmilyen komolyabb fejlesztést eszközölni, pedg már 12 órát tettem bele. 1 kcka van hátra az Avatar Projektből, egy missionnel tudtam 1x visszavenni belőle. A többire nem tudtam menni, mert nem enged oda a rendszer plusz a helyi dolgok is épp elég kimerítőek. Valamit rosszul csinálok, de nem tudom, hogy mit. Hihetetlenül nehéz a játék, véreset hugyozok lassan, de így is szívok. Nem tudom, mit nem veszek észre. Igyekszek folyamatosan fejlesztgetni, illetve eddig West-Afrika be van húzva, de mást nem tudtam, mert arra sincs kapacitás. Szerintem pár órán belül ki fogok kapni... Már újoncokkal kell missionre mennem, mert mindenki hetekig beteg egy-egy misszió után. Nem értem, mit cseszek el, de valamit biztos, mert az kizárt, hogy ez ilyen nehéz legyen.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1350 levél
Válasz 16.02.06. 19:55 #32
jawsika
néha egy spoiler-tag elférne... no offense
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.