Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Quake 4

Quake 4

Quake 4
A legutóbbi Quake 4 cikkek, hírek
1598 levél
Válasz 05.05.17. 19:11 #151
Yaho0
Grrr, már várom a gamet, ez a videó fantasztikusan jóóó!
R.I.P
79 levél
Válasz 05.05.17. 17:07 #150
Tommy Angelo 2
Nem tudom miért kell szerencsétlen doom3-t szídni. Végülis egész jó játék ha nem vonunk párhuzamot a régi doom1-2-3 és a mostani doom3 között. Nem csak a gyártók hibája hogy egy picit úgy sikeredet ahogy, mert már mi játékosok igénye is túl nagy. Ha megnézük akkor egyátalán készült olyan játék az elmult 1 évben ami mindenkinek tetszet?

Egyébként is aki játszot a doom3 kiegészitőjével az érzi hogy már kezd javulni a hangulat.
We need oil, we need gas, we need plastic.. we need war at Iraq
240 levél
Válasz 05.05.17. 16:15 #149
Storm Blake
Doom3 -nak tényleg nagy a gépigénye, de nem indokolatlanul. Másik meg hogy véleményem szerint egyáltalán nem szar, én nem vártam többet tőle mint amit kaptam. Quake1 nekem is a kedvenc id-s játékom, és sajnálom hogy a 4. rész a 2. irányvonalát fogja követni, de azért bízom benne hogy jó lesz.
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.
1989 levél
Válasz 05.05.17. 14:14 #148
georgee
A Doom3 -tol is ezt vart(uk)am! Megis "szar" lett!
Arrol nem is beszelve, hogy indokulatlanul nagy gep igenye volt!
Nalam az id a Quake1 -nel allt meg! ( Na jo meg a q2 ugyahogy de az is csak a grafika miatt mert amugy jatekelmenyben kozelebese volt a q1 -nek!! A q3 meg mas teszta... )
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
18841 levél
Válasz 05.05.17. 13:04 #147
Peace
E3 MÚVÍ

Kegyetlenül ritka jó lesz!!! Ha visszatudja hozni a régi quake 2 hangulatot ezzel a graffal, akkor fantasztikus játékot kapunk majd.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9563 levél
Válasz 05.04.08. 08:01 #146
kEnAcE
Szerintem eredetiben pedig csak bontatlanul és olcsón fogod megkapni. Keresd az "Ezt vedd meg!" sorozatban.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
3120 levél
Válasz 05.04.08. 07:55 #145
@Slider@
Hehe... sajna esélytelen, hogy be tudod szerezni, főleg bontatlanul és olcsón.
299 levél
Válasz 05.04.07. 20:55 #144
preko
Nem tudja valaki megszerezni a Q3A-t eredetiben? Nem leszek szomorú, ha olcsó és bontetlan lessz!
http://pcpro.uw.hu
9563 levél
Válasz 05.04.07. 20:07 #143
kEnAcE
"a Q3 is megakasztotta 1999 év végén (megjelenésekor) szinte az összes gépe"
Én erre nem így emléxem, pont hogy nagyon baráti volt. Én a GeForce 256-ban még rá is rakhattam egy 2x AA-t, ami szofveresen volt akkor még.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1113 levél
Válasz 05.04.07. 19:54 #142
Death666
Meg engem az is zavar hogy q2 vonalon megy tovább,vhogy nem csíptem azt q1 után,inkább azt kéne folytatni,bár ez az én személyes véleményem.
Twelve galaxies, and all coming at me!
5 levél
Válasz 05.04.06. 08:18 #141
Imm0rt4L
Naponta olvasom a http://quake4.ravengames.com/ Q4 fórumát. Porker megelőzött a hírrel A grafikát illetően az a véleményem, hogy a Q3 is megakasztotta 1999 év végén (megjelenésekor) szinte az összes gépet ezen nem kell fennakadni. Valószínűleg azon kevesek közé tartozom, akik a Q4 kedvéért állítanak össze gépet. Erre ősszel kerítek sort.
3120 levél
Válasz 05.04.06. 08:03 #140
@Slider@
akadást, fagyást....

Majd meglátjuk, lehet, hogy nem fog menni a gépemen, de kimondottan ezért nem fogok venni egy új kártyát.
1113 levél
Válasz 05.04.05. 17:45 #139
Death666
Én csak a néhány kép alapján amit láttam azt tudtam leszűrni hogy Doom3 lesz a quake4.A másik meg ha doom3 ban szűk sötét folyosón néhány szörny mellett alig verdesi a gép a 30 fps-t akkor mit vártok egy olyan szintén d3 engine-el készített játéktól ami hatalmas világos terepeken fog játszódni a d3-ban látottaknál 10x annyi szörnnyel a képernyőn?
Twelve galaxies, and all coming at me!
8000 levél
Válasz 05.04.05. 17:24 #138
Porker
Az id Software-től Todd Hollenshead papi megerősítette, hogy a QuakeCon 2005-ös lanpartyn bizony kint lesz a Quake 4 multiplayer változata. Ja igen, és persze az oda eljutók még nyomulhatnak is a még jócskán titokzatos alkotással. Nyilvánvaló, hogy még a rendezvény ideje alatt lesz róla legalább kézikamerás felvétel, bár ki tudja... lehet, hogy akkorra már valami hivatalos trailer is formát ölt majd. Várjuk szeretettel!


GS
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
5142 levél
Válasz 05.02.03. 20:47 #137
gabosh
Eleg jo kis grafikaja van szerintem a kepek szerint,....
3120 levél
Válasz 05.02.03. 10:13 #136
@Slider@
Épp ez a lényeg!Nem lesz Doom3 feelingje!!
929 levél
Válasz 05.02.03. 10:07 #135
wyclef
És akkor mi van azzal a videóval amit mutattak hogy így meg úgy csilli villi lesz meg minden? mikor azt néztem semmi doomIII feelinget nem éreztem rajta. megint át lettünk baszva?
[Coolio | lvl 29 | Human Warrior | BloodScalp]
3120 levél
Válasz 05.02.03. 09:36 #134
@Slider@
Höhh...
A Doom3-ban csak szúk kis folyosók voltak amik elég gyengén vagy egyéltalán nem voltak megvilágítva.Itt azonban a szabad ég alatt is lehet majd nézelődni!A stroggok ellen kell majd küzdeni ahogy a 2-ik részben!Ígéretesnek tűnik.Szerintem idén nem adják még ki.
21647 levél
Válasz 04.12.28. 16:28 #133
padavan
Ja, azt elfelejtettem írni, hogy az oldalamon természetesen meg lehet nézni a két képet és még némi infó is van a sztoriról...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.12.28. 15:53 #132
padavan
Megint közreadtak két, netszerte megvizsgálható képet a szépen hegesztődő játékról. A Raven a kósza hírek szerint ezuttal a single player játékmódra fogja kihegyezni a várva-várt folytatást. Külső és belső tereket, vezethető járgányokat egyaránt ígérnek a fejlesztő arcok. A Quake 4-et természetesen az Id legfiatalabb szülötte, a Doom3 motorja fogja hajtani.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1267 levél
Válasz 04.10.29. 11:54 #131
BITYe
Hát menten behalok, ne haragudjatok de mit vártok a Quake4-től ha egyszer DOOM3 motorra írják?
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
419 levél
Válasz 04.10.28. 18:19 #130
C.J.
Így első látásra inkább maradok a Q3-nál, olyan Doom3-as az egész... legalábis nekem.Mert mind1ik képen szörnyek vannak, a már jól bevált többi ember helyett.
Porker bevégeztett 2004.11.09. (R.I.P)
1113 levél
Válasz 04.10.19. 18:24 #129
Death666
Arról nem is beszélve, hogy a Doom3 ból lopott karakterek a Doom3-as pályákon mászkálnak,de gyerekek készül a Doom3 mission pack1 a neve pedig Quake4 lesz,hurrá
Twelve galaxies, and all coming at me!
1784 levél
Válasz 04.10.19. 17:35 #128
Kobest44
Arról nem is beszélve, hogy a karakterek tiszta UT skinekkel vannak felruházva...
"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
419 levél
Válasz 04.10.19. 17:09 #127
C.J.
Ja!Ráadásul a legtöbb Doom3-as szörnyekhez hasonlít (tudom miért!) +az egyik képen mikor 2 manusz lő 1 szörnyt, az 1iknek nagyon Doom 3 főkarakter feje van.33. oldal, felső kép.
Porker bevégeztett 2004.11.09. (R.I.P)
1784 levél
Válasz 04.10.19. 17:06 #126
Kobest44
A képek, amiket leközöltek a GS-ben szerintem iszonyat gyérek...
"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
684 levél
Válasz 04.10.19. 15:44 #125
spamboy
omg ://///////

~~~~
every breath you breathe deep, I feel you circulating through me
419 levél
Válasz 04.10.19. 15:43 #124
C.J.
Szal lesz benne multi?
Porker bevégeztett 2004.11.09. (R.I.P)
1267 levél
Válasz 04.10.19. 15:14 #123
BITYe
Hát egy betűt nem olvastam a játékról felbaszta az agyam mikor kikerült valami a projectről és hirtelen mindent eltűntettek róla, még egy screen shoot sem maradt....


Van link?
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1435 levél
Válasz 04.10.19. 14:21 #122
polp
LOL

csak ennyit ehez a pályageneráláshoz !! LOL
FPS-nél
3120 levél
Válasz 04.10.19. 08:13 #121
@Slider@
Abban igazad van hogy még nem játszottam Diabloval.Havernál láttam csak.De ez egy másik téma.Én valahogy nem tudom elképzelni azt hogy mondjuk a Doom3-nál ha újrajátszom minden máshogy van.Ha valamelyik rész nagyon tetszik akkor azt nem látnám újra.Abban az esetben ha ez a pályaregenerálódási rendszer létrejönne mindig egy "másik" játékkal játszanánk-szerintem.
1113 levél
Válasz 04.10.18. 18:17 #120
Death666
Slider látom te még nem játszottál diablo-t ott teljesen fix a story csak a pályák vannak mindig újragenerálva és ezért nem válik unalmassá,minden újrajátszásnál vmi újat kapsz,nem kellenek a mission packok,hacsak nem a történet miatt(néhány új quest vagy ilyesmi)
Twelve galaxies, and all coming at me!
7034 levél
Válasz 04.10.18. 08:41 #119
Aruns
Singleben nem rossz otlet, de nem hiszem, hogy ilyen shooter mostanaban kijonne. Mindenesetre erdekes otlet, erdemes lenne felvetni egy-ket fejlesztoi forumon, hatha valahol fantaziat latnak benne (majd en is megkerdezem egy haverom, aki jatekfejlesztoi cegnel dolgozik, hogy mi a velemenyuk)
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
3120 levél
Válasz 04.10.18. 08:28 #118
@Slider@
Szerintem ez a pályagenerálás nem lenne jó.Így nem lenne fix sztorija a játéknak.
4178 levél
Válasz 04.10.17. 17:32 #117
U.R.H.
Egyébként ténleg jó lenne a pályagenerálás!!!

Bár úgy se lessz!
1113 levél
Válasz 04.10.17. 15:58 #116
Death666
ööö...bocs félreértetted...a multi páylák fixek lennének,és csak a single változik minden újrajátszás után...LOL szépen is néznénk ki ha bejössz deathmatchre és senki nem tudja mi merre van...
Twelve galaxies, and all coming at me!
7034 levél
Válasz 04.10.17. 08:06 #115
Aruns
Kizartnak tartom a palyageneralast, nem is tamogatna a legtobb player, mert nem random palyakra, hanem fix helyekre van szukseguk (ugy nem is lehet egyenlo feltetelekkel duelezni es csapatjatekot jatszani, ha nem tudod,mi hol van es a veletlen szerencse alapjan "szorja szet" a jatekosokat a progi)
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
1113 levél
Válasz 04.10.17. 00:59 #114
Death666
De diablo kézzel rajzolt,és ha ott meg tudták csinálni hogy minden illeszkedjen tökéletesen akkor egy primitivekből felépített pályán ezt még könnyebben meg lehetne valósítani.Mondjuk az is igaz hogy tökmindegy mit tépem itt a számat mer nem én ülök A Billentyűzet fölött...
Twelve galaxies, and all coming at me!
4178 levél
Válasz 04.10.17. 00:54 #113
U.R.H.
Igen csak sztem ez a grafika rovására menne!
És mivel tudjuk, hogy a grafika elég über lessz(D3 Engine) nem lessz "diablo szerű pálya újgenerálás"!

Szerintem!
1113 levél
Válasz 04.10.16. 21:52 #112
Death666
Két dolog dobná fel a hangulatát a gémnek:
quake2 style zene,az úgy volt tökéletes ahogy...
diablo szerű pálya újragenerálás,vagyis mindig más a terep mikor újrajátszod (persze bizonyos korlátok között) irgalmatlanul megdobná a játszhatóságot és ha diabloban meg tudták csinálni akkor itt is meg lehetne...
Twelve galaxies, and all coming at me!
7034 levél
Válasz 04.10.16. 19:46 #111
Aruns
Szvsz ha a 4-nek nem olyan lesz a hangulata, mint a 3-nak, akkor nem lesz sikeres igazan...
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
419 levél
Válasz 04.10.15. 23:18 #110
C.J.
Kicsit fura lesz nekem egy Q3 után egy háborús hangulat...
Porker bevégeztett 2004.11.09. (R.I.P)
4178 levél
Válasz 04.10.14. 22:37 #109
U.R.H.
Mikor jelenik meg???
Egyébként!
14 levél
Válasz 04.10.14. 19:20 #108
feeaar
Nos nekem eleinte a régi unreal jött be, majd később @Slider@ hatására kezdtem el Quake-el játszani mint utób kiderült számomra is hogy penge játék ha bár régi. Nem tudom mire számíthatok az új részben de a multi szerintem sem hiányozhat belőle föleg hogy elég sokat multitzunk a 3 -mal és fogunk is amég meg nem jelenik a 4.
1113 levél
Válasz 04.10.14. 19:05 #107
Death666
Én már szeretnék ingame szkrínsotokat látni a játékból mer amit eddig láttam az milliónyi háttér és egy rajzolt szörny,remélem nem azér van ekkora titkolódzás mer nagy kalap szart fog érni a játék és nem akarják hogy ez idejekorán kiderüljön...
Twelve galaxies, and all coming at me!
7034 levél
Válasz 04.10.13. 21:09 #106
Aruns
Nem tom, en meg nem lattam a dum 3-at, nem tok hozzaszolni, hogy mennyire lesz jo a motor a Q 4-hez.
Egyebkent nekem igy tokeletes a Q 3A, ahogy van. csak az a baj vele, hogy egyre kevesebben jatsszak, talan azert lenne jo egy kis "verfrissites" uj motorral, hatha tobben jonnenek megint.
Bar tul kepp mindegy. Anyira nem is jo a sok n00bot nyirni, jobb az, ahogy mostanaban toljuk a szervereken, szinte csak regi rutinos jatekosok tobb eves tapasztalattal.
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
1435 levél
Válasz 04.10.13. 19:31 #105
polp
én abban bizom hogy az Activison csinálja ha jól tudom és azért ők már nálam bizonyítottak, hogy nagyon jó FPS-t tudnak csinálni.
én tőlük várom a garanciát, nem az enginetől, amit persze biztos hogy át fognak alakítani, mint ahogy a quake 3-at is anno
De kíváncsi vagyok, hogy amikor kijön fel fogja e venni a versenyt az Unreal 3.0 engine-el, ami már kezd ugy kinézni mint amit vártam a doom3-tól......gondolom sokan láttátok a bemutató vidót az unreal engine-ről elég impozáns
12270 levél
Válasz 04.10.13. 19:26 #104
asas01
Biztos át fogják alakítani a motort a Q4-hez. Legalábbis remélem.
i tell it like it is, cause im a bold figure
4178 levél
Válasz 04.10.13. 19:25 #103
U.R.H.
Sztem tuggya kezelni a motor a nagy tereket, csaak még nincs olyan gép ami elbárná!
1435 levél
Válasz 04.10.13. 19:21 #102
polp
hát ha egyáltalán tudna a doom3 engine nagy terket kezelni sztem elég szegényesre sikeredett az engine ahoz képest ahogy beigérték.....igy a fizika, meg hogy igenis lesznek hatalmas külső terepek LOL
Az engine-ből össz-vissz a fény árnyékhatások valósultak meg, de azokat sem mondanám tökéletesnek, mert az árnyékok olyan tömör feketék, nincs árnyalat benne szóval valahol ez is LOL
ezért is csalódtam doom3-ban és magában az engineben

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.