Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Battleborn - a Borderlands fejlesztőinek új játéka

8624 levél
Válasz 16.11.28. 22:27 #21
davkar9
Whiskey Foxtrot kapott egy hatalmas overwatch trollkodós emoteot. Fizetős, de attól még vicces.

Kár, hogy a játék halott.

Toby dlc is kijött, ez is elég meh. Oda a tűz ami a béta alatt mutatkozott a játékból. Szerencsére vannak annyira rendesek, hogy azért a season passal beígért 5 pályát legyártják. Viszont tényleg át kell állniuk f2p-re/5$ körül árulni és pofátlanul, arcbatolva reklámozni mindenhol, ha akarnak még valamit ezzel a játékkal. 200 játékos egy coop játékban nevetséges.
Simple. Eternal. Beige.
8624 levél
Válasz 16.10.14. 23:26 #20
davkar9
Kint az első story dlc. Hááát... 3 alkalom után már kezdtem unni, amikor is végre változni kezdtek a szövegek. Feladatokat is egyre sűrűbben cserélgetik, de összességében ez egy 15-20 +- perces ismétlődő grindfeszt az új skinekért színekért és a 3 meghatározott karakter emotejáért. Kicsit soványka tartalom ez így.
Simple. Eternal. Beige.
8624 levél
Válasz 16.09.18. 08:08 #19
davkar9
Jó játék ez, de ha egy coop játékból eltűnnek a játékosok... na az gáz.

Pvp-re esti órákban még pár perc után lehet találni játékost, pve változó. 10-ből 2 alkalommal találok 4-5ös partyt, többnyire 1 low lvlesek mellé rak be. Szegényeknek nagyon negatív élménye lesz a játékkal kapcsolatban, mert ilyen meccsekből mindig kilépek.

A győzz le 5 meghatározott típusú ellenséget (régen ez egyedül kill 25 volt) a szívás, mert a kevés játékos miatt nehezen kapsz pont olyat, aki kell. Alanival szívtam hetekig, mire meglett az Ambra kill. Az volt a szép amikor már csak egy hiányzott, éppen volt is a másik csapatban, de miénk béna volt, az a játékos pedig jól játszott...

Hamarosan jön majd talán az első story dlc, de attól tartok, hogy ide új vért csak a f2p-re váltás fog hozni. Így is bekerült már az mikrotranzakció, szerencsére csak skineket és emoteokat lehet venni.
Simple. Eternal. Beige.
472 levél
Válasz 16.09.17. 11:34 #18
Novae
Mivel nem ismerem a játékot, ezért gyorsan átfutottam a teszteket + davkar9 írását is.
Nos ezekután nem csodálkozom a lenti (és előző) soraidon.. szerintem jól teszed, hogy hagyod a francba, kár idegelni magad rajta
6483 levél
Válasz 16.09.17. 10:31 #17
GustyX
Általában egyedül, mivel jól esik egy kis agyatlan hent, meg a coopra baromi sokat kell várni, különösen ennyivel a megjelenés után. De csak ritkán nézek már rá, elment a kedvem tőle.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4251 levél
Válasz 16.09.17. 10:24 #16
csuroach
Kivel játszol ?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
6483 levél
Válasz 16.09.16. 21:19 #15
GustyX
Év csalódása ez a játék, nem vitás. Amennyire imádom, annyira gyűlölöm is, többek között az ilyen butaságok miatt:
33:** perces sikeres HC küldetés, advanced szinten, co-op-ban: 479 credit.
1:39 perces sikertelen küldetés normal szinten, egyedül: 130 credit.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6483 levél
Válasz 16.06.25. 18:10 #14
GustyX
Kifejezetten haragszom a fejlesztőre, kiadóra emiatt a játék miatt, sokkal több, jobb lehetne.
Sajnálom nagyon, de majd a 2. rész
Kevés co-op tartalom, hülye matchmaking, lassú fejlődés, pénzért adott skinek (amelyeknek alapból játékban lenne a helye).
Csalódás, persze azért játszok vele, mert eddig élvezem, kikapcsolódásnak tökéletes.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8624 levél
Válasz 16.06.25. 07:50 #13
davkar9
Rosszul tudtam, csak dupla credits. Így már érthető...
Simple. Eternal. Beige.
8624 levél
Válasz 16.06.24. 22:40 #12
davkar9
Megint dupla xps hétvége van, de ez se csábította vissza a játékosokat. Újabb fél óra várakozás, utána csinált egy 3-as csaptatot egy 6-os és a egy tizenvalahanyas figurával. Szép... Ráadásul a héten a hotfix mellé benyomtak egy mikrotranzakciós részt a boltba. Ócska skineket lehet venni. Nem is skinek, sima átszínezett alap páncélok. Kár ezért a játékért. Rossz időben jelent meg és nem is reklámozták. Ígérgetik és csinálják is a folyamatosan a frissítéseket, de hosszútávon ennek a 10 embernek, aki még játszik vele, nem fogja megérni.
Simple. Eternal. Beige.
8624 levél
Válasz 16.05.25. 07:55 #11
davkar9
Nem is rossz ez az Alani. Támadással erőt gyűjt, amit aztán a healnél hasznosít, lazán tölt vissza 900+ hpt. Coopban hasít, pvpben kicsit nehezebb feltölteni a mozgó ellenfelek miatt. Ott az 5 mpes stunnal aláz, azt kicsit benézték, ezen még alakítani kéne. Lore challangeket nem jegyzi, így valószínűleg hanyagolom a teljes megjelenésig. Természetesen valami okos kitalálta, hogy vele is 25-ször kell megölni Ambrát.
Simple. Eternal. Beige.
8624 levél
Válasz 16.05.21. 10:25 #10
davkar9
Igen, coopot kéne erősíteni, mert a mostani pályák fele rossz. Heliot egyszer lenyomja az ember, utána már csak akkor, ha valamelyik karakterhez kell onnan valami. Saboteurnál nagyon elbaszták a nehézséget, egyszer tök könnyű, a másik 50 alkalommal két ütésből szétkapják a 3. védekezést. Első két pálya rongyosra lett játszva a bétában, renegade 5-ből 6 alkalommal bugos. És ugye a "változatosság". Ha a dlckben is sentryt kell kísérgetni...

Multit sajnos galilea szétkúrja, teljesen élvezhetetlen. 10 perc stun, fél óra skillblock, pajzsa végtelenségig fenntartható, kisezer hpja van és akkor még instant hp regen. Elmennek ám a picsába. Szart is ki néne nerfelni belőle. Matchmaking is hatalmas hulladék, lazán rak össze 60+os premade csapattal amíg én 4 10-20assal megyek.
Leginkább az a baj, hogy valamelyik idióta lore challangeeket rakott multiba. Thornos már megvan (fasza volt ugrándozni, mint valami hülye nyúl...), Benedictes alakul. Dragón nehéz, mert lvl 4ig használhatatlan, sokszor fel is adja addigra a csapat. A kari killesek külön szopatósak, oscar mike killeknek lassan megvan a fele, ambra 0/25.
Ja nem, a legnagyobb féregség a Tobys, duplakill az F skillel, ami kb annyit sebez, hogy inkább már gyógyít az ellenségen. Captureben valahogy sikerült kettőt begyűjteni, amit azóta se tudtam megismételni.
Simple. Eternal. Beige.
6483 levél
Válasz 16.05.21. 00:10 #9
GustyX
69 perc után meglett Deande, Shayne-Aurox párossal

Én a helyükben erősíteném a co-op, single tartalmat, multi az annyira nem jön be, meg szerintem ez a nagy erőssége a többi (pl. Overwatch) hasonló FPS-hez képest. Nálam mindenképpen ez volt a döntő.

Az a kígyó szerű lény is jónak tűnik, meg szerintem Redain-t is megkapjuk, vagy a női változatát.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8624 levél
Válasz 16.05.20. 21:44 #8
davkar9
De legalább ingyenes, nincs semmi 5$/új karakter hülyeség. Pályákkal még megszívhatják, mert a singlehez érkező 5 csomag a season pass mögé van rejtve. Ha van eszük akkor pvphez majd jönnek közös pályák. Overgrownt és paradiset kezdem már kicsit unni, viszont a másik kettő annyira nem jó.

Deande megszerzése nem vészes, még a múlthéten soloztam Thornnal. Ma bekerült a public advanced, így talán még könnyebben elérhető.
Simple. Eternal. Beige.
6483 levél
Válasz 16.05.20. 14:15 #7
GustyX
1 hónap se telt el a megjelenés óta, de már jön az első ingyenes frissítés, season pass tartalom. No comment.

Én speciel imádom ezt a játékot (ugyanakkor van bennem csalódás is), csak sajnos kevés a játékmód, különösen a co-op-hoz---> kevés, nem túl változatos küldetések. Az új karaktert várom nagyon, de remélem inkább lesz támadó, mint támogató.

A további várható karakterek sziluettje is ismert, nem lesznek rosszak, de azért van némi fenntartásom (nem biztos, hogy nekem való lesz ).

Deandet meg jó lockolták....
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8624 levél
Válasz 16.05.20. 08:30 #6
davkar9
31-én jön az első új karakter, Alani. Harcos healer. Mindenki számára ingyenesen elérhető. A feloldása ingame ~50k credit, season passosok már egy héttel előtte hozzáférhetnek a karakter kulccsal.

Ma délután indul egy dupla xps event is.
Simple. Eternal. Beige.
8624 levél
Válasz 16.05.11. 18:32 #5
davkar9
Battleborn

A Gearbox Software a Brothers in Arms játékokkal vált ismertté, majd később a Borderlands sorozattal vált igazán ismertté. És népszerűvé. Olyannyira, hogy egy, kettő majd még egy Borderlands epizód után szinte mindenki megfeledkezett a BiA-ról (talán ők maguk is) és a nevük hallatán egyből a coop rpg-fps jut mindenki eszébe. Emiatt elsőre bennem sem tudatosult, hogy új játékot készítenek. A több mint egy évvel ezelőtti CGI reveal trailer után csupán csak egy vállrándítással tudtam nyugtázni a Battleborn bejelentését. Annyira a marketig csapatjuk sem erőltette meg magát, hogy megismertesse a világgal ezt a címet. Pedig szükség lenne/lett volna rá, hiszen a névtelenség könnyen a vesztét okozhatja. A hónap végén érkezik az Overwatch és a "hasonlóság" miatt az egyszerű szemű játékos minden bizonnyal inkább majd a Blizzard lövöldéjét fogja választani. Tájékozatlanul én magam is hajlottam volna afelé, de szerencsére pár héttel a megjelenés előtt tartott utolsó bétateszt azonnal levett a lábamról és pár kör után beleszerettem. Persze a jól sikerült béta kissé félrevezető volt.

A hasonlóságot azért tettem idézőjelbe, mert a két játék kb. csak annyiban egyezik, hogy lőni kell és, hogy 20-nál több karakter van benne. Az Overwatch csak egy szép és színes TF2 klón, a Battleborn viszont ennél kicsivel többet tud: multi, egy kis moba és egy egyedül vagy coopban is végigjátszható story mód. A Battleborn legnagyobb erőssége mégis a humor. Az OW is cuki és dilis, ez viszont a hamisítatlan, Broderlands-es humor; eszelős figurák, jófajta őrület, ilyesmi. A történet szerint a galaxis összes csillaga kihunyt és hőseink a gonosz Rendain és hatalmas seregével csapnak össze az utolsó csillag megmentéséért. Eléggé világvége szituáció, de remek humorral tálalva. Nem kell komolyan venni, búslakodni és nem is kell pánikolni. Bár az utóbbira van példa a játékban egy pofonnal azonban ez is megoldódik. Heh. Ez így elég jól hangzik, dobozon is jól mutat a "van történetünk is", a helyzet azonban korántsem ilyen rózsás a végleges játékban.

A tényleges story mód ugyanis mindössze 8 pályából (+egy tutorial küldi) áll. Ez még nem is rossz. Tényleg nem az, viszont egy pálya 25-40 (elsőre, másodjára+ szinte mindegyik 30 alatt van) perc alatt teljesíthető, így az egész "kampány" lemegy 4-5 óra alatt. Ez még mindig nem lenne nagy baj, mások ennyiért CoD részeket vesznek. Igen ám, viszont a rapzenés, házi-anime stílusban készült prológus és epilógus videón kívül a küldetések között olyan nagyon szoros kötelék nincs. Az oktatópálya és egy-két boss belépőjénél kapunk egy-két rövidebb ingame videót is, de ennyi. Egyedül játszva, saját lobbyban ugyan be vannak számozva a küldetések, de semmi jelentősége nincs ennek a sorrendnek. Erre a matchmaking csak ráerősít. Nem x küldetésre keresel rá, hanem keresel és kapsz 3 küldetést. Könnyen előfordulhat, hogy friss játékosként az első és második pálya mellé bekerül egy későbbi, vagy akár az utolsó is, amit ha teljesítünk, nem hagyunk ki közben semmi lényegeset. Többször lesz olyan, hogy folyamatosan csak ugyanazt a 3-at adja fel, újra és újra. De egye fene, ez még mindig nem a legnagyobb probléma, hiszen az már a bétában is kiderült, hogy egyszer lenyomjuk a storyt és utána pályák folyamatos újrajátszása megy majd. Nem, a legnagyobb gondot az jelenti, hogy feladatunk a 2. pályától fölfelé mindig ugyanaz: védd meg a dolgot, egy-két esetben kísérd is el a megvédendő dolgot. A báta alapján én minimum egy fele-fele arányra számítottam, több A-ból B-be vonulás kellene. Ezért aztán váltogathatod a pályákat, így is úgy is ismételni fogsz. Ajaj, na ez már nem hangzik jól.

A multi-multiban sem jobb a helyzet. Kaptunk 3 játékmódot. Van egy hagyományos pontfoglalós (alig játsszák) és 2 mobás. Az elsőnél gépi egységekkel megtámogatva kell az ellenség 2 nagy robotját megsemmisíteni miközben a magunkét védjük, a másikban a minionokat kell elkísérnünk az ellenfél térfelén lévő megsemmisítőkhöz, hogy pontot szerezhessünk. Az Overwatch-csal szemben az a nagy előnye van a Battelbornenak, hogy itt egyedül is lehet érvényesülni. Akár egymagunk is javíthatunk – fordíthatunk is, ha a másik csapat szintén fejvesztve rohangál - az álláson. Persze ez mégis csapatjáték és összedogozva vereség közeli hátrányból is megszerezhető a győzelem (ilyen pedig lesz, jobb, ha mindenki felkészül a 4v5 vagy még kevesebb helyzetekre). Az OW-t csak azért hoztam elő megint, hogy érzékeltessem, csapatok ide vagy oda, egyedül még a pvp módja is élvezhető lehet - nem úgy, mint ott. Azonban a térképszám itt is probléma. Módonként 2-2 pálya áll rendelkezésünkre, a start előtti szavazáson viszont mindig, mindenki csak ugyanazokra kattint, így lényegében az a 6 pálya csak 3. Itt is az ismétlés megy, jajdejó.

A lényeg azonban maguk a karakterek, akik nem csak a megmaradt világot, hanem a játékot is megmentik. 25 közül választhatunk, néhányuk kezdettől is elérhető, a többiek különféle módon oldhatók fel - x szintet elérve, bizonyos feladatok teljesítése után, ami lehet megadott számú győzelem vagy párszáz ellenség megölése. Mindegyikük más és más, személyiségük és játékstílusuk is. Még az "ugyanolyan" karakterek is eltérőek, közelharci és közelharci között is igen látványos különbségek vannak. Ez a helix névre keresztelt skill treenek köszönhető. Fegyverünk mellett két alap és egy erős különleges képesség áll rendelkezésünkre, amiket különféle módokon fejleszthetünk. Sebzés, nagyobb hatókör/táv, a szokásos cuccok. A választásaink nem véglegesek, kizárólag az adott körre szólnak, szóval tessék nyugodtan kísérletezni. Bizonyos szintenként hőseink egy 3., extra módosítót is feloldanak, amik sokszor hasznosabbak is, mint az alapból elérhetők. Ezen kívül némelyik szint elérése után új skineket is kapunk, bár a megnevezés kicsit túlzás, mivel ezek csak más színeket jelentenek. A maximum, 15-ösnél pedig egy extra emote a jutalmunk. A fejlődés során megannyi challange és különféle egyéni feladat is vár ránk, ezzel tolva ki a játékidőt. Fejenként egy maxra húzás 10+ óra. Karaktereket váltogatva már az ismétlődő pályák sem olyan vészesek.

A Borderlands után természetesen a loot sem maradhatott ki. A meccsek alatt/végén megszerezhető vagy a boltban vehető (kizárólag ingame pénzből, semmi mikrotranzakciós marhaság) felszerelések kisebb bónuszokat adnak. Kicsivel több sebzés, életerő regeneráció, előbb kezd el tölteni a pajzs, némelyiknél kisebb negatív hatások is vannak a plusz pontokért cserébe. Egyik sem játékfordító, de azért érdemes okosan, szerep szerint felszerelkezni. Egy kardokat használó karakternek értelemszerűen nem lesz hasznára a gyorsabb újratöltés és kisebb visszarúgás. Ezeket a játékban shardokkal (a sárga kristályok, érdemes felszedni őket) aktiválhatjuk. Ezzel fizetünk a védekezős részeknél megjelenő lövegekért és multiban az erősebb minionért. Vannak még power-upok is, amik rövid időre növelik a sebességünket, extra pajzsot adnak, vagy gyorsan feltöltik az életünket. Ezt csak azért tartottam fontosnak kiemelni, mert a játék nem rágja szánkba ezeket a rendszereket. A béta legalábbis még semmilyen támpontot nem adott erre vonatkozóan és bár az oktatópálya lényegében a szánk előtt repülőzik a falattal, mégis egy csomó játékosnál vettem azt észre, hogy lövése sincs mit kellene kezdenie ezekkel.

A Battleborn csöndben idelopózott, körbenézéskor megrántotta a nyakát és nyert néhány csatát. Szórakoztató coop móka, ami sajnos sovány tartalommal érkezett. A pályák rövidek, a rossz matchmaking miatt ismétlődőek, ám szerencséjére az eszement és változatos karaktereinek köszönhetően nem fullad unalomba. A hibái miatt sajnos nem lett belőle az év meglepetése és az ismeretlenség sem tett jót neki. Vagy hát ki tudja, talán pont, hogy javított rajta. Mire az emberek tudomást szereznek róla, addigra talán már az ára is csökken és új pályák is bekerülnek. Mindenesetre a megvételét nem bántam meg. Akit a béta hozzám hasonlóan meggyőzött az csalódni nem fog, Toby megszerzése után pedig az a "kicsit kevés" íz is kimegy az ember szájából.

7/10

+
őrült, Borderlandses humor
25 változatos karakter
remek coop móka

-
kevés, ismétlődő tartalom
apró kényelmetlenségek, amik várhatóan javítva lesznek
Simple. Eternal. Beige.
8624 levél
Válasz 16.05.01. 21:27 #4
davkar9
Mehet a pre-load!

Nagyon várom, pont egy ilyen lineáris, tömény fun játékra volt szükségem! Az 2-3 számjegyű játékórás open world játékok a könyökömön jönnek már ki.
Simple. Eternal. Beige.
6483 levél
Válasz 16.04.16. 19:08 #3
GustyX
Pár dolog zavar, amit remélem a teljes játékban javítanak:
- minek nem lehet új meccset indítani akkor, ha kilépek valamelyikből? Ez hatalmas fail.
- 50+mp-es respawn idők
- bétában fél óra játékot találni

Lesz egy pár kedvencem, azt már most tudom. Kíváncsian várom a többi játékmódot, mert a mostaniak nem igazán jönnek be. Az biztos, hogy elsősorban a co-op-ot és a single-t fogom nyüstölni, ott jobban tudok érvényesülni Mikoval és Thornnal.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8624 levél
Válasz 16.04.16. 07:58 #2
davkar9
Hétfőig még tart a béta, érdemes belenézni! Remek szórakozást nyújt, coopban és pvpben(!) is. Két kattintásra vagyok a rendeléstől, eddig nálam az év meglepetése! Két tucat mobafps várható, ennek sikerült kiemelkednie a karaktereivel, a designnal és az egyszerű (bár elsőre kicsit átláthatatlan) rendszereivel.
Simple. Eternal. Beige.
6483 levél
Válasz 15.08.08. 13:24 #1
GustyX
Battleborn hivatalos oldal.
MOBA ihlette FPS, akár egyedül, akár co-opban, akár kompetitív multiplayerben tolható, de elsősorban co-op élményre gyúrnak.
Nekem különösen a 25 különböző hős miatt tetszik, amelyekből 14-et fedtek fel eddig.

Nem bánnám, ha a botokat is bevezetnék és a szóló kampányban magunk választotta társainkkal haladhatnánk.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.