Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Diablo II

Diablo II

Diablo II
A legutóbbi Diablo II cikkek, hírek
909 levél
Válasz 03.10.02. 17:17 #3668
Deyo
Végeztem egy kis számolást és az jött ki, hogy a barbárnak úgy 2600 hp-je lehet, míg a macinak 6000... asszem azért van egy kis különbség... tudom a hp nem minden, de azért csak számít...pláne ennyi
4084 levél
Válasz 03.10.02. 16:55 #3667
GRIM ONION
Ez egy érdekes dolog...Az én Oak Sagem kb 5-ös szinten van (most kezdem el neki adogtni) de alig bírják megölni...Hellen se megy nekik könyebben. Én se értem, hogy bírja, de örülök neki!
Az élet jó! Csak a világ szar...
7565 levél
Válasz 03.10.02. 16:51 #3666
hriszto
ha elküldöd én majd örömmel megnézem
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
4084 levél
Válasz 03.10.02. 16:33 #3665
GRIM ONION
Jó döntés! Nekem ez a kari jön be a legjobban...sima ügy vele minden...
Az élet jó! Csak a világ szar...
4133 levél
Válasz 03.10.02. 16:26 #3664
gothmog
hriszto!

Én a nekro-val voltam így! A passzív részvétel a csatákban igencsak zavart!
Már normál Act 3-ban abbahagytam vele a játékot, majd le is töröltem!
Ugyanezt tudom ajánlani Neked is az Amazon kapcsán!

Talán ha egyszer még bowazon fejlesztésére adom a fejem, és fel is tuningolom "hellre alkalmas formára" (persze szigorúan 1.09-es patch alatt), elküldöm majd e-mail-ben a mentést, hogy ki tudd próbálni, ha kedved tartja! De ne vedd készpénzek az ígéretet, mert most nagyon jól elvagyok a sorcimmal, meg az új kedvencemmel, a vérfarkas druidával (csak azt kell kitalálnom, hogy fogom vele a fizimiskákat írtani hellen)!
Endure. In enduring, grow strong.
7565 levél
Válasz 03.10.02. 15:25 #3663
hriszto
valahogy nem igazán érzem az amazont.
nekem annyira nem jön be, de majd fogcsikorgatva viszem
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
6437 levél
Válasz 03.10.02. 15:04 #3662
kelkáposzta
Ha 1.10 ilyen durva nemcsodálom hogy act1-et nemtudtam megcsinálni sorcival Vagy asszem az még ment
A hízás jó dolog ! 1367 B.u.É.k
4133 levél
Válasz 03.10.02. 14:09 #3661
gothmog
Deyo!

A druidával feltehetően nem az ügyességedet fogod az égig tápolni (blokkolás kizárva), ezért egy nagy és legfőképpen nagyon, de nagyon gyors kétkezes fegyvert tudok javasolni!

A másik kézbe talán mehet egy egykezes fegyver, valamilyen jobbfajta all resist-es (akár perfect gyémántokkal) pajzzsal, csak szükség esetére!

Persze a véleményem teljesen szubjektív!

Ja, és eszedbe ne jusson very fast-nél lassabb fegyvert a vérmedvét/vérfarkasod kezébe adni! Azokkal baromi gyorsak (csak a farkas nevében nyilatkozhatok), de egy fast weapon-nel már lassúak, mint a tetű! Csak azt nem tudom,. hogy miért van ez így!
Endure. In enduring, grow strong.
11867 levél
Válasz 03.10.02. 13:51 #3660
RASTA guy
Sztem az Immolationon elég sok van.. Lighting Furyra nem rax?
sakálemberek...
909 levél
Válasz 03.10.02. 13:13 #3659
Deyo
No ez egész jól hangzik... lehet, hogy megpróbálok egy druidát, mert eddig nem tudtam rászánni magam, de ezután...
Arról már esett szó, hogy lyc+maci+maul, de egy kezes+pajzs vagy egy durva kétkezes?? Lehet, hogy már erről is volt szó, de elkerülte a figyelmemet
4133 levél
Válasz 03.10.02. 12:15 #3658
gothmog
Deyo!

A spirit hatása, elhalálozása után még úgy 5 mp-ig megarad!
Ez személyes tapasztalat, nem mérvadó!

Szerintem ha spirit-tel együtt 4000 Hp-d van és ebből leütnek 2000-et + a spirit is meghal, akkor 1000 Hp-d lesz, amint megszűnik az Oak spirit "aurája". Legalábbis számomra ez tűnik logikusnak!

Újraidézésnél egyből felviszi a Hp-det (a példánál maradva, szerintem 2000-re) (kb. 1 sec, feltéve, hogy nem a városban mászkálsz).
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 03.10.02. 12:09 #3657
gothmog
Az Oak bambán áll, meg sem próbál arrébb menni, amikor ütik!
Nagyon hamar meghal! Igaz, még csak egy pontot tettem rá (30 Hp-ja van így), de 20 skillpont mellett is csak 200 (209?) Hp-ja van, ami hell nehézségi szinten úgy egy ütést jelent!
Endure. In enduring, grow strong.
909 levél
Válasz 03.10.02. 12:07 #3656
Deyo
És akkor mi van ha pl: van 2000-es hp-d és a spirit +100%-ot ad... (csak a példa kedvéért használok kerek számokat)
Tehát van 4000-es hp-d... ha ebből leütnek 2000-et és megölik a spirit-et akkor neked most 2000 hp-d marad??
És ha megidézed újra akkor marad 2000 vagy egyből megugrik a növelt értékkel??
116 levél
Válasz 03.10.02. 11:57 #3655
Shockwave
Én az Oak-ot javasolnám, de erről már beszéltünk...

A HP-je tök mindegy, mert nem nagyon vándorol az ellenek közelébe, legfeljebb a területre ható támadások szedhetik le (mint Baal-nál), de ilynekor simán újraidézheted.
"Anything else would be... illogical."
4133 levél
Válasz 03.10.02. 11:39 #3654
gothmog
1.10-es patch ügyében néhány szó:

Lelkesen telepítettem fel anno a Blizzard legújabb javítását, mondván, majd én megmutatom! Ugyanis néhány ismerősöm előzetesen már közölte, hogy kegyetlenül nehéz single player módban, teljesen elszarta a Blizzard! Az egyik ismerősöm, egy tesztpaladinnal, 2 perc alatt elvérzett hell Act 4-ben, a legközönségesebb monsztáktól!
Ide copizom a szavait a Diablo Páholyos fórumról (remélem nem törvénysértő a dolog, illetve nem orrol meg érte):

"Tisztelt Palatársaim,
nem elrettentésként, csak infoátadás ürügyén megosztom veletek a legutóbbi megfigyelésemet: 80-as szintû "tesztpaladinommal" Hell Act 4-ben próbáltam a minap gyakni az ellent, szerintem egész jó értékekkel, Dam:2264-2819, AR: 7132, Def: 8579, Life:1046, amikor is szembekerültem egy adag Reanimated Horde pokolfajzattal (feltámadós zombie-szerû izék), amik majdnem teljesen földbedöngöltek! Elõször is: csak 84%-ban tudtam bevinni találatot, õk pedig a 75%-os block-om mellett 34%-ban találtak el, ráadásul egybõl leszedték az életem felét. Hihetetlen volt. Alig bírtam elszaladni onnan! (Vengeance-t és Fana-t használtam). Ráadásul egyik sem volt közülök boss vagy ilyesmi, hanem mind egyszerû mezei kis harcoska.
Egy icipicit megremegett a Paladin-karakterbe vetett hitem..."

Természetesen az 1.10-es javítás kapcsán írta le az élményeit a paladin kolléga.

Ezek után tettem fel a patch-et, és indítottam egy bowazont, mivel 1.09 alatt röhögve mentem át hell nehézségen az akkori bowazonommal!

Nos, Nightmare Act1-ben hagytam abba a játékot, a karaktert töröltem (mérgemben a Diablo 2-őt is mindenestül), és visszatértem az 1.09-hez.

Tapasztalataim:
- a Guided arrows és a Pierce nem működik együtt (csak ezt elfelejtették leírni)
- némely szörnytípus Hp-ja az egekbe emelkedett, órákig kell szenvedni velük, már normál fokozaton is
- iszonyatosan gyorsan regenerálódnak a szörnyek
- tele van bugokkal az egész
- tovább nem sorolom, csak egy példa! Baal minionjait egyszerűen nem bírtam lelőni. Listener the Tormentor GYORSABBAN REGENERÁLÓDOTT, MINT AHOGY SEBEZTEM, MÁR NORMÁL FOKOZATON IS!!!!!
Megjegyzem kb. 150-300 között sebeztem (guided arrows-szal) lövésenként!

Hogy valami jót is mondjak, a synergy rendszer nagyon ötletes, új lehetőségeket nyit meg karakterfejlesztés szempontjából!



Végül egy nem ehhez a témához tartozó kérdés:

Oak spirit vagy Heart of the wolverine?
Vérfarkas druidám van!
Az Oak spirit szimpatikusabb (AR-t növel a vérfarkas skill, sebzést meg növeli majd a Fury), viszont 0 az életereje még 20-as szinten is.
A Heart of the wolverine bónuszai hasznosak (de nem nélkülözhetetlenek, lásd feljebb!), viszont jobban bírja életerővel!

Melyiket fejlesszem? Érdemes valamelyiket fejleszteni?
Egyelőre jól el vagyok nélkülük is, a 25-ös vérfarkasomnak 550 Hp-ja van Oak spirit nélkül is!

A tanácsokért előre is köszi szépen!
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.10.02. 09:31 #3653
SShark
Bone Spirit 20
Golem Mastery 20
Jó még a Blood Golem + a Fire Golem
Revive max 5 / úgyis megy hozzá a tárgyakból ami megnyomja úgy10 ig.
Skeleton Mastery is jó mert a Revive által feltámasztottak tulajdonságát is növeli.
Summon Resist is megér pár pontot.
Iron Miden min 10
Corpse Explosion, amennyit tudsz rárakni mert nagyon hasznos.

A csontik már normal act IV. ben elvéreznek!!!
A Bone Spear úgy Hell Act II-ig jó.
Ámbár az 1.10-ben a Bone Spear meg a Csontik is erősödnek.
De hát azzal majd az unokáink tátszanak.

A főellenek ellen pedik teljesen lekönnyíti:
Mondjuk a három barbárnál...
1. Nyitsz egy TP-t.
2. Teleportálsz WP-n egy helyszínre ahol mervelelő mennyiségű feltámasztott nyuffancsal visszateleportálsz WP-n a városba majd onnan a TP-n a barbárok...... csak meg ne találjanak a sok lényed között.
6437 levél
Válasz 03.10.02. 09:12 #3652
kelkáposzta
én végig éreztem hogy nem lessz jo az 1.10 de ha singelt igy elcseszték akkor télleg kár érte. A blizzard addig nemeröletti meg magát amig ennyien szeretik a diablot. Majd ha már kezdenek elpártolni töle(én NEM) akkor elörukkol nekünk esteleg 1 ujabb peccsel ami mindenkinek jo lessz. Na meek me sulibol nehéz irogatni.
A hízás jó dolog ! 1367 B.u.É.k
909 levél
Válasz 03.10.02. 08:48 #3651
Deyo
Még a summon-resist ellenére is lecsapta őket??
Csak mert anno én is csináltam egy summon-os nekrót és még nigth-act2-ben duriel-nek is eltartott egy darabig, amíg a golem-ememet megölte...
Mondjuk dio az más, az biztos... oda nem árt egy bone-spear+-os bot és adj neki
116 levél
Válasz 03.10.02. 08:12 #3650
Shockwave
Grim Onion-nak:

Tudtommal igen... csak vigyázz az élőhalottakkal az ACt4-ben, ugyebár nuku poison damage náluk...

Én amúgy act 4 után abbahagytam, Diablo-t órákig kellett püfölnöm, mivel seperc alatt lecsapja a csontikat és a legjobb gólem se tart soká... ACt-ben pedig még rosszabb volt a helyzet, mivel csak 2 pontom volt a Bone Spear-en (Summoningra tápoltam). Talán még elviszem a Revive-ig, de alig hinném, egyszerűen elment a kedvem tőle.
"Anything else would be... illogical."
4084 levél
Válasz 03.10.02. 00:10 #3649
GRIM ONION
Sör, bor, pálinka csússzon le a torkunkba!!! Sör+bor már megvolt... Most jön a Jokerbe (egy krimó) a pálinka helyett a vodka!
Eddig alapoztunk...
Az élet jó! Csak a világ szar...
4084 levél
Válasz 03.10.01. 22:25 #3648
GRIM ONION
Kicsit be vagyok...
Az élet jó! Csak a világ szar...
4084 levél
Válasz 03.10.01. 22:24 #3647
GRIM ONION
Inkább a Corpse Ex-re és a Poison Novára nyomulok. A Lower Resist érvényes a poison resistre is?
Az élet jó! Csak a világ szar...
4084 levél
Válasz 03.10.01. 22:23 #3646
GRIM ONION
Nem néz ki hülyén...én is nagyon szeretem, bár mostanában inkább a bor van műsoron... Az is egészséges! De te inkább maradj a tejnél még egy ideig!
Az élet jó! Csak a világ szar...
2386 levél
Válasz 03.10.01. 21:48 #3645
SShark
Eddig kétszer találtam Uniq Ballistát, mindkétszer az elemes druidámmal a B neten. Egyszer Mefi dobta NM-en, egyszer meg a nagy Diablo, szintén NM-en. A kísérőmnél meg Magewrath van.
2386 levél
Válasz 03.10.01. 21:46 #3644
SShark
Az én amám 89-es. És próbáltam úgy megcsinálni ,hogy ne az általános "legjobb" amát használjam.
Strafe 20
Immolation Arrow 20
Freezing Arrow 20
Valkyrie 15
Igaz kellett hozzá a jó öreg Unique Ballistám a Piercing miatt!
Nekem az Immo Act 5 ben hellen nagyon is használhatónak bizonyult.
909 levél
Válasz 03.10.01. 21:41 #3643
Deyo
Legalábbis a beta... de attól tartok, hogy a végleges is az lesz
2386 levél
Válasz 03.10.01. 21:32 #3642
SShark
Ne ijesztegessetek ! Tényleg ilyen szar az 1.10? Jajj!!
909 levél
Válasz 03.10.01. 21:20 #3641
Deyo
Mondjuk ahogy elnézegetem a skillek leírását az 1.10-ben én is leginkább arra tudok gondolni, hogy az 1.10 SINGLE karakterrel egyszerűen játszhatatlan... akkor miért nem mondják ki nyíltan, hogy az 1.10 kifejezetten multira készül... de talán még oda se az igazi...
A blizzard is kezd megromlani... a dio-t elszúrja, aztán meg állítólag a Starcraft:Ghost is csak konzolon fog megjelenni... akkor velünk mi lesz?? Na mind1... kezdek csalódni a blizzardban
De az 1.09d nem is olyan rossz... asszem maradok ennél
1113 levél
Válasz 03.10.01. 20:46 #3640
Death666
Én night act4 ben feladtam a palámmal mer nemlehet megcsinálni,mindegy hogy agonizálsz nem lehet megcsinálni, 1.10 nem alkalmas singlere
Twelve galaxies, and all coming at me!
2386 levél
Válasz 03.10.01. 20:34 #3639
SShark
Nagy a tömeg De komolyan.... és ugyebár sok nyuffancs sok XP.
6437 levél
Válasz 03.10.01. 20:03 #3638
kelkáposzta
Sztetek hülyén néz ki, hogy naponta lenyomok 2 korsó bocitejet?
Most is a langyos, fincsi, bocitejet iszogatom.
A hízás jó dolog ! 1367 B.u.É.k
6437 levél
Válasz 03.10.01. 19:41 #3637
kelkáposzta
Hehe én kitudom nyirni hellen a barbikat amával, de meg van a taktikája. A legfontosabb hogy legyen rajtad 1 cucc ami lassitja az ellenséget, clegaw kesztyű ideális. Azt má pite az egész, kivéve ha lájtingozik, akko kell 1 slow missle néha beadni neki ujra azt csak löni, néha elfutni a leap attack elöl.
A hízás jó dolog ! 1367 B.u.É.k
116 levél
Válasz 03.10.01. 19:18 #3636
Shockwave
Grim Onion:

A Confuse-ra 1 pont nem rossz, ilyenkor nyersz egy kis időt, amíg a szörnyek egymást gyepálják.

Ha pedig csontváz-mágusokkal hajtasz, érdemes a Lower Resistance-el besegíteni nekik.
"Anything else would be... illogical."
4084 levél
Válasz 03.10.01. 18:59 #3635
GRIM ONION
Necrónál melyik átkokat érdemes használni az Amplify Damage-n és az Iron Maidenen kívül?
Az élet jó! Csak a világ szar...
4084 levél
Válasz 03.10.01. 18:56 #3634
GRIM ONION
Az én 76-os Medve Druidomnak Oak Sage nélkül 3210 az élete...az szerinted elég? Resistjei hellen is maxon, sebzése 1020-2100-ig. 1.10-ben több lesz mert ott több bonuszt kapok majd az Aldur's-ra...
Az élet jó! Csak a világ szar...
4084 levél
Válasz 03.10.01. 18:54 #3633
GRIM ONION
Természetesen azt a 3-at amelyikeket maxolni kell...
Az élet jó! Csak a világ szar...
4084 levél
Válasz 03.10.01. 18:53 #3632
GRIM ONION
Elvagy? Légyszi írd ide pontosan azt a 3 skillt amit minenképp ki kell fejlszteni egy íjásznak...köcce!
Az élet jó! Csak a világ szar...
7565 levél
Válasz 03.10.01. 18:53 #3631
hriszto
köszi a leírást, próbálok odafigyelni majd rá, de csak még nem nyomom fejből az amazon varázslásait

Amúgy mindenkinek üzenem, hogy a barbár nagyon jól megállja a helyét mindenféle harci kiáltás nélkül is. én például nem is fejlesztettem ki őket.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 03.10.01. 18:51 #3630
hriszto
hát a socit nem fejlesztek, de barbárral players 8-on simán átgyalogoltam rajtuk és még az íjász segítőm is életben maradt. amúgy én ezt úgy oldottam meg, hogy egyszerre csak 1re koncentráltam, a másik 2 le volt tojva addig. annyira úgyse tudtak megsebezni. aztán utána jött a másik és a jarmadik + már pite volt. mondjuk ehhez hozzájön az is, hogy a lejjebb említett sisak volt rajtam így minden ütésnél az életem 5%-a töltődött vissza. még innom sem kellett semmit sem
mondjuk ez a taktika szerintem csak barbár esetén müxik, 1 soci azért 1 "picit" más tészta
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 03.10.01. 18:44 #3629
hriszto
ez single kari szal ilyen bajom nem volt
de amúgy mind a 3 kötetet olvastam és várom a 4ediket is, de az mikor jön?
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
283 levél
Válasz 03.10.01. 18:16 #3628
study
Kösz Kolbi!
1ébként mindig act5-ben gyapok, csak a jégbarlangokban...
Mért jobb a bloody mit tudom én micsoda?
116 levél
Válasz 03.10.01. 17:38 #3627
Shockwave
Én druidával nyomu(lok)/tam - már rég volt...

Jótanács azoknak, akik közelharcos-vérfarkas druidát fejlesztenek:

1. Két skillt fejlessz mint állat: Werewolf (kb 17-ig, találati%-ot és a támadás sebességét növeli) és a Lycanthrophy (érdemes kimaxolni 20-ig, HP-t növeli)

2. Támadó skillekből 2-t érdemes:Feral Rage (max 5-6-ig, tovább nem érdemes), ez életerő-elszívó skill, plusz a mozgásunk is gyorsíttya
és persze a Fury (a Rabies-ra sajnos kell 1 pont ehhez) -ez hihetetlen gyors többszörös támadás, max 5-ször. Érdemes 20-ig elvinni, akkora találati esélyt ad, hogy mindent lecsaphatsz vele, és Feral Rage-el kombinálva simán visszaszívod azt a HP-t amit leütnek rólad.

3. Summoning... én anno sajnos költöttem a farkasokra és a grizzlyre - nem érdemes, simán lecsapják őket. Ebben a nekró sokkal (sokkal?) jobb. Amire viszont KELL költeni:

Oak Sage - szellem, ami a HP-det növeli. 10-es szint fölött a %-os növekedés csökken, de azért tegyünk rá. A Lycanthropy és az Oak Sage együtt gigantikus HP-t adhat!

Carrion Vine - inda, ami felfalja az ellenfelek hulláit és minket gyógyít. Rendkívül hasznos, gyógyitalokra nem is lesz szükségünk. Az inda ugyan lecsapható, de kevés manáért újra lehet idézni. Ha nagyon akarjuk, 15-ig lehet fejleszteni, de szerintem 10-ig is elég.

Heart of Wolverine: szellem, ami a támadást és a sebzést növeli. Szerintem az Oak Sage jobban megéri, de lehet ezt is választani helyette.

4. Alaptulajdonságok:

Szerintem a következő: Erő:2, Vitality:2, Dexterity:1
Energy-t a game elején növeljük egy kicsit, később úgyis beszerzünk valami manaszívó cuccot. Az erő fontos a sebzés, ill. a páncélok miatt, a vitality ua., mivel farkasként kevesebb van mint medveként (persze az Oak Sage sokat segít).

5. Felszerelés: Egy nagyon gyors fegyver (pl.scimitar, sabre), lehetőleg socketed, sok elementális sebzéssel. Plusz egy nagyon jó pajzs, mivel a védelmünk nem túl jó alapban. Alternatíve berakhatunk egy durva kétkezes fegyvert II-nak (nálam egy unique Trident) amire átválthatunk a nagyobb monstáknál-ez lassabb, de nagyobbat sebez.
Páncél legyen minél jobb, plusz rakás charm... Sisaknak pedig érdemes druida-típusokat, lehetőleg olyat, ami a Lycanthropy-t vagy a Fury-t segíti.

Na ennyit erről, szinte kedvem támadt egy új druidát indítani..
"Anything else would be... illogical."
4133 levél
Válasz 03.10.01. 17:12 #3626
gothmog
Deyo!

Rövid leszek, mert dolgom van!

Átlagsebzést írtam!

Egy 50-100-as sebzésű íj, 200-as dexterity mellett, 150-300-as sebzést ad ki pl. (ugyebár 3*-os a dex. miatt).

Na cső!

Ui.: Ha van rá igény holnap rendesen kifejtem (azért rövidebben, mint a guided arrows-osat)
Endure. In enduring, grow strong.
909 levél
Válasz 03.10.01. 16:02 #3625
Deyo
Ja... a 3 barbárra van vmi jó megoldás?? Mert amikor a sorceress-el odaértem (normal), akkor elég gázos volt, mert a segítőmet 2-3 ütéssel leverték és ha elkaptak, akkor engem is... szal maradt a futás és az időnkénti hátratámadás... de ez nem az igazi, mert rohadt sokáig tart... ráadásul állandóan elfogyott a staminám...
909 levél
Válasz 03.10.01. 16:00 #3624
Deyo
Te itt azt írod, hogy 300-as sebzés... ez szép és jó, de ez hogy jön ki, mert én akárhogy is nézem a tárgyak leírását mindenhol igen ingadozó az íj sebzése... azaza lehet, hogy a max 300, de a min meg talán 50, ami azért nem mind1... vagy van olyan íj/tárgy ami drasztikusan növeli a min sebzést??
2386 levél
Válasz 03.10.01. 15:59 #3623
SShark
Hehe én máshogy fejlesztettem és szépen dolgozik. Egyedül a három barbárt nem tudom leverni vele hellen.
4133 levél
Válasz 03.10.01. 15:54 #3622
gothmog
Ja bocs!

Annyit hadd tegyek hozzá, hogy a példában persze végig egyetlen nyílvesszőről van szó, csak 4-nek vettem a guided arrows egyszerűbb tárgyalása miatt!
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 03.10.01. 15:51 #3621
gothmog
A guided/pierce együttesre a következők érvényesek:

1. Ha átmegy egyszer a nyílvessző, akkora esélyed van arra, hogy megfordul, és átmegy újra az adott szörnyön, amekkora a skill leírásában szereplő érték (fejből nem tudom, hogy 12-es értéknél ez hány százalékot is jelent pontosan). Ezután megintcsak ennyi százalékod van, hogy még egyszer megfordul a nyílvessző és átmegy megint stb.stb.
2. Ez szép és jó, de nem mehet örökké, különben még durvább lenne a skill, mint amilyen most (1.09-re értem). Egy nyílvessző maximum 5 ellenfelen mehet át, illetve a pierce/guided arrow esetében, 5-ször mehet át ugyanazon a lényen! Utánna hiába jönne be esetleg megint százalékosan a dolog, már nem működik! A dolog szépsége viszont az, hogy mialatt egy nyílvessző "dolgozik", te lőheted közben a többit, azok is tenni fogják a dolgukat. Mindezt (20-as guided mellett) kétszeres sebzéssel (plussz az alapsebzést szintén időnként megduplázó critical strike-kal teszik! Remélem így már érthető az is, hogy miért írtam korábban, hogy az Act-végi főbosszokat leszámítva, bárki megvan 10 mp-en belül!


Amúgy egy példát is hadd írjak gyorsan!

Legyen egy adott, kilőtt nyílvessző sebzése 300 (fegyver+ ügyességbónusz együttese)!
Legyen a Guided Arrow és a Pierce maxolt, a Critical Strike adjon 50% esélyt a dupla sebzésre!
Legyen továbbá 100 pontnyi extra elemi sebzés (cuccok, charmok)!
Tegyük fel, hogy 4-szer fog átmenni a nyílvessző ugyanazon a szörnyön (most így jön be éppen)!
És most számoljunk!

A 20-as Guided Arrow +95% sebzést ad, amit most önkényesen 100%-ra kerekítek, hogy könnyebb legyen a számolás (ha zavar, vedd úgy, hogy 21-es a skill)!

A kilőtt nyílvessző sebzése 300*2=600 (ugyebár a +100% miatt)!

Igen ám, de az 50%-os Critical Strike miatt, legyen most két nyílvessző sebzése még nagyobb (átlagban ugyebár a skill minden második nyílvesszőre hat az 50% miatt)! A skill, a nyílvessző alapsebzését duplázza (300*2=600) és nem a guided által duplázott sebzést kétszerezi meg, ezért ennek a két "nyílvesszőnek" 900 lesz a sebzése!

Nézzük tehát: van egyszer 2*600, meg 2*900 pontnyi sebzésünk. Ehhez már csak az elemi sebzés (100 pontnyi) jön hozzá 4-szer (ugye 4-szer megy át a kilőtt nyílvessző!).

600+600+900+900+400=3400 pontnyi sebzés. Ebből 3000 pontnyi a fizikai és 400 az elemi rész.

Nem rossz ez egy alapban 300+100-as sebzésű nyílvesszőtől, akár rendes szörnyre, akár fizimiskára megyek vele!

És vegyétek hozzá, hogy magas szinten egy 300 fizikai + 100 elemi sebzés nem valami sok, ennél jóval durvábbat is könnyen ki lehet hozni!

Na üdv, remélem eléggé kimerítően letárgyaltam most ezt a témát!
Endure. In enduring, grow strong.
6437 levél
Válasz 03.10.01. 14:43 #3620
kelkáposzta
Akkor ha 12-es a piercem szted hányszor megy át az ellenségen?
A hízás jó dolog ! 1367 B.u.É.k
4133 levél
Válasz 03.10.01. 10:51 #3619
gothmog
hriszto!

Bocs, de csak most jutottam netközelbe, ugyanis a munkahelyemről tudok csak netezni!

Bowazon fejlesztés alapokban!

Két szabály a statpontok ügyében:
1. Energy-re 0 pont
2. Erőre annyi, hogy egy jobb exceptional vagy esetleg elite bőrpáncélt elbírjon!
Az ügyesség és életerő dolgát rádbízom! Én 1:3:1 arányban fejlesztettem az erő:ügy.: vit. hármast, majd az erőnövelés abbahagyása után, az addig arra szánt pontot átadtam a vitality-nek!
Szerintem ne így csináld! 1:2:2 legyen az alap, majd később nagyjából egyformán növeld a vitality-t és a dex.-et (jól keverem az angolt/magyart, remélem nem zavaró!

Az ügyesség 3 dolog miatt fontos: íjhasználat, sebzés íjjal, AC

Skillek!

Guided 20
Pierce 20 Ez a kettő az alap, a többi csak finomság, de nézzük azokat is sorjában!
Multiple Shot 20 (ha nem akarod, 10 is elég rá), ez a tömegírtó skill
Critical Strike 8 (nem tudom pontosan mennyi, addig vidd fel, amíg jelentősen növeli még az esélyt - kb. 50% pont megfelelő)
Slow Missile 2-3 - néha jól jön
Elkerülő skillek (Dodge, Evade, Avoid) rád bízom, én 2-2-2-őt adtam.
Valkyrie 1-et adtam, azt is bántam, de amúgy sokan szeretik.

A fejlesztés hátránya: nincs elementális sebzésed, ezért sok charm/jó elementális sebzést adó fegyver kell.

Egy 200-250 körüli összelementál sebzés már bőven elég hellre is a boldoguláshoz a guided/pierce kombó miatt (gyakorlatilag minden lövésnél 3-5 alkalommal sebzed be az adott elementális részt - ezért halnak még a fizimiskák is olyan gyorsan).

Végül egy rossz hír: 1.10-ben a túlzott "táp-jellege" miatt már nem működik a guided és a pierce együtt. Szóval, ha 1.10-est használsz, minden, amit itt írtam, érvénytelen!
Endure. In enduring, grow strong.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.