Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» StarCraft II: Legacy of the Void [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: StarCraft II: Legacy of the Void
Három nép, három történet: eljött az ideje, hogy a protossok hallassák hangjukat.

StarCraft II: Legacy of the Void

StarCraft II: Legacy of the Void
A legutóbbi StarCraft II: Legacy of the Void cikkek, hírek
4249 levél
Válasz 15.11.19. 06:57 #3
csuroach
Engem az új egységek érdekeltek volna, mit tudnak, mert szégyenlem magam de csak holnap lesz meg a játék. Még mindig nem tudom melyik faj illik jobban a stílusomhoz, hátha az új egységek ezt befolyásolják
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
2086 levél
Válasz 15.11.18. 21:36 #2
Shadowguard
A prológus nagyon meghozta a kedvem egy jó stratégiához, aminek érdekes története is van, de sajnos hamarabb leketyegett az egész, mint a (nem túl hosszú) kampány. Még két küldetésem van hátra, plusz az epilógus missziók, de szombat óta el sem indítottam, mert annyira nem érdekel a sztori vége. (Inkább olvastam Abercrombiet, az érdekesebb.)
Ismét meg van tömve töltelék missziókkal a játék, ráadásul a küldetések nagyobb része (főleg, ha az ember még achit is akar) azzal telik, hogy időre baromi gyorsan lehet gyártani az egységeket és végigrohanni rajta. És itt is megvan a sorozat betegsége az első rész óta (vagyis a WoL), hogy ha az adott pályán kapsz egy egységet, akkor vagy azzal tolod, mert arra van építve a küldetés, vagy szívatod saját magad.
Az egységek variálása frakciónként érdekes és (főleg az erősebb egységeknél) elég nagy lehetőséget ad a variálásra, de összességében ez kevés a boldogsághoz és inkább a zergeknél tudtam volna elképzelni egy ilyen mechanizmust, mint a protossoknál. A turbózható hajó meg... Egy idő után (15. vagy 16. küldetés) nincs több solarite, pedig messze nem lehet a csónakot rendesen maxolni belőle. Azért a WoL kutatási pontjaihoz vagy a HotS Kerrigan szintjeihez képest ez nekem visszaesés volt (de ez lehet csak engem zavar).
Artanis meg szerintem (!) ritka vacak főhős, jobb lett volna SPOILER
ha az elején Zeratul helyett ő hal meg és a Dark Templar lesz a vezér a továbbiakban.
. Gyakorlatilag végig csak sodródik és bizonygatja mindenkinek milyen jó lesz, hogy összefognak a gonosz Amon ellen és majd a végén mindenki boldog lesz. Komolyan nem bánnám, hogy ha a záróvideóban Alarak lecsapná a fenébe Oké, Raynor se volt egy hű, de árnyalt a "Sarah-Sarah-Sarah" mániájával, de őt legalább az első rész óta megszerethette az ember és azért nem volt 100%, mi lesz a sztori vége. Itt meg lehet sejteni, hogy valami "Boldogan éltek, még ki nem jött a Starcraft 3" happy end lesz...


Szerk.: Ez persze csak a kampányra vonatkozik. A multi/coop lehet jó, de aki WoL megjelenése óta három Skirmisht játszott (én) az nem fog hanyatt esni tőle
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
671 levél
Válasz 15.11.18. 17:37 #1
ivanova36
Másodvélemény a single playerről:
Itt is, mint az előző két részben, 1-1 pálya az adott egységről szólt. Pályák között lesz lehetőségünk a Swarmhoz hasonlóan az egységek lecserélésére, így kellemes újrajátszási faktor ha megpróbálunk más alfajtájú egységet kiválasztani a következő végigjátszás során, vagy ha az adott egységekkel az adott feladat nem megy, lehet cserélni kellene. Az egységek alfajtái eltérőek, így célszerűbb váltogatni őket, az ellenfelektől függően. Érdekesség hogy egy egy jellegzetes protoss egység esetén az alfajták kizárják egymást. Pl a Carrier a Mothershipet, vagy a Lépegető a kukacot. Egy csatában nem lehet egyszerre hordozónk és anyahajónk. Mindenki döntse el hogy ez jó-e vagy sem.
Egy végigjátszás nagyjából 15-20 órát vesz igénybe, minden videó és átvezető megtekintésével. Ha törekszünk a bónuszfeladatok teljesítésére akkor esetleg kicsit több.

Normálon a játék kellően kellemes kihívást nyújt, és egy-egy pálya viszonylag gyorsan teljesíthető. A kihívás része egy-egy pályán elszállt ténylegesen. Normálon viszonylag jól lehet haladni az utolsó előtti feladatig nem is volt gondom. De ott elszaladt a ló nagyon a nehézséggel szerintem. Kénytelen voltam visszavenni, mert nem jutottam túl rajta. Az utolsó feladat meg ahhoz képest hogy mennyire keménynek szánták, sajnos túlontúl könnyű lett. Más befejezést vártam, de ez sem jobb vagy rosszabb mint amire számítottam. Nem tetszett hogy ikonikus egységek nem lehetnek egyszerre kiválasztva, pl carrier és mothership. Továbbá nem tetszett hogy ennyire elhúzták a megjelenését az SC2 első fejezetéhez képest, de nem látom az okát hogy miért, ahogy az SC2 három részre bontásának sem. Bár sejtem hogy a bevétel lehet az egyik oka.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.