Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» JátszóDome: Tom Clancy's The Division - prológus [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: JátszóDome: Tom Clancy?s The Division - prológus
Felvettük a játék első 50 percét.

Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division
A legutóbbi Tom Clancy's The Division cikkek, hírek
673 levél
Válasz 16.03.09. 07:32 #8
ivanova36
Én csak 6 óránál járok, tegnap 18:00-00:00 között sikerült odaragadni elé. Ez idő alatt nem volt egy DC sem, ám egy-egy grafikai bugba sikerült belefutnom. Pl: emberke kabátja nem lett megjelenítve, a feje a levegőben lebegett meg amolyan AC stílusban, illetve volt egy környezeti effekt ami kifektette a GTX750ti-met, és szétesett a kép, amint kijöttem a területről, visszaállt minden és azóta sem futottam bele ilyen gondba.
Egy-egy felszíni feladatot nagyban megnehezít az időjárás, konkrétan a hóvihar, pláne amikor időre kell menni ismeretlen terepen, de inkább pozitívum.
Ez a 6 óra négy terület kitakarítására volt elég, az összes fő és mellékfeladattal együtt, igaz craft cuccokért nem nagyon rohangáltam vissza két óránként. 10-es szinten jelenleg a craft részt nem nagyon használom, noha minden szürke-zöld felszerelést fegyvert eladok és csak a kékeket szedem szét, magasabb szintűvel eddig nem találkoztam. Egy kék mesterlövész fegyvert kalapáltam össze ami egész sokáig kibírta de végül lecseréltem egy M1A-ra, legalább 1 fejes = 1 halott lesz a mérleg így. A Scart-H-val azért kellett két-három fejes legalább.
lvl6-7 környékén azért már nem volt egyszerű 1-1 bounty feladat mikor a főcélpont hadnagyai is olyan erősek voltak mint az előző bounty főgonosza, de kis skillvariálással megoldható volt.
Jelenleg a Scan (nagyobb területen érzékeljen mindent és minden cuccot mutasson) és a Lövegtornyot használom, a pajzs+pisztoly kombóra nem vitt rá a lélek eddig, pláne hogy másodlagos fegyverként mesterlövészpuskákat használok.
Van pár érdekes talent és perk, pl ha pisztollyal végzed ki az ellenfelet akkor +30 lőszer az elsődleges fegyveredbe, vagy hogy magasabb szintű fertőzött helyre is be tudsz menni.
Egy-két Safe House helye és jellege azért számomra megkérdőjelezi a pályatervezők elgondolásait, és ebből a szempontból a Dying Light "életszerűbb" volt, legalábbis addig a rövid ideig amíg azzal játszottam. Itt Safe House lehet egy metróaluljáróban vagy a csatornában, egy számzáras ajtó mögött, sehol egy őr előtte vagy valami. Egy-egy kereszteződést többen védenek mint az ilyen biztonságos helyeket, holott ez háborús zona!!! - legalábbis a szigetre érkezéskor ezt az infót kaptuk az arcunkba.
A fenti problémák ellenére mára is be van tervezve a 6-7 óra játék
10984 levél
Válasz 16.03.09. 07:06 #7
VodevilX
Én csak ~4 órát toltam, de abszolút olyan ez mint gondoltam, meg ahogy mondod: harcban GoW, hozzá a loot, a világ meg AC/GTA féle nagy map tele minden szarral.
Amúgy én végig gyanítottam, mert mondogatták is, hogy 10en akárhány fő küldi, meg 3x10 "wing" küldi + egyéb, hogy ez nagyjából azért elég tisztes tartalom.
Megértem én aki várni akar vele ár miatt pl, de azt már nem, hogy miért rinyált a fél internet a tartalom miatt, mikor lazán kicsengettük ugyanezt a pénzt 1 hónapja a Tomb Raiderért, ahol viszont mindenki tudta előre, hogy garantáltan 15-20 órást 1szeri sztorit kapunk. Itt meg jön rá az egészre a loot/coop/DZ adta plusz.
Egyedüli hátulütője az egésznek, tegnap is 3-4szer random ledobott... hogy folyamatosan online kell lenni még solo játéknál is, úgy mint Diablo3ban.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
12560 levél
Válasz 16.03.09. 00:06 #6
McCl@ne
9 óra 27 percet játszottam ma vele ( ), csak single-ben, ez a fő sztori 30%-ához volt elég a UPlay szerint. Szóval kurva sok single player tartalom van benne, legalább 30 óra, de szerintem több is, mert ez ugye csak a fő sztori, de egy halom kis küldetés, gyűjthető cucc, random esemény van benne.
Az van, hogy hülyeség volt kihagyni a bétát, mert most így hiába ajánlgatom, lehet, hogy neked nem jön be. Bár meglepődnék, mert kurva jó játék, alig bírtam abbahagyni, csak már agyvérzést kapok, kiég a szemem.
Amúgy annyi, amennyit látsz a gameplayeken: New Yorkban visszafoglalsz egy lepukkadt bázist, azt kell feltuningolni apránként, és ezzel együtt visszafoglalni a várost, utcáról utcára. Fedezék alapú TPS, marha jó irányítással, kézre áll minden. Nem realisztikus a sebzés, ez egy szerepjáték, kb. a Diablo és a Gears of War keveréke, tehát fejlövés nem egyenlő halállal, de persze kap egy szorzót. Vannak skillek, perkek, talentek, mindenféle szerepjátékos cucc. 2 aktív skilled van, pl. gyógyítás (magadra és társakra) és turret (ez kidob egy kis turretet, nagyon hasznos), de van még egy halom másik is, én most ezeket használom.
Huszonhatmillió fejleszthető fegyver, testre szabhatsz mindent, a HUD szerintem kurva jó, van, akiknek kicsit túlzás a sok vonal, felirat, de szerintem nagyon eltalálták.
Ami viszont a legjobb, az a hangulat és a világ. Nincsenek zombik, mutánsok, semmi ilyen szar. Sem láthatatlan, falon futkározó katonák, meg ilyen elbaszott dolgok. Egy nagyon is reális helyzetet fest le a játék, ami pont ettől rohadtul beszippant, itt-ott kicsit sokkoló is, legalábbis a profin előadott visszaemlékezések/talált "emlékek" hatással vannak az emberre.
Szóval teljes értékű single kampány van, nem tudom, hogy mire fog kifutni, de van sztorija. A játékmenete egyszerű, de rohadtul nem is kell ennél több.

Holnap Dark Zone, kipróbálom azt is, aztán megírom, hogy milyen ott a hangulat De engem is inkább a single player érdekel, azért vettem és nem is csalódtam.
Respect is not given. It's taken.
31902 levél
Válasz 16.03.08. 22:22 #5
Creativ3Form
Bevallom, hogy engem annyira nem csigázott fel a játék. A béta ennek köszönhetően ki is maradt nekem. Olvastam róla véleményeket, az ittenieket is pl. és azok tetszettek. Aztán ma elkezdtem bele-bele nézni a tubeon a végigjátszásba, és elkezdett vonzani a játék...elég rendesen. Csak ugye én a régi módi gamerek közé tartozom, azaz a single kampány mindenek felett, és itt se igazán érdekelne a többi eleme. Jó, egy jóféle Playdome Coop partyban azért benne lennék.
Szóval erősen elgondolkoztam a megvételén...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12560 levél
Válasz 16.03.08. 21:13 #4
McCl@ne
McClane83, vegyél fel nyugodtan, aztán majd ha újrajátszok egy-egy küldetést nehezebb fokozaton, vagy DZ-ben kell valaki, aki watch-my-six, akkor bandázunk!
Respect is not given. It's taken.
1488 levél
Válasz 16.03.08. 21:08 #3
GeryG
És milyen néven vereted? Kooperálhatnánk egy-két küldire...
12560 levél
Válasz 16.03.08. 21:04 #2
McCl@ne
Ember, egy tutorialt néztél Kurva jó a játék, 7 órát toltam bele csak ma.
Respect is not given. It's taken.
31930 levél
Válasz 16.03.08. 19:31 #1
szbszig
Szépen néz ki, meg minden, de a látottak alapján nekem nagyon egysíkúnak tűnik az egész. Volt vagy négy küldetés ebben a prológusban, és szinte mindegyik tök ugyanarról szólt. Jó, az egyikben élelmiszeradagokat, a másikban morfiumszállítmányt, a harmadikban és a negyedikben meg túszokat kellett kiszabadítani random rosszarcok karmaiból. Emellett a rosszarcok mennyiségében volt még különbség, de maguk a küldetések tök ugyanúgy néztek ki. Haladsz előre valamennyit, x db hostiles detected, akiket elkezdesz lőni, jön még hozzájuk y db utánpótlás, aztán area secured, mehetsz megint egy kicsit előre, és ott ugyanez. Esetleg a végén van egy főellenség, aki szintén csak egy ember, nem rendelkezik szuperképességekkel, szóval nem nagy vasziszdasz; vagy hogy tartanod kell egy-két percig a frontot, amíg nem jön az evakuáció. Ennyi. Történet az nem nagyon van, az átvezető szövegek és jelenetek unalmasak, az ellenségről semmi sem derül ki. Változik ez valamennyit a későbbiekben, vagy lesznek változatosabb küldetések legalább?...

Jó, tudom, a multi a lényeg ebben is, nem a single campaign...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.