Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» World of Warcraft: Legion [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: World of Warcraft: Legion
"You are prepared!" - Induljon a móka démon módra!

World of Warcraft: Legion

World of Warcraft: Legion
A legutóbbi World of Warcraft: Legion cikkek, hírek
16062 levél
Válasz 16.09.08. 13:41 #4
david139
A röntgen látás pvp-re elég jó azért
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
672 levél
Válasz 16.09.08. 08:30 #3
ivanova36
Pár elírás és szerencsétlen fogalmazástól eltekintve szerintem korrekt összefoglaló, még akkor is ha több megállapítással nem értek egyet.

A sok játékidőt nem a class hall (kuckó) fogja felemészteni szerintem, hanem a erősen napikhoz kötött repuzás és emiatt lassú haladás pl Suramarban, vagy az instákhoz kötött haladás a területeken, és szakmákban. Szintén szerencsétlen hogy ki lett emelve hogy piros pont a blizznek, mert sok teendő lesz. Persze, erősen korlátoznak is benne, így megnyújtva a játékidőt.
Egy-két kaszt esetében a kuckók, segítők és az artifact fegyverek kialakítása is problémás, lehetett volna jobban illeszkedő az adott kaszt eddig megismert történetéhez. (Valhalla a warrioroknak, akinek eddig sosem volt "istenük", most megkapták, Trueshot Lodge a huntereknek, egy olyan kontinensen alapított "kuckó" ami eddig nem nagyon volt említve sehol, ami 10000 éve szakadt el a korábbi kontinensétől, most hirtelen nagy jelentőséggel bír számukra, hogyne.)
Szerintem nem akarta hasonlóvá tenni a kieg területeit a már ismertekhez, csak simán kényelmesebb volt onnan újrafelhasználni a mobokat, textúrákat, épületeket, semmint újat kitalálni. Ezek ellenére mindegyik területnek megvan a maga szépsége még ha a zenéje egy-kettőnek unalmas is, engem azért Stormheim zenéje azért kárpótolt valamelyest.
Ez az újrahasznosítás azonban sajnos nagyon jellemző erre a kiegre szerintem. Számos olyan feladat és helyszín van, amit teljesen eltérő kasztoknak is kötelező bejárni. Pl ugyanoda kell mennie a bm hunternek, prot warriornak, prot paladinnak, vagy ugyanoda megy a dudu és a dk is fegyverküldetés során. Ez utóbbiak konkrétan ugyanazt a feladatot kapják.
A történet helyenként ismét csak lyukas sajnos, de ezt megszokhattuk már és sok kérdésünkre ismét csak nem kapunk választ, sőt az újabb szálak csak további kérdéseket vetnek fel.

Fentiek ellenére, ha meg tud barátkozni a játékos ezekkel, vagy legalábbis elfogadja ezeket, egyelőre élvezhető kiegészítőt kap a kezéhez, számos olyan láncküldetéssel, mely bőven tartalmaz meglepetést és hangulatos fordulatokat.
5454 levél
Válasz 16.09.07. 20:53 #2
Dino
Köszi a helyesbítést, ezen átsiklottam az átolvasáskor.
4 levél
Válasz 16.09.07. 18:50 #1
Dentonw7F
Rouge - https://www.google.hu/search?q=google+translate&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=7ETQV9C7NeKv8weV34fIAw

Rogue - https://www.google.hu/search?q=google+translate&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=7ETQV9C7NeKv8weV34fIAw

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.