Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» RPG Maker 2000/95+

2447 levél
Válasz 03.10.17. 20:49 #594
Gilgamesh
Hoppá, ilyen szintű gyártást folytatsz? Ejj de tesztelhetnékem támadt! Örömmel segítenék ha lehet! FF zene menne alatta? Ez má hagyomány? Mely részekből? Kell még vmi szám? Mesélj má valamit a gammádról
"Ne törődj vele, hogy mit mondanak, Az vagy akinek tartod magad!"
2595 levél
Válasz 03.10.17. 14:02 #593
Lazarus-omin
Nem lesz az 3000 map! ...
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
2595 levél
Válasz 03.10.17. 13:57 #592
Lazarus-omin
Na persze mesemondó! Csak úgy hippy-hop átugrod mind a 390-mapomat! (ami már 422!...) Nembaj... megkapod az új változatot, majd Latta, meg a
többiek megszopatnak benne! (tegnap teszt közben elvéreztem Leviathannál 28-as karakterekkel!) Amúgy nem az Artana gyűrűjét játszottad végig,
hanem csak a work in prgoressét. Jut is eszembe! A Kapu őre hogy áll? Legyen belőle
játszható verzió a jövő hétre, mer irgumburgonya!

Sz.tem mindenki észrevette, hogy még nincs lapunk... csúszunk mint a f.... a p..... Szal, késtünk egy kicsit. Ná' mindegy. Jövő héten
fel lesz töltve a lap, meg a cuccok rá. Ezek:
-Artana gyűrűje-work in progress (NO MOVIE)
-A kapu őre-first alpha
-Szövetség DG. DEMO
-A harc követe bemutató
Meg lesz egy két érdekesség is

Torda Duran!!! AZ S. KÉSZÜLJÖN MER' HA IGEN AKKOR NEM!

U.i.:Ismeri valaki a Phantasy Star Online-t közületek? Nyitottam
egy témát, de idáig senki sem ismerte, vagy csak hallott róla. Ha
v.ki ismeri, az menjen a "Phantasy Star Online - napjainkban " témára és
írjon!!!

U.i.2.: Az Eternal Star nagyon fasza (MAKER) játék!
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
5 levél
Válasz 03.10.17. 08:59 #591
Twister P.
Torafigyelj te nagyokos erre válaszolj :
-minden timer megvan kivéve eggyet ha az idő lejár nem tudom beállítani hogy meghaljon!Amnézia forráskóddal sem ,....hiába másolom ki a Fork conditions-ot Timer 0 -val és Game Over mégsem történik semmi.Az időszámláló eltünik és mehetek tovább.Ha ezt megoldod kapsz egy demo-t a játékból mert e nélkül nem tudok tovább haladni.Látod lazarus mégis bejelentkeztem és írok nagy örömödre ja és végigjátszottam az Artana gyűrűjét úgyhogy kell egy újabb változat.
No. 3.
5 levél
Válasz 03.10.17. 08:53 #590
Twister P.
Kössz omin végre megvan a fiókom na akkor lássunk hozzá már kszül a kapu őre 3000-mappal és FF -es zenékkel.
No. 3.
619 levél
Válasz 03.10.16. 21:28 #589
Torda Duran
Nem mondtam, hogy csak az N64-essel játszottam...
Végigvittem: Pokémon red, green, blue, silver, gold.
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
5 levél
Válasz 03.10.16. 18:48 #588
Twister P.
Lazarus-omin:
MEGVAGY P!!! ITT A CUCCOSOD!!! VÉGRE!!!
No. 3.
2595 levél
Válasz 03.10.16. 18:31 #587
Lazarus-omin
Na igen... A mid hangkártyafüggő, ez igaz. Viszont tömör és egyes darabokon szuperül
szól! A .waw-ot áttenni midibe, meg nem túl könnyű. (megintcsak én kisérleteztem
ilyenekkel...) Van egy progim. Asszem' "Amazing midi" az ugyan lefordítja a stereo
hang fájl-t midibe, de minden rezgést egy csatornára tesz (Szal a dob is 'gp'-n szólal
meg ...). Még mindig nem tudok küldni cuccost, de v.színű, hogy máma meg fog javulni
a helyzetem... Jáh...

V.mint van ötleted, hogy fogod megcsinálni az evolve rendszert? (Tudod, a pokéknak
vannak erősebb átváltozásai.) Szal' télleg kemény projectbe kezdtetek...

Pöröly: Na megcsináltam én is a regisztrációd, v.szinű Twister P. néven leszel...
(Az első nekem se műxött, a levélcímetek egy nagy fff... fene... Csinálok tesztet.)

U.i.: Játszottam a Henror: Enror the chickens-el. Hát... nagyon Szövetség szagú!
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
984 levél
Válasz 03.10.15. 21:49 #586
Tonic_
Ja, és elfelejtettem:
Lazarus: az a zene benne csak ideiglenesen van (volt) benne, hogy ne tűnjön olyan uncsinak. Egyébként midikben nem vagyok otthon. Arra már rájöttem hogy win98 alatt nekem máshogy hangzott mint XP alatt, sőt a notebookomon is másként hangzott, és az összes haveromnál úgyszint. Vagyis szerintem nagyon hangkártyafüggő. (A "csngése" alapján). Az igazi tök sirály zenéim hozzá sajnos wav-ban vannak és gőzöm nincs, hogy hogyan tegyem át midibe.
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
984 levél
Válasz 03.10.15. 21:41 #585
Tonic_
Én emulátoron játszottam a Pokémon Ruby-val. Asszem a Silver utáni, vagy ha jól tudom akkor a Silver után még jött egy Crystal is. De azok GBC-sek voltak és nem GBA-sok ezért voltak szarok grafikailag. A Ruby version már tűrhető. Egyébként létezhet extra erős Koffing is, ha 100-as szintű. Csak nem fejlesztettük át Weezinggé.
Egyébként ez a protein meg kálcium..........egy idő után úgy sem adhatsz neki többet. Lazarus, akkor ha vissza tudod küldeni, az nagyon jó lenne, tudod a címem (tonic_@freemail.hu). Majd elküldöm Tordának is, hogy nézze meg. De az csak asszem odáig van meg, hogy elkezdődik a csata, és előhívsz egy Pokémont. Nem baj. Ja és még elég párhuzamosan vannak benne a dolgok. Mindent úgy kell benne tervezni majd, hogy dinamikus legyen = hogy a csata egyes részletei mindig változtathatóak legyenek. Torda, ha tényleg segíteni akarsz, de csak a n64-est ismered és a GameBoy-ost nem, akkor a harcrendszer nem bizti, hogy világos lesz. Azért csak nézd meg!
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
619 levél
Válasz 03.10.15. 21:17 #584
Torda Duran
Ha mostanában küldtök valamit küldjétek el ide is: torda3@egon.gyaloglo.hu. Szívesen segítek ha külditek. Lehet egy Koffing is erős, csak akkor a szintlépések mellett kell neki egy csomó lófszt adni(vitamin, protein - poké silver és tsa.), de általában a füstfüggöny és a mérgezés az erősségei, ellenben a hitmonchan kifejezetten sokat sebző támadásokat is használ. Egyébként valahol van n64 emulátorom, ott játszottam a Pokémon Stadiummal egy csomót. Egy a pcdome hibás topic rég törölve van.
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
2595 levél
Válasz 03.10.15. 20:59 #583
Lazarus-omin
MEGÁLLT A PROJECT TONIC_!? Huh.. és mennyire?! Ha meg tudom oldani ezt a küldéses d.got,
akkor nekem még megvan az, amit te küldtél nekem .Zip-be. Küldöm majd ha tudom.
Egyébként, ha kellenek poke képek (szörnyek a battle-hez) csak szólj nekem. V.letlenül
majdnem minden 'szörny' képe megvan. V.mint észrevetted, hogy a BattleTheme zenéd
csatornája 01-gp-n szól.(Grand piano-n szól. Kicsit értek a midikhez...) Megintcsak
szólj és rendbehozom az eredtei hangszerelést. Amúgy a show pic-es megoldással tök
igazad volt. Most kijelentem: véletlenül segítettél nekem. (nembaj megbocsájtok...)

A második projectünk az 'AKŐ' mégiscsak megmaradt a hagyományos harcrendszernél. (bajok
voltak a mozikkal, meg a szörnyek showpic-es animálásával... ja, meg a battle animok
összehangolásával.)

TD:Az... Nem én mondtam!
Ezeknek szintén nincs értelme:
BT: Büdös teknós!
S.: Senkisetuggyamijjacímjenekimégénsemdekármajjjmegtudomeccerproject8. Nyertem!!!
MUHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
A sims egy nagy kalap szar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mégnagyobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Le a CDV-vel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4hoppá...!!!!!!!!!!!!
A t3-mas meg öreg... ha igen akkor nem!
VODKAFONE!!!!!
Kill the cows!

Pöröly báttyám! Neked aztán semmi jeészó nem érkezett! Jól adtad meg Za' emíl címed?!
( haverodé se jött......)

Na nézzük jó e az Za' ótlukk.

U.i.: Ja egyébként nyertél Torda... már kapod is a Szövetség work in progressjét...
Lehet...
...
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
984 levél
Válasz 03.10.15. 16:59 #582
Tonic_
Ennyire otthon vagy a Pokémonban?
Akkor már te is segíthetnél megcsinálni. Főleg, hogy kezdhetem előről az egészet, mert tegnap kipróbáltam Rpg Maker 2003 alatt futtatni. Megnyitottam és tesztindítást csináltam. Figyelmeztetett, hogy ezt 2000-sel csináltam és hogy futtatom-e. Rámentem, hogy Yes.
Egyszer el is indult. Aztán másodszorra kiírta, hogy: " The file Vehicle cannot be opened! ". Szívás mert már 2000 alatt sem megy. Átmásolni lehetetlen egy másik üres projektbe, mert egyszerűan olyan sok változó, kapcsoló meg bigyó van hogy egy év mire átmásolgatom (főleg, hogy egyszerre csak egyet lehet kijelőlni, nem úgy mint az eventsorozatban). Szal most majdnem nullán vagyok. Az pláne, hogy ami múltkor véletlenül sikerült, arra most alig jövök rá újra.
Igazad van a szintes dologgal, (egyébként egy Koffing is lehet erős), de ha segítenél kitalálni egy új sebzéskalkulációs módszert, annak nagyon örülnék. Gyakorlatilag a régi játékból csak a képek maradtak meg, a harcrendszer teljesen eltűnt. Újból elkezdtem és eljutottam a negyedéig. Ha segítenél akkor jelezd, mert szívesen elküldöm a gamét!
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
619 levél
Válasz 03.10.14. 21:11 #581
Torda Duran
Én más képletet használok...
A show message-et majd leírom.
Nem tudom mi olyan nehéz rajta, ha a harcot megb tudtad oldani, ez miért nem megy???
Ma meg tegnap tök hulla voltam, ezért nem haladt semmi.
Viszont ez a szintkülönbség akkor sem jó: tegyük fel, hogy az elemek nem ütik egymást: ne már, hogy egy 25-ös Koffing többet sebezzen,mint egy 21-es Onix, vagy Hitmonchan?
u.i. Van, hát van, két bicskám
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
984 levél
Válasz 03.10.14. 19:02 #580
Tonic_
Az összes pokés megoldásaitokat nekem küldjétek! Hahó emberek! Én vagyok az, aki bajban van!
Egyébként Torda, az a Squirtle és Flareon szitu.....
hát jó hogy felhoztad a témát. Könnyen megoldható. Ehhez 2 változó kell csak. Egy az ellenfélnek, egy neked. Ezekben eltárolódik, hogy milyen típusú a Pokémon. Ha 1-es, akkor normál, ha 2-es akkor vízi stb. Nos minden támadásnál be van építve egy checkoló rész, ami leellenőrzi, hogy a támadás milyen típusú és az ellenség milyen típusú. És ettől függően sebez. Ha példul vízágyúval támadod Féareont, aki tűz, akkor csak (a képlet pl: 15-10=5+2=7+3=10, most nem akarom elmagyarázni...) 10-et sebez, de ha a vízágyúval egy másik víz eleműt támadsz, akkor (pl.:15-10=5+2=7-3=4) 4 -et fog sebezni, mert víz víz ellen nem hatásos. Egyébként elsőre tényleg bonyolult volt a sok variáció miatt, főleg hogy vannak 2 típusú Pokémonok is. Az ellenőrző rész tulajdonképpen egy napomba került és 3-szor tölt be egy 1024*768-as képfeelbontású teret a parralel process résznél. De a képességtanulást meg mindig nem tudom megcsinálni!!!!!!!!!!!!!!
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
619 levél
Válasz 03.10.13. 20:56 #579
Torda Duran
Az S. király lesz
Ennek semmi értelme...
BT
Bombadil Toma=Bombafing Soma
L: supergamez?
háhá!
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
2595 levél
Válasz 03.10.13. 20:32 #578
Lazarus-omin
Na mi van?! Nyelvi forradalmat indítottam? Igazán nem akartam Nadé mosmár' mindegy.
Egyébként nem én dolgozok a pokés cuccon, hanem Tonic_! Én csak kooperációs MAKER
segítség lettem volna, ha lett volna megoldásom. Azértcsak küldjed! Jól jöhet még v.mikor,
de remélem nem ugyanaz a megoldás, mint az enyém... JA! Játszom a Diszlekszával! (Nekem is van
Amnézia paródiám, de nem készülök a publikására. A címe: Amnesztia, és tökre minden át van írva

A hunglish nyelvet ismeritek? Íme egy példa:
One hat-one cate bitch come. (Helyes kiejtéssel megkapod a megfejtést.)

Májd' elvállik min-den...
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
619 levél
Válasz 03.10.13. 19:53 #577
Torda Duran
A harcrendszerrel eg baj van: mi van ha Flareon és Squirtle ütközik? Ugyebár a víz üti a tüzet, de Flareon támadasi küzöl csak a tűzre immunís a vizi, a normálisra nem.
<A href="http://www.pcdome.hu/forum/forum.php?">Klikk</A>
Engem nem zavar az x3 sok gyerekes kikötése, ***** be ha nem tetszik valami.
Majd küldöm a pokés megoldásom(név).
Készül az S., de sok időm elmegy most a HT-re, ha az elkészül, akkor a szünetben teljes erőbedobással dolgozok.
Iskola, Scool, Schule, la Scuola.
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
2595 levél
Válasz 03.10.13. 18:52 #576
Lazarus-omin
Amúgy ezt a kérdést azért tettem fel, mert jónéhány lap fórumja volt olyan, (pl. UW-s)
hogy a s********z.hu fórumjának azonosítóján volt használható. (nem akarok senkit sem
lebuktatni...)Gondoltam próbát teszek a kedvenc F-lapomon. Na maj' megyek a Dome-
osokhoz ezér' a kérdésért. Asszem' lehet is beszélni velük v.hol. Amúgy nem saját
domaines lapom lesz, hanem freestart-os. Szal' előre is félek...

Tonic_! Úgy is most próbálkozom Za' Outlook után nézni (Na jó... több gyenge poént
máma már nem mondok... Csak mégegyet! Hogy hívják a gyúlékony warcraftos ork-unitot?
PETROLL !Bocs ez kellet!), úgyhogy ha tudom elküldöm neked a 'Szövetség' work
in progressjét. Abban majd megtudhatod, hogy miért nem tudok németül! Amúgy izgultam,
mer' szódoga volt, ossz' ezen múlt a jobb jegyem... túléltem...

Bővülni fog témánk új hozzászólókkal. Pöröly akart valami battles-timeres megoldásról
kérdezni... de erről bővebben majd ő.

Na, SZASZTOK HAZAFIAK! (gehenzuhause)
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
984 levél
Válasz 03.10.13. 17:01 #575
Tonic_
Ja, és Lazarus! Nem in die Schule, hanem in der Schule, mert hol kérdésre részes eset van!
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
984 levél
Válasz 03.10.13. 17:00 #574
Tonic_
Az attól függ.
1. A PC Dome-nak is van egy kis köze hozzá, mert az ő fóruma. Ezesetben érdeklődd meg tőlük.
2. Függ a te lapodtól is. Ha például saját domain neved van, akkor nyugodtan, de ha x3-mas, freewebes stb. vagy, akkor óvatosan bánj a linkelésekkel, mert azok tiltják az ilyesmit.
Ez a szar az ilyenekben. Egy haverom lapját azért záratták be, mert volt benne linktár, amely egy csomó más weboldalra mutatott. A szabályokban az van, hogy csak olyan linkelést használhatsz, ami nem lép túl az oldalad hatáskörén. Nos megjegyzem, Tordának is van linktára...
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
2595 levél
Válasz 03.10.13. 08:29 #573
Lazarus-omin
Helló mindenki! Ittvagyok reggel negyed nyolckor... Jááááhhh...
Újabb szenvedés in die Schule... Na Tonic_: itt az újabb probléma!
Max v.hogy úgy tudnád megcsinálni, hogy az elágazási feltétellel
lenyomod az előző szövegeket és cseréled arra ami kell. Na igen ezesetben
a variablevel is kell variálni.(Variable-variálni) Szal' ezen maj' gondolkodom.

Torda! Hogy áll az S.? Már kíváncsi vagyok arra a nagy 'Omin-osus'
játékra.Az örögfej meg így van(Bár ez az én TM-s smileyim) Tess:
> : ] én így oldom meg.

Volna egy nagy kérdésem mindenkihez! A következő lenne: A lapomon
fórumot akarok nyitni. De nem értek hozzá túlságosan... Szal' arra
gondoltam, hogy ide nyitok egy új témát és csinálok a lapomra egy
linket, ami ide hivatkozik. Szerintetek ezt megoldhatom (Dr. Torda
jogi tanácsaira számítok első sorban...)

Plíze válasz!
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
984 levél
Válasz 03.10.12. 18:04 #572
Tonic_
Hoppá! Még sem olyan felhőtlen a helyzetem! Már a csata megvan, okés, de gondolni kell a "jövőre" is. Ha a Pokémonod elért egy bizonyos szintet, akkor új technikákat tanul meg. Az ismert technikák közül eldöntéses (fork) menüből választhatunk. Ha megtanul egy új támadást, akkor azt hogyan teszem hozzá a választási listához? (Egyébként csak 4 választási lehetőség fér ki egyszerre!). Valami jó kis menürendszer kéne. Azt meg nem tudunk.
Please help!
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
2595 levél
Válasz 03.10.12. 14:20 #571
Lazarus-omin
A rákba!!! Nem tudok csatolni semmit!!! Freemailbe várhatok 8van évet!!!
SZAR!!! Bocsesz emberek... talán majd máskor.
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
2595 levél
Válasz 03.10.12. 14:11 #570
Lazarus-omin
Na igen Torda ismersz...... Ennyi rossz történt veled a mai nap! Úgylátom megvan a
megoldás Tonic_ problémájára. Yippie! Hát örülök, mert az én verzióm nem jött be. Amúgy
megoldhattuk volna oldalnézetes harcrendszerrel is, de ha ez bejön, akkor nincs mit
tenni . Bocs hogy egyikőtöknek sem tudtam küldeni a stuffokat. Nem igazán műxik nekem
e Za' net. (hozzászólásra elég.) Amúgy eddig nagyon jól megvoltál betűkészlet nélkül!
( érted mire gondolok... nem haragszom...) De mostmár télleg elküldöm. Egy pillanat...
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
984 levél
Válasz 03.10.12. 10:54 #569
Tonic_
"...Ja, és tudod, hogy lehet a pokémonnak nevet adni, és azt kiiratni(mer én igen!)???..."
Arra gondoltam, hogy a csapat tagjait pokémonnevekre cserélem, és így megoldható, mert ugyebár van olyan parancs, ami a hero nevét írja ki. Te is erre gondoltál Torda?

Nos nekünk a picture-s megoldás nagyon bejött, nem is olyan bonyolult, már három különböző Pokémonnal vívhatsz csatát, megvan a TACKLE (tekecsapás) animációja és a STRING SHOT (fonállöveg) animációja is.
Véletlenszerűen támadhat meg 3 fajta Pokémon, választhatsz te is a tieid közül (most 2 van!) és az állapotjelzőket is megcsináltuk.
Minden pokémonnak van HP-je, ami arányosan növekszik a szintjeikkel, a szintjeik pedig az exp segítségével nőnek (minden nyertes csata = +exp). A sebzés ereje pedig így lett kikalkulálva: a te pokémonod szintje-az ellenséges pokémon szintje+az állandó.
Vagyis például 5-3=2+1=3. Az állandó minden támadásnál más. Ha a sebzés túlerő miatt negatívba esne (5-10=-5+1=-4) akkor a sebzés mindig legalább +1. Nincs olyan támadás ami minimum 1-et ne sebezne. Kivéve az olyan támadások, mint a STRING SHOT. Ez csökkenti az ellenfél sebességét. Az alap sebesség változó. Ha a te sebességed nagyobb mint az ellenfélé, akkor te kezdessz, ha duplája, akkor kétszer is támadhatsz egymás után. Eddig van kész. Hát..........elég durva lett.
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
619 levél
Válasz 03.10.12. 09:01 #568
Torda Duran
Letöltöttem a betükészletet.
Készül a HT 1.5!
További info: free.x3.hu/torda
(nahát, vajon kié ez az oldal )
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
619 levél
Válasz 03.10.12. 08:42 #567
Torda Duran
Sajnos ismerlek...
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
619 levél
Válasz 03.10.12. 08:34 #566
Torda Duran
Ez kettő volt...
KÜLDJÖN MÁR VALAKI BETÜKÉSZLETET!!!!!!!
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
619 levél
Válasz 03.10.12. 08:32 #565
Torda Duran
Nem lenne egyszerűbb, ha nem 100%-osan Silverhű lenne, hanme oldalnézetes?
A koordinátákba nem lehet belekeveredni, ha szabványos méreteket használsz(magyarán minden kép ugyanakkora, legfeljebb a fele üres). Egyébként komoly kutató munkát végeztem Bilbó és Frodó családfájáról, ezért lesz bőven név
Egyébként, hogy csináltál ördögfejet?
Ja, és tudod, hogy lehet a pokémonnak nevet adni, és azt kiiratni(mer én igen!)???
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
619 levél
Válasz 03.10.12. 08:32 #564
Torda Duran
Nem lenne egyszerűbb, ha nem 100%-osan Silverhű lenne, hanme oldalnézetes?
A koordinátákba nem lehet belekeveredni, ha szabványos méreteket használsz(magyarán minden kép ugyanakkora, legfeljebb a fele üres). Egyébként komoly kutató munkát végeztem Bilbó és Frodó családfájáról, ezért lesz bőven név
Egyébként, hogy csináltál ördögfejet?
Ja, és tudod, hogy lehet a pokémonnak nevet adni, és azt kiiratni(mer én igen)???
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
2595 levél
Válasz 03.10.12. 00:47 #563
Lazarus-omin
Ja és Dr. Torda! (a mester helyet inkább majd ezt használom.)
Nem csodálkozom én kérem semmin! Egyikőnk sem! Azért is kreáltuk a
Szövetség nevű gaménkat, hogy majd azon lehessen. Addig ne higgyé'
hülyének,amíg azzal nem játszottál. Mert ugyebár a HT is egy
elvetemült játék volt, de ez...csak ennyit: még nem ismerhetsz!Muhahahahahahahahaaa!!!

Dani: Felrakjátok... jó de hová? (jó az infód!)

U.i.:A "Kill the cows!" szintén egy poénjáték miatt van. Elsőre
szimpi volt. A neve Ridicioulus (és egy Bob nevezetű tehén a
főszereplő!!!) és Bill Gates ördögien hentes tervéről szólt.

U.i.2.:Van még egy ilyen jó stuff. A Henror-Enror the chickens. Az
még nagy marhaság!

A HOZZÁSZÓLÁST LEZÁROM: VODKAFONE!!!
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
2595 levél
Válasz 03.10.12. 00:37 #562
Lazarus-omin
Tonic_! Nos, a harcrendszerem készülget... de így is piszoknehéz
megoldani. Főleg amiatt, hogy Silverhűnek kell lennie. Nem is tudom
mi tévő legyek. Sz.tem ha meg is lehet csinálni az eredti Silver
harcrendszerét, akkor a végére rendesen belebonyolódnánk. (mint most...)
Elküldök neked egy programot. Ez az Rm2kemon, amit már említettem.
Tanulmányozzátok át egy kicsit, hátha segít. Én most alap harcrendszerben operálok,
sok öszetett-battleanimmal. Hát mit is mondjak... Nem sikerál pont
olyanra, ami kéne... Na mindegy! Küldöm a stuffot. Majd írsz...
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
2595 levél
Válasz 03.10.12. 00:21 #561
Lazarus-omin
Hajaj! Keverünk-kavarunk... Na Torda, ismertetem a helyzetet. A Battlesystem, amit
Tonic_ meg én össze akarunk hozni télleg kemény. A következő a szitu: A Harc Show picture-ös, A Data-base-ben a Common Eventsnél van megoldva az egész
Paralell Processekkel.(Jáhhh... ezt leírni...) Namármost, Tonic_ adott egy jónak látszó
ötletet, de ez így nagyon is bonyolkás... A show picture alatt nincs
battleanim (Amúgy meg ne hidd má' hogy még életemben nem láttam Battle animot! A játékomban indáig pontosan 203 home-made stuff van. Azért ennyire ne nézz
naívnak!...) Szal' Az ki van lőve. Na igen akkor viszont minden
egyes támadás animációs fázisait külön képbe kell lementeni. Hmmm...
minden rosszban van valami jó! Jelen esetben a SP operációk (ripple és társai...), de ezeket mind bekoórdinálni... ... ...
SZAL' NEM TUDUNK BATTLEANIMOT HASZNÁLNI, MERT A HÁTTÉR SP. A BATTLE
ANIM LEJÁTSZÁSAKOR ÖRÜLHETÜNK HA A HANGOT HALLJUK. (Vagy a villogást
látjuk.)
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
984 levél
Válasz 03.10.11. 15:23 #560
Tonic_
Több mint 386 Pokémon, előről nézve meg hátulról nézve, az egyenlő 772 kép, egyéb képek max 40 kép, támadásokból több mint 150 van, megszorozva kettővel, mert mindkét írányba kellenek (bal alsó sarok, és jobb felső sarok), az kb 300 kép. Ja, és mindegyiket move picture paranccsal mozgatni elég nehéz feladat. Minden bizonnyal átláthatatlan lesz az egész a sok koordinátától. Ha egyszerre nem is használjuk őket, de akkor is több mint 1000 kép jön össze. Ha még sikerül is megcsinálni, akkor ez még csak a csata volt! És ha az egész játék kész van, hatalmas helyet fog foglalni a sok kép miatt. (igaz, a png kevés helyet foglal). Nem is beszélve arról, hogy fingom nincs hogyan csináljam meg az állapotjelzőket (ami mutatja az energiát, exp-t, stb.). Érdekes lesz.
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
406 levél
Válasz 03.10.11. 12:52 #559
Dani
Nemsokára készitünk egy új játékot!
A demót napokon belül felrakjuk.
"Az élet nem habostorta"
619 levél
Válasz 03.10.11. 07:59 #558
Torda Duran
Az embert sztemm eventekből is összerakhatod. Sztem a nem harcoló pokémonok pokélabda eventek is lehetnének.
Ez össz.: 2*1+1 picture. 2 pokémon+háttér, ebbe bőven beleférnek a támadások, és a többi móka
u.i: én körökre osztott harcrendszert használok, ha jól látom ti ATB-t, a körökre osztottnak annyi előnye van, hogy kissebb a konfiguráció igénye.
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
984 levél
Válasz 03.10.11. 07:42 #557
Tonic_
Szerintem a 20 pic akkor is bőven elég. Gondolj bele, a harctéren az elején 7 kép van: a háttér, a szöveg helye, a fű, az ember, az ellenséges pokémon és még 2 db platform. Az ember mozgása 4 képből áll, de ezt mégsem négynek számolja! Ugyanis mielőtt megváltozna a képe, letörlöm az előtte lévőt, és ugyanolyan számra rakom. Vagyis ez így egy képnek számít. A te pokémonod sem számít plusz képnek, mert mikor "kimegy" az emberke, letörlöm és a helyére rakom. Így az is ugyanaz a kép. Tök mindegy, hogy hány képesség és pokémon van. A lényeg hogy az ellenséges pokémon képszáma egyezzen, és ugyanúgy a képességek képszáma is egyezzen. Egy csatában egyszerre amúgy sem mehet 2 támadás, csak egymás után. Ha az egyik megvolt, a helyére rakjuk a következőt. Szerintem ez így jó. A harc kezdeténél amúgy is eltűnik néhány kép: az ember, meg a fű. 7-2=5 +1 a te monod+ az állapotjelzők (amiről még fogalmam nincs, hogy hogyan lesznek), vagyis összesen 6+2, azaz 8 kép lesz a képernyőn. Mikor támadás van, akkor 9. Ha vége a támadásnak, akkor 8.
Érted? Szerintem te dolgozz a tiéden, addig mi próbálkozunk ezzel okés? Bár a tiéd jobb megoldás az állapotjelzők szempontjából. (Hp,exp,pp, stb.).
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
619 levél
Válasz 03.10.11. 07:38 #556
Torda Duran
És használj battleanimokat is(pl: villám)!
Ezzel tudod helyettesíteni a képeket!
Ez szerintem jobb megoldás, mert nem kell a koordinátákkal vacakolni!
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
619 levél
Válasz 03.10.11. 07:34 #555
Torda Duran
A POP3 egy zenei irányág+1 szám...
És még csodálkozol, hogy nincs normál e-mailem!
Lazarus: próbáld ki azt, hogy a Pokémonok képek(esetleg eventek, ha nagyon nincs hely), és a támadásaik animációk. Szerintem a Pikachu Thunder és Thunderbolt képessége közt nincs túl sok különbség, ezért meg lehet azt oldani, hogy ugyanaz a két képesség, csak más a színfelbontás(hopsz, lebuktam ).
Egyébként tegnap újrakezdtem a harcrendszerem
Valahogy kicsit szétesett az egész. Nem tudtam melyik event mit kezel, és nem is nagyon volt kapcsolat köztük, valahogy szétesett minden.
Lazarus: kill the cows!
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
2595 levél
Válasz 03.10.11. 01:47 #554
Lazarus-omin
Tonic_ báttyónak! Sajnos nem lesz elég a 20 pics! Hidd el! Ha egy kicsit
gondolkozóba fogsz: Ahány Mon, annyi képessége ez kábé' (télleg kábé.) 4234*125... Na csak azt próbálom feltűntetni, hogy nem fog
menni. Én viszont egy olyan megoldással próbálkozom, ami ha nem is a
leg silverhűbb, mégis megoldható. Az alap harcrendszer battle
eventjeivel és switchekkel operálok. Namármost: ez sem túl egyszerű.
Még dolgozom rajta, de valahogy az istenért nem akar olyan lenni, mint amilyet én szeretnék... Addig próbálkozzatok ti is! Ne
várjatok meg, max szóljatok, hogyha rájöttetek egy igéretesebb
ötletre. Nálam már kezd hasonlítani a harc kezdete a te erdeti
verziódhoz.

Torda mester, pedig mint mindig rébuszokban beszél...
"Próbálj meg egy képek+eventek+battleanimok ötvözetet!" Ugyebár.
Hát ez nem egy Mortal combat, hogy csak úgy ide oda kombózik az
ember. A showpicet mindenképp ki kellet idáig hagynom... mert
nem volt kompantibilis a battle eventekkel. Na mindegy munkálkodjunk
emberek.

U.i.: Újabb taggal bővül majd személyes Dome körünk. Matas! A bővebb
infót tőled is várni fogják, HI!
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
2595 levél
Válasz 03.10.11. 01:38 #553
Lazarus-omin
Huh... bassza meggg... tuggyátok milyen nehéz volt ezt a cate hozzá-
szólást felnyomni... A kapcsolatom folyton lebomlik!!!
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
2595 levél
Válasz 03.10.11. 01:36 #552
Lazarus-omin
Na Torda, lebuktattad magad...Dr. Szepesi Dóra, Nóra? mindegy... Nem csak én vagyok hülye (átvitt értelemben.) A nácikról jut
eszembe Ha megválaszolod a kérdésemet, megkapod a csapatunk
idáig leghülyébb játékát (vagy írhattam volna úgyis, hogy lehüjjjéb
játékát : a (DG) Szövetséget. Az egész sztor arról szól, hogy mi
(a tagok) felébredünk és éljük kalandosabbnál kalandosabb életünket.
Amúgy a játék a mai világot parodizálja ki (erősen isulting version)
ami: ugyábár jó. A soundtrekkje gondosan válogatott
(Nirvana, Xzibit, Alex F. Flatemayer(?!)tar Wars theme(!) és sok-sok
híres RPG-ből szedett musicok.) Szal' a kérdésem:

MI A KEDVENC MONDÁSOM (nem a jelmondatra gondolok!), annyi segítsé-
get kapsz, hogy a "pc dome hibás!" nevű fórumhelyen is említettem.
Shockk szerencsét!

U.i.: A POP3, egy zenei irányág+1szám Én inkább a RAP-3-
mat szeretem és ismerem.

U.i.2.: Az én véleményem a Törpe\elf ellentétre egy vicc:
Náci:Gazsi báttyám maga meg mit üldögél itt a padon?
Gazsi: Elnézést! Né závárjon! Koncéntrállok!
Náci:Hülye vagy Gazsi?! Erre nekünk külön táboraink vannak!!
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
984 levél
Válasz 03.10.10. 21:15 #551
Tonic_
Ezt nem értem. Milyen kép+esemény+animáció ötvözet?
Egy kicsit bővebben fejtsd ki...
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
619 levél
Válasz 03.10.10. 19:35 #550
Torda Duran
Próbálj meg egy képek+eventek+battleanimok ötvözetet!
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
619 levél
Válasz 03.10.10. 19:31 #549
Torda Duran
HEHEHE...
De hülye vagy...
(átvitt értelembe)
Mivel kell nekem egy e-mail cím, és még mindig nem tudom mi az a POP3, ezért marad a régi címem, és ugye az egyik szülőmnek is kell e-mail cím...
Az már csak hab a tortán, hogy gőzöm sincs mi az a "Torda Nóra",
elvégre nekem Dr. Szepesi Dóra van kiírva...
Egyébként folyik nálam a munka.
BT: lehet, hogy kicsit durva, de lesznek au Elfek, akik elfül(cigányul) beszélnek, és lesznek a törpék(nácik), de Bilbó nem érti mér olyan nagy a törpe-elf ellentét
[torda.uw.hu]============[torda@uw.hu]
984 levél
Válasz 03.10.10. 16:14 #548
Tonic_
Hát, ha úgy értetted, hogy egyszerre csak 20 kép jeleníthető meg, akkor is meg lehetne oldani. Bőven belefér. De battleanimmal könnyebb lenne tényleg. A francba, erre nem gondoltunk. Pedig sokmindent battleanimmal akartunk volna. Kösz, hogy nekiállsz egy másik harcrendszernek, de el ne felejtsd, hogy silverhű legyen. Legalább is a navigálási rendszer. A régi harcrendszerek azért voltak rosszak, mert csak az ellenfél pokémonja látszott, stb.
Azért kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz....
Kár hogy ez a picture-s megvalósítás nem jön be...
DarkDemon Games -----> www.darkdemongames.atw.hu
2595 levél
Válasz 03.10.10. 13:18 #547
Lazarus-omin
Hoppá! A 13:08-asból kettő van! Elnézést kérek mindenkitől (Lehet
cserélni...)
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
2595 levél
Válasz 03.10.10. 13:14 #546
Lazarus-omin
Na Tonic_ báttyó... A progitok nagyon ígéretes és "pokehű". A harcrendszer tökéletesen
hasonlít a silverhez. Ez jó. Azt is megvallom show picture-ös harcrendszert sem használ-
tam még.(zseniális!De....) Na elkezdtem munkálkodni... kiiktattam az elsötétítést a
harcok végéről, beraktam a képességek switchet. Start! Cuccolgatok, cuccolgatok... Na
jöhet az első teszt. Pl. harc, választom az 1-est, majd tackle. Na igen! Elfelejtettem,
hogy a battleanim nem műxik csak show picture alatt és jelen esetben a háttér is az...
, itt jönnek a problémák... ... ... Most mondhatnám azt hogy oldjuk meg ezt is show
picture-el. Nos, ezesetben piszok nagy baj van... a baj: MAX 20 PIC! Hogyaza... szal,
ez így nem fog műxeni,(sz.tem-Torda?) de megpróbálok nektek kreálni egy harcrendszert
az Rm2kemon szerint. Ez az alap harcrendszerhez hasonló, (valójában az is, de meg
'pokésítve')valószínűleg nagyon fog hasonlítani az eredetire. Egy biztos! Így meg tom'
oldni. (de nem aszt hinni, hogy majj' mindent én kreálni a gaméhoz - Huh ez nagyon
Miron-os volt(Majd a játékom játszása után érteni fogjátok ezt a mondatot....) Asszem' még ma elküldöm...
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
2595 levél
Válasz 03.10.10. 13:08 #545
Lazarus-omin
Hamarabb itt vagyok, mint gondoltam volna... Ez jow. No Laa-Chy,
derék dolog a NASA-nak dolgozni (Azt mongyuk nem tudtam, hogy rm2k
projectekkel is foglalkoznak...) Torda! Ha még ébren leszel
éjfél után elküldöm neked a magyar betűket. Apropó! A legutóbbi ál-
neved nagyon hatásos. Szal! Dr. Torda Nóra! Szerencsés
leszel hónap'!
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.