Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» A nagy balhé help!

A nagy balhé

A nagy balhé
A legutóbbi A nagy balhé cikkek, hírek
850 levél
Válasz 09.06.07. 20:54 #590
U.S. Army
Kösz a dicsérő szavakat!

Itt, vagy itt, avagy itt (a seederek alapján ez lesz a leggyorsabb) Már ha szabad ilyeneket linkelni! (letöltés után csomagold ki egy megadott mappába a winRAR segítségével, majd onnan telepítsd fel)
angol verzió, a magyarért boltba/baráthoz kell menned, vagy bent kell lenned egy magyar torrentoldalon, pl. nCore-on
33 levél
Válasz 09.06.07. 15:00 #589
7379
Hát, te egy zseniális ember vagy!
Látom, nagyon ismered a nagy balhét és sokat játszottál vele!
Azt pedig megtudnád írni ide nekem, hogy hol lehet letölteni, a nagy balhé angol változatát, vagy, hogy lelehet-e tölteni a netről egyáltalán?
850 levél
Válasz 09.05.31. 22:17 #588
U.S. Army
Útmutató, jótanácsok:




Összesen 26 bandatagot szerezhetsz a játék során. Megszerezhetőségük helyszínnel és időponttal együtt.:

Játék elején, rablás nem szükséges hozzá:
01 - Bruno Jackson: A Motel udvarában találkozhatsz vele, a játék elején sokat segíthet információival!
02 - Bingo Bubblehead: A Mozi körül flangál bohócruhában.

Benzinkút+Zöldséges után:
03 - Sister Nancy: A Benzinkúthoz közeli kis házban járkál ki-be egy kórházi nővérruhában.
04 - Matt Magoo: A régi Brazil Bárban.
05 - Simon Trench: A térképen Sammy kocsmájától K-re lévő kis zöld területen ül egy pad melletti ládán csíkos pólóban.
06 - Phil Lake: Sammy kocsmájában szaladgál a WC-be majd vissza az előtérbe.
07 - Santa Claws: Egy Húsüzemhez közeli sarkon (Kb. É-NY irányban a térképen) kukázik télapóruhában.
08 - Zack Bloodhound: Ő egy punk srác, aki az Erőmű közelében járkál, a városban fellelhető Lángvágóhoz közel.
09 - Nick Dogface: Zack Bloodhound-hoz és a Húsüzemhez közeli épület udvarában járkál egyik oldalról a másikra. Egyébként itt

lelhető fel a Tolvajkulcs is.

Mozi+Hotel+Üvegház+Box Klub után:
10 - David Shaggy: A régi Brazil Bárban ül egy széken. A Box Klub vezetője.
11 - Suzi Napkins: A Westend Villa udvarában körbe-körbe járkál.
12 - Carmen Sanders: Sammy kocsmájában áll, zöld ruhában.
13 - Harry Halfbaken: Sammy kocsmájában, ugyanúgy néz ki mint Phil Lake.
14 - Eric Boredom: A Brazil Bárban kint az előtérben járkál az asztalok között, fel is bukik bennük.
15 - Dan Dumbhole: A Brazil Bár belterében járkál ez a hosszú orrú fickó a WC-be és vissza.
16 - Bobby Beaver: A Brazil Bárban a pult mögött barna színű ruhában.
17 - Frank Stein: Az Üvegház kertjében szaladgál körbe-körbe, de mindig elesik.
18 - John Goth: Bully kocsmájában járkál az előtértől fel az emeletig majd vissza, fekete ruhában. Egyébként Bully kocsmája

mögött található a Csákány, a szemközti épületben pedig a Légkalapács.
19 - Elvira Bun: A Kikötőben lévő táncosnő, vörös ruhában van.

Nyomda+Temetkezési Vállalkozó+Mauzóleum+Húsüzem után:
20 - Greg Penhead: Sammy kocsmájából járkál ki a kukához és vissza.
21 - Luigi Corleone: Sammy kocsmájában találod az emeleten kék ruhában.
22 - Paul Pizzaface: A Brazil Bárban járkál a pulttól egészen ki az erkélyig. Ő egy skizofrén.
23 - Jack Oneeye: Bully kocsmájából járkál ki a kukákhoz és vissza.
24 - Martin Bulldozer: Bully kocsmájában, barna felsőben. Hob Fatfaceszel társalog.
25 - Hob Fatface: Bully kocsmájában, fehér felsőben, kék alsóban. Martin Bulldozerrel társalog.
26 - Uncle Ray: A Kikötőben várja Elvira Bun fellépését. Egy vak ember, rendkívül jó képességekkel.



Lopott cuccok eladása: A lopott cuccok eladására három lehetőséged van a játék során.
01 - A Zálogház vezetője Ali Selfsell. Az cuccok értékénél kevesebbet fizet. (A játék elején, rablás nem szükséges hozzá.)
02 - A Motel emeletén lakik Clotho Squeakvoice. Ugyanannyit fizet mint Ali Selfsell, de ő közelebb van hozzád. (Benzinkút+Zöldséges után.)
03 - Orgazda: A Brazil Bárhoz közeli kis zöld területen találod. Nála éri meg a legjobban leadni a cuccokat, mert ő a cuccok teljes értékét kifizeti. (Mozi+Hotel+Üvegház+Box Klub után.)



Matt képességei akkor fejlődnek, ha minél több ajtót/ablakot/asztalt/szekrényt/széfet feltörsz vele, vagy riasztókat hatástalanítasz. Feltörhetsz felesleges dolgokat is a képességek növelése érdekében, így a játék végére sokkal gyorsabban tudod majd végezni a munkádat, ami előny az őrökkel szemben.
A képességekkel együtt a bűnlajstromod is nő egy-egy küldetés után. Ha a bűnlajstromod 100%-ra ér a játék során, a rendőrök elkapnak és nem rabolhatsz ki több épületet! Ebben lehet segítségedre a veterán, akit a NEO Iroda melletti lépcső mellett találsz. Ha a bűnlajstromod 50% felett van, csak beszélj vele és máris leviszi 50% alá! Minden esetben 50% alá viszi le, tehát érdemesebb minél később venni, 90% környékén! Erre a játék során csak egyszer van lehetőséged. A társaidnak is ugyanúgy nőhet a bűnlajstromuk, mint neked. Ha nekik is 50% felett lesz, nem viheted őket többet rabolni.



Szerszámok a játékban (Némelyik fellelhető a városban is.)
01 - Feszítővas: Játék kezdetekor az újság mellett az asztalon.
02 - Fejsze: A Motelben a lépcső melletti asztalon.
03 - Lángvágó: Az Erőmű közelében, a térképen három vízszintes fehér vonal jelöli. Ezek közül a középső vonal végén.
04 - Csákány: Bully kocsmája mögött a hordóknál.
05 - Légkalapács: Bully kocsmájával szembeni épületben.
06 - Kézifúró
07 - Pörölykalapács: Megjelenik a Box Klub mögötti területen a kukák mellett, miután kiraboltad a Box Klubot.
08 - Tolvajkulcs: Egy Húsüzemhez közeli épület udvarában bal oldalt található az ajtó előtt. Itt találkozhatunk Nick Dogfaceszel is.
09 - Fúrógép
10 - Forrasztópáka



A játékban (egy kis csalás segítségével) lehetőséged van némi pénzt keresni szerszámok eladásával:

01 - Szedd össze a szerszámokat a városban!
02 - Menj haza a motelbe, indítsd el egy tervet és az "X"-jelre kattintva lépj ki!
03 - Nyomd le az ALT+F4 kombinációt! A játék megkérdezi, hogy ki akarsz-e lépni a játékból. Kattints az "X"-jelre ismét, majd mentsd el a játékot!
04 - Töltsd be az előbbi mentésedet és a szerszámok ismét szét lesznek szórva a városban, tehát összegyűjtheted őket újra és eladhatod a Szerszámosboltban.



Egyeseknek problémájuk akadt a játék során (legtöbbször a Villa épületében a tetőn), mondván a karakter alól minden eltűnik, csak az épület alsó szintje látszik, a karakter lebeg a levegőben.

Megoldás: Tekerd vissza a játékot és próbáld addig, amíg jó nem lesz! Amennyiben nem lesz jó többszörös próba után sem, elölről kell kezdened a küldetést.



Cheat kódok (A magyar változatban nem működnek, csak az angolban.):

A játék alatt Enter, majd a konzolba:
gets the money - pénz
invisible - láthatatlanság



A játék angol neve "The Sting". Így keresd, ha le akarnád tölteni/be akarnád szerezni eredeti nyelven.



Az ingyenfegyver trükkért köszönet tarisznya28-nak!
850 levél
Válasz 09.05.31. 22:05 #587
U.S. Army
A végigjátszásom:



01 - Benzinkút

Autó: Kezdetbeli (Bug 500 LT)
Bandatagok: Nem szükséges
Szerszámok: Feszítővas
Leírás: Legelőször menj fel a lépcsőn, be a bal oldali ajtón, vedd le a falról a WC-papírt! Majd menj le és vedd le az oszlopról a tűzoltókészüléket! Ha ez megvan, menj az ablakhoz és törd fel a feszítővassal! Bújj, be, törd fel a kasszát is, nyisd ki, nézz bele (a nagyítóval) és vedd ki a pénzt! Várd meg, amíg a rendőr ellenőrzi az ajtót, majd elmegy! Mássz ki az ablakon és irány az autóhoz!


02 - Zöldséges

Autó: Kezdetbeli (Bug 500 LT)
Bandatagok: Nem szükséges
Szerszámok: Feszítővas
Leírás: Törd fel az ajtót, majd menj és bújj a lépcső melletti raktárba! Várd meg míg lejön a néni, majd menj fel az emeletre! Menj be a szobába, az asztalról vedd fel a rádiót, majd törd fel a a bal oldali szekrényt! Tedd el a pénzt, majd bújj a szoba sarkába a rossz kerékpár mellé! Várj, míg feljön a néni, majd menj le, törd fel a kasszát, vedd ki az aprópénzt és irány az autóhoz.


03 - Zeus Mozi

Autó: Kezdetbeli (Bug 500 LT)
Bandatagok: Nem szükséges
Szerszámok: Feszítővas; Tolvajkulcs
Leírás: Menj a lejtős úton lefelé a mozi hátuljáig! Nézz be a fentebb lévő ablakon és várj, amíg kissé távolodni nem látod az őrt! (nagyjából a terem közepéig) Ekkor törd fel a feszítővassal az ablakot, majd mássz be és menj a terem másik oldalán fel az ajtóig! Menj ki és menj a bejárat mellett lévő kasszához! Nyisd ki az ajtót a tolvajkulccsal, majd a fal mentén a második ajtót a WC mellett feszítővassal! Menj be és törd fel az asztalt is a feszítővassal! Vedd ki belőle a pénzt, majd várj, amíg az őr ellenőrzi az ajtót és elmegy kb. az oszlopig! Ekkor törd fel a kassza melletti ajtót, majd a kasszát a feszítővassal! Menj ki az ajtó elé, várd, meg míg körülnéz az őr, majd felmegy...ekkor gyere ki és menj a lépcső mellé! Miután lement az őr, te menj fel és nyisd ki az ajtót a tolvajkulccsal! Menj be, vedd fel a filmszalagot és csukd be magad mögött az ajtót! Várd meg, míg fel, majd lemegy az őr és menj utána! Ha ellenőrizte a moziteremben az ajtót, várj, amíg az utcai őr elmegy az ablak előtt mássz ki, és sétálj el mögötte az autódig!


04 - Jewel's Memorial Hotel

Autó: Már nem elég a kezdetbeli (TX 50 Transport ajánlott, mert viszonylag olcsó és még egy ideig megfelel a célnak)
Bandatagok: Nem szükséges
Szerszámok: Balta; Kézifúró; Tolvajkulcs
Leírás: A kerítés mentén menj körbe és a fal mentén a harmadik vagy a negyedik ablakot törd fel a baltával! Majd mássz be és törd fel a páncélszekrényt a kézifúróval! Vedd ki belőle a pénzt, törd fel a szoba ajtaját tolvajkulccsal és a lépcső szemből nézve jobb oldalán haladva menj fel az első emeletre! Várd meg, míg a férfi elindul a szobája felé a WC-től, majd menj utána és a tolvajkulccsal nyisd ki annak a szobának az ajtaját, amelyben egy kézitáska van az ágyon! Vedd fel a táskát! Ha ez megvan, menj fel a lépcsőn (még mindig ugyan azon az oldalon) a legfelső emeletre (de ne a teraszra)! Bal oldalt nyisd ki mindkét ajtót és amikor a férfi bemegy a szobájába az ablakhoz, menj be, jobb oldalt nyisd ki az asztalt, vedd ki belőle az aprópénzt! Ekkor menj be a férfi szobájába és a tolvajkulccsal nyisd ki az ágy túloldalán található szekrényt! Vedd ki belőle a karórát, majd vedd le a képet a falról! Kifelé menet még vedd le a falról a nagy képet is és indulj el lefele a lépcsőn! Mielőtt leérnél az első emeletre, láthatod, hogy az őr éppen felfele menne. Menj be abba a szobába, ahonnan a kézitáskát ezelőtt elloptad! Várd meg, míg az őr felmegy, a férfi pedig elmegy WC-re! Ekkor menj le a földszintre és az általad kinyitott ajtón, majd ablakon keresztül távozz az épületből és irány az autóhoz.


05 - Üvegház

Autó: TX 50 Transport
Bandatagok: Nem szükséges
Szerszámok: Balta; Tolvajkulcs
Leírás: Menj jobb oldalt a udvarban és törd fel a veled szemben lévő szélső ablakot a baltával! Mássz be és nyisd ki a tolvajkulccsal a szoba ajtaját, majd a következő ajtót is, amin keresztül kijutsz a kertbe! Menj fel a lépcsőn és nyisd ki a tolvajkulccsal az előtérbe vezető ajtót! Ki kell nyitnod minden ajtót, amelyeken keresztül a doki körbe-körbe járkál (összesen 4 ajtó). Ha az előtérben vagy, törd fel a doki irodájának ajtaját, majd a mellette lévő ajtót, végül a belső szoba ajtaját! Ha mindez megvan, akkor menj vissza a doki irodája elé és várd meg, míg p átsétál az íróasztalához! Ekkor menj be az irodába, de a húsevő növényt még ne vedd fel, hanem nyisd ki a hátralévő zárt ajtót a tolvajkulccsal! Mikor a doki kimegy a szobából, menj be és nyisd ki az asztalt, majd vedd ki belőle a pénzes kazettát és csukd vissza a fiókot! Most menj ki a szobából az előtérbe a doki szobája elé! Mikor átsétál az íróasztalához, akkor vedd fel a növényt és menj le a lépcsőn, majd ki az épületből egészen az autóig, ugyan azon az útvonalon, amelyiken bejöttél!


06 - Box Klub

Autó: TX 50 Transport
Bandatagok: Matt Magoo
Szerszámok: Matt Tuckernél: Tolvajkulcs, Matt Magoonál: Feszítővas; Forrasztópáka
Leírás: Matt Magooval menj fel a lépcsőn és törd fel az ajtót! Menj fel Mattel is és menj be az ajtón! Menj le az előtérbe és nyisd ki a tolvajkulccsal a mosdó ajtaját valamint az öltöző ajtaját! Eközben menj Matt Magooval le és bújj a zuhanyzóba! Ha Mattel kinyitottad az öltöző ajtaját, vele is bújj be a zuhanyzóba! Miután David Shaggy (a Box klub vezetője) ellenőrizte az öltözőt, menj be Mattel és nyisd ki a szemben lévő középső szekrényt a tolvajkulccsal és vedd ki a karórát! Miután D.S. visszament bokszolni, Matt Magooval menj és hatástalanítsd a riasztórendszert, majd törd fel a bokszkesztyű tartóját! Ha ez megvan, Mattel szedd le az előtérben a posztereket a falról és menj vissza a zuhanyzóba! Matt Magooval vedd ki a bokszkesztyűt a vitrinből és menj ki a felső ajtón egészen a teherautóig, vele már nincs több dolgod! Várj addig, amíg D.S. ellenőrzi az öltözőt és miután kimegy a mosdóból Mattel vedd le a posztert az öltöző faláról! Miután D.S. a fenti ajtót is ellenőrizte és lemegy az előtérbe, Mattel menj fel és a tolvajkulccsal nyisd ki a jobb oldalt lévő ajtót és vedd fel a pénzes kazettát az asztalról! Irány vele is az autóhoz!



07 - Nyomda

Autó: TX 50 Transport, vagy jobb teherautó
Bandatagok: Matt Magoo
Szerszámok: Matt Tuckernél: Tolvajkulcs; Kézifúró; Forrasztópáka, Matt Magoonál: Balta
Leírás: Menj Matt Magooval az épület (szemből nézve) jobb oldalához és törd fel a baltával a két ablak közül az egyiket! Mássz be mindkét karakterrel az ablakon! Mattel menj fel az első emeletre és nyisd ki a szemben lévő ajtót a tolvajkulccsal! Ha kinyitottad, menj be és kezdd el hatástalanítani a riasztót! Eközben indulj el Matt Magooval is fel a lépcsőn, be a terembe! Ha Matt végzett a riasztó hatástalanításával, nyisd ki vele az ajtót és menj be mindkét karakterrel a szobába! Törd fel Mattel a páncélszekrényt és vedd ki belőle a Bankjegy első oldalának sablonját, majd vedd fel az asztalról a hordozható rádiót! Várj a szobában, amíg az őr meg nem nézi az ajtót! Ha megnézte, menj utána (fel az emeletre) és míg ő a szobaajtókat nézi, te törd fel a jobb oldali ajtót, majd menj le a lépcsőn, hogy kifelé jövet ne lásson meg! Matt Magooval is menj a lépcső elé és vedd le a tűzoltó készüléket a falról! Ha a fényről látod, hogy az őr abbahagyta az ellenőrzést és az irodája felé megy, menj be az imént feltört ajtón, az első bal oldali ajtót törd fel odabent és vedd fel a kézitáskát! Ezután menj be baloldalt a legutolsó ajtón és törd fel Matt-tel a páncélszekrényt! Matt Magooval vedd ki a Bankjegy hátsó oldalának sablonját és várj az őrre! Ha bement az irodájába, menj le mindkét karaktereddel a lépcsőn egészen a földszintig, és az általad feltört ablakon keresztül irány az autóhoz!



08 - Temetkezési Vállalkozó

Autó: TX 50 Transport, vagy jobb teherautó
Bandatagok: Nem szükséges
Szerszámok: Tolvajkulcs; Kézifúró
Leírás: Először nyisd ki az első ajtót a tolvajkulccsal, de ne menj be! Menj az épület mögé és a lépcsőn menj fel! Ha felérsz, nyisd ki az ajtót, menj fel a lépcsőn és ott is nyisd ki az ajtót a tolvajkulccsal! Ha bemész, kezdd el feltörni a széfet a kézifúróval, de ha jön fel az őr a lépcsőn, hagyd abba és bújj bal oldalra a fotel mögé, így nem lát majd az őr, ha felmegy a szobába! Amint kiment, folytasd a széfnyitást, vedd ki a könyvet belőle, majd vedd le a képet is a falról! Menj le a lépcsőn és állj a fal mögé, a festmény elé! Mikor felmegy az őr a szobába, te menj le, vedd a bal oldali falról a képet és menj le a halottasházba, onnan pedig az autódhoz az általad már kinyitott ajtón keresztül!



09 - Mauzóleum

Autó: TX 50 Transport, vagy jobb teherautó
Bandatagok: Matt Magoo
Szerszámok: Matt Tuckernél: Tolvajkulcs
Leírás: Várj, míg a közlegény lejön a lépcsőről és elmegy körbenézni az épület körül! Nyisd ki Mattel az ajtót és menj be mindkét karakterrel az előtérbe, majd le a lépcsőn! Matt Magoot állítsd a kapcsoló elé, Mattel pedig menj le a lécsőn és a zöld lézer előtt állj meg! Matt Magooval húzd le a kart, Mattel vedd fel az urnát és menj le a lépcsőn, Matt Magooval pedig bújj be a fal mögé, de ne oda, ahol a múmiák vannak (ha elég gyors vagy, nem kell kétszer meghúzni a kart Matt Magooval)! Ha ez megvan, Mattel állj gyorsan a kis kilógó falrész mögé, hogy ne vegyék észre a múmiák! Ha a múmiák elmentek mellette, akkor menj fel vele a lépcsőn és mindkét karakterrel menj fel az ajtó elé! Mivel a közlegény épp az ajtó felé tart, kimenni még nem tudsz, ezért bújj el oldalra a fal mögé, hogy a múmiák se vegyenek észre! Ha a közlegény is és a múmiák is elmentek, hagyd el az épületet és irány az autóhoz!



10 - Húsüzem

Autó: TX 50 Transporter, vagy jobb teherautó
Bandatagok: Nem szükséges
Szerszámok: Tolvajkulcs; Kézifúró; Forrasztópáka
Leírás: Várj, amíg a rendőr el nem megy előtted és a főnök be nem megy a gyárba! Nyisd ki a jobb oldali iroda ajtaját a tolvajkulccsal, majd vedd ki az asztal fiókjából az aprópénzt! Ha megvan, törd fel a faajtót és húzd le a kart a falon! Menj be a gyárba, bent menj egészen addig az ajtóig, ahol a riasztó van! Nyisd ki az ajtót a tolvajkulccsal, bent pedig hatástalanítsd a riasztót! Törd fel a páncélszekrényt, vedd ki a papírokat, majd nyisd ki a bal oldali ajtót! Ha az őr nincs a közelben, akkor irány az autóhoz!



11 - Westend Villa

Autó: Youngsmobile Petrol
Bandatagok: Nem szükséges
Szerszámok: Balta; Kézifúró
Leírás: Menj az épület hátuljához, várj egy kicsit, míg eltávolodik az őr és törd fel a jobb oldali ablakot! Mássz be, a bal oldali asztal fiókjából vedd ki az aprópénzt, majd menj az előtérbe! Vedd le a konyha előtti falról a képet! Ezután menj a bal oldali szobába! Itt törd fel a szekrényt a kézifúróval és vedd ki az ékszeres dobozt! Menj fel a második emeletre, ahol egy őr áll a szobában a fal mellett! Állj a jobb oldali ajtóhoz és amikor az őr elindul kifele a szobából, te azonnal menj be a másik oldalon, onnan a jobb oldali helyiségbe, onnan pedig a tetőn át a másik oldalra! Manj be az ajtón, törd fel az asztalt, vedd ki a kártyát! Nyisd ki ezután a széfet is és vedd ki belőle a pénzt és a nyakéket! Menj vissza a tetőn keresztül a másik szobába! Várj, míg az őr elindul kifelé a szobából, ekkor te menj be a szobába és menj ki a távolabbi ajtón, majd le a lépcsőn! Menj be a bal oldali szobába és vedd fel a nagypapa asztali óráját! Menj le a földszintre és a jobb oldali szobából vedd fel mind a négy gyertyatartót! Menj a konyhába és várd meg, míg az őr megnézi az ajtót és az egyik ablakot, majd mássz ki az általad már feltört ablakon és irány az autóhoz!



12 - NEO Iroda

Autó: Youngsmobile Petrol
Bandatagok: Sister Nancy; Simon Trench
Szerszámok: Mattnél: Feszítővas; Kézifúró; Forrasztópáka
Leírás: Menj fel Mattel a lépcsőn és menj el balra az épület mögé! Törd fel a feszítővassal a jobb oldali ablakot! Menj fel a lépcsőn és menj a folyosón jobbra! Hatástalanítsd a riasztót az ajtónál, majd törd fel az ajtót is! Menj fel Simon Trenchcsel is Matt mellé és állítsd Simont a kapcsoló mellé! Most menj Mattel a lépcső túloldalára és törd fel a riasztóval védett ajtót! Ha kész, állj a lépcsővel szembeni helyiségbe, hogy ne vegyen észre az őr! Menj fel Elvira Bunnal az újonnan feltört ajtóhoz! Simonnal húzd le a kart, Elvirával menj a kapcsolóhoz! Mattel menj vissza Simonhoz és állj a lézer elé! Húzd le Elvirával a kart és menj Mattel a széfhez! Hatástalanítsd a riasztót, majd a kézifúróval nyisd ki a széfet és vedd ki belőle a könyvet! Elvirával ismét húzd le a kart, ezután Simonnal menj a széf melletti kapcsolóhoz, Mattel pedig a lézer előtti kapcsolóhoz! Mattel húzd le a kart, Elvirával pedig gyere ki az ajtón és menj Matthez! Mattel menj a lépcsőhöz a lézer elé, Elvirával pedig húzd le a kart! Menj át Mattel a lézeren, nyisd ki az ajtót, hatástalanítsd a riasztót, nyisd ki a széfet és vedd ki belőle a könyvet! Menj ki a lézer elé, Elvirával húzd le a kart! Mattel menj Elvirához, Elvirával pedig a lépcső melletti lézer elé! Húzd le Mattel a kart, Elvirával pedig menj be a széffel szembeni kapcsolóhoz! Menj le Mattel a földszintre és bújj el az őr elől abban a szobában, amelyiken bejöttél! Várj, míg az őr le, majd feljön, utána menj le és állj a lézer elé! Ekkor húzd le Elvirával is és Simonnal is a kart, Mattel menj be a szobába és vedd fel a könyvet az asztalról! Ezután állj újra a lézer elé, ismét húzd le a kart Elvirával és Simonnal, Mattel pedig menj fel abba a helyiségbe, ahol Simon van és állj a lézer elé! Húzd meg a kart és Elvirával menj át a szomszédos szobába! Most Elvirával húzd meg a kart, Simonnal gyere el a kapcsolótól! Mattel húzd meg a kart ismét, Elvirával gyere ki a szobából és menj le a lépcsőn abba a szobába amelyiken át jöttél! Menj le Simonnal is és Mattel is! Simonnal vedd le a NEO cégtáblát a falról és mindhárom karakterrel menj az ablakon át a teherautóig!



13 - Múzeum

Autó: Youngsmobile Petrol
Bandatagok: Nem szükséges
Szerszámok: Balta; Tolvajkulcs; Forrasztópáka
Leírás: Menj a lépcsőn felfele és bal oldalt az utolsó ablakot törd fel a baltával, de előtte várj egy kicsit, hogy elmenjen az őr! Ha bemásztál, nyisd ki mind a két ajtót, amelyet a teremben találsz! Menj az előtér fele, nyisd ki az egyik ajtót a kettő közül és menj fel az oldalsó lépcsőn! Menj fel a középső lépcsőn is a legfelső szintre és az őrt követve húzd le a kapcsolókat, majd menj le a második emeletre! Itt a bal oldali teremben vedd fel a malacperselyt, valamint gyűjts képeket a falról! Azután menj jobb oldalra az emeleten, nyisd ki az ajtót és húzd le a két kart a falon! Menj le a földszintre és ott is törd fel az ajtókat, valamint húzd le a karokat! Menj az összezsugorodott fejhez, de még ne lopd el, hanem hatástalanítsd a felette lévő riasztót! Ha megvan, oldalt menj be a fal mögé, szedd le a képet a falról, ami pont az összezsugorodott fej mögött van és itt várd az őrt! Ha kiment az őr a teremből, akkor menj és vidd el a fejet és az őrt követve szedj össze annyi képet amennyit bírsz! Ha végeztél kijuthatsz az általad már feltört ablakon is, de kimászhatsz egy másikon is és irány az autóhoz! A maximális zsákmány 22500$, ha felszedsz 5db olyan képet, ami 5Kg-os és 1500$-t ér, egy olyan képet, ami 5Kg-os és 3500$-t ér, a malacperselyt és persze az összezsugorodott fejet!



14 - Bank

Autó: Youngsmobile Petrol
Bandatagok: Phil Lake; Santa Claws
Szerszámok: Mattnél: Tolvajkulcs; Kézifúró; Forrasztópáka
Leírás: Menj mindhárom karakterrel a főbejárathoz! Nyisd ki a tolvajkulccsal az egyik ajtót, majd menj be és az előtérben jobb oldalt menj a dupla ajtós szobához! Hatástalanítsd a riasztót, majd nyisd az egyik ajtót a tolvajkulccsal! Várd meg, míg az őr le, majd felmegy és menj be Santa Clawsal is az előtérbe, majd a bal oldalon lévő ajtóhoz! Phil Lakekel menj fel az emeletre és jobb oldalon az ajtó előtt állj meg! Figyelj az őrre, mert amikor megy le a lépcsőn, ki kell állnod az ajtó elé, mikor pedig megy fel körülnézni, akkor pedig az ajtón belülre kell állnod, hogy ne lásson meg, tehát ki-be kell járkálnod. Ha Mattel végeztél odalent jobb oldalon, sétálj át a bal oldalra, nyisd ki az ajtót a tolvajkulccsal és sétálj fel vele is és Santa Clawsal is egészen a lézerig! Phil Lakekel menj be fent az ajtón és nyomd fel a kart a falon! Válts Mattre és nyisd ki az ajtót vagy a kézifúróval, vagy a tolvajkulccsal! Nyisd ki a fa ajtót is! Santa Clawsal menj le a lépcsőn és húzd le a kart a falon! Ekkor Mattel törd fel a fenti szobában az ajtót és húzd le mindkét kart a falon! Menj le Mattel egészen a szűk lépcső feléig és mindkét oldalon hatástalanítsd mindkét riasztót! Most már mindhárom karaktereddel lemehetsz a piros lépcsőn a földszintig, ugyanis a lézereket már nem figyeli riasztó, csak az őrre vigyázz, hogy ne vegyen észre! Lent a bejárattól bal oldalra lévő szoba ajtaját nyisd ki Mattel, húzd le a karokat a falon és menj le a szomszéd szobában lévő lépcsőn mindhárom karaktereddel! Phillel és Santa Clawssal vegyél fel egy-egy aranyrudat a földről, Mattel törd fel a lenti két páncélajtót és mielőtt a széfhez is hozzálátnál, hatástalanítsd a két riasztót a forrasztópákával! Vedd ki a széfből a gyémántot, vegyél fel Mattel is egy aranyrudat a földről, törd fel a kézifúróval a két hátsó ajtót és irány az autóhoz!



15 - Laktanyák

Autó: Youngsmobile Petrol
Bandatagok: Zack Bloodhound; John Goth (Más is lehet, de a gyorsasága 120% legyen!)
Szerszámok: Mattnél: Tolvajkulcs
Leírás: Nyisd ki Mattel a jobb oldalt lévő ajtót, majd bent a bal oldalit is! Ha az őr felment, majd visszament a szobájába, menj be Zack Bloodhounddal és John Gothtal a bal oldali helyiségbe! Zackot állítsd a kapcsoló elé! Mattel indulj el az úton befelé és menj fel bal oldalt a lépcsőn, majd menj el jobbra az épület mellett egészen a riasztóval védett ajtóig! Ha az őr visszament a szobájába, Johnnal menj fel a lépcsőn és húzd le a kart, majd válts Zackra és vele is húzd le a lenti teremben a kart! Ha ez megvan Mattel menj be az ajtón, Johnnal pedig menj vissza a földszinti terembe! Menj fel Mattel a lépcsőn és nyisd ki az ajtót a tolvajkulccsal! Várj, amíg az őr megnézi az ajtót, majd elmegy nézelődni a sarokra! Várj, míg továbbmegy, menj utána szorosan és állj a következő sarokra, hogy ha megfordul, ne vegyen észre! Mikor elmegy ismét a sarokra nézelődni, te menj, nyisd ki az ajtót és menj is be rajta! Várj, míg az őr ellenőrzi az ajtót, majd ha elmegy menj ki Mattel is és Daiseyvel is és állj velük a szemben lévő fal elé! Ha az őr a jön visszafelé és megáll a sarkon, menj ki mindkét karakterrel az ajtón, majd le a lépcsőn egészen a riasztóval védett ajtóig! Ekkor ismét nyomd le a karokat Zackkal és Johnnal és minden karakterrel irány az autóhoz!



16 - Kikötő

Autó: Youngsmobile Petrol
Bandatagok: Elvira Bun
Szerszámok: Mattnél: Tolvajkulcs, Kézifúró, Forrasztópáka
Leírás: Elvira Bunnal menj be jobb oldalt az ajtón és menj fel a lépcsőn! Mattel menj fel egyenesen a nagy hajóra! Amint felérsz a lépcsőn, nyisd ki a tolvajkulccsal a jobb oldali ajtót, majd menj fel bal oldalt a lépcsőn! Láthatod, hogy az őr éppen kifelé igyekszik a szobából, ezért te menj be a bal oldali ajtón közvetlen a lépcsőn mellett! Menj a mosdón keresztül a következő szobába és vedd le a képet a falról! Nyisd ki a melletted lévő asztal fiókját a tolvajkulccsal és vedd ki belőle a kulcsot! Menj ki a szobából, majd menj lefele a lépcsőn egészen addig az ajtóig, amelyiken bejöttél! Bújj el a túloldalon a mosdóba és közben figyelj a kinti őrre! Amint elér a hajó lépcsőjéig és megfordul menj le a kinti lépcsőre! Most várj, amíg előre nem megy egészen az autódig, majd visszafordul és elmegy balra! Ekkor menj fel a bárban Elvirához és a kulccsal nyisd ki a kapitány irodáját! Mattel menj el a közeli raktárépületig és menj el mellette bal oldalt a hátsó ajtóhoz! Mikor az irodából kimegy az erkélyre a kapitány, Elvirával menj és húzd le a kapcsolót, majd irány ki az ajtó elé! Ekkor törd fel Mattel az ajtót és menj be raktárba! Várj Elvirával, amíg felkapcsolódik a kar és a kapitány kimegy az erkélyre! Ismét menj be, húzd le a kart és menj ki az ajtó elé! Mattel hatástalanítsd a széfeken lévő riasztót, majd menj távolabb, mielőtt visszakapcsolna a kamera! Ugyanúgy, mint eddig, Elvirával húzd le a kart, amikor lehetséges! Mattel kezdd el feltörni az egyik széfet, de sajnos nem tudsz végigérni rajta, mert visszakapcsol a kamera! Amint visszakapcsol, tekerd vissza a játékot és egy pár másodperccel előtte menj távolabb! Ugyan ezen a módon (tehát két részletben) tudod feltörni a másik széfet is! Ha megvan, vedd ki a prizmákat, csukd vissza a széfeket és menj a hátsó ajtóhoz! Elvirával húzd le a kart, Mattel menj ki és figyeld az őrt! Amin elment a raktártól, mehetsz vele is és Elvirával is az autóhoz!



17 - Erőmű

Autó: Youngsmobile Petrol
Bandatagok: Nem szükséges
Szerszámok: Tolvajkulcs; Vöröss prizma; Kék prizma
Leírás: Várj amíg az őr kijön szemben a jobb oldali ajtón és elmegy bal oldalt le a lépcsőn! Azután kijön a következő őr az előtted lévő épületből és megnézi az ajtókat! Ha végzett, bemegy a jobb oldali helyiségbe! A közlegény, miután feljött bal oldalt a lépcsőn, visszamegy az erőműbe a bal oldali ajtón! Most indulj utána és nyisd ki valamelyik ajtót! Menj fel a lépcsőn és haladj bal oldalt a közlegény mögött! Ha elmegy a másik oldalon, te menj a jobb oldali lépcső elé! A kamera fénye alatt át lehet sétálni, tehát az nem fog észrevenni, menj át alatta! Menj le a lépcsőn, rakd fel a prizmákat és gyere vissza ugyan ott, ahol lementél! Menj jobb oldalt, majd le a lépcsőn egészen az ajtóig! Állj a bal oldali ajtó mellé a falhoz, hogy az őr ne vegyen észre, ha bejön! Vigyázz, hogy a kinti őr észre ne vegyen! Ha bement az épületbe menj ki és irány az autóhoz!



18 - A Fény Minisztériuma

Autó: Youngsmobile Petrol
Bandatagok: Már adottak
Szerszámok: Mattnél: Ellenőrzőkártya; Forrasztópáka, Daiseynél: Forrasztópáka
Leírás: Menj le Daiseyvel a lézer elé! Amíg Daiseyvel mész, Mattel törd fel az ajtót és menj be, amikor csak az egyik őr figyeli a termet! Miközben mögötte sétálsz, húzd le a kart a falon, majd menj ki az ajtón! Daiseyvel menj el az ajtóig, törd fel és várj a kapcsoló előtt! Amikor a második őr ellenőrizte az előteret, menj be Mattel utána és csukd be magad után az ajtót, hogy az első őr ne vegyen észre. Állj jobb oldalra az ajtó mellé, hogy amikor sétál vissza a folyosón az őr, ne vegyen észre! Amint elhaladt melletted, menj tovább a folyosón, majd fel a lépcsőn! Daiseyvel húzd le a kart, és menj mindkettőjükkel tovább felfele! Daiseyvel állj a lézer elé és válts Mattre! Amint a fenti szobában megfordul az ajtónál az őr, menj be a szobába, húzd le a kart és gyorsan menj ki, mielőtt észrevesz! Daiseyvel menj fel a következő lézerig, Mattel pedig menj fel a futószalag melletti karokhoz! Húzd le mindkettőt, ezzel kiszabadítod Sinclairt, Daiseyvel pedig fel tudsz menni Matthez. Menj Mattel és Daiseyvel a barna lépcsőhöz! Mattel állj a lézer elé, Daisey-vel pedig a másik kapcsolóhoz! Húzd le mindkét karakterrel a karokat és gyorsan menj át Mattel a vezérlőterembe! Állj meg a vezérlő melletti kapcsolónál, Sinclairt pedig állítsd a lépcső tetején lévő kapcsolóhoz! Mindhárom karakterrel húzd le a szükséges karokat, Mattel pedig menj a számítógéphez! Kattints rá és mentsd el a játékot!



Az esetleges helyesírási hibákért, szóismétlésekért, a fogalmazásért, a szájbarágó mondatokért, a pontatlanságért és az esetleges téves leírásokért elnézést kérek. Bár többször átolvastam, akadhat benne hiba. A fény minisztériumáról én is erről az oldalról néztem segítséget, köszönet érte davkar9-nek és persze köszönet neked is, hogy elolvastad!
Egyéb: Ez az én egyéni leírásom, természetesen van más út is a végigjátszásra, sok mindent kipróbáltam és ezt találtam a legjobbnak!
Mindenki szabadon terjesztheti, másolhatja, javíthatja, a nevem megjegyzése nélkül. Vigyétek!
33 levél
Válasz 09.05.30. 15:38 #586
7379
Na, ki vele, hogyan játszottad végig?
850 levél
Válasz 09.05.24. 17:17 #585
U.S. Army
Nála, éri meg a legjobban eladni a cuccokat, mindenkinek ennyi pénze lesz a végére, főleg ha elolvassa majd a végigjátszásomat (ami nem mellesleg profi ), akkor talán még többet is összegyűjthet.
33 levél
Válasz 09.05.24. 14:35 #584
7379
Itt vagyok. Végigvittem a nagy balhét harmadszor is xD
Most pihenek
33 levél
Válasz 09.05.24. 09:05 #583
7379
Na jó, nagyon nagy helyzetben vagyok.
Harmadszorra is újra csinálom a nagy balhét, az erőműnél tartok és még mindig nálam van a benzinkútból a WC papír, mert egy lopott holmit sem adtam el eddig xD Most viszont megtettem és $2-ból tippeljetek mennyi lett! $68103 A zöld füvön az orgazdánál adtam el. Most pedig megveszek minden kocsit, aztán visszajövök ide (talán).
33 levél
Válasz 09.05.24. 08:39 #582
7379
Itt a leírás, amit a 179. üzenetből másoltam ki:

Most vittem végig. Szóval a minisztérium: Add Mattnek a kártyát meg egy forrasztópákát. A csajnak is ezt. Ezután menj le a csajjal a kék lézerhez ott állj meg. Ezalatt Mattal törd fel az ajtót és menj be akkor amikor csak egy őr jön és húzd meg a kart a jobb oldalon amíg mögötte haladsz. Menj ki és válts a nőre. Menj tovább az ajtóhoz törd fel és várj a kapcsolónál. Vissza Matthez és várd meg hogy a második őr visszamenjen és amikor a főbejáratot pont nem ellenőrzi az első őr menj be és rohanj át a másik ajtóhoz és csukd be egyböl magad után. Itt menj át a folyosó bejáratának a jobb oldalára ahol az őr nem lát ha eljön. Amint elhagyta a látóköre a folyosó bejáratát fuss végig rajta, és amíg odaérsz kapcsold ki a csajjal a lézert. Mattal föl a lépcsőn, pont akkor ér vissza a folyosóra az őr de ha jól csináltad akkor már nem láthat. menj mindkettőjükkel egy szintet és a csajjal állj meg a lézernél. mattet küld fel az ajtóhoz ahol van egy őr és egy kapcsoló. amint hátat fordít fuss be kapcsold le a lézereket és vissza majd csukd be magad után. csajjal menj át a következő lézerig. mattal menj föl a gyárhoz és menj végig azon az erkélyen. a végén húzd meg mindkét kart. így ki tud jönni Sinclare és a csajjal is át tudsz jönni a másik lépcsőkhöz és egy kis séta után utol is érheted mattat. ezután menjetek fel mindketten a barna lépcsőhöz. itt állj meg mattal a lézer előtt Daisyvel meg menj a másik kapcsolókhoz. itt húzd meg azt ami deaktiválja a lézert meg mattal is gyorsa na lézer mellettit. menj át gyorsan majd a vezérlő melletti kapcsolónál állj meg. már csak sinclart kell elhelyezned a lépcső tetejénél lévő kapcsolónál. ezután gyorsan húzd meg mindhárom karakterrel a kapcsolókat és mattal menj oda a vezérlőhöz és középsőgomb a képernyőn kiírja hogy itt mentsük el és kész. Lehet mozizni
850 levél
Válasz 09.05.17. 09:36 #581
U.S. Army
a játék végén lévő bejátszásban használják...ha nem viszed, akkor nem lesz jó a küldetés sem
38 levél
Válasz 09.05.16. 14:52 #580
repdider
Na jó tudom a minisztériumot bár még nem csináltam meg.e egy valamit nagyon nem értek.Mi a fenének kell az ellenőrző kártya??Semmire sem lehet felhasználni szerintem.
33 levél
Válasz 09.05.16. 12:17 #579
7379
Jól vagy? Az erőmű szinte olyan könnyű, mint a benzinkút. 2:55 mp alatt megcsináltam, szóval hamarabb, mint amennyi az időszükséglet. A laktanya, meg a kikötő tényleg pite, de a fény minisztériuma sem olyan nehéz (legalább is szerintem =P).
850 levél
Válasz 09.05.03. 15:14 #578
U.S. Army
PM-et megkaptad?
3 levél
Válasz 09.05.03. 14:58 #577
Roderik15
Aha akkor mind1 azér köszi
850 levél
Válasz 09.05.03. 14:35 #576
U.S. Army
nehezen (meghívóval)
3 levél
Válasz 09.05.03. 10:51 #575
Roderik15
És a zárt torrent oldalra hogy lehet bemenni?
850 levél
Válasz 09.05.03. 10:43 #574
U.S. Army
ha nem vagy bent zárt torrent oldalon, akkor nem nagyon tudod letölteni, de a boltokban (már amelyikben még kapható) 990Ft, ha netről rendeled 990+postaköltség
3 levél
Válasz 09.05.03. 10:38 #573
Roderik15
Sziasztok.új vagyok itt és énish jáccom a ajátékot de angolul.nemtudja valaki hol lehet letölteni magyarul a játékot?előre is köszönöm
850 levél
Válasz 09.05.02. 20:01 #572
U.S. Army
a legkönnyebben úgy, hogy az áruidat az orgazdának adod el (box klub után lehet vele beszélni a brazil bár közelében lévő kis zöld területen)
de írok nemsoká egy "gazdaságos" végigjátszást és mindenki megtudhatja, hogyan kell a legegyszerűbb módon végigcsinálni a játékot
8 levél
Válasz 09.05.02. 14:01 #571
Eversmann
Sziasztok!
Valaki segitsen ki egy tippel...Hogyan lehet konyen penzt szerezni a jatekba??????Cheat is jo lesz!!!
38 levél
Válasz 09.05.01. 19:44 #570
repdider
HA valakinek szüksége van segítségre a minisztériumig akkor az írjon egy e-mailt( nagy.bence93@hotmail.com ) vagy írjon ide a fórumra.Szívesen segítek.
38 levél
Válasz 09.05.01. 19:41 #569
repdider
Valaki aki már végigjátszotta vagy tud segíteni az meg tudja mondani hogy mire kell az ellenőrző kártya?a minisztérioumba semmire sem lehet használni
4 levél
Válasz 09.05.01. 19:11 #568
tomas1998
szasztok registráltam a magazinra
akinek seggiteni kell az erőműig szívesen seggítek
8 levél
Válasz 09.05.01. 15:34 #567
Eversmann
sziasztok!
Legyszi valaki mondja meg honnan lehet leszedni a A nagy balhé-t mert sehol se kapom.....Ha van oan oldal ahol megvan nem kell regizni azt irjatok meg....[-o<
38 levél
Válasz 09.05.01. 14:38 #566
repdider
ÉS TÉNYLEG!!!!!

Csináltam egy próbabetörést és tényleg el lehet menni a kamera alatt

Csak utána észrevett a közlegény XDGondolom a Fény Minisztériuma 10-szer nehezebb.Azt le tudná valaki írni EGYSZERŰEN?
38 levél
Válasz 09.05.01. 10:50 #565
repdider
Amúgy kiraboltam újra a kikötőt és megvan mindkét prizma
38 levél
Válasz 09.04.30. 18:11 #564
repdider
Nemá...Ez komoly??

Tényleg át lehet menni(ott jobb oldalt, nem ahol a lézer van) a kamera alatt?És bevállt?
850 levél
Válasz 09.04.27. 21:44 #563
U.S. Army
egyszerűen csak egyedül kell menni...a két prizmát kell magaddal vinned, valamint egy tolvajkulcsot, amivel az ajtókat töröd fel...csak annyi a dolgod, hogy odabent felmész a lépcsőn és az őrt elkerülve lemész a prizmákhoz
jobb oldalt menj a fal mellet szorosan, ugyanis a trükk az, hogy át lehet menni a kamera alatt...miután lemész, felteszed a prizmákat, őröket kikerülve visszamész, nem nagy ügy
38 levél
Válasz 09.04.26. 13:52 #562
repdider
Valaki le tudná írni hogy hogy lehet EGYSZERŰEN megcsinálni az Erőművet?
38 levél
Válasz 09.04.10. 12:44 #561
repdider
Minden hiába.

Nincs meg a kék prizma.Pedig mindent megnéztem és megpróbáltam.Eladtam szerszámokat hogy kevesebb legyen, vettem is....stb.Nincs meg.Pedig ha nem lopom el mindkét prizmát akkor meg szerintem nem engedi megcsinálni a kikötőt.

Utolsó lehetőségként majd megpróbálom újra megcsinálni a kikötőt.Talán akkor jó lesz.De bezzeg a kapitány kulcsa meg nálam maradt XD
38 levél
Válasz 09.04.06. 16:10 #560
repdider
Köszi hogy leírtad.

De sajnos nem ez a baj.Tényleg nincs meg a kék prizma.Nem lóg ki mert annyi szerszámom nincs, a piros prizma mellett meg még rengeteg hely van.(1 és fél sor)Fogalmam sincs hogy mihez kezdjek.
11 levél
Válasz 09.04.06. 14:13 #559
Darkslan
Lehet, hogy kilóg a tárgylistából, ha sok tárgy van nálad. Próbálj meg a felszerelésnél több tárgyat adni az embereidnek, akkor lehet, hogy előtűnik, majd a fölöslegeseket tedd vissza. A kamerákat nem lehet kikapcsolni, felül kell átmenni a másik oldalra. Három ember kell, először nyisd ki a jobb oldali WC-t. Ott el lehet bújni, figyeld ki hogy mik az emberek járőr útvonalai, és hogy pontosan mikor térnek vissza és írd le papírra, hogy tudd mikor kell cselekedni. A fenti két kapcsolót egyszerre kell meghúzni, a bal oldalihoz elég egy lassú ember, a jobb oldalihoz egy 120-as kell mert oda megy vissza az őr a várakozás után, amikor az őr a baloldaliban van, már akkor küld előre az embereidet a jobb oldaliba, a lépcsőfordulóban el lehet bújni, a lenti ember egy menet alatt be tudja rakni a prizmákat és el tud tűnni a lézer visszakapcsolása előtt.
38 levél
Válasz 09.04.04. 21:48 #558
repdider
Ha valaki tud akkor légyszi segítsen.

Tényleg nem értem hogy hol van a kék prizma.Pedig azt is elvittem, a rabláskor 25 kilót mutatott a táska mérlege.Mégis csak a piros van meg.De a rablás sikerült.Hiába néztem meg az erőműnél a tervben.akkor is csak a piros volt nálam.
38 levél
Válasz 09.04.04. 18:07 #557
repdider
kérem valaki segítsen

Nem tudom mi a hiba vagy a baj.Most már látom hogy az erőmű tényleg nehéz.Nem is a riasztókkal van a baj hanem van 3 őr és egy csaj.

ha jól veszem észre akkor nem elől kell bemenni az erőműbe.igaz??hanem ott oldalt.A kamerákat hol kell kikapcsolni?mert nem találtam elsőre hozzájuk kapcsolót.Van egy kapcsoló ott az erőmű előtti házban ahol a csaj is van, van 1-1 kapcsoló az erőmű oldalán.én ennyit találtam.
38 levél
Válasz 09.04.04. 18:02 #556
repdider
Ajaj!!!

Szerintem valamit rosszul csináltam.

Megcsináltam a Laktanyát és a Kikötőt.Na de amikor a kikötőt megcsináltam és sikeres volt a rablás akkor hogy hogy csak a piros prizma van nálam?a kék hova lett?pedig azt is elvittem.
38 levél
Válasz 09.04.04. 15:04 #555
repdider
Azt meg tudnád mondani hogy az erőműbe mi a nehéz?

Sok riasztó?vagy nagyon gyorsnak kell lenni?vagy bonyolult??

Végülis nekem az erőmű a kedvencem.Nagyon tetszik az épület maga. XD

Az erőműnél én csak 2 kapcsolót láttam.Egyet ott az elő épületben(mert ott be lehet bármikor menni) meg a főépület jobb oldalán.
11 levél
Válasz 09.04.04. 14:30 #554
Darkslan
Az erőmű legalább olyan nehéz, mint a minisztérium. A laktanya és a kikötő pite, csak találd meg a hajón a kapitány kulcsát. Én tegnap végeztem a minisztériummal.
38 levél
Válasz 09.04.04. 13:34 #553
repdider
Sziasztok!!

VÉGRE KIRABOLTAM A BANKOT!!!!Már csak a Neo iroda van hátra és kész.

Valaki mondja meg hogy milyen nehézségű a laktanya a kikötő és az erőmű?A min isztérium az tudom hogy nehézde a többit nem.
38 levél
Válasz 09.04.04. 09:12 #552
repdider
Amikor kinyitottam a bejárati ajtót akkr épp a lépcső fele ment.és amikor mentem be akkor vett észre amikor ment fel a lépcsőn.

De legalább már tudom hogy melyik riasztó mit kapcsol ki és mit kapcsol be.
38 levél
Válasz 09.04.04. 09:11 #551
repdider
Nah nekem elegem van XD

Végre rászántam magam hogy megpróbálkozok a Bankkal.Megcsináltam fél óra alatt a tervet és már a 2. percnél észrevett az őr.
11 levél
Válasz 09.04.03. 20:56 #550
Darkslan
Igen a pincén át. A mentés már nincs meg. A múzeumban, úgy szedheted össze a 18000$-t egyedül, hogy van egy kép ami 1500-at ér, és ebből van három, amit ellophatsz, olyan mintha egy barna, lávaember lenne rajta. Az egyik, a zsugorított fej mögött lévő falon lóg, ott ahova az őr nem egy el. Azon a szárnyon ahol a malacpersely van két ugyan ilyen kép, az egyik a szarkofággal szemben, a másik hátul, aminek a közelében még van egy 2000-es is. nézz meg minden képet.
38 levél
Válasz 09.04.03. 19:15 #549
repdider
Köszi hogy leírtad.


Akkor a többi riasztóval nem is kell foglalkozni?
Nem tudod elküldeni a mentést?
Ha mind megvanm akkor ugye a Banknál hátul kell kimenni mert elől az a két kamera bekapcsol.Nem de?

Én most még egyenlőre a Neo irodát meg a múzeumot sem raboltam ki mert újrakezdtem.

Amúgy a Neo Irodánl sajnos 4 ember kell.OItt a vége fele amikor meg kell húzni azt a 2 kapcsolót hogy a pincébe az a két lézer kikapcsoljon.Na a kapcsolókhoz kell 2 ember, plusz 1 ember amivel kiszabadítod őket(lehúzod a kapcsolót hogy ne legyen lézer)plusz egy ember aki lemegy a pincébe.de 3 emberrel is lehet.Ha még a picéből feljön valaki az első emeletre......



Felfedeztem egy titkos dolgot.XDXD
A múzeumnál az első emeleten jobbra tudjátok van ergy malac persely.Na az az előtti terembe van három szarkofág vagy ilyen koporsó szerűség.Az ajtó melettit nyissátok ki. abban van egy múmia.a múmia rövid időn belül életrekel és kifut a múzeumból az utcára.majd az utcán elkanyarodik balra majd megint balra fel az emelkedőn(lehet látni mert a múzeum többi része nem látszik)majd ismét balra majd elmegy egyenesen.lehet hogy ha megcsinálom a múzeumot akkor az utcán fog szaladgálni XDXDXDXDde én először tökre megijedtem hogy most ez is olyan lesz hogy a múmia is észre vehet vagy az hogy amikor látom hogy megy lefele akkor megtámadja az őrt.XDXDXDXDXD
11 levél
Válasz 09.04.03. 01:47 #548
Darkslan
Ja, és nem kell rohanni, ez pont arról szól, hogy egyszerre csak egy dologra kell odafigyelned, ha NEO irodán túl vagy, gondolom három emberrel, akkor a többi pite.
11 levél
Válasz 09.04.03. 01:44 #547
Darkslan
Bocs a helyesírási hibákért.
11 levél
Válasz 09.04.03. 01:42 #546
Darkslan
A múzeum tényleg könnyű egy emberrel 18000-et gyűjtöttem, ja és hotelhez is elég egy ember. Már azóta tovább mentem, de eltudom mondani. Rájöttem, hogy a rokkant katonával kell beszélni nappal a NEO iroda előtt, ő lejjebb viszi a bűnlajstromot legalább 40%-al.

Az a lényeg, hogy két fajta kapcsoló létezik, olyan ami visszakapcsol egy idő után és olyan ami nem. A banknál pont ilyen van. Odamész egy kézifúróval és egy forrasztópákával, meg Matt Mago-val (nála ne legyen semmi). Mielőtt neki kezdenél menj be mindenhova, néz meg mindent, majd pörgesd vissza az elejére, ha ráviszed az egeret egy riasztóra vagy egy kapcsolóra, várj amíg megmutatja az összes helyet amit aktivál, vagy ahol riaszt. Vársz amig az őr felmegy, kinyitod az egyik ajtót, odamész ahhoz az ajtóhoz ami mögött a pincébe vezető lépcső van. Lekapcsolod a riasztót, kinyitod az egyik ajtót, bemész. Pörgesd vissza, majd amíg a riasztót bütykölöd, menj oda Magóval is. Ő is menjen be (mindig própálj tized másodperces pontossággal dolgozni, csak azon múlik minden, hogy megfelelően pörgeted vissza az időd, majd játszod le újra). Ezután várd meg az őrt, majd menj a terem másik végébe, és ott nyisd ki az ajtót (a lézer nincs bekapcsolva), menj fel az emeletre egészen a lézeres ajtóig. Miközben Matt felmegy, addig Magóval kövesd az őrt és egyel feljebb búj el a másik oldalon, ha az őr lement, húz meg a kart, majd búj el az egyik oldalon, ha jön fel az őr majd át kell menni a másik oldalra. Amint a lézer eltűnt Matt nyissa ki az ajtót, majd a nagy ajtót is, menjen le, majd a lépcsőn lévő két-két riasztót kezelje le. manjetek föl a karhoz, majd Matt az előző szobába, ahhoz az ajtóhoz, ami mögött két kar van. Magó huzza meg a kart, majd Matt nyissa ki az ajtót, és húzza meg a karokat. Menjetek le a második szintre, ha leérsz tőled balra van egy szekrény ami a legközelebb van a bejárathoz, 40$. Menj le, a riasztókkal ne foglalkozz, már nem kapcsolnak be. Menj a három széfhez, nyisd ki a középsőt, 30$. Húz meg a két kart, a másik oldalon. Menj le a pincébe, vegyetek fel egy-egy aranyrudat, menj be az ajtókon, kapcsold ki a riasztókat, nyisd ki a széfet (nem baj ha sokáig tart, pörgest előre az időt). Ved ki a drágakövet. Tipli.
38 levél
Válasz 09.04.02. 20:31 #545
repdider
Elmondanád légyszi hogy raboltad ki a bankot?Vagy elküldenéd a mentést??Amúgy a mentések elküldése mire jó?Még erről nem hallottam.

Én mindenhogy megpróbáltam de ez nekem túl bonyolult.Egyszerűen nem találom meg a logikáját hogy melyik kapcsoló melyik riasztót kapcsolja ki és melyik lézert kapcsolja be.Valahogy én nem tudok sokmindenre egyszerre odafigyelni.

A Neo Irodánál könnyebb volt mert ott csak néhány riasztó van és van logika nem úgy mint a banknál aminél van vagy 100 riasztó és lézer.

A múzeum is egyszerű szerinbtem de ott a jó időzítés is számít.

A Mozihoz kell tolvajkulcs mert akkor nem kell sietni.A tolvajkulccsal nem veszi észre az őr hogy az ajtót erőszakkal nyitották ki.
11 levél
Válasz 09.04.02. 00:10 #544
Darkslan
Ja amúgy a mozihoz nem kell tolvajkulcs és segítő sem, elég egy db feszítővas. Csak jó időzítés, meg hogy az őr mögött menj. Én ha lehet minden küldetést a legkevesebb emberrel csinálok meg, a töb pénz miatt és a társaimmat is csak cipelésre használom, ugyanis, ha fejlődnek valamiben, akkor több %-ot kérnek.
11 levél
Válasz 09.04.01. 22:59 #543
Darkslan
Sziasztok!

A bankos pályán akadtam el, mindent megcsináltam 2 emberrel. Elloptam 14070 dollárt. Nem szólal meg a riadó. De amikor beülök a kocsiba, azt írja ki, hogy foglyul ejtett a rendőrség. Miért? Lassú a kocsim? Egy olcsó, nagy furgonom van. Vagy már túl nagy a bűnlajstromom (88%) és amikor vége küldetésnek ezért növekszik 100%-ra? Rakjam a szerszámokat a másik csávóra és azzal csináljam meg a zárakat, riasztókat? A válaszokat előre is köszönöm.
680 levél
Válasz 09.03.30. 18:08 #542
odie992
Mármint a cheat.
You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
680 levél
Válasz 09.03.30. 18:07 #541
odie992
Megvan angolul is, abban műxik?
You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.