Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Számítástechnikai magazinok

»» GameStar teljes játék

2328 levél
Válasz 01.11.21. 22:45 #261
PoCoK
Az király. Nah asszem veszek egy Gamestart én is! Érdekelnek a demók az EQ-ról, csakhogy tudjak gyúrni, mert jövőre megyünk mi is.
stufumofo™
503 levél
Válasz 01.11.21. 21:15 #260
Mad Monkey
ehh tehát ráhibásztam
najó nemakarom föltépni a sebeket.... -

ui.:ma jelent meg IL2 Strumovik..

"a másnaposág legjobb ellenszere ha mindig be vagy b***va..."
159 levél
Válasz 01.11.21. 21:09 #259
boe[gs]
Disk&all: IL2 Sturmovik természetesen lesz, SZJVC tűkön ülve várja, és amint megjelenik, ráveti magát. Amint megjelenik !

Mad: az egy rég tisztázott félreértés.

MausBaus: neked nem írok semmit, eme rövid megjegyzéseddel úgyis felkelted majd Bad Sector érdeklődését, minek következtében biztosan el fogja magyarázni neked cca 1-1,5 oldalban, hogy miért adott 80%-ot a GR-ra (BS már csak ilyen

PoCoK: Cs-hez: EQ4 döntőjének demói [KO]Kodiak PoV-jából, a Podbot és a Realbot, a Max-Strike mod, egy új sprite pack és új fegyverskinek. Most ennyi anyag fért Cs-hez, legközelebb abból lesz több, nem Q3-ból.
C&C Maniac: milyen inci-pinci betűkre gondolsz?
503 levél
Válasz 01.11.21. 20:52 #258
Mad Monkey
ui.:az exluziv-ra azért nem válaszoltok
mert igazam van mi ?
DDD
"a másnaposág legjobb ellenszere ha mindig be vagy b***va..."
813 levél
Válasz 01.11.21. 20:43 #257
Disk
Már én is akartam kérdezni, hogy mi lett a Sturmovikkal. Az előző számban azt írtátok, hogy a mostaniban fogjátok tesztelni.
Gondolom azért maradt el a teszt, mert még nem jelent meg Európában, a bétáról meg már írtatok.
Viszont a GS következő(januári) számának tartalmában nem látom a Sturmovik tesztet!!
Ugye tévedek, ha azt gondolom, hogy nem fogjátok tesztelni!? Remélem igen...
Mert ahhoz elég jó játéknak ígérkezik, hogy betegyétek a következő szám tartalmába, viszont ugyebár sajnos nincs ott.

Disk
503 levél
Válasz 01.11.21. 19:59 #256
Mad Monkey
nem értek egyet ,de ez nem Ghoost Recon topic
úgyhogy inkább nem folytatom -
"a másnaposág legjobb ellenszere ha mindig be vagy b***va..."
269 levél
Válasz 01.11.21. 19:52 #255
MausBaus
Ha civ3 grr..nél tartunk:Ghost Recon 80% extra grrr...
What Went Wrong?
6926 levél
Válasz 01.11.21. 19:36 #254
Death man
Szerintetek ebben a GEttós szolnokba maár meg lehet venni?
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
2328 levél
Válasz 01.11.21. 19:08 #253
PoCoK
CS-vel kapcsolatban mik vannak?
stufumofo™
503 levél
Válasz 01.11.21. 18:20 #252
Mad Monkey
miért nem decemberi szám a dec végi Gs -hiszen a decemberi game-ekről írtok nem a januári játékokról ...
-mondjuk ez minden lapnál így van -de miért....
azért fejlődik a lap:
1.eddig mindig más design-al jelnt meg a lap - egyre jobb és jobbal...
2.végre itt a poszter ,de miért nem Civ poszter ???!! -
3.X-box bemutató ; Halo teszt Wow -
azért nem fejlődik a lap:
1.CivIII 87% ??? grr
2.Il-Strumovik hova tűnt ?
3.azért ez az X-box játék Bemutató rovat eltűnik ugye -
4.én régen sokat UT-ztem -hát elég szar válogatás lett már bocsi...
MAD
"a másnaposág legjobb ellenszere ha mindig be vagy b***va..."
159 levél
Válasz 01.11.21. 15:51 #251
boe[gs]
Töröld már ki a csipát a szemedből... Egy szóval nem írtam, hogy a decemberi szám jelenik meg dec. 19-én!
C&C Maniac: milyen inci-pinci betűkre gondolsz?
185 levél
Válasz 01.11.21. 09:04 #250
Szittyo
Boe te anyaszomorító A decemberi szám az ma jelent meg! A januári (karácsony előtt fog megjelenni dec. 19-én.
6926 levél
Válasz 01.11.20. 21:09 #249
Death man
1.Végre már ideje volt.
2.Jó ötlet a Poszter
3.MOd CD very good
4.Dec 19 megj very bad-very bad
5.NA ez komoly volt mer a
www.gamestar.hu-n mar fenn van a címlap,miben mi lesz stb.
6.Léci ha lehet a télleges megjelenést.
KÖszi
BZE
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
159 levél
Válasz 01.11.20. 20:41 #248
boe[gs]
A karácsonyi szám dec. 19-én jelenik meg.
C&C Maniac: milyen inci-pinci betűkre gondolsz?
25 levél
Válasz 01.11.20. 19:27 #247
kisbasa
Hello Gamestar! Én csak azt szeretném kérdezni,hogy azt a progit szánjátok a karácsonyi nagy durranásnak,ami a november 24.-én megjelenő lap teljes játéka,és amit reklámoztok a decemberi PC W-ben? Vagy lessz még egy megjelenés karácsony elött,és azt?

Mert ha a nov24.-ei a nagy durranás,akkor granulálok! Nem mindenkinek van meg az alap progi!!! Erre ugye gondoltatok? De ha nem így van,és karánycsony elött megjenik még egy lap,és abba lessz a Jézuska,akkor bocsi!
159 levél
Válasz 01.11.19. 21:06 #246
boe[gs]
Death Man: erre ráhibáztál: a következő számban (nem ami most jelenik meg, hanem az azt követőben) lesz szó cs-ről
C&C Maniac: milyen inci-pinci betűkre gondolsz?
503 levél
Válasz 01.11.18. 18:22 #245
Mad Monkey
- hát akkor titeket átbasztak
Exluziv -Empire Earth !! kizárólag GS mi ?-
lapozzatok a Pc**** 64. oldalára... ugyanúgy béta a Novemberi számban !!
most mi van ?
MAD
"a másnaposág legjobb ellenszere ha mindig be vagy b***va..."
6926 levél
Válasz 01.11.18. 18:15 #244
Death man
A következő GS ben lehetne CS cikk CS pálya szerkeztő serverlista stb ami cs.
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
269 levél
Válasz 01.11.17. 15:06 #243
MausBaus
Én elhiszem...csak fura volt,hogy két "újságírónak" ennyire eltér az ízlése...
What Went Wrong?
319 levél
Válasz 01.11.16. 23:56 #242
Bad Sector
Mephisto:
Csak azért hozam fel a ZED-et, mert ezt írtad:

"Az Unrealt az összes magyar lap szinte maximálisra értékelte, a Half-Life, ami azóta tény, hogy jobb volt, osztályzatában jobban lehúztás AI, grafika meg egy-két dolog milyatt."
Na most ez a Half Life-ra vonatkozó állításod marhára furcsának tűnt (mintha valami Half Life-ellenes összeesküvésről lenne so... ) úgyhogy utána néztem. Mivel a régi ZEDeket a legkönnyebb nálam széttúrni, ezért ebből hozam ellenpéldát.

MausBaus
Druuna: Más újságról természetesen no comment, de én azért adtam ennyit, mert a játék szerintem... szar volt. De nagyon.

Hancu - "exkluzív":
Hogy "cikis"-e ez a kifejezés? Ilyen alapon száműzhetnénk a "fantasztikus" a "fenomenális" és sok más hasonló "extravagáns" kifejezést is... Hogy a példában említett bulvársajtó mennyire koptatta el ezeket a kifejezéseket, azt nem tudom, mert ritkán (kvázi soha sem) olvasok ilyet. (Max. akkor, ha állok a buszon, qrvára unom magam, egy fazon előttem olvas egy ilyet és félpucér nők vannak benne... De akkor sem a betűkre figyelek... )
Poént félretéve: az "exkluzív" komolyan nem tudom, máshol mit takar (illetve nem nagyon érdekel), de nálunk azt jelenti, hogy elsőnek tesztelünk egy érdekesebb bétát.
Hívhatnánk ezt "zöldikének", "első fecskének", vagy "kis bimbózó rügyecskének" is, de minek?
Jah, és hogy nem lehet tőle "sokat várni"? Hát hatalmas katarzist nyílván nem élt át ettől még senki, max. látja a borítón, hogy elsőnek írt róla bővebben X magazin, megveszi, elolvassa és örül, vagy nem örül neki. Ennyi.
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
269 levél
Válasz 01.11.16. 20:14 #241
MausBaus
Ezt a levelet külső szemlélőként írom:Miért adott az 576 a druuna játékra 80% a gamestar pedig 19%-ot?
Engem nem érdekel a játék...de ez akkor is furcsa...
What Went Wrong?
6926 levél
Válasz 01.11.15. 19:51 #240
Death man
Lehetnének CS parancsok a következő GS ben pl:Bindelés,FPS,stb.
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
51 levél
Válasz 01.11.15. 19:05 #239
Hancu
Dino koma a regisztrálásom másnapján nagyon korrekt módon felajánlotta az extra logót, de nem kértem. Az ok egyszeru: az "új levelezo" címemmel is sugallni szeretném, hogy nem mint gurus cikkíró és nem, mint philosos designer dumálok itt, hanem mint egy egyszeru, szürke mezei (nah, ezen meg a Zerocool fog megsértodni, de sebaj ) júzer, és amit mondok az még véletlenül sem tekintendo hivatalos gurus vagy philosos álláspontnak.

Khm, a történelmi huség kedvéért: igazából kértem egy Gösser logót a Dinotól, de magtagadta a gaz...!
51 levél
Válasz 01.11.15. 18:58 #238
Hancu
Kiegészítenék, mert úgy néz ki, félreértheto voltam...

Tehát: arra céloztam volt, hogy kicsiny magyar honunkban a remek bulvársajtó meg úgy általában a média nagyon súlyosan elkoptatta, elhasználta ezeket a szép fellengzos kifejezéseket, hogy exkluzív, meg világpremier, meg csakittcsakmostcsakönöknek. Ezek a szavak mára olyan szinten értéküket veszítették, hogy az ember jobban teszi, ha annyira ad rájuk, mint a reklámban a fogorvorok szövetségének ajánlása. NEM azt mondom, hogy konkrétan a Gamestar (a Guru, a Blikk, az Extra Bizarr Pajkos Nagyik különkiadása) csúsztatna-kamuzna a maga kis "exkluzív" felirataival, hanem azt, hogy nagy általánosságban nem érdemes sokat várni az ilyen harsogó szalagcímektol - semmilyen médiumnál!

(az meg külön téma, hogy speciel a játéklapoknál lehetsz akármilyen exkluzív, a nyomdai átfutás miatt az esetek 99%-ában úgysem tudsz konkurálni a net online infóival)
5959 levél
Válasz 01.11.15. 18:38 #237
Mephisto
Te Hancu! néhány hónapja itt vagy már a Fórumon. Nem kérsz apró képecskét a neved alá Dinotól?
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
269 levél
Válasz 01.11.15. 18:36 #236
MausBaus
Na ez egy hülye kérdés pedig vettem már vagy egy fél tucat Gamestart,de mikor jelenik meg a karácsonyi???(decemberi)
What Went Wrong?
159 levél
Válasz 01.11.15. 17:47 #235
boe[gs]
Jah, néhány extrém esetet persze nem említettem: előfordulhat, hogy létrejön a megállapodás a korai verziót illetően a forgalmazó meg a lap között, de ennek ellenére más lapok megszerzik "más forrásból" a játékot, és írnak róla (ilyenkor persze hiába van ott az exkluzív pecsét). Meg olyan extrém eset is előfordul, hogy nem korai verzióról születik megállapodás egy lap és egy forgalmazó között, és ekkor a többi lap (annak ellenére, hogy már kapható a játék) nem írhat az adott stuffról "a forgalmazó kifejezett kérésére" (ez meg nem teljesen etikus).
Meg ilyenek.
C&C Maniac: milyen inci-pinci betűkre gondolsz?
51 levél
Válasz 01.11.15. 11:16 #234
Hancu
A dilemmád megoldásában sokat segíthet, ha az újság-címlapokon ordító "exkluzív!" feliratoknak annyira hiszel, mint a fogkrém-reklámoknak...
159 levél
Válasz 01.11.14. 23:15 #233
boe[gs]
MAD: Nem. A Pool-ról a Guru is később írt anno, nem az ahavi számban. És természetesen a Galactic Battlegroundsről mi is később írunk, mégpedig a karácsonyi számban. Az exkluzív anyagok lényege az, hogy a forgalmazó kap egy korai játszható verziót, ekkor az újságok elkezdenek versengeni érte, és ígérnek fűt-fát, 12 oldalas leírást, címlapot, stb, csak hogy az adott anyagot megkaphassák exkluzívban. Azaz alőbb, mint a többi lap. De ettől még a többiek ugyanúgy írnak majd róla, ha máskor nem akkor, amikor megjelenik a boltokban.
(hjajj, micsoda műhelytitkokat szedsz ki belőlem...
C&C Maniac: milyen inci-pinci betűkre gondolsz?
503 levél
Válasz 01.11.14. 20:08 #232
Mad Monkey
-hmm ezt nemtudtam -azért én se vagyok normális.... (AvP2)
igazából nemértem miért nemlehet írni exluzív miatt....-azaz nemigazán értem ,hogykell ezt érteni mert pl.ool Of Radience exkluzív volt Gs-ben és attól még nyugodt szívvel írtak a game-ről Pc****-ban.
-tehát abszolút tabu téma mostantól a Galactic Battleground ?
MAD
"a másnaposág legjobb ellenszere ha mindig be vagy b***va..."
5959 levél
Válasz 01.11.14. 20:05 #231
Mephisto
Nos lehet erről vitatkozni

Ha már ZED szóba került (nem tudom miért) a leírás bizonyította, hogy azért kapott 96-ot az Unreal, mert olyan jól nézett ki. Télleg, halálra dicsérték a télleg király grafikát meg AI-t, de hogy olyan hogy 'kegyetlen hangulatos és jó lett volna végignyomni, hogy utána mág 3x végigvitte a játék hangulata miatt' nem hangzott el, ellenben a Half-Life-ban talát hibákat, ami miatt kapott 2%-al kevesebbet (a ZEDben nagyon számított az a 2%, gondomom nem kell ezt ecsetelnem )
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
159 levél
Válasz 01.11.14. 12:31 #230
boe[gs]
Mad: az AvP2-ben nem hibás a műszer, hanem az ajtók mozgását is mutatja (ezért "bolondul" meg mindig pont az ajtóknál

Project Eden mostani szám, Wiz8 a dec 19-eiben.
A Galactic Battlegrounds a Guru Exkluzívja volt, nem írhattunk róla. Van úgy, hogy mi kapunk exkluzívba cuccot, arról meg ők nem írhatnak. So simple
C&C Maniac: milyen inci-pinci betűkre gondolsz?
503 levél
Válasz 01.11.13. 18:30 #229
Mad Monkey
Avp2 tényleg elég jóra sikeredett csak k**va idegesítő ,hogy össze-vissza jelez a műszer ugyanakkor nagyon jó kis para már épp figyelmen kívül hagynám mikor fejemre ugrik az Alien -szal inkább minden ajtónál megállok és körülnézek (ott van ez a hiba)

más:Wizardry 8;Project Eden benne lesz GS-ben vagy átcsúszik következő hónapra mint Pool of Radience? + lemaradás Galactik Battlegrounds -mondjuk örülök ,hogy a konkurens laphoz képest ti tényleg mindenről írtok Paris Dackar Really;Madden NFL;Microsoft Flight Simulator!;Tales of The AraBian Nights;Druuna:Morbus Gravis stb.
és hozzáteszem másik lapnak több lemaradása van hozzátok képest tehát nem lebaszás képp mondtam csak mindenki pótoljon maga módja szerint....

ui.:BeTa RuleZ -
"a másnaposág legjobb ellenszere ha mindig be vagy b***va..."
319 levél
Válasz 01.11.13. 02:23 #228
Bad Sector
Mephi:
Khmmm... Sorry a a kukacoskodásért (úgy látszik mostanában ilyen vagyok ) de a Half Life a PC ZED '99-es januári számában 94%-ot kapott és a "Hónap játéka" lett... Ez azért nem olyan rossz eredmény...
Egyébként aki pedig az Unrealra adott magas pontszámot, az talán ugyanúgy élvezte azt a játékot is, mint Te a Half Life-ot, nem?
Én speciel kb 20 percig játszottam az Unreal 1-el, mert a marhára untam, az eredeti Half Life-nak viszont minden percét élveztem, de attól még másnak lehet másmilyen véleményre ezekről az ügyekről... Na mind1, mára (tegnapra) lelőttem magam.
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
159 levél
Válasz 01.11.12. 20:11 #227
boe[gs]
Mephi: pont erről van szó! Jó példa rá az AvP2 is. Tele van apró baromságokkal (na jó, nincs tele, de van egy-kettő: AI, vektorhibák, objektérzékelés), sőt van néhány nagyobb hibája is (túl lineáris játékmenet), de egyszerűen maga a játékélmény, a hangulat, játszhatóság (amiben viszont hatalmas szerepe van a hangeffekteknek+zenének is, ezt ne feledjük!) annyira el van találva, hogy az félelmetes. Szó szerint (Olyan, mintha a legújabb Alien-filmet írnád és rendeznéd közben
Nameg a multiplayer...
Szal 90% a game, minden hibája ellenére.
C&C Maniac: milyen inci-pinci betűkre gondolsz?
159 levél
Válasz 01.11.12. 19:46 #226
boe[gs]
Wwhop!
C&C Maniac: milyen inci-pinci betűkre gondolsz?
5959 levél
Válasz 01.11.12. 19:40 #225
Mephisto
Egyet értek veletek, GAMESTAR, abban, hogy végülis a külsőségek is meghatározók, de az osztályzásnál, tehát az utolsó, végső számadásnák szerintem az számít, hogy hogyan szórakoztál.

Ha annyira jó a játékkal játszani, hogy hiányosságokat elfelejttet, akkor (s hiába vannak hiányosságai) a nagyobb osztályzatot kapja.

Hogy mit akarok mondani, arra jó az UNREAL és a HALF-LIFE kettőse.

Az Unrealt az összes magyar lap szinte maximálisra értékelte, a Half-Life, ami azóta tény, hogy jobb volt, osztályzatában jobban lehúztás AI, grafika meg egy-két dolog milyatt. Így összességében többet kapott az a játék, amivel kevésbé volt jó játszani, és ez az, amit én nem tudok elfogadni.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
269 levél
Válasz 01.11.12. 18:07 #224
MausBaus
Kösz,hogy válaszoltatok a kérdéseinkre!Ezért fasza a Gamestar!
What Went Wrong?
319 levél
Válasz 01.11.12. 02:55 #223
Bad Sector
Boe mester itten az igazat szólja, csak pont a példában tévedett... A novemberi Ghost Recon közel sem volt final béta, csak egy korai alpha... (nem az ő hibája, én teszteltem, úgyhogy ő nem láthatta. ) Ahhoz képest elég sok mindent javítottak benne, például az MI-t, vagy a fák grafikáját. Ráadásul jóval kevesebb küldetés is volt benne a véglegeshez képest. Szóval ott egyértelmű volt, hogy bétateszt lesz belőle.
(Mielőtt még vki kukacoskodni kezdene: igen akkor is bétatesztnek hívjuk, ha alfából készül! )
Viszont érdekes ellenpélda a Pool of Radiance 2, ami ugye béta volt, és először bétatesztet is írtam róla... Mivel béta volt, arra számítottam, hogy egy csomó dolgot kijavítanak benne (mint a Ghost Reconban), ezért óvatosabban is fogalmaztam még anno - ehhez képest a final tök ugyanolyan (rettenetesen bugos és mellesleg egyhangú/unalmas is) maradt...

Mephi: Nálam az osztályozást rengeteg dolog befolyásolja, (semmiképpen sem kízárólag a "külsőségek" - itt ugye a grafikára, a zenére és hangokra gondolsz?) amit most túl hosszú lenne itt leírni. A játékélmény nálam is sokat számit, de objektív dolgokat is figyelembe szoktam venni, különben néha mellélőnék, mert én nem túl népszerű stuffokkal is el-elvagyok. Egy FPS-nél, vagy akciójátéknál például sokat számít nálam a grafika, itt azonban nem az a lényeg, hogy telepasszírozták-e effektekkel, hanem hogy az általános kinézete milyen.
Szerepjátéknál viszont inkább fontosabb a történet, a harcrendszer, a tulajdonságok fejlődése stb.
RTS-nél azt értékelem a leginkább, hogy mennyire gördülékeny, kiforrott, de egyszerre változatos is a játékmenet (más RTS-ekkel összehasonlítva is) illetve, ha hagyományosabb megoldásokkal találkozom, akkor kellően szórakoztató-e a körítés. Erre a hármasra a legjobb pozitív példa szerintem a nemrég megjelent Yuri's Revenge küldetés lemez.
Szóval játéktól is függ, műfajtól is függ, attól is, hogy mennyire lerágott az a bizonyos csont, no és persze a vélemény egészében azért számít a grafika a zene és hangok is, de SEMMIKÉPPEN sem ez utóbbiak összegszerű végeredménye az a százalékban megadott szám, amit cikk végén láttok, hanem egyfajta összkép, általános vélemény.
Remélem ezze válaszoltam a kérdésedre.
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
319 levél
Válasz 01.11.12. 02:54 #222
Bad Sector
Boe mester itten az igazat szólja, csak pont a példában tévedett... A novemberi Ghost Recon közel sem volt final béta, csak egy korai alpha... (Én teszteltem, úgyhogy ő nem láthatta.) Ahhoz képest elég sok mindent javítottak benne, például az MI-t, vagy a fák grafikáját. Ráadásul jóval kevesebb küldetés is volt benne a véglegeshez képest. Szóval ott egyértelmű volt, hogy bétateszt lesz belőle.
(Mielőtt még vki kukacoskodni kezdene: igen akkor is bétatesztnek hívjuk, ha alfából készül! )
Viszont érdekes ellenpélda a Pool of Radiance 2, ami ugye béta volt, és először bétatesztet is írtam róla... Mivel béta volt, arra számítottam, hogy egy csomó dolgot kijavítanak benne (mint a Ghost Reconban), ezért óvatosabban is fogalmaztam még anno - ehhez képest a final tök ugyanolyan (rettenetesen bugos és mellesleg egyhangú/unalmas is) maradt...

Mephi: Nálam az osztályozást rengeteg dolog befolyásolja, (semmiképpen sem kízárólag a "külsőségek" - itt ugye a grafikára, a zenére és hangokra gondolsz?) amit most túl hosszú lenne itt leírni. A játékélmény nálam is sokat számit, de objektív dolgokat is figyelembe szoktam venni, különben néha mellélőnék, mert én nem túl népszerű stuffokkal is el-elvagyok. Egy FPS-nél, vagy akciójátéknál például sokat számít nálam a grafika, itt azonban nem az a lényeg, hogy telepasszírozták-e effektekkel, hanem hogy az általános kinézete milyen.
Szerepjátéknál viszont inkább fontosabb a történet, a harcrendszer, a tulajdonságok fejlődése stb.
RTS-nél azt értékelem a leginkább, hogy mennyire gördülékeny, kiforrott, de egyszerre változatos is a játékmenet (más RTS-ekkel összehasonlítva is) illetve, ha hagyományosabb megoldásokkal találkozom, akkor kellően szórakoztató-e a körítés. Erre a hármasra a legjobb pozitív példa szerintem a nemrég megjelent Yuri's Revenge küldetés lemez.
Szóval játéktól is függ, műfajtól is függ, attól is, hogy mennyire lerágott az a bizonyos csont, no és persze a vélemény egészében azért számít a grafika a zene és hangok is, de SEMMIKÉPPEN sem ez utóbbiak összegszerű végeredménye az a százalékban megadott szám, amit cikk végén láttok, hanem egyfajta összkép, általános vélemény.
Remélem ezze válaszoltam a kérdésedre.
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
159 levél
Válasz 01.11.12. 00:47 #221
boe[gs]
MAD: van itt még egy nagyon fontos dolog, amirol BS nem szólt (ami nem az ő hibája, hisz nem ő a külföldi kapcsolattartónk): a cégek eleve úgy küldik el a CD-t, hogy ráírják: final beta (=értékelhetjük), vagy sima beta (=csak beta tesztre). A mi döntésünk itt még annyiban játszik közre, hogy ha final beta, de nagyon sittes, néha megelőlegezzük a bizalmat a fejlesztőknek, és csak beta-tesztet írunk belőle (lsd GR novemberi számban).
Maus: GR-ról decemberi számban lesz a full review értékeléssel. És természetesen kapjuk a játékokat, nem mi vesszük őket
Mephi: én személy szerint sokkal többre tartom a hangulatot, játékélményt (magánvélemény, nem GS-es). Ha cikket írok, akkor is ezekből próbálok minnél többet átadni. Persze leírom, hogy szép/sukka a grafix, meg ilyenek, de az "antialiasing" szintre nem szeretek lemenni, mert ennél már télleg sokkal fontosabb a játékélmény.
boooo: de úgy volt, hogy novemberben a Tachyon lesz, de az a bizonyos "technikai probléma" még mindig nem tisztázódott (hiába, a nemzetközi jog elég tekervényes dolog). Amint lezárult az ügy, jön a Tachyon, ez biztos!
C&C Maniac: milyen inci-pinci betűkre gondolsz?
166 levél
Válasz 01.11.11. 20:10 #220
boooo
nem úgy volt hogy a oktőberri elmaradt űr-kereskedős-lövöldözős játék lessz ebben a hónapban???
gta4.srv.hu
5959 levél
Válasz 01.11.11. 17:47 #219
Mephisto
"Viszont a játék EGÉSZÉRŐL a zene hiánya nélkül is véleményt lehet alkotni."

Más topicban nagyokat vitatkozom, hogy végsősoron nem a külsőségek számítanak, hanem az, hogy milyen élmények vannak a játszás után, milyen jó vele játszani, mennyire köt le.

Mégis sok újságírónak az a véleménye, hogy a véleménynyulvánítás és az osztályzás legnagyobb részben a külső dolgok alapján történik, nem nevezek meg újságokat (nem ti), amelyik azt hangoztatja, hogy az osztályzás függ a külső dolgoktól, de mésem ír sok mindent a játékról magáról, csak a véleménynyilvánításról rizsázik. Ez ellentmondásos, mert sok mindent nem tud meg az ember a játékról (pedig ez az ismertető lényege, ismertetni, mi is ez a játék valójában) a véleményezés mégis a külsőségek alapján történik, amiről szó sem esik a cikkekben...

Ti a GameStarnál hogy álltok ehhez az dologhoz?
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
269 levél
Válasz 01.11.11. 17:02 #218
MausBaus
HA a bétáknál tartunk... a ghost reconról fogtok még írni?Mert 2 nap múlva jelenik meg!JA:amikor teszteltek akkor ti veszitek meg az EREDETI játékot vagy a kiadó elküldi egy x időre és ti meg vissza?
What Went Wrong?
503 levél
Válasz 01.11.10. 19:04 #217
Mad Monkey
Ok,hogy béta-t kiforrottsága alapján értékeltek..... ,de változatlanul nemörülök neki mert nevébe is benne van ,hogy még sokminden eldőlhet és inkább abban nembízom ,hogy eltudjátok dönteni írhattok e béta alapján értékelést (egyébként elég hitelesnek és színvonalasnak tartom kritikájitokat) pl.:mekkora hiba lett volna Dungeon Siege-t értékelni mikor még -mint később kiderült az egészet átalakítják mert nemtedszett nekik a végeredmény....

persze eléggé mindegy bizonyos bétáknál a különbség ,de nemörülnék ha kedvenc játékomnak béta alapján íródna meg a bemutatója - (civII -thx)
-azért nem mindegy -
MAD
"a másnaposág legjobb ellenszere ha mindig be vagy b***va..."
269 levél
Válasz 01.11.10. 16:49 #216
MausBaus
NA,ez naggyából jó a GHOST RECONRA most már nem fáj a fogam már meg van
What Went Wrong?
319 levél
Válasz 01.11.09. 20:32 #215
Bad Sector
Mad Monkey:
A fókusz egyébként a Civ III lesz.
VÉGSŐ verzió alapján!
De ha ezt nem patch-eli meg Meier and Co. (no multiplayer + lassú, mint a tetv.) akkor szomorú leszek...
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
319 levél
Válasz 01.11.09. 20:29 #214
Bad Sector
Andi:
Éppen most stírölöm a cdtartalom.doc file-t!
Csak most, csak itt, csak Neked:

Black Thorn
Empire Earth
Rally Trophy
Zoo Tycoon
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
319 levél
Válasz 01.11.09. 20:26 #213
Bad Sector
A Commandos-témához még csak pár dolgot tennék hozzá...
1. Végső soron egyetlenegy dolog változott benne, az a maximális felbontás: a bétában 1024*768-nál nagyobbról is lehetett futattatni.
3. Nyugaton elterjedt szokás bétából írni. Anno a Betrayal at Krondorról olyan példányról készült full teszt a franciáknál, amelyben nem volt zene... Ott le is írta a fickó, hogy nem volt zene, különben hülyén festett volna, hogy hype-olja, aztán kiderül, hogy tök a zene gagyi. (Egyébként az is király) Viszont a játék EGÉSZÉRŐL a zene hiánya nélkül is véleményt lehet alkotni.
Na most a Commandos-nál ennél jóval apróbb változtatások voltak, de ha leírom a cikkben, hogy a 1280*1024-es felbontásban nyomultam, akkor joggal kérdezi a kedves olvasó, hogy neki mi a fenéért nem megy ez a felbontás... Ugyanakkor ennek a játékmenet szempontjából semmi jelentősége sem volt, de még a grafikai szépség szempontjából sem. (Apróbbak voltak a karakterek és ha jól emlékszem, néha nem is működött ez a felbontás.)
2. A bétáknál általában könnyen el lehet dönteni, és el is szoktuk, hogy értékelhetőek-e vagy sem. Egy stratégiánál (Etherlords) úgysem az a lényeg, hogy esetleg fagyogat, vagy netán bugos az egyik egység grafikája. Ha jól megtervezett a gazdasági rész, izgalmasak a harcok, és szép a játék grafikája, akkor az már mindent eldöntött. A nyílvánvaló hibákat úgyis kiveszik, amit pedig nagyon elqrtak, az úgyis marad olyan, amilyen.
3. Ha elég hitelesnek tartod a kritkikáinkat, akkor - remélem - úgyis elhiszed, hogy egy nem teljesen végleges verzió alapján is meg tudjuk ítélni, milyen az az adott játék, ha pedig nem, akkor pedig úgyis mindegy, akár finalról is írhatunk Neked, akkor sem hiszel nekünk. Nem igaz? Azért remélem, az előbbiről van szó...
4. Ezentúl is le fogjuk írni, ha olyan bétáról van szó, amelyben apróbb változtatások lesznek/lehetnek, hiszen továbbra sem szeretnénk hülyeséget leírni a részletek terén sem.
5. Ami tényleg értékelhetetlen, azt továbbra is a bétateszt részbe rakjuk.
6. Mondj nekem egy olyan PC-s terméket, amiről azt lehet manapság mondani, hogy tényleg FINAL... (Lásd Diablo 2...)

Ennyi, elnézést hogy ilyen hosszú voltam, remélem túlélte az egeretek a sok scrollozást!
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
189 levél
Válasz 01.11.09. 19:07 #212
andi
Milyen demo lesz a decemberi cd-n?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.