Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Hé lurkók! Mindjárt kezdődik az iskola. SULIBA FOGTOK MENNI HEHEHE!

2597 levél
Válasz 15.09.02. 17:55 #4914
neumark
Interjú Vekerdy Tamás pszichológussal a jelenlegi magyar iskolarendszerről.

Próbál rávilágítani az elmúlt években bekövetkezett hanyatlásra és hogy fejlettebb országok hogy csinálják nálunk jobban. Komoly.
"És megbasznak. Képernyőn keresztül érzem, hogy megbasznak! Leradíroznak a térképről. Elpusztítanak." - Slyder
5240 levél
Válasz 15.08.11. 18:10 #4913
Pras
Tibike nyolcévesen rászokott a whisky-re, miután a Kréta harmadszor sem engedte felvenni neki az "Olvasás" órát, "A tárgyat nem lehet felvenni, a következő okból: A tárgyat nem lehet felvenni" hibakóddal, testnevelésből várólistára került, a környezetismeret-órának pedig véletlenül beállították előkövetelménynek a "Differenciálegyenletek II"-t.

De legalább a "szexuális felvilágosítás" szab.vál. nagyon jó hallgatottsággal megy.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10257 levél
Válasz 15.08.11. 16:14 #4912
MattMatthew
Kedves szülők, sajnos a gyerekek féléves jegyeit rajzból nem tudtam beírni, mert a sok vizsgajelentkezés miatt nem lehet belépni a neptunba krétába!

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31931 levél
Válasz 15.08.11. 15:12 #4911
szbszig
Fű alatt vezeti be a kormány a Neptun rendszert az általános és középiskolákban is.

A nevét tessék még figyelni: Kréta (Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer).
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51820 levél
Válasz 15.08.09. 07:03 #4910
Barthezz
Ha az osztályozási rendszertől eltekintünk, a mindennapos testnevelést én hasznosnak tartom (az más kérdés, hogy erre az intézményi feltételeink jelenleg nem felelnek meg), mivel a mozgás nagyon fontos tényező minden ember életében az egészséges életmód érdekében, amit már gyerekkorban sem szabad elhanyagolni. A mindennapos éneklésnek viszont semmi értelme. Vagy van valakinek érzéke hozzá, vagy nincs, de a mozgással ellentétben ennek pozitív élettani hatásai nincsenek (elvonatkoztatva attól, hogy aki tud énekelni, annak jobb lesz a közérzete tőle, de általánosan nem hat mindenkire). Szóval a tesivel ellentétben a napi énekóra bevezetése egy abszolút mindenféle racionalitással szembemenő ötlet. Valóban a mindennapos informatikának lenne inkább értelme.
31931 levél
Válasz 15.08.09. 04:15 #4909
szbszig
Nekünk testnevelés–rajz-szakos volt az osztályfőnökünk. Mondjuk ezt leszámítva nem volt bajom vele, csak hát ezt a két tárgyat utáltam a legjobban gyakorlatilag... Na de a lényeg, hogy ugyanaz az ember tanította mindkettőt, ennek ellenére az osztályozás hasonló szisztéma szerint zajlott, mint te is írod.

Rajzból mindenki megkapta az ötöst. Még akkor is, ha félév közben esetleg voltak ettől eltérő jegyeink, a féléves lezárásnál minden alkalommal kihangsúlyozta, hogy azért a tehetségéhez mérten mindenki jól teljesített, meg látta, hogy igyekeztünk végig. Ami jó nagy bullshit volt, mert én ahol lehet, inkább szabotáltam az egészet. Órán csak ímmel-ámmal dolgoztam; amit nem volt nagyon muszáj, azt be se fejeztem inkább; amit meg már nagyon muszáj volt, azt hazavittem, aztán befejeztettem a szüleimmel... De tényleg, nulla érzékem volt, és van még mindig a rajzhoz, festéshez meg az ilyenekhez, ennélfogva hozzákezdeni sem igazán tudok, és gyűlölöm az egészet.

Testnevelésből ugyanakkor kaptunk osztályzatokat rendesen, volt előre meghatározott követelményrendszer a felmérések előtt, és a jegyeket átlagolták félévkor. Na, abból nem is voltam mindig ötös. Pedig az volt az, ahol legalább igyekeztem. Na nem azért, mert tudtam, hogy szigorúbb a minősítés, hanem mert a rajzolással szemben a Cooper-tesztnél sok kreativitás nem kellett, csak nyomni, amíg bírod. Azt meg legalább megpróbáltam minden alkalommal. (Mondjuk hozzá kell tenni, hogy ha félévkor nem is, de évvégén azért előfordult, hogy indokolatlanul felfelé kerekített legalább azoknál, akiknek a kitűnő bizonyítványuk múlt volna egy testnevelésnégyesen. De szerintem ez akkor is igazságtalan. Illetve így aztán főleg igazságtalan... A másik pedig, hogy az utolsó két-három évben másik tanárt kaptunk tesiből, mert a fiúk és a lányok külön csoportba kerültek, az új tanár pedig leszarta a felméréseket, így nem voltak félévközi jegyeink, és nála már nem kellett az átlag miatt aggódni.)
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
29146 levél
Válasz 15.08.09. 01:56 #4908
Germinator
Mint Kodály- és kóruséneklés- és komolyzenehívő, természetesen jól hangzik elsőre az ötlet, de nem kell sok időnek eltelnie, hogy rájöjjek (vagy bárki rájöjjön), hogy elég nagy faszság... ugye a Kodály-módszerről elég híresek vagyunk, nagyon sok kapcsolatot mutatott már ki a tudomány az éneklés, zenetudás, zeneértés és az általános intelligencia meg egyebek között, de az ilyen közvetett összefüggéseknél vannak jóval közvetlenebb, fontosabb kapcsolatok. Valóban, az informatikát kéne nyomni ezerrel, például, ez máris egy észszerűbb ötletnek tűnik. Azért a testneveléssel ellentétben az énekórákon szerencsére sosem kapott rossz jegyet az, aki nem tud énekelni - úgy értve, hogy tesiórán továbbra is a fizikai teljesítményedre kapsz jegyet, ami szerintem kellemesen nagy faszság, és szinte tuti, hogy nincs motiváló erővel senkire - rám legalábbis sosem volt.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
51820 levél
Válasz 15.08.08. 18:02 #4907
Barthezz
"inkább egy olyan lelkületet vinnének az iskola életébe, amiből azok is profitálnak, akiknek nincs túlságosan jó hangjuk"

Itt a válasz a miértre. Honnan is ismerős ez a mindennapos éneklés?

SPOILER
Úttörők, kisdobosok.

Ergo "közösségformálás" a cél, csak most nem a Népköztársaság, hanem a NER lesz dicsőítve az énekekben.
16065 levél
Válasz 15.08.04. 18:30 #4906
david139
Nem gondolom. Azt írtam, hogy annak lenne értelme, ennek meg nem
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
756 levél
Válasz 15.08.04. 18:14 #4905
pb69
Na igen, egyre fontosabb dolgokat sikerült terítékre keríteni. Már csak a rovásírást kéne még több helyen kötelezővé tenni és eljönne a Kánaán...

LordMatteo-val tökéletesen egyetértek abban, hogy a nyelvoktatást és informatikát kéne sokkal jobban erőltetni.
Előbbi amúgy viszonylag rendben van, sok helyen már vidéken is elsőben kezdik az 1. idegennyelvet, később pedig megvannak a lehetőségek a 2. tanulására is, egyre bővülő repertoárral. Most a színvonal nyilván kérdéses, de alapvetően jó az irány.
Informatika terén viszont a helyzet botrányos. Még budapesti egész jó nevű helyeken is az a jellemző, hogy a 12 évbe épp csak belefér valami. Nekem 6-7 évvel ezelőtt külön kellett fakultációkra járni és osztályozóvizsgákat tenni azért, hogy érettségizhessek belőle, mert amúgy nem volt meg az óraszám. A 21. században nonszensz mennyire kevés.
Arról nem is beszélve, hogy mit, kik és hogyan tanítanak. Mondjuk a gépírás szerintem egyáltalán nem annyira fontos, bőven lenne egyéb terület, ahol el lehetne indulni, kezdve nyilván a jóval magasabb óraszámmal.

Na meg persze nem ártana, ha alsóból tényleg csak azokat engednék tovább, akik legalább alapszinten tudnak magyarul. Az írás (+helyesírás), olvasás, fogalmazás megdöbbentően gyengén megy az átlagembereknek és ezek a hiányosságok a teljes tanulmányaikon és életükön végigkíséri őket. Ugyanez igaz a számolásra is.
27766 levél
Válasz 15.08.04. 16:43 #4904
LordMatteo
Kabaré. Két dolgot kellene igazán erőltetni, az a nyelvoktatás, és a gépírás, meg úgy az informatika, és a számtech, de neeeem, énekóra. És - egyik - kedvenc miniszterünk még énekelt is, gondolom, belefutottatok már.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
31931 levél
Válasz 15.08.04. 14:49 #4903
szbszig
Nem gondolod, hogy hangszereken való játékot fognak majd tanítani nekik, meg kottákat másolnak majd a gyerekeknek. A vége ennek is az lesz, hogy a szünetben esetleg majd szolmizálva kell kergetőzni az udvaron, mint ahogy a mindennapi testnevelésórát is a folyosón meg az osztályteremben tartják meg sok helyen.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
5240 levél
Válasz 15.08.04. 13:56 #4902
Pras
A nemzetközi kompetencia-felméréseken kiválóan teljesítünk, rendre az élen végzünk, így természetes, hogy butaság módszertani szinten nyúlni az oktatásba. Helyette mind a diákok és tanárok idejének, mind az oktatási infrastruktúra fenntartására fordított adóforintoknak az optimális felhasználása a pszeudo-kultúrnevelés előtérbe helyezése - mintegy jutalom és lazítás gyanánt.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
7786 levél
Válasz 15.08.04. 13:50 #4901
Lovi Tommy
ha már TB, az mennyire gáz, hogy én kinn élek angliában s tb nem lett kijelentve de fizetve sincs - de uyge senki nem is vesz semmit igénybe stb
16065 levél
Válasz 15.08.04. 13:41 #4900
david139
A mindennapos zene órának még értelme is lenne, ahol hangszereket meg kottaolvasást (rendesen) tanítanának, de hát az éneklés ingyé' van.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
31931 levél
Válasz 15.08.04. 13:31 #4899
szbszig
Mindennapos testnevelés után mindennapos éneklés? Ezeknek elmentek otthonról? És mi az a bullshit, hogy úgy akarják bevezetni, hogy a tanórák száma meg a tananyag mennyisége ne nőjön? Ilyeneket én is tudok mondani, hogy például növelni szeretném a minimálbért meg a nyugdíjakat, de úgy, hogy az adókhoz és az állami bevételekhez nem nyúlunk egyáltalán. Vagy majd énekelve kell felelni a többi órán?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16065 levél
Válasz 15.08.03. 18:54 #4898
david139
Az egészségügyi szolgáltatás igénybevételére való jogosultság a diákigazolvány érvényességi idejének lejáratát követően további 45 napig fennmarad.

Forrás: nav.gov.hu
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16065 levél
Válasz 15.07.28. 12:49 #4897
david139
Azt valaki tudja, hogy jogviszony megszűnése után meddig jár a TB? Azt hallom sok helyről, hogy egy hónapig, aztán be kell magam jelenteni munkanélkülinek, és még 3 hónapig utána. De az intertnet azt írja, hogy a diákigazolvány lejártakor kezdődik egy 45 napos türelmi idő, és akkor kell bejelentenem magam.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16065 levél
Válasz 15.07.16. 11:33 #4896
david139
Nem tudom a statisztikákat, de SZTE infó szakokon, ahol nemrég végeztem, szinte minimális a ponthatár, valami 250 volt, amikor én mentem (a 420 pontommal), szóval itt teljesen igaz, hogy egyre több kretén felvesznek, emiatt egyre lejjebb mennek az elvárások és az oktatás színvonala, és teljesen elmegy annak is a kedve az egésztől, aki amúgy még szép reményekkel jelentkezett.

szerk.: de a lényeg, hogy mindig elmondják, hogy milyen világszínvonalú az oktatás
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
10257 levél
Válasz 15.07.16. 11:04 #4895
MattMatthew
"Az az igazság, hogy itt az érettségi leginkább IQ-teszt és szorgalom kérdése."
A fő gond inkább az, hogy egy 18 éves érettségiző még nem felnőtt gondolkodásában és így azt, hogy számára mi képvisel értéket a szülei illetve az a közeg amiben felnőtt határozzák meg, ahol ha a tudás, tanulás és szorgalom nem volt érték akkor ő sem fogja annak tartani. Minek hajtsa meg magát a végén? Azért, hogy a papíron nagyobb szám legyen?

"Tudva viszont, hogy elég kevesen fejezik be tanulmányaikat érettségi után, a főiskolák többsége ilyen hallgatókkal van tele és szereznek ott jó eséllyel diplomát."
Nehezen hiszem el, h a többség főiskolára megy érettségi után, bár nem láttam erről statisztikát mostanában.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
756 levél
Válasz 15.07.16. 10:44 #4894
pb69
Na igen, ez valóban igencsak aggasztó és szégyenteljes. Az az igazság, hogy itt az érettségi leginkább IQ-teszt és szorgalom kérdése. Írásbeliken a segédanyagok (térkép, szótár, függvénytábla stb.) alapfokú használatával és átlagos hozzátett saját tudással (ami a suliban csak úgy felragadt) már jó eséllyel össze lehet hozni a 4-est.
Szóbelin pedig szinte mindig ki vannak adva a tételek, keringenek a (legtöbbször mások által) kidolgozott verziók, csak meg kell tanulni. Legalábbis ha vki addig magasról tett is a sulira, kicsit meghajtva azt a pár hetet, simán összehozhat ott is minimum egy 4-est.

A matek nem lep meg annyira, a magyar embereknél az maga a sátán kutyája. Egyetlen kötelező reál tárgy, de legtöbben annyira ódzkodnak tőle, hogy egy lineáris függvényt se tudnak felrajzolni, mert kényszeresen harcolnak nehogy meg kelljen érteni vmit.
A magyar elég elcseszett értékeléssel bír. Jellegéből adódóan sokkal kevésbé objektív, mint a többi tárgy, a nagyobb feladatoknál leginkább rizsázni kell, de a kisebbeknél is könnyen védhető többféle megoldás. Egyénenként nagyon eltérő válaszok, mégis megoldókulccsal javítják. Mindenesetre tapasztalom, hogy az egyetemeken vagy a való életben az emberek többsége nem tud helyesen írni, normálisan fogalmazni, beszélni és olvasni. Ez alapján a 3,53 hízelgő. Ha rajtam múlna, akkor az emberek negyede legalább még alsóban koptatná a padokat.

Ami igazán nonszensz, az a 3,43, mint átlag. Van 1 tárgy, amit mindenki szabadon választhat ki, ha ebből se sikerül az 5-ös, akkor az igencsak elgondolkodtató. Ennek tehát masszívan felfelé kell húzni az átlagot, így a kötelező tárgyaknál marad a bántóan kicsi szám.
Arról nem is beszélve, hogy gyakorlatilag egy átlagos érettségieredménnyel (hozzávéve, hogy aki így teljesít, az aligha halmozza a pluszpontokat) elég nehéz akár csak kicsit is nívósabb helyre bekerülni a felsőoktatásba. Tudva viszont, hogy elég kevesen fejezik be tanulmányaikat érettségi után, a főiskolák többsége ilyen hallgatókkal van tele és szereznek ott jó eséllyel diplomát.
16065 levél
Válasz 15.07.16. 09:02 #4893
david139
Azért ez nagyon csúnya.
Lehet mondani, hogy a 3-as a "közepes", azaz statisztikailag is ennek kell kijönnie az átlagnak, de szerintem érettséginél a 4-es a tényleges közepes, a 3-as pedig már fos, és akkor 2,84-es átlag, hát nem semmi.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16065 levél
Válasz 15.06.05. 13:52 #4892
david139
Volt itt mindennel gond. Egyrészt a szakdogával (csak bsc vagyok még mindig ) az utolsó napon végeztem. Így viszont a 3 maradék vizsgámra alig maradt időm, mert (elvileg) május 30-ig le kell tudni minden vizsgát. Ennek örömére a 3.-ból sikeresen elhasaltam (bonyolultságelmélet), de kiderült, hogy ez a május 30 csak ilyen elméleti ösztönző határ, szóval tegnap még elmehettem vizsgázni, meg is lett 5-ösre
Kicsit már kezd megviselni a 4 hete tartó hajtás, és még egy hétig nyomni kéne.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
31931 levél
Válasz 15.06.05. 13:30 #4891
szbszig
Na, és a diplomamunka sikerült végül? Nem azt írtad, hogy inkább azzal volt gond a hajrában?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16065 levél
Válasz 15.06.05. 12:17 #4890
david139
Húzós volt a vége, de elszenvedtem magam az abszolutóriumig Maradt még 6 napom felkészülni záróvizsgára
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
6744 levél
Válasz 15.05.28. 00:18 #4889
anxius
Senki sem tudja, viszont az évfolyam csoportok már majd szétrobbannak a sok kulturált anti/fil hozzászólástól. Bár elvileg nekünk nem kell már, csak a szeptemberben kezdőknek.
31931 levél
Válasz 15.05.27. 06:36 #4888
szbszig
Kötelező tárgy lesz a holokauszttörténet a Pázmányon.

Mi van? És miért pont az, miért nem mondjuk az örmény népirtás, vagy a holodomor? Vagy akár az első világháború, vagy az ipari forradalom, vagy a sörfőzés története? Meg miért mindegyik karon és szakon, miért nemcsak a töriseknek? Jó, ezek leginkább költői kérdések voltak persze...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16065 levél
Válasz 15.05.13. 13:16 #4887
david139
Hát nem kicsit elszámoltam magam, a szöveg 90%-a már megvan, de ezzel a programmal hihetetlen mennyiségűt szopok, esélyes, hogy ebből csak abszolutórium lesz a félévben
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
27766 levél
Válasz 15.04.29. 22:52 #4886
LordMatteo
Most megnéztem (nekem 3 szakdoga kellett, 2x20 oldal, 1x10 + fotósorozat 20 képpel + portrékép), az egyik 20 oldalasomban használtam angol anyagokat, de sokszor nem idézőjellel, hanem ahogy Barthezz is írta, szabad fordításban, majd hivatkoztam az oldalra/cikkre/könyvre. Bár ez csak egy OKJ, szóval nem hiszem, hogy sok ember ennek utánanézne egyszer.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51820 levél
Válasz 15.04.29. 20:29 #4885
Barthezz
Ha nem szó szerinti magyar fordítást idézel, hanem saját szavaiddal lefordítod, az ugyanaz, mintha egy magyar nyelvű forrás szövegét saját szavaiddal átfogalmaznád. Ergo ez nem szó szerinti idézet, az idézőjel tehát nem kell, a forrásmegjelölés természetesen igen.

Amúgy meg van egy konzulensed, aki pont az ilyen kérdésekben kell, hogy segítsen, szóval azért az ő véleményét is feltétlenül kérd ki.
16065 levél
Válasz 15.04.29. 19:59 #4884
david139
Köszi! Nagyon remélem, hogy tényleg nincs még magyar fordítás, ha már angolul olvastam ki a 400 oldalas szakmai könyvet
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
27766 levél
Válasz 15.04.29. 17:45 #4883
LordMatteo
Én anno így csináltam, biztos, ami biztos.

Elvileg ha saját fordítás és tényleg nem volt még az idézett szöveg fordítva magyarra, akkor nem kell külön idézőjel, csak forrásmegjelölés.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
16065 levél
Válasz 15.04.29. 17:24 #4882
david139
Egy szakdogás kérdés:
Ha lényegében szó szerint idézek, de angol szövegből és közben lefordítom, akkor hivatkozásnál rakjam idézőjelek közé, mint a tényleges szó szerinti másolást, vagy ilyenkor nem kell?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
31931 levél
Válasz 15.04.27. 19:43 #4881
szbszig
Oklevelet kapott a BME hallgatója a 0 pontos zh-ért.

Mondjuk az indexes cikk (vagy inkább csak bejegyzés) elég szarra sikerült szokás szerint, mert magáról a dolgozatról semmi sem derül ki belőle. Mármint hogy mennyi az összpontszám, milyen jellegűek a kérdések, stb. De akkor szögezzük le, hogy ez egy egyszerű igaz-hamis teszt, és a jelenlegi változatában 25 kérdés szerepel. Már amennyiben lehet hinni a megadott 1:33,5 millió aránynak.

Amúgy azért is linkeltem, mert a tantárgy egyik oktatója, aki a mellékelt képen is látható, csoporttársam volt a BME-n, még a Természettudományi Karon.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
7786 levél
Válasz 15.03.12. 09:07 #4880
Lovi Tommy
ne is mondd, tegnap úgy felbaszott a dolog, nem mintha közöm lenne hozzá, de a mérnökképzés is ugyanígy felbaszna, hiába áll tőlem olyan messze, mint Makó blablabla...
az, hogy "nemzeti" monopólium lesz egy képzés a legfelháborítóbb, amit tehetnek.
20579 levél
Válasz 15.03.12. 08:17 #4879
Pyrogate
A kommunikáció szak az egyik legnagyobb büfé szak az országban. Megszüntetni nem kellene teljesen (és szerintem nem is fogják), inkább azt tenném vele, mint a közgazdász képzéssel (ami viszont tényleg geciség volt - az egészet fizetőssé tették).

A múltkor viszont a rádióban épp azt mondták, hogy az iskolákban (gimi, szakközép) lesz általános közgazdaságtan, vagy legalábbis valamilyen alap pénzügyi ismeretek. Ez viszont végre egy jó dolog.
1356 levél
Válasz 15.03.12. 06:26 #4878
jawsika
Az az érdekes, hogy ez a hír, ami szerintem normál országban kiverné a biztosítékot, csak úgy elül a többi hasonló (Paksos téma pl) között. Egyértelmű, hogy mi felé haladunk, lassan tényleg a puskaporos-hordó lesz az ország, ami bármikor robbanhat egy aprócska dolog miatt is.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
31931 levél
Válasz 15.03.12. 05:40 #4877
szbszig
Megszüntetik a kommunikáció szakokat.

Nem az államilag támogatott helyeket, és nem fizetőssé teszik a szakot, mint néhány éve próbálkoztak a joggal például. Hanem megszüntetik, betiltják az egészet, úgy, ahogy van. Esetleg a Közszolgálati Egyetemen indulhat ezután egyedül, és majd ott mondják meg mindenkinek, hogyan szabad kommunikálni. Nem is tudom eldönteni, melyik a bizarrabb kilátás hirtelen. Egyik nagyobb agyrém, mint a másik...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51820 levél
Válasz 15.01.30. 14:48 #4876
Barthezz
Ha az ábrázolás naturális lesz és megkapja az R-rated besorolást a film, akkor a látvány miatt talán meg is fog érni egy próbát.
31931 levél
Válasz 15.01.30. 14:41 #4875
szbszig
Amúgy lehet, egyszer majd letöltöm, és megnézem én is, hogy egy jót röhöghessek. Kb. mint ahogy Germi beszélt karácsonykor a Szex és New York mozifilmről. De csak kellő mennyiségű alkohol után vállalkozom rá én is szerintem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51820 levél
Válasz 15.01.30. 14:18 #4874
Barthezz
Jön még kutyára dér.
31931 levél
Válasz 15.01.30. 14:17 #4873
szbszig
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51820 levél
Válasz 15.01.30. 14:11 #4872
Barthezz
Biztos sok a lány hallgató nálatok.

szerk.: Ehh, szbszig megelőzött.
31931 levél
Válasz 15.01.30. 14:07 #4871
szbszig
Lányok vannak túlsúlyban a HÖK-ben?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16065 levél
Válasz 15.01.30. 13:18 #4870
david139
Az milyen szép már, hogy mostanában van a Theory of Everything meg a The Imitation Game, és az SZTE EHÖK az 50 Shades of Grey-re szervez moziestet
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
20579 levél
Válasz 14.12.15. 20:10 #4869
Pyrogate
Mesteren folyamatosan kellett prezentálni és még a második év végén is gondot okozott ez az embereknek. Főleg az, hogy ki kell állni és beszélni mások előtt. Hát bazmeg. Az állásinterjún hogyan beszél más emberek előtt? ahh

mondjuk a mi generációnk amúgy is rendkívül elbaszott. Pénzt akarnak keresni, de sokat, viszont se felelősséget nem vállalnak, nem képezik tovább magukat, nem érdeklődők, nem kezdeményezők, csak beülnek a sarokba és várják, hogy leteljen a munkaidő, aztán ha dolgozni is kell, akkor köcsög a főnök. Évente mennek máshova, elképesztő bérigényekkel és ha egy kicsit is többet tolnak rájuk, már összezuhannak és tovább is állnak. Elvárások a maxon, de a munka az büdös. Tisztelet a kivételnek (mint én)!
27766 levél
Válasz 14.12.15. 08:14 #4868
LordMatteo


Ismerős, én egy két éves OKJ képzésen hetente 3-4 előadást is tartottam vizsgaidőszakban, a maradékban meg heti 1, és nekem nagyon fura, ogy egyetemisták milyen prezentációkat csinálnak illetve nem tudnak megcsinálni, és akkor még nem beszéltünk arról, hogy milyen mellé az előadásuk. Szerintem az ilyen jellegű előadásokat azért komolyabban kellene venni, mert akármilyen munkahelyen vagy élethelyzetben előfordulhat, hogy emberek előtt kell egy adott témában előadni...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
6388 levél
Válasz 14.12.14. 22:59 #4867
Beny12
Lehet kicsit nárcisztikus vagyok, de egyetemen 4 év alatt szerintem el kellene jutni oda, hogy önállóan gondolkozzon az ember, és ne írja tele logikátlan faszságokkal a beadandót. A ppt készítéséről meg ne is beszéljünk. Sikerült teleírni 14-es betűmérettel az egész diát, ráadásul elmélettel. Hát bazmeg nem órát tartok, hanem esetet prezentálok, kit érdekel, hogy mit mond erről a tankönyv. Utálom a csoportmunkákat, főleg akkor ha gyökerekkel vagyok körülvéve.

Érdekes, hogy egy másik órán full más csapattal voltam. Le tudtunk ülni megbeszélni az egész koncepciót, megvolt az alap. Aztán mindenki megcsinálta a saját részét. Ennyi... Itt meg már 2 hónapja basszuk a rezet egy 5, jól látjátok ÖT oldalas beadandón, mert egyes balfaszok ragaszkodnak hozzá, hogy osszuk 5 felé a dolgozatot. És ilyeneknek már diplomájuk van...
19402 levél
Válasz 14.10.27. 20:20 #4866
sipec
oh well, akkor nem rossz
16065 levél
Válasz 14.10.27. 10:10 #4865
david139
Hát inkább lakás 50-ért (rezsivel), mint szoba 23-ért

Amúgy itt a szobák iszonyatosan túl vannak árazva a lakásokhoz képest. 35 alatt nem is nagyon lehet találni.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.