Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Broken Sword 1-2

10256 levél
Válasz 15.02.11. 14:37 #103
MattMatthew
Ty!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4682 levél
Válasz 15.02.11. 13:15 #102
Christoph
Rohadt idegesítő programhibába futottam, leírom hátha egyszer még okul belőle valaki. Az első rész Directed cutjáról van szó. Ha hamarabb mész el Spanyolországba, mint Szíriába, akkor nem tudsz továbbmenni. Simán fel lehet cserélni a sorrendet, nem kell hozzá semmi nagy hibát elkövetni. Az a szerencsém, hogy viszonylag közel volt mentésem a "hibám" előtt, ettől még a spanyol részt újra kell majd játszanom.
1 levél
Válasz 09.11.02. 15:44 #101
TigerGirl98
Valakinek megvan a Broken Sword 2?És lehetőleg műxik?Mert ha igen akkor nagyon megköszönném,ha elküldené az E-mail címemre:

cutteres(kukac)gmail.com

Előre is köszi!
J.A.
10256 levél
Válasz 09.01.11. 19:39 #100
MattMatthew
Tekintve, hogy egy point'n'click játékról van szó ezért egérrel... kép szélére kell vinni és kattintani.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3 levél
Válasz 09.01.11. 15:41 #99
judditka
Lehet forgatni? Én próbáltam, de nem sikerült... Bármit nyomtam nem csinált semmit. mivel kell?
10256 levél
Válasz 09.01.10. 09:46 #98
MattMatthew
Ööö... azt tudod, hogy a távcsövet lehet forgatni jobbra balra? Mondjuk gondolom tudod. Más nem jut eszembe.
Ág? Ilyen nem rémlik.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3 levél
Válasz 09.01.09. 21:41 #97
judditka
Csomó végigjátszást olvastam, megcsináltam mindent, helyén van minden, de amikor belenézek abba a xarba, nem azt látom, amit kéne. Viszont van egy ág, amit jelez, azzal is tutira kell csinálni vmit, de arra még nem jöttem rá, hogy mit.... Nem dereng neked ilyesmi? köszi
10256 levél
Válasz 09.01.08. 21:25 #96
MattMatthew
Ha emlékeim nem csalnak akkor onnan már jön az intro. Ha megvan a jel az oszlop tetején (vmi hálós-tükröződős megoldás volt) és kiállítod a messzelátót akkor látszania kell a tetőről. Ha látszik akkor katt a jelzésre (szövegelés) aztán katt a jel 'fölötti' sziklán lévő barlangra és intro.

Remélem jól emlékeztem, nagyon régen játszottam már vele.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3 levél
Válasz 09.01.08. 17:50 #95
judditka
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segiteni abban, hogy a broken sword 2-ben hogy jutok le a hegyről?
Megvan a teodolit elhelyezése, csak nem látom vele a jelzőt, amit feltettem a sziklára. Arra gondoltam, hogy a vadkan helyén van egy ág és azt kellene letörni(biztos takarja, vagy mit tudom én..), de nem akarja. Talán mögé kellene kerülni, de nem találom az oda vezető utat.......
19402 levél
Válasz 03.07.10. 01:18 #94
sipec
Valaki küldje már el a magyarosítást a emilben ,mert semmit nem értek
11867 levél
Válasz 03.07.09. 08:24 #93
RASTA guy
Asszem a fenti szobában van vhol egy papír, amit Nico táskájában találtál, vizsgáld meg a jobbgombbal.
sakálemberek...
19402 levél
Válasz 03.07.08. 23:11 #92
sipec
Nemtok telcsizni!ugy emléxem!
11867 levél
Válasz 03.07.06. 21:05 #91
RASTA guy
Először vizsgáld meg a bokrot. Am
úgy én is végignyomtam.
sakálemberek...
67 levél
Válasz 03.07.05. 00:49 #90
kasi-384
Laa-Chy: Kösz majd megpróbálom így de én is ugyanezt csináltam...de sose jöttek elő belőle a darazsak pedig már vagy 5-öt beledobtam... azért kösz majd megpróbálom megint
SZENTHÁROMSÁG--> !Punk-Rock-Death Metal!
1036 levél
Válasz 03.07.05. 00:27 #89
Laa-Chy
A megoldás:
A szirupos, palacsintát, add oda a kövér kaszkadőrnek, aki azt mondta, hogy ő már túl öreg ahhoz, hogy palánkokon ugráljon át.
Namost, miután megette a szirupos palacsintát, vegyél el egy megkeményedett zsemlét az asztalról, és hajítsd bele a kaszkadőr melletti bokorba, aztán még egyet.Ha megvan, a bokorból előtörnek a méhek, és elkezdik kergetni a kaszkadőrt, aki ijedtében, simán átugorja a palánkot.
Takin' care of business
4144 levél
Válasz 03.07.05. 00:06 #88
HTB
raktal szirupot arra a kiflire vagy mi a rakra?ha igen probald ugy hogy beszelsz mindenkivel,amig a rendezo bele nem pofazik a mikrofonba hogy a jelenet forgatasa indul vagy vmi ilyesmi
Just another freak in the freak kingdom
67 levél
Válasz 03.07.04. 23:58 #87
kasi-384
Az odáig megvan hogy megkajáltatom a kaszkadőrt de utána hiába dobok bármennyi zsemlét a bozotba nem lesz semmi, mindig csak (bzzzzz,"those hornet are not pleased") ha meg csak simán állok és várok az se jo... Plz HELP vki!
SZENTHÁROMSÁG--> !Punk-Rock-Death Metal!
11867 levél
Válasz 03.07.04. 11:19 #86
RASTA guy
Télleg... De gyík vagyok... Mentségemre, h csak 1 percre jöttem fel, és úgy kopiztam a szöveget..
sakálemberek...
1892 levél
Válasz 03.07.04. 11:12 #85
Trafikos
érdemes a magyarositást felrakni mert szerintem elég jol sikerült.
losztmucsacsosz
1892 levél
Válasz 03.07.04. 11:12 #84
Trafikos
telefonáltál már?
losztmucsacsosz
11867 levél
Válasz 03.07.04. 10:58 #83
RASTA guy
Csak a kukac.
sakálemberek...
19402 levél
Válasz 03.07.03. 23:04 #82
sipec
Kijutottam az előtérbe és nemtok kimenni az ajtón mert valamit pampog (már a kulccsal kinyitottam)
Mit kell csinálni?
Az emeleten a szekrényben van valami ,amit nemtok elvenni!(nem a pia)
Az kelleni fog?
19402 levél
Válasz 03.07.03. 20:46 #81
sipec
Thx
4144 levél
Válasz 03.07.03. 20:35 #80
HTB
vizsgald meg a szekrenyt es rugd ki a labat
Just another freak in the freak kingdom
19402 levél
Válasz 03.07.03. 20:33 #79
sipec
Help!
Rögtön a gama elején mit kell csinálni,mikor ülök a székben?
4144 levél
Válasz 03.07.03. 17:18 #78
HTB
dobjal bele a bokorba kettot abbol a kemeny sutibol vagy mi a rakbol
Just another freak in the freak kingdom
1036 levél
Válasz 03.07.02. 21:02 #77
Laa-Chy
Nézdd meg a leírást lentebb.
(RASTA guy 2003.06.29 23:11)
Takin' care of business
67 levél
Válasz 03.07.02. 01:11 #76
kasi-384
Hi!Nekem is kéne egy kis help: szal BS2-Zombie Island
A forgatáson már dumáltam mindenkivel és "megetettem" a kaszkadőrt de semmi!Onnan hogy tovább?Mert állítólag elkezdik majd a kaszkadőr-jelenetet de semmi sincs...
SZENTHÁROMSÁG--> !Punk-Rock-Death Metal!
1036 levél
Válasz 03.07.01. 22:43 #75
Laa-Chy

Pont ez amin elekadtam, és megcsináltám, már a játék is megvan.
Na szóval:
Emléxel arra a térképre, ahol az állat ürege van?Itt kellett veledugni a bambuszt, hogy méretre harapja.
Ezen a térképen lesz a kijárat.
Kóvájogj addíg, míg el nem jutsz ennek a képernyőnek a bal felső sarkába.Ha itt vagy , akkor úgy látszik, mintha csak 2 irányba mehetnél.Fel, vagy le.Nos egyik sem jó.A két út közözz, a fák között lesz az út, a susnyásban.Tehát a kivezető út pont a jobb középen lesz.
A hajamat téptem, mikor megtaláltam....
Takin' care of business
11867 levél
Válasz 03.07.01. 21:53 #74
RASTA guy
Elakadtam a Zombi szigeten, nem találom a legmagasabb pontját, ahova fel lehetne
állítani azt a teleszkópot, amit a Ketch szigetéről loptam el!!! HELP, plz! Thx!

Egyik végigjátszás sem írja !


sakálemberek...
1036 levél
Válasz 03.06.30. 22:27 #73
Laa-Chy
A fő, hogy megvan.
Takin' care of business
11867 levél
Válasz 03.06.30. 22:25 #72
RASTA guy
Bocs. Nekem az egész évfolyam megvan
sakálemberek...
1036 levél
Válasz 03.06.30. 22:23 #71
Laa-Chy
Megvan.
97/11
Takin' care of business
1036 levél
Válasz 03.06.30. 22:22 #70
Laa-Chy
Hé, biztos hogy ebben a számban van?
A Monkey Island megvan, de ezt nem találom.
CSak az újságot kerestem meg először.
Takin' care of business
1036 levél
Válasz 03.06.30. 22:19 #69
Laa-Chy
ROLF
Megvan, én f*sz meg sem néztem.
Takin' care of business
11867 levél
Válasz 03.06.30. 22:16 #68
RASTA guy
97/12 .. Ott van a Monkey Island 3 is.. NINCS MEG??
sakálemberek...
1036 levél
Válasz 03.06.30. 22:14 #67
Laa-Chy
Melyik számban volt a végigjátszás?
Takin' care of business
11867 levél
Válasz 03.06.30. 22:07 #66
RASTA guy
Ok, ha gond van, akkor szólj, Koronczai féle guide-om is van. (576)
sakálemberek...
1036 levél
Válasz 03.06.30. 21:49 #65
Laa-Chy
Zombi sziget.Ami végigjátszást beraktál, onnan volt kiszedve a szöveg.De, lényegtelen, mert megtaláltam az utat, csak eldugták a szemétládák.
Takin' care of business
11867 levél
Válasz 03.06.30. 21:40 #64
RASTA guy
BAZKI, MELYIK SZIGET, V VÁROS???
sakálemberek...
1036 levél
Válasz 03.06.30. 21:38 #63
Laa-Chy
Ennél konkrétabbat?A vadkanos rész megvolt, megőrült, elszaladt.
Aztán jött az oszlopos rész.Azt is megoldottam.A feladat, az, hogy a mocsáron keresztül keressük meg a hegyet.Namost, a mocsárba, össze vissza mászkálok, 60x visszaérek ugyanarra a helyre, de nem találom a hegyre vezető utat.
Takin' care of business
11867 levél
Válasz 03.06.30. 21:20 #62
RASTA guy
Másik végigjátszásból kikeresem, ha konkrétabbat mondasz.
sakálemberek...
1036 levél
Válasz 03.06.30. 21:14 #61
Laa-Chy
Visszatért a mocsárba, s megkereste a kijáratot a sziget legmagasabb pontjára.
Hát ez az, de össze-vissza koválygok abban a szaros mocsárban, mert nem találok ki, melyik a helyes út?
Takin' care of business
11867 levél
Válasz 03.06.29. 23:11 #60
RASTA guy
A metrótól (odáig minden lmr eljut):

A londoni metró:
----------------
Időközben Nico egy elhagyatott metrómegállóban találta magát. A csoki
automatából a hajtűje segítségével kipiszkálta a beragadt pénzérmét,
majd ennek segítségével megmérte a súlyát. Először az áldozati tőrrel
megpróbálta felfeszíteni a faliszekrényt, de nem járt sikerrel.
Észrevette azonban, hogy a szekrényt belülről kis kallantyú tartja
zárva. A résen át bedugta az automatától kapott kártyát, majd
kinyitotta a szekrényt. Megállította a metrószerelvényt, majd elindult
a dokkok felé.

Zombi sziget:
-------------
A zombi sziget egy kietlen részén értek partot. A meredek sziklafal
első nekifutásra megmászhatatlannak tűnt, de végül észrevett rajta egy
kis kitüremkedést. Elkérte Rio-tól a halászhálóját, majd annak
segítségével felkapaszkodott a sziklafal tetejére. Az erdőben először
alaposan eltévedt, de amikor jobban kiismerte magát, rájött nem is
olyan bonyolult a tájékozódást. Felfedezte, hogy több kijárat is
nyílik ugyanarról a helyszínről, csak meg kell találnia az igazit.
Letépett egy darab bambusz rudat, de mivel túl hosszúnak találta,
bedugta az ismeretlen ragadozó odújába. Visszasétált a sziklafalhoz,
majd elindult a másik irányba. Itt szerencsére már nem volt olyan sűrű
az erdő, viszont egy megvadult varacskos disznó állta el az útját. Nem
esett kétségbe. A mérgezett dartot behelyezte a bambuszcsőbe, célzott
és lőtt. A méreg már jócskán vesztett az erejéből, de bőven elég volt
ahhoz, hogy elkergesse a malacot. A szomszédos tisztáson végre
megtalálta azt, amit keresett. Az oszlop tövéről leszedte a liánokat,
majd a liánhoz fűzte a hálót. Beletette a mérnöktől megszerzett
jelzőt, majd az egészet feldobta az oszlop tetejére.

Visszatért a mocsárba, s megkereste a kijáratot a sziget legmagasabb
pontjára. Ott felállította a teleszkópot, majd megkereste a csillogó
jelzőt a szigeten. Ott kellett lennie a kincsnek valahol a sziklák
között. Elindult lefelé a szikla jobb oldalán.

A londoni kikötő:
-----------------
Nico végre felfedezte a rosszfiúk fő rejtekhelyét. Óvatosan
megközelítette a hajót, mindig ügyelve arra, hogy rejtve maradjon a
kíváncsi szemek elől. Megvárta míg az ügyeletes őr elhalad előtte,
majd gyorsan felmászott a hajó tetejére. Ismét várt egy kicsit, majd
kinyitotta az alatta lévő ajtót. Az őr azonnal gyanút fogott, majd
nekiállt átvizsgálni a kabint. Több se kellett Niconak. Lemászott a
létrán, majd a gyanútlan őrre zárta az ajtót. A biztonság kedvéért még
a seprű nyelével is kitámasztotta az ajtót. Belesett a kajütablakon, s
megdöbbenve látta, hogy az egyik bandita hidegvérrel lelőtte a
szerencsétlen professzort. Kihasználta a gyilkos távozását, s
besurrant a kabinba. Elvette a követ a halottól, majd távozni akart.
Nem volt szerencséje. Karzak hátulról meglepte, s egy hurokkal
fojtogatni kezdte. Még szerencse, hogy kéznél volt az áldozati tor,
azt vágta a gyilkos combjába.

Zombi sziget (forgatás):
------------------------
George legnagyobb meglepetésére egy komplett forgatócsoportot talált
lenn a parton. Rengeteg sztár dolgozott a forgatáson, akik
meglehetősen nehezen viselték a viszontagságokat. Az ifjú tini sztár
kaszkadőr nélkül nem mozdult egy tapodtat sem. Mindenkit kikérdezett,
majd a piknikasztalról felvette a színészek ebédjét: a kővé száradt
zsemlét, a palacsintát és a szirupot. Jó alaposan megöntözte a ragadós
lével a palacsintát, majd megkínálta vele a kaszkadőrt. Az édes illat
teljesen körbevette a színészt. Megvizsgálta a közeli bokrot, s
észrevette, hogy egy egész raj lódarázs rejtőzik annak mélyén. A
kaszkadőrjelenet megkezdése után két kőkemény zsemlét hajított a
bokorba, majd elégedetten szemlélte, ahogy a felbőszült darazsak
üldözőbe veszik a szegény kaszkadőr. A jelenet tökéletesen sikerült,
végre elmehettek a következő forgatási helyszínre. A parton a rendező
nem talált megfelelő helyszínt a kincses barlang jelenethez. George
felhívta a figyelmét a sziklafalban rejtőző kis lyukra, ami szerinte
tökéletes helyszín. Már csak a kaszkadőr hiányzott, mivel az eredeti
darázscsípések tucatjait kapta az előző jelenetben. George önként
jelentkezett a feladatra, s azt javasolta, hogy az egész felvételt az
operator kézi kamerájával vegyék fel. A sziklafal tetején végre
megtalálta azt, amit keresett, a sas követ.

Piramis:
--------
Nico Londonból azonnal az öreg sámán falujába sietett. Ott azonban
megdöbbentő látvány fogadta. Az egész falut felgyújtották. Időközben
megérkezett a törpe indián is, akitől megtudta, hogy George-ot is
elrabolták. Az öreg sámán kunyhójában megtalálta a kojot követ, de
olyan forró volt, hogy csak akkor bírta felvenni, amikor egy egész
hordó vizet ráöntöttek. A piramisnál megvizsgálta az emelvényt, majd
megkérte a törpét, hogy másszon fel a tetejére, s dobja le a kötelet.
A keréknél rögzítette a kötelet, már csak a motort kellett valahogy
működésre bírnia. Felvette a generátorból a csövet, majd elvágta az
üzemanyag vezetéket. A csővel felfogott valamennyit a benzinből, majd
beletöltötte a felvonó motorjának üzemanyagtartályába. Beindította a
gépezetet, majd elmagyarázta Titicoponak, hogy kell működtetni. A
piramis tetején George-ot kikötözték az áldozati oltárhoz, úgy tűnt ő
lesz a főszereplő az áldozati szertartáson. Szép csendben felvette a
töltényövet a ládák tetejéről, majd angolosan távozott. Az őröknek azt
a mesét adta be, hogy ő a kapitány szeretője, majd felvette a lépcső
mellett álló fáklyát. (Vigyázat itt egy bug lehetséges. Amennyiben nem
a megfelelő sorrendben dolgozunk, pl. előbb vágjuk el a
benzinvezetéket, nem tudjuk felvenni a fáklyát, s örökre elakadunk a
játékban.) Miután a törpe meggyújtotta, beledobta a benzintócsába. Az
egészet megspékelte egy kis lőszerrel, majd várta a hatást. Pablo
távozása után rávette a kapitányt, hogy dobja el a fegyvert, majd a
tor segítségével kiszabadította a barátját. A benti teremben találtak
két egyforma kapcsolót. Egyszerre kellett őket meghúzni, hogy
kinyíljon a csapóajtó. Nico-nak újabb feladványt kellett megoldania. A
teremben talált két hatalmas kereket, néhány csempedarabot festet
jelekkel, s egy ajtót, melyen négy kerámia volt látható. Sokáig
gondolkodott a megoldáson, de végre rájött. Az ajtón lévő kerámiák
ábráját megtalálta középső kerámiagyűjteményben, igaz két különbözőn.
Ha a két ábrát egymásra illesztette, akkor kapta meg az ajtón lévő
összetett ábrát. A kerekeken is látott ábrákat. Úgy kellett
megforgatnia a kerekeket, hogy az egymáshoz legközelebb eső részein (3
óra, illetve 9 óra) látható ábrák megegyezzenek a középső
kerámiagyűjtemény egyik darabjával. Ilyenkor be tudta nyomni az adott
kerámiát. Megkereste a második kerámiát, s ahhoz is beállította a
kereket. A két középső kerámia benyomása után, már az ajtón is meg
tudta mozdítani a megfelelőt. Amint megnyomta a négy kerámiát kinyílt
a titkos ajtó. George sem kerülhette el a maga feladványát. Felvette a
falról a fáklyát, majd megkérte a törpét gyújtsa meg neki. A falon
talált egy rejtett kapcsolót, amit azonnal meg is húzott. A teremben
ahol landolt, egyetlen kapcsoló volt, amit azonnal meg is húzott.
Átment a bal oldali szobába, s ott meghúzta a hozzá legközelebb eső,
jobb oldali kapcsolót. Kiment s folyosóra, s ott is meghúzta a
kapcsolókat, először a bal oldalit, majd a jobbot. Kinyílt az ajtó, s
abban a teremben találta magát, ahová megérkezett. Elégedetten vette
észre, hogy időközben kinyílt egy újabb lépcsőlejáró. Újabb fáklyát
gyújtott, s elindult az ismeretlenbe. Néhány újabb lépcső és kapcsoló
után végre elért a céljához. A szertartás megkezdését már nem tudták
megakadályozni, de a három kő együttes ereje visszaűzte a gonosz
istent börtönébe.
sakálemberek...
90 levél
Válasz 03.06.29. 20:08 #59
Ritin
Sorry ez nemvolt teljesen értelmes,de a lényegét talán kiveszed!!
Sok szerencsét!!
90 levél
Válasz 03.06.29. 20:07 #58
Ritin
Na itt egy végigjátszás azt írja,hogy adnod kell 1 kukacot egy bennszülött kölöknek kell adni egy kukacot és kifogja a halat!!!
90 levél
Válasz 03.06.29. 20:02 #57
Ritin
Robert te csak ne Plízezzél bazzeg mert miattad nem segítenek nekem mert elfoglalod őket!!! Minnny jön a help!!!
133 levél
Válasz 03.06.29. 19:16 #56
sam7
Nos én az első epizóddal 2001ben játszottam, igen jó volt, szülinapomra vettem. A Monkey Islandek után ezen sorozatot tartom a legjobbnak. Ma minden pénzem rááldozva megvettem az újságot (nem szokásom venni, mivel drágák és mi a fenének népszerűsítsem a konkurenciát? : )

Sajna ugyanaz történt mint az első rész esetében: nem olvasta normálisan a CD-t, pörgette mint az állat, küszködött. Na mondom nem hagyom ennyiben: ISOBuster és Daemon Tools használatba véve. Jelentem működik ::


Nos aki végigjátszásra vágyik, megtalálhatja a 97es 576KByteban, adok URL-t (bescannelték a kedves EVMesek)+magyarosítás is van annak, akinek esetleg nem megy annyira az angol szöveg:

http://www.evm.hu/?page=2&id=12
"Hiszem, hogy az, aki állitása szerint érti, mi folyik a világban, az apró dolgokban is hazudni fog"
2276 levél
Válasz 03.06.29. 18:53 #55
Trebor
Jó lenne ha segítenétek illetve ha nyomnátok ide egy végigjátszást
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
2276 levél
Válasz 03.06.29. 18:45 #54
Trebor
Segítsetek már plz!!!
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.