Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Bicikli - Kerékpársport

9513 levél
Válasz 08.04.26. 18:02 #144
Mattmaster
Haveromnak van egy Mongoose bmx-e, csak a baj van vele. Persze ezzel nem ijesztgetni akarlak, nem ismerem a márkát.
10536 levél
Válasz 08.04.26. 15:28 #143
TcG|Rommel|Hun
Nos ma voltam a Bécsi út melletti Stop shopban, a Mali üzletében, és volt szerencsém egy Mongoose Rockadile ALX-hez. Valakinek van róla valami tapasztalata? 75k lett volna a tárcsafékes és 65 a v-fékes. Sajnos a Hattyú utcában levő Greenzone bolt zárva volt, így a Caprine bicók megtekintése hétfőre marad...
9513 levél
Válasz 08.04.24. 20:46 #142
Mattmaster
Bazze. Felejtsétek el a Bombasticot. Osztálytársam most vett Cherokee-t, rátettek +6ezret
19402 levél
Válasz 08.04.20. 16:44 #141
sipec
mostanaban mi ez az igenytelen kormany? marmint az egyetemen latom h mindenki olyan bringaval jar, aminek akkora a kormanya, mint az enyemnak a 2szerese..eleg fos..
14025 levél
Válasz 08.04.20. 16:01 #140
Martin 19
Ilyen kell nekem Csak 2249 euró
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
10536 levél
Válasz 08.04.20. 15:47 #139
TcG|Rommel|Hun
Köszi a tanácsokat, most már csak egy boltot kell találnom, ahol kipróbálhatom.
14025 levél
Válasz 08.04.20. 15:39 #138
Martin 19
Hát nemtudom én anno a mostani biciklimet 78ért láttam barcikán pedig 70ért megvettem...
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
9513 levél
Válasz 08.04.20. 15:39 #137
Mattmaster
Akkor mindenképp Forest. Igaz még arra is van elvileg +5ezer, de inkább adj ki érte többet most. Mert a szart cserélheted jövőre 50 körül még nézz szét esetleg Magellan cuccok között, nagyon korrektek.
9513 levél
Válasz 08.04.20. 15:36 #136
Mattmaster
Akkor vagy én keverem, vagy te, mert ott bizony minden kurvajó áron van
10536 levél
Válasz 08.04.20. 15:36 #135
TcG|Rommel|Hun
Valóban én néztem el, csak 20k.

Martin: olyan 50 körüli összegre gondoltam.
14025 levél
Válasz 08.04.20. 15:35 #134
Martin 19
Bombastic??? na ne!!! ott rátesznek kb 10ezret egy tescos biriglire is, ott nem szabad venni
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
9513 levél
Válasz 08.04.20. 15:33 #133
Mattmaster
Nane. A Forest meg a Cherokee között 100% hogy nincs 30k különbség. 10-20 esetleg. Ha van pénzed akkor inkább vedd a Forestet szerintem. Budapesti boltokról fogalmam nincs, ha bringa akkor miskolcon van egy Bombastic nevű üzlet. Bp-n csak egyet ismerek ( www.berguson.hu ), itt van cím is meg minden.
14025 levél
Válasz 08.04.20. 15:33 #132
Martin 19
Mennyiért akarsz venni biciklit? Szerintem a legjobb választás egy 30epik lenne (Caprine) De ez ha jól tudom oylan 60k (?)
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
10536 levél
Válasz 08.04.20. 15:28 #131
TcG|Rommel|Hun
Kb egy hete előző bringám nagyjából megadta magát, azóta nézelődöm neten. Utánanéztem az itt emlegetett Caprine Forestnek és Cherokeenak. Eggyel alattam Matt azt mondta, hogy semmi különbség nincs köztük, a váz anyagát leszámítva, nos ez így valszeg nem igaz, ugyanis egyrészt a két bicikli közt 30k árkülönbség van, másrészt a Cherokee-ról sokkal több a rossz tapasztalat. Jó persze nem tudom, hogy ezek a vélemények milyen jellegű használat után születtek. Én nem vagyok egy nagy DH-s arc, 95%-ban városba és könnyű terepre megyek max, tehát nem zúznám le. Még azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e valami relatíve olcsó boltot ajánlani, vagy legalább egy helyet ahol ki lehet próbálni a két bringát?
9513 levél
Válasz 08.04.13. 21:50 #130
Mattmaster
Hát a Forest meg a Cherokee között "annyira" nincs sok különbség. A Forest alumínium, a Cherokee acélvázas. Abroncs asszem ugyanaz mindkettőnél, a váltók különböznek (ehhez már nem értek, nem tudom melyik jobb)

Szerintem személyesen kéne megnézni a kit bringát, és majd eldöntöd.
5 levél
Válasz 08.04.13. 16:31 #129
sz.gyuri
Jahh és tényleg PrasCO te mennyiért vettél bele váltót, és miért?
Egy másik fórumra ezt írták idézem:

Villa/Teleszkóp: Suntour M2000
Hátsó váltó: Shimano TX 30

Mindez 50-ért? Na neee. Akkor már inkább a Hervisből Balance bicajt ennyiért. Az sem jó, de annak legalább 1 1/8"-os A-head rendszere van, Acera hátsóváltóval. Igaz ugyanúgy 3x7-es, nem hiszem, hogy kazettás hátsóagya lenne... De legalább fejleszthetőbb.
Erre gondolok: http://www.globalplaza.hu/uzlethaz/e...-mountainbike#

Most akkor szerintetek mégis megvegyem a Caprine-t?
5 levél
Válasz 08.04.13. 16:16 #128
sz.gyuri
Köszi a hozzászólásokat ezek csak tovább erősítették az elhatározásomat, hogy vegyek egy Caprine-t. PraasCo te miért nem ajánlod a kormányváltót? Jah és szerintetek mi a különbség a Cherokee és a Greenway között ha nem nézzük a teleszkópot?
Jah és arról mit gondoltok, hogy a Forest mennyival jobb mint egy Cherokee vagy egy Greenway?
9513 levél
Válasz 08.04.13. 12:29 #127
Mattmaster
Szerintem is nagyon jól jársz a Caprinével. Nekem egy Forest van, ez kb 50 ezer lehet (én tavaly ősszel 56-ért vettem). Rengeteget gyilkoltam, és semmi baja, nagyon pöpec, könnyű, a váltója megbízható (Shimano- EF-29/7) meg van benne elsőteleszkóp is. Nem egy nagy szám, de szerintem meg fog felelni (nyilván a jobb teleszkópok eleve 25-30ezernél kezdődnek). Nem keveset gyilkoltam én is ezt a bicajt.

Ja, és ha már Caprine, tudom ajánlani a PrasCo által említett Cherokee-t is! Nézd meg élőben, szerintem a kettő közül valamelyik tuti elnyeri a tetszésedet.
5241 levél
Válasz 08.04.13. 12:11 #126
Pras
Több, mint öt éve tolok egy Caprine Cherokee-t, még értelemszerűen a régi változatot, egy Shimano ST-EF29-8-LS váltóval. Különösebb karbantartás nélkül van "jó közepesen" hajtva a gépállat, és soha semmi gond nem volt vele, pedig nem számoltam, hányszor ment padkán le-fel, hanyszor zakóztam vele a jégen, és hasonló aranyosságok. A hátsó sebességeket pöccre és gyorsan váltja (személy szerint nem ajánlom a kormányváltót), az elsőket pedig a nagyobb átmérőkülönbség miatt kissé túl kell húzni néha, de egyfelől ez így van, mióta az eszemet tudom a kerómnál, másfelől az ember ritkán vált elöl, ha meg mégis, ott már úgyis tudja a módit.
Ennyi pénzért pedig teleszkópot ne vegyél. Egyfelől ha már teleszkóp, akkor legyen összteleszkóp, másfelől azokban a teleszkópokban, amelyek nem legalább 100-150 000-es árcetlijű kerókon figyelnek, ne nagyon bízz meg. Anno én is akartam, de lebeszéltek róla. Havert nem sikerült, neki pár hónap után az első teleszkóp már csak dísznek volt jelen.
Ha meg ráz az erdő, emeld fel a segged.

Ettől még persze vehetsz, és az is bőven benne van a pakliban, hogy egy életen keresztül kiszolgál a cucc, csak szubjektíve mondom.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5 levél
Válasz 08.04.13. 11:48 #125
sz.gyuri
Hello!
Mountainbike-ot szeretnék venni kb. 50000 Ft-om lenne rá és ezért a Caprine Greenway-re gondoltam, azaz igazság, hpgy nem használnám olyan sokat csak kb. heti 10 km-t mennék vele, vagy még annyit sem, ezért is nem nagyon szeretnék többet rászánni. Ti mit szóltak a Caprine-hez szerintetek milyen választás lenna? Vagy ha nem akkor milyen bringát kéne vennem? Légyszui írjatok! Jahh és csak erdős részeken meg főúton használnám.
10961 levél
Válasz 08.04.11. 15:01 #124
Lacko
Na én meg csak most olvastam a te hozzászólásodat.

Szóval nem jött be. Ott kezdődik, hogy a MÁV (elvira) szerint nem is lehet eljutni Passauba bringával Bp-ről. Persze az öbb megondja, hogy de el lehet. A máv tagadja. Végül az volt, hogy egymás mellett ülő 3 nénit (pénztáros) is megpróbáltunk. Egymás mellett ülnek fél méterre!!! Az egyik szerint ilyen jegy nincs. A másik szerint van, de elfogyott. A harmadik meg szó nélkül adott.
Ezen kívül már csak hab a tortán - bár gyanítom, hogy ezt én bénáztam el - úgy tűnt, hogy Regensburgba tényleg nem jutok el bringával. Ezért maradt Passau (tavaly) holott az a vonat amin ültünk, ment tovább Regensburgba.

Másnap reggel (ugye éjjel kettőre ér a vonat még mindig passauba) elindultunk felfelé Regensburgba bringával, hogy egy nap fel, egy nap le és passauból 3 nap Bécs. Csakhogy 10km után olyan eső szakadt ránk, hogy tökig áztunk, ezért visszafordultunk Passauba száritkozni és csak szépen lementünk Bécsig, ahogy szoktuk...
31934 levél
Válasz 08.04.11. 14:52 #123
szbszig
Magyar rendőrök találták meg a Tour de France-on lopott bringát.

Amúgy köszönjétek meg, hogy felhoztam a topikot, ugyanis jövő pénteken készülhettek a tekerésre, aztán meg valami Kritikus Tömeg című rendezvény is lesz, ha jól tudom, amit én nem ismerek.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
288 levél
Válasz 07.07.31. 20:10 #122
Vöge
Hinnye, most olvasom vissza a topikot, és látom, hogy érdeklődsz, mi van a Donauradwegen Passau után. Legjobb ismereteim szerint az út egészen Donaueschingenig megy, a Duna jelképes eredéséig. Itt van egy korrekt leírás az egész útvonalról.
Üdv: Vöge
288 levél
Válasz 07.06.22. 14:33 #121
Vöge
Ja, így már érthetőbb
Hát nem tudom, végül is gondolkodni van időm, legkorábban érettségi után indulok (ha még akkor is leszek eléggé őrült hozzá ), az meg még öt év.
10961 levél
Válasz 07.06.22. 12:07 #120
Lacko
Na ezt felejtsd el! Én is így indultam neki elsőre... hogy majd kemping.
Annyival nem olcsóbb a kemping, mint amennyivel szarabb. Az is 10-15EUR fejenként.

A bed and breakfast pedig nem hotel, hanem ilyen nénik, akik kiadják a pincében vagy a tetőtérben kialakított 2-3 szobájukat. Magyarul "zimmer frei" És este ott alszol (zuhany meg minden kulúra) aztán reggel kapsz egy reggelit (általában elég és jó) és húzol tovább.
Ami jó, hogy bicajosokból élnek és fel vannak készülve mindenre (sáros bringák, sáros bicajos) nem kapnak frászt ha koszosan beállítasz, mert ez normális.
Plusz a bácsi hátul megszereli a brinyód ha valami gond van... (ingyért persze)
288 levél
Válasz 07.06.22. 11:51 #119
Vöge
14 éves vagyok, szóval van még időm bőven... nem is akartam már most a nyáron indulni
Egyébként kizárt dolog, hogy hotelekben szálljak meg, marad a kemping és a sátrazás, az olcsó is meg jó is
29 levél
Válasz 07.06.22. 11:39 #118
Sylar
Hmm. Tehát ha pár napra megy az ember, akkor legalább 100 rongy kell a zsebbe. Ez mondjuk várható volt, de szerintem egyszer egy évben érdemes áldozni rá. Nekem mondjuk van diákom, de mellette dolgozom is szóval még jól is járhatnék egy ilyen utazásnál, már ami a jegyet illeti.
Én is olyan 25-30 EUR-ba kerülő szállásokról hallottam, azt is ki lehet bírni szerintem.
Tetszettek a sztorik amiket leírtál, enyhén kalandos lehetett...
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today...
10961 levél
Válasz 07.06.22. 11:35 #117
Lacko
Vöge, diák vagy? Mert akkor tényleg szívás. Én is csak azóta tudom megcsinálni, amióta dolgozom. mert azért drága mulattság. Azelőtt én is csak csurgattam a nyálamat, de majd egyszer elmész nem fogsz csalódni! Gyönyörű! Fantasztikus!

Ja az árakról: Időnkét duplázzák az áraikat a sógorok. (ez sokkolt).
Egyik évben 20-25EUR volt egy szoba reggelivel (bed and breakfast) kettőnknek, de aztán egyszer csak rájöttek, hogy inkább fejenként legyen ennyi...
Szóval a szálás az naponta min 40EUR, de van, hogy több. (Mondjuk Hollandiában, a legeslegolcsóbb volt 77)
Ezen kívül ugye kaja-pia (Almdudler rulez!)
Es a kijutás: vonat fejenként (nem pontos adat, de kb): 25ezer.
És ha nem hazáig tekersz Passauból, akkor ugye még valamennyi vissza is kell.
10961 levél
Válasz 07.06.22. 11:29 #116
Lacko
A 2-3 az éjjel kettő.
10961 levél
Válasz 07.06.22. 11:28 #115
Lacko
Vonattal, de szívás.

A kedves MÁV egyre jobban rohasztja le magát. Pár éve még volt egy vonat, ami egyben kivitt bicajostul Passauba, igaz csak éjszaka megy. Nappal ne utazzanak a bicajos, halihó.
De tavaly már ezt is megszüntette amáv és csak egy olyan vonat van, ami délután indul a keletiből és Bécsben át kell szállni és 2-3 között ér Passauba. Frankó! Hogy találjak szállást 2-3-kor, amikor a kisvárosi németek (meg az osztrákok) bazi komolyan veszik a zárórát.

Néha parkban aludtunk, de pl tavaly felfedeztünk egy viszonylag olcsó, éjjel-nappal nyitva tartó motelt. Bár idén messzebbről akarunk indulni, mert a Passau-Bécs, az három nap volt és annál többet szeretnénk bringázni. De sajnos nem tudom mi van a Dunauradwegen Passau felett, pedig érdekelne.

Találtunk (térképen) egy másik bicajutat, ami kb ugyan olyan hosszú, mint a P-B, és a vége Passau-ban van, tehát onn an lehetne tovább menni Bécsig és akkor az már egy hét lenne legalább.

Bécstől BP-ig eddig mindig megszívtuk. Volt hogy eltört a tengelyem a magyar határon és vissza kellett fordulni (mert előrefele többet kellett volna szívni). Illetve volt, hogy olyan brutál eső volt mind a három nap, hogy bécsben feladtam és vonattal hazajöttem.
288 levél
Válasz 07.06.22. 11:23 #114
Vöge
Na igen, nekem is régi vágyam végigkerekezni a Donauradwegen, ki Passauba... de asszem az még messze van, hogy meg is valósítsam.
29 levél
Válasz 07.06.22. 11:15 #113
Sylar
Teljesen igazad van (a kolbászos témát csak osztani tudom, bár mostanában kevés húst eszek). Mondjuk a közlekedési kultúrában szerintem van még hova fejlődni, de valóban mindenhol vannak pozitív és negatív visszajelzések egyaránt. Mert a bunkó ember még Ausztriában is bunkó.
Az érdekelne, hogy vonattal szoktál menni ki bringázni, vagy autóval viszed a pakkot? Mert én is gondolkodtam már azon, hogy külföldön túrázzak egyet, de jobb először tájékozódni a lehetőségekről.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today...
10961 levél
Válasz 07.06.22. 11:07 #112
Lacko
Én minden évben megyek ausztriába túrázni bicajjal, mert tényleg normálisak a körülmények: utak, táblák, autósok. De idén tavasszal voltam Hollandiában... Hát apám, az osztrákok nagyon balkám ahhoz képest ami hollandiában van. Pl nincsenek bicajos téképek, mert MINDENHOL (minden úton, hídon) van bicajút. És olyan széles, hogy csak az egyik iránynak annyira széles, mint az itthoni duplája. Na és ebből van kettő.

Szóval jobbak vagyunk bicajozás tekintetében, mint az ukránok, de azért az osztrákok is jócskán el vannak maradva a hollandokhoz képest. Csak pl Ausztriában lehet kapni olyan májgombóc levest, hogy beszarsz. A hollandusoknál meg csak a majonézzel leöntött sültkrumpli van...
Bezzeg itthon, meg a jó kis fröcsögős kolbász. Mindenvivő!

Egyszóval sehol se jó (vagy mindenütt az).
29 levél
Válasz 07.06.22. 10:46 #111
Sylar
Szevasz!
Igen, először én is trekking-et akartam venni, aztán mégis a versenynél maradtam. Egy ismerősöm mondta, hogy Ausztriában (ahol ugye a KTM-et is gyártják) sokkalta jobbak a lehetőségek a biciklisek számára úgy mint az utak, vagy a mentalitás esetében. Bár azt már kissé gázos dolognak tartom, hogy mindig ez a "hát az osztrákoknál még mindig..." Jó lenne, ha változna a helyzet, de ezért mi is felelősek vagyunk valahol.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today...
10961 levél
Válasz 07.06.22. 10:31 #110
Lacko
hello. Üdv a Dome-on, meg persze a bringás topikban.

Sajnos a kerekekre nagyon rossz hatással van budapest. Én tavaly vettem egy nem-montit (eddig montival jártam) és ma néztem, hogy mind a két kerekemben van egy csomó (bár nem túl nagy) nyolcas. Pedig nem is verseny a drága csak egy szimpla trakking, de hát ennek is véknyabb a kereke, mint a montinak.
29 levél
Válasz 07.06.22. 10:13 #109
Sylar
Üdv a bringásoknak!
Nézegettem itt a hozzászólásokat, és személy szerint örülök, hogy vannak egy páran akik normális hozzáállással bringáznak nap mint nap. Én egy KTM bicikli tulajdonosa vagyok (verseny ofkorsz) bár a napokban kap új kerekeket szegény, mert hála a jó magyar utaknak a versenybiciklik életének ideje roppant mód kevés tud lenni. Ezért most már értem, hogy miért mászkálnak sokan montikkal a belvárosban is. A bicikliutak helyzete még ha nagyon lassan, de azért pozitív irányba változik, remélem, hogy ez a tendencia (mármint a bicikliutak építésének tendenciája) csak nőni fog a továbbiakban. Egyelőre ez jutott eszembe, sztorizgatni amúgy rengeteget lehet ezzel a témával kapcsolatban, majd talán írok én is valamit még.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today...
4133 levél
Válasz 07.06.22. 09:36 #108
gothmog
Igen, igazad van, csak akkor lehet járdán menni bringaháton, ha az út erre alkalmatlan. Ezt a kitételt kifelejtettem az írásból.

A gyalogos meg már csak olyan, hogy mindig a bringaút közepén megy. Sokan amúgy nem direkt - "kitolásiból" - csinálják ezt. Egyszerűen ez egy paranormális jelenség
De persze legalább egy fokkal mindenkinek jobb lenne, ha külön bringaút lenne, és nem csupán a járdára festenének fel egy csíkot.
Endure. In enduring, grow strong.
10961 levél
Válasz 07.06.22. 07:51 #107
Lacko
Én úgy tudom, hogy csak akkor mehetsz a járdán bringával, ha az út alkalmatlan erre (a 70-nel közlekedő autók nem jelentik azt, hogy alkalmatlan, csak ha az egész út fel van ásva) és akkor igaz a 10km/h-ás korlát is. Egyébként tilos.

Ezzel nincs is bajom. Ha rákényszerülök, hogy járdán menjek, akkor sosem csengetek, vagy szólok, hogy "lécci már", hanem 3-mal gurulok a gyalogos mögött, ha úgy alakul. A gond az, amikor a bicajutat hiszi a gyalogos járdának és direkt a közepén megy, hogy ezt a sok szemét bicajost rendre tanítsa, hogy nem szabad a járdán bicajozni. Anyom, mennyi ilyen hülye van! És ha megmutatod neki a táblát, hogy ez a bicajút, akkor meg dögöljek meg...
Viszont az autóúton akkor is szabályosan közlekedhetsz bicajjal, ha van mellette bicikli út. Ez pusztán udvariasság és életösztön kérdése, ha mégis ott mész. De ha egyszer ráparkolnak, akkor nem tudsz máshol menni, csak az úton...

Ma mondjuk nem parkoltak rá (vagy ha igen, akkor már elszállították a tűzoltók), mert ma ember nagyságú farönkökkel volt tele a bicajút.
288 levél
Válasz 07.06.21. 17:01 #106
Vöge
Hát, azért nem tudom, elég kultúráltan szoktam közlekedni a járdán, meg úgy alapvetően máskor is, csak az olyat utálom, aki azért szól be, mert alapjában véve baja van a bringásokkal, vagy ippeg rossz napja van. Ha hibázok, természetesen azt is elismerem, ha nagy a tömeg a járdán, akkor meg inkább kerülök.
4133 levél
Válasz 07.06.21. 15:41 #105
gothmog
Hali!

Sajna, ha gyalogos beszól Neked a járdán, akkor többnyire igaza is van. Ugyanis járdán elméletileg max. 11 km/h-val mehetsz bringaháton, és eközben nem akadályozhatsz egyetlen gyalogost sem a közlekedésében.

Sok szenyó szabály van amúgy (a fenti nem az, mert a járda alapvetően a gyalogosoké, ezt el kell fogadni). Ilyen az, amikor nincs elsőbbséged a zebrán való átkelésnél az autókkal szemben, ha nem tolod a biciklit, hanem rajta ülsz (legalábbis, ha jól tudom így van)...

Én amúgy ma már csak erdőben bringázok. Szívesen járnék be melóhelyre is bringával, hogy meglegyen a mindennapi tekerés, de úgy csak a szmogot szívja be nagyobb hatékonysággal az ember bringahajtástól kitágult tüdeje, no meg ritka az az autós, aki megadja az elsőbbséget, ha biciklistát lát, úgyhogy állandó készültségben kell lenni, nehogy elb*sszák az embert...
Endure. In enduring, grow strong.
288 levél
Válasz 07.06.21. 15:02 #104
Vöge
Na igen, a Maruti az más tészta. Ott én vagyok a nagyobb
10961 levél
Válasz 07.06.21. 12:41 #103
Lacko
Maruti....! Nekem egyszer egy kombájn jött szembe. Ráadásul ki se lehett kerülni, semmi. Még örülhetek, hogy ő is megállt.
288 levél
Válasz 07.06.21. 12:25 #102
Vöge
Utálom az ilyet. Itt meg pofáznak, ha a járdán megyek (bringaút persze nincs), hogy ott az út, menjek ott. Ha már próbált hat sávos úton csúcsforgalomban tekerni, na akkor beszéljen.
Egyszer meg egy Maruti jött velem szembe bringaúton. A parkolóhoz igyekezett...
10961 levél
Válasz 07.06.21. 08:06 #101
Lacko
Na kiírom magamból....

Reggel jöttem be bicajjal. Nanáhogy végig parkoltak a bicajúton, úgyhogy le kellett jönnöm az útra. És két köcsög autós is beszólt, hogy merre van a bicajút.

Kedves autósok, ha nem parkoltok a bicajútra, akkor azon fogunk közlekedni.
10961 levél
Válasz 07.06.07. 10:52 #100
Lacko
na bakker, még sem az volt...
Persze hülyeség is lett volna. Csak egy napig kussolt.
10961 levél
Válasz 07.06.06. 09:37 #99
Lacko
Nem fogjátok elhinni. Én sem hiszem el!
A probléma, ami a szar hangot adta egy leszúszott küllőprizma volt, ami (mivel nem volt beszorulva a két szomszéd küllőbe) billegett.
Azt nem értem, hogy
1., miért csak tekeréskor adta a hangot?
2., miért olyan hangot adott, mint a sárhányóm? (ha hozzáért volna, akkor szerintem letépi)

Na de szerencséssen megoldódott...
10589 levél
Válasz 07.05.30. 09:51 #98
Dark Archon
Jajó, ezt benéztem, bocsi
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
4133 levél
Válasz 07.05.30. 09:09 #97
gothmog
Hol írtam keresztbeváltásról????

Elöl nagy-hátul kis tányér keresztbeváltás?
Elöl kicsi-hátul nagy tányér keresztbeváltás?
Elöl középső-hátul középső tányér keresztbeváltás?

Keresztbeváltás az elöl kicsi-hátul kicsi tányér, vagy az elöl nagy-hátul nagy. Előbbinél nagyon "laza" lesz a lánc és össze-vissza verdeshet, míg az utóbbinál nagyon "feszül", és ilyenkor a hátső váltó felső terelőgörgője hozzáérhet a hátsó fogaskeréksorhoz, amivel frankón gyorsabban kopik minden.
Úgyhogy abban igazad van, hogy keresztbe váltani nem tanácsos, csak itt semmi ilyesmiről nem volt most szó!

Endure. In enduring, grow strong.
43 levél
Válasz 07.05.29. 14:50 #96
fieldy
húú Lackó nagyon vagány lehetett ..én is nagyon szeretek bicajozni na de egy ideje nincs bicajom
De vasárnap jöttem haza újkígyosról ahol nagyon sokat bicajoztam egy kölcsönkért bicajjal,nagyon élveztem
New day,new trick..salomon :X
10589 levél
Válasz 07.05.29. 12:48 #95
Dark Archon
Király lehetett
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.