Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» DOOM 3

DOOM III

DOOM III
A legutóbbi DOOM III cikkek, hírek
10984 levél
Válasz 14.06.06. 15:29 #4512
VodevilX
gangnam style
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
766 levél
Válasz 11.11.23. 16:43 #4511
PC Dome
Új hír a játékról
Letölthető a Doom 3 motor
Az id letölthetővé tette a Doom 3 engine-t.
28 levél
Válasz 11.02.21. 07:10 #4510
danika picurral
aryx, neked nem elég a centry bot? ha pedig más embereket akarsz, akkor cooperativeben játszál.
cs daniel
28 levél
Válasz 11.02.21. 06:58 #4509
danika picurral
hali. szerintem is jó játék de egy idegesítő dolog miatt nem bírom végigjátszani. az írások kockák lettek. a verziószáma 1.0 please help
cs daniel
8 levél
Válasz 10.09.02. 11:02 #4508
Abydoss

Kiegészítés

+ tetszettek a szörnyek, némelyik nagyon jól ki volt találva

Én 10 pontot adtam a játékra.
Abydoss
8 levél
Válasz 10.09.02. 10:25 #4507
Abydoss
Üdv!

Én most játszottam végig a játékot. Szerintem frankó és élvezetes játék. Az első három pálya után már megszokja az ember a szörnyeket, de ez nem horror fps, mint a F.E.A.R., hanem inkább akciójáték, tehát nem is vártam el tőle a végig borzongás dolgot.

Most dobtam egy hatoldalú kockával, és négy lett az eredmény, ezért most annyi pozitívumot fogok rá írni, ami hirtelen eszembe jut róla:
+ tetszik a történet
+ tetszik, hogy az első pálya szinkronjánál freddyD hangja is hallható

+ jó célért harcolunk - a Föld megmentése
+ tetszik, hogy bezúzunk a pokolba
Abydoss
701 levél
Válasz 10.05.03. 11:13 #4506
Spider man
a végén lesz jobb is ^^
én pont ma vittem végig =D
Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.
2743 levél
Válasz 10.04.23. 23:02 #4505
Aryx
Helyzetjelentés: elkezdett érdekessé válni a játék. Már nem fos, hanem közepes. Haladunk.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
2743 levél
Válasz 10.04.23. 14:50 #4504
Aryx
Köszi, ez jól néz ki a képek alapján, majd lefogom tölteni. A 8.8-as értékelés is meggyőző.

Amúgy még ami eszembe (khm...) jutott még így folyamatosan a játékkal kapcsolatban, az az, hogy nem kapunk magunk mellé bajtársa(ka)t. Mekkora buli lett volna már, ha összetalálkoznánk egy másik túlélő katonával, aki 10 percig segít nekünk az írtásban, mielőtt elpatkol (és így logikusabb úton is juthatunk hozzá extra páncélhoz/fegyverhez). Ha mégis lenne ilyen a játékban, csak szóljatok, és lelövöm magam. És ami még hiányzott, az valami háttérzaj a gém közben - nem kell túl nagy akármire gondolni, elegendőek lettek volna azok a zörejek is, amiket a menüben hallhattunk.

És lehet, bennem van a hiba, de eddig még egyszer sem ijedtem meg. Fogalmam sincs, miért, pedig AvsP 2-ben olyannyira frászt kaptam mindig, hogy az a mai napig nincs kitolva. Ami szerintem nagyon hangulatosra sikerült az elmúlt évek horror-FPS-ei közül, az a Call of Cthulhu: az tényleg abbahagyhatatlan, kár, hogy ott meg valami miatt nem tudok menteni. Hüp-hüp, ez nem igazság. Na mind1, majd még este megyek vissza pokolmonsztákat ritkítani.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
827 levél
Válasz 10.04.22. 23:43 #4503
_Sun_
Én tudom, hogy neked ez kell: In Hell
Gaming is about killing time, not killing people
8892 levél
Válasz 10.04.22. 22:45 #4502
goodboy007
A láncfűrésszel azért el lehet hülyülni.

Meg vannak parás részek, főleg mikor mész egy ajtó fele, az hirtelen kinyílik és a pofádba ugrik a csépkarú, sisakos katona. Meg mikor mész a szűk folyosón, lehúzódnak a falak és mindenhonnan kedves zombik kóstolgatnak.
2743 levél
Válasz 10.04.22. 21:54 #4501
Aryx
Hát lehet, hogy addigra uninstall lesz... Amúgy félig-meddig most is ezzel játszom, vannak részek, ahol magával ragad, de ez nem mentség arra, hogy ez a gém egy... egy... nos... izé...
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
8892 levél
Válasz 10.04.22. 21:44 #4500
goodboy007
Ha a pokolig el akarsz jutni, akkor jobb ha belehúzol, kb. az utolsó fél-háromnegyed óra játszódik csak ott.
2743 levél
Válasz 10.04.22. 21:07 #4499
Aryx
Nem bírom ki, hogy ne írjak...

Szóval kb. 1 hete szereztem be a játékot, mert úgy éreztem, mindenképpen be kell pótolnom - az első 2 részt imádtam, vagy 37x vittem végig őket, és a Doom Legacy a mai napig a gépemen van. Ez viszont... gyengécske.
Pedig nagyon jól indult, amíg nem kapunk a kezünkbe fegyvert, addig elképesztően hangulatos a játék. Aztán megszerezzük a pisztolyunkat, és onnantól kezdve elszabadul a pokol: szó szerint is, meg átvitt értelemben. Verem a fejem az asztallaphoz, ezt tényleg komolyan gondolták 2004-ben?? Adott egy terem, hullákkal, kólásdobozokkal, számítógépekkel, és 2-3 rémséggel. Puffpuffpuff, legyakjuk őket, és a gém tovább enged a következő terembe... ahol tökugyanez a forgatókönyv. Egyszerűen unalmasmasmasmas! Pedig Carmack-ék azt ígérték, hogy a single részre gyúrnak rá. Ehhez még hozzájön a fegyverarzenál fantáziaszegénysége: 2145-ben még tényleg ilyen pisztolyokkal és shotgun-okkal rohangálnak a tengerészgyalogosok? És amit sajnáltam: még a boxer is eltűnt a kínálatból, pedig az elődökben jó poén volt.
És bár a grafika mai szemmel sem csúnya, de maga a látványvilág sivár. Erre szintén ráver az első két rész, ahol Giger-festményt idéző helyszíneken bolyonghattunk. A mostani UAC folyosóin viszont gyakran futhatunk bele ugyanazokba a textúrákba. Destruktív hajlamainkat sem élhetjük ki, még egy kólaautomatát sem tudunk szétlőni.
Azért akadt pár momentum, ami tetszett. Kedvencem a "zseblámpát, vagy fegyvert használjak?" játék: ezt biza mindig meg kell fontolnunk. Szintén piros pont jár az ellenfelekért, jól lettek kitalálva. Nekem nem volt bajom az AI hiányával sem: ez egy ilyen játék, a Pokolból érkező teremtmények nem azért jöttek, hogy egy sakkpartiban elverjenek minket. Különben is, olyannyira agyon van script-elve a gém, hogy ez fel sem tűnik. Viszont kevesen vannak, cserébe jóval szívósabbak. Nincs meg az elődök mészárszék-hangulata, amikor tömegével kellet szétláncfűrészelnünk a gyesznókat. Pedig ezt szerettem.
Ez a játék frusztrál, untat, és elképedek azon, milyen ötlettelenre sikerült. Ezt fejlesztették 4 évig (jó, ebből min. 3 évet vett el a motor fejlesztése, de akkor is)? Viccnek is rossz. Tudom, még csak az elején járok, nem jutottam el a Pokolig (arra viszont kíváncsi leszek!), de nem is tudom, meddig lesz ezt érdemes folytatnom... lehet, megyek vissza Quake Live-ozni, ott annak ellenére, hogy mindig szarrá vernek, legalább jobban szórakozom. Összességében hatalmasat csalódtam ebben a Doom 3-ban, kár érte, sokkal jobbat ki lehetett volna hozni belőle. Elnézést a sírásomért, de ez bennem volt, és ki kellett engednem magamból, mert kb. 20 perce felfalt egy szörny, aki végigkergetett legalább 3 tökugyanolyan folyosón...
Doom 1 & 2 forever!
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
701 levél
Válasz 10.04.07. 15:18 #4498
Spider man
jajj de utálom ezeket a repülő fejeket
most vagyok a pokolban
Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.
701 levél
Válasz 10.03.23. 17:02 #4497
Spider man
ki tudja hogy az "ALPHA LABS - SECTOR 1" hányadik pálya?
Csak mert ott tartok
Igen bármi de semmi és akkor ja és tudod úgy. Amikor nem akkor is. Kérem kapcsolja ki.
1 levél
Válasz 10.03.16. 21:26 #4496
spacewarp
szevasztok srácok. remélem olvassa még valaki ezt a fórumot. keresek egy doom 3 (RoE nélküli) mapot. Arról szólt hogy ki kellett választani mely szörnyekkel szeretnénk harcolni, aztán teleporttal bemenni az arénába. Nemtudom tudtok e segíteni. Minden tanácsot szívesen várok. köszi.
827 levél
Válasz 09.07.01. 22:20 #4495
_Sun_
Így még érdekesebb, mert az engine ugyan az a Tech4 mint a doom alatt.

Na és a Diablo 2, amit még most is patchelgetnek, de még mindíg csak ddl injektorral lehet 800x600 fölé venni a felbontást? Vagy a POP trilógia az 1024x768 max felbontással, amit csak resolution hackkel lehet feljebb tenni? És lehetne még sorolni. Én sem értem mér nem lehet azt a pár sort beleírni a patchbe, ha már úgyis dolgoznak rajta.
Gaming is about killing time, not killing people
9326 levél
Válasz 09.07.01. 19:41 #4494
Kanduhrka
Quake 4 szintén nem támogatja, de ott viszont sikerült megoldanom az 1440x900-at

ui: Nem értem az ID-ét, miért kellett kihagyni a szélesvásznú monitorok támogatását...
horrorgeeks.blogspot.com
827 levél
Válasz 09.07.01. 18:16 #4493
_Sun_
Nem a full garfikáról szólt a diskurzus, hanem olyan felbontásról, amit nem lehet a beállításokon belül elérni, hanem a .cfg-ben kell ügyeskedni.
Gaming is about killing time, not killing people
76 levél
Válasz 09.07.01. 17:59 #4492
+LUIGI+
Vistán is simán elmegy...
Haveromnak Vistája van és simán tolja full grafikán
W1D0W M4K3R
9326 levél
Válasz 09.06.30. 18:19 #4491
Kanduhrka
Az elmúlt pár hónapban, amióta van gépem, folyamatosan vásárolok eredeti játékokat(jelenleg úgy 15 darab van kb), úgyhogy tudom miről beszélsz. A CD ki-be rakása engem is zavar.
horrorgeeks.blogspot.com
827 levél
Válasz 09.06.30. 17:58 #4490
_Sun_
Most néztem, hogy Vista-d van. Lehet azzal sehogy se fog menni.
Gaming is about killing time, not killing people
827 levél
Válasz 09.06.30. 17:49 #4489
_Sun_
Van hozzá crack. Nekem gyáriban van meg (másik kb. 150 játékkal együtt), de én mindig szedek le cracket, mert nem szeretem ki-be pakolgatni a lemezt, ráadásul volt ami máshogy el sem akar indulni, hiába eredeti. Ez a védelem dolog is olyan, nincs ingyen, pénzbe kerül. Aki megveszi az eredetit azzal fizettetik meg, aki meg lewarezolja, annak meg plusz 3 klikkelés a védelem. Meg olyan is volt már ami védelem nélkül jött ki mégis magas volt az eladott darabszám. Nem a kacifántos védelmen múlik egy játék üzleti sikere.
Gaming is about killing time, not killing people
9326 levél
Válasz 09.06.30. 17:49 #4488
Kanduhrka
Áhh, nem működik. Berakja 640x480-ba és ennyi. Mindegy. HAgyom.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 09.06.30. 17:36 #4487
Kanduhrka
Na jó, most már tényleg megnézem.
horrorgeeks.blogspot.com
827 levél
Válasz 09.06.30. 17:32 #4486
_Sun_
Normális lesz, mert a FOV (látószög) is igazodik az új felbontáshoz, és a HUD is. Nem olyan mint Pl. a HD2 ahol a HUD elcsúszik a feliratoktol. Ja és a height a függőleges. Az r_aspectRatio meg nem a többi r_* változó közt van, hanem majdnem legalul, a sorrendet is nézi az engine, és ha beírod egy új sorba, akkor azt törli, és marad az eredeti érték.
Gaming is about killing time, not killing people
9326 levél
Válasz 09.06.30. 17:28 #4485
Kanduhrka
1.31-hez nincsen crack. Amúgy, a Heighthez kell a függőleges képpontszámot írni? Nem értem.
Mondjuk az a gond, hogy hiába működne így részlegesen, ha alapból nincs támogatva, akkor sose lesz normális.
horrorgeeks.blogspot.com
827 levél
Válasz 09.06.30. 17:20 #4484
_Sun_
Na megnéztem itthon, nekem 5:4 képarányú, 1280x1024 monitorom van.
Kipróbáltam az 1280x800-at (érdekesen de működött ) ezekkel a beallításokkal:

seta r_customHeight "800"
seta r_customWidth "1280"
seta r_mode "-1"
seta r_aspectRatio "2"

A No Fear mod is fent van (kötelező ), 1.31 a patch és működik.
Lehet újra kéne rakni és úgy megpróbálni.
Gaming is about killing time, not killing people
9326 levél
Válasz 09.06.30. 15:16 #4483
Kanduhrka
Szintúgy az a válaszom, hogy mindent a leírtak alapján csináltam reggel
1.3 is, üzemmód is stb
horrorgeeks.blogspot.com
827 levél
Válasz 09.06.30. 11:44 #4482
_Sun_
Ahol zöld pipa van az tesztelt, működő üzemmód (screenshot is van némelyikről). Azt írja csak 1.3-al működik, és nem csak a felbontást kell átírni, hanem az üzemmódot is 0, 1 vagy 2 képaránytól függően. Ha megy az angol és nem mondtam semmi újat akkor bocs.
Gaming is about killing time, not killing people
9326 levél
Válasz 09.06.30. 09:13 #4481
Kanduhrka
Mint írtam lejjebb, kipróbáltam a neten található ötleteket, ezen az oldalon is jártam reggel, de nem működött. azért köszi
horrorgeeks.blogspot.com
827 levél
Válasz 09.06.30. 08:25 #4480
_Sun_
Itt a megoldás.
Gaming is about killing time, not killing people
9326 levél
Válasz 09.06.30. 05:48 #4479
Kanduhrka
Próbáltam a neten talált információk segítségével átírni a cfg-t, de szintén nem működik.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 09.06.30. 05:35 #4478
Kanduhrka
Khmmm. Hiába az új monitor, a játék nem támogatja a szélesvásznú monitorokat Patch se segít.
horrorgeeks.blogspot.com
2 levél
Válasz 09.06.06. 13:53 #4477
shadowfang
jha am kéne egy kis help.
van az a pálya, ahol egy robot pok segit nekünk
és ott a végefelé jön egy bazinag köcsög, aki vagy rádu gál, vagy piros fosokkal köpköd hogy egyem a pocikáját...és azt nemtudodm legyözni...van valami trükkje?
2 levél
Válasz 09.06.06. 13:48 #4476
shadowfang
én tudtam
valoszinüleg azért nem halljátok ezt a dolgot, mivel ehhez nem elég a sztereo hangszoro, hanem 5.1-es kell hozzzá, és am én kiprobáltam, és téll mükszik!azt is hallod merre hörög a szörny, meg ienek...nagyon jol meglett csinálva
65 levél
Válasz 08.09.14. 09:36 #4475
Tiberius
Üdv!
A Doom 3 fut Vista alatt?
91 levél
Válasz 08.05.02. 13:09 #4474
Anarho
Szerintem egy kicsit monoton a játék menete. Igazi hent játék!
De egye fene adok még egy eséjt neki.
Ki tudja, talán még élvezni is fogom!
Kicsinálták Kenny-t....! Szemetek!!!
6 levél
Válasz 08.04.04. 16:44 #4473
pisti segi
nics meg valakinek a teljes magyar szinkron? kéne léci mutasatok valamit
6 levél
Válasz 08.03.18. 14:49 #4472
pisti segi
hogyan kell telepíteni a magyarosítást?
6 levél
Válasz 08.03.03. 18:53 #4471
pisti segi
segitség nem tudok kereckelni segitsetek kérlek kérlek kérlek
2 levél
Válasz 08.02.27. 06:44 #4470
Gramory8
Ki akar Doom3-ni multiba?????????
KIMI A KIRÁLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4178 levél
Válasz 07.12.16. 04:36 #4469
U.R.H.
"A főhős hangja egy Phil Lamarr nevű emberke, aki még néhány szereplőhöz hozzáadja a hangját, természetesen jelentős átdolgozással, így ez nem fog feltűnni senkinek."

Meg se szólalunk egész játék alatt.

Én 5.1-be tolom. Nekem nem tünt fel ez a visszaverődéses cucc. De tény, hogy elég jól szól 5.1-be. 2004be mikor megjelent, eléggé valószínű, hogy nem volt hozzá hasonló játék hangzás minőségben.

De most itt a crysis. Amibe szerintem baszott jók a hangok. Számomra, nagyon tisztának tünnek.
470 levél
Válasz 07.10.14. 15:25 #4468
Mezzo*
Hmm..Ti ezt tudtátok a Doom 3 -ról?

"A Doom 3 nem a szokásos értelemben keveri a hangokat. Ahogy szinte mindenben, az Id-s skacok e téren is forradalmit akarnak alkotni: ez a fizikai motor által kezelt, felületekről visszaverődő hangok! Nos ez annyit tesz, hogy a fizikai motor úgy számolja ki a hangok irányát, ahogy azok a valóságban is jönnek: a hangok ugye visszaverődnek a felületekről, ezért hallunk például visszhangot. Ezt kell elképzelni a monitor előtt is. A hangok a falak méretétének, helyének függvényében érnek el minket, vagyis ha egy szörny a pálya végén elordítja magát, akkor azt a folyosókról visszaverődve mi is hallani fogjuk, akár a map elején is. Ez elképesztő újításokra ad lehetőséget: képzeljetek csak el egy olyan multi játszmát, ahol ellenfelünk lépteink hangját követve próbálunk rájönni, mégis hová is bújhatott (persze csak azután, hogy az árnyékának nyomát már elvesztettük, ugye...). Ellenben a frászt is ránk tudja hozni, hogyha folyton a hátunk mögé kapkodjuk a fejünket, hogy vajon honnan is hallottam ezt a nyőgést, és vajon mikor ér ide az azt képző lény. A fizikai motor eme részét azonban már csak kifejezetten a sokhangszórós rendszerekhez fejlesztették ki, és itt minimumként az 5.1-et tessék érteni, vagyis ha valaki (hozzám hasonlóan) csak sztereó hangszórókkal rendelkezik, valószínűleg semmit sem fog érzékelni az egészből. Emellett aggasztó továbbá, hogy a real-time számítási módszer igencsak leterheli a processzort, aminek köszönhetően kevesebb erőforrás jut a grafika kiszámítására, és ez nagyban növeli a processzorigényt. Ez főleg akkor lesz idegesítő, ha nem tudjuk kihasználni a megfelelő hangrendszer hiánya miatt. Viszont akinek megvannak a megfelelő eszközei, annak maradandó élményben lesz része a gép elött. A hangok természetesen keverednek egymással, így lehet, hogy bizonyos zörejeket teljesen el fog nyomni egy-egy rakéta okozta robbanás. A szinkronhangokkal azonban nem lesz gond. Mint minden profi alkotáshoz, a Doom 3-hoz is igazi szinkronszínészek kölcsönzik a hangjaikat. A főhős hangja egy Phil Lamarr nevű emberke, aki még néhány szereplőhöz hozzáadja a hangját, természetesen jelentős átdolgozással, így ez nem fog feltűnni senkinek. A GameSpy látogatást tett anno még a Doom 3 hangjainak felvételén, ahol újabb érdekességre derült fény: míg a mai játékok esetéban a hangokat szokás az animációkhoz igazítani, addig itt ez fordítva működik. Először felveszik a dialógusokat, majd a motor hozzáigazítja a hangokhoz az arcmimika animációját. Ehez hasonlót eddig csak a Half-Life 2-ben láthattunk, és már ott is ájuldoztunk tőle. Itt azonban a Source-nál évekkel fejlettebb engine-nel állunk szemben, így elképzelhető, hogy ez sokkal jobban fog itt kinézni. "

Forrás
166 levél
Válasz 07.05.21. 20:41 #4467
PHOBOS
vagy értelme nem lenne.mivel ez se lett jobb mint az elődei.sztemcsak grafixába
Dead Man Walking
14642 levél
Válasz 07.05.21. 20:31 #4466
Razor03
Lehet nincs kedvük csinni.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
166 levél
Válasz 07.05.21. 19:41 #4465
PHOBOS
ott a pont!De nem akarnak Doom 4-et csinni?bocs hogy ide írom de nincs ilyen téma
Dead Man Walking
14642 levél
Válasz 07.05.21. 19:26 #4464
Razor03
Sztem kérdezte .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1702 levél
Válasz 07.05.21. 19:21 #4463
-Jozef-
Ki mondta,hogy lesz Doom 4?
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.