Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» DOOM 3

DOOM III

DOOM III
A legutóbbi DOOM III cikkek, hírek
1267 levél
Válasz 04.08.03. 23:24 #1612
BITYe
Na várj, mindjárt nézem azt javítok...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 04.08.03. 23:23 #1611
BITYe
Szerintem ezeket Ultrán kapcsolja be...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
5113 levél
Válasz 04.08.03. 23:23 #1610
rage
Eddig két embernek is ugyanez volt a gondja, donlaca
Egy ATI9800 és egy ATI9600 tulajnak

Eric írta, hogy neki nincs gondja az ATO9600-assal,
igaz, ő 4.6-os drivert használ.

Egy próbát megér...
161 levél
Válasz 04.08.03. 23:21 #1609
spokeman
valaki adjon Ati 4.8 beta driverhez címet, mert amit alant BITYe (remélem jól írtam ) barátom adott, az sajnos rosz
Abit AI7 - P4 3.0C - 1 GB Kingmax DDR433 - Ati Radeon 9800 Pro 128 Mb - PATA 80GB
1267 levél
Válasz 04.08.03. 23:21 #1608
BITYe
nincs mit...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
5113 levél
Válasz 04.08.03. 23:21 #1607
rage
Void:

Látom, a saját árnyékod neked sincs bekapcsolva

Amúgy ezek a sorok érdekesek:

seta g_decals "0"
seta g_projectileLights "0"
seta g_doubleVision "0"
seta g_muzzleFlash "0"

Ezek mind nálam is ki vannak kapcsolva

Lehet próbálkozni a bekapcsolásukkal
Decals ugye azt szokta jelenteni, hogy a golyó nyoma maradjon ott a falon.
622 levél
Válasz 04.08.03. 23:19 #1606
[ToMz]
1267 levél
Válasz 04.08.03. 23:18 #1605
BITYe
Én nem tudom ilyen gépen mi lehet a hiba oka, lehet valami hardver probélem lesz...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 04.08.03. 23:17 #1604
BITYe
seta si_maxPlayers "4"

Ha ezt átírod lehet többen multizni!
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
5113 levél
Válasz 04.08.03. 23:17 #1603
rage
31 levél
Válasz 04.08.03. 23:17 #1602
donlaca
Ecceruen jatszhatatlan! Vazzeg allandoan kilep jatek kozben.
(nf7-s 2500+ 1GB 400 DDR radeon 9800pro)
mar visszavettem az orajelet is, catalyst 4.8 betaval is probaltam
mindig ugyanaz...
fucking eletbe!
raadasul 19 colos monitorom van szal 1280x1024-ben van normalis kep.
amugy amig megy addig istenkiraly! nem szaggat, gyonyoru a grafix!
De miazistent lehet ezzel a becsikoz-kilep problemaval kezdeni?!
szetrobbanok!

valakinek volt hasonlo problemaja??
1778 levél
Válasz 04.08.03. 23:16 #1601
VOid-
huhh ez hosszúra sikeredett sorryy.. Remélem segítettem
1267 levél
Válasz 04.08.03. 23:16 #1600
BITYe
Nemtudom, nekem nem elég sosem, mindig kifogy a CLIP... Pedig spórolok...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1778 levél
Válasz 04.08.03. 23:16 #1599
VOid-
// IvL/FblnaU4w6bO89mN9XIzJKwdEz1acOB3LQ6Vj2NWPrRjcMHDUWwpZuwRPgMUEdoNEBhxVs7aWu4lL/TY=
unbindall
bind "TAB" "_impulse19"
bind "ENTER" "_button2"
bind "ESCAPE" "togglemenu"
bind "SPACE" "_zoom"
bind "/" "_impulse14"
bind "0" "_impulse10"
bind "1" "_impulse0"
bind "2" "_impulse1"
bind "3" "_impulse2"
bind "4" "_impulse3"
bind "5" "_impulse4"
bind "6" "_impulse5"
bind "7" "_impulse6"
bind "8" "_impulse7"
bind "9" "_impulse8"
bind "[" "_impulse15"
bind "\\" "_mlook"
bind "]" "_impulse14"
bind "a" "_moveleft"
bind "c" "_movedown"
bind "d" "_moveright"
bind "f" "_impulse11"
bind "q" "_impulse9"
bind "r" "_impulse13"
bind "s" "_back"
bind "t" "clientMessageMode"
bind "w" "_forward"
bind "y" "clientMessageMode 1"
bind "BACKSPACE" "clientDropWeapon"
bind "PAUSE" "pause"
bind "UPARROW" "_forward"
bind "DOWNARROW" "_back"
bind "LEFTARROW" "_left"
bind "RIGHTARROW" "_right"
bind "ALT" "_strafe"
bind "CTRL" "_moveDown"
bind "SHIFT" "_speed"
bind "DEL" "_lookdown"
bind "PGDN" "_lookup"
bind "END" "_impulse18"
bind "F1" "_impulse28"
bind "F2" "_impulse29"
bind "F3" "_impulse17"
bind "F5" "savegame quick"
bind "F6" "_impulse20"
bind "F7" "_impulse22"
bind "F9" "loadgame quick"
bind "F12" "screenshot"
bind "MOUSE1" "_attack"
bind "MOUSE2" "_moveup"
bind "MWHEELDOWN" "_impulse14"
bind "MWHEELUP" "_impulse15"
seta radiant_entityMode "0"
seta gui_mediumFontLimit "0.60"
seta gui_smallFontLimit "0.30"
seta net_socksPassword ""
seta net_socksUsername ""
seta net_socksPort "1080"
seta net_socksServer ""
seta net_socksEnabled "0"
seta win_ypos "22"
seta win_xpos "3"
seta sys_lang "english"
seta s_numberOfSpeakers "2"
seta s_doorDistanceAdd "150"
seta s_globalFraction "0.8"
seta s_subFraction "0.75"
seta s_playDefaultSound "1"
seta s_volume_dB "-4.444445"
seta s_meterTopTime "2000"
seta s_reverse "0"
seta s_spatializationDecay "2"
seta s_maxSoundsPerShader "0"
seta r_debugArrowStep "120"
seta r_debugLineWidth "1"
seta r_debugLineDepthTest "0"
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta r_forceLoadImages "0"
seta r_shadows "1"
seta r_skipBump "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "0"
seta r_renderer "best"
seta r_brightness "1.571429"
seta r_gamma "1"
seta r_swapInterval "0"
seta r_useIndexBuffers "0"
seta r_customHeight "486"
seta r_customWidth "720"
seta r_fullscreen "1"
seta r_mode "5"
seta r_multiSamples "0"
seta image_downSizeLimit "256"
seta image_ignoreHighQuality "1"
seta image_downSizeBumpLimit "256"
seta image_downSizeSpecularLimit "64"
seta image_downSizeBump "1"
seta image_downSizeSpecular "1"
seta image_useCache "0"
seta image_cacheMegs "20"
seta image_cacheMinK "200"
seta image_usePrecompressedTextures "1"
seta image_useNormalCompression "1"
seta image_useAllFormats "1"
seta image_useCompression "1"
seta image_roundDown "1"
seta image_forceDownSize "0"
seta image_downSize "1"
seta image_lodbias "0"
seta image_anisotropy "1"
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
seta gui_filter_gameType "0"
seta gui_filter_players "0"
seta gui_filter_password "0"
seta net_master4 ""
seta net_master3 ""
seta net_master2 ""
seta net_master1 ""
seta net_clientMaxRate "16000"
seta net_serverMaxClientRate "16000"
seta m_strafeSmooth "4"
seta m_smooth "1"
seta m_strafeScale "6.25"
seta m_yaw "0.022"
seta m_pitch "0.022"
seta sensitivity "5"
seta in_alwaysRun "0"
seta in_freeLook "1"
seta in_anglespeedkey "1.5"
seta in_pitchspeed "140"
seta in_yawspeed "140"
seta gui_configServerRate "0"
seta com_guid ""
seta com_showFPS "0"
seta com_purgeAll "0"
seta com_machineSpec "1"
seta g_decals "0"
seta g_projectileLights "0"
seta g_doubleVision "0"
seta g_muzzleFlash "0"
seta mod_validSkins "skins/characters/player/marine_mp;skins/characters/player/marine_mp_green;skins/characters/player/marine_mp_blue;skins/characters/player/marine_mp_red;skins/characters/player/marine_mp_yellow"
seta g_mapCycle "mapcycle"
seta g_voteFlags "0"
seta g_gameReviewPause "10"
seta g_countDown "10"
seta g_password ""
seta g_showBrass "1"
seta g_showProjectilePct "0"
seta g_showHud "1"
seta g_showPlayerShadow "0"
seta g_showcamerainfo "0"
seta g_healthTakeLimit "25"
seta g_healthTakeAmt "5"
seta g_healthTakeTime "5"
seta g_useDynamicProtection "1"
seta g_armorProtectionMP "0.6"
seta g_armorProtection "0.3"
seta g_damageScale "1"
seta g_nightmare "0"
seta g_bloodEffects "1"
seta ui_showGun "1"
seta ui_autoReload "1"
seta ui_autoSwitch "1"
seta ui_team "Blue"
seta ui_skin "skins/characters/player/marine_mp"
seta ui_name "Player"
seta si_spectators "1"
seta si_usePass "0"
seta si_warmup "0"
seta si_teamDamage "0"
seta si_timeLimit "10"
seta si_fragLimit "10"
seta si_maxPlayers "4"
seta si_map "game/mp/d3dm3"
seta si_gameType "deathmatch"
seta si_name "DOOM Server"
seta g_spectatorChat "0"
666 levél
Válasz 04.08.03. 23:12 #1598
cefery
Az FC sokkal nehezebb. Itt egyszerűen nincs AI ami megnehezítené! Talán csak a sötét és a szűk folyosok miatt tűnik nehéznek! A lőszer is mindíg elég!
5113 levél
Válasz 04.08.03. 23:12 #1597
rage
Valaki becopyzná ide a doomcfg file tartalmát?
Olyan valaki, akinél vannak dinamikus fények / árnyékok

Köszi előre is!
(Egy notepad elég hozzá)
1267 levél
Válasz 04.08.03. 23:10 #1596
BITYe
Te a KANI.s Progress vagy?
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
28 levél
Válasz 04.08.03. 23:07 #1595
Progress
Szerintem nagyon jó a játék!!
Tényleg kicsit lehetne több fény is a játékba de mindegy!
A fény/árnyék hatások nagyon tetszenek.
A terptárgyak is szépek ( pl...a korlát nagyon jól mutat)
Az Alpha lab-ba mikor szenved a faszi az introba, na ott lehet látni milyen király a kidolgozása a karaktereknek!!
Amúgy multiba ultra király lesz, hogy ilyen sötét és horrorisztikusak a pályák!!
21647 levél
Válasz 04.08.03. 23:07 #1594
padavan
Bocs, nálad a pont, igazad van! 384 mb ram, ja, sorry!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.08.03. 23:06 #1593
padavan
FC nekem nehezebb volt, jött egy szörny, kettőt rámkarmolt és over... Néha hevesen anyáztam, makior ebből egyszerre 2, vagy 3 jött...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1267 levél
Válasz 04.08.03. 23:05 #1592
BITYe
256+128=384 Akkor még van egy (MB-os memória a gépedben vagy most hogy lehet neked ennyi 392? Nem vágom...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 04.08.03. 23:04 #1591
BITYe
Na akkor a mi a könnyebb FC vagy DOOM3-on ne álljunk le vitázni, nekem ez nehezebb, bár lehet mert még nem szoktam meg mindent....
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 04.08.03. 23:02 #1590
BITYe
Ez multi crack, manual, gyengékne cheat ha minden igaz és a sima crack...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
21647 levél
Válasz 04.08.03. 23:00 #1589
padavan
Ja, GF4 Ti 4200 128 mb, 392 ram, 1.7 cerka és kiválóan megy high-en, 1024-ben... CARMACK EGY ZSENI!!!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
4144 levél
Válasz 04.08.03. 23:00 #1588
HTB
Veteran könnyű,fenntartom ezt az állításomat,eddig egy olyan rész nem volt,ahol élet/lőszer/bármi hiányában lettem volna,a szörnyeket legyőzni meg nem nagy szám...lehet hogy te vagy béna hozzá?(Far Cryt én is realisticon toltam végig...NEKEM az volt a nehezebb,a geci szörnyeknek "köszönhetően"...itt annyi a lényeg hogy kikerülöd az ellenfél lövedékeit - ha van - oda mész hozzá fél méterre és shotgun....ha meg nagyon túl vagyunk népesedve akkor jöhetnek ilyen chaingun és társai..tyű de bonyolult...)
Just another freak in the freak kingdom
1 levél
Válasz 04.08.03. 23:00 #1587
jooo
CSásztok DOOM3-al kapcsolatban azt szeretném megkérdezni, hogy mi fog történni azután hogy a szateliteknél elküldöm az üzenetett, vagy pedig nem küldöm el. MOST éppen itt tartok és nem tudom hogy melyiket válasszam?
Nekem nagyon bejön ez a játék már két éve vártam rá!!

ÉS végre mire megjelent a gépemet is feltudtam annyira pofozni, hogy lazán elvigyye
161 levél
Válasz 04.08.03. 22:59 #1586
spokeman
és ezek milyen cuccok? megoldják a memória problémát?
Abit AI7 - P4 3.0C - 1 GB Kingmax DDR433 - Ati Radeon 9800 Pro 128 Mb - PATA 80GB
1267 levél
Válasz 04.08.03. 22:58 #1585
BITYe
Hát fogalmazni azt nem tudok látod, azt akartam mondani, hogy minek játszanék egyszerre több játékon? Szerintem ha nekiülsz valaminek és jó akkor a végéig küzdessz, addig meg mehet a 4.8 Beta catalyst, ha végetél a doom3-al akkor mehet vissza a 4.6,4.7 de addigra már talán 4.8 is lesz.



Egyéb: Én 512 RAM-al Mediumon nyomom és úgy is szép, haverom meg 9600-al, 512RAM-al HIGH-on, ezt most mondta...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 04.08.03. 22:56 #1584
BITYe
Na még1X:

DOOM3 FONTOS CUCCOK

1 perc és fent van...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 04.08.03. 22:53 #1583
BITYe
5 perc és felrakom ok ide addig várj: [link:http://worldofwarcraft-uw.hu/doom3/doom3_stuff.rar]DOOM3 FONTOS CSOMAG[link]
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
161 levél
Válasz 04.08.03. 22:53 #1582
spokeman
ok és akinek megy 512-vel az milyen grafikai beállításokkal jáccik?

Mert ez sokat számit
Abit AI7 - P4 3.0C - 1 GB Kingmax DDR433 - Ati Radeon 9800 Pro 128 Mb - PATA 80GB
1484 levél
Válasz 04.08.03. 22:52 #1581
Neurotoxin
Most mi van?Nem tudom miről beszélsz Mi köze lenne a stílusoknak??? ez már tul magasröptű volt barátom

Csak annyit akartam mondani az előbbivel ,hogy nem bízok semmi bétájában
More fun, less brutality.
21647 levél
Válasz 04.08.03. 22:51 #1580
padavan
Thief 3 is überkira gamma, ajánlom szives figyelmedbe.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
622 levél
Válasz 04.08.03. 22:49 #1579
[ToMz]
Valaki írja le honnan tudok leszedni Online cracket a gamához.Thx.
1267 levél
Válasz 04.08.03. 22:47 #1578
BITYe
Nekem meg megy jól a monitorom is 90Hz-en és a régi játékok is jobbak, de pl. ha MP2-zni akarsz akkor azzal játszol nem, ahhoz állítod a géped, ha DOOM3-at akarod nyomni ahhoz, én egyszerre több játékon nemigen max. ha különbötő a stílusuk, pl a World Of Warcraft-ot nyomatom simán mikor ahhoz van kedvem... De nam állok neki nagyobb gondolkodós játékoknak mint pl. Thief3 még a DOOM3-al nem végeztem. Pedig z is biztos teszene, mert megnéztem.
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1484 levél
Válasz 04.08.03. 22:40 #1577
Neurotoxin
Hát ez mind szép és jó de mégis csak béta nekem egyből 60Hz rakta a monitort és nem futatta le a Max Payne 2őt sem.Na mind1......
More fun, less brutality.
1267 levél
Válasz 04.08.03. 22:36 #1576
BITYe
Szerintem meg 512 RAM-al is megy töltögetés nélkül... A 4.8 beta catalystot ajánlanám... ATI Catalyst 4.8 Beta Driver
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
21647 levél
Válasz 04.08.03. 22:35 #1575
padavan
Tudom...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 04.08.03. 22:35 #1574
padavan
Szeerintem vegyél vissza high-ra. A memória meg szvsz elég, mivel nekem csak 392 adatott meg és teljesen rendben megy a dolog.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1267 levél
Válasz 04.08.03. 22:34 #1573
BITYe
az Unreal3 engine 2006-ra lesz kész, nemrégiben olvastam.
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
161 levél
Válasz 04.08.03. 22:33 #1572
spokeman
Viszont itt a segítségetek kérném! A graf mint írtam télleg káprázatos, de én még nem tudtam eljutni addig sem, hogy fegyvert vegyek a kezembe, mert a játék élvezhetetlenűl swappolgat, télleg, a winyóm szinte füstől minden ajtónyitás elött, és ha körbenézek akkor is meg-meg akad, de érezhetően a memória miatt.
Pedig a gépem elég erős:

3 Ghz-es P4 800 fsb-vel, 2*256 Mb ram, és egy Ati Radeon 9800 Pro 128 Mb 4.6-os catalysttal.

Tudom hogy a memória kevés, na de ennyire? Mondjuk én mindent ultra high-ra tettem az erős gép miatt, talán ez a baj?

vagy mi lehet a baj, hiszen itt mindenki azt írja milyen jól fut
Abit AI7 - P4 3.0C - 1 GB Kingmax DDR433 - Ati Radeon 9800 Pro 128 Mb - PATA 80GB
666 levél
Válasz 04.08.03. 22:33 #1571
cefery
Nekem is tetszik a játék meg a hangulata se rossz egy kicsit lineárisabbnak tartom mint a FArCrY-t Ezért én nem csrélem le aZ avataromat.
1267 levél
Válasz 04.08.03. 22:32 #1570
BITYe
Amit te írtál az engem a painkilerre emlékeztet.. Az tényleg ilyen volt... A DOOM-ban, igen is lesz érdekesség, ami tényleg igaz hogy a semmiből is jöhet szörny, pl.: Szemben a fal egy folyosón, megfordulsz és ott van mögötted, ezt tapasztaltam már én is, de ha jobban megnézed, biztos van ot egy kis rés szellőző vagy ilyesmi amire nem is figyeltél, mert nem látni a sötétben,

gyerekek... Ez a sötét horror lényege... Csak nem tűnnek fel dolgok elsőre...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1778 levél
Válasz 04.08.03. 22:31 #1569
VOid-
Jaja jól mondod + megvan a doom feeling is emellett, nekem nincs vele bajom szerintem jó game
1331 levél
Válasz 04.08.03. 22:30 #1568
Zsolty
na , megy itt a rizsa

jó, van aki mást várt, de ez jött .
ennyi.



legyünk jóbarátok gyerekek!
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
21647 levél
Válasz 04.08.03. 22:29 #1567
padavan
Állítólag most az Unreal 3 engine-t akarják licenszelni...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1267 levél
Válasz 04.08.03. 22:28 #1566
BITYe
Azt mind a mai napig csinálják nem? Először megcsinálták q2 motorra azt jött a q3, az akkor hirtelen manhattan project lett a neve és kidobtak egy tök nagy határ szemetet, de aztán megint hirek hogy a Duke Nukem Forever még készül. Szerintem Jön az még és igen is a DOOM3-hoz hasonlóan visszaadja a régi DUKe-ot... Új formában.
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
21647 levél
Válasz 04.08.03. 22:28 #1565
padavan
Ja, nekem is volt némi Unreal2 utánérzésem, csak az nyugtatott meg, hogy amikor az U2 megjelent, a D3-at már javában irogatták.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
3164 levél
Válasz 04.08.03. 22:27 #1564
NeoExDeath
Eddig a 3. pályán tartok. Az eddigi megfigyeléseim, hogy sok az ajtó.
Namost, ha kinyitjuk az ajtót több dolog történhet.
1. Azzonnal nekünkugrik egy Zombi/Imp
2. Látszólag semmi extra, de a szoba közepén valami előbukkan a legváratlanabb helyről, lehetőleg több irányból, olyanból is amire biztosra vettük hogy már megtisztítottuk.
3. nem történik semmi (ez a legritkább)

És ha egy szoba megvan, lehet menni a következőbe
Eddig legalábbis kb ez volt.

Amúgy én nem érzek akkora grafikai alázást, mondjuk a Far Cry hoz képest. A karakterek/szörnyek jobban néznek ki, jobban mozognak, ez tény. De baromi sötét van, úgyhogy sokat nem látni, viszont a FC belső terei is igenycsak jól megvoltak csinálva.
"I belong to the warrior in whom the old ways have joined the new"
21647 levél
Válasz 04.08.03. 22:26 #1563
padavan
Ez még minden játékban elég gagyi... MP2-ben pl. érzésem szerint túlzásba vitték a kölcsönhatási faktorból eredő erővisszahatási tényező és annak reakcióinak leképezését.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.