Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» DOOM 3

DOOM III

DOOM III
A legutóbbi DOOM III cikkek, hírek
1113 levél
Válasz 04.07.25. 15:38 #712
Death666
Sztetek 1400MHz-en 640MB rammal és egy FX5700-el mit várhatok ettől a játéktól?
Twelve galaxies, and all coming at me!
12314 levél
Válasz 04.07.25. 11:36 #711
vortób
Tom,de valahol olvastam Fx series supported bár ez még semmit se jelent...
,,Happiness is only real when shared."
2800 levél
Válasz 04.07.25. 11:34 #710
Posseidon
Lehet akár high-os géped is ha alatta egy szutyok kártya van. Semmire se mész vele.
12314 levél
Válasz 04.07.25. 08:57 #709
vortób
Remélem Fx 5200 is lesz benne.mert elméletbe elkell indulnia azzal.(meg a medium gépemen)
,,Happiness is only real when shared."
9563 levél
Válasz 04.07.25. 08:42 #708
kEnAcE
Jövő héten állítólag lesz új hivatalos Doom 3 benchmark. Sokkal több videokártyával. Lesz benne GF4 Ti4600-os is. Arra nagyon kiváncsi vagyok.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
5697 levél
Válasz 04.07.24. 00:01 #707
Peeter
Hopsz.
Most veszem észre,ez nem a FC topic.
De ne molyan vészes,mert erre válaszoltam:"...a FC a memória nekem is kevés volt...".
I don't want you back!!!
5697 levél
Válasz 04.07.23. 23:58 #706
Peeter
Ha 512-vel itt panaszkodtok,akkor én mit mondjak?256
Bár szerintem végig fogom jáccani.
I don't want you back!!!
1267 levél
Válasz 04.07.23. 22:55 #705
BITYe
Hát látod az tényleg igen kevés! Főleg azon a gépen!
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
78 levél
Válasz 04.07.23. 19:08 #704
Szenye
Rosszul fogalmaztam: A Far Cry-nál a memória nekem is kevés volt, de nem volt túl zavaró legfeljebb nem tettem high-ra a beállításokat, de a Thief-nél az fps volt kevés 15-20.
Asus A7n8X - Athlon XP 2.8 - 1Gb RAM - Geforce 6600 GT - Audigy 2 platinum
6377 levél
Válasz 04.07.23. 18:22 #703
RatBaG
a legegyszerűbb szitáztatni micsoda bótot fogok csinálni....
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
1399 levél
Válasz 04.07.23. 18:12 #702
neozed
Hát öregem, nem tudom ki lesz az aki eladná neked azt a pólót.
Én nem adnám el az biztos
Örökké nem eshet!
15515 levél
Válasz 04.07.23. 17:10 #701
Silent
MEGVENNÉM A DOOM III POLÓT!!!
Ha valakinek nem kell a fekete DoomIII poló, amit az előrendelésnél lehetett kapni, azt megvenném mint a huzat!
jah és MINIMUM L -es méretű legyen.

emailen kéne megbeszélni az árat és nem itt... Nagyon megköszöném!
...mert szegény vagyok, csak álmaim vannak. Álmaimat a lábad elé terítem, Óvatosan lépkedj, mert az álmaimon lépkedsz....
1267 levél
Válasz 04.07.23. 16:37 #700
BITYe
Énszerintem tuti menni fog, nekem is ment 1024-ben az állítólag beta2, és nemigen akadt, akkor a tiéden kissé jobb lehetett... Azóta meg csak optimálisabb a játék....
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
12750 levél
Válasz 04.07.23. 16:03 #699
okoska3000
érdekes, nekem pont fordítva, Thief3 simán fut fullon 1024x768-ban, FarCry-hoz memóriahiány van...
78 levél
Válasz 04.07.23. 15:51 #698
Szenye
Miután hasonló a konfigunk én is nagyon kiváncsi vagyok. De remélem jobban optimalizált lesz mint a Thief3, mert az éppen hogy élvezhetően futott. A Far Cry-nál nem volt annyi gondom.
Asus A7n8X - Athlon XP 2.8 - 1Gb RAM - Geforce 6600 GT - Audigy 2 platinum
2426 levél
Válasz 04.07.23. 11:57 #697
Szabip
Ha a videókban látott garfikát az Unreal2 motorja hajtja meg akkor még bénábbak a programozók/grafikusok mint hittem mert az tényleg nagyon ronda volt tessék csak megnézni!!
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
12750 levél
Válasz 04.07.23. 10:14 #696
okoska3000
hát eddíg pont jó volt, mondjuk a Thief3-mat még bírja, kíváncsi leszek a Doom3-ra, majd hogy megy (addígra mondjuk 1G ram lesz, ha számít valamit)...
1956 levél
Válasz 04.07.23. 10:11 #695
NisMaster
Egy ilyen kártyával mint a tiéd én évekig kihúznám.
HTWT - Hungarian Total War Team
12750 levél
Válasz 04.07.23. 10:09 #694
okoska3000
tudom, már pár hónapja tervezem a ramvételt, hónap elején veszem is, ahogy kapom a fizum, most már nem szarazozok... VGA majd később, arra most nincs pénz, de akkor X800Pro/XT lesz, de az még odébb lesz

addíg valahogy kihúzom...
1003 levél
Válasz 04.07.23. 09:50 #693
Schüll


Neked meg kéne bele még 1szer 512MB RAM és ütős gépezet lenne!
Bár azért valjuk be hogy a csúcsnak nevezhető videókártyák ATInál 9700Pro-tól kezdődnek
12750 levél
Válasz 04.07.23. 09:44 #692
okoska3000
csúcskategória????

kéne a francnak az a szar proci meg az a vacak alaplap
1003 levél
Válasz 04.07.23. 09:35 #691
Schüll
A MoV:V tudtom szerint Unreal 2-es motort fog használni.... Az meg nem lehet oylan ronda
1003 levél
Válasz 04.07.23. 09:34 #690
Schüll
Hát figy a te géped a videókártyát kivéve 1 csúcs kategória
Én csak álmodom 1GB RAMról meg 2,8GHz-s prociról
252 levél
Válasz 04.07.23. 07:44 #689
aloa
Kipróbáltam megint a Doom3 alfáját (vagy nevezzük, aminek akarjuk), de annak az optimalizálása még elég lehangoló. Nálam a 2.8AMDproci az Ati9800 kari 1GB Ramnál elég sokszor megakadt. Ráadásul az a verzió, ha jól látom elég rossz felbontásban is fut. Remélhetőleg a végleges ennél barátibb lesz.
9563 levél
Válasz 04.07.23. 06:26 #688
kEnAcE
Ehhez csak annyit, hogy a 6800GT a X800XT PE verte le, és annál olcsóbb 100 dollárral.
Mibe fogadunk, hogy a jelenlegi konfigommal, 1024*768-ban és minden maxon, no FSAA és no AF röhögve menni fog, mint a hogy az optimalizálatlan béta is tette...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
195 levél
Válasz 04.07.23. 05:10 #687
rogan99
Legyen inkább 35 fps. Elvégre optimalista vagyok
Gigabyte k8nf9 ultra, 3200+(venice), 2x512Mb ddr Kingmax Hardcore, 6800GT+ nv silencer, 400W chieftec táp
195 levél
Válasz 04.07.23. 05:08 #686
rogan99
Akkor közlöm szép hosszú ex-levelem rövid tartalmát
A tesztelők azt írták hogy akiknek jól futott a gépén a közelmúlt játékai azok nyugodtan próbálkzhatnak, mert a motor jól skálázható.
Max nekik nem esik le annyira az álluk
Egyébként a 6800gt a tesztben eléggé elverte az x800prot, ráadásul 100 dolcsival olcsóbb is. Bár azt ne felejtsük el hogy the way is meant to be played. Ezért is tetszett az a kijelentés hogy a benchmarkot előzőleg egyik fél sem próbálta ki. Ja csak nvidiások, már egy ideje közreműködnek a fejlesztésben. Azért a 20 fps nvidia javára az elég szép előny.(némelyik tesztben) Bár nyilván kompenzálják majd ezt az egyik következő ati driverben.
De lehet hogy végül ez a taktika beváltja a hozzáfűzött reményeket hiszen hiába a nyers erő ha a másik kártyára optimalizálják a játékot. Bár itt most az opengl is tesz rá 1 lapáttal.
Azért most már elég kíváncsi vagyok hogy fog futni a gépemen a játék. Idáig szentül hittem hogy kb maxon, de most már kissé lehervasztottak ezzel a 2 giga rammal meg 3,2GHzes procival
Ha tippelnem kéne azt mondanám hogy high beállitások melett no aa,af
kb 30fps lesz nálam. Ez végülis még elmegy, csak ne támadjon rám tüzes golyót lövellő szörnyek hada
És itt jön ki a 15" monitor előnye: 800x600b-ban is tűrhető a kép
Majd csak doom után veszek új monitort
Gigabyte k8nf9 ultra, 3200+(venice), 2x512Mb ddr Kingmax Hardcore, 6800GT+ nv silencer, 400W chieftec táp
195 levél
Válasz 04.07.23. 04:47 #685
rogan99
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá
Ez a szar most semmisitette meg az 500szavas hozzászólásomat:!!!
Gigabyte k8nf9 ultra, 3200+(venice), 2x512Mb ddr Kingmax Hardcore, 6800GT+ nv silencer, 400W chieftec táp
2426 levél
Válasz 04.07.22. 23:25 #684
Szabip
Engem ez nem zavar mert a Call of Dutty val is jót játszottam nagyon bejött de a garfikája sok esetben letörte a kedvem (a textúrák nagyok, az emberek és járművek elnagyoltak, az épületek részletszegények, nincs havokmotor. Ezek egy 2003-2004 es játéknál elvárhatóak főleg a Far Cry a többit meg se említem...

A PA ban szerencsére sok dolgot kijavítanak és belecsempésznek ezt azt de a grafikája még így is kevés a nagyok mellett hiába lesz nagy hangulata. Ettől függetlenül várom csak már nem úgy mint a MOHAA-t annó.
Az EA és az Activision is kötelezhetné a fejlesztőket arra hogy más engine alá írják a II. világháborús FPS-eiket mivel sokkal fejlettebb és kezelhetőbb garfikák is vannak csak hát a programozó uraknak nem akaródzik egy új dolgot megatnúlniuk jó a régi bevált amivel ráadásul hamarabb lesz játék is.

Most lehet vádolni, hogy csak a grafika de a hangulat mit sem ér ha a grafika gyenge, sokat rombol az összképen pláne ha lenne lehetőség jobbra is.

Kiváncsi lennék mit mondtok a Men of Valor Vietnamról mert az aztán ocsmány lesz ilyen grafikával nem is szabadna mutatkozni 2004 ben. A Battlefield Viatnam se volt a legszebb de legalább ők próbálkoztak és olyan játékot csináltak amit imádtam.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
28 levél
Válasz 04.07.22. 23:22 #683
Progress
Én az Unreal 3-ról csak egy rövid videót láttam.(Asszem avval tesztelték le az új Nvidia kártyát!)
De az alapján eszméletlen jó lesz!!
5697 levél
Válasz 04.07.22. 22:58 #682
Peeter
"A Q3 az alp motorja csak azt szépen feltúrbózták beleépítettek egy Havok motort és egy két DX9-es efektet de ettől még nem lesz forradalmi"

Téged ez zavar?
Engem hidegen hagynak az ilyen dolgok,a lényeg hogy jól nézzen ki és maga a játék jó legyen szvsz.
I don't want you back!!!
2426 levél
Válasz 04.07.22. 22:55 #681
Szabip
Sőt még a Wolfeinstein 3 is doom3 motoros lesz. Ezek csak sját játékok majd ha másnak adják el.

A Stalkerben engem elsősorban nem a grafika fogott meg hanem a történet a remek hangulat a képek alpján a helyszínek és természetessen a fegyverek.
Mint mondottam volt a szörenyek mozgása és grafikája még szerintem nagyon gyenge de ezt csak a videók alapján mondom.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1267 levél
Válasz 04.07.22. 19:25 #680
BITYe
Pár apróság... Az ID jópár játékot már most ezzel a motorral készít, pl.: a Quake 4-et! Unreal-ból meg a 3-as motor készülőben...
A STALKER meg tudtommal ukrán csapat gyöngye, ez persze mindegy...

Nézzük csak ott a DOOM3, gyönyörű a belső tereknél, Az Unreal3-ról nincs sok hír, a Farcry CryEngine-je egyarán bevállt a külső és belső terknél is, bár szerintem inkább a külvilág dominál.... A STALKER X-Ray mocija viszont egyaránt gyönyörű külső és belső terekhez is! Ezt már az alpha is bebizonyította! szerintem motorban tuti ez a nyerő, de az is számít ki mit akar csinálni...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
2426 levél
Válasz 04.07.22. 18:28 #679
Szabip
Előfordúlhat hogy annyira nem lesz népszerű.
Nagyon sok konkurens motor is van ráadásul majdnem ugyan azt tudják, némelyiknek meg direkt a nagy területek a specialitásai (Far Cry, Unreal) a DOOM ID je köztudottan nem tud épkézláb külső teres motort írni csak a belső teres játékokon gondolkoznak. aztán ott a HL Source motorja ami felhasználó barát az alacsonyabb gépigényével ráadásul skálázhatóbb és DX9 es is ezen fellül szertik a fejlesztők a könnyedsége miatt. Aztán jön az oroszok titkos fegyvere is a STALKER szóval van elég motor sokkal több mint annó 2000 ben mert akkor az UNREAL és a QUAKE motor különböző típusai uralták aterepet sőt mondhatom azt, hogy 1996-2003 között a Q1-Q3 és az UNREAL 1 - Unreal T 2003 voltak a dominánsok. A Doom3 szerintem nem lesz annyira népszerű mint a Q3 volt de ki tudja majd meglátjuk ezt a sikerei is nagyban befolyásolják no meg az engine ára és a hozzá mellékelt fejlesztői dokumentáció, fejleszőkészlet és egyebek.

Ja és az UNREAL 3 is közeleg...
A Q3 at annó az alcsony gépgénye tette olyan népszrűvé illetev az hogy darabokra lehetett szedni továbbá hogy könnyen lehetett módosítani.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
12750 levél
Válasz 04.07.22. 17:03 #678
okoska3000
hát, vajon ahogy elterjedt a q3 motor alapmotorként, az új id üdvöske, a doom3 motor el fog e?
2426 levél
Válasz 04.07.22. 17:02 #677
Szabip
Az utolsó kiegészítő szerintem is nagyon rossz volt. Q3 ról meg már le lehetne szállni mert egy csöppet régi motor arról nem is beszélve, hogy a piac tele van újakkal.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
12750 levél
Válasz 04.07.22. 16:49 #676
okoska3000
na ja, valamelyik újságban volt egy interjú a készítők egyikével, és ott nyomták, hogy a q3 motor turbózott változata lesz (a screenshotok alapján látszódott is)...

ettől függetlenül én nem várom, a MOHAA egésze valahogy nem fogott meg, az uccsó kiegészítése meg pláne nem...
1331 levél
Válasz 04.07.22. 16:10 #675
Zsolty
már ténleg alkothatna valamelyik csapat valamit, mert nem győzöm kivárni.
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
2426 levél
Válasz 04.07.22. 16:10 #674
Szabip
Hát a Doom3 ban jobb az NV OpenGL-je de a HL2 Direct 3d je meg az ATI-nak lesz jobb sőt a Direct 3d-ben meg mostanában az ATI a nyerő és bizony D3D-s játékból van több. pl Far Cry

Azon meg nem lepődnék meg ha a következő Catalyst Aug közepe felé feljavítaná a DOOM3 sebességét mivel igérték az OpenGL javítását szoftveressen.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 04.07.22. 16:07 #673
Szabip
A mohaanak mostanság nem olyan nagy már a varázsa. a PA elözetes képeket a forumok nagyrészén leszólják és szerintem se túl korszerű. A Q3 az alp motorja csak azt szépen feltúrbózták beleépítettek egy Havok motort és egy két DX9-es efektet de ettől még nem lesz forradalmi. Sőt tele van Q3 grafikai elemekkel is, csak meg kell nézni a videókat az egyik PCGORO mellékletén volt egy exkluzív videó amiben asszem megemlítik hogy a Q3 motort használják megint alapnak.

Játékmenetileg a HL2-t kizártnak tartom, hogy megveri de a DOOM3-nál komolyabb lehet.

A Stalkerben van tényleg egy - kettő idegesítő dolog : pl.: a szörnyek/állatkák mozgása idegesítően darabos és még az embereké se túl jó ez a garfikájukra is vonatkozik viszont a terep gyönyörű de atöbbin még javítani kellene! Továbbá az is idegesítő hogy az új előzetes videókban a játék akadt még a sima területeken is akció köben meg nagyon.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1399 levél
Válasz 04.07.22. 16:02 #672
neozed
X880XT
512Mb rammal
Kétszázezerért
Félre a tréfával, én is gondolkozdtam rajta, hogy érdemes e upgradelni, de arra jutottam, hogy várok még.
Örökké nem eshet!
9563 levél
Válasz 04.07.22. 16:01 #671
kEnAcE
Az az üres lófasz nem tom' mi ott.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 04.07.22. 16:00 #670
kEnAcE
Hát ez egyik hozzászólásodból sem derült ki, de mindegy.

Az Official ID's Doom 3 Benchmarkban az új Nvidia kártyák nagyon komolyan rommá alázták az X800-akat. Egy GF6800GT simán elverte az X800TX-PE-t.

Most már tényleg nem tudom, hogy mi legyen a következő kártya.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 04.07.22. 15:59 #669
kEnAcE
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
55 levél
Válasz 04.07.22. 15:55 #668
hcg_wilson
BITYe: "CryTech mit csinált a FarCry előtt? Semmit! Mégis az eddigi legszebb játék amin játszottam!"

Nos, erre nagyon egyszerű a válasz: a FarCry techdemónak indult ami az akkori csúcs (GF3) kártyák képességeit hivatott prezentálni, de aztán túlnőtt a project önnmagán. Az elején épp ezért aggódtak olyan sokan, hogy csak egy látványos rolling demót kapnak majd-e a kezükbe vagy konkrét, élvezhető játék is megbúvik majd a szép külső mögött.

Schüll:" És valjuk be a Q3ból nehéz lenne tükröződést (DX9) kihozni..."

Nem is olyan nehéz mint képzeled. Ajánlom figyelmedbe a valós idejű raytraceel (!) felszerelt Quake 3-at(!), ehhez képest a DX9es extrák implentálása gyerekjáték. ( http://graphics.cs.uni-sb.de/~sidapohl/egoshooter )

"eléggé félre vagy informálva MoH: PA téren: Saját fejlesztésű motorja lesz"

Nos, ez ugyanolyan szitu mint a half life esetében. a Hl se nem Quake 2, se nem quake 1 motort használt. A PA motorja is "egyedi", bár egyes részei egy az egyben megmaradtak a Q3 engineből.
1003 levél
Válasz 04.07.22. 15:45 #667
Schüll
félreértettél!

Nem azt mondtam hogy lenyomja majd grafikába meg fizikába!!!! Hanem a játékmenetbe....

legalábbis sztem..
Bár izlések és......
9563 levél
Válasz 04.07.22. 15:42 #666
kEnAcE
Megsúgom neked, hogy a MOHPA a közelébe sem fog érni, sem a Doom 3-nak, sem a STALKER-nek, sem a HL2-nek. Láttam a videókat, screenshotokat. Jó, de semmi forradalmi.
A Havok motorrol meg csak annyit, hogy a Doom 3-ban már a fejlesztés kezdetében fejlettebb fizikai motor volt.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1399 levél
Válasz 04.07.22. 15:28 #665
neozed
Ez a kis félreértés azért van, mert régen azt írták, hogy módosított q3 motorral fog kijönni a gamma, de aztán írták, hogy egy teljesen új saját motor lesz.
És ez így lesz jó, mert bár jól módosítható a q3 engine, de ennyire azért nem.
Örökké nem eshet!
1003 levél
Válasz 04.07.22. 15:22 #664
Schüll
"Forradalmi technológia -- A Medal of Honor Pacific Assault új mércét állít fel élethűség terén észbontó fényhatásaival, végletekig kidolgozott, tökröződő felületeivel, valamint a fizikáért felelős Havok™ motorral."

Ezt a hivatalos lapból van! És valjuk be a Q3ból nehéz lenne tükröződést (DX9) kihozni.... Na meg 1 havokot se hiszem hogy beleműtenének 1 iylen elavult motorba.....
1003 levél
Válasz 04.07.22. 15:13 #663
Schüll
eléggé félre vagy informálva MoH: PA téren

Saját fejlesztésű motorja lesz!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.