Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» DOOM 3

DOOM III

DOOM III
A legutóbbi DOOM III cikkek, hírek
1778 levél
Válasz 02.11.17. 18:31 #312
VOid-
Kipróbáltam gyorsabb winchesterrel első pálya 15-20 fps gef2titaniummal és egy beakadás nem volt első pályán tűzharc közbe se... második harmadik pályára ez már nem igaz de sokat segít egy gyors winchester ennek a játéknak meg persze sok memória kell neki úgy nem kell annyit dolgoznia a winchesternek
6 levél
Válasz 02.11.12. 23:05 #311
Chamber
Kösz mindenkinek!

Most már megy, úgylátom egész jó lesz, persze csak egy rendes optimalizálás után
Mondjuk ha nincsenek szörnyek, akkor most is megy kb. 20 FPS-t.
351 levél
Válasz 02.11.12. 20:57 #310
Bruce
Ird be a console-ba hogy: map e3/e3_1
vagy: map e3/e3_2
map e3/e3_3
AMD64 3500+,ASUS A8N SLI deluxe, 4x 512 Kingston, 2x 200GB + 120GB, 6800GT (részletre :) )
1541 levél
Válasz 02.11.12. 20:41 #309
Bugs Bunny
300.
437 levél
Válasz 02.11.12. 20:32 #308
weblap
Már megtaláltam !!!
weblap
1819 levél
Válasz 02.11.12. 20:08 #307
Moken
attól tartok már csak magán ftpkről...
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
437 levél
Válasz 02.11.12. 19:58 #306
weblap
Most honnan lehet letölteni a Doom3 Alpha demot és a patcheket hozzá?
weblap
669 levél
Válasz 02.11.12. 17:45 #305
Gubar
Vagy tedd fel a patch-et. Valahol lejjebb itt van a cím.
I'll be here...
5900 levél
Válasz 02.11.12. 15:59 #304
Dile
a mapokat konzolban hozd be!
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
6 levél
Válasz 02.11.12. 10:07 #303
Chamber
Szevasztok!

Nem tud valaki megoldást a problémámra:
A doom3-ban miután rányomok a new game-re
bedob egy windows-os bezárás ablakot.
Előfordult már másnál is?
Nem lehet valahogy beállításokat elérni?

Konfig:
P4(Northwood) 1.6GHz,
GF3 Ti200 (64M, Detonator 40.72
Directx 8.1, de próbáltam a 9 betát is,
256 MB DDRRAM (266MHz)
valami szutyok alaplap: FastFame(i845E chipset)
Kösz a segítséget!
669 levél
Válasz 02.11.10. 12:04 #302
Gubar
Hm, egy Radeon 9700 Pro-n talán játszhatóan fut. De az én 8500-amon egyelőre nem Legalábbis 256 mega rammal.
I'll be here...
1778 levél
Válasz 02.11.10. 11:26 #301
VOid-
Én úgy tudom az ATI kártyákon fut győnyörűen Nem hiába az ATI-tól szivárgott ki a demó
5113 levél
Válasz 02.11.09. 23:13 #300
rage
http://www.novaesleite.brturbo.com/Doug/Files/doom_iii.rar

Ez a link még működik most
80 levél
Válasz 02.11.09. 15:41 #299
HerrMayer
igen, de ettől függetlenül, ha azóta gőzerővel is fejlesztették... akkor is sokminden van még hátra...

Egyébként kiváncsi vagyok ezek milyen gépeken tesztelik, vgagy min ment az E3on, csak emrt mint tudjuk otthon ez senkinek sem megy oly gyönyörűen :/
"Szép kincses Kolozsvár, Mátyás büszkesége, Nem lehet, nem, soha! Oláhország éke!"
4144 levél
Válasz 02.11.09. 15:25 #298
HTB
az alpha az e3rol valo,ami nem tegnap volt...
Just another freak in the freak kingdom
80 levél
Válasz 02.11.09. 15:16 #297
HerrMayer
Ahogy az alphát elnézem, még rohadt sokat kell a fejlesztőknek fejleszteni...

Valóban a kép nagyon szép, a csávesz kidolgozása nem meglepő... ám a Dinamikus fény rovására megy az a fal... Szinte semmi dísz nincs rajta! Csak egy sima fal... Van itt még fejleszteni.. igaz, hogy az iDs leveldizájnerek vmi baromi nagy lámák tudnak néha lenni (lásd. Quake3)...
"Szép kincses Kolozsvár, Mátyás büszkesége, Nem lehet, nem, soha! Oláhország éke!"
1819 levél
Válasz 02.11.09. 12:20 #296
Moken
Elvileg március vége felé kell, hogy megjelenjen, de még hivatalos dátum nincs.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
1819 levél
Válasz 02.11.09. 12:14 #295
Moken
Láttátok már ezt a képet?http://www.hardwired.hu/img.hw?id=11174

Nagyon durva!!!
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
531 levél
Válasz 02.11.09. 11:39 #294
GL
Egyébként tudunk már pontos megjelenési dátumot?
536 levél
Válasz 02.11.08. 23:34 #293
Carchee
Nem is lenne jó egy antiATI driver, mert mostanában ATI kártyára fáj a fogam, és ha majd egyszer megveszem, nem jönne jól a gaméhoz!
"Nem a győzelem a részvétel, hanem a fontos!"
669 levél
Válasz 02.11.08. 17:53 #292
Gubar
Ő maga mondta hogy nem lesznek drasztikus lépések és support-kihagyások
I'll be here...
3488 levél
Válasz 02.11.08. 17:51 #291
jatfield
536 levél
Válasz 02.11.08. 17:48 #290
Carchee
HJA hehehe!
"Nem a győzelem a részvétel, hanem a fontos!"
646 levél
Válasz 02.11.08. 16:25 #289
ödönke
majd az Carmak ír egy külön AntiATI drivert ;ĐĐ
12750 levél
Válasz 02.11.08. 13:58 #288
okoska3000
Egy ATI-s laptopja volt a 'kiadó'
9563 levél
Válasz 02.11.08. 11:11 #287
kEnAcE
Ha tényleg a köcsög ATI nyomta fel a netre, akkor ezta kört csúnyán bukják majd!
HE-HE!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
5113 levél
Válasz 02.11.08. 02:16 #286
rage
És a megjelent patchek pedig innen szedhetők le:

http://x3.hu/freeweb/frameset.x3?user=/ssc&page=/Ut2k3sld/D3index.htm
5113 levél
Válasz 02.11.08. 01:56 #285
rage
Na, csak meglett, akkor tapasztalatok

Először is a konfigom:
P III 1000 Mhz
Asus CUSL 2 C
512 MB SDRAM
Asus V 8200 Deluxe GEF 3 64 MB
MX 300 Vortex 2 hangkártya
WIN98
30.82-es WHQL Driver

--
Szerintem, ahhoz képest, hogy ez még csak alfa verzió, egész jó kis játszható demo
Annyi biztos, hogy ahogy én futtattam (16 bit, 640*480), ez fog jobban is futni ugyanezzel a látvánnyal

A padlón a mozaiklapok, a fényjátékok, a szörnyek baromi jól néznek ki, de ami igazán megfogott, a hangulata, s a hangok

Ez így éjjel 1 után játszva kissé félelmetes volt...
Amikor nincs szörny a képen, akkor olyan 8-16 fps, (az intro pl teljesen jó volt, csak a vége felé szaggatott be)
amikor viszont jönnek a szörnyek, akkor leesik 3-5 fps-re is

Különösen , ha a tűzdobáló bácsi jön, azt pl diafilm keretében kellett kinyírni, nem győztem hátrálni, hogy minél messzebb legyen...

Az első pályán volt csak nagyobb gondom a játékkal, váratlanul elfogyott a gépem tartaléka, s leesett 0 (!) fps-re.
Minden késni kezdett, pl a konzol lenyomása után 10 másodperccel jelent meg a konzol-ablak
Először azt hittem, kifagyott, de nem.
A 2. 3. pályán ilyen gondot nem tapasztaltam, futott jól (a maga nagy sebességén
Kilépés a játékból gond nélküli volt, azonnal megnézve 700 megát swappel az 512 mega Rammal

Hehe
Nem lesz ez rossz!
Jó kis félelmetes horror-játék, horror-gépekre
S szerintem, be is lesz tiltva

Kissé brutális a fekvő bácsi beleit tépkedő szörny
1819 levél
Válasz 02.11.07. 21:32 #284
Moken
Istenem mekkora egy láma...
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
531 levél
Válasz 02.11.07. 19:52 #283
GL
Ha egy maxfullosgépen is akad, akkor mi a francon futtot az E3-mon?
5900 levél
Válasz 02.11.07. 18:56 #282
Dile
Csekitáut!
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5113 levél
Válasz 02.11.07. 16:02 #281
rage
Hát,ez valóban fullos....
1778 levél
Válasz 02.11.07. 16:00 #280
VOid-
ftp.gamefuture.hu itt lehet próbélkozni de ez szinte mindig fullos szóval próbálkozni kell sokáig
5113 levél
Válasz 02.11.07. 15:55 #279
rage
Tudtok valami linket erre az Alpha verzióra?
Megnézném én is, hogy is néz ki
1778 levél
Válasz 02.11.07. 15:44 #278
VOid-
Hát okoskának igaza van de azér csak fog hasonlítani erre
12750 levél
Válasz 02.11.07. 13:45 #277
okoska3000
Még jó hogy szar, ki tudja mikori verziót loptak el, ez nem hivatalos változat, valszeg nem is így néz már ki...

Majd amit a nyilvánosságnak szán az ID, azt lehet kritizálni...

De egy lopott valamiről ne alkossatok véleményt...
669 levél
Válasz 02.11.07. 12:15 #276
Gubar
Tudom milyen verzió, mint azt említettem is
I'll be here...
9563 levél
Válasz 02.11.07. 12:01 #275
kEnAcE
Ez Apha!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
120 levél
Válasz 02.11.07. 08:55 #274
Loader
Hahó! Ez alpha (vagy béta?) 0.02-es verzió!
Remember - it's the Internet of everyone and not a Windows application..."
669 levél
Válasz 02.11.07. 02:41 #273
Gubar
Ja és nem tudom hogy ezt be lehet-e állítani de az E3-as videóban amikor az e3_3 map végére ért a csávó akkor egyszerre látszott a falon a szörny meg a játékos árnyéka. Na nálam ilyen nem volt, csak a szörny árnyéka látszott. Viszont amikor külső kameraállásos bejátszás volt akkor a főhős is árnyékot vetett.
I'll be here...
669 levél
Válasz 02.11.07. 02:36 #272
Gubar
Konfig: Athlon XP 1800+
Radeon 8500 128 MB
256 MB DDR266

Az alapbeállításokkal megy. A CFG-ben ilyeneket láttam hogy anizotropikus szűrés meg AA, ezeket nem állítottam be, így is lassú volt, de ezeknek úgysincs közük azokhoz a dolgokhoz amiket mondtam. Ha tényleg RAm függő és 512-vel jól megy akkor ok, de azért gyanús hogy pont a Radeonon amin az E3-on is bemutatták ilyen trágyán megy (átlag kb. 20 fps, harc közben meg diavetítés).
I'll be here...
2580 levél
Válasz 02.11.07. 01:23 #271
AriAmi
Videokártyád? Graf. beállítások? Csak hogy lássam, mennyire megalapozott a véleményed.
669 levél
Válasz 02.11.07. 01:14 #270
Gubar
Kipróbáltam én is. Hát nagyon remélem hogy a végleges totál más lesz mert ez így ahogy van hihetetlenül ocsmány trágya grafika. Nevetséges. A poligonszám alig több mint a Q3-ban (vagy talán nem is több), a karakterek olyan szögletesek mint az állat. A forradalmi realtime fények néhol elég furán világítják meg a görbe felületeket (pl. főhős feje), az istenített fizika amit a lépcsőn leguruló zombival akartak demonstrálni valójában gagyi mert másfajta zombival már nem is működik (kicsaltam a lépcső utáni ajtó mögül 2 másikat és szép vízszintesen elfeküdtek a levegőben fejjel a lépcsőn). A egyik helyen se nagyon van 2 fénynél több, ami még egy dirket sötét horrorjátékban is kevés az igényes világításhoz szvsz. Legalább csinálhattak volna valamit ami a szórt fény látcatát kelti mert idegesítő hogy egy fényforrás esetén az árnyékba eső dolgokkoromfeketék pedig ez a valóságban közel nem így van.
Szóval borzalmasat csalódtam, pedig tudom hogy ez csak alfa, de borzasztó nehéz elképzelni hogy ebből még lehet jót kihozni. Főleg ez a nevetséges poligonszám... Meg ilyen primitív megoldásokat miért látni még mindig hogy a plafonról lelógó drót valójában maszkolt textúra. Néhol a korlát szintén.
Azért még reménykedek.
I'll be here...
161 levél
Válasz 02.11.06. 20:55 #269
spokeman
Én kurvára várom, de azért még tuningolnom kell egy "kicsit", ettöl függetlenül ha nem lesznek olyan egy színűek a pályák mint a Quake 2 és 3 Kiba**tt jó lesz. De ha mégis bekövetkezik az előző baleset sem fogom kihagyni
Abit AI7 - P4 3.0C - 1 GB Kingmax DDR433 - Ati Radeon 9800 Pro 128 Mb - PATA 80GB
1819 levél
Válasz 02.11.06. 19:42 #268
Moken
Mindenkinek akad...
A ti4600-on is. RAM és vidi függő. A procit annyira nem terheli le.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
54 levél
Válasz 02.11.06. 17:53 #267
Bobo
Szerintem meg beakad mgé 1 giga rammal is
Piros lézer tyutyutyutyu!
536 levél
Válasz 02.11.06. 14:48 #266
Carchee
Az FPS-t hogyan lehet bekapcsolni???Amúgy tényleg egészen nem is szaggat annyira az empty pályán!
"Nem a győzelem a részvétel, hanem a fontos!"
1778 levél
Válasz 02.11.06. 14:39 #265
VOid-
Sztem reális amit Maul ír ennek az alpha demónak csak kurva sok ram kell nekem ti4400 van +256mb ram és beakad de sztem +256 rammal nem akadna meg de egy alpha verzió miatt nem fogok most több ramot venni
4144 levél
Válasz 02.11.05. 21:52 #264
HTB
nekem az empty "mapon" 1 szornyel harcba volt 30 fps,szal azer erzitek ki hol all
Just another freak in the freak kingdom
1819 levél
Válasz 02.11.05. 21:47 #263
Moken
Hát azért szerintem ezen is be kellett volna rendesen szaggatnia. Elvileg nem proci, hanem videókártya függő.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.