Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» DOOM 3

DOOM III

DOOM III
A legutóbbi DOOM III cikkek, hírek
6609 levél
Válasz 02.05.29. 12:02 #112
Kolin Mekré
Üdv!

Lentebb írtam hogy a D3 R300-on futott, ami még tulajdonképpen nem jött ki! (Lehetséges, hogy kapott 1-2 ajándék VGA-t :>
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
646 levél
Válasz 02.05.29. 11:26 #111
ödönke
meg ezt is monta:
Az utóbbi években az Nvidia minden fronton uralkodott az ATI felett. A probléma az volt, hogy túl nagy energiát fektettek az Xboxba, ahelyett, hogy a saját új kártyájukat fejlesztették volna, ezért kiestek a ritmusból. A helyzet az, hogy most egy kicsit le vannak maradva az ATI-tól."
“Mindenkinek megmondtam, hogy a DoomIII-at, a lehetô legjobb kártyán fogom bemutatni. Minket kizárólag a technikai szempontok érdekelnek.”
“Az új ATI egyszerûen a legjobb. Nem akarok rosszat mondani az Nvidiáról, mert mindent megtettek, amit meg lehetett tenni; de bármilyen tesztet futtattunk, az ATI gyorsabb volt.”

gyorsabb egy Gef 4 ti4600-nál?

akkor most kapott valami prototipust az atitól?
1984 levél
Válasz 02.05.29. 08:00 #110
Hubert
gergou:

Carmack azt mondta volt, hogy a Doom3 endzsint úgy írták meg, hogy kb. 30 fps-sel menjen egy Geforce3 kártyával.
Kérdés, hogy ez elég-e ?

Kolin:

A fenti úriember azt is kijelentette, hogy a Doom3-ban a félelemkeltõ tényezõ nem az ellenfelek száma, hanem azok valós megjelenése-viselkedése lesz.
Nyilván ilyen részletességû karakterekbõl nem lehet több tucatot egyszerre megjeleníteni.
Next stop, Wonderland.
2319 levél
Válasz 02.05.29. 06:28 #109
matarese
Hát ha már most így néz ki, nagyon remélem, hogy nem húzzák sokáig. Rég láttam ilyen jót. Mondjuk a sof2 képei se voltak rosszak.
6609 levél
Válasz 02.05.28. 22:12 #108
Kolin Mekré
Üdv!

Te figy alap hogy ezt is átviszem neked!
olyan mintha filmet néznék, komolyan eszméletlen a játék, azt hiszem R300-on ment a game szóval a GF4-en hasonló lesz a D3 nálad
(Legalábbis remélem hogy az R300 és a GF4 megeggyezik majd teljesítményben...remélem)
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
9786 levél
Válasz 02.05.28. 22:08 #107
Sirmelon
Kolin:
Le ne töröld ezt a videót mielőtt lepasszolod nekem is!
Nagyon kiváncsivá tettél!

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
6609 levél
Válasz 02.05.28. 08:08 #106
Kolin Mekré
Üdv!


Ajánlom nézd meg a kézikamerás felvételt amit a Doom3 ból, azaz már a játékból vettek fel...sztem nem füllentettek amikor a játék fizikájáról beszélt...
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
2319 levél
Válasz 02.05.28. 06:57 #105
matarese
Jó volna ha ez így i8s maradna. Kurva jó. Ha ezt tényleg ilyen jóra megcsinálják, szörnyek ezreivel, ahogy támadnak, mint az állat, hát az tuti lenne, az biztos.
6609 levél
Válasz 02.05.27. 19:38 #104
Kolin Mekré
Üdv!

Itt egy újabb hír a D3 ról->ezt olvassátok el
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
6609 levél
Válasz 02.05.27. 13:25 #103
Kolin Mekré
Üdv!

Megnéztem a kézikamerás felvételt, és nem találok szavakat! A szörnyeg hangjai már most félelmetesek, plussz még hozzá a környezet zajai brrr
Az tetszett hogy amikor benézett az ablakon, és az ablak tükröződéséből meglátta hogy möhötte jön 1 zombi...
Még sorolhatnám mert van kismillio ami nagyon tetszik már most!!! :]
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
6609 levél
Válasz 02.05.26. 21:04 #102
Kolin Mekré
Üdv!

THX GregSB már töltöm is, majd megölt a kiváncsiság hogy is nézhet ki majd.
Viszont valamitől tartok:
A régi Doomokban sok, rengeteg ellenfél jött veled szembe és írtani kellett őket szó szerint. Most a látvánny überelni fog mindent, de szerintem nem fog sok szörny egyszerre támadni mert leterhelné a gépet 1000L...szóval kíváncsi vagyok
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
793 levél
Válasz 02.05.26. 20:27 #101
GregSB
Igen! Tudtam hogy lesz valaki olyan leleményes, hogy becsempésszem egy kis kamerát a zárt vetítésre Kijött egy gyenge(kézikamerás) minőségű doom3 ingame múvi!!

Hihetetlen, az egész olyan mint egy film. Grafikailag kenterbe veri az összes mostani vetélytársát. Kíváncsi vagyok milyen szintű singlet csinálnak hozzá!

"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
45 levél
Válasz 02.05.25. 22:25 #100
nrob
Ez nekem nem tetszik.
Olvastam olyat is, hogy anno a Doom 1993. december 10.-ikén jelent meg. Igy a 10 éves "születésnapra" jönne ki a Doom]|[.
Ez mondjuk elég nagy hülyeségnek tűnik, de hát ki tudja...

Egyébként pedig az E3-on Tim Willits már bemutatta a GameSpy-nak a játékot, ami az első pálya játszható változatát jelenti (a fordítás is olvasható egy konkurens lapon). Ez akár azt is jelenthetné, hogy még idén megjelenik majd. Vagy pedig - ahogy az a plakáton is állt - jövő év elején.
Ezzel szerintem nem is lenne semmi gond, mert a karácsonyi hisztérikusokat nem nyúlná le a sok "hasonló", szintén jó programoktól. Amikor pedig megjelenik (legyen az bármikor - na jó, néhány éven belül , akkor a "becsületes" játékosok úgyis megveszik, függetlenül attól, hogy az most karácsonyi ajándék lesz -e, vagy nem. Meg amúgy is... ilyen horrorisztikus, gatyaáztató játék nem is illik a karácsony szent hangulatához. De ez ismét csak az én véleményem.
638 levél
Válasz 02.05.25. 10:51 #99
gergou
Elmondom, mi a helyzet. Az idsoft ugye karacsonykor jelenteti meg mindig a jatekait, pl guake2: 97 december, quake 3 : 99 december. Tehat ha a game 2002 karacsonyara nem keszul el, valoszinu, hogy 2003 karacsonyakor fog kijjonni!
Ami a megjelent videot illeti.
Nemtom mert, de szaggatott, de nem ez a lenyeg, hanem az, hogy hihetetlen latvanyos mar most, minden karakteren kezel pixel shader effektet az engine, aminek kovetkezteben a latvany a koben van, mint egy atlag fpsnek. a mosdos jelenet meg tiszta horror, ez a game mar biztos, hogy tortenelmet fog irni, mint anno a doom!
A problem viszont az, hogy ezzel az enginnel egy gf3om, nem sokat fog kezdeni, azaz ahhoz hogy minden pixel s. megjelenjen, kello sebesseggel, minimum egy gf4 ti kell majd, addig meg megjon az uj matrox card, ami meg fog ezen modositani!
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
2319 levél
Válasz 02.05.24. 06:36 #98
matarese
Biztos, hogy az, de azért a játékkészítők kicsit megerősíthetnék.
793 levél
Válasz 02.05.23. 22:06 #97
GregSB
Az ASF kiterjesztésű múvi, ami kint van a HW-n iszonyat durva. Bár gyenge minőségű, de a mosdós jelenet így is lélegzetelállító.

Fontos!! Terjed a neten olyan pletyka, hogy 2004 ben fog megjelenni! Fontos, hogy ez csak találgatás, pletyka, nem feltétlenül az igazság!
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
2319 levél
Válasz 02.05.23. 07:00 #96
matarese
A képek jók, bár az utolsó képen a kéz elég hülyén néz ki. A film meg most nem jön.
45 levél
Válasz 02.05.22. 22:59 #95
nrob
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=88342
8MB-os 7 percnyi filmecske (van jobb minőségben is, de az 92M
793 levél
Válasz 02.05.22. 22:17 #94
GregSB
Videjó állítólag még jön ma este, addig is az első négy ké pa játékból megjelent!!!!!

Kép1 Kép2 Kép3 Kép4

Az a durva, hogy ezek tavalyi quakeconon
készültek!
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
45 levél
Válasz 02.05.22. 18:54 #93
nrob
Most nagyot mondtál.
Meg azt is lehetett olvasni, hogy már lehet rendelni - és 2002. november 29.-én meg is jelenik...

Ennél viszont sokkal aktuálisabb, hogy mikor láthatjuk végre azt a 11 perces videót, amit mára igértek!? :C
638 levél
Válasz 02.05.22. 16:30 #92
gergou
En azt nem mondtam, hogy en mindent
100ra tudok, de ha megnezted volna a
gamestar oldalan a doom3as standot,
bazinagy posztert, akkor te is tudnad
ezt:COMING IN 2003!
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
2580 levél
Válasz 02.05.22. 13:43 #91
AriAmi
Ja, neked aztán biztos. Anno(megsúgom, közel sem volt az fél év) nem véletlenül szóltunk le "Reapsettel" , sőt, továbbmegyek, le se szóltunk, csak a te érzékeny pici lelkecskéd fogta úgy fel. A mostani megjelenési ideje 2002 vége-2003 eleje körül ingadozik, számításaim szerint ha az elmés kijelentésedtől kezdve kezdjük a számolást, az 1-1,5 év, nem 2-3. Bár te biztos jobban tudod, mert te vagy a tökéletesség megtestesítője, esetleg maga Kermek?
7034 levél
Válasz 02.05.22. 13:31 #90
Aruns
Használtam pár butított radeont mostanában (VE) és tetszett a képe, nem láttam semmilyen problémát.
És nem vagyon Nvidia mániákus...
egyébként a CHIP magazinban is azt írták, hogy a Radeon 7500 egy hajszálnyival jobb a GF2Ti-nél (a 64 megásnál).
Azt meg én is tudom, hogy a 8500 drága...
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
20761 levél
Válasz 02.05.22. 12:57 #89
Eric
Hááát, nemtom.
Ha most ATI kártyát akarnék venni, akkor az a 8500-ös lenne. Az viszont még elég drága.
Én inkább a Gf2 Ti választanám a 7500-ös Radeon helyett, pl Inno3D-ből. Azon is 64MB DDR van. Nekem is ilyenem volt TV-out-tal. Jó!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7034 levél
Válasz 02.05.22. 11:45 #88
Aruns
Akkor már inkább Radeon 7500-at vennék (64MB DDR)
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
20761 levél
Válasz 02.05.22. 11:16 #87
Eric
Szerintem biztos.
A 800x600 és az 1024x768 hardware igénye között meglehetősen nagy a különbség.

Bár Gf2 GTS-t újonnan már nem nagyon kapsz, a Gf2 Ti-t viszont igen és az jobb is.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7034 levél
Válasz 02.05.22. 11:08 #86
Aruns
GF 2 GTS szintű kártya már elég lesz 800x600-ban a szép, akadásmentes futáshoz?
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
20761 levél
Válasz 02.05.22. 10:46 #85
Eric
"Reapset"

Csak meg ne lássa!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2319 levél
Válasz 02.05.22. 09:39 #84
matarese
Igen, valahogy úgy. Egyébként 1200-on Geforce 2mx-es 256 mb ram.
1984 levél
Válasz 02.05.22. 07:32 #83
Hubert
Milyen atom ?

Veszed az instaláló CD-ket, oszt Instalshield Wizard megkérdi, hova a francba tegye, oszt Next, oszt vársz, még vársz, CD-t cserélsz, megint vársz, stb. egyszercsak Finished, oszt klikk, oszt mondja: You must restart, te: OK, újraindul a Windows, Start menü, Programs/Doom 3, klikk, és már indul is !


Vagy úgy értetted, hogy a PIII-450-el, 256 PC 100-as RAM-mal, Riva TNT2 16 Mb-al baszh-atom ?
Next stop, Wonderland.
2319 levél
Válasz 02.05.22. 06:36 #82
matarese
Ja, és atom kell majd a játék indításához.
638 levél
Válasz 02.05.22. 05:46 #81
gergou
Reapsetnek: Annak idejen(fel eve) nagyon
leszoltatok, amikor azt talaltam mondani, hogy a doom3 2 ev mulva se jelenik
meg...
No bazdmeg akkor most lehet fogadni, mikor jelenik meg!
Nekem volt igazam, szerintem jovo karacsony,
Es megegyszer: nekem volt igazam!
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
45 levél
Válasz 02.05.22. 00:13 #80
nrob
Egy rövidke interjú Marty Stratton-nal, az E3-as bemutató előtt:

GameSpy: Úgy nézem egy elég rendes kis büntető hadjáratra készültök, tudsz valami bővebbet mondani a terveitekről?

MS: Ennél jobban már nem is lehetnék izgatottabb. Ez lesz a játék első nyilvános bemutatója (nem csak technikai demonstráció), és a legbrutálisabb bemutatóra készülünk, mint amit valaha is láttam az E3-on -- és én minden E3-on voltam. A részleteket inkább nem árulom el...

GameSpy: Mi vezetett ehhez a nagyszabású bemutatóhoz?

MS: Egyszerűen már nagyon meg akartuk mutatni, hogy mi az amin dolgozunk - és ezt úgy akartuk, ahogy azt egy igazi Doom játék megérdemli. Mindent bedobtunk, hogy olyan élményt adjunk a népnek, amire emlékezni fog...

GameSpy: A bejelentéstől kezdve, hogy a Doom III. megjelenik az E3-on, a fanok már tűkön ülnek. Mit gondolsz, mi lesz a reakciójuk a mutatványotok láttán?

MS: Úgy kell őket felmosni. Tény, hogy a játék úgy nézki, hogy külön ki kell emelni a nézőknek, hogy NEM prerenderelt. Minden, amit mutatni fogunk a gém motorjával készül ríltájmban -- nincs sehol trükk, előrerendelt részlet -- bizony így néz ki a játék. Nem hiszed el, amíg nem látod saját szemeddel -- és még utánna se fogod elhinni...

Ezt a www.hardwired.hu-n találtam, van ott pár kép is a standjukról. Nekem már az tetszik.
2319 levél
Válasz 02.05.16. 06:50 #79
matarese
Ez a zárt ajtós dolog nem nagyon tetszik, bár lehet, hogy szerencsénk lesz, és néhány képet azért kapunk majd. Csakhogy legalább azzal kiszúrják a szemünket.
793 levél
Válasz 02.05.14. 17:16 #78
GregSB
Egész pontosan így hangzik a press release eleje:

"Santa Monica, CA - May 3, 2002 -id SoftwareTM and Activision, Inc. (Nasdaq: ATVI) announced today that Activision will be the worldwide licensed distributor for DOOM III, the latest installment in one of the most successful franchises in PC gaming history. Built on id's revolutionary new 3D graphics engine, DOOM III draws players into the most frightening and gripping 3D gaming experience ever created. DOOM III is currently in development for the PC by id Software and will debut at this year's Electronic Entertainment Expo in Activision's booth #1224 in the South Hall."
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
793 levél
Válasz 02.05.14. 17:08 #77
GregSB
Hol voltál te eddig? Kb 1 hete volt a játék hivatalos press release, ott mondták, hogy a címe Doom ]I[ lesz, és hogy az E3on fogják lerántani róla a leplet....

Persze sokra fogunk menni, ha ezt zárt ajtók mögött teszik, mert akkor nem lesznek screenshotok, videók a játékról, be kell majd érjük a jelenlévők élménybeszámolóival..
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
1819 levél
Válasz 02.05.14. 16:57 #76
Moken
Viszik az E3-ra? Király
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
793 levél
Válasz 02.05.14. 15:10 #75
GregSB
Nincsenek, és a napokban olyan pletykák jelentek meg a neten, hogy az E3on zárt ajtók mögött fogják bemutatni
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
84 levél
Válasz 02.05.13. 21:06 #74
BladeMan007
Képek v. valami van már róla?
Ha én nem lennék,a világ se lenne!
2319 levél
Válasz 02.05.13. 07:24 #73
matarese
5697 levél
Válasz 02.05.10. 18:39 #72
Peeter
Tisztázzunk valamit:a V1-est csak poénból írtam(enyhe beütéshi-hi
I don't want you back!!!
2319 levél
Válasz 02.05.10. 15:04 #71
matarese
Igen, mondjuk a voodoo már kevés lesz. Meg azért proci is kell hozzá. De mindez miért?
Egy nagyon jó kis játékért.
793 levél
Válasz 02.05.10. 13:32 #70
GregSB
Nem hiszem.. Asszem minimum Gef1 szintű karesz kell majd neki.
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
2319 levél
Válasz 02.05.10. 06:53 #69
matarese
Vagy motorcsónakkal a Dakar rallyn.
Egyébként a játék annyira új lesz valószínűleg, annyira kell majd neki az atom, hogy nem lesz elég a V1. Bár jelentős grafikai gyengítés esetén.
793 levél
Válasz 02.05.09. 22:33 #68
GregSB
Na ez kb olyan volt, mintha azt kérdezted volna, hogy indulhatsz e a Forma1 en trabanttal
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
5697 levél
Válasz 02.05.09. 20:17 #67
Peeter
Valaki képeket már látott róla?Na a gépigényre kíváncsi vagyok.Voodo1-en indulna?
I don't want you back!!!
158 levél
Válasz 02.05.09. 18:42 #66
rip
Már az elődöknek is volt (Doom I, DoomII), miért pont ennek ne lenne.
Nem halott az, mi fekszik örökkön, a halál sem ér át végtelen időkön.
793 levél
Válasz 02.05.09. 16:23 #65
GregSB
Ha lesz egyáltalán multija a játéknak... Nem valószínű.
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
1984 levél
Válasz 02.05.09. 08:02 #64
Hubert
Csak a dinamikus fények már elég nagy újítás;
gondoljunk csak a Jedi 2 volumetryc shadow-jára; (bekapcsolva Kyle-nak, meg egyéb karaktereknek igazi árnyékuk van) nos, a Doom 3-ban nem csak a karakterek de minden mindenre valósidejû árnyékot fog vetni: emlékezzetek a forgó ventilátorra az egyik múviból.
Ezzel a megvilágítási rendszerrel az az egy gond van, hogy itt nem igazán lehet hazudni: a karakterek darabossága már nem enyhíthetõ az ügyes textúrázással; amilyen a modellpoligon, olyan lesz az árnyéka. Ismét Kyle Katarn-ot említeném: ha bekapcsoljuk a volumetryc shadow opciót, az árnyékok elárulják hány poligonból áll a háta, stb.
A megoldást valószínûleg a pixel shader textúratehnikák hozzák,(lásd NVidia farkasember demó) az így utánzott szõr vagy ruha burkolhatja, enyhítheti a poligonok élét. Ezek viszont mind DX 8.1-be ágyazott technikák ezért merem állítani, hogy annak aki nem ilyet tudó VGA-val bír, a Doom 3 nem fogja igazán hozni a formáját.
Carmack kijelentette: a Doom 3 fejlesztésénél a cél az volt, hogy a képfrissítés egy G3 kártya esetében ne legyen 30 fps alatt.(gondolom, maximális beállításokkal)
Többjátékos módban szerintem ez kevés, ezért nagyon jó grafikus gyorsítóval kell remndelkeznie annak aki jó felbontással akar multizni.
Next stop, Wonderland.
2319 levél
Válasz 02.05.09. 06:37 #63
matarese
Bár én a felét nem értettem annak, amit leírtatok, de ahogy megnézünk néhány képet, hát az nagyon tutti...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.