Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» DOOM 3

DOOM III

DOOM III
A legutóbbi DOOM III cikkek, hírek
793 levél
Válasz 02.05.08. 16:27 #62
GregSB
Csak a bumpmappingot? Asszem még az árnyékokat is, nem?

Egyébként nem hiszem hogy 5000 polis karakterek lesznek majd a játékban. Legalábbis a gef3 bemutatóján lévő bemutatóban beraktak 1-2 playermodellt, és azok elég részletesek voltak.
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
51 levél
Válasz 02.05.08. 14:56 #61
Hancu
Úgy működik a dolog, hogy az 500,000 poly-s highpoly modellből generálják a bumpmap textúrát az 5,000-es lowpoly modellre.
793 levél
Válasz 02.05.08. 14:34 #60
GregSB
Ezt még az istenek sem tudják


Egyébként rohadt bonyolult lesz, Kermek valami rendszert dolgozott ki rá. Nem igazán értettem meg pontosan a működési elvét, nézzétek meg a quakeconos riviíút vele(gamespot)..
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
85 levél
Válasz 02.05.08. 07:47 #59
BLINK182
Na most végülis hány poligonbol áll egy csavo 5000 25000 10000 vagy250000???
2319 levél
Válasz 02.05.08. 06:34 #58
matarese
Szerintem nem fogunk csalódni, főleg, hogy ha ülnek a játékon, az még nem azt jelenti, hogy nem jelenik meg, vagy hogy rossz lesz, hanem éppen ellenkezőleg, nagyon is jó, és szép játékot fogunk kézhez kapni.
45 levél
Válasz 02.05.07. 22:16 #57
nrob
Igen.

Erős a gyanúm, hogy nagy álletevések lesznek az E3-on... Ugyanis az eszközök már jóideje megvannak egy ütős játékhoz, de eddig még egy sem jelent meg, ami igazán kihasználná őket.
Én hiszek az id-nek, miszerint azért titkolóznak ennyire, hogy még nagyobb meglepetés legyen majd - talán az eddigi fejlesztések igazolni is fogják őket. Ráadásul szerintem nem csak technológiailag lesz kiemelkedő, hanem játékélmény tekintetében is.

Mondjuk nem tudom a mai fiatalság ismeri -e egyáltalán a Doom-ot, de az "idősebbek" közül aki igen és szereti az gondolom most egy kicsit meg fog fiatalodni...
793 levél
Válasz 02.05.07. 19:24 #56
GregSB
Én is ezeket, és van olyan érzésem, hogy senki nem látott ezektől többet.

Viszont ki látta a Gamespoton a quakeconos interjút Carmaccal(videó)? Nagyon sok érdekes dolgot mesélt el akkor, hogy éppen hol állnak a játék fejlesztésében stb.. Persze ma már nem aktuális, de azért érdemes megnézni!
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
45 levél
Válasz 02.05.07. 18:58 #55
nrob
Ti miket láttatok eddig a Doom]|[-ból?
Mert én csak a tavalyi MacWorld-ös meg QuakeCon-os stuffokat.
No és egy kamu képet is...
793 levél
Válasz 02.05.07. 16:43 #54
GregSB
Hát azért itt más lesz a helyzet mint a Q2 vs Unrealnál volt. Itt SZVSZ a Doom3 motorja sokkal szebb lesz. Persze ettől még jobb lehet az U2 singleje..
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
2319 levél
Válasz 02.05.07. 07:17 #53
matarese
Mutogattak képeket a grafikai motorokból, és mondhatom, hogy nagyon nagyon szépek voltak. Persze kellett hozzá jó kis grafikai kártya, de azért szerintem egy gyengébbel is jókat lehet kihúzni belőle.
45 levél
Válasz 02.05.06. 20:57 #52
nrob
detto.

Ha követed a trendeket és ismered az id-t (amikben biztos vagyok), akkor nem lehetsz olyan kétséges a sikert illetően.
Bár hallottam olyat is, hogy mint anno a Quake2 vs. Unreal idején most is hasonló lehet majd a Doom]|[ vs. Unreal2-vel...

Ezt nem tudom - nagyon nem is érdekel, - csak nézegetem az újabb technológiákat és már nagyon várom a megjelenéseket. Hogy melyik "nyer" az nekem mindegy. Legyen jó mindkettő, ez a lényeg.
793 levél
Válasz 02.05.06. 18:35 #51
GregSB
SZvSZ a Max Payne nagy durranás volt. Legalábbis nekem
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
2319 levél
Válasz 02.05.06. 07:08 #50
matarese
Azért kiváncsi vagyok rá, hogy olyan lesz-e mint a Max Payne, tehát nagyon várt, és mégse nagy durranás, vagy valami ütös játék lesz, ahogy szeretnénk.
45 levél
Válasz 02.05.03. 22:47 #49
nrob
Ennek én igazán örülök.

Végre többet is megtudhatunk majd róla, mert eddig ugyan nem sok mindent.
Igaz van egy csomó rajongói oldala, de szinte mindenhol csak az a néhány kis cucc található...

Bizok benne, hogy jó lesz.
793 levél
Válasz 02.05.03. 17:12 #48
GregSB
IGEN!IGEN!IGEN!

Az ID hivatalosan is bejelentette a Doom3 at ma. Egyelőre semmi infót nem adtak ki róla, csak annyit, hogy az E3on(május 23) lerántják a leplet a projectről!!

Ez azt jelenti hogy még idén valszeg meg fog jelenni!

Press Release itt!
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
793 levél
Válasz 02.02.12. 18:43 #47
GregSB
Lehet, hogy a PCGames azt íra, de te kinek hiszel Carmacnek, vagy a PC gamesnek??? Carmac kijelentete, hogy játékban realtime nem jelennek meg majd ekkora polis modellek, cak valamiféle előszámításokhoz fogják felhasználni őket.

Ráadásul ma frissítette a .planjét Carmac, beszél benne a Gef4 ről meg Radeon8500 ról.

Itt van röviden a lényeg magyarul:

"Carmack bacsi videjokartya ajanlata Doom3-hoz:
Ne vegyél GeForce4-MX-et a Doom-hoz. Az Nvidia nagy kavarást adott elő az elnevezések terén. A GF2 csak egy felturbózott GF1, míg a GF3 jelentős újításokkal kecsegtet. A GF4-nél arra számítottam, hogy a GF3 felgyorsított változatáról van szó, azonban pofátlanság az NV17-et GF4-MX-nek nevezni. A GF4-MX ettől függetlenül megfelelően futtatja a Doom-ot, azonban az NV10 kódbázison alapul, ami két textura egységet és vertex shader nélküli életet jelent. Egy GF3 vagy 8500 sokkal jobban teljesít"
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
424 levél
Válasz 02.02.08. 16:00 #46
Reader
PC. GAMES írta még az első számában...
Reader
793 levél
Válasz 02.02.08. 15:56 #45
GregSB
"Some characters are over 500,000 polygons in their original form"

Elég bonyolult lenne elmagyarázni, hogy mi ez az orignal form, de az a lényeg, hogy a játékban nem lesz.
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
424 levél
Válasz 02.02.08. 15:50 #44
Reader
Múltkor még 250.000 volt...
Reader
793 levél
Válasz 02.02.08. 15:47 #43
GregSB
Ghoost. nem 5000, hanem 500.000 De ez nem lesz a játékban, oda van íva, hogy original form.
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
2319 levél
Válasz 02.02.08. 07:01 #42
matarese
Hát remélem azért valamivel jobban át lesznek dolgozva a párbeszédek. Pl: Most szétlövöm a fejed. Úgyse. De igen. De nem. De. De nem, bíbíbí...
11785 levél
Válasz 02.02.07. 19:03 #41
Ghoost
jo auzért ezis végülis elég eredeti lenne a sztori nem?
az a 5000 poligin egy karakteree bazz.
793 levél
Válasz 02.02.05. 18:45 #40
GregSB
LOL

Azért ettől talán egy ici-picit komolyabb lesz a történet
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
3313 levél
Válasz 02.02.05. 18:10 #39
Reapest
Sztori: Jönnek a pokol teremtményei. Terror alá vették a Földet. Nyírd ki őket!
Végső párbeszéd (roppant megható és izgalmas, fordulatokban gazdag):
- Bööe! Még visszatérek!
- Már nem! Durr! (és lelövi a CyberDaemonKinget).
:-ĐĐĐ
793 levél
Válasz 02.02.05. 17:58 #38
GregSB
ma megjelent 1 cikk kermekről, és az ID történetéről. Nem túl izgalmas, azonban Carmac bácsi is olvasta, és a site fórumján kijavított 1-2 hibát a cikkben. Ide bemásolom a 3 legérdekesebb dolgot!

A cikkben azt írták, hogy az új doomban csak úgy repdesni fognajk poligonok százezrei, Carmac ezt írta erre:

"The Doom engine is not an ultra-high poly count engine, because it is built around dynamic lighting and shadowing, but it is still a large step up from our previous games. Typical scenes will have around 150,000 polygons, versus 10,000 for Q3. There will certainly be other games with higher raw polygon counts, but that is really focusing on the trees, not the forest (image quality). The large numbers that have occasionally been tossed around are the polygon counts for the high detail characters that are used in the generation of normal maps for the real time rendering. Some characters are over 500,000 polygons in their original form."

Aztán azt is állították, hogy az új doomnak is silány története lesz, mint a régieknek, a hangsúly a grafikán lesz. Erre C. ezt írta:

"Unlike everything we have done before, the new Doom actually DOES have a real plot, and I think it is going to be presented well. I don’t really expect most people to believe us at this point, but wait and see…"

Utoljára pedig a gépigényről tett megjegyzést!

"The game is designed for full impact on a GeForce-3, but it still runs on a GeForce-1 or Radeon."

YES! Végre kidolgozott történetet fogunk kapni az ID től Grafikailag pedig nem kell félni asszem a bukástól
"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."
3313 levél
Válasz 01.12.10. 19:00 #37
Reapest
Te mekkora egy loser atos vagy! Két fost beírsz és most azt hiszed, hogy te vagy a zseni a sok sötét bumburnyák között! Mi mit írtunk le?

"Nem nagyon olvastam el az eddigieket de:
A Doom 3-mat majd csak 2002 őszére mondták/ígérték." - Captain

"a GF 3 az max az ajánlott lehetne mert jol hihasználja azt" - Szeder

De azért te okosabb vagy. De ha ennyire hülyék vagyunk, hess a picsába: azok is akarunk maradni!


510 levél
Válasz 01.12.10. 18:50 #36
Captain
Ja megtehetnéd...tulajodn képpen én csak az egyik haweromnál(Szeder) láttam a GF3-bemutato videot ahol a D3 volt a "kisérleti bemutató patkány"!!
" You fool... You know as well, as I, I can not be DESTROYED! " - I. Heinrich (RtCW)
3488 levél
Válasz 01.12.10. 16:56 #35
jatfield
Egy pár linket igazán beszúrhatnál, én már régen láttam újat a játékról.
Írtam már valahol, ha nem is ezzel kapcsolatban, hogy hülyék lennének kizárni az összes többi videókártyatulajdonost (Gef1-2-2MX, TNT, Voodoo, KyroI-II, Radeon, Matrox). Képtelenség, hogy valami ne induljon el G3 nélkül! És mi van ha közben kijön egy sokkal jobb kártya, akár az NVidiától, akár riválisaitól? Nagyon leszűkítené a vásárlói körét az a kiadó, aki exkluzív G3-as játékot csinál, szerintem még nyugaton is kevés olyan van, aki venne egy második videókártyát egy játék miatt.
638 levél
Válasz 01.12.10. 16:47 #34
gergou
Na már 2002 vége, 2002 januárjában már 2003 eleje, Igy megy ez, de ha megjelenne mégis, küldök rgy üveg stella artois sört, ellenkező esetben meg talán te...
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
2580 levél
Válasz 01.12.10. 16:40 #33
AriAmi
Sok láma....
Gyakran látogatok külföldi Doom oldalakat(nagyrészük hivatalos), így tuti igazam van, szal a tények a következők:
- A Doom 3 megjelenési ideje: 2002 November.
- Nem kell a játékhoz GeForce 3, csak a játék motorja kihasználja annak minden lehetőségét(mellesleg, ha GF 3 kéne majd neki akkor sem lenne baj, akkor ugyanis az már minimum mindenkinek lesz).

Gergou, szakértő édesem: ja, szal te az ID-software-től jössz, mi? Ember, nem vagy normális, kamion mondom...
2319 levél
Válasz 01.12.10. 12:56 #32
matarese
Én már nagyon várom, bár akkor ezek szerint még oddébb van. Nem baj, ha érdemes rá várni.
510 levél
Válasz 01.12.09. 22:13 #31
Captain
Nem nagyon olvastam el az eddigieket de:
A Doom 3-mat majd csak 2002 őszére mondták/ígérték.

Remélem nem fog neki kelleni GF3 bár,én az egyik mostani újságban ilyet olvastam az 1ik gaméról:
"...a készítők szerint januárban(most januárban) egy ÁTLAGOS otthoni számítógép minimum 1Ghz-es processzorral és egy GeForce2 GTS videókártyával kell majd hogy rendelkezzen..."

Nem tom ki hogy van vele de én még bőven nem tartok itt...gondolom ezt az amcsikra írták!
" You fool... You know as well, as I, I can not be DESTROYED! " - I. Heinrich (RtCW)
3313 levél
Válasz 01.12.09. 21:28 #30
Reapest
Ja, te csak azt tudod. Mert te vagy Carmack és a nagy marketing manager.
1 - nem akarok károgni, de lehet, hogy ameddigre az megjelenik, már a GF3 lesz az átlag
2 - Carmack azt ígérte, hogy a játék (tök mind1 mikor is jelenik meg) korának legerősebb játékgépeire lesz tervezve. Ja! És ha ez nem lenne elég, még videokártya márkát is mondott, ráadásul a GF3 bemutatóján szerepelt a Doom3 is egy picit...vagyis egy "kis" lé is van a dolog mögött.
Tehát ezek után ez a légből kapott "bőven elfog futni tnt 2 vel és gf 2 vel is ha jo alaplapotok van és procitok" szöveg tűnik "Jaaj beszélte sok hülyeséget"-nek. De mind1. Csak remélni tudom, hogy neked legyen igazad, de nem hinném. Talán GF1-gyel még futni fog (mostani high-end játékokat figyelembe véve, habár a fejlődés egyre gyorsul és mivel hiába jó most a Radeon 8500-zal az Ati, lényegében az nVidia dirigál, ezért előre is segítheti a mégtöbb lé begyűjtése érdekében a mégnagyobb gyorsítást az iparban). Meg persze Isten igazából emiatt készült a GF2 is: hogy el tudja adni az MX változatot (egyiket se használod ki igazán, ezért inkább az olcsóbbat választod, ahelyett, hogy inkább hagyd az nVidiát meg a játékokat a 'csába . Szemétség ez!
628 levél
Válasz 01.12.09. 18:19 #29
Szeder
Jaaj beszélte sok hülyeséget, hogy lenne már a minimum a GF 3 az max az ajánlott lehetne mert jol hihasználja azt! De bőven elfog futni tnt 2 vel és gf 2 vel is ha jo alaplapotok van és procitok, no meg sok RAM!!!
"Mindenben kételkedhetem, de abban nem, hogy kételkedem. Gondolkodom, tehát vagyok."
4574 levél
Válasz 01.12.09. 18:03 #28
hering
Kár,hogy nagy lesz a gépigény.Csak nem értem,hogy minek.
http://www.jatekok.hu
3313 levél
Válasz 01.12.09. 17:55 #27
Reapest
"Egyébként lesz Return to Castle Wolfeinstein is (vagy valami ilyesmi)."

A hosszas várakozás meghozta gyümölcsét (habár ez nem rajtunk, játékosokon múlott . Király lenne már a Doom 3 ra is ahelyett, hogy "lesz", azt mondani, hogy már "van". Szerintem nyugodjunk bele abba, hogy majd van Doom3 és Duke 4ever!
638 levél
Válasz 01.12.09. 17:09 #26
gergou
Azt egyébként megnézem, hogy 2002-ben megjön-e a progi, bIzzunk bent, de nemtom kinek lehet hinni, én má abba se hiszek, hogy a duke4ever 2002 márciusában tényleg megjön-e,
pedig azt már öt éve codolják...
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
11785 levél
Válasz 01.12.09. 15:16 #25
Ghoost
hu a PC Games bana zt olvastam hogy minimum GF3 kell neki...
2580 levél
Válasz 01.12.09. 14:01 #24
AriAmi
Emlékeztek még? Ekkor a Doom 3-at még a Q3 engin-jével fejlesztették, szerencsére most már saját motort kapott. Jó is lett volna, ha most Karácsonykor lenne a megjelenés...
669 levél
Válasz 00.12.22. 14:29 #23
Gubar
Az megnyugtat, hogy olyan soká fog kijönni a D3, mert (visszaemlékezve a 98-as állapotokra) 2 év alatt a 3d kártyák k. nagy fejlődésen mennek keresztül. Szóval az "erő", ami azt meghajtja (v4, v5, GF2 és majd a GF3), akkorra elérhetőbb lesz.
I'll be here...
669 levél
Válasz 00.12.22. 14:25 #22
Gubar
A q1 motorja azért szaggat nagy felbontásokon, mert régi sz*r már. Akkor még nemigen volt divat a 640x480-nál nagyobb felbontás a játékoknál.
Nem véletlen optimalizálták annyit a q3 engine-t. Hanem azért hogy frankón hasítson. VAn egy összehasonlítási alapom (igaz, nem a q3 szerepel benne). A régi gépemen a Hexen2 (a quake1motort használja) 640*480-ban néha játszhatatlan volt, míg az Unreal 800*600-ban csak ritkán szaggatott.
I'll be here...
1108 levél
Válasz 00.12.22. 14:00 #21
Piccolo
Igen. Egyébként sokkal jobban néz ki vele, elfogadható szintre emeli a játékot.
887 levél
Válasz 00.12.22. 11:03 #20
Capali

Gyerekek, le vagyok maradva....

A GLQuake a Quake1 változata 3D támogatással?

Rulez ! Kúl ! Fajin !
1108 levél
Válasz 00.12.22. 09:21 #19
Piccolo
Egy kérdés: Mos tettem fel a Quake1-et (GlQuake), és kíváncsi vagyok arra, hogy hogy állítsam be a MOUSELOOKOT??? Nosztalgia Rulez!
1108 levél
Válasz 00.12.21. 21:27 #18
Piccolo
2 év múlva??? Nem valószínű. Bár még a GlQuake1 is szaggat max felbontáson (1280*1024). A szoftverek túl igényesek.
2339 levél
Válasz 00.12.21. 19:14 #17
Dexter
A D3 nem a Q3 engine-jét használja majd?
"Tried to save myself but myself keep slippin away" I\I I II/I megnézni: kender.freeweb.hu!
1108 levél
Válasz 00.12.19. 22:32 #16
Piccolo
A régi Doom3 (NAGYON) nem hivatalos, és a Doom1 lett szánalmasan átfirkálva.

Egyébként lesz Return to Castle Wolfeinstein is (vagy valami ilyesmi). Engem nagyon érdekelnek ezek az új projectek. Az id eddig még nem okozott (olyan sokszor) csalódást. Szerintem kúrva jók lesznek! Alig várom!

Most karácsonykor be kell érni a Team Arenával.

1146 levél
Válasz 00.12.19. 21:09 #15
Warhawk
Ha yol tudom, az ID készíti, és azt igérik, hogy hű-de-szuper-kafa-meg-király-de-tuti lesz... És, ahogy olvastad, nem kis gép kell neki...
629 levél
Válasz 00.12.19. 20:52 #14
predator
Én a Doom3-ról még nem hallottam (pontosabban egy van belőle, de az egy Doom paródia). Ki készíti (az id vagy megint másra bízta a fejlesztést)?
5959 levél
Válasz 00.12.19. 18:43 #13
Mephisto
A TNT2 még mindig mindent jól futtat.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.