Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Haegemonia: Legions of Iron

408 levél
Válasz 02.10.28. 17:42 #357
Telapo
nem azért, hogy kötekedjek, de én az IG2-ben az első pár tucat harc után autoharcra állítottam a földiharcot
ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD
3167 levél
Válasz 02.10.28. 15:04 #356
'Tacker Takk'
Ne legyünk telhetetlenek...
A zene szerintem jó, csak úgy mint a változás...Ákos is "elűzte" a vonósokat...
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
476 levél
Válasz 02.10.28. 11:52 #355
Screw
Különvélemény:
(hehe)
Szal a demó kipróbálása után már biztosan érzem, hogy még a fejlesztés ideje alatti fórumozások alkalmával (általam) emlegetett felszíni harc hiánya, negatívként hat rám , mármint a játékélmény szempontjából.
Imádtam(om) az IG2-öt, talán pont ezért (felszíni harc+űrharc 5letes keverése) ejtett rabul (és emelkedett ki a többi űrstrat közül).
Most a Haege "csak" a grafikájával tudott elkápráztatni!
Úgy érzem, hogy -bár a játékélmény sem rossz- ezen az élményen túl a game nem nyújt semmi überalles-t..
Ezzel csak az a bajom, hogy pár év múlva(hehe) -amikor már lesz gépünk csúcson járatni a game motorját- már eszünkbe sem fog jutni játszani vele. (ez gorombatúlzással megáldott szubjektivítás)
Szvsz az IG2 a sokoldalúsága miatt volt nyerő (űrharc, fejlesztések, kémkedés,felszínistrat, stb) ami majdnem igaz a Haege-re is, de a felszíni strat hiánya számomra unalmassá teszi a játékot, továbbá a játékélmény nem vág jobban földhöz mint egy kellemssen közepes űrstrat (IG2 vs. Homeworld?) "hűde" graffal. Viszont nálam a csili-vili mögött hiányzik az "igazi tartalom..
Mint egy bombanő, aki ostoba... BOCS!
Ja és mivel zenész vagyok és bizonyos előzmények megahardcore muzsikát ígértek -meg az előzö díjnyertes alkotás felűlmúlását is- és szimfónikusokat...nos hát ezt is hiányolom (PCGAMES CD melléklete alapján).
Szal, lehet hogy egyedül vagyok vele, de számomra a Haege > KEVÉS-nek tűnik...
Invisible War Fan site: http://invitel.hu/screw
1247 levél
Válasz 02.10.28. 11:00 #354
erdos
Gratulálok az oldaladhoz.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
897 levél
Válasz 02.10.27. 18:50 #353
Tib
Úgy kell megállítani a kereskedőket, hogy megtámadod őket, (controll + klikk a hajójukra), és addig lövöd őket, amíg vissza nem fordulnak. Egyébként nézd meg a weboldalam, ott minden küldetés megoldása megtalálható!

(Az URL-ért nézd meg előző hozzászólásaimat)
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
120 levél
Válasz 02.10.27. 18:10 #352
szöke bence
elakadtam az 1.küldteésnél:
hogy kell megálitani a kereskedő hajókat???
mert követem hátha vissza fordul aztán nem, mire elérek a katonaibázisra ahol már nem igazán tudok mitteni.
kérdés:hogy lehet leálllitani a hajokat???
az áramt vezeti a viz, de lehet hogy már megrázot!!!
897 levél
Válasz 02.10.22. 23:54 #351
Tib
Megint én vagyok... Milyen jót fórumozgatok magammal...

A Digital Reality-től szeretnék kérni egy illetékest, aki megnézné weboldalam, és megvizsgálja jogi szempontból. (Hú de diplomatikus voltam). Ugyanis nem szeretném, ha egyszer csak jönne az idézés, hogy megsértettem a szerzői jogokat.

Tehát : ez a web oldal futhat-e így, vagy konvertáljam át csupa text módra (a képeket is) ?

Esetleg véleményt is mondhattok, és ha tetszett, esetleg beszúrhatjátok valahová a linkemet.

(A címem az előző hozzászólásomban szerepel.)

Előre is köszönöm!

U.i.: Dauby-t akartam erre megkérni egy magán e-mail-ben, de a szerver visszaküldte, hogy nem elérhető... Miért nem működik a hotmail-es mailed?
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
897 levél
Válasz 02.10.22. 19:44 #350
Tib
Figyelem mindenki!

Megnyílt a Haegemonia rajongók weblapja, amelyet történetesen én készítettem!

Mindenkinek ajánlom figyelmébe! Remélem elnyeri tetszéseteket, habár még csak félig működőképes. De kb 1 héten belül a teljes web oldal kész lesz!

tehát a cím :

http://haegemonia.hq.hu

Jó szórakozást hozzá!

U.i.: Ugyebár an az a D-209-es poén a játékban, csak nem igazán látszik. Én ki tudtam szedni úgy a játékból, hogy pont megvilágította valami a hajót, szóval sokkal jobban látszik a "D-209"-es kiírás a kémhajón. Akit érdekel, az kattintson a "Képek" linkre!
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
897 levél
Válasz 02.10.19. 22:50 #349
Tib
A demóban csak két pályán tudsz hajót építeni (asszem 3-4). Az egyik (Uránusz-Neptunusz) egyik holdját megkapod. Arra rákattintasz (kijelölöd a bolygót), majd a jobb felső sarokban lévő kékes infó ablakra kattintasz. Ekkor bejön egy új ablak, amiben csak a bolygó látható. A bolygó alatt vannak kis kerekített végű téglalapok, azokra ha rákattintasz, kijelölheted a gyártani kívánt cuccokat. Balra felette van 3 kis ikon, azokkal pedig azt választhatod, hogy katonai, civil, vagy a bolygóval kapcsolatos dolgot akarsz építeni.

Remélem érthető volt. Ha még mindig gondod van, akkor írj az e-mailemre!
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
161 levél
Válasz 02.10.19. 19:58 #348
spokeman
Hogy kell a demóban gyártani? Plízz segítsetek!
Abit AI7 - P4 3.0C - 1 GB Kingmax DDR433 - Ati Radeon 9800 Pro 128 Mb - PATA 80GB
897 levél
Válasz 02.10.18. 23:29 #347
Tib
Hi!

Örömmel látom, hogy a DR nem fogy ki a poénokból! Gondolom mindenki emlékszik az IG1-es "Álá Bokros" adófajtára! (Hogy elkezdtek lázongani a kolóniák... mi meg bírtuk) Itt a következő poén, a Haegemoniában :

Van egy KÉMhajó (hangsúlyozom a KÉM szót!), amire rá van festve a "D-209"-es jelzés. Hmmm... Valamire emlékeztet... Nem tudom, mire...

Akit érdekel, az menjen át a "Haegemonia és a politika" című fórumra, ott megtalálhatja az URL-t, amin meglehet nézni... Nehéz észrevenni, de ha meglátod... garantált a röhögés...

Kedves DR, ez direkt került bele a játékba?
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
1819 levél
Válasz 02.10.17. 20:50 #346
Moken
bazzz
javaszols=javasolsz

Nagyon fáradt vagyok
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
1819 levél
Válasz 02.10.17. 20:50 #345
Moken
Na ezt jól megaszontam

A helyes: "Amiket javaszols a fordítás kivételével megoldhatatlan."
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
1819 levél
Válasz 02.10.17. 20:20 #344
Moken
Amiket javasol (a fordítás) kivételével megoldhatatlan. Legalábbis a mai körülmények között. Az meg szerintem mindegy hogy hány hajó fér egy csapatba, mert tökéletesen irányítható így is.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
24 levél
Válasz 02.10.17. 18:34 #343
SQJ
Nnna ez egy korrekt hozzászólás !

A magyar demót is végigtoltam, ha már az angol megvolt és ugyanez a véleményem ! A párbeszédek negyon gázosak, olykor személytelenek, érzelemmentesek, olykor túljáccottak, olykor tényleg óvodás szintűek !

Példaként épp tegnap néztem meg az egyik legkirályabb régi Jet Li filmet a Twin Warriors-t, de sajna angol szinkronnal, hááát, néha borzongtam, de nem a műélvezettől ! Az amcsik hozzáállása a Tao-hoz amúgy is röhejes, de ez nagyon meglátszott az egészen, végül is biztos szó szerint fordítottak, csak útközben elveszett a lényeg, a tartalom, az érzelem... Akkor már a Crouching Tiger & Hidden Dragon is kantoni nyelvjárásban volt az igazi (term. angol felirattal), mert legalább az érzelmek átjönnek, ha más nem is...
Én és én, meg az agyrém...
187 levél
Válasz 02.10.17. 12:17 #342
Cyrus
Leszedtem a demot.
Érdekelne, hogy másoknáűl is előfordul a véletlenszerű oprendszerbe való kiugrálás?
A 5. küldetés elején aztán vége is a dalnak, induláskor rögtön elszáll a progi.

Na mindegy. Amit eddig láttam az is elég volt.

Szeretném elsőnek megemlíteni, hogy nagyon tetszik a grafika, állati szép, meg minden. Ha egyszer ráér a T. fejlesztő csapat próbáljon meg egy filmet készíteni (lásd Final Fantasy) játék helyett.
na ennyit a dícséretről

Kritikám is van sajnos, annak ellenére, hogy egy magyar játék nálam a 10-es skálán eleve 6-ról indul, valamint általában a korán lelkesedők táborába tartozom.

Mások is említették a bolygókat, a távolságokat, és a méreteket. Hát igen, ez eléggé el lett cseszve szerintem. Tudodm, tudom a lehetőségek... Nem lehet 3D-ben méretarányosan modellezni egy galaxist. Persze. De ha már "csalni" kell a játszhatóság rovására, akkor nem lett volna jobb módszer? Mondjuk nem egy térkép van, ahol zoom-olhatunk a galaxis nagyságtól egészen a Betegluse-5-ön lévő bogárpattintó fenevad odujáig, hanem több. Az egyiken valós arányokkal közlekednek a hajók a bolygók, csillagok között, és amikor elérnek egy bolygó közelébe egy másik térkép kerül elő szintén méretarányosan. Értem itt ezalatt azt, hogy a hajók törpüljenek el a nagy gombóc bolygó előtt és ne legyen az az érzésünk, hogy egy légy köröz a pongpong laszti körül.
Nem tudom vili, hogy miről beszélek?

Más:
Ez ugyebár kevesebb stratégiát és több taktikát, főleg az űrcsatákra vonatkoztatva, tartalmaz. Lehet, hogy nem néztem át mindent, de az lenne a taktika netovábbja, hogy a space gombbal átváltok és látom, amint a hajók ész nélkül donganak egy 3D-s térben és az egyetlen parancs, amit jónak látok kiadni: Támadás???
IG2-ben az űrcsatáknál bejött ugyebár a négyzethálós képernyő és a hajókat szépen lehetett tologatni, manőverezni.
Köv kérdésem:
Mi az oka annak, hogy 4 korvettnél és 7 vadásznál több egység nem fér egy "csapatba"? Ismét IG2 példa. Ha akartam 10 1 hajós flottám volt, ha akartam 1 10 hajós. Itt ez miért nem működhet?
Más:
A párbeszédek nagyon gagyik szerintem. A "kém úr" megszólítás és úgy általában az egész beszélgetés két ovodás cívódására emlékeztet. Esetleg nem kellett volna egy írói vénával megáldott embert szerződtetni, aki képes komolyan vehető párbeszédeket kiagyalni?


Na a végére legyen itt egy + ismét. Tetszik a kutatás és a tech. fa, valamint az űrben kóborló aszteroidák befogása, bányászása.


Összefoglalva:
Az én szempontomból a grafika azért csak másodlagos, mert főleg egy stratégiai/taktikai játéknál egy idő után a kutya sem figyel rá. Ez kb az az effektus, mint mikor valaki elkezd sakkozni egy poénos sakkprogrammal, ahol mondjuk a király fenéken billenti a futót, mikor leüti, de ha valóban sakkozni szeretne, akkor hamar kikapcsolja ezt a funkciót és csak nézi, ahogy eltűnik a leütött bábú mindenféle extra nélkül.
2469 levél
Válasz 02.10.15. 18:45 #341
Cloud
Jo kérdés:

hány Cd-s lessz a full magyar?
3127 levél
Válasz 02.10.15. 09:49 #340
Blade Runner
Tidus, Moken,
Kérlek benneteket, hogy a nézeteltéréseteket ne a Hegemonia topicban tisztázzátok!
Köszi!
Blade
2469 levél
Válasz 02.10.14. 20:57 #339
Cloud
en kibanoltam azt kesz, ö tépi itt a haját, meg ram küldi FBI-t =)
3167 levél
Válasz 02.10.14. 20:37 #338
'Tacker Takk'
Kitört a galactikus birodalom újabb háborúja. A Mars aszcendensű Tidus, és a Moken között. Komolyan miért értek rá egymást szórakoztatni?
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
2469 levél
Válasz 02.10.14. 18:54 #337
Cloud
azt is tedd hozáá hogy hülyeidiotanak neveztel töb embert, anyáztál , **** oltál.

amugy meg ha nem tudnád 1 percesbanoon voltal =)
1819 levél
Válasz 02.10.14. 18:51 #336
Moken
Nem tudom mi a műveletlen azon, hogy tudtára adtam ennek a lámának, hogy a Haegemonia nem számíthat világsikerre.
Egy Haegemonia klánt szerveznek (szervezünk) és én csak annyit mondtam, hogy a fanclub sokkal találóbb elnevezés...

Attól, hogy valaki nem tudja elviselni, hogy a másiknak van igaza még nem kell bannolni.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
2469 levél
Válasz 02.10.14. 18:37 #335
Cloud
Az a helyzet hogy moken kolléga "müvelten" társalgott velünk mircen. Miután meguntuk az agreszziot ki let banolva.
most pedig atadom neki a szot hogy elmesélje hogy törtem fel a microsoftot
2469 levél
Válasz 02.10.14. 18:35 #334
Cloud
Ird meg nekik most! =P
1819 levél
Válasz 02.10.14. 18:35 #333
Moken
Dino szerintem Tidust is nyugodtan elküldheted ahogy a Baboyt meg a Peterket!
Ez a gyerek egy hazudós pöcs és elmebeteg!


DR: Tidus illegálisan már hamarabb hozzájutott a magyar demohoz, de egyelőre titokban tartom hogyan!
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
1819 levél
Válasz 02.10.14. 18:19 #332
Moken
NA IDEFIGYELJ TIDUS BAZDMEG!
ÉN MÁR SOKKAL HAMARABB JÁRTAM A SZOBÁBA SZÓVAL SEMMI JOGOD NINCS ONNAN KITILTANI!
TE SZERENCSÉTLEN TALÁN MÉG AZÓTA SEM MULTIZNÁL HA ÉN NEM SEGÍTEK!

Ismertebb vagyok netes körökben mint Te, ne húzd ki a gyufát!
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
2469 levél
Válasz 02.10.14. 05:24 #331
Cloud
bob gyere
54 levél
Válasz 02.10.13. 20:44 #330
Bobo
Hajj hajj, még bő 3 óra sé ha midnen igaz szedhetjük a magyar demót... nehéz ez utsó pár orácska...
Piros lézer tyutyutyutyu!
24 levél
Válasz 02.10.13. 14:37 #329
SQJ
A diplomácia tényleg nem sokat ér az ilyen gammákban, főleg nem a gép ellen. Engem a saját szövetségeseim mindig elárultak a MOO2-ben, aztán mikor véres fejjel visszatakarodtak + pár bolygólyukat demonstráció képpen kipukkasztottam (Tarkin taktika , egyből könyörgőre fogták és iszonyú sarcokat szedtem be tőlük, támogatásomról és védelmemről biztosítva őket (ebből tovább erősödve). Nemkülönben mindig adtam is át technológiát újdonsült szövetségesemnek, mert a béke mindenek felett (persze ésszel adagolva a techfort !) Aztán mikor megint úgy érezte a kis állnok, hogy óberkedhet, akkor se szó se beszéd, "Agresszor !" felkiálltással újra nekem esett a nagy béke kellős közepén ! Term. a jó öreg paranoid taktikámnak köszönhetően minden támadása, mindig hasonlóképpen végződött, mint az első ! Ezt akár 5-6-szor is pontosan ugyanígy egymás után le lehet játszani a géppel, míg el nem fogynak a galxisból a lakható bolygók (, vagy meg nem unom és szimplán kiírtom egyetlen ellencsapásként mért villámháborúban...

Ez van, AI suxxx !
(megjegyzem ezt élő játékosokkal is el lehet játszani, mivel én mindig a defenzív offenzíva híve voltam és nem különösebben tolerálom a veszteségeket, így általában a humán játékosok is meglepődve akadnak fel aktuális kis birodalmamon, mintha betonfalnak mennének fejjel, hmmmm
Én és én, meg az agyrém...
164 levél
Válasz 02.10.13. 01:59 #328
Yeager
Azé skacok a Master Of Orion3,se lesz rossz,igaz nincs ilyen jó grafikája,meg nem magyar,viszont ott a stratégiára,bolygó menedzselésre van kihegyezve a játékmenet.Ami nekem jobban bejönn,persze Haegemonia is kötelező darab.
897 levél
Válasz 02.10.13. 00:02 #327
Tib
Én legjobban egy Imperium Galactica 1 3D-s verziónak örülnék, ugyanazokkal az épületekkel, egységekkel stb... csak teljesen 3D-ben. Például az emberi főépület látványa tényleg magával ragadó. Na meg ahogy lemegy a nap, és a villanyokat felkapcsolják a víztározón, az valami gyönyörű. Csak itt bejön egy probléma : mennyire lennének az emberek vevő rá...

Igazi hangulatos játék, csak a diplomácia sz*rt sem ért benne. Sosem felejtem el, a Dargslannak már csak egy 90 %-ban lerombolt bolygója maradt, és még 3 flottám teli tankokkal ott állomásozott a bolygója körül, és már minden bolygó az enyém volt. Ekkor átmentem a diplomácia szobába, és ráklikkeltem a "Megadásra felszólítás" üzenetre. Erre meg kiírta, hogy nem, mert eddig csak játszadozott velünk, meg minden, és hogy le fog tiporni... Én inkább megadtam volna magam az ő helyébe...

Ja, predatornak üzenem, hogy arra rájöttem, hogy PCX-ben vannak a képek, na meg a bolygó felszíneinek grafikáit is megtaláltam egy file-ba berakva. Próbáltam is őket kiszedni, de nem ment. Ezt nem tudtam megoldani... Na, de majd kissé jobban beleásom magam...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
1146 levél
Válasz 02.10.12. 18:11 #326
Warhawk
Nah, kis késéssel ki tudtam próbálni a demot.
Gratulálok a DR-nek, kitűnő, látványos játékot csináltak - csak nem nekem.
Sajnos nekem ez ilyen űrstratégia vakfolt, én az egyszerű játékokhoz vagyok hozzászokva. Ettől függetlenül egész jól elszórakoztam vele.
3167 levél
Válasz 02.10.12. 17:03 #325
'Tacker Takk'
Tudom nem én vagyok itt a jogi szakértő, de most az Imperium Galactica jogai nem a Philosnál, és a CDV-nél vannak?
Persze lehet, (sőt biztos) hogy csak a 3 jogit szerezték meg, de ki tudja milyen pont van egy ilyen szerződésben... Lehet, hogy a Philos kiad egy csomagot két év múlva IG-IG3-ig mindent? Persze ez elég valószínűtlen...

De mindenképpen jó móka lenne az Imperium
Galacticának még egy folytatást készíteni. Egy igazi "kettődéspixelfergeteget". Apróléákos épületekkel, több egységgel, és egy feltúrbózótt csillagtérképpel...

És itt untatjuk Dauby-t a múltal ahelyett, hogy mondjuk az üresen csengő Platoon szobában fórumoznánk a jövőről
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
3127 levél
Válasz 02.10.12. 15:13 #324
Blade Runner
Nem vita indítónak szántam a megjegyzésemet, és persze nem akartam senkit sem megbántani vele. A visszalépés alatt azt értettem, hogy az IG2-ben sikerült a játékok történetében először elkészíteni egy olyan RTS jellegű űrstratégiát, amely játszható volt. Addig csak fordulónkénti űrstratégia volt (pl. MOO 1-2, Ascendancy), vagy olyan űr RTS, amely a harci részekre helyezte a hangsúlyt (pl. HomeWorld), ahol szinte nem volt, vagy egyáltalán nem volt bolygómenedzselés. A tudtommal egyetlen hasonló indíttatású űrRTS, (a Pax Imperia: Eminent Domain) pedig gyakorlatilag játszhatatlan lett. Persze az IG2-nek is voltak kisebb-nagyobb hiányosságai, de a pozitívumok ezeket feledtették, és egészében nagyon élvezetes volt. Ezért vártam az IG2 alkotóitól olyan játékot, amely túllép a szokványos HomeWorld jellegű űrRTS-en, és fejlettebb garikus megoldásokkal (nem mintha az IG2-é rossz lett volna!), mélyebb stratégiai elemekkel gazdagodva készül el. Ehhez a nem létező játékhoz képest gondoltam a visszalépést.
Másrészt arra szerettem volna utalni, hogy a világpiacon havonta kerül kiadásra egy-egy újabb űrRTS, általában nem sok vizet kavarva. Ez az egyik olyan terület, ahol nagyon nehéz a játékra felhívni a figyelmet, és ha nincs nagyon komoly PR munka a háttérben, akkor szinte egyik pillanatról a másikra eltünik a játék a polcokról, mert itt az újabb hasonló játék. Ezt a csapdát lehetett volna többé-kevésbé kikerülni egy újabb inkább IG, mint O.R.B. vagy HomeWorld jellegű stratégiai játékkal.
Blade
2469 levél
Válasz 02.10.12. 11:12 #323
Cloud
Ja téleg!: Dr ha majd az sci-fi kiedvelö animatoraitok meg probramozok unatkoznak...
Csináljatok 1 IMPERIUM 1 upgradet. vagy IG1 folytatást, UGYANOLYAN játkmenettel: szinészek, caslád, rakglétra.

Legyen mondjuk Imperium Galactica Next genereation =)))
629 levél
Válasz 02.10.12. 11:07 #322
predator
Remélem a DR nem kövez meg ezért
A grafikának jó része PCX formátumban van. A directX közvetlenül ugyan nem hajlandó betölteni, de valamilyen progival (PaintShop Pro-t javaslom) konvertálhatod BMP-be, illetve DirectX verziótól függően PNG-be, TGA-ba.
Ha a DR belemegy a dologba, ha gondolod szívesen segítek (ez esetben küldj egy emailt)
A 640x480-as felbontással meg a 256 színnel egyébként nem értek egyet. A StarCraft is ezt használja Windowsos létére. Nem egy szépségkirálynő, de szerintem nem is ez a lényeg. Úgyiscsak az első menetnél ámulsz a grafikán. Később észre sem veszed...
629 levél
Válasz 02.10.12. 10:56 #321
predator
Ebben az esetben a Digital Relityt keresd fel, amit csinálni akarsz az ugyanis a szerzői jog mesgértése, akármi is a terved. Beszéld meg velük, talán belemennek
De sztem csinálj inkább saját játékot, az szerintem IG2 tekinthető az IG1 multiplayer részének (nem ugyanazok a fajok, de hasonló játékmenet).
897 levél
Válasz 02.10.11. 23:30 #320
Tib
Hi!

Én nagyon sajnálom a régi korok letűnt Imperiumát. Pont rosszkor jelent meg. A Windows 95-ös korszak legelején (ha jól emléxem), és még DOS-os volt.

Milyen jó lett volna pedig mondjuk 800 x 600-ban játszani vele Windows alatt, és az animok se 320 x 240-esek lettek volna 256 színnel...

Na, de ennyi, vége. Én mostanában tanulgatom itthon a DirectX programozását, és már elég jól haladok vele (3 nap alatt elértem azt, hogy az Imperium Galactica 1 szerű nézetet generáljak!) és úgy gondoltam, hogy me kellene írni egy multiplayer-es módot bele, ahol lehetsz bármelyik fajjal, és mások ellen játszhatsz akár helyi hálón, akár Interneten keresztűl, csakhát sehog sem tudom kiszedni a grafikákat az Imperium Galactica-ból. Nem tudja valamelyikőtök, hogy az ilyet hogyan kell megoldani?

Ja, boccs mindenkitől, akinek nem tetszik a "régi játékok felélesztése" gondolat, de én már csak ilyen nosztalgiázós típus vagyok...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
24 levél
Válasz 02.10.11. 22:39 #319
SQJ
Ja, egyszer minden jónak vége szakad, de az emlék megmarad Örexünk, a jó életbe...
Én és én, meg az agyrém...
3167 levél
Válasz 02.10.11. 22:32 #318
'Tacker Takk'
A név elszáll, a hangulat megmarad
Hiszen ki feledheti a hangulatos elemeket, a 'Ála Bokros' adófajtát, és a fantasztikus beszólásokat:
"Mond apa hogy fértek be egy ilyen kis hajóba?"
"Istencsászár vezesd szolgád!"
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
24 levél
Válasz 02.10.11. 22:20 #317
SQJ
Abban meg igazat kell adnom Blade Runner úrnak, hogy a H visszalépés a klasszikus IG vonalhoz képest (mondhatnám IG-tlenebb lett , de term. ettől még lehet nagy előrelépés egy másik, új stílus felé és akár sokkal sikeresebb is lehet. Szerintem azért komoly veszélyeket hordoz eltérni a jól beválttól és egy új piacra gőzerővel betörni, gondolom BR úr is ezt akarta kihozni a dologból, de nem veszett ügy term.
Én és én, meg az agyrém...
24 levél
Válasz 02.10.11. 22:16 #316
SQJ
Ez érdekes ?! Mindenki azt akarja megértetni a magamfajta (lamer) IG fan-nel, hogy ennek a gammának semmi köze az IG vonalhoz, tehát nem lehet azzal mérni. DE ha azt mondom az IG vonal halott az túlzás ?!? Miért, most akkor csináltok mégis egy IG folytatást (akármilyen címen, az hidegen hagy), vagy H van és ezt kell szeretni és pont, vége ?! Gondolom nem...

Tök nyolc ebből a szempontból, hogy pénz, hozzánemértés (ezt nálatok asszem ki lehet zárni), a kiadó szarakodása, vagy pusztán a naptevékenység mián lett ez a helyzet, mert most már ez van, EZ nem IG, tehát meg kell barátkoznunk vele. Most, hogy ez jó vagy rossz azt persze mindenki maga dönti el, de az én szívem azért mégis sajoghat kicsit, hogy kedvenc gammasorozatom ilyettén fordulatokat vett, ehhez még azért jogom van, mint vásárló .

Ettől függetlenül gratulálnom kell, mert nagyon pofás gammát dobtatok össze. Aztán hogy a piacon megállja-e a helyét, az a jövőben eldől (én nem kételkedem benne). Majd megszokjuk az új vonalat, mi Magyarok úgyis szakosítva vagyunk arra, hogy mindent megszokjunk

P.S. Anno az IG2-ben azzal szenvedtem, hogy lehetetlenben megcsináljam a scenariokat, úgyhogy biztos elmebeteg vagyok, de nekem az kihívás volt és élveztem, reménykedem még, hogy nem kell erről lemondanom.
Én és én, meg az agyrém...
417 levél
Válasz 02.10.11. 21:30 #315
Dauby
Amivel a konkurrens játékokat illette, azzal.

Végletekbe menő vitába nem szeretnék szállni senkivel sem, de azért az túlzás volt a részéről, hogy a Haegemonia visszalépés az IG-vonalhoz képest, akárcsak a részedről, hogy az IG-vonal halott.
Figyelembe kell venni, hogy a játéktervezésben két igen fontos tényező van, amit ti, játékosok és jómagam, szintén nagy játékos gyakran elfeledtek/elfeledtem. Az egyik az idő, a másik pedig a pénz: a kettő persze általában egyenesen arányos, de a költségvetés meghatározza, hogy mennyi emberrel dolgozol, az idő pedig azt, hogy mennyi mindent teszel bele a játékba. Ezt nem árt nem elfelejteni...

Demo alapján itélni szintén elhamarkodott, az egész játék alapja ugyanis a folytonosság, szépen kapod a lehetőségeket egymás után, egyre jobban mélyülsz el a játék biztositotta lehetőségekben. Ezekből a demo csak nagyon keveset villantott fel, de ahelyett, hogy adtunk volna egy kipróbálandó küldetést a későbbiek közül mi inkább az egész első fejezetet odaadtuk a játékosoknak.
24 levél
Válasz 02.10.11. 21:22 #314
SQJ
Nos ez a gáz, hogy az Reunion-IG vonal így halott ! Sem a (volt) Philos, sem a DR nem flytat(ta)ja a hagyományt ! Ez az IG rajongóknak nagyon rossz hír...

Amúgy kissé megenyhültem, most GF4-en nyomom végig mégegyszer a demót és tényleg egész jó lett, már kihevertem ugyanis, mekkora csalódás volt elsőre, hogy nem IG . Ha "csak" egy új magyar gammának tekintem, komolyan egész jó ! Csak hát suliban is úgy van, hogy az ász tanulónak 3-ast adnak arra, amire az átlag nebulóknak *-os 5-öst .

Blade Runner mely állításaival is értesz egyett konkrétan ?!! (csak mert én is, de szerintem nem ugyanazokkal)
Én és én, meg az agyrém...
9 levél
Válasz 02.10.11. 21:20 #313
Alurion
Sziasztok srácok és hölgyek, tisztelt DR!

Volna pár kérdésem:

A jobbegeres menüt ugye átrajzoljátok a végleges játékban, mert ez a c64 design nekem nem igazán jön be.

Nem lehetne megoldani, hogy a vadászok ne egy kör = egy lövés rendszerben működjenek?

Nem lehetne a tévesztett lövéseket úgy megoldani, hogy a felrobbanás helyett inkább elenyésszenek egy biz. távolság után? Remélem értitek mire gondolok. Pl. egy vadász elvéti az aszteroidát, erre a lézersugár (vagy plazma vagy mi?) elszáguld az aszteroida mellett, majd bizonyos távolság megtétele után felrobban. Na ezt a robbanást szeretném én inkább elenyészéssel felváltani.

Csak nálam gond az, hogy a vadászok nem igazolják vissza, hogy vették a parancsot? Pl: Vettem, rendben, Roger, vagy valami

Ezeket a kérdéseket nem mint kalózmásolatot választó játékos teszem fel, hanem mint aki már x hete megrendelte a játékot.

Debreczeni Tamás
1819 levél
Válasz 02.10.11. 18:04 #312
Moken
a Gamespy segítségével lehet majd szervereket keresni.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
2469 levél
Válasz 02.10.11. 17:55 #311
Cloud
DT!

fontos kérdésem lenne!
lehet már találok rá valahola froumba választ de ha mast nem, egy IGEN-t vagy NEM et.

A multiplayerben lesz nagy Server?( olyasmi mint a battle.net )

erre valaszoljatok leci
1819 levél
Válasz 02.10.11. 16:26 #310
Moken
A magyar demo csak hétfőn jön
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
2469 levél
Válasz 02.10.11. 13:13 #309
Cloud
Tegnap nyomtunk 1 nagy multit( mindent kifejleszteni)

szetment vgagy 10ürállomás, a hang efektekállatiak voltak. igazi rolling demos csata volt
1819 levél
Válasz 02.10.11. 13:13 #308
Moken
Rájöttél már valami új trükkre azóta?
Most nem jösz?
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.