Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Haegemonia: Legions of Iron

2469 levél
Válasz 02.10.11. 13:11 #307
Cloud
Tépek 1000l Moki =)

HEGE ROX
1819 levél
Válasz 02.10.11. 13:04 #306
Moken
Ugye a magyar demo is 4-kor jön?

Tidus: Jösz ma multizni????
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
417 levél
Válasz 02.10.11. 13:00 #305
Dauby
Elolvasva az utóbbi hét hozzászólásait látom a megosztott véleményeket és szeretném leszögezni az alapvető vonalakat:
- a Haegemonia egy új univerzum új játéka, nincs köze az IGI-II-vonalhoz, nem csak a neve más!
- a földi harcot szándékosan nem erőltettük, helyébe rengeteg újdonságot találtunk ki és fektettünk rájuk hangsúlyt (kiemelt figyelem a többjátékos módnak, kooperativ többjátékos mód, hősök alkalmazása, átgondolt találmány-fa, kémek bevezetése, egyszerű erőforrás-menedzsment, folytatható fejlesztések (nem minden pálya elején nulláról indulsz, hanem megtarthatod a már meglévő fejlesztéseidet és struktúráidat, persze csak egy bizonyos limiten belül) és még sorolhatnám)
- az irányitás full3D, a taktikai térkép is 3Ds; ezt későbbi pályákon erőteljesen kell is használnotok és többjátékos módban rettenetesen élni lehet a harmadik koordináta adta lehetőségekkel
- szerintem minden játékot önmagában kell értékelni, nem szabad mindenáron azt nézegetni, hogy ez a másik játékban sokkal jobban meg volt csinálva, miért nem tudták ezt itt is megvalósitani? Véleményem szerint az ilyen kérdéseknek nincs értelme, minden játékot önmagában kell vizsgálgatni, hogy ahooz képest, amit meg akart valósitani, mit sikerült végül letennie az asztalra - ezt mint játékos mondom! Fejlesztőként pedig osztom Blade Runner álláspontját.

Üdv mindenkinek, várjuk a további hozzászólásokat!
1247 levél
Válasz 02.10.10. 13:59 #304
erdos
Szerintem mindettőé szép, csak más a jellege.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
2469 levél
Válasz 02.10.10. 13:52 #303
Cloud
Haege sokal élet telib gépekkel van tele.
Érzed rajtuk a dinamikát.

Ig3 ban meg 5 öszeragasztott gyogyszeres dobozba szögeket vertek ( ágyu )
1247 levél
Válasz 02.10.09. 07:29 #302
erdos
Valami hasonlót képzelek el én is. A Haegben a veszteségek nem vágnak annyira földhöz, ha elvesztettem a kötelékből 2 rombolót mars haza és pár pillanat múlva a veszteségek pótolva voltak. Mindezt 1 bolygó gazdasága termelte ki. Atz IG3-ban viszont úgy kellett vigyázni a hajókra mint a szemed fényére. Két homlokegyenest más stílus. Ezért kell mind a kettő. (nekem)
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
629 levél
Válasz 02.10.08. 19:46 #301
predator
Nos, ha nem haragszol, belesorolom magam az általánosba, mivel embernek érzem magam. A gép teljesítményének semmi köze az irányításhoz, a maradék minősítéseidet pedig akár nekem írtad akár másnak nem hiszem hogy helyénvaló.
Én nem érzem magam lámának, sem hülyének (relatív, az átlaghozképest biztos nem . Finnyás lehetek, bár elég ronda játékokkal is el tudok játszani, csak azért mert hangulata van, nagyszerű játékélményt nyújt. Az IG3 irányítását is mindenki fikázza, nekem szokatlan volt, de más gondom nem volt vele. Ennyit arról hogy finnyás lennék.
Az pedig hogy valahol kevés hajós csata van, nem jelenti azt hogy RPG. Egyrészt a szerepjátszás elég érdekes lenne űrhajókkal, másrészt nem annyit jelent hogy van pár karakterem...
Az IG3 igenis taktikai játék: a DEMO-ban ez az egy jól kijön, hiszen elég nagy tűzerővel szemben kell a hajóid OKOS irányításával felvenned a harcot.
De IG3-ról ennyit, ez azért mégiscsak egy Digital Reality fórum.
408 levél
Válasz 02.10.08. 17:22 #300
Telapo
Predator: bocsi kissé félreérthetően írtam, az üzenet 2. felét nem neked cimeztem bocsi.

Tidus: az IG3ban ha jól emléxem egy interjúra, nem lesz még 10 hajód sem egy flottában hanem 6-8 nagyobb. Éppen emiatt képzeld el úgy mint a Commandost, lehet fura hasonlat, de talán érezteti mire gondolok.
A Heag.-ban pedig számomra könnyen észrevehetőek az Ig2-vel való hasonlatosságok a harc terén. Éppcsak ott külön harcképernyő volt, és nem volt limitálva a hajószám, illetve itt a kötelékszám. Lehet engem is hurrogni, hogy köze sincs az IG2-höz, legyen akkor biztos teljesen véletlen volt Én így látom.
ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD
2469 levél
Válasz 02.10.08. 17:16 #299
Cloud
Preda:a okokathogy miert nemérti meg valaki irányitást nem rád mondtam hanem általánosan....

Lehet majd leszoltok de IG3 szerintem inkáb RPGstilusu. kicsi flotávalkelvégigtolni mindent.( mert ha 50 hajotkel egyenként iranyitani az érdekes)

Haegemonia pedig a bszot nagy ürcsatak jateka lesz... ahogy az animacioban isláttuk ahogy elsuhan a 400 vadász =)))
629 levél
Válasz 02.10.08. 16:37 #298
predator
Elárulom, hogy az IG2 demoja azonkívül hogy nem volt kampány, mindent megmutatott a játékból, egy hétig csak azzal játszottam, amíg a teljes verziót meg nem vettem. A Haegemoniával kemény fél órát játszottam eddig, és nem hiszem hogy meg fogom venni.
De a vita értelmetlen. Úgysem fogjuk meggyőzni egymást (én nem vagyok hajlandó csak azért játszani valamivel mert magyar, ti meg szemet hunytok minden hibája felett mert magyar - vagy nektek így tetszik, ez is egy vélemény).
Az IG3 nem ítélhető meg a DEMO alapján, csak az űrharcot meg egyáltalán a grafikát láttuk (az IG3-ban is lesznek pl. hősok ha jól tudom). A Haegemonia viszont egy komplett játszahtó demo, aminek az a feladata, hogy rávegyen a teljes játék megvételére. Nálatok ez sikerült, nálam nem
1247 levél
Válasz 02.10.08. 10:23 #297
erdos
Nem láttam az IG2 demoját annak idején, de el tudom képzelni, hogy nagyságrendekkel kevesebbet mutatott magából, mint amikor a kész játékban bolygók tucatjait és csatahajók tömkelegét irányítottuk. Én ismét csak azt tudom mondani hogy a lehetőséget nem szabad elvenni a bizonyítástól. Számomra a DR (és természetesen a Philos) név garancia.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
3167 levél
Válasz 02.10.08. 10:00 #296
'Tacker Takk'
Örülök, hogy ráértek egymást, és a magyar játékokat kritizálni...A kis időmilliomosok
Szeritnem az építő kritika minden esetben jöhet, persze azért mások véleményét tartsuk tisztába...
A Haegemonia nekem szimpatikusabb, bár se az Imperium Galactica 3, sem a Haegmonia nem megy a szuper gépemen, a videókártyám hátrányai miatt...
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
3127 levél
Válasz 02.10.08. 09:52 #295
Blade Runner
Elsőként arra kellene utalnom, hogy azért, mert egy játékot magyarok fejlesztettek, nem kellene az esetleges hiányosságai/hibái felett szemet húnyni, mert a játéknak egyébként a világpiacon kell megmérkőznie a többi játékkal, és azokkal értek egyet, akik a hasonló kategóriájú HomeWorld, vagy O.R.B. játékokhoz is hasonlítja a Hegemóniát, nem csak az IG3-hoz.
A demo nem tudott meggyőzni arról, hogy érdemes volt a fejlesztést elvinni az űr RTS irányában, ahol olyan nagyágyúkkal kell majd megmérkőznie, mint pl. a HomeWorld2, ami készülőben van, de akár az O.R.B. vagy az eredeti HomeWorld is komoly ellenfél. Ami az IG2-ben egyedi volt, a bolygó felszini harc, a komoly stratégia, birodalom építés szerepe erősen csökkent, és a hangsúly elsősorban a taktikai csatákra redukálódott. Ez önmagában nem lenne probléma abban az esetben, ha sikerült volna bármelyik területen túllépni a ma már 3 éves HomeWorld játékon. Az IG vagy az IG2 újszerűsége után számomra a Hegemonia inkább vissza, mint előre lépés.
Magamban persze azért drukkolok, hogy a játék eladási statisztikáit a fejlesztők az orrom alá dörgöljék, és bebizonyítsák, hogy csak vészmadárkodtam.
Blade
1247 levél
Válasz 02.10.08. 09:18 #294
erdos
Nagyon alapos kritikák ezek, de szerintem van egy-két dolog ami mellett nem szabad szó nélkül elmenni.
1: Hajók grafikája
Én úgy vettem észre hogy a Haeg-ben nem hajókat, hanem bizonyos osztályú flottacsoportokat kezel a játék (7 vadász,4 romboló...) ergo nagyságrendekkel több hajóra számíthatunk benne, mint az IG3-ban ahol 1 egység 1 hajó. (ez sem előny sem hátrány, igazából inkább a játék stílusára lesz kihatással) IG3-Haeg :1-1
2: Irányítás
Kövezzenek meg érte, de szerintem a Haeg egy feltupírozott 2D-s taktikai mapet használ minimális térbeli használhatósággal (a DEMO alapján), míg az IG3-ban a mozgástér nagyobbnak tűnt. IG3-Haeg 2-1
3: Fejlődés, hősök:
Haeg: tetszik
IG3: ? IG3-Haeg 2-2
SZÓVAL KELL MIND A KETTŐ !!!!!!
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
629 levél
Válasz 02.10.08. 07:06 #293
predator
Ok, ez befér ide is. Hogy a komolyabb fejlesztő mitől komolyabb a garázsfejlesztőnél te tudod, én szerintem max annyival hogy több a pénze, de még ez sem feltétlen igaz (inkább nem részletezem). Bizonyos értelemben egyébként garázsfejlesztő vagyok, de ha valamit, akkor a tudást nem hiszem hogy megkédőjelezi, ha mégis, akkor sem vagyok lama (ami miatt ezt felhoztam! - de nem kívánok bizonygatni semmit, majd bizonyít a játék . Nem állítok ilyet hogy bent lehetnék a Philosnál, DR-nél, vagy bárhol máshol, soha nem is próbáltam, lehet tényleg hülye lennék hozzá. Ki tudja? Mindenesetre egy saját komplett játéktervem volt meg egy pár kapcsolatom, úgyhogy inkább saját csapatot szerveztem. Röviden ennyit...
1819 levél
Válasz 02.10.07. 22:36 #292
Moken
Csak arra, hogy komolyabb fejlesző vagy-e, vagy "csak" garázsfejlesztő?
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
629 levél
Válasz 02.10.07. 21:29 #291
predator
Nem hiszem hogy ide tartozik, de mire vagy kíváncsi (mondjuk inkább email témája, vagy minimum egy másik topicé, ezt a helyet hagyjuk meg a DRnek)?
1819 levél
Válasz 02.10.07. 21:26 #290
Moken
Mégis milyen játékprogramozó?
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
629 levél
Válasz 02.10.07. 21:11 #289
predator
??? Mondtam, hogy nem érdekel más véleménye? Írtam valamit, erre Tidus kollega egészen érdekes válasszal állt elő.
Az IG3 irányítása nem mondom hogy a legjobb, de jó.
Asszem sehol nem mondtam olyat, ami arra utalna, hogy nem fogadom el más véleményét. Ha félreérthető voltam akkor elnézést.
408 levél
Válasz 02.10.07. 21:05 #288
Telapo
Predator te vagy az első aki azt mondja tetszett neki az IG3 irányítása! Eddig szinte mindeni anyázottm hogy irányíthatatlan. Ettől függetlenül nem értek veled egyet a Hae.-vel kapcsolatban, nekem bejön. Ugyanakkor nem ugatnálak le mert neked nem tetszik. Ha valakinek nem tetszik, hogy mindenkinek különvéleménye van (Minority Report után szabadon) , az ne olvasson fórumot, aminek pont ez a lényege. Nekem pl. a Dio2 nem tetszett hamar meguntam, pedig mennyien játszák a mai napig is. Erről ennyit, a lényeg ha csak a saját véleményed érdekel akkor irjál notepadbe magdnak párbeszédet, amiben jól egyetértesz magaddal.
ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD
629 levél
Válasz 02.10.07. 19:30 #287
predator
Dino nem szereti a multi hozzászólásokat, de valami kimaradt: Te szarnak tituláltad az IG3 irányítását, pedig nekem azonnal kézre állt, semmi gondom nem volt vele. A grafika jobban tetszett, de ez ízlés kérdése. Az effektek terén nálam szintén az IG3 nyert, kivéve a robbanást. Ebben tényleg jobb volt a DR. Játékmenetügyileg még nincs mit hasonlítani, az IG3 szinte semmit nem mutatott ebből (a harcrendszert láthattuk - nekem ez ott jobban bejött)
Na és mielőtt valami megjegyzés érkezne a munkahelyemre: nem vagyok sem Philos, sem Mithis fejlesztő, nem ezért tetszik jobban az IG3...
629 levél
Válasz 02.10.07. 19:25 #286
predator
Kösz szépen a jellemzésemet én mint programozó (játékprogramozó!!!) és designer nem tartanám magam lamernek. Gyenge gépem sem igazán van, 1.6 Ghz-es P4, ATi Radeon 7500 video, 512 MB RDRAM. Lehet nem erőmű, de a minimum konfigot messze túl teljesíti. Ráadásul semmi köze ahhoz, hogy jó e az irányítás. Hogy hülye lennék, ez relatív, te is hülye vagy Einsteinhez képest gondolom. Finnyás: na ez látod lehet.
Tudnék építő jellegű kritikát mondani, de hiába mondtam eddig úgyis leugattak. Na meg ez itt egy demo, így valszeg a kiadó már rábólintott a bétára -> hiába mondok bármit, nem oszt nem szoroz, a játék úton van.
És végezetül elmondom te mi vagy: egy elvakult Haeg fan. Ennyi. Nem bírod elviselni, hogy másnak esetleg más az ízlése.
ui: Szép játék, de nem az én stílusom. Ha mégis leülök ilyennel játszani, akkor előveszem a jóöreg HomeWorldot. Sokkal jobb lett volna, ha eredeti játékot csinálnak, nem másolnak, ráadásul rosszul.
3167 levél
Válasz 02.10.07. 19:22 #285
'Tacker Takk'
Lusta vagyok, tehát nem olvastam el minden hozzászólást, de annyit mondok:
"A puding próbája az evés" -de ezt a műveletett, nem a szakács, hanem a vendég végzi el.

-Tacker a Naxos-ról
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
2469 levél
Válasz 02.10.07. 18:40 #284
Cloud
Predator: "nem szeretném a Haegemonia csapatot megsérteni" akor ne is tedd.
Ha nem teccik a jatek akor ne jácál vele ne pedig a keszitöket baszogassad. Ilyen játékot csináltak es nem az volt a cél hogy Öfelsége SemiSemjo-nak megfelelö game legyen. Amugy kategoriajanak csucsa szerintem. Aki nem birja irányitást:
vagy finnyás
vagy hülye
vagy lamer
vagy gyenge gépe van hozzá
629 levél
Válasz 02.10.07. 15:13 #283
predator
Nos én viszont nem szeretném a Haegemonia csapatot megsérteni, de: a grafika lehet hogy szép (igaz nekem nem jön be), de a játékmenet...
Nekem az a véleményem, hogy ez egy gyengére sikeredett HomeWorld klón. A felhasználói felület a HomeWorld és az IG2 gyerekbetegségeitől szenved. Az irányítás pedig bár a HomeWorldben sem volt tökéletes, itt ráadásul nincs is teljesen kidolgozva. Lehet van pár új elem a játékban, de alapjaiban mégiscsak maradt HomeWorld klón. (szerintem)
SQJ-vel értek egyet abban, hogy jobb lett volna az IG vonalat továbbvinni, és nem egy ilyen ultra-populáris gémet gyártani, akár folytatásnak nevezem akár nem (mert ugyebár az IG2 is csak a nevében volt IG, semmi köze nem volt az első részhez, szvsz nem folytatás)
Mást nem írok, úgyis le leszek ugatva...
1247 levél
Válasz 02.10.07. 08:36 #282
erdos
Kipróbáltam a demot és nekem nagyon tetszett.
Sajnos egy-két dologra nem jöttem rá (munkások számának növelése, gyárépítés, stb...) de nekem azt nyújtotta amit vártam. Kritikát részletesen szerintem csak a full game után érdemes mondani. Számomra kötelező darab.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
24 levél
Válasz 02.10.06. 20:23 #281
SQJ
Mind1, bár a demó nem volt túl meggyőző, de majd a magyar verzsönt is kipróbáljuk és most már tényleg jöhetne a full game, valszeg. az azért kicsit ütősebb lesz
Én és én, meg az agyrém...
24 levél
Válasz 02.10.06. 11:25 #280
SQJ
És hiányzik ahajók felszerelhetősége á la Masters of orion, IG., Ascendancy stb. Lehet később lehetőség nyílik erre is.

Mondjuk a hajók felszerelése, poénos módon a Privateer-ben volt legjobban megoldva, mert ott gyönyörűen LÁTTAD hogy mit szerelsz a hajódra és nagyon zoral gépeket össze lehette rakni, még egy kis felderítőhajócskából is ÉS repülés közben valóban midnen klappolt ! Pedig az "csak" egy űrszimcsi...
Én és én, meg az agyrém...
24 levél
Válasz 02.10.06. 11:21 #279
SQJ
ÉN értem, nem kell izgulni , de az IG sem a Reunion folytatása volt, azonban a DR garancia volt rá, hogy a vonal töretlen marad. Most ez kicsit fura volt. A kapitányságról annyit, emlékezzünk az IG1-re ott sem szétdarabolt küldetésekkel (gy.k. pályákkal) oldották meg hogy visszafogjanak, sorban jöttek a dolgok, de azért lavírozhattál, már az elejétől (akkor még kicsit, később sokat !).

Meglátjuk a teljes játékben milyen lesz a H, remélem valamivel "hadurasabb", ha már Haegemonia a címe ÉN adok neki esélyt, mert eddig is mindig adtam a DR-nek és nem csalódtam (nagyot).
Én és én, meg az agyrém...
1819 levél
Válasz 02.10.06. 11:06 #278
Moken
Nem érted, hogy ennek semmi köze az IG-hez?!
Ez egy új játék, nem folytatás!

A demoban ráadásul azért vannak küldetések, mert itt még csak egy kapitány vagy akinek a felettesei mondják meg, hogy mit csináljon. Később már sokkal szabadabb lesz a játékmenet!
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
24 levél
Válasz 02.10.06. 09:44 #277
SQJ
A küldetés dolog szép, meg minden, csak mocskosul nem reális. Ha hadurat kell játszani (én azt akarok, sorry), akkor szabad kezet kell kapjál, magad kell kialakítanod a birodalmad képét, ami így teljességgel lehetetlen, az előre megtervezett úton és kiépítetteségben kell haladjál. Egy Dune 2-nél ez még újdonság volt, mára már szakállas elképzelés. Egy Panzer General más dolog, mert ott kvázi történelmi csatákat nyomunk és így reális, hogy csak az elit egységeinket vihetjük magunkkal, a többi történelmileg hiteles helyen, időben, felszereltségben jelenik meg. DE az IG vonulat birodalomépítgetős gamma, jó lett volna ehhez tartaniuk magukat...

És ÚTÁLOM mikor a kedvenc egységeim elmennek spontán üdülni, mert a nyomi pályatervező úgy gondolta ! Ez minden ilyen gammára vonatkozik.
Én és én, meg az agyrém...
8 levél
Válasz 02.10.06. 08:41 #276
BoneMan
Szevasztok!

Játszott már valaki a demóval?Ha igen magyarázza már el mit kéne csinálni az első pályán mert valamit mindig elbaszok.
1819 levél
Válasz 02.10.05. 19:52 #275
Moken
Nekem nem jön be a Datachat
Gyere inkább mIRC-re, a haegemonia.hu szobába.
(irc.extra.hu)
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
2469 levél
Válasz 02.10.05. 19:09 #274
Cloud
Gyere még ma este datachatre. Ott Debrecen szobában vagyok. megbeszeljük
1819 levél
Válasz 02.10.05. 17:20 #273
Moken
Én mennék, de hogy kell?
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
2469 levél
Válasz 02.10.05. 16:27 #272
Cloud
akor meg hülye vagyok =)

Ize ki jönne 1 multi partyra? kibrobalnam limitálatlan csatákat.

Zene olyan mint a csillag kapuban
1819 levél
Válasz 02.10.05. 16:07 #271
Moken
Mondják.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
2469 levél
Válasz 02.10.05. 16:06 #270
Cloud
Mar megoldotam nem kel help, de mie nem mondjak hogy 1ik holdon lehet epiteni? =)
2469 levél
Válasz 02.10.05. 14:55 #269
Cloud
Plz valaki help, amiz lejeb irtam
1819 levél
Válasz 02.10.05. 14:07 #268
Moken
A vadászok a filmekben, játékokban általában a leggyengébb egységek, csak gyorsak és mozgékonyak. Ezen nem kell és nem is lehet vitatkozni.
A küldetés alapú rendszerrel sincs semmi gondom, persze ez ízlés kérdése.
De ez a játék nem az IG folytatsa ezt meg kell értened. Új rendszer, történet.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
2469 levél
Válasz 02.10.05. 13:49 #267
Cloud
Iez anal a küldetésnél vagyok mikör szédibolták a flotámat és le kel nyirni valami bojgot.
aszondja csináljak 1 massziv flotát,.......
hogy kel ??? valaki segitsen amr leci
2469 levél
Válasz 02.10.05. 13:45 #266
Cloud
Hát nem tudom. Nekem ez a küldetés rolog nagyon teccik. ezért szeretem IG1 et is.
Jo hogy 1 felsöbb rendszer lelimitálja a lehetöségeket.
Vadászok dolog semilyen féleképpen sem orvosolhato.... IG1 ben meg mondjuk elejinte müködött de ha tul erösek akor csak vaádsz alapu lenne egész...
Enb ugy oldotam volna meg hogy vadász-t csatahjo nehezen nyirja ki.
a zene viszont fantasztikus, föleg ami a menü alatt megy. Ilyen zenét csak Stephen Spilberg filmekben hallotam...
24 levél
Válasz 02.10.05. 13:03 #265
SQJ
Az egy dolog, hogy van rá gomb, de ez kéne legyen a default ! Utálom mikor gombokat kell nyomdosni egy RTS-ben, azért van az egér. A másik dolog, hogy a régi IG-kben az idő belassult, ha valami fontos történt, itt meg akár az egész küldetést elvesztheted, mert nem váltasz elég gyorsan vissza, normál speed-del meg csigaverseny az egész. És hiába a varázslatos follow gomb, attól még a csata kiterjedése átláthatatlan, főleg igaz ez a föld elleni támadásra.

Ezek még apróságok, de vannak komolyabb gondok is, amik javításra szorulnak(nának) szerintem:

- A vadászok megint semmire sem jók (IG betegség), gyorsak, de itt vége is, 4 full corvett osztaggal nyomtam végig és NEM volt ellenfél
- Ez a vigyük tovább az osztagunkat dolog, még elmenne, de ki találta ki ezeket a hülye egység limiteket ???, így semmi értelme összeszedni ezt-azt, vagy megcsinálni secondary objective-eket, mert úgysem fér be a következő küldetésbe amit összekuporgatsz
- Mi ez a küldetés alapú rendszer ??? EZ suxxx !!! Pont az volt eddig a lényeg, hogy folyamatosan játszunk és zajlanak (akár párhuzamosan) az események, úgy alakítottuk legelejétől (!) a birodalmunk, ahogy kedvünk szottyant, most meg a kedves pályatervezők ezt megteszik helyettünk, HÁT NE TEGYÉK, így nincs benne semmi élvezet, vagy kihívás !

Pont olyan lett a gamma, mint bármelyik, tucat, küldetésalapú, megszokott felépítésű űrcsihipuhi ! Nem hinném hogy bárki erre számított, vagy ezt várta ?!! Hiába szép, meg jó, meg minden, de ez a Reunion-os vonal megerőszakolása, pont mintha vadidegenek csinálták volna és nem a DR. Egy Űr-Swine

Ettől függetlenül biztos jó üzletet csinálnak vele, mert így könnyebben eladható a sok igénytelen amcsi nyomingernek, de én valami mást vártam a DR-től, s szerintem jogosan... (asszem még mindig a REUNION az etalon, marad is ahogy elnézem)

Bocs, de aludtam rá, így sajna a véleményem romlott tegnap óta.

ÉS én nem hasonlítgatom az IG3-hoz, mert nem is biztos, hogy az kijön, másrészt az VALÓBAN nem az IG vonulat folytatása és VALÓBAN "idegenek" csinálják(ták).
Én és én, meg az agyrém...
2469 levél
Válasz 02.10.05. 10:02 #264
Cloud
mind2 tötöknek igazava van. De sojnak abban igaza van hogy zoomolasnal nem is láthatók már az egységeg, rakjatok ra olyan kis keresztete mint IG3 ban.

Aban viszont igaza van moken nek hogy IG3 irényitása durvább volt. mert ott nem islehetett szinte parancsolni hogy PONTOSAN hova menjen mert lehet atment pája tulso végére. vegyverek nem voltak automaták, na mind1
nekem tecik de zoomon meg kicsit javitsatok.
ha mast nem adjatok ki megjelenes utan 1 nagyobb patchet
1819 levél
Válasz 02.10.05. 09:00 #263
Moken
Nyomd meg az F-et és akkor követi a kijelölt egységet a kamera.
Nem tudom mit paráztok annyira a irányítással. Szerintem jó és könnyen kezelhető. Ehhez képest az IG3 irányítása egy kalap sz*r.

Ez pedig nem az IG folytatásának készült, nem kell hogy bármi köze is legyen hozzá...
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
408 levél
Válasz 02.10.05. 02:20 #262
Telapo
Ajánlanék figyelmedbe egy gombocskát, a titok mint mindig odaát van, most az F1 mögött... Nézd át és rájössz a lényeg, el kéne olvasni a helpet, gombkiosztást...
ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD
24 levél
Válasz 02.10.04. 23:39 #261
SQJ
Végignyomtam (túl könnyű, de demónak elmegy).

Hááát, hogy a kamera ott marad, mikor bezumolsz dupla-klikkel a térképről, az valami eszement dolog, mert a hajók viszont szanaszét szélednek és soxor semmit sem látsz a csatából. Ha van erre valami gomb, vagy kapcsoló, az jó dolog (volna). A squad-ok kamera-követésére gondoltam (á la IG3 demó).

Nekem kissé nehézkesnek (inkább körülményes) tűnt az irányítás, a csata "kissé" átláthatatlan, ha meg térképről csatázol, minek ez az egész 3D cécó ?!! Az egész kezelés egyáltalán nem triviális és nem olyan könnyen elsajátítható, mint ez elődöknél.

Az IG2 jobban üt számomra még most is, de lehet, hogy a teljes verzó kissé csiszoltabb lesz.

Ezek a rajzolt/számolt (kitudja ?) figurák meg NAGYON bénák.

A zene zajos (?!!) nagy hangerőn.

Mindenesetre nem rossz, de így CGI és komoly földi management nélkül ennek tuti nem sok köze van már az IG2-höz...

Jah, bug is volt benne, de hát demó, ez természetes.

Bocs, hogy csak a hibákat sorolom, de az előnyök és jól sikerült dolgok magukért beszélnek, ennek a gammának már nem kell reklám , tudjuk mi azt, hogy szuper !

Valszeg. ez is megy gyűjeménybe !
Én és én, meg az agyrém...
1819 levél
Válasz 02.10.04. 20:48 #260
Moken
Nekem semmi baja
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
6609 levél
Válasz 02.10.04. 20:42 #259
Kolin Mekré
ehh ami itt van fenn a Dome-on CRC hibásan jött le :/
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
2469 levél
Válasz 02.10.04. 20:35 #258
Cloud
na 3. küldetésnél vagyok. Grafika puszi meg csoringer GF2 n is szép. Föleg a roncsok tetszenek. De szerintem finomitsatok a kamera mozgatáson. a többi cool, van vadász nézet?

by

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.