Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Haegemonia: Legions of Iron

417 levél
Válasz 02.09.20. 10:11 #207
Dauby
Úgy, hogy telefonon értesitünk mindenkit a rendelés felvételéről, majd a kipostázás előtt még egyszer és ekkor kitérünk a pólóméretre is.
5454 levél
Válasz 02.09.20. 09:55 #206
Dino
Jelenlegi szituáció: XL és XXL póló lesz (de megpróbálom meggyőzni őket, hogy csináltassanak L-eset is...
A Digital Reality a megjelenés előtt meg fogja még kérdezni a megrendelőiktől, hogy mekkora pólót kérnek. (Én a Heroes 4 megrendelés tapasztalatai miatt kérdeztem ezt meg előre.)

Moken: A 12ezret elég részleteiben eltenned előre, a lényeg, hogy november 11-ig összejöjjön a pénz

Tib: A fentiek vonatkoznak Rád is. Azt, hogy Daubyék hogy kezelik a visszajelzéseket, nem tudom, mi e-mailben visszajelzünk mindenkinek, aki tőlünk rendel. (Rendeljetek tőlünk!
980 levél
Válasz 02.09.20. 08:33 #205
Tombi
Én is kint voltam télepó The LIFE AND DEATH csapattal nekem is g2 mx-et mondott a csávó
Minden tiszteletem a mentősöké...ök minden nap áldozatot hoznak
1247 levél
Válasz 02.09.20. 06:49 #204
erdos
Én már egy hete megrendeltem, de még fel sem kerestek. Visszakanyarodva a két játékhoz szerintem igazán nagy dolog hogy két Magyar játékot hasonlítgatunk össze mert a konkurencia a poros nyomukba sem ér. Engem személy szerint nagyon megfogott az IG3 demoja. Szédületes a grafikája, például az ellen különféle támadásai ellen a pajzsok változtatása, vadásztámadás, stb... Nagyon kár lenne érte ha nem készülne el.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1819 levél
Válasz 02.09.19. 20:27 #203
Moken
Nagyon megköszönném Dino, mert nekem nagyon fontos az a póló! Ráadásul kiskorú létemre igen durva 12 rugót előre eltenni.


Tib: Engem felhívtak, igaz anyám tudta le az egészet, de tőle se kérdezték a méretet
A darabszámot és a cuccost a megrendelésnél már megadtad, azt nem kérdik
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
897 levél
Válasz 02.09.19. 20:20 #202
Tib
Dino!

És mi van akkor, ha engem már felhívtak, csak nem voltam otthon, amikor hívtak, így csak az üzenetrögzítőn hallgathattam végig, hogy "a Haegemonia rendelését regisztráltuk". Nem mondtak semmit, hogy melyik editiont, hány darabot, és arra se kértek fel, hogy felhívjam őket a póló méretével kapcsolatban. Ja, és emilt még nem kaptam tőlük, szóval nemtom, hogy ez most hogy lesz...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
5454 levél
Válasz 02.09.19. 20:07 #201
Dino
Szerintem megfeledkeztek arról, hogy a póló méretét betegyék a megrendelőlapba. Gondolom majd mindenkitől megkérdezik emailben. Nekem meg eszembe jutott, hogy ez is egy hasznos info.
De szólok Daubynak, hogy mondjon hivatalos állásfoglalást.
1819 levél
Válasz 02.09.19. 19:51 #200
Moken
Hogy lehet az, hogy a hivatalos Haegemonia site-on nem kérdezik a póló méretet a Pc Dome-os megrendelésnél viszont kérdezik???????????????????????????
Választ várok!
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
3167 levél
Válasz 02.09.19. 19:25 #199
'Tacker Takk'
Végre valahára itt az áhított Digital Reality gém. Remélem nagy siker lesz.
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
1819 levél
Válasz 02.09.18. 19:46 #198
Moken
Kedves Digital Reality!

Lenne pár kérdésem amiket jó lenne ha valaki megválaszolna. Nem nagy dolgok, de érdekelnek és szerintem másokat is.
1.Milyen lesz a multiplayer? Elsősorban a szerverkeresőre gondolok. Csak külső Gamespy klienssel lehet majd szervereket keresni, vagy lesz beépített kereső is?
Esetleg lesz All Seeing eye támogatás?
2.A Collector's Edition-t ugye postázzák is, ha a honlapon rendeltem meg (természetesen postaköltséget én téríteném meg)?
3.Illegalitásnak minősül-e a zene CD-t másolni? Nálunk (az osztályban nagyon szeretik az ilyen típusú muzsikát, már az IG2-t zenéjét is ki akartuk írni csak éppen nem találtuk
4.Az IG2 esetében adtatok ki pár küldetést a játék megjelenése után, igaz ezt nem folytattátok sokáig
A Haegemonia esetében (ha minden jól megy akkor nagy sikerre számíthattok) várhatók-e ilyen "különc" küldetések? Esetleg lesz pályaeditor, akár később is?

Nagyon jó lenne, ha válaszolnátok, de az TITOK, hogy miért ennyire fontos
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
5 levél
Válasz 02.09.18. 14:54 #197
zenty
Hi!
Na én is megnézegettem Ig3 és Haegemoniát

Ig3:Grafikailag nem rosz ürhajó terén föleg , és az ür is nagyon szép benne de a robbanás förtelmes! Haegemonijának jobb!!
Ja is igazábol is igy lenne hogy az ürhajóba néha bevillan a nap fénye szerintem cool
Mivel ig3 valoszinüleg nem lesz kész hát kár érte!
Haegemonit:Szerintem is jobb lesz az ig3-nál

Itt is grafikailag minden szép bár az ürben azok kivilágositott bárányfelhök hát elég érdekes?Olyan mintha nem az ürben lennék hanem a légtérbe!Az űrhajok se rosszak de egy kicsit olyan mint ha rajzoltak lennének!Szerintem egy ilyen gamnél nagyon szép gyönyörü grafikára kell törekedni és nem woodo 3 kártyának megfelelni
Na ennyit akartam de szerintem mind a 2 game jó lesz sok sikert !!
2469 levél
Válasz 02.09.17. 19:57 #196
Cloud
Na olvasgattam visza hozzászolások között.
es leirom a véleményem( lehet néhol érthetetlen lesz )

Na szal láttam Haegemoniat meg Ig3-t.

Ig3:

A grafika néhány helyen szép, néhány helyen röhelyes. ami az Ig3ban qrvára zavaro volt az a Nap volt ami a mozgatás közben néha bevillant. a Hajók lehet szépen vannak kidolgozva ( és szerintem ugy lettek csinalva hogy " ilyen lesz a ürhajozas 300 év mulva " gépeket csináltak. Lehet szepek de nem érzi az ember rajtuk hogy több ezer ember ül bennük, igazi dinamikus gépek. Hanem össze vannak ragasztva 4db gyogyszeresdobozból. a lézerek kidolgozása olyan " tyüüüüütyüüüüüüü-tyüüüüüü legyen mégtöbb CSÍK" szerü lett.
ami viszont nagyon teccika demoban ahogy az elején a galaxisba kezd bezoomolni.
Ig3 ban nem teccik a hajók irányitása, leszakadtak a megszokozz imperiumtol( bar a cég miatt érthetö ) jo lesz ez is de Hg monia 30% al jobb szerintem.ami szánalmas, az a hajok felrobbanása, hasonlot tudok rajzoolni paintbe, es meg bántja a szemet is és átláthatalan töle a csatatér.


Hegemonia: Robbanás effektek... annyit mondok : ahhhhhhhhhhhhh =) állati jo ahogy a rollingba felrobban a 2. gép( ahogy 5 darabra törik meg röpköd a törmeél wáá )

az ürallomas nagyon kiraly lett föleg ahogy robban, amin lehetne javitani az a Bolygok mérete, szerintem megkenne 3x oznia bolygok nagyságát. meg ki kéne venni a rollingban látható " vadászokat" és kissebbeket kéne berakni. de Hegeemonia szerintem sokkal jobb lett.


Ig3= Wing Commander film
Haegemonia= Babylon 5

Köszi hogy elolvastatok az érthetetlenség miat ne bszatok le léci =)))))))))
408 levél
Válasz 02.09.16. 16:14 #195
Telapo
Bazz, kint voltam ma az infomarketen, mert volt 1 Cs bajnokság. Aztán közvetlen mellette ott ment ez a csoda. Egy demo verzió volt, ami elvileg jövő hónapban kerül netre! Az az ember aki felügyelte a dolgot, nagyon sok mindent elmondott nekem a játékról és be is mutatta a dolgokat. A játék Nov 11-én fog megjellenni magyarul. A game elvileg egy 800Mhz-es gépen és gf2vel jól fog menni. Illetve gyakorlatilag egy gf2mxen is mert a hapsinak az van és neki jól megy. Mindenesetre a game már kész van teljesen, még egy kicsi teszt van vagy mi, meg sorozatgyártásra előkészülés stb.
Szal a game real-timeban qrva jó. Nagyon hangulatos, bár a demo még csak angol nyelvü. Mindenki vegye meg, mert megéri!!!
ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD
2469 levél
Válasz 02.09.16. 13:48 #194
Cloud
Lol. nekem ugyanez a gépem csak PIII 933mhz
es Gf2 32 mega.
De rollign semmmit sem akad.
3 levél
Válasz 02.09.15. 22:11 #193
scout
Tisztelt Készítők!

Nekem csak annyi lenne a kérdésem, hogy mi az a config amin a játék 1024x768x32-ban full beállításokkal futni fog.

Kipróbáltam a rolling demot, de nálam észrevehetően akadt néha!

A configom:
Asus Tusl/2C
Celeron 1300 (Tualatin)
Geforce4 Ti 4200 64MB
256MB SDRAM

Op. rendsz: Windows Xp Proffesional (Hun)

2469 levél
Válasz 02.09.14. 21:03 #192
Cloud
Helo, Debreceni vagyok hogy tudnék szerezni ilyen edition-t?

ja es alig varom mar hage-t. Nagy repa lesz ez a külföldi riválisok seggébe.

És hajra DR! orszag büszkeségei vagytok!
24 levél
Válasz 02.09.13. 20:55 #191
Csaki
Hát igen... Tényleg nagyon figyeltek a magyarokra, és ez jó!

A Collector's Edition-t mindenképpen érdemes megrendelni, mert sokminden más mellett, egy dedikált póló is jár hozzá (amíg a készlet tart). Ezért +2000 Ft-ot kifizetni nem kár.

Én már meg is rendeltem, tegyétek meg ti is! - ez volt a reklám helye

ja igen, és nézzétek meg az oldalamat is! (2-vel lejjebb)
A man with nothing to lose
417 levél
Válasz 02.09.13. 16:17 #190
Dauby
A mai naptól egy gépen demonstráljuk a Haegemoniát az InfoMarket kiállitáson a BNV területén. Az esemény egészen szept. 19-éig tart, ahol többek között szóróanyagokat osztogatunk és a játék a magyar közönségnek is bemutatkozik.

A jövő hét elejétől frissülő honlapunkon pedig előrendelési akció indul! Érdemes lesz odafigyelni a játékra, hiszen a magyar játékok története során először készül majd "Collector's Edition" kiadás is, számos szép extrával...

A teljesen magyar nyelvű változat megjelenési ideje 2002. november 11., azaz megelőzi a nemzetközi debütálást is - még mondja valaki, hogy nem figyelünk oda a magyar játékosokra!
24 levél
Válasz 02.08.22. 20:50 #189
Csaki
Már régóta csinálok egy oldalt a Haegemonia-ról, és mivel elég kevés a látogatóm, gondoltam felrakom ide a címét. Remélem nem haragszotok.

http://haegemonia.fw.hu
A man with nothing to lose
9 levél
Válasz 02.08.07. 18:25 #188
Alurion
Sziasztok!

Hát letöltöttem az IG3 demóját. Nem igazán voltam elragadtatva tőle. Személyes véleményem szerint a Haeg. grafikája sokkal szebb. Valahogy kicsi olyan Babylon 5-ös, ami az egyik kedvencem.

Nah ennyi voltam.
Alu
509 levél
Válasz 02.08.05. 00:42 #187
Muad-Dib
Kedve Thomas\dr és Digital Reality!

Először is elnézést kérek a "nem kulturált" hangvételű levelem miatt, szerintem nem volt az...
Nem árt ha tisztázunk 1-2 dolgot: Látatlanba ne írj olyan dolgokról, amiről foglamad sincs: 16 éves vagyok, kitűnő tanuló, teniszező ( Debreceni Naplóban pár napja voltam benne, mint elsőosztályú csapatjátékos ), pályamunkás és teniszedző, egyszóval tudom mi a munka,így azt a kérdést, hogy eddig ki dolgozott többet inkább hanyagoljuk...

Kevés szabadidőmet néha számítógépezéssel töltöm; rendkívül érdekelnek a hazai hírek, események: mi történeik a Digital Reality és a Philos Labs boszorkánykonyháján.
Annak idején, mikor megjelent az Imperium Galactica II, óriásit alkottatok, minden elismerésem a tiétek ( az eredeti 8000Ft-os játék ott pihen az ágyam melletti polcon - Mégis mi alapján vontad le azt a következtetést, hogy írom a játékokat, plána ha magyar alkotásról van szó???

Nem elfogultságból írtam az előző levelemet, hanem a tények alapján!
Az IG3 minden ízében profi alkotás, és ne mondjátok, hogy nincs igazam, ezt ti tudjátok a legjobban, mint játékfejlesztők: az zene atmoszférikus, és nagyon hangulatos opera-hasonlat rendkívül profi módon szerkesztve. Az engine-sebesség pedig magáért beszél!

A ti játékotok is biztos jó lesz, ott lesz a polcomat, de a Digital Realitytől többet vártam: tudom, hogy egy rolling demóból nem lenne szabad sok következtetést levonni, de biztos nem a legrosszabb dalbetét került rá felvételre! Az amit hallunk hangulatilag meg sem közelíti az IG2 zenéjét!
Engine: Azt mondod nincs lebutítva? Kihasználja az GF3 tulajdonságait? Ha igen akkor a motor butított, ha nem akkor meg rossz, mármint nem rossz, de azok a 1024x1024-es felbontású textúrák nem úgy néznek ki mint a képeken, egyszerűen nem élesek, legalábbis annyira nem, mint az IG3-ban.

Ja és az IG3-mat nem törölték, ki fogják adni(nagyon remélem)!

Sok sikert a játék befejezéséhez, és remélem, hogy a véleményem ellenére, megint egy klasszikus lát napvilágot!

Muad-Dib, aki a helyes utat látja
10 levél
Válasz 02.08.03. 00:17 #186
Thomasdr
Hello!Irtam neked egy hosszabb mailt.Ha nem ment at szolj!Koszi!
5 levél
Válasz 02.08.01. 12:13 #185
Su
Kedves Thomas!

Olvasván az előző hozzászólókat kicsit csodálkozom. A Heg' grafikája szerintem igenis kellemes (bar azok a baranyfelhok tenyleg megmosolyogtatoak) es szerintem sok szempontbol lefolozi az IG3-at. (Nem mindenhol, de erről később)

Elsosorban a textúrák azok, amikre azt mondom, hogy sokkal jobbak mint a "riváliséban", az IG3 hajóinak a textúrája néhol annyira rusztikus és egysíkú, hogy az az érzése támad az embernek, csupán teszt állapotban leledzik. Nálatok ez mindenképpen előny, látszik, hogy van élet a hajókon, a burkolat felszíne meggyőző, jók a fények, kellemes a high-tech beütés.

Viszont a külső fény effektek (pajzsok, erőterek, lövések, rakéták csóvái) talán az IG3-nál jobban eltaláltak. Nem minden effektnél van ez így, de az összhatás meggyőzőbb. Ez valószínűleg annak is köszönhető, hogy náluk az egész "fényorgia" egységes, míg nálatok néhány effekt kilóg a sorból, hogy predátor szavaival éljek: rajzfilmes.

Persze itt van ellenpólusnak a robbanás megvalósítása, amira azt mondom, hogy nem csak az IG3-nál jobb, hanem a valaha készített egyik legjobb ilyen jellegu stuff. En is egy fejleszto csapatban dolgozom, es el kell mondanom nalunk is mindenki maximalis elismeressel beszelt a robbanas effekteitekrol...

A modelekrol annyi, hogy sem az IG3 sem a Heg' modeljei nem tetszenek igazan. Nem tudom, hogy ez a concept-esek vagy a modellerek hibaja, mindenesetre nalam valahogy nem jonnek be. Persze van néhány cool hajó pl. a rolling demotok lapos romboloja, de a sok model mintha a 70-es evek sci-fijebol jott volna ki, hianyzik az elegancia a vadaszoknal, valamint hianyzik a massziv elrettento design a csatahajoknal). Pl. az IG3 eredeti conceptjeibol (amik szerintem oriasiak - elismeres Gogos urnak es a tobbieknek) sokszor csak dobozok jottek ki, amiket a szegenyes textura csak meginkabb kiemel. Ha valasztani kellene, azert meg mindig inkabb a tietek mellett dontenek, mert a Heg' hajoiban vannak otletek, megha kicsit fapadosabbak is kidolgozottsag teren, mint az IG3 hajok.

Vegul:
A bolygok es egyeb object-ek nalatok messze szebbek, a self-illum effektek, a texturak, a bump resz es a kidolgozottsag nagyon meggyozo.

Osszessegeben gratulalok, nezd el a kritikakat, de kikivankoztak belolem. Tudom, hogy rengeteg munkatok fekszik a project-ben es ez meg is latszik rajta, de javitani soha nem keso (kiveve ha a kiado mar ott lohol a nyomotokban a hataridovel

Minden jot!
10 levél
Válasz 02.07.30. 23:07 #184
Thomasdr
Mert az okos kiado kitalalta hogy amerikaban lagyen a cime Hegemonia.Kiadok.Asszem eleg ha ennyit mondok.
629 levél
Válasz 02.07.30. 23:02 #183
predator
Most jutott az eszembe még egy kérdés: miért lett a Haegemonia-ból Hegemonia a rolling demo-ban?
5959 levél
Válasz 02.07.30. 17:35 #182
Mephisto
Sajnos ez nekem sem tetszett :"-(
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
60 levél
Válasz 02.07.30. 15:56 #181
Norbyte
Sziasz Mind,

megnéztem a Haegamonia videót, nagyon szép.
De. A világűr azért nem kéne, hogy úgy nézzen ki mintha nappali megvilágítás lenne, a bárányfelhő szerű, narancssárga-fehér csillagködökről nem is beszélve.
Igencsak le leszek lombozódva ha a végleges változatban is az űrhajók az űrben (hol máshol?) földi vízgőz fellegek előterében fognak bóklászni.
MSI K7N2 Delta-L, XP 2800+, 3*256DDR400 Samsung, Sapphire R9800Pro 256
629 levél
Válasz 02.07.30. 14:56 #180
predator
Én nem műanyagot írtam, hanem rajzfilmet. Megkérdezem nyiltan: direkt ilyen hatást akartatok elérni, vagy csak én látom úgy. Végülis annyira nem lenne bajom a rajzfilmes megvalósítással, a Blizzard RTS-ei is ilyen hatást keltenek itt-ott, csak épp űrstratégiában ilyet még nem láttam és nekem a "realisztikusabb" megvalósítás jobban tetszik.
Pl. Az IG3 hajóin mindennek megvan a maga funkciója. Az egész hajó egy téglatest (ha nem is az, de valami nagyon primitív test) lenne, ha nem pakolnának rá különböző cuccokat (hajtómű, fegyverek, stb.) Ez általában megszokott látvány a sci-fikben - a hajók nem szépek, de mivel hadihajók, ezt nem is várja tőlük senki. A Haegemonia hajómodellei egyrészt elég egyszerűek, másrészt minden - amennyire pár shot és egy rolling demo alapján meg lehet ítélni -, a modellek mindenféle funckionalitást nélkülöző csicsákkal vannak tele. Ok, végülis már valaki leírta korábban, hogy eleve miért irreálisak az ilyen játékok, de egyfajta normát talán tartani kellene. Persze nyilván sok embernek bejön (nyilván nektek is, különben nem csinálnátok így), ez csak az én véleményem.
Ezen kívül a shotok alapján megítélve lehetne jobb a felhasználói felület is. Ez nem tetszik az IG3-ban sem. Az egész egyszínű (nálatok pont kék) és ez elég nyomasztó a játékban - szerintem. Sokkal jobb lenne egy színesebb összeállítás, mégha csak pár színt használtok is fel.
Utólag pedig elnézést kérek a sok IG3 hivatkozásra, de elvégre ez az egyik legnagyobb konkurenciátok
Jah, még valami Muad-dibnek: Az IG3 sem tökéletes, a Radeon sokkal többet tud a Geforce 2-nél, mégsem láttam egy csomó effektet, amit az IG3 elvileg támogat és a radeon is képes lenne megfelelő sebességgel megjeleníteni. Persze a CDV szerint ez a demo Parheliára lett optimizálva, más kártyákon nem fut helyesen, nemsokára kihoznak egy normális demo-t.
Ha csak ennek a levis ürgének nincs véletlenül igaza, és tényleg lefujták.
10 levél
Válasz 02.07.30. 10:34 #179
Thomasdr
Nem mondod komolyan hogy a bump mapping-rol irt reszt komolyan vetted!
Egyebkent aki ugy latja hogy muanyagra emlekeztet a jatek kinezete kerem irja le hogy pontosan mire gondol mert szeretnenk javitani rajta.Elore is koszonom.
629 levél
Válasz 02.07.30. 08:03 #178
predator
Egyébként ha már a DR-esek ezt a topicot kifejteném én is a véleményemet.ű
Nekem nem szaggatott a rolling demo, igaz mindenféle beállítóprogi nélkül fingom sincs milyen beállításokat szedett össze magának a hardver alapján.
Szerintem a Haegemonia zenéje egyáltalán nem katasztrófa, tölts le a honlapjáról néhány számot!
A grafika meg engem egy rajzfilmre emlékeztetett. Lehet hogy rosszul látom, de bennem mind a hajók, mind a csillagköd, sőt még talán a bolygók is ilyen érzést keltettek. Ha igazam van (ez majd kiderül ), akkor a Haegemonia grafikája nem rossz (egyébként sem), csak nekem spec. az IG3 jobban tetszik.
A programozásról: hát nem tudom. A bump mapping nem egy nagy durranás a programozás szempontjából. Más kérdés hogy a grafikusoknak elég nehéz bumpmapokat rajzolni, és megkönnyíti egy olyan progi az életüket, ami a nagy felbontású hajókról mintát vesz, és bumpmapot készít belőle (mint a doom 3-ban). Persze hülyének nem nézlek, tudjátok ti, mit csináltok már így 3 játék után
Jah, én nem Muad-dib vagyok álnéven , de megelőzöm az utóiratot: általában eredetiek a játékaim, de ha magyar akkor meg mindenképp.
3 levél
Válasz 02.07.30. 01:49 #177
levis
Ez a kis vita amugy ertelmetlen mert a Philos mint olyan mar reg megszunt letezni(csod)az Ig3-at pedig cancelezte a CDV.
10 levél
Válasz 02.07.30. 00:51 #176
Thomasdr
Nem tudom melyik jatek rolling demojat lattad,foleg ha a zenei reszrol ir enyhen szolva roppant elfogult velemenyedet olvasom,de menjunk akkor szepen sorban:
Sebesseg.A jatek meg valoban optimalizalasra szorul,dolgozunk rajta.
Nagyfelbontasu texturak.A Haegemonia-ban 1024x1024-es (ennel nagyobbat inkabb filmekben hasznalnak) texturak vannak a nagy hajokon tobb pass-ban renderelve egyeni shaderekkel.Hogy ez mit jelent,neked valoszinuleg nem kell magyaraznom.Szemmel lathatolag tisztaban vagy egy ilyen lebutitott engine mukodesi elvevel.Hogy az IG3 mennyire hasznalja ki a gef3-at,nem tudom.Ha a bumpmapping bekapcsolasara gondolsz talan ha lenne meg 1 evunk,tovabbi 2 programozo felvetelevel megoldhatnank.Ennyi tobblet idonk sajnos nincs.A pixel shaderek hasznalatarol pedig ugy gondoltuk hogy nem eri meg egy kartya kedveert.Hogy a zenevel mi bajod nem tudom,a minosege valoszinuleg azert kataszrtofa mert olyan hulyek vagyunk hogy csak 8khz-en tudtuk kimenteni.

Vegul azt javaslom hogy kulturalt hangvetelu levelet probalj irni akkor talan kevesbe cinikus iromanyt kapsz valaszul.
Tanulj egy kis tiszteletet azokkal szemben akik egy project alatt valoszinuleg tobbet dolgoznak mint amennyit te eletedben fogsz.
Cserebe azert a tiszteletert amit toluk kapsz egy magyar verzio kepeben amit kiirsz a 80perces cd-re...



509 levél
Válasz 02.07.28. 22:42 #175
Muad-Dib
Sokkal jobb fejlesztőcsapatnak tartottam a Digital Reality-t, mint a Philos Labs-t, egészen addig a pillanatig, míg alkalmam nyílt megtekinteni a Haegemonia rolling demóját, és az Imperium Galactica 3 játszható, de nem hivatalos demóját.

Az első dolog, ami nem hagyott nyugodni, az a megjelenés. Az IG3 demót 1024x768-ban futtattam és minden olyan effektet bekapcsoltam, amit csak a video options engedélyezett. És az 1,4Gigás AMD-s Thunderbird-ömön, GeForce2 TI 64Mbyte DDR SDRAM-mal, 256Mbye DDR memóriával és egy ABIT KG7-es alaplappal eszméletlen gyorsasággal futott, kb 80FPS-sel mehetett.
A látványtól pedig elállt a lélegzetem: a nagyfelbontású, eszméletlenül éles textúrák, a robbanások, speciális effektek, a visszatükröződő felületek; egyszerűen fantasztikus volt, le a kalappal a készítők előtt. A másik dolog, amiben csodát műveltek a Philos Labs fejlesztői, az a zene: Űropera: Tökéletesen beleillik a környezetbe, fantasztikus hangulatot teremt a játéknak, és a lényeg: látszik rajta, hogy a zenét elsőosztályú zenészek készítették, fantasztikus minőségű, nagy tapasztalatra utal.

Ezzel szemben a Haegemonia rolling demója egyenesen ronda volt ugyanezen a gépkonfiguráción: Digital Reality: ezt a fajta butítást komolyan gondoltátok? Hogy lehet ennyire visszafogni a játék grafikus engine-jét? Nem sül le a pofátokról a bőr? Az IG3 nemcsak a GeForce3-at használja ki, hanem még a Matrox Parheliát is, mégis csodálatosan néz ki GeForce2-vel is, nincs lebutítva.
Másik dolog, ami teljesen kikészített: az a zene minősége. Nem azt mondtátok egyszer, hogy a zene/hang terén minőségi ugrásra készültök? Mert, amit a rolling demó alatt hallunk az IG2 zenéjének hangulatát meg sem közelíti, minőségileg pedig katasztrófa.
A spec. effektek pedig elbújhatnak az IG3 mellett, meg se közelítik azt a látványvilágot, és ehhez a butítás is közrejátszott.

Nekem -mint ahogy az a szövegből már kiderült- az IG3 sokkal jobban bejött.
Előre gratulálok a Philos Labs-nak, mert játékuk világsiker lesz, a nem hivatalos demóból már nyilvánvalóan látszik. A sztoriról pedig Nulászi Zsolt gondoskodik: ez egy másik ragyogó ötlet volt, hogy a magyar szerepjátékírók csillagát jelöltétek ki a történet megalkotására.
A Digital Reality pedig gyorsan szedje össze magát, mert a világhírű játékuk folytatása nem kis csapást mérhet cégük hírnevére.

Muad-Dib, aki a helyes utat látja
2 levél
Válasz 02.06.19. 21:19 #174
DRCVGT_
És akkor most van egy Voodoo 3 3ds kártyám és azon nem futna a haegemonia?
3167 levél
Válasz 02.06.08. 19:32 #173
'Tacker Takk'
Ez teljesen érthető, azért nem fejlesztik a honlapot, mert a játékkal bajlódnak. És ez így jó, nagyobb lesz a meglepetés.
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
9 levél
Válasz 02.06.07. 23:21 #172
Alurion
Hát lehet hogy a játék nagy lesz, de abból ítélve ahogyan a honlapját NEM frissítik, ismét a PR lesz az a bizonyos banánhéj amin elcsúsznak.

Mán nem azért de pl. egy dió2 megjelenése előtt már egy évvel akkora bonanza van, hogy ihaj.

Szóltam: Alu
21 levél
Válasz 02.06.07. 22:07 #171
Lezl
Realitásról meg annyit, hogy elöször a világür háttérgrafikája reálisabbra készült, de tul sötét volt úgy annyira, hogy az egységeket nemigazán lehetett látni ezért került be ez a nem tul reális de szerintem igen jól kinéző háttér.
Megjelenés meg elvileg szeptember végén, elképzelhető hogy angol verzió előbb, de valószínűbb hogy angol és magyar egyszerre.
(Egyébként ezek az infok szintén a SCIFI napról származnak.)
21 levél
Válasz 02.06.07. 22:02 #170
Lezl
Én úgy tudom, hogy elsősorban GF2-re készül a játék, de GF1-en is futni fog, de néhol lassan, voodoo-t teljesen ellehet felejteni és talán lehet benne gf3 efekt is, de nem valószínű, inkább csak gyorsabb lessz gf3-on a cpu-k terén pedig tudtommal semmiféle optimalizáció nem lessz a game-ben, tehát mindegy hogy amd vagy intel van.
9765 levél
Válasz 02.06.06. 19:43 #169
vally
Ember, ezt mondták a fejlesztők...
Mind a kettőn fog futni helyesen, de P4-em mondjuk 3-5%-kal gyorsabb lesz /SSE2/
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
408 levél
Válasz 02.06.05. 18:22 #168
Telapo
Persze, ennél már csak az lenne viccesebb, ha azt mondanád, hogy csak voodoo-ra lesz optimalizálva a grafika.
Nem gondolod, hogy csak az egyikre lesz majd kimondottan "kihegyezve", mert akkor a játékosoknak lassacskán a fele nem fogja megvenni. >
ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD
9765 levél
Válasz 02.06.04. 19:55 #167
vally
Én inkááb úgy érzem, hogy P4-re van kihegyezve, de persze fog futni AMD-n is... :-I
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
408 levél
Válasz 02.06.03. 16:11 #166
Telapo
Én pesszimistább vagyok, úgyhogy júli elején veszek is egy athlon xp 1900-at.
ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD
9765 levél
Válasz 02.06.02. 21:41 #165
vally
Voltam a sci-fi napon, aholis volt egy kis Haeg bemutató, kurva szép a gamme, meg királyok is voltak a fejlesztők, utána nyomatták 1000L a játékot a gépükön, szal megaistensászár volt a gém!
Pesze P3 800 kell majd alá, de ezért megéri majd bőviteni...
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
5 levél
Válasz 02.05.27. 01:11 #164
Su
Predator: igazan jol informalt lehetsz Mindenesetre en mult heten azt lattam, hogy osszesen ha 4 ember lehetett bent. Ha azt vesszuk, hogy egykor 100 korul dolgoztak ott, jelenleg mar nincs semmilyen fejlesztes (mar ha az IG3 movie reszenek befejezeset nem szamitjuk, ami ugye lehet, hogy nem kell majd a jogutodoknak - leven, hogy talan alaposan atgyurjak a sztorit is es ahhoz nem fog passzolni az egesz), valamint hogy elkepzelheto, hogy az IG3-bol nem is IG3 lesz, ha nem tudnak megegyezni a nev megvasarlasarol, haaat.... Ha ez nem szeteso felben levo ceg, akkor nem tudom, hogy mi A Philos velemenyem szerint meghalt, es ezen mar a csoda sem segithet!
1819 levél
Válasz 02.05.26. 22:20 #163
Moken
Ez már nekem is feltűnt. Nagy hiba, de remélem csinálnak vele valamit és inkább a realitást (elvégre Digital Reality), mint a látványosságot helyezik előtérbe.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
5959 levél
Válasz 02.05.25. 21:05 #162
Mephisto
A grafika télleg büntet, de: néztetek ti már fel az égre? Szerintetek az égen, beleértve a Föld körül is mindenhol csodaszép ködök, elhajló csillagok, elmosódott égbolt és sűrű gázfelhő van?

Katasztrófálisan néz ki az égbolt, hihetetlen, hogy a DR fejlesztők nem néztek még fel az égre s úgy alkották meg az űrt!
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
9 levél
Válasz 02.05.20. 22:19 #161
Alurion
Szia Predator!

Kicsit offtopic de legalább olyan fontos Tudsz valamit, hallottál valamit a philosról amit esetleg mi halandók nem tudunk. Mindenesetre elég nagy a köd köröttük. Légyszi oszd meg velünk tudásod, vess némi morzsát az éhező nép elé

Alu
629 levél
Válasz 02.05.20. 07:29 #160
predator
Nem ide tartozik de a Philos nincs szétesőfélben
A 2002 május meg nem hiszem hogy igaz lenne, hiszen akkor most mindenki Haegemonia lázban égne. Amíg meg nem jelenik addig mindenki azt várná ,aztán meg az emberek eltűnnének a netről és csak azzal játszanának
9 levél
Válasz 02.05.20. 00:04 #159
Alurion
Sziasztok!

Igaz az a megjelenési dátum ami a játék honlapján van? (2002.május) Ha igen, akkor azt kell hogy mondjam elmaradt a hírverés a játék körül.

Megy át hozzátok valaki a szétesőfélben lévő Philos-tól?

Alu
9 levél
Válasz 02.05.18. 23:40 #158
Alurion
Sziasztok!

Először is örülök neki, hogy nem tűntetek el a nagy szoftverfejlesztőket felfaló, gonosz pénztárca bendőjében.

Volna pár kédésem hozzátok a játék filozófiájával kapcsolatban:

A kis vadászgépes típus lesz inkább a játék a la Star Wars? Vagy inkább a nagy csatahajók lesznek benne a főszereplők a la Star Trek.

Én személy szerint az egyes variánsra szavazok, vagy valami középútra. Mert pl. szerintem ezt nem sikerült jól eltalálotok sem az IG1-ben sem a 2-ben. A csatahajók mindíg kikapták az ezermillió vadászomat. Pl. adhatnátok minden vadásznak egy biz. százalékot valami critical hit-re.

Na ennyit mára belőle, jó munkát!
Alu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.