Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Commandos 2: Első benyomások

417 levél
Válasz 01.10.04. 09:33 #31
Dauby
Natasha-t is észrevehetik, akárcsak a kémet, de rá más szabály érvényes, más katonákkal!!! Vigyázat.

Nekem legnagyobb problémát az AI okozza. Ehhez képest a Desperados maga volt a kánaán az egymást figyelő őreivel, változatos riasztásaival, előre ki nem számitható helyzeteivel!!! És a civilekkel, akik nem kirohantak a pályáról (ez azért röhejes a Kwai-folyós munkatábornál, nem, emberek, és csak úgy hagyják az őrök???), hanem sikitozva segitséget kerestek és ők is riasztottak...szóval ezen a téren nem az igazi.
Másik pedig a könnyűsége...mi a túrónak 30-40 kézigránátot, 50 egészségügyi csomagot és hadd ne soroljam a többit elrejteni pályánként???????????? Hard fokozaton. És összeszedsz párat, megbújsz, embereid védekezésre, sofőr vagy utász készenlétbe helyez, odaszaladó őrök pedig készek...ezenkivül nem lettek balanszirozva a karakterek. A búvár önmaga kétlábon járó gyilkológép - egymás után hajigálja a késeket, Natasha teljesen felesleges, csak szinfolt, de tök használhatatlan (kivéve első misszió). Nem lehet igazán kihasználni a járműveket, mert szinte csak diszként funkcionálnak...szóval lehet itt is kritizálni.

Ezekről mi a véleményed (többiek is irjanak, persze)? Én ezeket mindenképpen felhozom a cikkben, sajnos. Objektivnek kell lenni, még akkor is, ha imádom a játékot!
2319 levél
Válasz 01.10.04. 07:36 #30
matarese
És aztat elfelejtettem, hogy látta már valaki milyen csukafejest ugrik a búvár?
Kattintok a vízre, hogy rohanjon, mert észrevették (mesterlövész távcső jelent meg az alakjánál), és gyorsan nyomkodom a vízet.
Erre mit csinál? Elindul a legrövidebb úton (mondom: programhiba, hülyegyerek, ne arra!), és ugrik egy fejest a vízbe, és már nem is látják.
Nem rossz!
2319 levél
Válasz 01.10.04. 07:34 #29
matarese
A tiszt előtt még a kém is lebukik.
Ez teljesen normális, hiszen okosabb, mint a mezei kopaszok.
Ez ha jól emlékszem a kiegészítőben is így volt. Tehát az SS, vagy Gestapos észrevett, és le is buktatott.
Ja, és még valami. Hol van az ALARM?
Még egyszer sem hallottam, pedig az első részben ez állandó volt.
Most mást kiabálnak.
Nem mintha ez hiba volna, csak tök jó volt, úgy rohanni, hogy az egész német különítmény ott lehelt a nyakamban az ALARMMAl.
Ja már nemtom ki mondta meg, hogy kell kamerát váltani, de köszike.
3313 levél
Válasz 01.10.03. 23:23 #28
Reapest
De! Nálam is ez volt! A mocsok nem is figyelt a két kis kopaszra, akik panaszkodtak neki, csak a muffot bámulta! Aztán amikor a közelébe ért, kicsapta a balhét.
1219 levél
Válasz 01.10.03. 21:37 #27
Wotan
Bad Sector: "Ez szerintem nem baromság, hiszen a valós életben sem lőnek csípőből a katonák, csak azért mert nem biztosak abban, barát-e vagy ellenség, akit látnak." Hát szerintem egy szupertitkos bázison azért már csak lőnek egy angol ruhában lévő, hatalmas zsákot (tengerész) cipelő emberre, akinek mellesleg csupa vér a kése.

A nőt az utcán a három közül nem egy tiszt vette észre?
"Mortui solum finem belli viderunt"
319 levél
Válasz 01.10.03. 20:21 #26
Bad Sector
"Az már mekkora baromság, hogy ha egy katonámat a német észreveszi a halványzöld részben, mikor áll, akkor egy óráig nézi és csak utána kezd el riadózni."

Ez szerintem nem baromság, hiszen a valós életben sem lőnek csípőből a katonák, csak azért mert nem biztosak abban, barát-e vagy ellenség, akit látnak. Egyébként ha elrohansz, rögtön lőnek és ha sokáig úgy maradsz, akkor is lőnek. Úgyhogy sok esélyed így sincs arra, hogy gond nélkül megúszd a dolgot...

"De a legnagyobb hiba szerintem, hogy ha egy emberem meghal, akkor simán újraéleszthetem firstaid vagy ennivaló segítségével."
Hmmm... idáig még nem is hagytam fajulni a dolgokat. Vagy reload volt...

"Natasha szintén lebukik, ha fut. Úgy látszik, abban az időben Németországban tilos volt futni "

Az még hagyján, de nekem gyalogolt a ribi, és még így is lelőtte három, addig békésen beszélgető katona! (Kint, az épületen kívül!) Német nők nem mehetnek utcára, vagy mi van???
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
1219 levél
Válasz 01.10.03. 19:22 #24
Wotan
kialudtam magam

Bad Sector: rájöttem mi volt a baja a kémnek. Ha nagyítóval rámutatsz a ruhákra, akkor csak az U betűt mondja. Később vettem észre kint az opcióknál, hogy D meg P betű a többi német ruha (az előző részeknél legalább a könyvben is benne volt a bill. leosztás).

Hát azért sajnos ennyi idő elteltével találkoztam sok hibával, furcsasággal. PL: minek lehet 10 puskát felvenni, ha csak max 15 töltényt tehetsz el (a súlyról nem is beszélve, hisz ki képes ennyit cipelni); nagyon idegesítő, hogy mindenhez csak a Sapper ért, a többiek egy gránátot sem tudnak eldobni, ráadásul a bombáknál megjelenik szinte mindenkinek egy "felrobbantani" ikon és amikor azt mondom, hogy "OK, robbantás" nem csinálnak semmit - azaz can't complite szöveg. A kémem admirális ruhában lebukik egy sima tizedes előtt. Ha a kém német ruciban van és fut, nincsenek "mátrixos hanghullámok", ugyanakkor ha valaki észreveszi, hogy fut rögtön riadó van. Bár a riadó semmit nem ér, semmi változás nem történik (az elöző részekben kijöttek a házból itt nem, vagyis egyszer kijőtt két katona összesen). Az is különös, hogy pl. a tengeralattjárós pályán, a hangárban össze-vissza lövöldöztem és NEM HALLOTTA MEG SENKI a bent lévők közül. Úgy látszik, Spanyolországban nem ismerik a visszhangot . Az elektromos kerítés kapcsolóját hiába kapcsolom le, ugyanúgy feszültség alatt marad (szintén az U-bootos pályán).

Bad Sector: Natasha szintén lebukik, ha fut. Úgy látszik, abban az időben Németországban tilos volt futni

matarese: shift segítségével sok helyre el lehet bújni.

Ami nagyon idegesít, hogy a kém méregfecskendője csak 3 lövet után halálos. Az első két adagnak semmi értelme. A sima bornak sincs semmi értelme, viszont az altatós bor igen hasznos. Az üvegek hajigálását megint csak feleslegesnek tartom. A legjobb móka viszont a falon kopogás.

Az már mekkora baromság, hogy ha egy katonámat a német észreveszi a halványzöld részben, mikor áll, akkor egy óráig nézi és csak utána kezd el riadózni. Előző részekben, ha a halványzöld részben megláttak, rögtön lőni kezdtek. Az is furcsa, hogy a lövések és halálsikolyok nagyon kis távolságig hallhatóak, arról nem is beszélve, hogy ugyanakkor, ha pl. a kerítésen kívűl lösz egyet, rögtön riadó van bent a bázison. Csak épp az a kérdés, hogy akkor hogy hallják meg? Persze ez nincs mindig így, de párszor előfordult. Az is érdekes, hogy sokszor mikor észrevesz a német egy pillanatra, nem jön oda, hanem továbbmegy.

De a legnagyobb hiba szerintem, hogy ha egy emberem meghal, akkor simán újraéleszthetem firstaid vagy ennivaló segítségével.

Huh, na ezt muszáj volt leírnom nektek, mert kiváncsi vagyok a véleményetekre.

Kár, hogy ilyen pici, de bosszantó hibák vannak, persze ettől még nagyon szuper a játék.
"Mortui solum finem belli viderunt"
2319 levél
Válasz 01.10.03. 15:33 #23
matarese
Engem csak akkor, ha nem volt rajtam az a ruha. Egyébként a fekete ruhás sösö tisztek, azok mindig lebuktatnak, és a végére persze kiderült, hogy ennél könnyebb pálya nincs is.
Persze, a kémet elbújtatni az ágy alatt kész szívás volt. 10 percig tartott míg észre vettem, egy villanást, ami a kis ikon volt, hogy menj alá, tengerész!
De a hangulat megmaradt!!!
319 levél
Válasz 01.10.03. 15:04 #22
Bad Sector
Egyébként én azt találtam furcsának a csajnál, hogyha kiment az ajtón, akkor kint három beszélgető német lőtte szét...
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
319 levél
Válasz 01.10.03. 15:02 #21
Bad Sector
Ez a játék nyugalomra ösztönöz...
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
2319 levél
Válasz 01.10.03. 14:38 #20
matarese
Ez jó! Köszönöm. Ja, és nem furcsa nektek, hogyha futsz, akkor rögtön lelepleznek?
Pl:3. pálya- csajszit nem ismerik fel, de ha elkezdek futni vele, akkor szétlövik.
2 levél
Válasz 01.10.03. 13:10 #19
Robby
Kitől tudom megszerezni a Commandos 2-őt???
Ha tudja valaki írjon!
Please!
319 levél
Válasz 01.10.03. 12:26 #18
Bad Sector
Nos, uniformis téma alapjai...
A kém mindenféle ruhát fel tud venni, és így el is tud vegyülni, de gyakran előfordul, hogy a ruha "rangjához" képest felette álló tiszt felismeri közelebbről. (Vastagabb zöld látómező) Ezenkívül, ha csak sima baka ruhában sasszézik, akkor el tud beszélgetni a német katonkákkal, de semmi több. Ha viszont alacsonyabb tiszti cuccot vesz fel, akkor azt is megparancsolhatja, hogy a német baka merre nézzen, ha pedig még magasabbat, akkor el is küldheti a katonát valahova ácsorogni. (Ott aztán jöhet az örömosoly green beret részéről... )
Többi ügynök
A bakák ruháját ők is fel tudják venni, de a németek sűrűbb zöld látómezejében ők is lebuknak. Világoszöldben viszont őket sem veszik észre, így nem kell kúszniuk-mászniuk. (Be kell vallanom, hogy ezt az utóbbi infót nekem is vki más írta meg emal, addig és is mászogattam
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
2319 levél
Válasz 01.10.03. 11:59 #17
matarese
És a többiek is tudnak ilyet? Csak azért mert a kommandósom fel tudott venni valamilyen új ruhát, de le is lötték benne.
319 levél
Válasz 01.10.03. 11:48 #16
Bad Sector
Wotan:
Válaszd ki a listából külön, ne csak az u-t nyomogasd. 100%, hogy a kém tud tiszti szerkót viselni, nekem szinte mindig abban van.
Vagy pedig tényleg hibás ez a verza...
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
2319 levél
Válasz 01.10.03. 07:13 #15
matarese
Én még csak az elején tartok, 2 proba+1 pályán vagyok túl, de már most azt mondom, hogy mindent lenyom a Commandos 2.
Nehéz egy kicsit, de épp ez benne a jó.
Szép, és tetszenek a videók az elején meg minden. Csak a kamerázással vannak bajaim. De csúcsszuper.
1219 levél
Válasz 01.10.03. 01:59 #14
Wotan
Egy halom energia-lötyit öntöttem ifjonti szervezetembe, így még bírom a maratoni, több mint 24 órája tartó játszást. A szemem már kocsonyás, anyám sem ismer meg, mert folyamatosan csak azt motyogom magam elé, hogy Yes Sir, Alarm, Okey-dokey meg hasonlók. A haverok a kocsmában értetlenül állnak az események előtt-most először mondtam nemet egy sörözésre.
De kitartok! Hihetetlen ez a játék, nem tudok szabadulni tőle. Megpróbáltam pihenni, de nem megy, mert nem bírok aludni a kiváncsiságtól, folyamatosan a játék jár az eszembe. Ha befejeztem, nincs kizárva, hogy PC elvonó kúrára kell mennem Új betegséget fognak rólam elnevezni: wotanicus commandosicus nemalvonicus.

Hihetetlen sokféle képpen lehet megcsinálni egy pályát. Folyamatosan találom a jobbnál-jobb cuccokat a pályán, minden idegrostom abba őrül bele, hogy megtaláljam a bonus pályához szükséges darabokat meg ilyenek.
Inkább már nem is írok, mert teljesen a játék bill. konfigjára jár a kezem.

Sir, yes Sir!
okey-dokey



Bad Sector: a fránya kémem még mindig nem képes tiszti egyenruhákat felvenni, kitart a bokorugrók szerkójánál.

Ja, és miért van a németeknek bazookájuk? miért nem inkább Panzerfaust, na mindegy
"Mortui solum finem belli viderunt"
20761 levél
Válasz 01.10.03. 00:22 #13
Eric
Lord:
"de most b*sszameg minek kell nyitni egy 3-4. comm2 topicot? így is annyi van már mint 1 ház..." - finom vagy és nőies a hangod

Wotan:Ha azt a kémet Mata-Harinak hívják, akkor ne is öltözzön, hanem inkább vetkőzzön

Na asszem én is rámozdulok erre a játékra!!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3313 levél
Válasz 01.10.02. 23:51 #12
Reapest
Első benyomások?
Hát elsőre benyomtam a CD-t a gépbe és nagyot csattantam a padlón az ámulattól. Én úgy fogtam hozzá ehhez a játékhoz, hogy egy gyenge vacak, folytatás. De egy nagyon kellemeset csalódtam és tényleg meglepett a játék. Egy dolog zavar vele kapcsolatban, hogy én ennek az évnek a végén is egy RPG-t akartam kijelölni "az év játéka" posztra, de úgy tűnik, ezt a címet lenyúlja a Piszkos tizenkettő!
5454 levél
Válasz 01.10.02. 23:44 #11
Dino
Tudom, már a nevedből is látszik, hogy gonosz vagy

Az Automex meg nem hiszem, hogy küldene patchet Tényleg, miért nem öltözik a kém? Ez egy nagy probléma ám, nekem se öltözik, igaz, én még csak fel se installáltam a játékot, tehát lehet, hogy máshol kell keresnem a megoldást
319 levél
Válasz 01.10.02. 23:35 #10
Bad Sector
Dino:
Szólni kéne az Automexnek, hogy nem öltözik a kém... Kűgggyenek má' patchet
Sorry, gonosz vagyok...
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
5454 levél
Válasz 01.10.02. 22:12 #9
Dino
Kicsit pontosítanám Wotan alábbi levelét. A forgalmazótól kaptunk kölcsön egy példányt, és mivel Thomas fogja írni a cikket, az hozzá került. Amúgy hétfő óta tudomásom szerint már kapható a játék a hazai boltokban (az Automex ma már postázta a megrendelőknek), így nem tudom, miért volt meglepő, hogy Wotan már játszik vele.
Az újonnan nyitott topicnak meg szerencsésebb lett volna a "Commandos 2: Első benyomások" címet adni, hogy mindenki láthassa, hogy miről szól, és miért nem került az eddigi topicba...
319 levél
Válasz 01.10.02. 20:32 #8
Bad Sector
Te Lord... Van egy óriási 5tletem... Kéne nyitni egy Commandos 2 topicot, nem? Mondjuk "Commandos 2 - da topic!" címmel...

Wotan:
Izé... Nem kéne reklamálnod a boltban, ahol vetted...?
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
3553 levél
Válasz 01.10.02. 20:23 #7
The Lord
de most b*sszameg minek kell nyitni egy 3-4. comm2 topicot? így is annyi van már mint 1 ház...
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
1219 levél
Válasz 01.10.02. 20:19 #6
Wotan
Mephisto: Kapunk a kiadótól egy példányt, de azt Thomas kapta, így megvettem. Hogy érted, hogy megvárni a megérkezését? Megvártam és megvettem.

Bad Sector: komolyan nem tud a kémem német ruhába bújni. Legalábbis a világoskék tiszti ruhát nem tudja felvenni. Én sem értem.
"Mortui solum finem belli viderunt"
319 levél
Válasz 01.10.02. 20:12 #5
Bad Sector
Sorry, egy kicsit nyers voltam de a lényeg: tűnk a szénakazalban egész biztosan fel tudja venni az összes német cuccot!
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
319 levél
Válasz 01.10.02. 20:10 #4
Bad Sector
"de például az is nagyon zavar, hogy a kémem valami miatt nem tud német egyenruhába bújni (pont ő!)"

Mi van??? Már hogy a fenébe ne tudna??? Ő tudja a legtöbbféle rucit felvenni! Szinte majdnem mindet magára tudja ölteni!
"God is dead, and no one cares. If there is a Hell, I'll see you there" - Nine Inch Nails
5959 levél
Válasz 01.10.02. 19:56 #3
Mephisto
meg is lepődtem, amikor egy külföldi újság hasábjain (szórólap) nagyban hídették, hogy megjelent. Aztán: nem hazudtak ezek szerint.

Wotan: te Dome tag vagy. Nem kaptok sajtó példányt, vagy nem bírtad volna kivárni a megérkezését?
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
1219 levél
Válasz 01.10.02. 19:56 #2
Wotan
A házakba be lehet menni, nézni, szóval ott is lehet garázdálkodni.
Ezt kifelejtettem.
"Mortui solum finem belli viderunt"
1219 levél
Válasz 01.10.02. 19:32 #1
Wotan
Sziasztok!

Tegnap megvettem a Commandos új részét és azóta folyamatosan ezzel játszom. Gondoltam, leírom első benyomásaimat a játékról, hisz sok embert érdekelhet. Természetesen ez nem ismertető (azt Thomas kollégám prezentálja majd), hanem csak egy kis bemutató a játékról.

A doboza szép, a könyve minőségi árú és a három darab vörös korong tartalma pedig lenyűgöző. Nagyon tetszett a 2,5 Gb full install, bár így nem kell hozzá CD.

Grafikailag szerintem tökéletes (főleg 1024-ben, full detail beállításokkal), a kamerát 360° forgathatjuk és természetesen van zoom lehetőség is. A hangok nagyon jók és a karakterek hangjai és benyögései is a szokásosak. A zene kicsit gyenge, de hát végül is nem azért vettem, hogy a kocsimban üvöltetve, megismertessem az utca népével.
Új karakterek, ellenségek és nagyon sok új használati tárgy. A hullákat kifoszthatjuk, nekünk és az ellenségnek egyaránt van hátizsákja, a zsákmányolt fegyverek muníciója véges, szóval egy igazi második részhez illő újdonság az egész.
Nagyon tetszik, hogy ha az emberek futnak, mátrix szerű hullámok jelzik, hogy meddig terjed a hang. Az ellenség sokkal intelligensebb, de a mi embereink is. PL. a vízbe már nem csak a lépcsőkön lehet bejutni, hanem bárhonnan csobbanhatunk egy gyönyörű fejessel és bármelyik emberünkkel. A búvárkodás külön egy teljesen víz alatti világba visz el minket, ahol cápáktól kezdve ellenséges búvár Kundokig bármi megtámadhat.
Egy adott pályán nagyon sok feladat, melyek menet közben folyamatosan bővülnek, így nagyon színes a játék.

Persze tökéletes program nincs, így sajnos kisebb grafikai hibákkal (pixel, hulla belelóg a falba) találkoztam, de például az is nagyon zavar, hogy a kémem valami miatt nem tud német egyenruhába bújni (pont ő!), pedig az összes emberem képes erre, bár nincs sok értelme. Persze remélhetőleg ez nem hiba, hanem csak az én átmeneti nem tudásomból adódó probléma.

Egyszóval egy FANTASZTIKUS játék lett a Commandos 2, érdemes volt ennyi ideig várni rá. Megkockáztatom azt a kijelentést is, hogy szerintem az idei év legjobb játéka előtt folyatom a szemem, már tőbb mint 18 órája, megállás nélkül.

Nagyon fontosnak tartom (nem győzöm állandóan hangsúlyozni), hogy eredetiben vegyétek meg a játékot. Tudom, hogy sokba kerül meg stb. szöveg, de megérdemlik a játék készítői, hogy megtiszteljük őket azzal, hogy eredetit veszünk, nem pedig másoltat. Ha átgondoljátok, nektek se esne jól, hogy évekig dolgoztok valamin, aztán meg az a hála, hogy nem az originált veszik.
Na ennyit az erkölcsről

COMMANDOS 2 FOREVER!!!

"Mortui solum finem belli viderunt"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.