Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» UnrealEditor

2 levél
Válasz 08.03.29. 15:28 #22
Endzsi1104
Hello. Hogy kell vizet csinálni? Unreal ed 3.0-ást használok. Az unreal Tournament 2004-eshez szeretnék csinálni pályát. 1x egy oldalról letöltöttem egy magyar leírást a 2.0-áshoz, ami nagyon hasonlít is rá, de valamiben más. ADD SPECIAL BRUSH - nál nincs ott, hogy water, és az actor classes, info/zoninfo résznél nincs ott, hogy waterzone. Hogy kell 3.0-ással? Megnyitottam egy eredeti pályát, és ott a víz felszine FluidicSurfaceInfo volt. Ezt meg is csináltam, most vízfelszine van, hullámzik is, de nem úszik benne. Csak keresztülesik rajta. Hogy kell hogy ússzon benne? Előre is köszi
669 levél
Válasz 00.12.17. 10:46 #21
Gubar
Hopsz, visszaküldte a mailerdaemon, hogy túl nagy a fájl. Majd elküldöm 2 daraban.
I'll be here...
669 levél
Válasz 00.12.16. 23:13 #20
Gubar
Elküldtem a tutorialokat zippelve, de elég nagy, 2,36 MB.
I'll be here...
486 levél
Válasz 00.12.16. 20:45 #19
Bercee
Nem mondom, neked van türelmed.Gratulálok.
Akkor ha lehet küldd el html-ben mert úgy legalább nem lassú.Megvan a Rune, király mer annak is ugyan az az editorja.
Akkor lécci küldd: tbercee@matavnet.hu
Ha kilépek a sötétből,és meglátod a szemem,annyit mondassz nekem:kegyelem!De sohasem!
669 levél
Válasz 00.12.16. 15:10 #18
Gubar
Már egy ideje dolgozok azon, hogy a tutorialokat .doc formátumban is elérhetővé tegyem, de egyelőre nem volt időm mindet elkészíteni. Szóval majd egyszer lesz. Esetleg HTML formátumban elküldhetem az egészet, mert azt a HDD-ről is meg tudod nézni.
Hogy lassan jön be, az minősítse a magyar internet-szogáltatókat
Ha meg akarod tanulni, javaslom, hogy indulj a "Kezdőknek" kategóriától, sorban, mivel a későbbi tutorialok ("haladóknak", Tapasztaltaknak") ezekre építkeznek. Különben még korán sem találsz meg mindent, ami a pályaszerkesztésserl kapcsolatos, de folyamatosan bővül a gyűjtemény. Ma is megy egy új tutorial, ha kész leszek vele estig.
I'll be here...
486 levél
Válasz 00.12.15. 23:54 #17
Bercee
Gubar jó a honlapod.Csak egy gondom van vele.Lassan jön be.És sok a tutorial, követhetetlen.Pedig megszeretném tanulni.Nem tom, megvan e még neked .doc-ba vagy bármilyen szövegfájlba, mer akkor jó lenne ha elküldenéd.Mer a tutorialbol kb. odáig jutottam hogy:kockában vagyok+textúra+fény.Ennyi.Lécci segíts, mer ezt a Rune-ban is használnám.
tbercee@matavnet.hu
Thnx
Ha kilépek a sötétből,és meglátod a szemem,annyit mondassz nekem:kegyelem!De sohasem!
669 levél
Válasz 00.12.13. 16:40 #16
Gubar
Pathnode -okat kell elhelyezned a pályán azokon a részeken, amerre akarod, hogy menjenek a botok. Kb 256 egys. távolságra.
I'll be here...
1146 levél
Válasz 00.12.12. 22:16 #15
Warhawk
De azért lenne pár kérdésem...
Pl. a tereptárgyakon hol lehet beállítani, hogy ne lehessen átmenni rajtuk. És a botoknak hogyan lehet megmondani, hogy kezdjenek el mozogni, taktikázni, ne csak álljanak, és bámuljanak?

Egyébként a tutorial nyomán elkezdtem egy pályát csinálni, és már egész yól állok! Még nem nagy szám, de 2-3 hét ráfordítással már egész pofás lesz! Úgyhogy jövök neked eggyel!

669 levél
Válasz 00.12.12. 07:07 #14
Gubar
Akkor a Rune készítői végre gondoltak erre is. A Wheel of time-hoz is letölthető egy pár ilyen ocx file, ezek szerint azok is megfelelőek lehetnek.
I'll be here...
1146 levél
Válasz 00.12.11. 19:48 #13
Warhawk
Egyébként a RuneEd is kért mindenféle oocx kiterjesztésű fájlt, de a CD-n volt egy olyan könyvtár, ahol ilyen esetre az összes fájl be volt rakva! Egyszerűen be kellett másolni a Windows/System könyvtárba, és kész! Kipróbáltam a Tournament CD-jén található editorral is megy!
669 levél
Válasz 00.12.11. 17:56 #12
Gubar
predator: nekem is megvan a Unreal: rtnp, de nekem gond nélkül megy. Erős a gyanúm, hogy a következőmódon megoldhatod az ocx-fájlos problémát: a GUnreal-nál találsz a Files szekcióban az Unreal kategóri alatt egy olyat hogy VBRun60. Töltsd le és installáld fel, és ha még mindig nem indul, majd kitalálok valami más megoldást.
Hát igen, az editorral nekem is kellett egy sort szívni, mire rájöttem, hogy tehetem működőképessé.
Na, szóval ha mégsem működik, van még ötletem, de szerintem menni fog.
I'll be here...
669 levél
Válasz 00.12.11. 17:44 #11
Gubar
Na, én is benéztem már ide. Szóval a GUnreal valóban igaz, én követtem és követel el továbbra is azt a siteot. http://www.tar.hu/gubar/.
A liftekről: tudsz-e movert csinálni? Ha nem, írtam egy tutorialt moverekről (a fenti címen találod), és bár eddig csak ajtókról beszéltem benne, ám a lift is tökugyanúgy működik. Szóval ezt ajánlom a figyelmedbe. Legközelebb jövő hétvégén teszek fel anyagot (köztük további movereket=ajtók, liftek, stb.). A mostani hétvégén is 4 tutorial került fel. Szóval akit érdekel, leginkább itt talál magyar nelvű anyagot az Unreal pályaszerkesztéshez. Máshol én nem találtam semmiféle tutorialt magyarul.
Ja, és természetesen minden Unreal motort használó játéknak majdnem ugyanaz az editora, szóval - bár én kifejezetten Unrealhoz és UT-hez írom őket - hasznát veszitek a tutorialoknak. Üdv:

Gubár

I'll be here...
2339 levél
Válasz 00.12.10. 17:52 #10
Dexter
Én nem tudtam nyujtani a dolgokat, meg textúrákat csinálni, szóval semmit, valaki elmondaná hogy kell?
"Tried to save myself but myself keep slippin away" I\I I II/I megnézni: kender.freeweb.hu!
2 levél
Válasz 00.12.10. 10:34 #9
Pityu Pityka
Hi, na szal ha vki le tudná írni hogy hogy kell liftet csinálni (részletesen) annak nagyon örülnék.
Van egy pályám tök kész van, de még kell rá 2 lift és nem tudom hogy kell.

925 levél
Válasz 00.12.10. 10:16 #8
Lacc
Nem túl bonyolult a használata. Az egészet úgy kell elképzelni, mint egy nagy tömb, amiből különböző méretű alakzatokat vágsz ki. Lehet beléjük tenni fényforrásokat, mozgo alkatrészeket (liftek, ajtók), meg dekorációt (textúrák, és kissebb objektumok). Kb. ennyit. Na persze azért ennyire nem egyszerű, de könnyű megtanulni. A két hiányzó file-t a Gunrealról le lehet tölteni.
Ja, és nekem is megvan a Rune, és teljesen megegyezeik a simával. Sőt! Még jobb is, mert vannak benne új funkciók!
YEP YEP! - Kipling :P
486 levél
Válasz 00.12.09. 23:13 #7
Bercee
Ja...boccs:
bercee@freemail.hu
Ha kilépek a sötétből,és meglátod a szemem,annyit mondassz nekem:kegyelem!De sohasem!
486 levél
Válasz 00.12.09. 23:12 #6
Bercee
Kérlek nekem is küldjétek el azt a tutorialt.Én se értek hozzá, de jó lenne ha értenék.Mert nem soká a Rune is meglesz.

Ha kilépek a sötétből,és meglátod a szemem,annyit mondassz nekem:kegyelem!De sohasem!
1146 levél
Válasz 00.12.08. 21:13 #5
Warhawk
Hopp... Most találtam meg a Gunreal oldalát, és mivel ha jól tudom, Gubár is olvassa ezt a fórumot, ezuton gratulálok neki! Tökös kis tutorialt csináltál, öcsém!
Már csak annyi kérdésem van, hogy nekem a Rune van meg, ellenben ha yol vettem észre, akkor a RuneEd szinte egy az egyben az UnrealEd mása (ami mondjuk nem is különös, mert ugyanaz a motor...)! Szerinted abban is működni fognak a leírásaid? Minden esetre megpróbálom...
629 levél
Válasz 00.12.08. 20:55 #4
predator
Nekem viszont fenn áll a következő probléma: az Unreal: Return to Na Pali van meg, eredetiben. A játék telepítése után az editor egy OCX file-t hiányol, és nem hajlandó elindulni. Csakhogy ez a file a CD-n sehol nincs rajta...
1146 levél
Válasz 00.12.08. 20:52 #3
Warhawk
Én is keresek hozzá valami tutorialt... Ötletem lenne millió, csak éppen abszolút nem értek hozzá...
925 levél
Válasz 00.12.08. 19:25 #2
Lacc
Konyítok hozzá. Tervezgettem néhány pályát régebben, alapvetően nem nehéz. Csak legyen fantáziád...
YEP YEP! - Kipling :P
2 levél
Válasz 00.12.08. 18:34 #1
Pityu Pityka
Aki ért az UnrealEditorhoz az legyen szives írjon nekem egy levelet, vagy írjon ide a fórumra.


A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.