Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Harckocsiszimulátorok

439 levél
Válasz 02.06.18. 23:01 #399
Dead Heart
Komolyan, mikor kinyitottam a lábamra esett a könyv belőlle
Szerencsére nem lett komoly bajom
"A meggyőződések veszélyesebb ellenségei az igazságnak, mint a hazugságok."
9786 levél
Válasz 02.06.18. 20:10 #398
Sirmelon
"Én már ejtettem a lábamra a könyvet"

És levették már a gipszedet???

Sirmelon™




Si vis pacem, para bellum!
439 levél
Válasz 02.06.18. 20:01 #397
Dead Heart
Laczko, az az igasság, hogy az ilyen típusú játékoknál sosem zavart, ha nem volt egetrengető a grafika. Szerintem pont ez az a stílus, ahol nem ez a lényeg. Ugyan is akik ilyenekkel játszanak, azok nem a grafikára gerjednek

Én már ejtettem a lábamra a könyvet
"A meggyőződések veszélyesebb ellenségei az igazságnak, mint a hazugságok."
9786 levél
Válasz 02.06.18. 19:57 #396
Sirmelon
Dead Heart:
Ott van biz' az! Én már le is töltöttem.

Laczko:
De igen dupla tokban van a 2 CD /Game CD + Additional CD/.
Boritó viszont nincs benne, igy érdemes lenyomni hozzá egyet.

Ja és még valami: senki se ejtse a lábára a kézikönyvet!!!!

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
10960 levél
Válasz 02.06.18. 14:49 #395
Lacko
A goodies között van. Van ott egy szép CD borító is. Ahol te vetted ott sem adtak hozzá CD tokot? Amikor mi kaptuk, akkor még csak egyenesen a fejlesztőktől lehetett megrendelni (nem volt bolti eladás) és frankón a kézikönyvbe volt becsomagolva egy csupasz korong, semmi tok.
De hát a belbecs sokkal nyomatékosabb ebben a játékban, mint a külcsín. Azért ha már elég sok MOD-ot felpakolsz, akkor annyira nem fog szarul kinézni a játk, mint most. Most még elég gyengusz, igaz?
439 levél
Válasz 02.06.18. 14:23 #394
Dead Heart
Megnéztem az oldalt, de nem találtam a magyarított mod-ot.
"A meggyőződések veszélyesebb ellenségei az igazságnak, mint a hazugságok."
439 levél
Válasz 02.06.17. 23:30 #393
Dead Heart
Nos, azért nem tudok vele játszani, mert pár napja vettem, meg amúgy is pancser vagyok.
Szóval komolyra fordítva a szót, nem játszottam még vele olyan sokat. Így aztán még az is gondot okoz néha, hogy hogyan válasszam le az ágyúkat a teherautóról, arról nem is beszélve, hogy hogyan lőjön az ágyú.
Szóval tényleg nem megy még, de gyakorlok
Az meg sosem zavart, ha nehéz egy játék
"A meggyőződések veszélyesebb ellenségei az igazságnak, mint a hazugságok."
10960 levél
Válasz 02.06.17. 13:27 #392
Lacko
Nem a te formád ilyen, hanem az enyém. Én csesztem el... Bocs, de már kijavítottam. Most már jó.
Van kint ezen az oldalon egy MOD, ami magyar nyelvűre cseréli le a CM popup menüit. Egy közeli ismerősöm csinéltam (upsz elszoltam magam...)
De ezt nem ajánlom, mert ha megszoktad az angolt, akkor baromi idegesítő a magyar, csak azért csináltam, mert nehogymár a csigazabálóknak legyen saját menüjük, nekünk meg ne...

Hogy lehet az, hogy nem tudsz még játszani vele? Egyébként pont emiatt érdemes saját pályát csinálni. Én is csináltam kezdetben magamnak egy csomó olyan pályát, ahogy 1.5 szeres túlerőben voltam. Így sikerélményekben gazdagon tanulgattam.

De hamar felejt az ember, mert a késöbbiekben már nehezebb pályákat csináltam magamnak és azokon is tudtam nyerni, de tegnap az egyik ilyenen kikaptam...

Hát mi tagadás nagyon jó a taktikai motorja. Nem lehet benne csipcsup módra nyerni.

Most fordítjuk a Dinoval az interjút magyarra, amit a készítőkkel csináltunk. Szerintem szuper válaszokat adtak. Például, hogy hogyan csinálták meg és honnan jött az ötlet. Pár napon belül kint lesz a főoldalon a riport. Mindenkinek kötelező olvasmány, aki szereti a 2.VH-s stratégiákat (van benne egy kis kritika is a többi ilyen játékkal szemben
439 levél
Válasz 02.06.17. 11:13 #391
Dead Heart
Na persze ilyen az én formám: nem működik az oldal
Majd később megpróbálom.
"A meggyőződések veszélyesebb ellenségei az igazságnak, mint a hazugságok."
439 levél
Válasz 02.06.17. 11:11 #390
Dead Heart
Nos, baromi jó a játék, csak hát ugyebár még nem igazán tudok vele játszani Mondjuk egy nap után ez nem is nagyon csoda
Úgyhogy nem hogy pályákat nem készítettem, hanem annak is örülök egyáltalán, ha sikerül megnyernem egy pályát

Megyek, megnézem az oldalt, amit írtál.
"A meggyőződések veszélyesebb ellenségei az igazságnak, mint a hazugságok."
10960 levél
Válasz 02.06.17. 09:08 #389
Lacko
Dead! Üdv a CM-fanek birodalmában. Fantasztikus, igaz?
Készítettél már pályákat? Kellenek magyar skin-ek? Persze nem autentikusak, csak az általam legszebbnek tartott skineken lecseréltem az insigniat...

Ja és ha szép modokat akarsz, akkor Tom oldalára menjél! Fantasztikus. Különösen az Ardennek MOD gyönyörű: lecseréli ezt az alaszkai telet egy európaibbra. Nagyon kafa.
439 levél
Válasz 02.06.17. 01:55 #388
Dead Heart
Heló!


Na, tegnap megvettem a Combat Missiont. Az ára láttán azért leesett az állam, de nem hagytam ott
Most vidáman lövöm a fránya jenkiket
Mondjuk azért még ott tartok, hogy nem mindig sikerül lőnöm
Na de majd belejövök.

A Steel Beast-ot nem tudjátok hol lehet kapni?
"A meggyőződések veszélyesebb ellenségei az igazságnak, mint a hazugságok."
9786 levél
Válasz 02.06.16. 17:07 #387
Sirmelon
És az első képek és infók uj kedvencünkről: http://www.infogrames.net/games/op_tiger_hunt/

Bizony, nem néz ki rosszul ez sem!

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
9786 levél
Válasz 02.06.12. 21:01 #386
Sirmelon
A detonator maga a driver, mégpedig egy pakk, ami egy rakás nVidia kártyát támogat.
Megnézi, hogy milyen hardvered van, és az ahhoz valót rakja fel /pl. MX kártyákhoz felteszi a Twin Wiew-t, a többihez meg nem, stb./
Tehát a detonator az videodriver+utility.
Installálásakor lecseréli a vezérlő dll.-eket, stb., utána megnézheted a képernyő tulajdonságainál, hogy a driver száma megegyezik a detonatoréval, amit feltettél.
Tehát bizony lecseréli a fent lévő file-okat a saját verziószámura, amit ő tartalmaz.

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
10960 levél
Válasz 02.06.12. 13:40 #385
Lacko
Kedves Sirm!

Off topic leszek, de te mint a detonator driverek nagy mágusa, kérlek válaszolj nekem...

Pontosan mi az a detonator driver?
Úgy értem, hogy azt tudom, hogy az nVidia chipset-es kártyákhoz való. De ez teljesen lecseréli a videodrivert magára, vagy csak rátelepszik?

Mert én most AddRemove-val leszedtem és az eredeti vidoe driver maradt fent. Szóval nekem úgy tűnik, mintha a detonator rátelepedne a videodriverre és nem lecserélné. Mi az igazság?
9786 levél
Válasz 02.06.10. 21:15 #384
Sirmelon
Srácok, az Infogrames a kedvünkben akar járni, ime az egyik megjelenés előtt álló játéka:

"Operation Tiger Hunt: Egy vérbeli tankszimulátorról van szó, amelyben egy M4 Sherman-t irányíthatunk a németek ellenében, és ezen gémnél különösen a grafikára ügyelnek a fejlesztők, küzdhetünk a sima csatamezőn, de akár farmokon, vagy a városban is. Ha nem lesz semmi csúszás, akkor augusztusban érkezik meg a boltokba."

Na, ősszel irány a Media Markt!

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
9786 levél
Válasz 02.06.05. 20:08 #383
Sirmelon
Bizony, megvan ám a feelingje ezeknek a játékoknak...

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
10960 levél
Válasz 02.06.05. 08:26 #382
Lacko
A kivasalás az OFP-ben sem kutya...
A bokorban csücsül egy RPG-s muszka és nincs idő átülni a tüzér ülésbe, akkor nincs más, mint nekimenni... De jó gyorsan...
9786 levél
Válasz 02.06.04. 18:34 #381
Sirmelon
Tök jó, imádom kivasalni a nyuszikat az AF3-ban...

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
10960 levél
Válasz 02.06.04. 09:20 #380
Lacko
Sőt azt igérték, hogy az LB-ben benne lesz a Delta Force is, tehát gyalogosként is nyomhatnánk...
9786 levél
Válasz 02.05.31. 19:17 #379
Sirmelon
Nem bánnám ha a Novalogic végre megdobna az Armored Fist 4-el, a Voxel Space engine-t hagyva a pitlibe végre, kábé a Comanche 4 grafikai engine-ével.
S megvalósitanák végre a "Living Battlefield"-et, melyben az AF4-al páncélban nyomulókat a haverok a Comanche 4-el fedeznék a levegőből ugyanazon a pályán/terepen.
Ez lenne az igazi buli...

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
7034 levél
Válasz 02.05.31. 10:13 #378
Aruns
Nem hiszem, hogy lesz a GS-ben Novalogic játék (de pszt)
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
9786 levél
Válasz 02.05.29. 19:09 #377
Sirmelon
Persze, a harckocsiszimek szerelmesei eléggé szük réteget alkotnak a gamereken belül...

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
9786 levél
Válasz 02.05.29. 19:05 #376
Sirmelon
A GameStar már vagy fél éve megigérte teljes játéknak az AF3-at. Na azóta is várjuk.
Mindenféle gagyi és félgagyi gammát beleraktak már, na ezt juszt se.

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
10960 levél
Válasz 02.05.29. 16:19 #375
Lacko
Ja. Főleg most, hogy már készül a második része...
7034 levél
Válasz 02.05.29. 16:17 #374
Aruns
Jó lenne valami frankó játék tőlük. De most inkább a Steel Beastsot próbálnám ki. Csak épp kapni nem nagyon lehet mifelénk...
Megvehené valamelyik újság teljes játéknak
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
10960 levél
Válasz 02.05.29. 09:17 #373
Lacko
Kipróbáltam újra a Panzer Commandert és HÁÁÁT az még most is egy csoda. Baromi jól meg van csinálva. Persze sok kis gagyi hiba is van benne, de a FEEEEEEEELING az észbontó.
Elkezdtem csinálni benne egy Pz38(t)-s kampányt a szerkesztővel...

Aruns: Azt olvastam az E3 hírekben, hogy a Panzer Elite fejlesztői nekikezdtek egy modern (sőt azt hiszem egy picit közeljövős) játéknak. Egyetlen kép van még csak és az is festmény, de jól néz ki. Majd meglátjuk...
9786 levél
Válasz 02.05.10. 20:12 #372
Sirmelon
Háát...
Az Unrealban pl. több kilométeres szabad tereket lehetett bejárni és szabadon belátni, ugyhogy tutira megoldható.
Csak nem könnyü...

Simelon™
Si vis pacem, para bellum!
10960 levél
Válasz 02.05.10. 12:38 #371
Lacko
Visszatérve a harckocsiszimulátorokhoz (bocs, hogy ON leszek)...

Nem értetek a 3D-s modellezéshez? Nincs véleményetek arról, hogy megvalósítható-e egy HW gyorsított 3D engine-nel az igért 5km-es távolság? Mert eddig én mindig azt tapasztaltam, hogy nem véletlen, hogy az ilyen motorral működő játékok vagy szobákban játszódnak (quake), vagy nagyon lehatárolt a tér (Ghost Recon) vagy nagyon ködös az időjárás (OFP).... és csak az olyan motorokkal láthatunk el messzire, mint amilyen a DF voxelspace-e volt és amilyen a Steel Beasts első részében is volt.
10960 levél
Válasz 02.05.10. 09:48 #370
Lacko
Ez megint a RTS-BTS ellentét... Ugyanis nekem nagyon tetszett a CC és lenyűgöztek a maddox-wwii képei, de zsigerből félek az összes RTS-től. ez valószínüleg azért van mert idős vagyok már és rosszak a reflexeim és mert az én időmben csak körökre osztott stratégiák voltak.

Grafika terén minden veri a CM-et (ezt már soxor leírtam) ha megnézitek a screenshotokat hányingert kaptok. De ha feltúrbózzátok a mod-okkal és nem állóképeket néztek, hanem a mozgó harcokat, az nagyon magával ragadó élmény.

Furcsa, hogy a CM2 nem lesz grafikailag nagy ugrás (bár a búzatábla végre kiemelkedik a síkból) hiszen ma már simán csinálhatnának olyan látványos grafikus engine-t mint a maddox és ez nem rontana a játékmeneten.

És én még azt is megtenném a helyükben, hogy mivel a CM az RTS és a TBS között lebeg stílusban , ezért a menüből beállíthatóvá tenném, hogy lehessen RTS-kény is játszani és akkor teljesen hasonlítana a CC-re, csak 3D-ben...
9786 levél
Válasz 02.05.06. 20:05 #369
Sirmelon
Valamint a készülő WW2???

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
2342 levél
Válasz 02.05.06. 15:04 #368
Bismarck
hm......
nem tom mér érzem hogy kijavítsalak(Magyarul belédkössek

de:
itt fórumozunk asszem
és asszem 1 Close combat VI nem lenne rosszab mint a CM
de mivel már beolvadt a cég ezért erre nincs sok remény........

ya igen Lacko CM2 szerintem felülmúlja
www.wargamer.hu
10960 levél
Válasz 02.05.06. 10:39 #367
Lacko
85 levél
Válasz 02.05.06. 10:32 #366
kampfi
Nagyon orulok annak, hogy vegre talaltam egy forumot ahol a CM el jatszo gamerekkel lehet chettelni.

Igazi strategakkal, es nem agyatlan tomeghenterekkel, ez a jatek szamomra az etalon, nehez lesz barmi massal felulmulni(na jo talan a Panzer4

10960 levél
Válasz 02.05.06. 10:05 #365
Lacko
Ja és a bonus CD pedig rablás, mert az egész letölthető a netről, csak persze nem így egyben, meg gondolom az meg is lett szerkesztve, de akkor is ingyen cuccok vannak rajta.
10960 levél
Válasz 02.05.06. 10:04 #364
Lacko
Szuperrrr!!! Végre egy CM-társ!
Sajnos tényleg ilyen sokba kerül. Még az on-line kiadásban is 45 dolcsi, de gondolom a CDV (akik a bolti kiadást vállalták) is rátett néhány százalékot...
9786 levél
Válasz 02.05.04. 19:35 #363
Sirmelon
Betérek kedvenc software lelőhelyemre, hogy uj GF4 kártyáim mellé némi tesztprogramot nézzek, s a polcra pillantva meghül bennem a vér. Ime amit láttam /s rántottam a kosárba azonnal/:

1.Panzer Elite Special Edition! Wow!
5990 huf.
2.Combat Mission + Bonus CD WOOOOOW!
Az ára fájdalmas: 12990 huf. Bonus CD ide, közel 200 oldalas kézikönyv oda, ez sztem sok. De még sehol sem láttam csak itt, s ráadásul egyetlen példány volt mindkét "páncélos" játékból.
3.Pearl Harbour: Zero Hour: a gagyi Pearl Harbour játékok közül az egyetlen valamire való- a Fighter Pilot óta csipem ezt a könnyed Arcade stilus. Mindössze 2990 huf volt, nem hagytam ott.

Asszem kiadós tankcsaták elé nézek...

Sirmelon™

Si vis pacem, para bellum!
10960 levél
Válasz 02.05.03. 09:01 #362
Lacko
Még nekem is nehéz volt visszakeresnem, úgyhogy beszúrom a hírt ide:

Steel Beasts 2

A realizmusáról híres Steel Beasts tankszimulátor fejlesztőjével készített interjút a Wargamer.com, melyből kiderül, hogy Nils Hinrichsen már a folytatáson dolgozik. Az interjúból megtudtuk, hogy a Steel Beasts 2 felhagy a ritkaságszámba menő deltaforce-szerű grafikus motorral és egy szokásos - hardware támogatott - új 3D-s engine-t kap. A fejlesztő szerint ez nem fogja hátrányosan befojásolni a távolságokat, melyek egy tankszimnél igen fontosak. Sokkal több terepobjektumot és időjárási hatást ígér, valamint egy szakmailag erős tank taktikai kézikönyvet (amiben azért is megbízhatunk, hiszen Nils a Bundeswehrnél szolgált). A fejlesztőcsapat nem nagyon bővült az utóbbi évben, de az eSimGames (a készítők) feladtak az online kiadással és a - már az első részt is forgalmazó - Strategy First-re bízzák majd az új játék kiadását, mely az ígéretek szerint 2002 végére várható. Képeket pedig csak az E3 után adnak ki róla.
10960 levél
Válasz 02.05.03. 08:54 #361
Lacko
OFF Sirm, engedelmeddel töröltem a duplikátumot ON

És olvastátok a hírek között (én írtam), hogy készül a Steel Beasts 2. Van egy riport a készítővel (SSnake), aki gyakorlatilag egyedül készítette az első részt. Német a srác és a Bundeswehrben Leopardokkal rodeózott. Aztán megírta ezt a játékot és azóta egy csomó NATO országban ezzel a játékkal oktatnak (Dániában és Németországban bizonyítottan, de állítólag az USA-ban is).

Nagyon érdekel, hogy milyenre sikeredik ez a második rész. Nekem az első rész nagyon tetszett. De félek, hogy könnyen el lehet szarni. Különösen a grafikus motort. Mert az olyan volt, mint a Delta Force-é, kicsit VoxelSpace-es. Ez közelre csúnyácska, de a dombok igazi dombok, nem pedig sík poligonokból összetákolt geometriai testek. És a távolság! Míg a 3D HW támogatott engine-ek max 1km távolságot tudnak megjeleníteni, addig ez amotor 5km-t láttatott, ami egy tankszimulátornál elengedhetetlen.
9786 levél
Válasz 02.05.02. 21:01 #360
Sirmelon
2 hozzászólásom van:

1. "Steel Beasts Gold - már a boltokban!



Körülbelül egy hete adtam hírül, hogy a Steel Beasts nevű játék kiegészítője aranylemezre került, azaz elkezdték a gyári sokszorosítást. Aki esetleg nem ismerné a progit, annak elmondom, hogy egy nagyszerű modern-tank szimulátorról volt szó, amelyben a manapság használatos "mozgó erődökkel" irthattuk a gaz ellent és tehettünk igazságot. A gém anno 2000-ben elnyerte a kategóriájának legjobbja díjat, ám sokáig nagy csönd vette körül. Egészen addig, míg a fejlesztők rá nem szánták magukat, hogy kiadjanak hozzá egy kiegészítőt, amely új küldetések sokaságát és néhány technikai újítást is tartalmaz. Aki tehát szereti a műfajt, annak ismét bővülhet a polca egy ásszal!"
Részemről már alig várom. Bár jót tett volna neki egy uj grafix engine mondjuk GF4-re kihegyezve!

2. Láttam uj screenshotokat az oroszok által készitett wwII cimü /igazából "Btoraja Mirovaja" a cime /.
Srácok, letettem a hajamat. Egy tankcsata képei voltak, Tiger I kontra KV-I, de azok a páncélos skinek! WoW!
Hogy az egykori Boney M Rasputin cimü örökzöldjének záró ssorát idézzem:
" Ohh, those russians! "

Sirmelon™
Si vis pacem, para bellum!
7034 levél
Válasz 02.05.02. 16:17 #359
Aruns
Lacko:

A Panzer Elitet nem akarod elcserélni? (mármint azért valamit)
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
9786 levél
Válasz 02.03.28. 17:12 #358
Sirmelon
Én is ugy gondolom, hogy előbb-utóbb játszhatóvá kell tenni mind2 oldalt, hiszen egy stratégia csak egy választató oldallal legfeljebb félkaru óriás lehet. Bármily lehengerlő is a grafix.
Si vis pacem, para bellum!
2342 levél
Válasz 02.03.27. 20:31 #357
Bismarck
igen én is rád gyanakodtam te vészmadár.....

1ébként multiba ijjet nem engedhetne meg akármijen grafikájú II.vhs RTS....
single missionba se nagyon de legfeljebb kiadnak ". részt minimum pedig pöcst(Patch nek szokták írni asszem
www.wargamer.hu
6609 levél
Válasz 02.03.27. 20:26 #356
Kolin Mekré
Üdv!

Ha jól emlékszem akkor én csiripeltem azt hogy csak a szövetségesekkel lehet lenni...
Ezt onnan tudom, hogy elolvastam a Dome hírei közt, de (!) szerintem ez nem vonatkozik a multira... (REMÉLEM)
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
2342 levél
Válasz 02.03.27. 20:15 #355
Bismarck
Sirmelon
szerintem mind2nek meg van a maga varázsa
RTS:
a reakció idő, rögtönzés........stb.
körökre osztott:
itt akármennyit gondolkodhacc de itt (ha yo a yatek) nagyon taktikusnak kell lenned.....
www.wargamer.hu
9786 levél
Válasz 02.03.27. 19:04 #354
Sirmelon
Hát szerintem meg az RTS az igazi. A valóságban sem állt le az ellenség megvárni hogy ugyan mit lépsz.
Ez a varázsa.
Si vis pacem, para bellum!
2342 levél
Válasz 02.03.27. 11:33 #353
Bismarck
na igen Lacko

a Maddoxról nem is tom ki csiripelte valamejik topicban hogy csak szövekkel lehet lenni.........

na ettől én nagyon megijedtem mert bár a szövetségesekkel is lehet nyomulni de azért a Königtigerek/Tigerek/Pantherek és egyebek az igaziak.......
csalódtam már 1szer-2szer ugyhogy semmitől se várok sokat mert csalódni nem valami yo.......
www.wargamer.hu
10960 levél
Válasz 02.03.27. 08:37 #352
Lacko
Az a baj a GI Combattal meg az Maddox játékkal is, hogy RTS-ek. A CM feelingje pedig pont abban a sajátos stílusban van, hogy félig körökre osztott, de mégsem teljesen. Szerintem ezt egyik fenti sem tudja produkálni. DE! Mindkettő sokkal szebb! A CM iszonyú csúnya. Bár a MOD-okkal lehet segíteni rajta, de az az enginebe van beépítve, hogy a búzamező egy sík téglalap a földön (ez változni fog a CM2-ben), és hogy az emeberek annyira gagyin néznek ki... Ennél nem nehéz szebbet csinálni. A Maddox gyönyörű, de még a GI is szebb... Csak hát nem a szépség a minden. Nekem is vannak olyan kételyeim mint Bismarcknak: "hogy szép-szép, de csillag mégsincs a homlokán..."
2342 levél
Válasz 02.03.26. 18:59 #351
Bismarck
hát grafikailag kétségtelenül nagy durranás de kitugya........

1ébként én is eltudom viselni hehe.......

mit mondjak jobb mint az uborka szezon......

GI Combat jobban mondva 1 Combat Mission klón...
kicsit fölösleges két ugyanolyan game...
de hát ők a nagykutyák nem én......
www.wargamer.hu
9786 levél
Válasz 02.03.26. 18:36 #350
Sirmelon
Jöhetnek. Részemről állok elébe.
Ez a GI Combat kisértetiesen hasonlit a Combat Mission-re ugyebár?
Ám a Maddox game igen nagy durranásnak igérkezik.
Si vis pacem, para bellum!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.