Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hadihajó- és flottaszimulátorok

10961 levél
Válasz 08.01.04. 09:32 #141
Lacko
Fleet Command tök esélytelen. Már a kiadó jogutódja is megszünt évekkel ezelőtt...

Viszont vannak elég jó flottaszimek. Pl a Fleet Command szellmi elődje (amiről koppintották: Harpoon) megjelent egy mostani PC-ken futtatható új változata (felújított változat inkább): Harpoon 3 és ez megvásárolható.

Illetve itt van egy csomó (megvásárolható) flotta szim az I. világháborúból: stormeaglestudios
65 levél
Válasz 08.01.02. 18:24 #140
Tiberius
A Fleet Command kapható még vhol? S ha igen, úgy tudom, kell egy progi, amivel XP-re is fel lehet tenni. Mellik ez a progi?
Egyáltalán, van mostanság modern flotta-szim? De olyan, amit meg is lehet venni, nem csak vhonnan letölteni.... ha értitek, mire célzok? Csak mert eléggé nincs időm erre is figyelni, hátha vki okosabb nálam........
10961 levél
Válasz 07.12.19. 10:37 #139
Lacko
Köszönöm szépen az infókat!!!
Nagyon vizuálisan magyaráztál. Kösz!
3933 levél
Válasz 07.12.19. 10:29 #138
Samu G
Trafalgarral kapcsolatban :
igazad van a kérdésfelvetésnél, tényleg furcsa taktikát választott Nelson.

Ugyanis évszázodokon keresztül az úgynevezett T-áthúzás taktikája jelentette a győzelmet (magyarul aki oldalával tüzelt az szinte mindíg győzött - utolsó ilyen ugye a II.vh-ban volt a Fülöp szigeteknél).

Na Nelson tényleg ellentétesen cselekedett : az egy sorba felállt ellenséges hajók közé vezette két sorban (libasorban felállt) saját hajót. magyarul az addigi tengeri taktikának teljesen ellentmondóan cselekedett. Egyetlen előnye volt ennek : gyorsan elérte, majd felszabdtalta a az ellenséges formációt, s mivel az angolok fegyverzete és legénysége is sokkal jobb volt, az ezt követő egy az egy elleni harcban nem maradt esélye a spanyol/francia hajóhadnak. + az ellenség csatasorának elején és végén lévő hajók csak nagy sokára tudtak beavatkozni a küzdelembe, így helyileg jelentős számbeli fölénybe is került.
Szóval a győzelem záloga az erők koncentrálása, és az ellenséges alakzat teljes megbontása ( most jutott eszembe: ez olyan mint a Blitzkrieg vizen)

Másik eset : azért szép nagy csatát vívtak az angolok és a spanyolok. Angol hajók gyorsabbak voltak, folyamatosan ingerelték a spanyolokat, akik ellődözték az összes lövedéküket (hiába), ezután nekimentek az angolok és rendesen pusztítottak (+ angolok voltak szélirányban ami nem kis előny volt akkoriban). Bár tény hogy a menekülés közben skócia és írország partjainál több embert és hajót vesztettek mint a csatában, de a csata kellett ahhoz hogy belássák hogy nem győzhetnek, s ezért kellett menekülniük..
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10961 levél
Válasz 07.12.19. 09:56 #137
Lacko
Hát ha még érdekel valakit a téma...

Szóval ugye megy most a mozikban az Erzsébet 2 és benne a Nagy Armada szétverése. Nem nagyon emlékszem, de mintha nem pont így lett volna, mint a filmben. Úgy rémlik, hogy gyakorlailag a gigászi spanyol hajók nehezen manővereztek és jött egy vihar, ami szétszórta őket, aztán meg nem tudtak megfordulni (széllel vagy áramlattal szemben), ezért meg kellett kerülniük az egész Brit Szigeteket de fent északon, meg az ír partoknál még több hajó elsüllyedt a viharokban és a zátonyokon.
Biztos felgyújtottak egy-kettőt az angolok, de valójában állati nagy mázlijuk volt.

Az első kérdésem, hogy mi is volt akkor itt pontosan?

A másik, hogy ezt a csatát állatira összekevertem a Trafalgar-ival. Ami ugye tök máshol volt és tök máskor. Na és ott volt valami taktikai húzás, amit a britek alkalmaztak először és sokkolóan bevált (ship of line, vagy line of ship - már nem emlékszem a nevére) és ezt aztán az I. világháborúig nyomták (mármint a taktikát) Mi volt ez a taktika?
Én eddig azt hittem, hogy az, hogy felálltak az angolok egy sorba és elmentek az ellenség arcvonala előtt egymás után libasorban és mindegyik angol hajó rálőtt az ellenség egyik hajójára SZEMBŐL, azaz az ellenség nem tudta viszonozni a tüzet (én legalábbis így szoktam lőni a vitorlás hadihajó szimulátorokban, mert azt hittem ez a nyerő taktika). De utána olvasva úgy tűnik, hogy valójában az angolok libasorban átmentek két ellenséges hajó KÖZÖTT. Amit nem értek. Mert így az első (angol) hajót a két ellenséges rommálőhette hiszen pont a két hajó között a legveszélyesebb részen úszott el. Az oké, hogy a többi brit hajó már a védtelen ellenséget lőhette, hiszen ennyi idő alatt nem töltöttek újra.
De most akkor mi van?
60 levél
Válasz 05.03.17. 14:29 #136
razgon
Háát, nekem a Dangerous Waters nagyon bejön! Atom. Csak apróbb negatívumai vannak, konkrétan: egy-két lol küldetés (pl. atoll tisztítás).

A kampányt még nem próbáltam, egyenlőre a single küldetésekkel vagyok el...

A járművek:
P3C Orion
Haditengerészeti járőrgép, eléggé halálos. Rengeteg torpedót, és rakétákat, robotrepülőket is tud cipelni. Szonárbójákkal lehet vadászni a tengeralattjárókra +SAD/MAD szenzorai is vannak, amelyek alacsonyan repülve 500 láb mélységig érzékelik a tengeralattjárókat. Közelről ledobva egy körkörös keresésre állított torpedót, esélye sincs a sub-nak.

Mh-60 helikopter:
Nagggyon jó! Van saját vízbe ereszthető szonárja, és szonárbójákat is lehet dobálni. Van MAD/SAD is. Három torpedót tud vinni, általában elég is.

Fregatt: Ez már bonyolultabb cumó, Harpoon rakéták, torpedók, 76mm-es löveg, 20mm-es Phalanx légelhárító. Van vontatott szonárja, amit jó messzire le lehet ereszteni. Fel lehet küldeni a helikoptert, és lehet irányítani is, sőt a heliről támadást intézni egy célpont ellen.

Akula: Duurva, főleg a Stallion torpedó és a SKHVAL. A Stallion rakétaként kezdi, a cél környékén esik a vízbe, és ha a cél nem figyel, kampec. A SKHVAL 240 km/óra tempóval megy a víz alatt, eléggé nehéz kikerülni.... Van vontatott szonárja, 5 csomóval "laffogva" könnyen ki lehet szúrni mindent a környéken.

Kilo: Lassú, de csöndes dízel tengeralattjáró.

688: Ez is jó, kár hogy a Kuznyecov mindig lelövi a Tomahawk rakétáimat...

Seawolf: Még nem próbáltam


Egyszóval: Eléggé összetett játék, ami komoly kihívás. De hát ezért szeretjük a szimulátorokat...

Aki olvasta Tom Clancy-től a Vörös Vihar c. könyvet, annak kötelező darab.
3275 levél
Válasz 05.02.26. 01:29 #135
FOxygene
végre lényegretörő kérdések,ez van akkor ha olyan kérdez akit érdekel is a válasz?

a Fleet command-ot én egyébként nem tartom túl nagyra,sőőt elég bugyuta kis gamma,1-2 misszió híjján végignyomtam akkoriban,szinte a látványra épít csak,valamennyire ismerni kell hogy hát mit is akarhat egy Medve bombázó,mi lapulhat a hasa alatt ill a gyomrában de ezen túl ,klikk ide,klikk oda,ez elkapja azt amaz elkapja emezt,és már vége is a küldetésnek.

Ha bárki ilyesmire vágyik AWACS szinten annak tudom ajánlani a "total air war" c gammát ami egy vérprofi F22 szim is egyben,a harctéren lévő F22-esek bármelyikébe beleteleportálódhatunk az AWACS képernyőről,és vagy 200 repcsit(vad tipp) iányíthatunk,kommunikálhatunk velük,tankergépekkel manipulálhatunk hosszasabb bevetéseket tervezve pl Baghdad fölé a hátországba,realtime-ban játszhatjuk végig a dinamikus(!! ez fontos!!) kampányt,tehát ha előző nap lebombáztunk(lebombáztattunk) egy repteret,raktáraz,ipari komplexumot,hidat,autópályát, az bizony úgymarad és pár nap múlva renoválják,hacsak a földiek nem foglalják addig el stb stb..magyarán AWACS-ként nincsnek küldetések csak a folymatos realtime kampány ami sztem napokig eltarthat egyhuzamban,bármikor kiszállhatunk AWACS módból,és egy épp aktuálisan generált küldetésbe csöppenhetünk,egy kompletten leszimulált háború légi része van ránkbízva egy AWACS operátor szemszögéből.Kísértetiesen hasonlít a Fleet Command erre,mivel ez volt az első.És leellenőriztem akkor még megszállott repszimes lévén minden játék realitásfokát és mondhatom ez az F22-es szim reális(kabinkialakítás,monitofunkciók,NATGEO-n dokfilmben mutattak igazi F22 szimulátort,és 1 az 1ben ugyanez)máskülönben le sem ültem volna mellé.
az is jelzi hogy reális és egyedi és utánozhatatlan hogy megvettem
(Ja a Eurofighter2000 készítőinek játéka,aminek elődjét a TFX-et a RAF kiképzésre használta,valszeg a EF200-et is,ennyit a végletekig magasztalásról)

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10961 levél
Válasz 05.02.25. 14:28 #134
Lacko
Na kész a fordítás és így kikerült az Dangerous Waters interjú a főoldalra.
6266 levél
Válasz 05.02.21. 21:04 #133
Lyobag
asszem kipróbálom a Dangerus Waterst... remélem jó... és aki rájön az MSN címemre, kaphat kis illegális segédletet a megszerzéséhez még 19 órán keresztül, amit ha gyakorlatilag nézünk, 14 óra hasznos idő mostantól... (16:46-ig magyarul)
4293 levél
Válasz 05.02.21. 20:20 #132
KoKo
Vietnámban PT boat-ok?! Hát nem tudom, lehet, ha te mondod. Romboló az meg tényleg röhögve szétvágja, mert azért a rombolók sem kis hajók, csak pl. az SH II-ben egy nagy tanker mellett törpülnek el, meg hát nem érik meg a torpedót, mégis csak jobban mutat, ha egy 9000 t hajót küldtem a tengerfenékre, mint egy 2000t rombolót.

SH II nálam nem megy Xp alatt! Illetve megy, csak mindig kifagy ,meg olyan bugokat csinál....
No other way but down!
3275 levél
Válasz 05.02.21. 18:32 #131
FOxygene
koko:
Az emberi memórián mindíg elcsodálkozom,a PT említésére a PT-109
nagyon nem mai gyerek szimulátor jutott eszembe,kerestem róla tegnap képet sajna nemtaláltam,és furcsa dolgokat írtak róla én
megesküszunék hogy vietnam témájú volt az abandonware-k meg csendes óceáni harcokat írtak.
Lehet hogy keverem vmivel,egy tipikus EGA/VGA(?) szim volt,volt kb 2db torpedó a hajó oldalán egy erős gépágyú forgókosárral talán a toronyban,azt kész ,folyókon kellett őrjáratozni és lőni a vietcongot.
Asszem a JFKennedy szintén ilyen PT hajón volt parancsnok a WW2-ben,a NATGEO-n roncsvadászok egy epizód elejéig ki is tértek a történetre amikor is egy Japán romboló kettéhasította a hajójukat.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
6266 levél
Válasz 05.02.21. 16:15 #130
Lyobag
nah, leteszteltem, megy XP SP2 alatt is, modjuk beállítottam hozzá azt, hogy 98/me kompatibilitásban fusson, továbbá nem árt neki az 1.1 patch sem
6266 levél
Válasz 05.02.21. 15:51 #129
Lyobag
a SH 2 megy XP alatt... legalábbis síma XP-n és SP 1 alatt teszteltem... de így most letesztelem, elő SH2 cd!!!
1267 levél
Válasz 05.02.21. 15:15 #128
zsoo
Igen... igen!!!

A Sub Command - tényleg nem egy könnyű játék.
Én napokig kisérletezgettem vele - nem sok sikerrel.
Volt hogy sikerült eltalálnom az ellent - volt hogy nem.
Nem igazán értettem - bár a rakétákkal úgy ahogy elboldogultam (na nem mindíg), de a torpedók nekem sem voltak - hogy is mondjam - igazán hatékonyak.
(aztán uninstall lett a vége.....)

Bezony Én is sokszor használok "jegyzeteket", sőt néha le is töltök egy-egy plusz leírást az adott játékhoz kapcsolódóan. Na meg a szótár is igen sűrűn a kezemben van, egy-egy komolyabb kaliberű szimulátor játszásánál!
Ez másként nem is megy!

A Flet Command is egy jó (nagyon jó) játék, na meg a Close Combat is (legalábbis az általam ismert részek) - de ezt már egyszer Lackóval - valahol itt a fórumon megbeszéltük.....
Az általam (már-már kicsit dicsőített) - ezért ne vessen meg senki WWII - Fighters a Jane's től is a maga nemében klasszikus.

A Silent Hunter II - tényleg nem megy XP alatt?
Én a vinyó és új op. rendszer cseréje óta (úgy két éve) nem játszottam vele - és abban a biztos tudatban voltam hogy megy.
És ezért nem is izgattam magam túlságosan az SH III-al kapcsolatosan.
Ha nagyon nem jön be, max felrakom az SH II-őt és egyes/kettes cső tűz!.....
Egyébként szerintem sem mindegy a grafika - de a játékélményt és a hangulatot nem száz százalékig befolyásolja.
Erre a legjobb példa az alant emlegetett SH II.
Szerintem a hangulata nagyon ott van a szeren!!!
(a hangok !!!!!, na meg a pohárnyomos rajzok, világítás.... egyszóval az egész nekem nagyon bejött)
És éppen ezért lesz (szvsz.) nehéz dolga a román srácoknak.

Hát igen: Lackó álltal említett kis mondatocska már tényleg "szállóigévé vált". csak el ne b@sszák!!!!!

Üdv.
zsoo
4293 levél
Válasz 05.02.20. 12:45 #127
KoKo
PT Boats az jónak tünik, de majd meglássuk...
No other way but down!
94 levél
Válasz 05.02.19. 23:08 #126
BlackVoid
Utolsó kérdésem az Enigmára vonatkozik...
94 levél
Válasz 05.02.19. 23:07 #125
BlackVoid
Örülök, hogy van ilyen topik.

Dangerous Waters: nekem nem jön be, mûszereket kell igazgatni, meg trigonometriai feladatokat megoldani. Multiban biztos izgalmas, akinek bejön az ilyesmi.

SH III - ezt én is várom.

Nem igazán szimulátor, nagyon komoly stratégia:
War in the Pacific
http://www.warinthepacific.net/main.asp

Flotta szimulátor ügyben is van fény az alagút végén:
Russo-Japanese War, 1904-1905-ös Japán Orosz háború
http://home.austin.rr.com/normkoger/RJW.html

Aztán itt van egy torpedó-hajó szimulátor.
PT Boats - Knights of the Sea
http://www.pt-boats.net/PT_web/index1_e.htm

Enigma: Rising Tide
Ez kicsit akciósabb, de lesz massively multiplayer...

Tudja valaki, hogy a Magyarországon kapható változat megy-e a legújabb peccsel?

----------------------------------
wargamer.lap.hu
1822 levél
Válasz 05.02.19. 19:23 #124
ZSUGA
Itt egy újj szimultátor Dangerous Waters
A demó letölthető innen

3275 levél
Válasz 05.02.18. 12:39 #123
FOxygene
Igazad van.mindenben megkövetlek,Gamespot bekaphatja EA főleg!
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10961 levél
Válasz 05.02.18. 08:42 #122
Lacko
Annyira azért szerintem mégsem hiteles, ha ebben téved

Itt megtalálod az infot:
Sonalysts


Másik példán is megvilágosíthatom Mert itt volt a Close Combat sorozat. Az első három résznél a Microsoft szerepelt fejlesztőként és kiadóként is és csak a 4.-5. résznél derült, ki, hogy nagy francokat csinálták ők, egy Atomic games nevű cég fejlesztette, csak éppen a M$ olyan szerződést kötött velük, amilyeneket szokott mindenkivel, hogy "erőből én vagyok az isten és kuss"

Ahogy az EA mostani viselkedését elnézem, kb ilyen lehetett régen is...
3275 levél
Válasz 05.02.17. 15:38 #121
FOxygene
Sztem a korai időkben az EA mint kis surmó fejlesztőcég kezdte
nemvéletlen jutottak idáig,számtalan játékot készítettek saját maguk,de ennek utánnak kell nézni,pl a 688 Attack Sub,kiadója és fejlesztője is az EA,a játékok infotáblájában nézd meg,publisher/ developer EA.

A 688Hunter Killer-t a Janes készítette(igen!) és 97-es az Eelectronic Arts adta ki,szó sincs Sonalyst-ről a Janes fejlesztőcég az EA-n belül.nézz utánna.

pl Gamespot elég hiteles forrás.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10961 levél
Válasz 05.02.17. 15:09 #120
Lacko
na igyekeszem a káoszt oszlatni.

jane's - ez egy brand. ugye ők adják ki a világ leghíresebb katonai folyóiratait, enciklopédiáit. Legalábbis angolszász területen. ezért az Elecrtonic Arts annak idején megvette ezt a brand-et és Jane's ez, meg Jane's az néven sok játékot kiadott. De az EA mindig csak kiadó, legfeljebb elrejti a valódi fejlesztőket. Namármost a 688(I)-t és a Sub Commandot, sőt a Fleet Commandot is a Sonalists készítette és az EA adta ki Jane's név alatt. De a fejlesztők ugyan azok, akik most a DW-t készítették és egy másik kiadó (batllefront) adja ki. Ez azért elég jó referencia szerintem.

A DW-t még nem fogtam a kezemben, de így -előre is - megmondhatom neked, hogy nagyon realisztikus. Igazából a Sub Command folytatása.
3275 levél
Válasz 05.02.17. 14:57 #119
FOxygene
Utánnajártam a big rejtélynek,semmi köze a nagy öregekhez
a Dangerous Waters-nak.

Jesszus Máriusz a 688 Attack Sub 1991-es játék
szerintem ez az első komoly PC-s SUBszim,talán a Wolfpack volt elötte(utána?),meg C64-en a Conqueror.

Az Electronic arts készítette ezért kevertem a Janes-el.
Bakke itt még sokan meg sem születtek akkor

A legendás tengerfenék kijelző
Mostmár a nevét is tudom imaging-sonar-system
http://www.ag.ru/gallery/1180/55672 úúúúúúúúúúúúúúúúú

320x200 haha ez akkor a csúcs volt! 256 db szín(talán)

Egy küldetés neve élénken bennem maradt "Suprise party",azért azt már lehet jó játéknak hívni ami ilyen messzeségben is konkrét nyomot hagy a játékosban.
pár kép még:
http://www.gametective.de/screenshots/list/spiel/2101.html
http://www.ag.ru/gallery/1180

A Hunter Killer-t a Janes készítette és 97-es az Eelectronic Arts adta ki (soha nem volt meg )

A Seawolf-Akulát szintén az Electronic Arts adta ki.

1 kérdés:A Sub command=seawolf-akula????????

A lényeg hogy mivel ők készítették anno a 688AS-t gondolom tevékenyen beleszóltak a Subcommand(seawolf-akula)-ba is,hanem a régi csapatból szerveződött ez a Sonalyst.(??)
És ezeké a Dangerous Waters is.

Nagy kérdés:
Reális program a "Dangerous waters" vagy sem?

Aki próbálta válaszolhat nyugodtan,sajna én még nem.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10961 levél
Válasz 05.02.17. 14:12 #118
Lacko
Bocs. A Sonalists a 688(I) Hunter/Killer-t készítette.
10961 levél
Válasz 05.02.17. 14:10 #117
Lacko
A Jane's az mindig kiadó. Az számít, hogy ki késztettem. Ha jól emlékszem, akkor a 688-at ugyan azok csinálták, akik most ezt a Dangerous Waters-t.
3275 levél
Válasz 05.02.17. 13:57 #116
FOxygene
Minden vmirevaló szimfannak kitámasztott jegyzetfüzetek veszik kőrbe a monitort
Régebben nem volt lehetőség játék közben az OPTIONS-t bújni,minden billentyűt le kellett írni.
Nekem egy komplett spirálfüzetem volt telis teleírva szimekkel és katonai adatokkal,légvédelmi rendszerek ,AA-rakéták,bombák és egyéb fegyverek hatótávolságával,/mivel ezek minden szimben egyformák/

A big csendes hajtóműduruzsulós magányos éjszakai Iraki sivatag felett az Strike Eagle-t vagy a Tornádot utopilotára/terepkövetésre kapcsolva ráértem felkészülni belőle (jaj szép idők is voltak)

Emlékszem a 688 Attak Sub-nál nekem is gondjaim voltak elösször a torpedók vezetésével,de mint minden szimulátor titka hogy utánna kell olvasni a valós eszközöknek a valós fegyvereknek és máris érthetővé válik az irányítás technikája.

Egy ilyen szimben ha ügyesen van megcsinálva s a player a reális szintre teszi a nehézséget,akkor nagyon el lehet vele lenni,az érzékszerveid helyén szonárok radarok,a taktikai kijelzőn 100 féle jel,ezerféle kütyü villog,nagyonlehet parázni csak bele kell teljesen élnie magát az embernek,sasolni a hajócsavarok zaját,ki fenyeget ki nem,ki vett észre ki nem.

A 688-ban emlékszem a mélytengeri árkokban szabályosan menekültem
a ruszki vadásztengeralattjárók elöl,volt egy olyan kijelző ami
sonárkép alapján felrajzolta a tengerfenék vonulatait ,tehát mint egy digitális szem láttam az árkok körvonalait,szépen bennük közlekedtem,ez a maxi meglepetésfaktor

Sajna az Seawolf-Akulához nem volt szerencsém,az olyan szimektől amik 1db eszközt dolgoznak fel én megszokásból jóval több realitást remélek mint egy olyantól mint a Hostile Waters ahol állítólag többféle vízi alkalmatosság parancsnokai lehetünk.

(meg mondom láttam a képeket és nemértettem azt a löveg-optikát,lesz használva ilyesmi?manapság mindent radar céloz meg irányít,mi ez benne?)

Melyik a reálisabb a HW vagy az Akula?

(Ha jól tudom egyébként az Akula Jane's progi ahogy a 688AS is az volt annakidején,elvileg tehát rossz nem lehet,csakhát a grafika már biztos gyenge,mondjuk olyan sok idő itt nincs 3d világ nézelődésére,nem is az a lényege)
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
4293 levél
Válasz 05.02.17. 13:56 #115
KoKo
NFSUG2: az ilyen majmok offolják szét a fórumot, de mentségedre szóljon, hogy elnézést kértél.

Lacko: hát nekem nem nagyon gyerebe ez a sok radar meg mitomén mi. Jobb szeretem az egyszerű német műszereket. Meg tudjuk, hogy nem minden a grafika, de ha nem emgy xp alatt normálisan? Pedig pár misszió lenne a végéig, amúgy meg 1-2 mod-al sokat lehetett javítani a grafikán. DSW-ben pedig én eddig Akulával, meg kilo-val próbálkoztam, nem holmi felszini szörnyetegekkel.

ZSUGA: te meg ne legyél ennyire láma, bazz lentebb írtam hogy elméletileg márc 17.-én, meg www.silenthunteriii.com ott vanak képek, sőt még videók is a játékról.
No other way but down!
10961 levél
Válasz 05.02.17. 13:01 #114
Lacko
Jegyzeteltél játék közben? Wooow igazi hard core!
Egyébként tök komolyan igaza van hadzsinak. A SH2 olyan hangulatos játék, hogy az valami hihetetlen. Hónapokra leköt. Ha addig ezzel játszotok, amíg ki nem jön a SH3, még az is lehet, hogy elfeledkeztek róla.

Tudjátok nem minden a grafika ám!

És hogy egy ide kivánkozó klasszikust is idézzek: "csak a románok el ne sz@rják!!!"
6266 levél
Válasz 05.02.17. 13:01 #113
Lyobag
én is várok az SH3-ra, pedig a 2 ott terpszkedik a tokjában... csak az a baj, hogy láttam a 3 ingame grafikáját és azzal akarom tolni...
2705 levél
Válasz 05.02.17. 12:58 #112
hadzsi
A Silnet Hunter 2-vel hónapikig el lehetett tökölni annno még egy ilyen átlag játékosnak is mint én. Nem mondom, hogy a küldetések simán megvoltak, volt olyan amelyiket ezredjére sem tudtam megcsinálni. Azt sajnálom, hogy a papírjaimat kidobtam és mikor újra játszani akartam egy hónapja a játékkal nem volt már kedvem újra megtanulni a dolgokat. Azt hiszem egy kicsit még várok a SH3-ra.
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
1822 levél
Válasz 05.02.17. 12:52 #111
ZSUGA
És ponotsan mikor jön ki a silent hunter 3?Vagy képek vannak róla?
627 levél
Válasz 05.02.17. 10:58 #110
NFSU2
Jó..bocs..legközelebb nem fordul elő..Bocs!
"Lassan játsz,tovább érsz!" Szégyen a futás,de dögöljön meg,aki üldöz!
20333 levél
Válasz 05.02.17. 10:55 #109
Z-Master
De ha pontosan elolvasatad volna a topic címét akkor láthattad volna,hogy itt szimulátorokról va szó!
627 levél
Válasz 05.02.17. 10:41 #108
NFSU2
Mér háát..ebben is van némi hadihajózás...de nem annyira sok...háát..de sztem az is ide jöhetett..bocs..akkor..
"Lassan játsz,tovább érsz!" Szégyen a futás,de dögöljön meg,aki üldöz!
20333 levél
Válasz 05.02.17. 10:39 #107
Z-Master
Kicsit elvagy tévedve nem gondolod!?

627 levél
Válasz 05.02.17. 10:36 #106
NFSU2
Hy!
Sztem idejöhet a Medal of Honoracific assault is.Mert ebben is van 1 küldetés(Pearl Harbour),amikor hajón megyünk,és 1 ideig ott is vagyunk.Szval sztem ez is az 1 kicsit!
"Lassan játsz,tovább érsz!" Szégyen a futás,de dögöljön meg,aki üldöz!
10961 levél
Válasz 05.02.17. 10:20 #105
Lacko
Dangerous Waters: készítettünk egy interjút a fejlesztőkkel. Dino most fordítja, hamarosan kikerül a főoldalra...

Egyébként a DW olyan a Sub Commandhoz képest, mint a Destroyer Command a SH2-höz. Remélem ez nem minőségi meghatározas! De a lényeg, hogy a SC-ben tengóval voltunk, a DW-ben meg tengóra vadászunk.

Egyébként az SC-nek és a DW-nek ugyan az a varázsa: tök realisztikus műszerek. Nem a filmekből ismert kerek képernyő, amin látszik egy feléd közeledő hajó vagy torpedó... hanem látsz egy oszcilloszkópot (vagy többet) rajta a sinushullámokkal és abból kell meghatároznod az ellenség helyzetét. Persze le lehet butítani ezt is, de akkor meg minek...

Én inkább a Fleet Command folytatását várom. De úgy néz ki hiába. A Harpoon 4-et is lefújta az ubi...
4293 levél
Válasz 05.02.17. 08:56 #104
KoKo
Ez a Dangerous Water, ez kikészít. Mondjuk tök ugyan az, mint a Sub command. Sajnos én már ott sem tudtam kilőni egyetlen hajót sem. De aki nyomja árúlja már el, hogy hogy a fenébe lehet mondjuk egy sima torpedóval kilőni egy nyomorúlt hajót?!! Mert nekem mindig elszánkznak mellette. Habár tegnap leszedtem egy robotrepülőgéppel egy jó nagy utasszálító hajót.

SH 3 elméletileg megjelenik márc. 17.-én, remélem igaz.

SH 2-vel meg az a baj, hogy nem megy Xp alatt. Ezért is nem tudtam befejezni a gamet.

Jaés persze ha megjelenik a SH 3 , akkor DW elbújhat grafika ügyileg(is) mögötte, mivel szerintem már a SC is így nézett ki.
No other way but down!
6266 levél
Válasz 05.02.16. 17:01 #103
Lyobag
van... csak nem mostanában veszem elő... láttam sajnos a 3 grafikai látványát és egyből azt akarom! nah meg megszeretném kukkolni a tenger fenekén az általam kilőtt hajókat... és a 2-ben nagyon irreálisan süllyed...
1822 levél
Válasz 05.02.16. 16:48 #102
ZSUGA
És Silent Hunter II nincs?
3275 levél
Válasz 05.02.15. 22:00 #101
FOxygene
Annyi a bibi ezzel a játékkal hogy a modern naval fegyverrendszerek és érzékelők látóhatáron túlra is ellátnak tehát túl sokszor(soha?) nem fog senki periszkópban gyönyörködni az ellenségben,mert akkorra a valóságban már rég belül van mindenféle fegyver hatótávjában /meg ki az a looser aki a kibukanó periszkópjával a messzire látó felszíni radaroknak és a hajó esetleges tüzérségének is célpontot ad/

Szóval ha ez a játék reális akkor nem több mint egy többórás kapcsolókattintgatás és monitorfigyelés,felszíni 3d világ nélkül,jó van benne izgalom csakhát mégiscsak a WW2-es téma tengeralattjáróban ami látványban is megéri,az utolsó amivel eljátszadoztam tengeralattjárós az a "688 attack sub" volt a modern kategóriából,annál is csak a sűlyedő ellent merültem fel meglesni

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
6266 levél
Válasz 05.02.15. 14:27 #100
Lyobag
hát ójan sajnos még nincs... de csak pár hét van még elvileg, vagy nem?
1822 levél
Válasz 05.02.15. 13:52 #99
ZSUGA
És egy ójat ami már meg jelentt??
6266 levél
Válasz 05.02.15. 00:24 #98
Lyobag
én tok egyet, csak még nem jelent meg: Silent Hunter III
alig várom, hogy megszerezzem és alámerüljek a habokba, szépen csendben kilőni a szövetséges hajókat...
1822 levél
Válasz 05.02.14. 14:56 #97
ZSUGA
Nem tudna nekem mondani valaki egy ójan gémet amitől be szakad a padló?
145 levél
Válasz 05.02.14. 10:44 #96
moho
Én full realisticon nyomom. Le lett annyira egyszerusitve a dolog hogy ne legyen gáz.
P4 2.4, 2x512 333DDR RAM, Sapphire Radeon 9800Pro, LG F700B, Samsung 120GB 7200 HDD
387 levél
Válasz 05.02.07. 08:42 #95
Paladin73
Sziasztok!

Játszik már valaki a Dangerous Waters-szel?
Minden tiszteletem azé, aki teljesen autocrew nélkül fog játszani vele. Bár gondolom van itt néhány arc, aki megpróbálja
478 levél
Válasz 04.10.14. 20:13 #94
Sir Spike
A Fleet Commandot nem tudjátok honnan tudnám beszerezni?
Sajnos az enyémet megette a meghajtó,és azóta sehonnan sem sikerült megszereznem.Pedig már rámférne egay jó kis tengeri csata
10961 levél
Válasz 04.10.14. 13:47 #93
Lacko
4499 levél
Válasz 04.09.26. 18:04 #92
Wing
Miket hozok fel, te jó ég

Lacko, ha van kedved játszhatnánk Fleet Commandot multiban (ha egyáltalán van multija), haábr az is igaz, hogy már rég nyomtam... no mindegy írj
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.