Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Sheep,dog 'n' wolf

351 levél
Válasz 02.11.20. 23:03 #20
Bruce
Kurwayoo ez a játék! csak kicsit nehéz...
:*)
AMD64 3500+,ASUS A8N SLI deluxe, 4x 512 Kingston, 2x 200GB + 120GB, 6800GT (részletre :) )
1 levél
Válasz 02.05.13. 13:48 #19
Zalacka
Sziasztok!

Nagy kedvencem ez a jatek, irtam is hozza egy rovidke leirast ugy kb fel evvel ezelott, amikor vegigjatszottam. Ime:

"A jatekban Ralph-ot, a farkast iranyithatjuk, akinek minden palyan az
a feladata, hogy ellopjon egy birkat Sam kutya orra elol, es eljuttassa
azt a celteruletre (a korbe). Ehhez a legkulonfelebb targyak allnak a
rendelkezesunkre, kezdve a dinamittol a felfujhato birkan at egeszen
a taviranyitos robotig. Amint a kutya kozelebe erunk, a kepernyo jobb
felso sarkaban megjelenik Sam feje, es lathatjunk eppen merre nez. A
zold szin azt jelenti, hogy a terulete kozelebe erkeztunk, de meg nem
lat minket. Sarga szin eseten viszont mar meghallhatja a lepteinket,
ezert lopakodva kell kozlekednunk! Tovabba ha a kepernyovel szembe
forditja a fejet az abran, es nem bujtunk el, akkor eszre fog venni!
Piros szin eseten lebuktunk, probaljunk meg azonnal elpucolni a hely-
szinrol..

Az egyes palyak rovid leirasa:

1. palya: Sam hata moge lopakodva (a lopakodas gombot folyamatosan
nyomva tartva!) kapjuk fel a birkat, es vigyuk el a kerteszhez, ahol
a parbeszed utan vegyuk fel a salatakat. A hid csak egy szemelyt bir
el, ezert a tulso oldalrol kezdve helyezzuk el a salatakat egymastol
latotavolsagra, igy a birka mar at tud kelni a hidon. Ugraljunk fel a
kek levelesladaig, es rendeljuk meg a dinamitot, amivel felrobbanthatjuk
a koveket.

2. palya: A bokorban megbujva lopakodjunk el a kutya mellett, majd
vegyuk fel a salatakat. Egyet tegyunk le fennt, a lift mellett, egy
masikat pedig vegyunk a kezunkbe, es Sam moge lopodzva csalogassunk el
egy juhot. Alljunk a gombra, miutan a birkat ratettuk a liftre. Ha mar
leszallt rola, rakjuk ra a hinta egyik felere, a sziklat pedig ejtsuk a
masikra.

3. palya: Raketaval repuljunk at a szakadek folott, majd vegyuk fel a
salatakat. Sziklatol sziklaig lopakodva csaljunk el egy juhot, es tegyuk
le az elso gomb kozelebe. Nem tud majd ellenallni a kisertesnek, es meg
fogja nyomni. Fel a liften, majd ha megvan a gumikotel, feszitsuk ki a
szakadek szelen allo ket fahoz, es csuzlizzuk at eloszor a birkankat,
majd sajat magunkat a tuloldalra.

4. palya: A bivalyt ne zorgessuk fel a levelekkel! Szerezzuk meg a
furulyat, majd irany a viz. Uszas kozben emelkedni az ugras-, merulni a
futas-gombbokkal lehet. A bokor segitsegevel jussunk at a birkak kozott,
majd vegyuk fel a ventillatort is, amivel kesobb a tutajt lehet mozgat-
ni. A fal mellett osonjunk kozel Sam-hez, es a furulyat hasznalva
csalogassuk el a gombhoz. A lezuhano szikla kiuti egy kis idore, ezalatt
fussunk, es kapjunk fel egy birkat, vegul ugorjunk a tutajra.

5. palya: A furulya ezuttal nem vezet sikerre. Az aknakat a kovetkezo-
keppen lehet hatastalanitani: eloszor felvillannak a gombok, majd utana
nekunk kell megnyomnunk a megfelelo gombokat a megfelelo idoben, es
persze a helyes sorrendben. A lila nyil az ugrast, a zold szem a belso
nezetet, a piros nyil a futast, a kek kez pedig az akciot jelenti. (Az
opcioknal lehet utananezni, mire vannak beallitva.) A negy kis sarga
potty csak az idozitest segiti. Tehat peldaul ha kapunk egy ilyen kombi-
naciot, hogy: tic-tic-tic-UGRAS-tic-tic-tic-FUTAS-tic-tic-tic-AKCIO,
akkor utana ugyanezeket a gombokat kell lenyomnunk (ugras,futas,akcio) a
megfelelo idoben. Elsore biztosan bonyolultnak tunik, de igazabol rem
egyszeru a dolog... Hatastalanitas utan az aknat fel is lehet venni.
Kozvetlenul a kutya hata mogott lopakodjunk el a sziklaig, es villam-
gyorsan bujjunk el. A hajszaritoval Dodo kacsat lehet kiolvasztani a
jegbol. Rakjuk a juhot a hintara, es fennt ugyeskedjunk ugy a salataval,
(emellett gyorsan alljunk a fenti hinta masik vegere!), hogy repules
utan a birkank ne zuhanjon a szakadekba. Vegul a katapultot allitsuk be
oldalt a megfelelo fokra (a fura sziklaval lehet tesztelni), es lojjuk
ki magunkat (meg a birkat .

6. palya: A hogolyot tolva az egyre nagyobb lesz, igy fel tudunk ugrani
a postaladahoz. Rendeljuk meg a birkajelmezt es szerezzuk is meg (a
hogolyo arrebbguritasaval). A femdetektor nyoman egy barlangba jutunk.
A jeget ugy lehet berobbantani, hogy egy aknat helyezunk a kivant
helyre, es odacsusztatjuk a jegkockat. A femdetektor birtokaban mar
biztonsagosan atkelhetunk az aknamezon. Vegyuk fel a jelmezt, es egy
begetes utan kovetni fog minket egy birka. De csak apro leptekkel
haladjunk, mikor Sam nem figyel, kulonben visszavisz a nyajba. Jelmezt
le, birkat fel, majd vissza az aknamezon. Ha nem teblaboltunk jobbra-
balra, akkor a labnyomok alapjan pofon egyszeru visszafele megtenni az
utat. (Egyebkent meg hasznalhatjuk a femdetektort is.) Irany a masik
barlang, ahol tegyuk a juhot a jegkockara, majd adjunk neki egy kezdo-
lokest. Nemi ugralgatas utan a birkajelmezzel csalogassuk at a juhot a
racsnal, mikozben a tuloldalon raallunk a gombra. Megoldas a vegen:
a birka alljon az egyik gombra, a kocka a masikra. A masodik kockat ki
kell csusztatni, majd ratenni a juhot. Vegul lokjuk vissza birkastul a
kockat ugy, hogy gyorsan raallunk arra a gombra, amin elobb meg a birka
volt, ezaltal mindket racs felemelkedik, es nem akad el a mozgasban
levo kocka.

7. palya: A nagy sziklaval lehet a szippantos lyukakat betomni. Az
esernyo segitsegevel lavirozzunk at a kijelolt utvonalon a tulpartra,
(kozben surun nyomkodjuk az ugras gombot!), majd szerencsetlenkedjuk
magunkat tovabb a kutya elott. A hajszaritot beszippantja egy lyuk, de
sebaj, menjunk utana, majd toljuk el az ottani sziklat, hogy vissza-
juthassunk. Szinten a szippnatos modszerrel szerezzunk egy birkat,
es szimplan ugorjunk bele abba toba, ahonnan Dodo kihalasz minket.
Szabaditsuk ki magunkat a jeg fogsagabol (a birkankat a hajszaritoval),
vegul a salatakat megfeleloen elhelyezve a fuvokaknal inditsuk utjara
a juhot, mi pedig a masik osvenyen a megfelelo utemben gorgessuk a
sziklat.

8. palya: A magot a multban elultetve (csak a kijelolt helyeken lehet)
a jelenben egy hatalmas fa lesz a helyen. Ezzel a modszerrel gyujtsuk
be a salatakat, valamint a farol a hintara ugorva jussunk tovabb. A
sarkanyt hozzuk at a jelenbe, majd a multban toljuk a helyukre a
sziklakat. Miutan megvan a birka, az utolso sziklat is toljuk a
helyere, es erre felugorva tegyuk a birkat a hintara. A piros
szornyet szinten importaljuk a jelenbe, majd a bika szepen elkezdi
kergetni. Az ujabb magot rakjuk a helyere, masszunk fel a fara, es
lokjuk a sziklat a hintara.

9. palya: A gumikotellel biztositva ugorjunk le a krokodilnal, es
kapaszkodjunk meg a talajban (akcio gomb). Probaljunk meg eljutni a
postaladaig. A masik fanal ugyanigy ugorjunk le a taviranyitoert.
A hintaval juttassuk at a kis robotot a tuloldalra, es rendeljuk meg
vele a nyuszijelmezt. Tegyunk egy aknat a kacsat abrazolo tabla ele,
es oltozzunk be nyulnak, majd ugrandozzunk el a kutya elott, es
masszunk fel a sovenyen a magaslatra. A gumikotellel kossuk ki
magunkat a fahoz, majd a taviranyitoval iranyitsuk a robotot a
salatakhoz, es probaljunk meg felvenni egyet, mire Sam odasiet. Ez
ido alatt gyorsan ugorjunk le, es az osveny menten elsetalva kapjuk
fel a birkat.

10. palya: Keruljuk az agyuk tuzvonalat, maradjunk az arnyekban.
Eloszor lojjuk ki a ket mehkast (a terkep segit a csovek helyzetenek
beazonositasaban). A mezet dobjuk Sam ele, majd lojjuk ki a harmadik
mehkast is. Kapjunk fel egy birkat, majd irany a kastely. Most
kovetkezik a jatek legnehezebb resze: meg kell kuzdenunk a piros
szornnyel. A lokeshullamokat dupla ugrassal at tudjuk ugrani. Ha eleg
kozel kerulunk a szornyhoz, akkor elindul felenk, (ha elkap,
gyalogoljunk el) es ekkor kezdjunk el futni korulotte az oramutato
jarasaval ellentetes iranyba, amitol hamarosan elszedul. Gyorsan
rakjuk ra a birkat a gombra, es a lapatokon ugralva tekerjuk el a
kereket, amig a dragako kozepre nem kerul. Ezt meg ketszer meg kell
ismetelni...

11. palya: A krokodilt lojjuk ki az agyuval. Kombinaljuk ossze a
pecabotot es a magnest (a terkep menuben), majd ezzel az eszkozzel
ugyeskedjuk ra a vasgolyot a gombra. Az udvaron szinten a pecabottal
robbantsuk fel az aknat, es szereljuk ra a megszerzett salatat,
amivel elcsalogathatjuk a birkat a gombig. (A masik juhot pedig az
ajtoig.) Bennt a lifteket futoszalagok mozgatjak, amiket mi magunk,
a birka vagy akar a robot is mukodtethetik. Az elso szobaban rakjuk
a juhot a futoszalagra, ele pedig egy salatat, es gyorsan ugorjunk a
liftre. Fennt vegyuk fel a taviranyitot, es jojjunk le a robottal
egyutt. Most alljunk a liftre a birkaval, es ezuttal a robottal
mukodtessuk a liftet. A robotot felhozhatjuk a magneses pecabottal,
de megegyszerubb, ha a kovetkezo szobaban szimplan belesetalunk a
melybe... Masodik szoba. Eloszor a robot alljon a futoszalagra es
mi menjunk at, majd miutan letettunk egy salatat, jojjunk vissza.
Helycsere kovetkezik: birka + robot a deszkara, mi pedig a
futoszalagot mozgassuk. A tuloldalon a robot mukodtesse a szalagot,
igy vegul mi is atjuthatunk. A harmadik szobaban szinten a robot
mozgassa a szalagot, mikozben mi a birkat pakolgatjuk diszkarol
deszkara. Ha feljutottunk, akkor a robotot iranyitsuk vissza a
kozepso szobaba, es mozgassuk el vele a deszkat kozepre, pont a gomb
ele. A magneses pecabot segitsegevel ra tudjuk tenni robotunkat erre
a deszkara, es innen mar egyertelmu a teendonk.

12. palya: A labirintusban szerezzuk meg a felfujhato birkat es a
szellemkosztumot, amit oltsunk is magunkra. Tanc utan induljunk
birkat loni. A robotot dobjuk at a keritesen, majd a salataval
csalogassunk egy birkat a liftre, mi pedig alljunk a gombra, de
ekozben a robot ne tegye le a salatat! Tereljuk a juhot az elso
gombhoz es egyelore hagyjuk magara. A masik oldalon ugorjunk fel es
alljunk a ket racs kozotti gombra. Vegyunk kezbe egy salatat, igy
a birka atjon ehhez a gombhoz, majd ujfent hagyjuk egyedul.
Keruljunk egyet, es rakjunk egy salatat a racshoz (de ne kozvetlenul
melle!). Ezutan megint dobjuk at a robotot a keritesen, es nyomjuk
meg vele az elso gombot, aminek eredmenyekeppen vegre megszereztuk a
birkat. A borton utan lopakodjunk el az oltarig, es amikor a
szellemek nem figyelnek, csereljuk ki az igazi birkat a felfujhatora.

13. palya: Eloszor a ventillatort szerezzuk meg a krokodilnal, majd
ennek segitsegevel usztassuk el a vizben levo dobozt a liftig.
Tegyuk a kovet a gombra, a dobozt pedig lojjuk ki a katapulttal, hogy
osszetorjon. A kovet vigyuk a kaput nyito gombhoz. Bennt eloszor
tegyunk egy salatat a bal oldali liftre es fol. Miutan Sam elment,
rakjunk meg egy salatat a lift ele, a felfujhato birkat pedig a masik
liftre, majd bujjunk el a bokorban es alljunk a gombra. A megfelelo
idoben csereljuk ki a birkakat. A kalozt a penzermekkel (8 db kell)
csalogassuk be a bortonbe, es csukjuk be a racsot. A birkat toltsuk
be az agyuba (tegyuk ra oldalt a kis korre) es lojjuk ki.

14. palya: A vonattal utazzunk a sziklas helyig. Allitsuk at a
szemafort, majd amikor megerkezik a vonat es megall, azon atugorva
szerezzuk meg a birka-kosztumot. Menjunk Sam-hez, es oltsuk magunkra
a jelmezt. Probaljuk meg elcsalogatni a birkat, megpedig a
kovetkezokeppen: alljunk ugy, hogy zold legyen a szin es a kutya
eszrevegyen. Lassan elkezd felenk setalni, ekkor siessunk a masik
birka kozelebe, begessunk, es menjunk ki Sam zonajabol. Ha Sam
visszaviszi a masik birkat, akkor probaljuk ujra, amig nem sikerul.
Ezutan menjunk a Dodo kacsas helyszinre, es allitsuk be a katapultot,
hogy a kovel el tudjuk talalni a celteruleten orkodo Sam-et. A lovest
ugy idozitsuk, hogy utana rogton fel tudjunk szalni a vonatra, mert
nincs sok idonk felkapni a birkat, es eljutni a korbe...

15. palya (Mars): A levegoben uszasnal hasznaljuk a futas gombot. A
zold csirkeket is ossze lehet zsugoritani. Azon a helyen, ahol ugy
tunik, sehogy sem birunk visszajutni a bejaratig, egy magaslatrol at
lehet ugrani az aramot.

1. titkos palya (a 4. palyaval szemkozt, a sarokban): Feszitsuk ki a
gumikotelet a ket fahoz, hogy atjuthassunk a tuloldalra. Bungee-
jumping-oljunk le a ventillatorert. Jussunk el arra a helyre, ahol a
salatak vannak (a mellette levo beugrotol indulva gyorsan fussunk, es
ugorjunk) es vegyuk fel oket. A zoldseggel vezessuk el a birkat a
gombig, ekozben gyorsan ugorjunk fel a liftig. A tuloldalon kossuk a
gumikotelet a fahoz, ugorjunk le es szinten salataval csalogassuk
magunkoz a juhot. Kapjuk fel, es tegyuk a tutajra. Fennt nyomogassuk
a gombokat, de vigyazzunk, hogy ne ejtsuk ra a racsot a birkara.
Csuzlizzuk at magunkat a tulpartra, es a salatat kezbe veve
lopakodjunk at a bika teruleten. Vegul hasznaljuk a katapultot.

2. titkos palya (a 8. palya ajtajanak tuloldalan): Teleportaljunk a
multba, es a parkanyon korbeugralva szerezzuk meg a magot. A
kovetkezo helyszinen szinten menjunk a multba, masszunk fel a
sovenyen, es gorgessuk a kovet a helyere. Az idoben ugralgatva
jussunk el a kis retre, ahol a birka es a kutya is van. Toljuk el a
kovet, es a helyre ultessunk fat. Masszunk fel rajta a jelenben,
majd a gumikotellel leereszkedve szerezzuk meg a juhot.

A titkos palyak aktivalasahoz szerezzunk 3-3 bonusz-pontot.
A jateknak egyebkent remek grafikaja es hangulata van. Egy nagy
negativuma viszont a pocsek kameramozgas, ami gyakran keszteti
majd csunya karomkodasokra a kedves jatekost... "

Udv,
Zalacka
2 levél
Válasz 02.04.16. 09:19 #18
Angel24
Sziasztok!

Sikerült eljutnom a 10. szintig, de ott elakadtam. Ha valaki tud, segítsen! Köszi!
5 levél
Válasz 02.04.01. 22:50 #17
indexbura
Amikor ráesett a kő szaladj oda a birkákhoz, amilyen gyorsan csak tudsz, ne válogass a birkák között, kapj fel egyet aztán usgyi a vízhez a hídra. Oda nem tud utánad menni, de a csónakra sem azt hiszem. Birkát lerakod a csónakra-jó ha ott a bokor, tud mit enni- aztán át a túlpartra...
2 levél
Válasz 02.03.21. 09:23 #16
Angel24
Én is nagy lendülettel vágtam neki ennek a játéknak és meg is tetszett, de most elakadtam a negyedik szinten. Miután megszereztem minden segédeszközt és Sam-t is odacsalogattam a gombig, hiába esett rá a kő, ő csak pár másodpercig volt eszméletlen, így nem tudtam elcsaklizni előle a barit. Mit tanácsoltok?
5 levél
Válasz 02.03.04. 19:55 #15
indexbura
Köszi a segítséget, közben sikerült megoldani a problémát. Én még azért nem tartok a 10. pályán, közben mást is kell játszani. ) Ehhez kapcsolódik egy másik dolog, nem tudom hova ment a gép, nem találok save file-t. Ez eléggé nyomasztó, mert szükségem lenne máshol is a megoldott pályákra. Üdv mindenkinek!
4 levél
Válasz 02.02.27. 10:33 #14
stom11
A bombás résszel én is sokat szarakodtam, de aztán rájöttem: a lámpák sorrendjében kell megnyomni a gombokat, elöször megmutatja a sorrendet aztán utánozni kell(mit ne mondjak jo szorakozás). Ha vki megoldotta a 10. pályát az elmondhatná mert azt egyenlöre képtelen vagyok megoldani.
2276 levél
Válasz 02.02.26. 19:17 #13
Trebor
én is ott járok de még nem néztem a bombákat mert nem volt időm... majd szólok ha megvan
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
5 levél
Válasz 02.02.26. 00:09 #12
indexbura
Szevasztok! Én az 5. pályán akadtam el, nem tudom hogy lehet hatástalanítani a bombákat. Szerintem csak valami technikai probléma lehet. Azt hittem a villogó jelek sorrendjében kell nyomogatni a megfelelő gombokat, de eddíg nem jött be. A pálya megoldása meglenne, ha fel tudnám venni őket. Különben nekem is nagyon tetszik a játék, sokat kell rajt agyalni. Ha valaki tud segítsen! Köszi.
2276 levél
Válasz 02.02.23. 22:25 #11
Trebor
na most egy pár napig nem voltam...
szal a game? KIRÁLY
igaz kicsit nehéz de írtó jó!!!!!!!!
most azon a pályán vagyok, hogy esik az eső
hány lesz még?
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
2276 levél
Válasz 02.02.21. 18:33 #10
Trebor
nekem holnap lesz meg a game kölcsönbe! már nagyon várom!!!!!
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
4 levél
Válasz 02.02.21. 18:04 #9
stom11
gergou:mindig elég egy bárány, itt a barit a liftre teszed, te a kapcsolora lépsz és fenn a lift mellett hagysz egy salátát, igy mikor a lift felér a bari lemászik a liftröl, de ez még könnyü pálya. Én a 10.-nél akadtam el és azt nem tom megoldani.
2276 levél
Válasz 02.02.17. 15:18 #8
Trebor
nincs még meg a game!
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
638 levél
Válasz 02.02.15. 17:45 #7
gergou
okké, még mindíg segíthetne valakia 2,dik
pályában...
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
638 levél
Válasz 02.02.15. 16:42 #6
gergou
ok, még mindíg várom a segítséget, légyszi
valaki segítsen!
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
638 levél
Válasz 02.02.15. 14:49 #5
gergou
Na vazzeg én a második pályán elakadtam, az első bárányt még sikerült elcsakliznom, a
parfümmel, de a második nem megy, a saláta
sem hat a birkákra, de a kapcsolót valahogy
le kell nyomni... A játék egyébként bazijó!
Szóval aki tud segíteni, az ne tartsa vissza.
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
510 levél
Válasz 01.12.02. 15:53 #4
Captain
Én csak az újságból olvastam róla/láttam képeket de eddig is nagyon tetszik és majd szívesen kipróbálnám...
Mindig is csipáztam a Looney-Tunes gamekat!
A Bugs Bunny:Lost in Time nagyon jó volt(igaz hogy PSX-en nyomtam végig,és a Bugs Bunny&Taz:Time Busters is nagyon jó volt főleg amikor Tapsi Hapsi meg Taz uszóversenyeztek ha jól emléxem meg a dobolóverseny is nagyon jó volt erre tiztán emléxem
" You fool... You know as well, as I, I can not be DESTROYED! " - I. Heinrich (RtCW)
2276 levél
Válasz 01.12.02. 15:07 #3
Trebor
olvastam róla én is...
majd megnézem miylen!
de én örülnék ha lenne full magyarosítás (hang, szöveg)
akkor lehetne igazán röhögni!
mert így hogy angol még nem nagyon értem meg
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
925 levél
Válasz 01.12.02. 00:01 #2
Lacc
Már úgy két hete végigjátszottam.
YEP YEP! - Kipling :P
1 levél
Válasz 01.12.01. 23:11 #1
norbertinho
Láttátok már?Újabb lonney tunes játék!!Baromi jó poénok,haláli grafika,kitűnő logikai feladványok ez mind Ralph a prérifarkas és Sam a juhászkutya előadásában.A játék lényege tömören:minnél több bárányt lopj el Samtől.De ha ilyen egyszerű lenne..Nagyon king játék! Érdemes beszerezni!Ha másért nem legalább jobb kedve lesz az embernek tőle!..

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.