Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ghost recon VS. Operation flashpoint???

61 levél
Válasz 02.01.08. 11:42 #92
venom
LAN-on érdemes elite-n nyomni a recont.
Mivel a RECON tényleg egy TFPS, ahol több embert kell singleplayerbe iranyitanod (7)
ezért hozzá van méretezve az ai. ha viszont a 7 ember mind mind egy player, ugy tenyleg jóval könnyebb. De single-ben 1000000x hangulatosabb a recon, mint az opflash.
(és ott ilyenkor 7 emberre kell odafigyelned, nem 1-re...) ami már tényleg igényel egy kis sütnivalót
és ez a lényeg
amugy a fubenfekvős, nemtomhonnanlőttele az 5.emberemet az ai, velem is előfordult már
12750 levél
Válasz 02.01.08. 09:48 #91
okoska3000
Nekem sem, szerintem tök jó az AI, csak kifogásolták, hogy gyenge, szerintem pedíg pont hogy jobb lett...
269 levél
Válasz 02.01.07. 18:19 #90
MausBaus
Nekem semmi bajom nem volt az AI-vel!
What Went Wrong?
12750 levél
Válasz 02.01.07. 13:38 #89
okoska3000
Nálam pedíag elég erős volt az AI, egyet lőttem hasalva fedezékből a sniperral a fák közül, szétugorva lőttk rám, sokszor előbb kiszúrtak mint én őket, szerintem jól meg lett csinálva...
92 levél
Válasz 02.01.07. 12:45 #88
Fireblade
A GR EGYEDÜL LENYOMTAM EGY 8 fős járőrcsapatot, úgy , hogy ketten
tudtak tüzet nyitni /1-1 lövésre voltt idejük/ ...
A Flashpointban ha beleszaladok egy 8-fős orosz járőrcsapatba, hááát....
12750 levél
Válasz 02.01.07. 12:09 #87
okoska3000
Szerintem a Ghost Recon zseniális alkotás, szép grafika, zseniális játékmenetm, abbahagyhatatlan...Végignyomtam kissebb szünetekkel, rég volt ilyen játék, ami ennyire magával ragadott...

92 levél
Válasz 02.01.07. 11:03 #86
Fireblade
A GR-nal játszottunk a hétvégén LAN-be,és hát el kell mondanom hogy ultra hülye benne az ellenfél! Elég gyenge az ellenfél AI-je, ami nem mondható el az OF-re!!!
62 levél
Válasz 02.01.06. 16:44 #85
ekswai
Lehet, hogy a két játékot nem is kellett volna összehasonlítani. A GR inkább megmaradt a R6-os zárt teres, kommandós stílusnál, /mégha ez a játék nem is a kommandózásról szól/ amiben csak a feladat végrehajtásáravan lehetőségünk, az Opf pedig háború-szimulátor, amiben nagyobb a szabadság.
Valaki írta, hogy felesleges a nagy terület. Szerintem ettől is élethűbb lesz a játék, hogy bárhova elmehetünk, meg ilyesmi. Meg az is hogy Skoda. Abban nincs semmi gond, hogy most ül egy sniper a Skodában. Vagy hogy találok egyet az út szélén és azzal megyek vissza a bázisra. "Ha nem akarod nem kell, a lényeg hogy megtehetnéd!" És ettől még élethűbb.
Már mondtam, nekem nincs meg a GR, tehát csak a tesztelésekre és a véleményekre támaszkodok. Biztosan nagyon jó játék az is és megvan a hangulata, de a vélemények alapján szerintem nem kellett volna együtt venni a két gamet.
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
269 levél
Válasz 02.01.06. 16:24 #84
MausBaus
de azért jó lenne...
What Went Wrong?
269 levél
Válasz 02.01.06. 16:22 #83
MausBaus
Egyébként a GR-ben is lehet be-ki szállni az autóból(Hummerből csak azt az igorral kell megszerkeszteni...,de vezetni nem lehet...)
What Went Wrong?
1819 levél
Válasz 02.01.06. 15:33 #82
Moken
Rátapintottál a lényegre! A szabadság a lényeg! Ilyen a GR-ben nincs! Meg milyen ász már sniperrel kilőni a heli pilótáját!
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
92 levél
Válasz 02.01.06. 11:05 #81
Fireblade
VENOM!

A magaslatokra azért jó felmenni, mert a sniper-esel onnan az igazi osztani!
Azt hogy a Skodát lehet használni, az nem azt jelenti hogy azzal kell menni mindenhova! Ez is csak azt jelzi hogy a játékban bármit megtudsz csinálni, bármilyen irányból meg tudod támadni az ellenfelet, bármit használhatsz!
Tehát amit kitaláltál azt megtudod valósítani!
61 levél
Válasz 02.01.06. 02:28 #80
venom
jaaaa...
1. ott egy tank (hápersze, az ellen általában üres tankokat hagy ott neked, neked elit katonának, hogy aztán elgázolhasd vele ) ezt a jármű dolgot kicsit viccesnek találom...

2. azt hogy a fegyver nem látszik, csak az után vettem észre, hogy végigjátszottam a játékot szal kb. ennyire volt fontos nekem... amugy meg az op a ló túlsó fele azzal az eltúlzott fegyeverráncigálással

3. ebben igazad van, jóval tartósabb (de sokkal gyengébb) az op.flash mint a gr.

azt hiszem hogy a gr. fejlesztőcsapata jóval komolyabban, aprólékosabban dolgozott és ez látszik is a végeredményen, minden szempontbol. Hiszen volt idejük tanulni r6, rp..
1819 levél
Válasz 02.01.05. 20:54 #79
Moken
Felesleges????!!!!
Már, hogy a fenébe lenne az?
Ott egy tank. Nincs lőszer. Elindítom. Elgázolom az ellent (már ha nem lő ki előbb). A fizikája rendkívül realisztikus!
Az egész játék frenetikus! (mármint az OF)
Van hozzá egy csomó extra a neten és jön a Red Hammer is! A GR-ben meg nem is látod a fegyvert, stb. Amúgy azon meg nem kell meglepődni, hogy egy amerikai katona, nem tud egy követ átugrani.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
269 levél
Válasz 02.01.05. 16:33 #78
MausBaus
ja.!
What Went Wrong?
61 levél
Válasz 02.01.05. 16:12 #77
venom
szerintem 7 ember korrekt pozicionálása már inkább taktika, mint egy lepukkant skodával szakítani 100-al
én először amugy azt hittem az opflashre, hogy ilyen karikatura, de persze lassan kiderült hogy komolyan gondolják..

amugy minek másznál magaslatokra?
engem abszolut nem zavart hogy nem lehet ugrálni benne, a legtöbb missziót guggolva, vagy a fűben lapulva csináltam végig, hiszen ez a lényege a játéknak. kis massziv csapat bántja lesből nagy buta sokaságot...
az opfless "hudebarónagyapályájáról" csak annyit, hogy kib. feleslegesnek tartom...

a járművekről ugyanez a véleményem.
kicsit rehegnék ahogy meglátnék egy két vérprofi snipert, rifflemant bezsufolva egy skodába ami meg jó jármű, azt ugyse tudnák vezetni, meg csúcsbéna a hangjuk.
az meg hihetően hangzik, hogy mondjuk egy akció során nem az ut szélén parkolo autóval kell eljutni vhova...



ebből kiderűl, hogy minden opflass "pozitivum" igazából tök felesleges, a maradékban a gr meg simán jobb
92 levél
Válasz 02.01.04. 18:13 #76
Fireblade
Igazad van a Wolf-ot, tényleg nem lehet hasonlítani a GR-hez és az OpFlash-hez. Szerintem elégy gagyi lett a WOLF! Engem a quake-re emlékeztet! A Wolt nem takatikai FPS.

Valaki azt írta lejjebb hogy az op.flash nem takatikai FPS, de a Ghost Recon viszont az!!!????

És ugyan miért nem taktikai FPS az Op.Flash???

A küldetésekben csak egyszer lehet menteni, épp ezért kell jobban taktikázni, mint a Ghost Reconba, ahol minden egyes lelőtt ember után, ha akarok menetek egyet!

Az op. falsh-ben az a jó, hogy bármit megcsinálhatok. Akármit vezethetek, akárhová elemhetek. A ghost reconban a katonák egy nyavajás 1m-es szikladarabra nem tudnak felmászni, vagy leugorni!

Hát miért nem tud egy katona ilyen feladatot megoldani????

62 levél
Válasz 02.01.03. 19:49 #75
ekswai
A Wolfensteint nem kell összehasonlítani a két játékkal! A kettő csak abban hasonlít egymásra hogy FPSek, de ennyi. De hát ezt nyílván látja mindenki.
Sajnálom, hogy nem tudtam játszani a GRrel, gondolom az is jó, de viszont valószínüleg inkább akkor is az Opf tetszene jobban. Ugyanis nagyon jó hangulatot ad az, hogy tudunk használni különböző járműveket. És nem is csak kettőt. Ehhez képest a GRben nem tudunk egybe se beszállni... Így hát nem tom.
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
269 levél
Válasz 02.01.03. 19:47 #74
MausBaus
Igazán király akkor lett volna a játék,HA

1,jobbak lettek volna az effektek.
2,jobb lett volna a víz.
3,ha az a fránya betont még egy kicsit cicomázták volna.


Egyébként nagyon szeretem.Ezek csak tények!


GR rulez!
What Went Wrong?
10960 levél
Válasz 02.01.02. 09:58 #73
Lacko
BLEI a számból vette ki a szót: imádom az R6-ot, imádom a GR-t is, de egy picit a Flash jobban tetszik.
De attól még nem szándékozom fikázni a Ghostot. A Wolfit azt fikazom, egyikhez (GR,OF) sem ér fel.
1175 levél
Válasz 02.01.01. 16:21 #72
Mr. Ranger
igen
A Biblia arra tanít hogy szeress, a Káma Szutra pedig arra, hogy hogyan szeress Š Ž ™
269 levél
Válasz 02.01.01. 15:28 #71
MausBaus
Olvastátok Lackó cikkjét?
What Went Wrong?
269 levél
Válasz 01.12.30. 14:58 #70
MausBaus
Hogy az...?
What Went Wrong?
222 levél
Válasz 01.12.29. 22:53 #69
BLEI
Világ életemben a Tom Clancy-féle rainbow cuccokat szerettem.


De most az Operation Flashpoint lett a kedvencem. Örökké!

De a Ghost Recon is sirály persze de a Flashpoint valami olyan tökéletes hogy az....
1175 levél
Válasz 01.12.28. 16:24 #68
Mr. Ranger
kösz
A Biblia arra tanít hogy szeress, a Káma Szutra pedig arra, hogy hogyan szeress Š Ž ™
269 levél
Válasz 01.12.27. 22:11 #67
MausBaus
Ja!(le lehet tölteni az internetről!)
www.ghostrecon.net
What Went Wrong?
1175 levél
Válasz 01.12.27. 19:12 #66
Mr. Ranger
Ember. (Ruha, arc)
A Biblia arra tanít hogy szeress, a Káma Szutra pedig arra, hogy hogyan szeress Š Ž ™
269 levél
Válasz 01.12.27. 18:21 #65
MausBaus
Ezt a márciusost én is megírtam...ÉS UGYAN AZ A VÉLEMÉNYEM GHOST RECON RULEZ!!!!!!
What Went Wrong?
61 levél
Válasz 01.12.27. 18:18 #64
venom
jön jol a gr-hez márciusban a küldetéslemez.
már csak 3 hónap
gr. rulez
269 levél
Válasz 01.12.26. 17:53 #63
MausBaus
Én nagyából tisztában vagyok az igorral(egy kis tulzás) de milyen modellek?Jármű?Ember?
What Went Wrong?
1175 levél
Válasz 01.12.26. 17:33 #62
Mr. Ranger
Egyébként hogy lehet modelleket csinálni az igorhoz?
A Biblia arra tanít hogy szeress, a Káma Szutra pedig arra, hogy hogyan szeress Š Ž ™
269 levél
Válasz 01.12.26. 15:46 #61
MausBaus
Igazad van!De attól még el lehet ökörködni
Pl. a Multiplayer pályákkal lehet játszani singleben!
egyébkén semmi gond!
What Went Wrong?
1175 levél
Válasz 01.12.25. 16:25 #60
Mr. Ranger
Khm, tudom, csak rosszúliirtam. Azt akartam iirni hogy nem lehet új addonokat szerezni.

Ezer boccs a hibáért
A Biblia arra tanít hogy szeress, a Káma Szutra pedig arra, hogy hogyan szeress Š Ž ™
269 levél
Válasz 01.12.25. 16:09 #59
MausBaus
Nem tudom hogy Mr.Ranger ismered-e de ha megy a Gépeden a gHost akkor tudod mi az Igor!( Pályaszerkesztő)!!!!!!
Szerintem király!!Lehet olyan pályákat összehozni...
What Went Wrong?
1175 levél
Válasz 01.12.25. 00:33 #58
Mr. Ranger
Hát úgylátszik hozzátudok szólni a témához, mert mind a két game megvan és fut.

A Ghost Recon először úgy tűnik először, mint a Wolfeinstein, de a egy pár órát játszunk vele, észrevesszük, hogy a részletek nagyon szépen ki vannak dolgozva. (Pl. robbanások, vizes gatya) Egyetlen hátránya, hogy meg lehet unni, mert nem lehet új pályát szerezni.

Ami a Flashpointot illeti: "Kis lépés az embernek, de óriási ugrás az emberiségnek"
Itt a részletek nincsenek annyira kidolgozva, de a nagy dolgok jók. Nagy előny, hogy újabb és újabb pályákat lehet csinálni, és a letölthető unitok is.

Ghost Recon: Operation Flashpoint:
91% 90,9%
A Biblia arra tanít hogy szeress, a Káma Szutra pedig arra, hogy hogyan szeress Š Ž ™
269 levél
Válasz 01.12.24. 19:13 #57
MausBaus
Nem tudom,hogy ti hogyan vagytok vele de az IGOR az nagyon király!!!!!!!!Aki Ghost Reconos az tudja mi az!
What Went Wrong?
4495 levél
Válasz 01.12.23. 19:11 #56
Wing
Igen, a méret fordítottan arányos a grafikával, amiből következik, hogy ha a játék egy kisebb részét nézzük, akkor nagyon jó grafika. Komolyan: az OpF - nak JÓ a grafikája, hiszen ha azt vesszük, hogy mekkora területet kell kiszámítania szegény gépnek... akkor nagyon is király. Elismerésem a cseh srácoknak.
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
62 levél
Válasz 01.12.23. 19:00 #55
ekswai
Érdekes, de nekem csak kisebb felbontásban fordult elő hogy át tudtam menni a falon. Most jobb minőségben ez nincs így.
A motorjával kapcsolatban pedig szerintem ha azt nézzük hogy milyen nagy az egész sziget, ahhoz képest szerintem nem olyan rossz. Persze az egységek kidolgozása sokkal jobb.
A Ghost Reconhoz meg nem tudok sajna hozzászólni, mer az nem futott
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
4495 levél
Válasz 01.12.23. 18:36 #54
Wing
Szerintem mindkét game nagyon kirrrrály, csak az OpF motorjával vannak gondjaim. A belső terek, pl. ház nagyon nem jó, szerintem nem kellett volna erőltetni, amúgy nincs semmi jelentősége. Jah, ez azért zavaró néha, mert át lehet menni a falon néhol.

Szóval mindkettő best, meg a Project I.G.I. is best.
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
269 levél
Válasz 01.12.23. 15:17 #53
MausBaus
2002 Az első Ghost recon kiegészítő!!!!!!!!!!!(március talán...)
What Went Wrong?
61 levél
Válasz 01.12.21. 20:46 #52
venom
chiiill...
a ghost reconhoz képest nincs.
de máriónál jobb

figyz. süvöltő szél, dülöngélő fák, iszonyat komolyan kikevert gépfegyverhangok (a karakterek hangfx.jei is jók nagyon), kurvajó karakteranimáció, könnyen kezelhető csapatmozgatás....

könnyen rájöhetsz, hogy NEM az opflashről irtam...

de én valószínűleg elfogult vagyok egy picit.. nálam itt volt az opfless amikor megjelent, már a gagyi tréningen is kiborultam, hát még a köv. pályától..
aztán jött a recon, felraktam, és nem tudtam felállni annyira komoly hangulata van. a recon egy nagyon aprólékosan kidolgozott játék.
bevallom felraktam ma ujra az opflesst, kicsekkoltam, de ugyanaz lett a vége, mint az első alkalommal... ment porosodni
(pl röhögőgörcsöt kaptam a karakteranimációtól és az a-10 es hangjától... kiábrándító..)
de megértem ha valakinek más tetszik.. van ilyen na.
92 levél
Válasz 01.12.20. 20:23 #51
Fireblade
VENOM, ki ne találd már hogy az op.flash-nek nincs hangulata,feelingje!!!!????
10960 levél
Válasz 01.12.20. 09:05 #50
Lacko
A hangulatról meg annyit, hogy mindkét játéknak megvan a maga hangulata, csak MÁS.

Tény, hogy az OpFlash nehezebb és frusztrálóbb.
10960 levél
Válasz 01.12.20. 09:02 #49
Lacko
OFF
Maus: az álarc az egy l.
ON

Tér (bár ez benne van a cikkemben, azért ide is leírom). Minden FPS-nek szüksége van határokra, mert az erőforrasok (memória) hatalmasok lettek az utóbbi időben, de mégiscsak végesek.

Az OpFlashben ezt úgy oldottak mag, hogy a szigeteknek természetes határaik vannak: víz. És bár lehet benne a vízben is haladni, de a víz már végtelen... Azaz nem tudsz athajózni az egyik szigetről a másikra (persze ezt a hibát nem kell észrevenni) de azért az OpFlash sem tökéletes.

A Ghost pedig azt a régi R6-os filozófiát követi, hogy a teret olyan objektumokkal zárja le, mint pl egy busz, hordók, rendürségi kordonok, rombadőlt házak, szakadékok. Ami szintén nem vészesen csúnya megoldás (pl a Hidden and Dangerousban egy láthatatlan fal állja utadat), de mindenképpen szembeötlőbb korlát, mint az OpFlash-é, mert milyen szuperkatona az, aki nem tud átlépni egy félméteres keritést...
61 levél
Válasz 01.12.19. 22:06 #48
venom
a ghost recon-nak van hangulata, míg az opflashnek nincs. ennyire egyszerű.
kinek-mi...
92 levél
Válasz 01.12.19. 21:47 #47
Fireblade
Az op. flash-ben nem zárt a tér, a katona bárhova el tud menni, a Ghost recon-ban pedig, a földböl kiálló kis sziklára nem tud felmenni ami kb. 40cm-re áll ki a földből!!! Hát miért nem tud rámenni, miér nem tud 30cm-es szintkülönbségre fel-vagy le lépni???????
269 levél
Válasz 01.12.19. 18:44 #46
MausBaus
Ghost recon rulez!
És kész...
What Went Wrong?
92 levél
Válasz 01.12.19. 17:40 #45
Fireblade
Az Op. Flash-ben pont az a jó, hogy kb. annyi esélyed van mint egy igaz háburúban. Nagyon kell figyelned mert csak 1x menthetsz, nem pedig minden egyes lelőtt ember után.
Hát ez adja meg a játék igazi feeling-jét, hogy folyamatosan résen kell hogy legyél.

És az ellenfelek nagyon okosak!
7034 levél
Válasz 01.12.18. 18:01 #44
Aruns
Na ja
De ezeket a progikat sajnos nem ismerem (már nagyon rég nem irattam progit, az újak meg drágák nekem, meg most gépem sincs, úgyhogy sem a Ghost reconhoz, sem az Op. flaspointhoz egy mukkot se tudok hozzászólni).
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
20761 levél
Válasz 01.12.18. 17:57 #43
Eric
A kedvenc multi-karim neve: Ater-Pater(természetesen paladin).

De, ahogy nézem, elég jól szét-offoltuk a topicot
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.