Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hogy-hogy az Imperium Galactica sorozat külfödön nem lett sikeres?

1129 levél
Válasz 06.04.09. 16:36 #35
Lelnet
Régi topic, pedig dehogynem lett sikeres, itt one például egy idézet róla (amúgy egy RTS tanulmányból van):


"Although it was a hybrid, The only RTS that has managed it for the community is Imperium Galactica 1 & 2. These games brought many Turn based elements into the fold. You'd have to navigate 10 screens covering everything from building civilizations and defense platforms, changing taxes, diplomacy, trading, and kitting out ships with different weapons. In essence it was a Real Time Alpha Centuri, and then some. This game, especially Imperium Galactica 2 will forever stand out as a game that Real Time Strategy gaming should truly stand for."
"Tábornok úrhoz jön a sürgöny, hogy a berberek elfoglalták a Fasszalbasz fennsíkot." - fisher99
16 levél
Válasz 04.07.30. 00:36 #34
Endre_ig2
Hello!

Második Imperium Galactica II. nemzetközi meccs:

2004.augusztus 1. 13:00 órakor az IG2 szerveren.

Címe,ha játékból jössz-> irc.imperiumgalactica2.hu vagy chat.founders.hu
mIRC klienssel -> irc.founders.hu Port:6667 Szoba: #ig2
Valamint elérhető Java klienssel közvetlenül a weboldalról:

http://www.imperiumgalactica2.hu

Egyébként minden nap van játék rendszeresen,esti órákban 8 óra felé 8 játékos / játék. A szerverre bármikor jöhettek.
Mindenkit várunk!

Endre
4370 levél
Válasz 04.06.18. 14:14 #33
Kalwa
Élt, Él és Élni fog!
"Ha szeretitek Allahot, akkor kövessetek Engem. Akkor Allah is szeretni fog benneteket,és megbocsátja nektek a bűneiteket."
3167 levél
Válasz 02.11.13. 21:01 #32
'Tacker Takk'
A Haegemoniát milyen reklámokkal népszerűsítettétek külföldön?
Újságokban lapjain, mint itthon?
Vagy a kiadó erre (is) sokalta a pénzt?
Tudom ez most ismételten egy pesszimista, cinkikus, kritikus kérdés, de elmúlt 899 levelemre is ez volt a jellemző, de hát ma sem hazudtolom meg magam .
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
33 levél
Válasz 02.05.18. 21:20 #31
The Ghost
CD galaxis-ban lehet Ig2-őt kapni asszem
Ig1 Pc Guru régebbi száma....

(ig1-et 486-os gépre csinálták, külön cd kell hozzá, hogy menjen!!! )
...,"és az erő legyen veletek !!!"
33 levél
Válasz 02.05.18. 00:20 #30
Birkesz
Tud valaki adni egy tippet, hogy hol tudom megszerezni őket???
"Tsukkurimashou, tsukkurimashou ... "
33 levél
Válasz 02.05.18. 00:19 #29
Birkesz
Basszus, most jöttem rá,hogy eddig milyen marha voltam! Igen, még nem játszottam egyik IG-vel sem. Valahogy úgy voltam vele, hogy "Á, magyar játék, hagyjatok a fenébe, nem bízom benne, nem lehet jó."
Most viszont meghoztátok hozzá a kedvemet. A legrövidebb időn belül megszerzem őket. (Bár legkorábban augusztusban fogok tudni játszani velük )
Köszi mindenkinek!!!
"Tsukkurimashou, tsukkurimashou ... "
33 levél
Válasz 02.05.17. 21:54 #28
The Ghost
Boccs mindenkinek, de van még valami:

Kívánom, hogy a digital reality soha ne csináljon az IG2-nél rosszabb játékot!!!

(játékok tucatjai ide-oda még mindíg az ig1-2 a legjobb!!! )
...,"és az erő legyen veletek !!!"
33 levél
Válasz 02.05.17. 21:51 #27
The Ghost
(hmm még egy Star Wars rajongó!?)
...,"és az erő legyen veletek !!!"
33 levél
Válasz 02.05.17. 21:50 #26
The Ghost
........ Az eredeti kérdésre a válasz:


A külföldieknek izlésficamuk van, azért nem!!!
...,"és az erő legyen veletek !!!"
897 levél
Válasz 02.03.31. 22:43 #25
Tib
Nem tudtad megverni a gépet csít nélkül?

Egyébként érdekes a problémád, nálam nem csinált ilyeneket, pedig én "nehéz" módban is végig játszottam.

Engem csak az idegesített fel (és ekkor szidtam a fejlesztQk nagynénikéjét), amikor a Dargslannak már csak 1 bolygója volt, azt is egyszer már megtámadtam, és már csak a foépülete meg 4 tankja maradt meg, nem volt már flottája és a bolygója körül pedig 4 teljesen felszerelt maxi flottám ott tanyázott. Ekkor átmentem a diplomácia szobába, és felszólítottam a megadásra. De NEM adta meg magát, mindenféle félrevezetQ hadmqveletrQl beszélt...

Egyébként belenéztem egy kicsit a fileokba, ott pedig meg van irva a Dargslannak az a dumaja, amit akkor mond, ha megadja magat. De hat ekkora tulero ellen se adta meg magat... Na mindegy. Egy otlet: probald meg ujra vegigcsinalni de szigoruan csit nelkul!

Na, csá!
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
1344 levél
Válasz 02.03.20. 17:04 #24
yerico
Na, ezzel most ezerrel nem értek egyet. Az IG 1 részében az utolsó küldetést, mikor már csak egy faj volt ellenem, meg enyém a világ háromnegyede, csak csalással bírtam megnyerni. Volt egy flottája, nekem három. Szétlőttem az övét, visszament a bolygójára, és azonnal startolt az újjal. Ezt 3-4-szer eljátszotta, ekkor már igen hevesen inzultáltam verbálisan a gépet, és a készítők nagynénikéjét. Gyorsan átírtam a pénz mennyiségét, és minden bolygóm full kiépítettséggel felvette a harcot az ellennel. Szóval miért is kellett ennyire csalnia akkor a gépnek? Emiatt nem álltam neki a 2-nek, szóval erről nem tudok véleményt mondani.
A MOO2-vel viszont rengeteget játszottam, nálam ez az etalon. Ja, a Reuniont is végigvittem anno (+ pénzt kellett ott is alkalmaznom, mert kb 1 hét játék után hirtelen lenyomtak volna)
3167 levél
Válasz 02.02.08. 21:02 #23
'Tacker Takk'
Sziasztok!
Dauby köszönöm a válaszodat!
Lehet, hogy kötekedőnek fogok tűnni (egyáltalán NEM akarok még véletlenül sem annak látszani) csak arra szeretnék reagálni amit a Cryoról írtál. Nem hiszem hogy ilyen kiadót érdemelnétek, jó minden támogatást meg ad, meg korrektek, de ezt írtátáok egyszer a GT-re is.
"a látvány maga lenyűgöző, azonban ez nem feledtetti azt, hogy a Cryo még nagyon messze van az élvonaltól"
Részlet egy '97 végén megjelent Guruból, (Mocsy tollából), remélem azóta előnyére változakk a dolgok.
(Egyébként az új jelszóm mindenre magyarázatot ad
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
417 levél
Válasz 02.02.06. 09:22 #22
Dauby
Én egyáltalán nem sértődtem meg, de a sikeresség fogalmát azért feszegettem, mert:

- az IG2 minden jelentősebb külföldi újságban 80% fölött kapott értékelést,
- nem azért sikeres egy játék, mert utána klónok tucatja árasztja el a piacot,
- nem biztos, hogy az a játék a siker, ami jól van "marketingelve" (lsd. Black&White...és még sorolhatnám azokat az agyonhypeolt gamékat, amelyek nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket)

Én is csak a véleményemet szerettem volna eléd (elétek) vetiteni.
3167 levél
Válasz 02.02.05. 18:53 #21
'Tacker Takk'
Sziasztok!
Dauby nem értem mi bajod van a topic témájával?

Tudom, hogy több éves kemény munkátok van benne az Imperium Galactica 2-ben, de azt hiszem, hogy egy ilyen fórumban szükség van a kissé kritikusabb "szobákra" is. Ahol nem csak azt lehet írni, hogy "de király a game!"
Nem hiszem, hogy meg kéne sértődni, vagy éppen meglepődni, egy ilyen topic láttán, mert szerintem ilyenekre is szükség van.
Nem vitafórumot akartam beindítani ezen topic címével, hanem csak mások véleményre lettem volna kiváncsi ebben a témába kapcsolatban.

Félreértés azért ne essék, nagyon tisztelünk benneteket, akik tényleg azon vagytok, hogy igazi minőségi játékot adjatok ki a kezeitek közül.
Biztos észrevetted senki sem a játékot "bántja" hanem a kiadót, és ez nem véletlen, hiszen nagyon jó játék, a GT pedig határozatlan az zlet piacon.

És mivel folyton csak személyeskedem, egyéni véleményem az, hogy nem hiszem hogy az Imperium Galactica 2 külföldön annyira sikeres lett volt, mint ahogy azt megérdemelte volna. Hiszen Ti sem úszkáltok a milliókban, és még a játékpiacot sem lepték el a kis IG klónok! (hála az Égnek)
Tacker Takk
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
3167 levél
Válasz 02.02.02. 20:46 #20
'Tacker Takk'
Sziasztok!
Szerintem a sikeres játék, nem csupán az eladott példányok szerint számít. Jó, nagyon örülünk annak, hogy az IG2-t ilyen szép számmal sikerült eladni, de azért a siker szót kissé erősnek találom (természetesen csak külföldön) Mivel az IG2-nek (véleményem szerint) nem sikerült nagy falakat ledöntenie határainkon túl. Lehet, hogy én látom rosszul helyzetet, de nem igazán lett népszerű a külföldi játékosok körében. Lehet, hogy megvették, mert le volt értékelve, de nem játszottak vele többet 10 óránál. Ez anyagi siker hiszen a termék el lett adva, de nem biztos, hogy a folytatásra is kiváncsi lesz a vásárló. (Szegény Philos
Nem hiszem, hogy külfölön lennének igazi, fanatikus játékosok, akik nagy multi csatákban mérik össze erejüket. Arra ott vannak más, szerintük jobb játékok is, pl. a Blizzard játékok, amelyek mindig több éves késésel, és esetenként nagy csalódással végződtek. (Diablo2)
Dauby: mindig nézem a Guruban az eladott játékok top listáját, és egyszerűen nem értem, hogy lehet mindig ott a Sims 5 helyen. Nagyon jó játék volt az első, a két kiegészítő is elment, de hogy még mindig ugyanazzal a megkopott motorral, ilyen sikereket tudjon aratni, ezt nem hiszem el. Lehet, hogy bennem van a hiba, és nem értetek egyet velem (nem is kell) de szerintem a sikeres játékoknak valamiféle nagyobb viszhangja kell hogy legyen a nemzetközi sajtóban, és a játékosok körében egyaránt. Hiszen kevés olyen külföldi ember él aki azt mondja, hogy "ez igen, az IG2 a kedvenc játékom!"
Remélem nem bántottam meg senkit a véleményemmel.
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
417 levél
Válasz 02.02.02. 14:00 #19
Dauby
Valamit azért szögezzünk le, amit szerettem volna már leirni e topic indulásakor, de vhogy mindig visszafogtam magam.

Számotokra mi az, hogy sikeres játék? Darabszámban kifejezve gondoljátok a sikert, pénzügyileg, netán a review-k által?

Darabszámban hol húzódik meg a sikeres játék és a jó játék közti határvonal? 100.000 példánynál, 250.000 példánynál, netán többnél. 2001-es statisztikák szerint az észak-amerikai piacon mindössze 5 játék volt, mely az általam leirt első határvonalat képes volt átlépni...tehát relative a fogalom igen tág. És ha mégis a 100.000-t vesszük mérföldkőnek, akkor mondhatjuk azt, hogy igen, az IG2 ezt bőven túllépte és ezek szerint sikeres játék. Azaz miért mégis ez a topic-cim?

Blade Runner: teljesen igazad van, annak idején hihetetlen balszerencsés sorozatot tudhatott maga mögött a csapat. Hiszen a Reunion-t szintén olyan cég, a GrandSlam adta ki, aki csődbe ment, akárcsak a GT az IG2 megjelenése után nem sokkal. Ezért sajnos mindkét játék hype-olása a kiadó részéről bőven elmaradt az elvárttól...szerintem legyen ennyi elég a múlt megvitatásáról.

Azt hiszem, a Cryo személyében végre sikerült olyan kiadót találni, amely megadja azt a fokú támogatást, amit a Haegemonia és a Digital Reality megérdemel!
3167 levél
Válasz 02.02.01. 19:32 #18
'Tacker Takk'
Sziasztok!
Örülök, hogy valaki visszatért az eredeti témára
Igen, sajnos az Imperium-ot a GT rontotta el,kevés reklám, kevés sajtótájékoztató, szlogen meg egy darab nem akadt, pedig az szinte ingyen van.
De az biztos, hogy Az Imperium Galactica 2 mindenidők legjobb 23. játéka lett (ha jól emlékszem) egy neves angol lap szerint!!!
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
3127 levél
Válasz 02.01.31. 11:32 #17
Blade Runner
Hogy az eredeti kérdésre is visszaugorjunk egy picit.
Az IG2 minőségét tekintve a legjobb programokkal van egy sorban. Főleg, ha a kiadásának idején megjelenő programokkal vetjük össze. Sajnos a program megjelenése időben többé-kevésbé egybe esett a kiadó cég mélyrepülésével és csődjével. Mint ilyenkor lenni szokott a játékok PR-ja és menedzselése volt a legkevesebb, amivel a kiadónál törődtek, így a progi szépen csendesen elporosodott a polcokon, ha ugyan eljutott odáig. A játékoknál is, mint annyi más dolognál az életben, egy jó reklámkampány, meg néhány ügyes szlogen többet számít, mint a valódi minőség. Hát szerintem kb. ennyi dióhéjban a sztori.
Remélem a két progi versenye (Haeg + IG3) beindítja a két cég PR gépezetét, és végre a játékok megkapják azt a figyelmet és törődést, amit egyébként megérdemelnének. Bár magam stratégiai rajongó vagyok, egyetértek azzal a fejlesztői döntéssel, hogy a jelenlegi változatban kissé a taktikai űrharcra tolódott a hangsúly, mert ez komolyabb rajongó tábort képes teremteni, de remélem a következő reinkarnációban már visszakapjuk a jól megszokott bolygó menedzselést és felszíni harcokat is. A végső játék élmény szerintem az lesz, amikor az űrharc megvívása után a Westwood-os Dune játékhoz hasonló szinten harcolhatunk a bolygók felszinén a teljes győzelemért.

Blade
Blade
2386 levél
Válasz 02.01.29. 12:38 #16
SShark
Ha olyan lesz a Haegemonia színvonala mint az IG 2 a kiadásának idejében ,akkor nem lesz gond.
3167 levél
Válasz 02.01.28. 21:02 #15
'Tacker Takk'
Sziasztok!
Dauby: lenne két a szokásosnál is értelmetlenebb kérdésem, de azért remélem válaszolsz rá:
1. Hogy lesz a Haegemonia-nak videklipje, ahogy az IG 2-nek?
2. Ti fejlesztők, hogy viszonyultok a paranormális tevékenységekhez? Hisztek a kis zöld emberkékben, vagy az UFO észlelésekben?
Ennyi lett volna.
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
3167 levél
Válasz 02.01.27. 21:04 #14
'Tacker Takk'
Sziasztok 18-szorra is!
Predator teljesen egyetértek veled, az IG tényleg egy egészen új színt vitt az űrstratégiák körébe. Ha nem is tekinthető új stílusnak, azért mindenképpen egyféle stílusirányzéknak tekinthető, ami nem mozgatott meg nagyon nagy tömegeket a gép elé, de aki ráérzett, azt csak a villanyszámlás, majd később a végre hajtó tudja kipaterolni a gép elől.
Talán az Imperium Galactica 4-ben, és a Haegemonia 2-ben már megint lesz földi harc, persze ez nagyban függ a videokártyák fejlődésől, de most már tényleg lassítsanak egy kicsit!
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
629 levél
Válasz 02.01.26. 21:14 #13
predator
Igencsak félreértettél, mint a stílus nagy rajongója, tudom mi tartozik az űrstratégiák közé. A HomeWorld távol áll attól. Egy szóval sem mondtam, hogy az IG és a Master of Orion különböznek (utólag olvasva tényleg félreérthető voltam egy picit
Az IG és a Moo azonos stílus, bár az IG több szempontból is különc darab (attól még jó): Real-time játékmenet, szemben az ebben a stílusban szinte egyeduralkodó Turn based játékmenettel. Az egész játék egy történet köré épül, pedig az űrstratégiák ettől igencsak távol állnak: minden fajnak van egy eredete, találkoznak, és háborúznak. Nesze történet
Az IG szerintem már magában is egyfajta új stílust alkotott, és az a réteg, aki játszott vele, legkevésbé a földi harcot fogja majd hiányolni a Haegemoniából és az IG3ból. Az edzett űrstratégák úgyis megmaradnak majd a Master of Orionnál, ha ugyanolyan játékot gyártanának a magyar fiúk, az szerintem sajnos abszolut bukás lenne, eltűnnének a Moo3 árnyékában.
3167 levél
Válasz 02.01.26. 20:57 #12
'Tacker Takk'
Sziasztok!
Nem hiszem, hogy a stílust kéne ráerőltetni a játékosokra, de nem is a játékosokat a stílusra, hanem egyszerűen annyi az egész, hogy van akinek bejönnek ezek a játékok, és vannak akiknek nem. Ez van, nem hiszem, hogy ez a fejlesztő, és a kiadó kötelessége lenne a játékosokat "átprogramozni" a fps-ek elől. A nagy betűs STILUShoz pedig nem kell hozzányúlni, (elég baj az is, hogy kivették az IG3 és a Haegemoniából a földi terepet) Gondoljunk csak a 4x4 Screammerre, nagyon jó, szép, valós fizika, de mégis fikázzák a Need for speedesek, mert Ők nem ezt szeretik, ők a sebbeség őrültjei és nem fognak egy két igazi szimulátor miatt játékstílust váltani. A 4x4 is csak egy szűkebb körben volt nyerő.

Predator:
Szerintem az Imperium Galactica és a Master of Orion 2 igen is hasonló stílus, csak hát az IG ezerszer, mit ezerszer százezerszer jobb
Egyébként az IG "közelebb hozta az újoncokat" legalábbis engem biztosan, mert előtte nem játszottam ilyen stílussal soha sem...de soha se késő bánat, az elbúlt öt évben azt hiszem behoztam a lemaradást!
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
629 levél
Válasz 02.01.25. 21:03 #11
predator
Folyamatosan összekeveritek az űrstratégiát az űrbirodalom építgetős játékokkal. A HomeWorld hogy a fenébe jön az IG-hez vagy a Master of Orionhoz? űrben játszódnak, és itt vége a közös szálaknak. A HomeWorld az egy űrtaktikai játék. az űr birodalomépítgetős játékokat szokták röviden űrstratégiának nevezni. Olyan játékokat, mint az IG, Master of Orion, Ascendancy, Space Empires, Stars! Igen is sok rajongója van a stílusnak akár hiszed, akár nem. És lehet, hogy neked telítettnek tűnik a műfaj, de elég kevés képviselője van, olyan meg főleg, ami játszható is (voltak nagy bukások). A legkevesebb olyanból van, amivel az egyszerű játékos is leül játszani. A legtöbb űrstratégia nem a grafikájával, animációival, stb. hódít, hanem a játékmenettel. Talán az IG lehetett volna az, ami közelebb hozza az "újoncokat" a műfajhoz. De sajnos nem így lett...
A HomePlanet pedig a PCDome hírek szerint űrszimulátor lesz. Én nem olvastam róla máshol, lehet hogy csak itt írták el, de ha nem, akkor szintén nem tartozik ide.
Nem hiszem, hogy a Moo3, az IG3 és a Haegemonia ne férne meg egymás mellett. Főleg azért, mert az utóbbi kettőnél kicsit eltolták a játékmenetet az űrtaktika (HomeWorld) irányába, ezért kicsit talán szélesebb körnek tetszenek majd, és a Moo3 mellett is odafigyelnek majd rájuk.
21 levél
Válasz 02.01.25. 20:05 #10
.:Qubt:.
Dauby: Tudod Ti, és Mi, itthon hiszünk ebben a stílusban. Egyesek talán kifejezetten rajonganak a stílusért, de szerinted, őszintén: ha az IG2 nem magyar lenne, leülnél ma is játszani? Vagy ha külföldi lennél, megvennéd el, s később elővennéd ez ezt a kiváló játékot? Nemleges kell legyen a válasz, hiába nagyon jó a játék, nem volt jó reklámja, nem ért el nagy sikereket, és ki merem jelenteni: külföldön nem ez a legfelkapottab stílus, az emberek félnek leülni egy unalmasnak látszó, szokásos űr-stratégia mellé.

Olyan játékok, amelyek az Űr és Stratégia közösben megbuktak, ha az emberek felfedezték volna a stílust, vagy az ŰR műfajt, most a gyöngyszemek lennének. a Homeworldre és az IGre gondolok, a 2 fantasztikus játékra, amik eltűntek a süllyesztőben (a Homeworldön 4 évig dolgoztak, hiába)

És amikor ez a helyzet, igazán sokan jönnek ki talán egy időben játékaikk: Master of Orion 3, HomePlanet (nekem ez nagyon bejön a video alapján), IG3, Haegmonia. Ennyi játék egy ilyan műfajban, hát...
Nem baj, mi azért megvesszük, mert mi szeretjük az ilyet, de ésszerűen gondolkodva belátjuk: csak akkor lesz sikeres a játék külföldön, ha annyira jól megszeretteti magát a stílust a játékosokkal, hogy rákattannak. Tehát nem is a játékra, hanem a stílusra kell megnyerni a külföldit.
Távollétemben is itt vagyok. Qubt szereti a fórumot.
3167 levél
Válasz 02.01.25. 19:30 #9
'Tacker Takk'
Sziasztok kiskalózok!
Ahogy azt már más fórumban is közzé tettem szerintem az Imperium Galactica 3, és a Haegemonia egyaránt sikeres lesz Magyarországon, hiszen egyre több embernek van gépe (igaz nem a legújabb) de saját ismeretségi körömből úgy ítélem meg ezt a helyzetet, hogy mindenki szivesebben játszik olyan játékokkal amelyek anyanyelvén "szólalnak meg". Egy szó mint száz, éljenek a magyar játékok!

U.I:
Dauby: Kérlek add át jó kívánságaimat a "Haegemonia" név kitalálójának, mert (Farkasházy Tivadar beszédstilusban szenvedek)végre egy magyar játék ami mellőzi azokat a f'rány R betüket
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
2064 levél
Válasz 02.01.22. 18:14 #8
Norad2
Szerintem azért nem lett nagy siker mert
1,nem volt elégé reklámozva.
2, Sajnos a külföldiek szeriont budapestől kezdődik a balkán és megvan a vélemény
3, ami már eltér egy kicsit is a szokásostól azt nem bírja befogadni a külföld. Vaószínű, mert ott már csak agyatlan gammere vannak akik teléjesn bénák, és leragadtak a starcraftnál.

Ja, és hogy látcódjon mennyire becsülöm a magyar játékokat, az IG2 a harmadik eredeti gamem az FF8, és 7-en kívül. Azt ennyi az eredeti játékaim sora.
Még jó, hogy a CdGalaxisnál csak 2999-be került.
(Remélem az új rész is ilyen olcsó lesz, és meg tudom venni eredetibe


+ Egy kérdés a készítőkhöz: Mért nem olyan a korvett amilyen a videón????? Vagy csak nálam néz ki úgy mint egy sima romboló csak 2 ággal több van benne??
OTAKU
408 levél
Válasz 02.01.22. 17:43 #7
Telapo
Legyen mind a kettő sikeres
ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD
417 levél
Válasz 02.01.22. 16:35 #6
Dauby
Hát én is remélem, hogy a Philos is sikeres játékot alkot, de mi inkább azt szeretnénk, hogy a Haegemonia legyen sikeres.
6295 levél
Válasz 02.01.21. 21:15 #5
J. Dávid
Remélem sikeres lesz a 3. rész külföldön is.. Egyébként amennyit láttam a 2ből szerintem egész jó.
3167 levél
Válasz 02.01.21. 20:54 #4
'Tacker Takk'
Szia!
Nagyon helyes ez a hozzáállás, egyszer be fog jönni ez az akció stratégia a magyaroknak is!
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
417 levél
Válasz 02.01.21. 12:41 #3
Dauby
Sajnos ez a történet nem ilyen egyszerű, mint amilyennek a képletedből tetszik, és ez inkább szomorú, sőt kiábránditó. Egész egyszerűen a kiadónak nem kellett a folytatás...de most ebbe ne menjünk bele mélyebben.

Nem véletlen, hogy hasonló jellegű játékot készitünk, hiszen mindannyian hiszünk ebben a stilusban, ebben tapasztalattal rendelkezünk és a korábbi játékaink minden erényét igyekszünk átörökiteni a Haegemoniába is.
3167 levél
Válasz 02.01.20. 17:55 #2
'Tacker Takk'
Sziasztok!
Miért nem lett az IG sorozat sikeres külföldön?
A rengeteg újítás, kissé eltérő játékmenet ennyit ér a külföldiek szemében?
Azt még elhiszem, hogy a tengeren túl képtelenek megérteni a játék irányítását, de itt Európaban sem lett olyan nagy siker, mint azt megérdemelte volna.
Jó a grafika, a történet, a zene, videók, a hangulat király mi kellhet még egy jó játékhoz?
Egyszerűen röhögnöm kell, ha össze hasonlítom az IG2, a RA2. Miért veszik annyian azt a sok sz@r pixelből összetűzdelt 2d-s "hangyastratégiát"? És az persze világhírű, a Mi kis IG, meg nem nagyon kell senkinek se.
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
3167 levél
Válasz 02.01.20. 17:49 #1
'Tacker Takk'
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.