Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Haegemonia - Pályák, módosítás

2 levél
Válasz 09.01.22. 17:40 #20
Johner
Tisztelt játékosok!
Segítségeteket kérem:
Létezik e a Haegemoniához pályaszerkesztő, és ha igen, hogyan lehet hozzájutni?
Szeretnék én is pályát csinálni - nagy naprendszerrel, s több hajóval...
(Lehetőleg kompatibilis legyen a Solon Hagyatékhoz.)
Válaszotokat várom, és köszönöm!
897 levél
Válasz 03.03.23. 23:25 #19
Tib
Kész az első pályám!

Nézzétek meg weboldalam letöltés szekcióját!

(http://haegemonia.hq.hu)

URL a pályához: http://haegemonia.hq.hu/konfliktus.rar

Egy megjegyzés: a weboldalról (a szerver miatt) nem lehet letöltés menedzserrel (Dap, FlashGet, stb...) letölteni, ezért tanácsos a "Jobb klikk a linken, aztán meg Save Target as... " módszerrel megtenni ezt.

Az emilemet tudjátok, írjátok meg a véleményeteket. (De akár ide is jöhet)
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
897 levél
Válasz 03.03.17. 12:44 #18
Tib
Az Editorom (v1.00 BETA) egyenlőre nem teszi lehetővé, hogy nagyon nagy extra dolgokat rakjak bele, csak úgy ízelítőnek egy pár dolog, hogy mit is tud csinálni:

- Egyenlőre csak 1 naprendszert kezel
- Pályaviszatöltés még nem működik (K*RVA NEHÉZ MEGÍRNI!!)
- Max 30 bolygót kezel naprendszerenként
- Lehet berakni Nebulae-kat
- Lehet berakni sima, bányászható, és micro asteroidákat

Ennyi. AMint láthatjátok, nem egy profi program, de idővel majd az lesz. Csak egy dolog: NEM LESZ KIADVA A PROGI a kezemből! Ugyanis a laikus felhasználónak egy kicsit furcsa lenne a kezelése, én írtam a progit, én tudom a hibáit és a trükkjeit. És még így is sokat kell majd utána írogatnom editorban az INF filet...

Szóval nyugodjon meg mindenki a DR-nél, nem fog mindenki pályát csinálni! (Én pedig vigyázni fogok, hogy a pálya nem tegye instabillá a játékot!)
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
30 levél
Válasz 03.03.17. 11:34 #17
OCC
Arra kerek mindenkit, aki palyat csinal a HAegemonia-hoz, hogy lehetoleg csak olyan dolgokat epitsen bele a palyaba ami az alapjatekban is benne volt, mert bar a rendszer sokmindent lehetove tesz, de ezektol konnyen instabilla valhat a jatek.
897 levél
Válasz 03.03.16. 22:52 #16
Tib
Ha benézel a Haegemonia hivatalos fórumába (www.haegemonia.hu/phpbb), akkor ott keress rá a témára. Ugyanis Sza csinált néhány pályát, de az első (kémes) az elég bugos, a második viszont (Assault) marha jó!!

Egyébként ha minden jól megy, én is fogok publikálni néhány pályát, mert az editorom már majdnem kész van hozzá...

Kb két-három hét, mire működni fog a cucc. (Kb a fejlesztés közepénél vagyok, és a nehezebb része még csak most jön.. ó, jajj)

Szóval, készüljetek a hatalmas intergalaktikus csatákra hahaha...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
164 levél
Válasz 03.03.07. 00:58 #15
Yeager
Emberek!Multis pályákat honnan lehet szerezni,olyat amin a gép ellen is lehet játszani!?Idáig csak egy ilyet láttam ezt a karácsonyit vagy mit!
222 levél
Válasz 02.12.30. 21:41 #14
saxus
Ja a húsvétot csak úgy mondam... Jöhet korábban is
222 levél
Válasz 02.12.30. 21:40 #13
saxus
StarCraft. Húúúú a nagy űrstratégia. Nem tudom, de "elég sok" harc megy abból a földön...

Amőgy meg annak a sikerében szerintem az is elég rendessen közrejátszott, hogy valami Blizárd kreélta. Azért a név is sokat számít. [Q3A. Nem is tudom mi tetszik benne az embereknek. Az Unreal Tournament alapból többet nyújt, és most az, hogy a grafika egy kicsit el van maradva, az nem húzott olyan sokat le rajta, de mégis a Q3A lett sikeres stb.]

Na de az tényleg jobb lenne, ha lenne valmai mod creator a Hgm-hez. Remélem a DR husvétra meglep minket valami küldetés / hadjárat / modszerkesztő programmal minket valamikor De pillanatnyilag annak is örülnék, ha hírtelen kiadnának egy patchot is hozzá, mert még van benne hiba [sajnos], és ezt nem azért mondom, hogy belekössek a DR-be!
322 levél
Válasz 02.11.26. 21:28 #12
chikie
nekem ez jobban bejön mint az ig2!
AMD AthlonXP 1800+, MSI K7T266-PRO2A, 256DDR, GF2MX400 32MB,
23 levél
Válasz 02.11.26. 08:25 #11
Galadriel
Ja!
De mégha olcsó lenne, még akkor is megérné.
Legalábbis szerintem.Nekem nagyon bejött ez a game /bár több anim is lehetett volna benne lásd IG2/.
322 levél
Válasz 02.11.25. 16:35 #10
chikie
én egy kiegészítő lemezt nagyon értékelnék! főleg ha pl ingyen le lehetne szedni a netről!
AMD AthlonXP 1800+, MSI K7T266-PRO2A, 256DDR, GF2MX400 32MB,
897 levél
Válasz 02.06.13. 23:25 #9
Tib
Na hi!

Én is próbálkozok hajók tervezésével, és van is egy-két (szerintem) értékelhető próbálkozás, a baj nálam is a textúúúrázással van... Az keményebb meló, mint a hajó megtervezése... Mindenkinek ajánlom figyelmébe, hogy próbálja meg! Jó időre leköti az embert...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
35 levél
Válasz 02.05.04. 03:36 #8
skaven
Na jol van, mutasd!
Pedig biztos sokan nekialltak volna mondjuk egy 10000 polys hajonak. De legalabb megtudnak, hogy milyen feltexturazni egy ilyen cuccot. Mondjuk tenyleg kivancsi lennek azokra a tobb pass-es mapekre + ugy mindenre...
10 levél
Válasz 02.05.02. 18:07 #7
Thomasdr
Ez a sajat hajo tervezes biztos jo lenne de egy kicsit sok kriteriumnak kell megfelnie a modellnek.Ha latnad egy hajo setup-jat letennel errol.Mar mi is alig igazodunk ki rajta!
35 levél
Válasz 02.04.27. 02:50 #6
skaven
Mondjuk legalabb egy Gmaxes tamogatas jo lenne. Sajat urhajo tervezese, hmm...
509 levél
Válasz 02.04.06. 21:38 #5
Muad-Dib
Meg áll az eszem rajtatok!!!!!!!!!

Még hogy az IG2 nem volt sikeres???
Nagyon is az volt, és erre büszkék is kell, hogy legyünk, hiszen magyar fejlesztés!!!

Szerintem teljesen más játékélményt ad, mint a StarCraft, tök felesleges összehasonlítani vele, ráadásul azt egy befutott fejlesztőcsapat fejlesztette ( Diablo, WarCraft1, WarCraft2 ) és jobban is be volt reklámozva.

Az IG2 szerintem jobb minden eddigi űrstratégiánál!

Muad-Dib, aki a helyes utat látja

3167 levél
Válasz 02.02.14. 19:57 #4
'Tacker Takk'
Predator félreértettél. A történettel arra próbáltam célozni, hogy nem mivel lehetett volna meghosszabbítani egy játék életét, a nélkül, hogy pályaszerkesztő stb. stb lenne benne. Tisztában vagyok azzal, hogy Starcraft-ot tekinti etalonnak a történetet terén, de nem hiszem, szuperszónikus összesküvésekkel és árulásokkal kellene feldobni, egy efféle játékot.
Az IG2 számomra nem nyújtott olyan háttértörténetet, hogy nagyon beleéljem magam. (lehet, hogy ez a bajom)
Az IG küldetései sokkal pergőbbek voltakk, míg az IG2 mellett néha bebólintott az ember...
De ha az emberek nem kapnak rá az egyjátékos módra akkor minek a többivel, hónapokig bajlódni?
Egyébként ugye a hajókat lehet variálin össze-vissza, de pl. az IG2-ben nem sok értelme lett volna bolygófelszín szerkesztőt csinálni. (A csillagtérképről nem is szólva)
Mert egyszerűen értelmetlen lett volna.
A Starcraftba ott nagyobb a hely a tereptárgy stb. stb, ott lehet figurázni.
Egyébként én is arról beszélek, hogy alapból élvezhető játékok több szórakozást nyújtanak, annál, mint hogy Kovács Pistikét elvertem a multiban. Na jó, befejezem, mert itt nem vagyok egy közkedvelt személy:
Meg egyébként sem atémához szorosan kapcsolódik mondani valóm)
Mindegy, egyébként tényleg nem sok űrstratékosszal játszottam, de ennek az az oka, hogyn nincs is olyan sok, mint a fps-ekből.



"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
629 levél
Válasz 02.02.09. 07:32 #3
predator
Mondd, mégis hágy űrstratégiával játszottál? Mert általában a töri kimerül a fajok találkozásában, ennél meg az IG2 azért többet nyújtott. Nem volt egy starcraft szintű űreposz, de egy űrstratégiától ezt szerintem ne is várja el senki.
Na mind1, a kérdés nem ez volt, hanem hogy a Haegemoniahoz lesz-e ilyen.
3167 levél
Válasz 02.02.08. 20:49 #2
'Tacker Takk'
Sziasztok!
Szerintem az IG2-t azért nem kedvelték meg, a mert egy kissé "lapos" lett.
Persze voltakk üzenetekbe foglalt kisebb küldetések, de valahogy nem volt valami lebilincselő a történet...
Na mindegy, azért én nem tartom valószínűleg, hogy egy pályaszerkeztő,
sokat nyomna a latba, hiszen ha kevesen játszanak alapból a játékkal, akkor kevesen is folytatják, és használják ki az új lehetőségeket.
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
629 levél
Válasz 02.02.06. 15:30 #1
predator
Elgondolkodtam a "Hogyhogy az IG2 nem lett sikeres..." topicból kiindulva, hogy mitől voltak hosszú életűek azok a játékok, amelyekkel évekig játszottunk a megjelenésük után (Starcraft, Quake sorozat stb.).
Én arra a következtetésre jutottam, hogy bár az alapjátékok is élvezhetőek voltak, könnyen és bárki által módosíthatóak. Pl. Starcraftot már nem is nagyon játszanak (na jó azért elég sokan, de...), viszont UMS pályákat rengetegen, és ott vannak még a különféle MODok.
Az IG2-ben voltak ugyan küldetések, de küldetésszerkesztőt soha sem láttam (lehet hogy attól még publikus volt... - ez esetben ez a rész figyelmen kívül hagyandó). Persze nem állítom, hogy az IG2 emiatt nem lett sikeres, csak azt, hogy biztosan nem lett volna túl hosszúéletű (a Starcraftot pl. lassacskán négy éve tapossuk). Lehet, hoyg nincs igazam, de véleményem szerint a Multiplayer opció és a random játékelemek nem elegendőek a hosszú élethez... Én pedig az ilyen játékokat tartom sikeresnek. Lehet hogy egyedül vagyok
És akkor a kérdés:
A Haegemoniaban lesz valami módosítási lehetőség? Akár csak egy publikus pályaszerkesztő, vagy esetleg akár MOD szerkesztő?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.