Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Imperium Galactica 2 vélemények !

Imperium Galactica 2: Alliances

Imperium Galactica 2: Alliances
A legutóbbi Imperium Galactica 2: Alliances cikkek, hírek
629 levél
Válasz 01.02.14. 20:43 #64
predator
Nem, egy haverom szerint a DR-es srácok tudják, hogy a játék full-bugos, de már eddig is nagyon sokat szenvedtek vele.
Az NT alapról: az Insane megy. A mi játékunk is megy. A mienk 100%, hogy DX7-et használ, az Insane gondolom, hogy azt.
A mediaX-ről: az IG2-höz nem kell, azonkívül ez is benne van a W2k-ban (legalábbis nálam).
Nézegettem az exe file-t és arra jöttem rá, hogy egy béta állapotú (0.x) verziójú UPX nevű tömörítővel van csomagolva. Talán ez lehet az inkompatibilis az NT-vel, mivel a setup.exe gond nélkül fut (és az nincs csomagolva).
A kártyadriver: próbáltam az ASUS driverekkel és a Detonator több verziójával is. W98 alatt annyit értem el, hogy Detonatorral eltűnik a képhiba a főmenüből. 2k alatt így se megy (dr Watson)
Úgy tűnik az IG3-ig nem fogok sokat IGzni (Win9x alatt szerintem lehetetlen programozni, a DirectX Debugger totál hazavágja a rendszert, és gyakori a fagyás is, csak egy sort kell elfelejteni a kódból - szóval nem tudom, hogy az IG2 engine-t hogy írták - elég rossz állapotban lehet már a Reset gomb)...
1531 levél
Válasz 01.02.14. 20:10 #63
Hofi
Majd csak kidobnak a fejlesztők egy patch-et Win2000 alá! De szerintem videókártya driver probléma is lehet, esetleg a Directx 8 (bár nekem ment a Directx 8-al).
92 levél
Válasz 01.02.14. 09:18 #62
Firegate
NT alatt nem fog menni, hiába van dirextx7. Olyan komponensek hiányoznak, mint pl mediaX. Plussz nem hiszem, hogy a z IG2 ismeri az NT-t!
5959 levél
Válasz 01.02.13. 20:35 #61
Mephisto
Szerintem azért nem megy, mert NT alapú (persze gondolom erre te is gondoltál) de szerintem akkor is ez lehet a baja.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
629 levél
Válasz 01.02.12. 20:48 #60
predator
Na most segíts, Hofi! Az ig2 nem hajlandó menni win2k alatt. Nem értem, mert más DirectX7 alapú játékok (pl Insane) mennek...
Ahogy elnézem vmi bétaverziós UPX exe tömörítővel van csomagolva az ig2.exe. Ja, és azért sem értem, mert a setup.exe még normálisan működik...
92 levél
Válasz 01.02.07. 13:51 #59
Firegate
Jól van na, nem kell egyből pánikolni!
Csak poénkodtam egy kicsit, és ezek szerint bejött!!!
Tudom, hogy nagyszerű játék, de attól még nem kell leszúrni, csak mert van véleményem (na hadjuk)!
Nekem is tetszett, de nem kötött le annyira, mint az egy. Ez nem tudom miért van.
Azt nem tudom, hogy tulajdonképpen a 2-nek nincsen köze az egyhez igaz?
1531 levél
Válasz 01.02.07. 10:50 #58
Hofi
Köszi a tippeket predator, megpróbálom őket alkalmazni, és remélem sikerem lesz!
629 levél
Válasz 01.02.06. 19:53 #57
predator
A játékról valószínűleg lesz egy kisebb leírás a CHIP-ben, úgyhogy arról majd ott (ha mégse lenne vmilyen okból, akkor is egy-két hónap múlva indul a honlap).
Az IG2-ről:
Mindenütt azt olvasom, hogy a Shinarikkal nagyon könnyű játszani... Akkor ez nekem miért nem jön össze? Be kell vallanom, velük összesen 1x nyertem, könnyű fokozaton. Solarianokkal és Kra'henekkel viszont bármikor végignyomom órák alatt...
Tehát akkor tippek hozzájuk:
Általános
---------
Az elején kolonizálni kell ezerrel. Másra nem is szabad pénzt költeni. A flotta mindig járőrözzön a birodalom körül, és keresse az új bolygókat.
Ha már elég sokan vagyunk, tehát sok pénz jön az adókból, elkezdhetünk haderőt termelni, de mindig lennie kell pár kolonizálónak az új bolygókhoz. Egy nagyobb sereg létrejötte után a szomszédos birodalom általában könnyen leigázható (rá is fogunk kényszerülni, nekem mindig hadüzenetet küld).
Emberek
-------
Érdemes a kolóniákat katonailag megerősíteni, őrülten fejleszteni (először a hajtóműveket fegyvereket, szükség esetén a hajókat, aztán a tankokat, a többi másodlagos) és egy közepes haderővel garázdálkodni. Érdemes az arra hajlamos birodalmakkal szövetségben, vagy legalábbis megnemtámadási szerződésben lenni. Erre feláldozható egy-két kolónia, kisebb összegek. Másodjára (a szomszédos birodalom után) mindig a Kra'heneket kell kiírtani, különben a nyakunkra nőnek. Ha jól taktikázunk, gyorsan lepucolhatjuk a terepet, a szövetségesekkel viszont nem kell foglalkozni.
Kra'hen
-------
Velük nemnagyon érdemes fejleszteni, minden ilyen másodlagos szempont. A lényeg, hogy a kezdeti kolonizálás befelyeztével gyérebb minőségű, de hatalmas méretű flottát szereljünk össze (képességeinket kihasználva ez néhány tízezres is lehet), és szép lassan kiírtani mindenkit. A gyengéket (Iberonok, Taulenek, ...) érdemes elsőként, az Emberek lesznek a legnehezebbek, de ők maguktól fognak hadat üzenni. Vigyázni kell, hogy ekkor legyen tartalékflottánk egy nagyobb ütközet utáni gyors visszatámadáshoz. Ha már nagyon erősek vagyunk, akkor az isten(császár) is megsegít...
Nálam ez multiban is be szokott jönni, majd elválik, te tudod e alkalmazni.
Az IG3-ról: az egyik tervező ismeri a DR-es srácokat, ők azt mondták, hogy egyelőre máson dolgoznak, de mindenképpen lesz IG3.
Ja végül: még a stratégiák talán összetéveszthetők is lennének az űrstratégiákkal, nade az akcióstratégiák, egész más a cél...
(erre már hiába válaszolsz Firegate, én nem írok többet vissza)
1531 levél
Válasz 01.02.06. 15:37 #56
Hofi
Az az egy vígasztal, hogy legalább a topic-om a toppon van
Csak ezt nem vitázással akartam elérni, hogy egy semmiköze AEO 2-t hasonlítsanak egy MÉRFÖLDEKKEL más IG2-höz!
1531 levél
Válasz 01.02.06. 15:33 #55
Hofi
Nem érdemes vitázni predator én hiszek neked minden állításodban! Látszik, hogy te foglalkozol az űrstratégiákkal!!!
predator: vezető programozója vagy egy készülő űrstratégiának? Szabad érdeklődni, hogy mi a játék neve? (csak mert érdekelne vagy titok?).
Más: az lenne a kérésem (gondolom te minden nehézségi fokozatban végignyomtad), hogy segíthetnél az IG2-ben. Könnyű fokozaton minden fajjal végigjátszottam , normálon csak a Shinari-al. Írhatnál egy fejlődési módszert (normálon a Solarian-al, és a Kra'hen-el), vagyis egy tippet, hogy kell fejlődni (mit mikor kell fejleszteni), szóval egy taktikát. Ja és nehéz fokozton mind a 3 fajhoz kéne egy kis segítség.
Firegate-el (tűzagy, tűzvész vagyis tűzész nem érdemes vitázni, nehéz gyerek, nehéz meggyőzni, mindíg az az igaz amit ő mond (pedig ésszerű, hogy mi a külömbség egy stratégia és egy űrstratégia között). És azt se mondom, hogy ne írjon ide többet, mert akkor mégjobban fog. Egyszerűen nem kell figyelembe venni, nem kell vele törődni (az fáj mindenkinek a legjobban ).
Tudom nem könnyű ezt a debilséget nem szó nélkül hagyni.
Szerinted lesz IG3? Szerintem igen! Azt írták a fejlesztők ha Magyarországon a 2500-as példányszámot túllépik akkor valószínű lesz 3-ik rész (állítólag már az első héten 6szoros-an túllépték a várva várt adatokat!!!!! azt a példányszámot amire számítottak).
Azért ha tudnál segíteni annak örülnék!!!
Kössz predi
92 levél
Válasz 01.02.06. 14:09 #54
Firegate
Azért ez nem semmi. Nem mondjátok már azt, hogy nem egyezik a két játék? Szerintem teljesen u.a.!!!!!!!!!!!!!

Ha te űrjátékokat programozol, akkor tudhatnád, hogy nincs különbség!!!

629 levél
Válasz 01.02.05. 18:39 #53
predator
FireGate, rég mondtam ilyesmit, főleg olyanról, akit személyesen nem ismerek, de te nem lamer vagy, hanem egyszerűen hülye.
Ha te nem tudsz megkülönböztetni egy akcióstratégiát egy űrstratégiától, akkor sajnos ezt kell mondanom. Ha belemélyednél az űrstratégiákba, akkor látnád a különbséget. De ha tényleg csak 10 percig láttad még az IG2-t is, akkor nem tudom, hogy van pofád véleményt mondani egy műfajról.
Szerintem téged inkább az zavar, hogy már minden állításodnak bebizonyosodott az ellenkezője.
Na, Firegate: Én egy készülő űrstratégiának vagyok a vezető-programozója. Akarsz versenyezni, ki tud többet ezekről a játékokról (ha már Hofit így kioktattad...)
Jó az AoE2 és az IG2 is, de a kettőt összehasonlítani, + még eldönteni hogy melyik a jobb meglehetősen lamer játékosra vall...
1531 levél
Válasz 01.02.05. 14:22 #52
Hofi
Firebá: én nem azért nyitottam ezt a topic-ot, hogy itt vitázz másokkal, hanem azért, hogy véleményeket írjanak az értelmesebb emberek!
Az IG2 meg tök 3D-s csak aki nem látta tüzetesebben az vitázik. A űrháborúban látszik, hogy tök 3D-s, a hajóval lehet mozogni előre hátra és FEL LE IS PERSZE!!!
Ezzel a vitát berekesztem (maradj csak a jó öreg AEO 2-nél).

92 levél
Válasz 01.02.04. 23:21 #51
Firegate
Ja ez lemaradt!
CSAK ÍRTOK MINDENFÉLE HÜLYESÉGET, AHELYETT, HOGY VALAMI ÉRTELMESET CSINÁLNÁTOK!

NEM CSAK JÁTÉK AZ ÉLET!!!

Hofi, azt ajánlom, felejtsd el az IG2-t!!!
Ha jót akarsz, inkább GC (Ground Control az legalább 3D-s)

Hofi:
A helyedben inkább elkezdenék programozni tanulni, és ha az már megy, akkor majd beleszólhatsz, addig is KUSSOLVA HALLGATSZ!

92 levél
Válasz 01.02.04. 23:16 #50
Firegate
Akkor te sem ismered eléggé az AOE2-t amikor leállítod az időt, ugyanúgy tudsz parancsokat kiosztani. Taktikázni is lehet.

Amúgy meg ismerem az IG2-t, még játszottam is már vele.

Nem mond már, hogy az IG2-ben nem csak klikkelkedsz, szerintem abban még több klikk van, mint az AOE2-ben!!!

Predator: Te is lamer vagy!!! Még mindig nem tudtad bebízonyítani, hogy miben különbözik az IG2 az AOE2-től!!! Semmiben, ugyan olyan stíulú mind a kettő!
Az AOE2-ben is lehet stratégiázni, kutatni, fejleszetni, gyártani, mint az IG2-ben. Csak itt annyi az egész, hogy nem bolygókat, hanem földrészeket foglalsz el!!!
Ugyanúgy gyártasz hajókat, mint az AOE2-ben!
Nem beszélve a tankokról (AOE2-lovak, ágyúk)!

Nincs igazatok, nem különbözik a két játék egyáltalán!!!

És hogy lenne már 3D-s az űr?
Én akárhogy próbáltam, csak 2D-ben tudtam mozogni. Nem tudom, ti hogyan csináltátok!!!!!!!!!!!

TI IS LAMEREK VAGYTOK, DE TI MÉG ANNYIRA SEM ÉRTETEK HOZZÁ!!!

32 levél
Válasz 01.02.03. 17:39 #49
darth
Az a baj , hogy nem ismered a játékot kedves Firegata.
Az IG2-ben harcközben megállíthatod a játékot
és utasításokat adhatsz külön-külön minden egységednek. Ezt a AoE-ben nem lehet meg tenni és ezért neveztem én ezeket a játékokat klikkelő bajnokságnak mert a csata közben nincs módod átgondolt lépésekre Te a géppel ellentétben nem tudsz egyszerre
n+1 egységet irányítani csak vadul zakatol az ember az egérrel mint állat.
De ez nem jelenti azt , hogy az nem jó játék, sőt nagyon jó és szép is de az IG2 sokkal nagyobb hangsulyt fektet az átgondolt lépésekre a taktikára és stratégiára.

Háborúzni a békéért olyan, mint dugni a szüzességért.
629 levél
Válasz 01.02.03. 15:49 #48
predator
TÉVEDSZ!!!!
Az IG2-ben nem szükséges harcolni, ha játszottál volna vele, akkor ismernéd a Shinarikat. Az ő katonai erejük gyenge, én győztem már kémkedéssel (ez az egyik küldetés).
Az időt miért lehet megállítani? Hogy ne teljenek el napok két fejlesztés között, legyen időd a bolygókon építkezéseket indítani (egy kolónia akkoa mint egy kisebb pálya az AoE 2-ben).
Az AoE2-ben nem lehet leállítani az időt, lehet pausolni. De az alatt nem csinálhatsz semmit, bámulhatod a képernyőt.
Még mindig nem jártál egy fansite-on sem. Ugyanolyan lamer vagy, mint eddig. Egy javaslatom van a számodra: az űrstratégiákkal kapcsolatos topicokat messze kerüld el!
Veled a vitát úgy tűnik nem lehet lezárni, mindig előállsz egy újabb hülyeséggel.
92 levél
Válasz 01.02.03. 12:33 #47
Firegate
Ez hülyeség, attól, hogy leállítod az időt!!!
Az AOE2-ben is le lehet állítani az időt. Semmi különbség nincs a két játék között. Mind a kettőben termelsz, majd harcolsz!!!
32 levél
Válasz 01.02.02. 18:53 #46
darth
Halihó !

Igazat adok az IG2 rajongóknak.
Azt meg nem is értem hogyan lehet összehasonlítani egy klikkelő bajnokságot
- C&C, TS , AoE és társai - egy olyan játékkal ahol megállíthatod az időt és gondolgodhatsz.
Játszogatok a nagybetűs JÁTÉKKAL és lehet,
hogy nem értek valamit.Az űr miért nem
3D nektek ? Lehet benne mozogni minden irányba és még az is számít ha hátulról lövöd a másik hajót állítólag.

Halihó !!

Háborúzni a békéért olyan, mint dugni a szüzességért.
1531 levél
Válasz 01.02.02. 14:24 #45
Hofi
Pedig nagyon is van külömbség, méghozzá egetrengető külömbség!!! Én csak tudom mivel megvan az AEO 2 és az IG2 is!!!
629 levél
Válasz 01.02.01. 18:55 #44
predator
Nem. A te véleményed egy nagy hülyeség. Egyébként az Aoe sem tiszta stratégia, hanem akcióstratégia. A startégiában a gondolkodás a stratégiázás a lényeg, ezért legtöbbször az összetett lépések miatt körökre van osztva. Az akcióstratégia nem sok időt hagy a tervezgetésre, sokkal inkább a harcon van a hangsúly, ahol az egyszerű vérengzés helyett taktikázhatunk is.
Az űrstratégia egy űrben játszódó stratégia, pesrze azért rengeteg új elem van benne. Általában az űrstratégiák is körökre osztottak, az IG-ben pedig e helyett lehet leállítani az időt.
De igaza van Hofinak: lamer vagy. És ebben az esetben nincs értelme veled vitatkozni.
92 levél
Válasz 01.02.01. 11:14 #43
Firegate
Ez hülyeség. Nincs különbség űrstratégia és stratégia között!!!

Nem is tudom, minek írok, úgysem értitek!!!

629 levél
Válasz 01.01.31. 20:30 #42
predator
A 3D-n kívül minden kifogásolt dolog amit leírtál a Master of Orion óta alapkellékei az űrstratégiáknak. Ez határozza meg a műfajt, egyébként lehetne simén stratégiának hívni. Az IG2 így is rendkívül leegyszerüsített (pl. minden csillag körül egy bolygó kering, egyszerre csak két faj lehet az ütközetben). Az igazán nagy stratégoszok az űrstratégiákkal, és stratégiákkal játszanak, a StarCraft és az AoE2 már más kategória. Az, hogy te nem ismered az űrstratégia műfajt, minden leveledből kiderül.
A vitát én ezennel befejeztem...
1531 levél
Válasz 01.01.31. 16:47 #41
Hofi
Firegate: (tűzagy, tűzistem meg miegymás ) azért ne vedd az előzőt véresen komolyan csak vicceltem
1531 levél
Válasz 01.01.31. 11:19 #40
Hofi
Érdekes viszonyítási alap Firegate, a Warcraft III még meg se jelent akkor nem tudom, hogy tetszhet? (bár lehet, hogy neked már megjelent ).
Az IG2-höz nem kell PIII600, nekem Cel333 van 256MB-RAM-al, és ezen is szépen SZAKÍT!!! (igen jól hallottad SZAKÍT).
A játszhatósággal semmi baj, ha játszottál volna vele akkor tudnád
Mit minek találtak ki? mivel nem érek semmit?
(magyarázd már el mert nem értem!) A hegyekre nem tudok felmenni? miért ne tudnék (ha láttad volna a játékot te is látnád, hogy fel lehet menni!!! Na ehhez szólj!)
Azért találták ki a 3D-t, hogy szebbek legyenek a fényeffektek meg a robbanások és, hogy lásd az eget meg azért, hogy ezzel a jó kis húzással, újítással az emberek zsebéből kiszedjék a pénzt
Figyelj predator ne vitatkozz vele aki nem ért hozzá (LÁMA ) az állandóan vitába száll a másikkal (ez az örök igazság!)
Azt hiszi, hogy ha okoskodik akkor ő a Király (ne sértődj meg Firegate barátom de ez van).
92 levél
Válasz 01.01.31. 10:53 #39
Firegate
Látom, még mindig nem értitek!!!
A viszonyokat nézd. Az meg végképp hülyeség, hogy egy egész fltottát nem lehet mozgatni!!!
Nem hallottál már az egyesítésről?

Azt nem értem, minek kellett megcsinálni 3D-sr amikor szerintem 3D nélkül is nagyszerű lett volna a játék, és nem kell hozzá PIII600. A 3D helyett pedig lehetett volna sokkal izgalmasabb és hosszabb is a játék!!!

Szerintem attól, hogy egy játék 3D vagy nem az nem igazán számít!!! A játszatóság a lényeg, épp ezért nem lehet játszani az IG2-vel. Megpróbáltam mindent, de nem igazán győzőtt meg a játék arról, hogy érdemes vele játszani!!!

Az IG1-el már jatszottam, az legalább még a toppon volt, de az IG2-ről nem igazán lehet ezt mondani. Ha már 3D-s játékról van szó, akkor már inkább a WarCraft3 a király!!!

Hofi: Attól, hogy szereted a game-t még nem biztos, hogy mindenki egyetért vele. Tudom, szereted a 3D-s gameket, de szerintem teljesen felesleges, ha azt sem tudod minek találták ki!!! Még egy játékodban sem láttam, hogy kihasználtad volna a 3D-s lehetőségeket. Attól, hogy jól néz ki, látod az eget és tudsz forogni, ez mind elég gyatra ahhoz képest. Nézzünk egy példát:
Hogy lehet az, hogy a nagy statégoszok a StarCraft-ot, AOE-vel játszanak? Azért mert hiába 3D-s egy játék, ha nem érsz vele semmit!!! Mikor tudod kihasználni a hegyeket, vagy a völgyeket? Azért mert ezekre nem gondoltak. Attól, hogy hepe-hupás talajon megy az autó, de a hegyekre még csak felmenni sem tudsz, ez elég szar!!!

Ez így van minden 3D-s játékban sajnos!!!!!!!!!

Röviden ennyi.

629 levél
Válasz 01.01.30. 20:01 #38
predator
Hofi: Az IG2 nagyszerű játék, de az űrstratégiáktól azért lenne mit tanulnia.
Fire: 3D-s mozgás az Ascendancyban: kétszer kell a képernyőre kattintani a cél mindhárom koordinátájának meghatározásához. Csakhogy az Ascendancy körökre van osztva, tehát ráérsz. Mindezek mellett az Ascendancyban ritkán csap össze egy egész flotta. Általában csak egy-két hajó vesz részt az ütközetben. Az IG2 realtime és hatalmas flottát kell irányítani. Képzeld már el az irányítás milyen lenne!
Azonkívül az Űrstratégia meccs, ha nem lamerek játszanak, akár hetekig is eltarthat (akár az IG2-ben is!). Mi lenne, ha egy bolygóharc ráadásul órákig tartana? Évek, évtizedek?
Azonkívül én úgy tudtam, egyetlen népnek sincs 75 főre (multiban 200-ra) korlátozódó száma. Vagy rosszul tudom?
Te egyszerűen még mindig nem érted az űrstratégiák lényegét, nem fogadtad meg a tanácsomat.
Az IG2 szidalmazásáról, AoE2 istenítéséről pedig annyit, hogy mindkettő nagyon jó, de aki hibát keres az talál (még az AoE2-ben is).
1531 levél
Válasz 01.01.30. 16:12 #37
Hofi
Hát igen predator nagyon lámer a barátunk!!! Még, hogy "bolygópusztító gépek" hahaha-hehehe, de jó lenne ha lenne benne (igaz van benne "Novabomba" de azt csak egyszer lehet használni).
Látszik, hogy csak akkor látta a srác a game-et amikor kétszer elvittem hozzá, akkor is azt mondta, hogy nagy szar! Nem is játszott vele 10 percnél többet.
Az AEO 2-nek semmi köze a IG2-höz, ez tény!!!
Az egyik míg akció-stratégia-gazdasági-kereskedős játék addig a másik Real-Time űrstratégia!
IG2 az évezred legjobb űrstratégiája!!!!!!!
Ki ért velem egyet?
92 levél
Válasz 01.01.30. 11:50 #36
Firegate
Ez hülyeség!!!
Miért ne lehetne 3D-ben menni az űrben?
Ezek szerint te még nem láttál igazi 3D-t.
Pedig egyszerű. Attól, hogy 3D-s a bolygókon a harc, még nem lesz jó game. Én azt nem értem, hogy lehet vége egy játéknak, ha az űrnek még csak az 1%-át sem fedezted fel rendesen?
Az AOEII-ben legalább látod, mekkora az a terület, amit meg kell szerezned. Namármost, azért igen érdekes, hogy az AOE2-ben majdnem 4 óra egy játék 5 ellenféllel, pedig nem is akkora az a térkép, namármost az IG2-ben egy egész bolygót foglalsz el kb 5 perc alatt, ami szerintem egy kicsit túlzás!!!!!!!!!
Én úgy tudtam, egy bolygón nem csak egy város, vagy metropolis (nevezd aminek akarod) szokott lenni, hanem több száz, tehát akkor legalább 50 várost kéne elfoglalnod ahhoz, hogy a tiéd legyen egy egész bolygó!!! Jó gondolom vannak bolygópusztító gépek is, de akkor meg minek mész le harcolni a bolygóra????
Ez számomra nem egészen világos!!!!!!!!!!
629 levél
Válasz 01.01.29. 19:09 #35
predator
Fire: te nem érted az űrstratégiák lényegét. Orvoslásul javasolnám neked valamelyik fansite megtekintését (pl. www.ascendancy2.com).
Az űr az egyszerűség kedvéért nem 3D, ugyanis egyszerűen lehetetlen lenne az űrhajóknak real-time-ban egy 3D térbeli parancsot adni. Forogni meg lehet.
A mindenki kiírtása sem mindig jön össze felfedezés nélkül, mert a galaxis minden pontján vannak (tehát egymást kéne, hogy kiírtság, az meg nem jön össze, mert az ottani kolóniákat is el kell foglalni).
A játék befejezése tényleg nem túl jó, jobb ötleteket lophattak volna az Ascendancy-ból (ott addig játszol, ameddig akarsz, de ha valamelyik feltételt teljesíted, arra felhívja a figyelmet - pl. intergalaktikus szövetség, minden szülőbolygó a tied, mindenkit kiírtottál, stb.)
+ Az Ageof2ben hol látsz 3D-t?
Tehát, mint már leírtam, nézz körül az űrstratégiák birodalmában. Nehéz lesz, mert évente csak 1-2 űrstratégia jelenik meg, s azok jó része is megbukik, kevés az, amelyikre még évek múlva is emlékeznek.
Az űrstratégia nem egyenlő űrben játszódó stratégia (a te válaszodból az tűnik ki, hogy ezt hiszed).
92 levél
Válasz 01.01.29. 10:26 #34
Firegate
Azért ez nem igaz. Csak mert magyar játékról van szó, még nem kell halálra dicsérni.
A másik, szerintem nem kellett volna annyi 3D-s faszság a játékba. Nem mintha nem nézne ki jól, de így nagyon elbaszták.
Az űr pl. miért nem 3D, ha már ott tartunk? Tele van hibával. Én hibás játékkal nem játszok. Az egyet, legalább jól megcsinálták, igaz abban a videók voltak szarok, de akkoriban még az is nagy szám volt.
Most miért nem tudták akkor már az űrt is megcsinálni rendesen. És különben is én úgy tudtam, az űr végtelen. Akkor hogy lehet vége a játéknak, hiszen nem hiszem, hogy mindenkit megölsz, amikor még csak az 1%-át sem fedezted fel?
Ha ezekre tudsz válaszolni, akkor majd meglátom, talán nem leszek ennyire ellene!!!!
629 levél
Válasz 01.01.28. 21:37 #33
predator
FireGate: Az AoE 2 egy real time akcióstratégia, akár expansion akár nem. Az Imperium Galactica II pedig - kicsit rebellis - űrstratégia. A két műfajnak annyi köze van egymáshoz, hogy mindkettőben szerepe van a stratégiádnak.
92 levél
Válasz 01.01.28. 16:16 #32
Firegate
Szerintem eléggé elbaszták a 2-őt az 1-nek jobb volt a hangulata!!!
És hiába mondasz bármit is Hofi barátunk az Age Of Empire II The Conquerors Expansionnál nincs jobb.
1531 levél
Válasz 01.01.26. 16:16 #31
Hofi
Hééé emberek dobjuk már fel ezt a topic-ot a hozzászólásokkal!!!
Elvégre MAGYAR termékről van szó!
891 levél
Válasz 01.01.21. 18:21 #30
alibaba
Az mar a te bajod!
5959 levél
Válasz 01.01.21. 16:38 #29
Mephisto
sose kellett hánynom tőle, kedvenc játékaim között van. Még egyszer utoljára: azt mondam, hogy jobb a 2. nál az első rész, hosszabb, de a második is nagyon jó. És akkor azt is mondtam, hogy becsülöm, hogy magyar, de akkor is jobb és elvezetesebb a Red Alert. Ez az igazság, mindkettő sorozat nagyon jó, de a jók között is vannak jobbak.
Különben is más katergória a kettő, és csak arra céloztam, hogy a RA-val többet játszottam, mert jobban lekötött.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
629 levél
Válasz 01.01.19. 19:23 #28
predator
1. Mephisto, a multkor még hánynod kellett tőle
2. Űrstratégiaként gyenge, legfeljebb nem ismered ezt a játékkategóriát.
5959 levél
Válasz 01.01.18. 19:38 #27
Mephisto
Mint Stratégia, király. Mint űrstratégia, király. Mint játék, király.

IG1 és IGV0.803D forever!
Bárcsak a második rész is olyan hosszan lekötött volna, mint az első...

"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
629 levél
Válasz 01.01.18. 18:21 #26
predator
Mint stratégia isten, de mint űstratégia elég gyengére sikeredett...
Persze a grafika, video király, a zene is egész jól sikerült (még díjat is kaptak érte...), de túl egyszerű lett.
499 levél
Válasz 01.01.17. 18:15 #25
NagyG
Király
1531 levél
Válasz 01.01.17. 16:32 #24
Hofi
Hellosztok Stratégák !!!

Újból feldobom a kérdést!
KINEK MI A VÉLEMÉNYE A MAGYAROK LEGJOBB JÁTÉKÁRÓL?

32 levél
Válasz 00.11.04. 19:58 #23
darth
A leglobb stratégiai játék amivel valaha játszottam.
Háborúzni a békéért olyan, mint dugni a szüzességért.
1531 levél
Válasz 00.11.02. 16:13 #22
Hofi
Hosszabb életűnek gondoltam az IG2 fórumot

92 levél
Válasz 00.10.25. 15:26 #21
Firegate
Nem is tudom minek írsz ide, amikor még játszani sem tudsz semmivel sem.
Én nem azt mondtam, hogy nem tetszik, csak azt, hogy szerintem nem kellett volna az a sok 3D-s effekt.
Én is szeretem a 3D-s effekteket, de ebben a játékban sok van belőle, ami fölösleges!!!!!!

1531 levél
Válasz 00.10.25. 14:09 #20
Hofi
Firegate: akkor menj vissza az őskorba, a púr 2D-s felülnézeti játékokhoz
(tudom azok között is vannak jók pl. AOE2, de az 2D-s és nyersanyag gyűjtögetős míg az IG2 űrstratégia és kőkemény stratégiai képesség kell hozzá, és persze nem lehet benne csalni!!!)
Tudom téged csak a Quake-ek hatnak meg de az nagyon (ja és elég kevés játék van ami tetszik neked, ebből ítélve)
Ha játszottál volna vele legalább 5 percnél többet akkor nem ez lenne a véleményed (ja bocsi csak a 3D kártyád nem bírja a játékot?
Mi a csicsás, tudod mi az agyad!, semmi extra fényeffekt nincs benne csak esetleg az űrcsatáknál, de ennél van sokkal csillogóbb játék (hansonlítsd össze mostani 3D-ekkel, azokban aztán vannak robbanások, de ez a szép a 3D-ben).
Mondasz belőle egy csicsát, na? Nem is tudsz mivel nem is játszottál vele, csak amikor összvissz 2-szer elvittem.
Ja és az 1-nek mivel volt jobb a hangulata?
Tudtommal végig se tudtad játszani ,
csak csaltál a kódokkal és állandóan jöttek a kalózhajók
Nem tudom miért írtózol a 3D-s gamektől.
Pl. a Dune2 tetszett neked és láttam, hogy van egy új topic-od a megjelenésekről és abban a Dune3-ról kérdezel, nem akarlak letörni de az is full 3D-s lesz!

Ez az ábrám rólad, TP-kám (tapírkám)
Jobb ha nem is véleményezel ide!
Megegyeztünk?

92 levél
Válasz 00.10.24. 18:07 #19
Firegate
Hofi, ne legyél már oda annyira, hiszen annyira nem nagy szám az egész játék!!!
Az egynek a hangulata sokkal jobb volt mint a kettőé, ismétlem a hangulata.
A grafikája nagyon jó, de szerintem túl csicsás.
A játék maga meg se hatott, inkább AOE2-zök, mint az IG2. Stratégiában az AOE2 a király.
115 levél
Válasz 00.10.21. 20:14 #18
Bali
Én nemrég vettem meg. Életem legjobb játéka.
Persze az 1 is jó, de semmilyen tekintetben sem múlja fölül a második részt. Megérte azt a nyolcezer forintot. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy az 1.04-es patch tartalmazza azon hibák orvoslását is amelyeket az azt megelőző patchek javítottak ki?

36 levél
Válasz 00.10.20. 00:21 #17
Castaway
IG2: sok pozitív és negatív változás tapasztalható a játékban. Holott az IG1 egy igen aprólékosan megtervezett darab, az IG2-nél nem érezhető az a kihívás egy játékos módban. A 3D-s ütközetek, az áttervezhető földi egységek és hajók mind szép, bár sajnálom, hogy a vadászok ilyen jelentéktelenek lettek, teljesen mindegy, hogy milyen típust gyártok belőlük. Az IG2-ben elég karcsú lett a játék közben megjelenő átvezető animáció, hiányolom a videoval kiegészített üzeneteket és az előléptetést. Gondoljatok csak az IG1 NEHÉZ fokozatára. Nekem 4 órán belül nem sikerült átjutnom a 4-es szintre, igen meg kellett izzadni az előrehaladásért, több gondolkodást igényelt. Lehet, hogy puszta marketing fogás, hogy az IG2 könnyebre sikerült, így a kategóriában kevésbé ügyes játékosok is játszhatják. No, a nehéz fokozat embert próbálóra sikeredett, de a NORMÁL módot nehezíthették volna. Az auto építés már az első részben is hiányzott, amott a 75. bolygómnál már áztattam a kezem, miután beépítettem a bolygóm. Még annyi kattintást! A 2.részbe az űrvédelmi ágyúkat bár be se tették volna!Minek!? 10 db jól felszerelt csatahajó ellen akkár 30db 4-es ágyúd is lehet, jó, ha egy hajót kilősz vele.Ja és hiányolom a flotta maximális hajóinak számát. Ugyanez a bajom az űrbázisokkal is. Az ok, hogy minden faj más-más cuccal lepi meg a másikat a csatákban, viszont az erőfölényt ily módon igazságtalannak tartom.
HARDWARE: minél bikább géped van, annál biztosabb, hogy zökkenőmentes lesz. A video főleg a lassú CD-ROM és az ISA buszos vagy 2000 Ft alatti PCI-os hangkártya miatt szaggat. Zavaró még, hogy az 1.CD-nek mindig forognia kell a játék indításakor. A crack ig2.exe fájl persze áthidalja ezt, de miért nem lehetett gyárilag megoldani ezt?
A játék ára: gyári, dobozos játékom van. Magyar fejlesztés ugye? Akkor miért nyugati áron adják? Az USA-ban USD 40-be kerül, olvastam valahol. Nálunk meg 9950- a megjelenéskor, most meg 7000 körül. Az eladási siker ellenére nem lehetett volna itthon mérsékelni az árát? Dehogynem, csak az már valakinek fájt volna.
Multiplayer (több játékos mód): Ha valaki az 1.0x-1.04 full-ig kipróbálta, az csak szimulált ütközetet láthatott. Nem túl érdekes, de elvégre játszható. 1.05beta patch: itt újra kellett tervezni a harcmodort. Nem biztos, hogy a "menj neki minddel" taktika a nyerő. Itt már lehet taktikázni: hátravonulok, majd egyesével leszedem a hajóit, ha van pl. hamvasztó sugaram. Vagy esetleg körbe-körbe szaladgálok a térképen, ha nagyobb a lőtávom.Mindenkinél más. Mindenesetre örülök, hogy lett 2.rész is. A játék fejlesztői kaphattak volna legalább plusz egy félévet, hogy a játékot szélesebb körben teszteltethessék. Akkor talán a kisebb-nagyobb hibáktól mentes játékot kapunk kézhez.
Kérdés: IRC ki és mikor szokott játszani?

*C* Castaway, a hajótörött.

750 levél
Válasz 00.10.19. 22:23 #16
Ackbar Admiralis
A magyarok jók a számítógépes játékok gyártásában!
1531 levél
Válasz 00.10.18. 21:17 #15
Hofi
Hát nem gondoltam volna, hogy senkinek sem tetszett az IG2!!!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.